Mijnautoonderdelen.nl

4.9

Bestellen

3.5

Service

6

Prijs

3.1

Levering

18.2%

Zou hier weer kopen

Mijnautoonderdelen.nl

Je auto zit ingewikkeld in elkaar en met al die vele onderdelen die een auto bevat en de lange jaren die een auto meestal dienst doet gaat er nou eenmaal wel eens iets kapot. Maar waar kun je nou de juiste reserveonderdelen vinden om het kapotte onderdeel te vervangen? Één winkel die reserveonderdelen kan leveren is Mijnautoonderdelen.nl. Maar wat voor kwaliteit accu’s en koeling zullen ze leveren? Zullen hun trekhaken wel stevig genoeg zijn voor de aanhanger of trailer die je wilt vervoeren? Zal de bezorgservice van Mijnautoonderdelen.nl je nieuwe schokdempers wel leveren voor je weer de weg op moet? En hoe hulpvaardig en vriendelijk dan de klantenservice van Mijnautoonderdelen.nl zijn? Lees reviews over Mijnautoonderdelen.nl om te zien wat andere automobilisten over deze winkel te zeggen hebben. Hun meningen, ervaringen en beoordelingen zullen je helpen in te zien of Mijnautoonderdelen.nl een winkel is waar je wel of juist niet moet shoppen.


Over Mijnautoonderdelen.nl

Mijnautoonderdelen.nl is een winkel die auto-onderdelen verkoopt. Zo hebben ze bijvoorbeeld een heel assortiment onderdelen voor je motor. Voorbeelden uit hun selectie zijn accu’s, dyamo’s, koppakkingen, koppelingen, startmotors, sportfilters, ontstekingen, cylinderkoppen, distributieriemen, V snaar spanners, oliefilters, luchtfilters, uitlaatpakkingen, olie opvangbakken, remvloeistof, versnellingsbakolie, remreiniger en nog veel meer. Voor het onderstel van je auto hebben ze versnellingsbakken, trekhaken, aandrijfashoezen, versnellingspookknoppen, wiellagers, aanslagrubberen vering, gasveren, veerpoten en nog veel meer. Onder hun categorie carrosserie vallen bumpers, spatborden, deurpinnen, anti roest, kentekenplaathouders, wielkast bekleding, achterpanelen en nog veel meer. Deze categorie bevat ook de koplampen, mistlampen, knipperlichten en andere autoverlichting die je nodig hebt om goed zichtbaar te kunnen zijn op de weg. Er is ook een afdeling koeling. Daarin kun je spullen vinden die ervoor zorgen dat je auto en auto-onderdelen niet oververhit raken. Denk hierbij aan kachelventilators, temperatuursensors, airco drogers en kachelradiateur. Zo blijft je auto op de goede temperatuur. Dat je auto goed rijdt is erg belangrijk, maar hij moet ook goed kunnen remmen als dat nodig is. Daarom biedt Mijnautoonderdelen.nl remschijven, rembekrachtigers, remblokken en andere onderdelen aan die belangrijk zijn om snel tot stilstant te kunnen komen. Verder zijn er nog sleepkabels, lampen, ruiten, car hifi, en auto-onderhoud te vinden in hun afdeling met overige onderdelen. Misschien kun je op die manier je auto zelf wel een onderhoudsbeurt geven en hoef je minder langs de garage.




Diensten van Mijnautoonderdelen.nl

De auto-onderdelen van Mijnautoonderdelen.nl kunnen besteld worden via de website van Mijnautoonderdelen.nl. Je kan onderdelen zoeken door het merk en type van je auto in te voeren. Hun bezorgservice zal de spiegels, zekeringen of schakelaars dan bij je thuis afleveren. Mocht je autogereedschap toch niet helemaal naar het zin zijn kun je altijd de klantenservice van Mijnautoonderdelen.nl benaderen. Wie weet kunnen ze je helpen.


