NederlandReview

    Ervaringen HAPPYCAR

    Weet jij wat anderen van dit bedrijf zeggen? Kies ervoor om de reviews te lezen over dit bedrijf om zo een goed beeld te krijgen van de verschillende meningen over hun. Het is goed om te zien wat er allemaal kan en hoe ook jij hier van kunt leren. Kijk naar de mogelijkheden om ook een review achter te laten en om op die manier te laten zien wat je van een bedrijf vindt of van een organisatie. Hierdoor kun je anderen helpen. Iets wat natuurlijk altijd gewaardeerd wordt. Laten we je snel meer vertellen over dit bedrijf.

    Over Happycar.nl
    Dit bedrijf vergelijkt over de hele wereld het aanbod van kleine en grote huurauto aanbieders. Je kunt je locatie kiezen, de huurtijden en daarna het complete aanbod bekijken van huurauto’s. Het is ook gemakkelijk om vervolgens in een paar stappen een auto te boeken. Je hoeft geen lange zoektochten meer te doen om vele aanbieders met elkaar te vergelijken. Met deze site en dit bedrijf kun je het allemaal in een keer vergelijken en boeken. Vaak zijn de auto’s tot 60 procent goedkoper dan het huren van een auto bij een lokaal bedrijf.  
    Het bedrijf werkt samen met meer dan 250 autoverhuurders. Hiermee weten we eigenlijk ook wel zeker, dat jou favoriete auto hierbij zit.  

    Diensten van Happycar.nl
    De website richt zich op het vergelijken van huurauto aanbieders op de prijs.  Een goedkope huurauto vinden kan altijd bij hun. Het bedrijf is een van de grotere onafhankelijke prijsvergelijkers op het gebied van autoverhuur. Alle aanbiedingen vind je centraal op een site. Het maakt niet uit of je een gezinsauto zoekt, een sportauto of een andere soort huurauto. Er is altijd een goed aanbod voor jou.

    De huurauto kun je gebruiken voor je jaarlijkse vakantie, een dagtocht en ook voor een zakenreis. Een huurauto zorgt ervoor, dat je flexibel bent en geen last hebt van de vertragingen en ergernissen van het openbaar vervoer. 


    Kassa besteedt niet voor niets aandacht aan autoverhuurbedrijven - er gaat vaak wat mis! 

    De site maakt het mogelijk om op verschillende zaken het aanbod te filteren. Denk hierbij aan wagenklasse, prijs en ook verzekeringen. Iedere dag worden de prijzen vergeleken van de aanbieders en wordt er gezorgd voor een up-to-date aanbod. 

    Klachten, tips en complimenten over Happycar.nl
    Via de site, per mail en ook via de telefoon zijn ze bereikbaar en kun je contact met ze opnemen. Een klacht kan snel verholpen worden en een compliment wordt natuurlijk graag ontvangen. 

    Heb jij ervaring met Happycar.nl? 
    Ken jij Happycar.nl? Laat ook een review achter op NederlandReview.nl. Je helpt vele anderen om een goed beeld te krijgen van dit bedrijf. Ook kun je zelf jouw mening achter laten. Het maakt niet uit of het goed of slecht is, zo lang het maar om een eerlijke review gaat.  

    Belangrijk om je goed in te lezen voor je zomaar ergens een auto huurt! Is HAPPYCAR een betrouwbaar autoverhuurbedrijf? Zijn de auto’s nieuw, veilig en schoon? Lees hier de ervaringen van hun klanten!

    HAPPYCAR
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (11)

    4,8
    27% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    5,8

    Service

    4,2

    Prijs

    5

    Leveren

    4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Onbetrouwbaar en zeer amateuristisch

    Jos de Groot20-01-2018

    Ander woord voor Happycars,

    Wanprestatie, onbetrouwbaar, zeer klantonvriendelijk, Leugenachtig, ondeskundig,

    En wat is daar de reden van?

    Het bijbehorend verhaal:

    Op 24 november 2017 huurde ik via Happycars een auto op vliegveld Charleroi voor de periode 21-28 december.
    Ik huur geregeld een auto op vliegveld Charleroi, ken daar de situatie goed en dit is tot nu toe altijd bevredigend verlopen.
    Vanaf het begin van het boekingsproces geef ik dus keurig aan, de datums met de bijbehorende afhaal locatie. Vliegveld Charleroi dus, oftewel airport brussels south charleroi. Ik wil perse een auto huren op het vliegveld zelf. Uiteindelijk kies ik een auto via Happycar die daar natuurlijk heel blij mee zijn en ik krijg op 24 november de bevestiging die ik nakijk. Op de bevestiging staat keurig de afhaallocatie airport Charleroi met de bijbehorende datums en het bedrag ad 232 euro wat ik moet betalen voor de huurperiode. Prima toch? Zo hoort het. Ook even later komt het voucher, het formulier wat je nodig hebt voor aan de balie van de autoaanbieder. Hier werp ik een snelle blik op want ik ben nieuwsgierig bij welke aanbieder ik moet zijn op het vliegveld en dat blijkt auto Europe te zijn. Die ken ik en daar heb ik vaker een auto van gehuurd. Ze zitten samen met andere aanbieders zoals Hertz e.d. in een kantoortje vlakbij de aankomsthal en de auto's staan om de hoek. Dat is prettig om te weten. Verder valt mij aan het voucher niks op. Uitprinten doe ik het voucher ook meestal pas een dag van te voren. Het voucher is in feite ook niks anders als een definitieve bevestiging van de eerder verzonden bevestiging. Ik heb nog nooit meegemaakt dat in het voucher de overeenkomst gewijzigd werd door bijvoorbeeld de afhaallocatie te wijzigen zonder dat de klant daarvan op de hoogte zou moeten worden gesteld.

