Heuts

4.7

Bestellen

2.3

Service

5.3

Prijs

4.1

Levering

14.3%

Zou hier weer kopen

Heuts

Hè, vervelend! Je bent net aangekomen bij je vakantiepark en hebt zin om te genieten, maar je auto heeft het begeven. Laat het nou net zo zijn dat je deze juist nu zo nodig had om alle leuke bezienswaardigheden te bezoeken.. Bij de webwinkel Heuts verkopen ze duizenden auto-onderdelen die je de dag na je bestelling al in huis kunt hebben. Zo heb je snel je probleem gefixt! Althans, hoe hebben klanten de webshop ervaren? Ook als je lekker thuis blijft en je iets nodig hebt om je woonkamer om te toveren tot een knusse plek, kun je bij Heuts terecht. Heuts biedt allerlei producten aan die zowel binnens- als buitenshuis gebruikt kunnen worden. Wat vinden de consumenten van al deze producten? Zijn ze van goede kwaliteit? Zijn ze ’t geld waard? Lees het hier bij NederlandReview!


 


Over Heuts


In 1965 beginnen Bert en Aggie Heuts een tankstation. Ze verkopen hier naast benzine ook auto-onderdelen en auto-accessoires en gaan goed van start. Het familiebedrijf groeit echter zó snel dat ze in 1982 moeten verhuizen naar een grotere locatie en dat ze in 1992 zelfs een filiaal in Maastricht openen.


Hoe Heuts zich in 1965 nog specialiseerde in automaterialen richt het bedrijf zich nu op de markt voor mobiliteit én vrije tijd. Zo is Heuts erg belangrijk in de Limburgse en Brabantse autowereld: zo’n 1500 klanten kunnen kiezen uit 100.000 auto-onderdelen- en producten. mobiliteit richt Heuts zich ook op alles wat met vrije tijd te maken heeft. Zo strekt hun assortiment zich uit van fietsendragers, dakkoffers en ruitenwissers tot sfeerhaarden, playmobil en opblaasbare jacuzzi’s.


Heuts belooft de consument een goede service, compleet assortiment en concurrerende prijzen. Hoe beleven consumenten de services van Heuts? Is de prijs-kwaliteitverhouding realistisch? Is alles op de website goed terug te vinden? En is de verzending snel?


 




 


Diensten Heuts


Bij Heuts kan je betalen met iDEAL, Visa, MasterCard, Maestro, PayPal, Bancontact/MisterCash of door te betalen na ontvangst. Als je je bestelling voor 16:00 plaatst, wordt je pakketje de volgende dag thuis afgeleverd tenzij anders vermeld. De verzendkosten binnen Nederland bedragen €5,99 en binnen België €6,99. Bij bestellingen vanaf €50 worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Voor grote en zware producten gelden andere verzendkosten: afhankelijk van de grootte en het gewicht van je bestelling bedragen de verzendkosten binnen Nederland €29,95 tot €49,95 en binnen België €39,95 tot €59,95.


 


Garantie, vragen en klachten bij Heuts


Voor alle producten bij Heuts geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat een product moet functioneren naar behoren en dat het moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Als je artikel beschadigd, kapot, incompleet geleverd is of niet functioneert valt het onder de garantie.


Heb je vragen over een product? Bekijk dan eerst even de FAQ-pagina van Heuts. Als je vraag hier niet tussen zit kan je contact opnemen met de klantenservice van Heuts. Dit kan je doen door het serviceformulier in te vullen of door te bellen naar 045 – 522 25 25. De klantenservice is van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 08:00 en 20:00 uur, op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur en op zondag van 11:00 tot 17:00 uur.


Ben je niet tevreden met je product of heb je een andere klacht? Dan kun je dit melden door het serviceformulier in te vullen. Binnen 7 werkdagen ontvang je reactie met daarin een eventuele oplossing voor het probleem.


 


Heb jij al ervaring met de producten van Heuts? Zo ja, wat is er zo goed aan de producten en wat kan er beter? 


Ook als je nog geen ervaring hebt met Heuts zit je hier goed! Oriënteer je op verschillende bedrijven uit deze branche en bekijk welke het beste aansluit bij jouw wensen en behoeften. 


