Mobian

6.1

Bestellen

3.9

Service

5.1

Prijs

3.7

Levering

26.7%

Zou hier weer kopen

Mobian

De auto is een heel handig vervoersmiddel, maar een parkeerplek vinden is vaak zo makkelijk nog niet. Dit is vooral het geval als je wilt parkeren bij een luchthaven, vliegveld of groot theater. MOBIAN wil je graag helpen dit wat makkelijker te maken. Maar zullen ze echt alle parkeerplekken bij jou in de buurt weten te vinden? Zal de parkeerplek ook echt vrij zijn of staat er tegen de tijd dat je aankomt al iemand anders? Zal er, als je dat wilt, echt iemand staan te wachten om je auto voor je te parkeren? En zal de klantenservice van MOBIAN je wel helpen als je om advies of assistentie vraagt? De enige mensen die je hier meer over kunnen vertellen zijn echte klanten van MOBIAN. Lees hun reviews om te zien hoe hun parkeerervaring met MOBIAN was. Hun beoordelingen en meningen kunnen de beslissing wel of geen parkeerplek bij MOBIAN te boeken makkelijker maken.


Over MOBIAN

MOBIAN is een bedrijf dat parkeergelegenheid aanbiedt. Ze willen je helpen aan een parkeerplek als je ergens bij een vliegveld of belangrijk theater wilt parkeren. je kunt bijvoorbeeld parkeerplek regelen bij Luchthaven Schiphol, Eindhoven Airport, Brussels Zaventem, Dusselforf Airport, Frankfurt Main enzovoort. Maar je kunt ook een parkeerplek regelen in de binnenstad van Amsterdam of Haarlem. Ze kunnen je zelfs helpen een parkeerplek te reserveren bij theaters zoals het Ziggo Dome en Theater Carré. In maar liefst 40 landen kun je van MOBIAN gebruik maken. Het maakt voor hen niet uit of je de auto graag door iemand wilt laten pakeren of dat juist liever zelf doet. In het eerste geval kun je meteen door naar de terminal om in te checken. In het laatste geval weet je zeker dat er geen vreemde aan jouw geliefde auto komt. Je kunt dan ook de sleutel van de auto behouden. Sommige parkeerplaatsen zijn overdekt zodat je auto niet wordt blootgesteld aan wind, regel, hagel of sneeuw. Daarnaast kunnen ze een taxi, huurauto of huurfiets voor je regelen.




Diensten van MOBIAN

Je kunt dus via de website van MOBIAN een parkeerplek regelen. Je kunt kiezen tussen een economy, flexi or premium pakket. Ook kun je ander vervoer regelen zoals treintickets, huurauto’s en huurfietsen. Deze staan dan klaar zodra je aan komt. Ze beloven dat je er nooit op zult hoeven wachten. MOBIAN heeft ook een klantenservice die je kan helpen als je toch tegen een probleem aanloopt ondanks dat alles goed geregeld leek.


Klachten, Complimenten en Tips voor MOBIAN

Heb je ooit wel eens een parkeerplek geboekt of alternatief vervoer geregeld via de website van MOBIAN? Dan zijn wij heel benieuwd wat jij over deze website te zeggen hebt. Hoe makkelijk was het een parkeerplek te boeken via hun website? Stond de taxi of huurauto werkelijk voor je klaar toen je aankwam of moest je er alsnog lang op wachten? Waren ze eerlijk over de kosten die je moet betalen? En wat voor een klantenservice verleent MOBIAN als je om hun hulp vraagt? Schrijf een review en vertel ons hoe jouw ervaring met MOBIAN echt was.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (15)

Mobian lang parkeren schiphol

Onbetrouwbaar bedrijf super slechte service!!! Er zou een restitutie gegeven worden van een taxirit naar de lang parkeren locatie omdat de telefoonlijn geen gehoor gaf. Ze hebben me in de kou laten staan , heb 18 keer gebeld maar telefoon werd steeds opgehangen. waardoor ik zelf vervoer moest regelen naar de auto midden in de nacht. Ben inmiddels maanden bezig om geld terug te krijgen. Mijn case is naar de financiële afdeling gestuurd, maar er komt geen overmaking. Super slechte service.