Klachten, Complimenten en Tips voor Mijnautoonderdelen.nl

Heb jij je auto al gerepareerd met onderdelen van Mijnautoonderdelen.nl? Of je nou alleen een spiegel hebt gekocht of een heel nieuw interieur, wij willen graag horen wat jij over Mijnautoonderdelen.nl te zeggen hebt. Ben je tevreden met de kwaliteit van hun remvloeistof? Kreeg een nieuwe accu je auto snel weer op gang? En wat is jouw oordeel over de bezorgservice en klantenservice van Mijnautoonderdelen.nl? Vertel ons alles via een Mijnautoonderdelen.nl klanten review.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (11)

Accu

Zondags accu besteld, volgens site maandag in huis. Maandag bericht dat de bezorgdienst het pakket heeft opgehaald met link naar track&trace. En deze zegt bezorging ding tussen 20:30 en 22:30. Dinsdagavond om 20:45 toch even gekeken naar levertijd: er kan niet worden geleverd, moet contact op nemen met klantenservice. En wat zegt de klantenservice? Moet wachten tot 22:30 uur. En als niet is geleverd de volgende dag bellenZe laten je niet uitpraten, maar praten er gewoon door heen. Ze kunnen niets voor me doen voor dat het 22:30 uur is. Ka en dan is de klantenservice niet meer bereikbaar. Wel zelfde avond een app en een e-mail gestuurd. Kreeg volgende dag wel reactie op e-mail: is in behandeling genomen en hopen binnen w dag te reageren. Zelf weer gebeld. Is niet hun schuld. Naar die van de vervoerder. Moeten eerst uitzoeken waar de accu is en daarna kan deze pas weer verstuurd worden. Als je wat wil zeggen praten ze er weer de hele tijd er door heen. 'S middags gebeld door hun magazijn. Is iets fout gegaan, accu staat er nog. Wordt diezelfde dag verstuurd (andere verder)en zou volgende dag geleverd worden. Donderdag dus. En dat klopt, eind van de middag. Helaas een lekke, beschadigde accu. Meteen foto's gemaakt en dat via de app verstuurd. En toen zag ik dat de app die dinsdag was verstuurd, nog niet eens gelezen was. Dus weer de klantenservice gebeld. Moest maar een e-mail sturen met klacht. Op vraag wat er dan de service was van de klantenservice antwoorde de jongeman: hulp bij uitzoeken van de artikelen en ik moest dus e-mail sturen. Was ook geen meerdere aanwezig waar ik mijn klacht kon melden over de onbeschofte jonge mannen, die niet naar je luisteren, je niet laten uitpraten en totaal geen enkele moeite doen om maar iets proberen voor je op te lossen. Dat men extra kosten heeft voor openbaar vervoer om bijvoorbeeld op je werk te komen, vrije dag hebt genomen voor een levering die nooit is aangekomen etc dat interesseert hun geen biet. Klachten alleen per e-mail of app. Ik heb het gesprek afgebroken met de mededeling dat ik zo veel mogelijk mensen op de hoogte zou brengen van het totale gebrek aan service van MijnAutoOnderdelen.nl. En binnen 5 minuten kreeg ik een app met de standaard mededeling dat er iets fout is gegaan, maar dat het dezelfde dag opnieuw verstuurd gaat worden. Ik heb contact met de vervoerder gezocht en ze hadden daadwerkelijk een bericht over een levering op mijn adres. En deze is zojuist keurig (en heel) gebracht, 4 dagen later dan volgens de site. Volgens de vervoerder was er wel een eerder mogelijke levering gemeld door MijnAutoOnderdelen, maar zat mijn accu daar niet bij. CONCLUSIE: Koop hier niets. Beloftes over levertijd op de site kloppen gewoon. En de zogenaamde klantenservice is exact het tegenovergestelde. Onbeschoft, laten je niet uitpraten, maar praten er met steeds luider stem doorheen. En zijn niet ook maar iets voor je te doen. Als het kon zou ik een dikke, vette NUL geven!

S

SMF Zuydwijk Hummelink

18-03-2022

0

afstandbediening

Nooit meer kopen bij dit bedrijf. Pakket teruggestuurd, maar "nooit" aangekomen bij dit bedrijf. Sorry, pakket weg, geld weg, we kunnen niks voor u doen helaas. Oplichters dus. wees gewaarschuwd voor u hier gaat kopen.

R

Ries

17-01-2022

0

Accu voor auto

3 dagen moeten wachten op m'n accu. Volgend dag geleverd stond er op de site... En je moet €0,25 per minuut betalen om ze te bellen....

J

Jasper Krukkert

07-01-2022

0

Didn't get my money back

Beginning of February i have ordered a car battery. Before they send it i asked if it's possible to change the shipping address and name. They said thwy did. I checked and they changed the address but not the name so I've asked again to change it cause it won't be able to be delivered. They said they did but didn't so when the courier came hw couldn't deliver cause there wwasno correct name. The battery went back on the 28/02 till now i didn't gwt my money back although they said they send it. Do not buy here cause if something you won't gwt your money back!!!