 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (14)

Lay z spa palm spinga

Wat een waardeloos bedrijf Wij hadden een lay z spa (palm springs) besteld en het bezorgen was al een ramp. Op de afgesproken bezorg dag kregen we een bericht dat de bezorging niet doorging. Mijn man had speciaal vrij genomen. De volgende dag bezorgd net op tijd mijn man wilde net wegrijden voor afspraak bij het ziekenhuis. Bij het opzetten bleek de pomp direct een foutmelding te geven. Alles geprobeerd maar we kregen het niet opgelost. Contact opgenomen met de klantenservice daar wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Ze gaan eerst contact opnemen met intex voordat we als klant worden geholpen. Er wordt totaal niet geluisterd en je kan geen leidinggevende te spreken krijgen. Heel vreemd allemaal. Na het lezen van recensies begrijp ik het. We gaan rechtsbijstand in schakelen. We willen de jacuzzi retour en ons geld terug Heuts regelt het maar met intex. KOOP HIER NIETS!!!!!

Z

Zeer ontevreden klant

15-09-2023

0forum

relaxstoel

Stoel besteld maar weer moeten afzeggen omdat deze niet bij aan de voordeur van de flat geleverd wordt, maar bij de eerste drempel. Dat is dus ingangsdeur van het flatgebouw. Kreeg deze voorwaarden pas na het bestellen en nog eens goed lezen van de Leveringsinstructies en -voorwaarden leveringen aan particulieren: Heuts mobiliteit en vrije tijd/Top-zwembadshop Pakketten boven de 25 kg worden tot aan eerste drempel geleverd. (dus bij de ingang van het flatgebouw) Klantenservice gebeld en kreeg te horen dat dat de regels zijn en ik maar iemand moest zoeken om de stoel naar boven te sjouwen. Die mevrouw kon daar niets aan veranderen. Heb haar gevraagd om de stoel voor mij af te zeggen, nee dat kon niet dat moest ik maar doen via service formulier. Belachelijke service, in de chat gaven ze aan dat dit voor de veiligheid van de chaufeurs was.

J

JSMoesa

18-07-2023

0forum

Zwembad

Op de website 1-3 werkdagen levertijd, je betaald natuurlijk meteen via iDEAL. En dan wachten en wachten. Dan kun je een servicemail invullen en krijg je een nietszeggend antwoord DPD blabla. Dan 5 dagen (op zaterdag) later een bericht van DPD dat het binnen 2 werkdagen bezorgd wordt. Dus geen 1-3 maar 7-8 dagen. Waardeloos.!

H

Hermsen

10-06-2023

0forum

Solarpaneel zwembad

Leveren niet op tijd en houden vervolgens retourkosten in wanneer ze het aankoopbedrag terugstorten. Ik heb iets online gekocht als consument bij Heuts.nl. De bestelling is niet op de beloofde dag geleverd, dus ik heb iets anders moeten regelen. De bestelling heb ik vervolgens door DPD weer terug laten brengen naar de afzender, voordat de bestelling uberhaupt is aangeboden. De retourzending is geaccepteerd en verwerkt, maar de webshop betaald mij niet het volledige aankoopbedrag terug. Ze houden 5.95 in onder de noemer Retourkosten Pakket. Ik heb aangegeven dat deze inhouding is in strijd met de consumentenrechten voor koop op afstand en met de voorwaarden van Thuiswinkel.org waarvan ze lid zijn. Ze weigeren echter alsnog om mij het volledige aankoopbedrag terug te storten. Te bizar voor woorden dit.

J

Jordy

21-07-2022

0forum

Fietsendrager

Artikel is prima, wat mij stoort is de klantenkaart. Je krijgt 5% procent spaartegoed op niet afgeprijsde of actie artikelen. Als je de website van Heuts bekijkt is bijna alles een actie dus geen 5% spaartegoed. Hoewel mijn fietsenrek een standaard prijs had die bij andere aanbieders even duur was. Dus de klantenkaart is een sigaar uit eigen doos en heeft geen toegevoegde waarde.