D

Daphne

15-01-2024

0

Parkeer en fiets abonnement

Wat een ongelofelijk slechte service. Ik probeer al twee dagen een probleem met mijn fiets op te lossen maar je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Er zou ‘24:7’ support zijn via whatsapp maar het duurt uren tot dagen voordat je een antwoord krijgt waar je niets mee kan. Bij bellen is er niemand die je verder kan helpen en wordt er gezegd dat een collega je terug gaat bellen. Deze belofte wordt telkens niet ingelost. Naast dit probleem met de fiets, wat ik al meerdere malen heb gehad, gaat vaak de poort niet open, werkt de app niet en opent de fiets het slot niet. Echt een belabberd slecht product met een nog slechtere service!

M

Marc

22-08-2023

0

Parkeren Amsterdam nabij Ziggo Dome

Parkeerplaats geboekt, kom je op de dag zelf daar, bestaat die parkeerplaats niet meer. Tussen het boeken en de dag zelf meermaals contact gehad en ze zeiden steeds dat het in orde was. Op de dag zelf stonden we daar en zelfs toen beweerden ze nog dat het adres zou moeten kloppen... Niet dus. Uiteindelijk werd ik door hen gebeld en zeiden ze dat ze een fout hadden gemaakt en de parkeerplaats niet meer bestond... Dus of ik een andere wilde (kilometers verder) of het geld terug. Gevraagd om het geld terug, dit heb ik tot op de dag van vandaag nog steeds niet terug. Ze beloven vanalles via de app(bellen kan niet, hun nummer is nooit bereikbaar), komen ook steeds met smoesjes (wordt maar eens per 2 weken terug geboekt, we zijn ondertussen een maand verder). Het zijn gewoon oplichters welke je laten betalen maar je verder laten stikken! Boek hier NOOIT!!!

J

Jenny

12-12-2022

0

Parkeren en fietsen in Rotterdam

Vorige week een parkeerplek en 2 fietsen gereserveerd via MOBIAN. Reserveren ging snel en soepel. Via whatsapp snel antwoord op mijn vraag en slagboom ging direct open. De fietsen waren top en het was heel leuk om veel van de stad te kunnen zien met de fiets.

M

Maaike

27-09-2022

0

Parkeren Schiphol

Helaas kan ik niet anders zeggen dat ik voor dat ik ga parkeren al moet zeggen: Mensen boek hier niet. Ik heb 2 weken geleden geboekt om te parkeren. Des tijds was op Schiphol alles normaal. Inmiddels is het weer een chaos op Schiphol en willen we ipv 3 uur van te voren ruim 4 uur van te voren aanwezig zijn. Gevraagd om de inrij tijd van 7.30 uur naar 6 uur kan. Mobian wil op geen enkele manier mee werken. Ze zeggen binnen 48 uur kunnen wij niets meer aanpassen. Ik zit er ook niet op te wachten dat ik uren eerder aanwezig moet zijn maar helaas is het niet anders. Dus verwacht geen enkele service van Mobian.

D

Dennis

16-09-2022

0

Parkeren dusseldorf

Via prijsvrij deze parkeerplaats geboekt. 106 euro. Deze was al betaald. Bij aankomst was de parkeer plaats vol. En wist prijsvrij hiervan zeiden ze. We moesten zoeken naar een andere parkeerplaats. Nogmaals 180 betaald Totoa 286 lichter voor het parkeren. OPLICHTERS