M

Magdalena Janely

02-04-2021

0

Niet ingepakt en defect voorscherm

Voorscherm besteld, bestelling kwam niet ingepakt aan en werd dus geleverd als enkel een voorscherm met een verzendlabel erop. Hierdoor was het product volledig beschadigd! (Krassen en krom) Zelf snap ik niet hoe je het in je hoofd haalt om een paneel zonder verpakking te versturen... maar goed. Ik raad deze webshop dus NIET aan!! Service is slecht aangezien ik meteen belde en zij telefonisch niks kunnen regelen... zelf mag je dus aan de slag via de mail. Ik raad AutoDoc aan, aangezien deze webshop altijd alle producten heel leveren, mocht er iets niet naar wens zijn dan wordt dit met alle snelheid verholpen en een nieuw product zo spoedig mogelijk verzonden! Helaas..

E

Emile

05-02-2021

0

2 koplampen

Dag 1 (woe): 15:20 uur 2x koplampen besteld met kenteken-check op site. Op voorraad, voor 20:00 uur besteld, volgende dag in huis. Bevestigingsmail ontvangen: morgen in huis. Top. Volgende dag (dag 2, dond.): ‘s ochtends een mail van Mijnautoonderdelen.nl: Uw bestelling is onderweg! (Onderwerp) En dat de bestelling is overgedragen aan de pakketdienst. Verwachte leverdatum: morgen (vrijdag.) ok. Niet volgens afspraak maar kan gebeuren. Detail: Bezorg app: pakket nog niet ontvangen door bezorgdienst. Verwachte afleverdag: vrijdag. Dag 3 (vrijdag): App: Pakket nog niet ontvangen door bezorgdienst. Verwachte afleverdag: zaterdag Dag 4 (zat.) App: Pakket nog niet ontvangen door bezorgdienst. Verwachte Afleverdag: maandag. Dag 6, maandag: App: Pakket nog niet ontvangen door bezorgdienst. Geen verwachte afleverdag, alleen “Bezorgtijd nog niet bekend.” Gebeld met klantenservice: Antwoord: Ja meneer, de bezorgdienst haalt al vanaf begin vorige week geen pakketten meer bij ons op ivm de sinterklaasdrukte. Dat had u gewoon op NOS kunnen lezen hoor! Ik: Maar ik heb een mail van jullie ontvangen dat jullie het pakket aan de bezorgdienst hebben overgedragen en dat de bestelling onderweg is. Klantenservice: Alle pakketten van vorige week staan in ons magazijn, klaar om opgehaald te worden. Ik: Das mooi. Ik woon hier 25 min. rijden vandaan, dus ik spring in de auto, kom ik mijn pakket ophalen. Klantenservice: Dan ga ik u teleurstellen, alle pakketten zitten in rolkarren dus als wij uw pakket moeten zoeken... Daar beginnen we dus niet aan. Deze week gaat de bezorgdienst onze pakketten ophalen dus ik hoop dat u deze week nog uw bestelling binnen krijgt. Dag 7, di.: Pakket afgeleverd. Helaas, ondanks de kentekencheck met passende onderdelen, paste de koplampen niet. Met blote oog zichtbaar, koplampen leken in de verste verte niet op de originele. Waren zelfs 10 cm in lengte te kort, dus de kentekencheck is niet betrouwbaar. Gelukkig vermeld de site dat ze 2 miljoen onderdelen op voorraad hebben, dus gebeld met klantenservice: Ik: Onderdelen passen niet, ik kom ze morgen omruilen voor de goede. Klantenservice: Helaas. Is niet mogelijk. We hebben geen voorraad in Rotterdam. Ik: Maar op de site staat dat jullie wel voorraad hebben. En als ik andere koplampen bestel die op voorraad zijn, kan ik ze morgen al afhalen. Klantenservice: Nee, aanvraag doen voor foute onderdelen. Binnen 24 uur een bevestiging en dan pas terug sturen. Oh ja. Kosten voor rekening klant. Actie: foute onderdelen retour aanvraag gedaan en goede onderdelen bestelt. Wel afhalen, de auto staat nl. al 1 week onbruikbaar wn gedemonteerd. Gelukkig gaf de winkelmand aan dat ik ze morgen, woensdag, in Rotterdam kan komen ophalen. Dus betaald. Bevestigingsmail van nieuwe bestelling: U kunt de onderdelen donderdag (overmorgen) ophalen in Rotterdam. Wacht eens even, dan had ik ze dus net zo goed thuis kunnen laten afleveren! Gemaild dat ik de onderdelen morgen, woensdag, in Rotterdam kom omruilen. Dag 8 (woensdag): Mail ontvangen dat zodra de artikelen klaar liggen, ik hier een mail van ontvang. 12:00 uur: Gebeld met klantenservice met de vraag hoe laat ik langs kan komen, ik wil vandaag de auto repareren. Antwoord: Tussen 20:00 en 22:00 uur!!!! Wat!? Dat kan toch niet? Als je op de site vermeld dat je de volgende dag je bestelling kan komen ophalen, maak je daar toch geen 20-22 uur van? Antwoord: Meneer, ook tussen 20-22 uur is het nog steeds woensdag hè? Ik verwacht dus vanavond een mail maar mijn vermoeden zegt dst deze mail helemaal niet gaat komen. Kortom: Slechte klantenservice, spreekt veel te luid aan de telefoon en is hierdoor bijna niet te verstaan. Ook emailverkeer wordt met foutieve grammaticale zinnen en uitroeptekens naar de klant verstuurd. Nadenken over hoe iets op te lossen voor de klant is er niet bij. Verkeerde info op de site vwb kentekencheck, levertijden, ophaaltijden. Verschrikkelijke zaak die zorgt voor irritatie en hoge bloeddruk. Wordt vervolgd, maar volgende bestelling wordt niet meer bij deze malafide oplichters geplaatst. Tevens schrijf ik zoveel mogelijk reviews over dit bedrijf en vertel het mondeling aan een ieder die het horen wil.