G

Ger

01-02-2022

0forum

Familie zwembad

17-6 familie zwembad gekocht bij firma Heuts in Echt. Bijschrift bon: Reclamatie fabricagefouten binnen 2 dagen. Direct daaronder: geopende verpakkingen kunnen helaas niet geruild worden. De eerste instructie werd mij ook medegedeeld bij de kassa. De volgende dag wilde ik in eerste instantie het zwembad checken en opende de verpakking. In tweede instantie dacht ik: waarom moet je een artikel gaan testen op fabricagefouten? Je mag toch uit gaan van een deugdelijk product? Erg vreemd dat deze instructie bij aankoop wordt gegeven. Ik bracht het artikel terug in de veronderstelling dat dit mogelijk was. De heer achter de balie begon het zwembad te inspecteren en vervolgens zei hij dat dit artikel niet retour kon omdat de verpakking geopend was. Ik zei dat controle van het zwembad (instructie 1) niet mogelijk was zonder het open te maken. Dat moest hij beamen en hij ging de filiaalhouder vragen. Enige tijd later kwam de filiaalhouder en ook hij bleef bij de bewering dat zij dit zwembad niet terug konden terugnemen (instructie 2). In mijn ogen volstrekt tegenstrijdige instructies, klantonvriendelijk en niet lang over nagedacht. Je moet dus binnen 2 dagen fabricagefouten onderzoeken maar wanneer je de verpakking open maakt kun je het product niet meer retourneren. Gevolg: mij zien ze niet meer terug. De firma Heuts kan nog veel leren van andere bedrijven die wel goede klantenservice hebben ! Dit bedrijf heeft, zoals uit andere zaken blijkt, problemen met o.a. retourneren en klantvriendelijkheid.

H

Har

19-06-2021

0forum

Progarden solarlamp

Tijdens mijn bezoek aan de winkel in Sittard heb ik een Progarden Solarlamp gekocht omdat deze volgens het etiket op het rek in de aanbieding was. Buitengekomen zag ik op de kassabon dat er €3,94 voor betreffende lamp was berekend. Daarop ben ik terug naar binnen gegaan en de caissière verwees mij naar de servicebalie. Tegen de jongedame daar heb ik verteld wat er aan de hand was waarop zij me antwoordde dat ze de prijzen uit het systeem moesten aanhouden. Dat staat ook op de deur voegde ze er nog aan toe. Ze hadden achterstand met het omprijzen. Ik vertelde haar dat volgens mij in de Nederlandse wet staat dat de aangegeven prijs in de winkel geldig is maar ze hield stug vol. Het was gewoon jammer voor mij dat ik teveel had betaald. Met name die opmerking doet mijn bloed kolken !! Het gaat me niet om die € 1,44 maar het principe. Zo ga je niet om met klanten..... De reactie van de klantenservice was : Beste Angelique Snelders, Wij snappen dat dit erg vervelend is en dat u niet bereid bent om terug te gaan naar de winkel. Echter is dit aan de winkel en kunnen wij dit niet voor u oplossen. Onze excuses voor het ongemak