S

Senem

14-09-2022

0

Fiets en parkeren

Een onprofessionele bende. - De Boeking: Bij het boeken verliep alles vlot. Ik maakte op dinsdagavond 21.06. de boeking voor later diezelfde avond tm donderdagavond (23.06.) Hiervoor werd 39 euro berekend incl. De fiets. Bij het reserveren telde het systeem al een uur later erbij. Dus ik boekte tot 23.06 om 23.00u en dat werd dus 0.00u. MAAR de datum versprong niet mee. Dit realiseerde ik me toen ik midden in de nacht om 0.00u een berichtje kreeg van woensdag op donderdag dat ik over een half uur de fiets moest inleveren en de auto moest wegzetten. Ik heb echter wel voor de volle periode betaald tm donderdagavond. Gelijk heb ik contact gezocht op allerlei manieren via whatsapp, de telefoonnummers in de algemene voorwaarden en e-mail. Echter kreeg ik daar geen antwoord op zo laat nog. Ik ben uit bed gestapt en als een dolle naar Oostpoort gefietst om daar de fiets in te leveren, de auto uit de parkeergarage te rijden en uiteindelijk weer een nieuwe reservering te maken voor de donderdag. Dit kostte me nogmaals 20 euro! Daarna kon ik de fiets weer opnieuw pakken en terugrijden. Wat een grote totale complete onzin was dat. Daar ben ik goed van over de zeik. Natuurlijk had ik me ook kunnen realiseren al eerder dat de bevestiging van de boeking maar tot 23.06. 0.30u liep, maar dat ik ook niemand te pakken kreeg en de situatie zo moest oplossen, daar ben ik niet over te spreken. Uiteindelijk heb ik 59 euro betaald voor een dienst die dat zeker niet waard was. Hieronder de overige situaties die ook onprofessioneel en niet naar verwachting waren: - 3 van de voorgestelde fietsen bij de ‘hub’ waren niet inzetbaar. Ook hier heb ik keurig aangegeven wat de mankementen waren. Dit liep van lekke banden, tot losse zadels en niet werkende verlichting. Uiteindelijk had ik een fiets gekozen na 15 minuten; Toen bleek bij het wegfietsen dat de ketting oversloeg op de tandwielen in de 3e 4e en 5e versnelling. Had ik NOG een fiets met een mankement. Omdat ik toen al onderweg was heb ik dat laten gaan en ben naar huis gereden. Ik heb de rest van die dag erna de fiets niet gebruikt omdat deze echt niet goed te rijden was. In plaats daarvan ben ik met het OV gereisd. (Wat je waarschijnlijk op de GPS wellicht uit kunt lezen. De fiets heeft de hele dag gestaan op woensdag 22.06.) - Bij de nachtelijke escapade om de fiets te retourneren en daarna met een nieuwe reservering weer te activeren verraste me ook het volgende; Ik leverde de fiets in, gaf aan wat het mankement hier weer mee was en toen ik later een fiets weer ophaalde na bovengenoemde situatie stelde dat apparaat me dezelfde fietsen voor als waar ik duidelijk had aangegeven wat de mankementen ermee waren. Nu heeft me dit toen al veel tijd gekost, maar om dan letterlijk te zien dat er niets mee gedaan wordt is echt te triest. Waarom vragen jullie het dan ook?! - De deur bij Q-Park Oostpoort reageerde niet op de QR-code die in de mail stond. Hier heb ik eerst nog 10 minuten mogen wachten tot ik een medewerker van QPark aan de telefoon kreeg die de deur kon openen. - De ochtend nadat ik de auto in de nacht weer had geparkeerd kreeg ik om 07.01u een appbericht dat het ‘helaas niet mogelijk was de reservering nog te wijzigen’ Nou, toen was de maat vol. Kortom; - Geen kwaliteitsstandaard aan fietsonderhoud - Geen klantgerichtheid (Niemand beschikbaar voor onvoorziene situaties) - in plaats van gemak ben ik met veel stress onderweg geweest door zaken die makkelijk te regelen waren geweest. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Willem Kieboom Reserveringsnummer 1: 967592707 Reserveringsnummer 2: 399529688

W

Willem

08-08-2022

0

Parking +fietsen

Geen fietsen beschikbaar ondanks reservering. Contact niet mogelijk.

W

Wilfred Traas

04-06-2022

0

Reservering p3 Schiphol.