L

Leon Weeda

09-12-2020

0

862793

Bezorging moet op vrijdag plaats vinden en ik heb al een afsprak bij een automonteur. Nu sturen ze een email dat ze op woensdag gaan inleveren. Nu moet ik meer tijd wachten en ik heb mijn vakantie al gepland. Heel vervelend ervaringen.

K

Kase

02-07-2020

0

auto-onderdelen

Levertijden op de site kloppen niet en bestelling worden te laat en incompleet geleverd. Erg vervelend wanneer je auto staat te wachten op onderdelen. Wanneer je vervolgens belt naar helpdesk om dit te bespreken wordt je uitgescholden aan de telefoon. Onvoorstelbaar om zo met je klanten om te gaan. Blijf hier weg!

B

ber bor

12-05-2020

0

Trekhaak

Trekhaak besteld op 4 februari. Deze zou op 6 februari geleverd worden. Krijg vervolgens een mail dat men niet op 6 maar 7 februari zal leveren. Dat kan, maar om 16:15 uur nog niets ontvangen. Gebeld met klantenservice en deze vertelde mij dat koerier er voor 17:00 uur zou zijn. 17:00 uur nog steeds geen levering, dus weer bellen met klantenservice. Werd afgesnauwd dat ik maar moest wachten. Nu 18:15 uur nog steeds geen levering. Dus voor mij geen tweede keer meer bestellen bij mijnautoonderdelen.nl. Dan maar een paar tientjes meer betalen bij winparts, maar deze komen tenminste hun afspraken na.

R

Raymond

07-02-2020

0

Auto batterij

Bestelde auto batterij op deze site en staat overal bij levering de dag erna. De dag erna laten ze me niks weten en moet ik zelf opzoeken waar pakket is en krijg ik te zien dat het beschadigd was en terug moest gestuurd worden. Ze mailen me dat ze onmiddellijk een andere gaan opsturen en ik deze donderdag pas zal hebben. Donderdag weer verlof genomen van werk. Sta te wachten weer tot s'avonds , en mail weer naar hen om te horen waar batterij nu zit. Om dan leuke mail terug te krijgen dat hij het vergeten doorgeven is de na bestelling , hij dit onmiddellijk gaat doen en ik de batterij zaterdag zeker in huis zal hebben. Nu vandaag 1 dag voor levering krijg ik ineens de leuke mail dat het niet meer in voorraad is en ze men centen terug gaan storten binnen de 10 dagen. Die hebben mij hele week aan het lijntje gehouden, heeft me 3 dagen verlof gekost voor niks. Sorry dit vind ik niet kunnen en vraag wat ze eraan gaan doen als tegemoetkoming en daar krijg je geen antwoord op. Echt laffe site deze , liegen en beloftes maken waar ze zich toch niet aan kunnen houden. Ik wil een tegemoetkoming voor de leugens en valse beloftes van hen en men 2 dagen verlof dat ik kwijt ben voor niks.

A

Andre

13-09-2019

0

Tevreden

100 % tevreden

H

Henk

09-09-2018

0