A

Angelique Snelders

18-06-2021

0forum

Intex Pull-Out Chair | Opblaas probleem retour

Na aankoop van een Intex Pull-Out Chair Opblaasbaar op 14-01-2021 op 18-01-2021 wordt deze geleverd tot daar alles oke maar dan komt het ik wil op 24-01-2021 wil ik deze toch retourneren zonder de reden te vermelden is niet nodig aangezien er op de website vermeld staat Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen op 25-01-2021 een mailtje Beste Klant, Bedankt voor uw bericht. Wat is er precies mis met het product? Met vriendelijke groet, Marten Klantenservice mijn antwoord via mail Hallo Ik wil het retourneren omdat het niet naar mijn verwachting is zoals ik al heb vermeld in mijn mail Daarom wil ik het retourneren ( maar via de website lukt dit niet zo direct is er een probleem) Mvg Eddy na telefonisch contact werd er me gevraagd wat er juist mis is daarom stuur ik nogmaals een mail Hallo Zoals u gevraagd hebt via de telefoon zal ik mij verduidelijken Het artikel (Opblaasstoel uitklapbaar ) zit niet oke voor mij en is te laag voor mij (heb een slechte rug en ook osteoporose ) hopelijk is het nu goed en duidelijker voor jullie zoals gevraagd Met vriendelijke groet Eddy en nu komt de verassing vandaag mailtje gekregen Beste Klant, We kunnen helaas geen stoel die uit de verpakking is geweest en opgeblazen retour nemen. De retour termijn van 14 dagen geld voor producten die gebruikt zijn zoals u dit in de winkel ook zou doen. Dit houdt voor opblaasproducten dus in dat deze niet opgeblazen worden. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Marten Klantenservice daarop heb ik deze mail gestuurd omdat hier zeker iets niet klop hoe kan ik zonder de verpakking te openen en op te blazen deze zetel proberen en controleren op gebreken mail van mij Hallo Dan mag u mij eens uitleggen hoe ik mijn stoel moet proberen zonder deze op te blazen Er staat op jullie website Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Er staat nergens dat deze niet mogen geopend worden als er iets besteld wordt word dit steeds geopend en opgeblazen( bij zaken die dienen worden opgeblazen te worden) zodat de persoon ook weet dat er geen gebreken zijn Dus ik aanvaard zeker niet jullie excuses en zeker niet nadat ik gisteren nog contact heb gehad via telefoon en mail Graag bij deze een oplossing zoals er is vermeld 14 dagen bedenktijd zonder redenen (en deze heb ik zelfs gisteren via mail vermeld) Met vriendelijke groet Eddy Ben nu echt benieuwd wat het antwoord hierop gaat zijn een schande is het je mag dus iets kopen maar het niet openen en ook niet even testen nazien en ook niet op blazen zelfs als dit echt nodig is heel vreemd antwoord op mijn mail Beste Klant, In uw geval kunt u gebruik maken van het herroepingsrecht. Ik wil u hierbij wel wijzen op het de volgende tekst : Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Je zult het product slechts in die mate uitpakken en gebruiken (zoals jij ook in een fysieke winkel zou kunnen doen) voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of jij het product wenst te behouden. Als je van het herroepingsrecht gebruikmaakt, zul je het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons retourneren. In uw geval houdt dit in dat het product voor ons onverkoopbaar is. Met vriendelijke groet, Marten Klantenservice mijn antwoord Hallo Alles zit in de originele verpakking en alles is er bij (plakkers als er eventueel een lek zou zijn) en ik heb deze zo goed mogelijk terug opgeplooid en in de verpakking gedaan meer kan ik niet doen en de stoel is 1 x opgeblazen geweest om deze te proberen dat normaal is anders weet ik toch niet hoe deze zit dan vraag ik af wat er fout is en anders denk ik dat deze niet mag verkocht worden online en alleen in de winkel omdat er daar misschien één staat die opgeblazen is en kan proberen ik zou nu echt niet weten hoe ik een opblaasbare zetel moet nazien en even proberen zonder deze op te blazen Met vriendelijke groet Eddy

E

Eddy Vandenheuvel

26-01-2021

0forum

Luchtbed

Heuts zijn oplichters! ik heb na een week van bestelling nog steeds niets ontvangen. De track en trace heeft ook geen informatie over mijn bestelling. Heuts kan telefonisch niet bereikt worden! Mijn E-mails worden genegeerd en Facebook posts verwijderd! Dit zijn oplichters!

C

Chester C Gelink

02-01-2021

1forum

Luchtbed

Heuts is een Webshop scam! Oplichters! Ze zijn onbereikbaar en sturen je bestelling niet! Maar nemen wel je geld!

C

Chester

02-01-2021

0forum

Luchtbed queensize zelfopblaasbbaar

Ik zou níet bij Heuts kopen!, om de volgende reden(en): Ik heb 2 luchtbedden gekocht en één bleek bij aankomst al lek te zijn. Ik krijg het niet geplakt door de ribbelstructuur dus wil een ander merk luchtbed bestellen. Ik mail dat ik het lekke luchtbed wil retourneren: dit wordt afgewezen. Ik bel en krijg een jongen aan de lijn die aangeeft dat ik garantie moet aanvragen, maar ik wil geen garantie, maar mijn geld terug... Heuts geeft heel braaf op de site aan dat artikelen geretourneerd kunnen worden om wat voor reden dan ook (dus geld terug), maar in de praktijk is dit toch anders! Dat is bedrog. Ik geef aan dat ik de manager van de klantenservice wil spreken. Ik krijg als mail terug dat de man die mij al meerdere keren heeft gemaild, ene M., de manager ís. Ik bel en vraag hem te spreken. Een vrouw van de klantenservice geeft aan dat deze persoon alleen gemaild wil worden. Maar zij kan gewoon een aanvraag doen voor retour, geeft ze aan. Ze geeft ook aan het probleem niet te snappen... Maar natuurlijk moet het verzoek weer langs het heerschap de manager van de klantenservice die het gewoon weer doodleuk afwijst, want ja, kapotte artikelen gaan "via de garantie en niet de retour". Veel tijd in gestoken, uiteindelijk geen geld terug en standaard prutmails als antwoord. Dit zou niet moeten kunnen, zeker als op de website staat en de vrouw van de klantenservice aangeeft dat het wel kan. Ik heb deze ervaring overigens wel vaker gelezen toen ik eenmaal op internet rond keek, dus hoop mensen hiermee te waarschuwen. Koop niet bij Heuts.