Oplichters zijn het. Ik heb gereserveerd, betaald en bij aankomst was er niks bekend. Zeer slecht bereikbaar ( alleen mail) en komen met onzin verhalen. Nooit weer via dit bedrijf.

M

Mark

09-02-2022

0

fietshuur met parkeren amsterdam

12 euro weggegooid. Parkeergarage opende niet op basis van kenteken. Het telefoonnummer boodt geen oplossing. Automatische beantwoording en geen doorschakeling naar iemand die het probleem echt kon oplossen. Waardeloos

J

Joze Ingenpass-Reijnen

17-12-2021

0

Parkeerplaats op hub

Ik heb al meerdere keren gebruik gemaakt van de parkeerhubs van Mobian in Amsterdam. Tot nu toe altijd erg soepel verlopen en ik vind het een ideale en duurzame oplossingen om te reizen in de binnenstad.

D

Denise

20-10-2021

0

parkeerticket met twee fietsen

Helaas, een slechte service. De app werkte niet op mijn Iphone SE, waardoor wij niet gebruik konden maken van de fietsen. Ook na 3x bellen met hulplijn, kon er geen oplossing gevonden worden. Wij moesten dan helaas voor 16 euro van het taxi vervoer gebruik maken.

M

Michael

26-09-2021

0

Parkeren Duitsland

Opgelicht door dit bedrijf! Had een parkeerplaats in Duitsland gereserveerd via MOBIAN en pas NA betaling worden er verplichte voorwaarden direct getoond. In dit geval het moeten achterlaten van de autosleutels wat ik niet mag. Heb contact gehad met MOBIAN en die verwijzen leuk naar de website van het uiteindelijke bedrijf dat de parking verzorgt. Dit slaat natuurlijk nergens op, ze wisten al van die informatie maar besluiten het vooraf niet te tonen. Kan vooralsnog fluiten naar mijn centen. Tenzij het echt niet anders kan zal ik NOOIT meer gebruik maken van MOBIAN services.

E

Erik

08-09-2021

0

Parkeren Schiphol

Zeer slecht niet reserveren / boeken. Inrijden parkeerplaats ondanks downloaden app - bellen met klantenservice die weer adviseerde om bij de paal te bellen, was vrijwel onmogelijk. Ik werd steeds weggedrukt? Na minstens 10 x aanbellen werd ik toch maar doorgelaten. Daar stonden we eindelijk geparkeerd. Op reis geweest. Gisteren avond na terugkomst op Schiphol zijn we gewoon niet opgehaald door MOBIAN shuttle. Ik heb ze zo vaak gebeld ook zonder gehoor. Alleen de eerste keer namen ze op. Als ik maar op de goede plaats zou wachten dan zou het goedkomen. Niet dus! Ze laten je zitten. Geen bereikbaarheid. Onbetrouwbaar.

H

H. Kurt

06-08-2021

0

P+R Mobihub Q-Park Oostpoort + fietshuur

Website werkt prima. Het boeken en betalen ook. Ontvangen bevestiging is overzichtelijk waarin de parkeerinstructies en fietsinstructies goed worden uitgelegd. De poort bij de ingang van de parkeergarage gaat automatisch open als je komt aanrijden. Tot nu toe geen vuiltje aan de lucht.. Maar ja, dan komt de operationele uitvoering met de Mobian App en de fietsen. Ondanks de App op 2 mobiele telefoons te hebben geïnstalleerd herkent de App geen fietsen terwijl er toch echt 8 stuks gereed stonden. Chat opgestart via WhatsApp. Uiteindelijk gebeld via noodnummer. Bereikbaarheid is goed. Ondanks instructies te hebben opgevolgd geen oplossing. In het weekend is er geen hulp op locatie beschikbaar, case closed ? Op advies e-mail bij thuiskomst verstuurd. Na 4 dagen nog geen reactie. Excuus was de drukte. Wordt vervolgd....

W

Walter van de Graaf

23-07-2021

0