E

Erik van Ree

20-09-2020

0forum

intex tropical luchtbed voor in het zwembad

Zeer slechte klantenservice. Op de website word er een luchtbed van 120cm breed verkocht, geleverd word een luchtbed van 79cm. Tja, een menselijke fout op de website. Ehhh artikel bestaat wel en ook op andere website's. Totaal geen compensatie van Heuts. Blijkbaar kan je een artikel van 33% kleiner leveren voor de 100% van de kosten. Belachelijk slechte zaak.

B

brenda

21-07-2020

0forum

Fietsdrager

Onlangs in de vestiging Venlo een fietsdrager opgehaald omdat deze in de vestiging Roermond niet op voorraad was. Aangekomen in Venlo bleek de doos al geopend te zijn geweest en betrof het dus een retour gebrachte fietsdrager. De verkoopmedewerker verzekerde ons dat de fietsdrager compleet was en dat bleek ook zo te zijn bij thuiskomst. Bij het afrekenen de klantenkaart overhandigt zodat de 5% loyaliteitskorting kon worden bijgeschreven op onze kaart. Na ruim 1 week waren de punten nog niet bijgeschreven dus maar even gebeld met de klantenservice. Na ruim 15 minuten in de wacht te hebben gestaan wordt je doodleuk medegedeeld dat we dan maar een mailtje moeten sturen.... Dus maar gedaan. Krijgen we een bericht terug dat het een actieartikel betrof waarop geen punten worden uitgekeerd. Dat hadden ons zowel de verkoopmedewerker in Roermond als in Venlo echter niet verteld. Bovendien bleek het artikel elders zonder klantenkorting nog ruim 60 Euro goedkoper te zijn. Dus nog maar eens gebeld met de klantenservice. Na weer een kwartier in de wachtte hebben gehangen wordt wederom doodleuk medegedeeld dat we maar een mailtje moeten sturen. Waarvoor is er dan een klantenservice telefoonnummer? Kortom communicatie met dit bedrijf is zeer moeilijk, lees onmogelijk!!! En dat was nou juist waarom we hadden gekozen om niet via een webshop te kopen. Kortom Heuts ons zie je niet meer want blijkbaar hechten jullie geen waarde aan loyale klanten.

E

Eric Forschelen

30-06-2020

0forum

Intex spa

Bij heuts een intex spa gekocht. Na 3 maanden zal er al een buld in het bad, hierop is nog goed gereageerd en hebben we een nieuw bad ontvangen, tegelijkertijd deed de pomp het niet meer en ook hier is wat aan vervangen. Nu 1.5 jaar, waarvan het bad in de zomermaanden leeg staat dus bijna niet gebruikt is zit er wederom een bult in het bad. Hiermee ga je naar intex maar volgens hun is de garantie 2 maanden afgelopen dus heb je pech! Na mijn idee gaat er nieuw garantie in als je een nieuw product ontvangt dus moet er nog garantie op zitten maar dan nog hebben we het over 2 maanden en over een aankoop van 400 euro waar je toch wel een paar jaar van zou mogen genieten maar blijkbaar kan dat alleen als je in 2 jaar tijd 2x een nieuw bad koopt en je pomp nog even laat maken.en heuts doet alsof ze er iets mee doen maar dus eigenlijk gewoon helemaal niks ze gaan ook naar intex waar ik al geweest ben en daar blijfr het bij. Ik vind het schandalig!!!!!

R

Ryan Engelen-henkelman

25-10-2019

0forum