    Maar nu komt het.

    Op 18 december om vijf uur 's middags ( drie weken later dus ) krijg ik van Happycar een mailtje dat de door mij geboekte auto niet op het vliegveld staat maar in Charleroi zelf. Dit is dus twee dagen voordat ik de auto daadwerkelijk op het vliegveld zou moeten ophalen.
    Ik vloek, want ik ging er gewoon vanuit dat de auto op het vliegveld zou staan en niet ergens in Charleroi zelf en dat is voor mij ook verder totaal geen optie. Pendelbussen die propvol zijn, en dan nog ergens in Charleroi op zoek gaan naar een plek waar de auto staat, gesleep met bagage. No way dus.

    In feite wordt met dit mailtje de overeenkomst zoals ik die had met Happycar gewijzigd zonder mijn toestemming. En om die reden heb ik het volste recht om deze overeenkomst acuut te annuleren wat ik dus ook doe. Voordat ik echter annuleer stuur ik echter nog een vraag aan Happycar hoe ze denken dat ik in Charleroi kom. Geen antwoord. Vervolgens stuur ik gelijk nog een mailtje waarop ik stel dat op de bevestiging toch duidelijk staat “airport Charleroi” en dat ik nu helaas genoodzaakt ben om te annuleren en dat ik op zeer korte termijn voor de feestdagen nog naar een andere huurauto op het vliegveld moet gaan omzien. Ook vermeld ik hierbij dat indien de meerkosten van deze huurauto significant hoger zijn als de auto die ik eerder gehuurd had bij Happycar, ik deze meerkosten zal declareren bij Happycar. Ook geen antwoord, waarna ik dus annuleer en op zoek moet naar een vervangende huurauto op vliegveld Charleroi.
    Feiten van algemene bekendheid behoeven hierbij verder geen betoog. Zo kort voor de feestdagen een gelijkwaardige huurauto vinden voor nagenoeg hetzelfde bedrag dat zal niet gaan lukken vrees ik. En dat lukt ook niet. De meeste prijzen liggen dik boven de 300 euro voor een gelijkwaardige auto voor dezelfde periode. Maar toch vind ik een auto voor 272 euro, gelijkwaardig en voor dezelfde periode, 42 euro duurder dus en ook hierbij is de aanbieder auto Europe op het vliegveld zelf. Pffff. toch nog op het laatste moment gelukt dus.
    Hier heb ik verder geen klachten over en alles gaat goed.

    Echter bij terugkomst declareer ik de 42 euro meerkosten bij Happycar. Ik vind dat Happycar verantwoordelijk is voor de problemen waar ik op het laatste moment mee geconfronteerd ben geworden. Het is niet mijn fout dat er ergens iets in het boekingssysteem fout is gegaan. Alleen al het simpele feit dat zo kort voor ingang van de eigenlijke huurperiode een mailtje komt dat de afhaallocatie niet op het vliegveld zelf maar in Charleroi zelf is geeft al aan dat er iets fout is gegaan. Het is hoogst ongebruikelijk dat een dergelijke mail wordt verstuurd, althans ik heb dat nog nooit eerder meegemaakt. Kennelijk zijn er dus eerder al problemen geweest op vliegveld Charleroi waar klanten van Happycar geconfronteerd werden met het feit dat hun geboekte auto niet op het vliegveld zelf stond maar daar buiten en vervolgens ook geconfronteerd werden met onvoorziene meerkosten en problematische omstandigheden. Leuke “verrassing” niet?

    Dus ik stuur de rekening ad 42 euro naar Happycar en dan laat Happycar haar ware gezicht zien.
    Eerst een Engelstalig antwoord van ene “ Jana” die het wel allemaal jammer vind maar doodleuk verwijst naar de algemene voorwaarden vermeld onder artikel 2.3 waarin staat dat de klant zelf verplicht is de boeking op eventuele vergissingen en fouten te controleren. En als er verder nog vragen zijn moet ik vooral niet schuwen om contact op te nemen. Vriendelijk hè? En daarmee is voor Happycar de kous af. Leg gewoon alle verantwoordelijk van fouten in het boekingssysteem bij de consument en je kunt verder lekker je handen in onschuld wassen. Zo'n beetje van “eigen schuld dikke bult, had je maar beter moeten opletten” Daar komt het op neer.

    Zelf er een zooitje van maken en niet willen weten dat bij een zichzelf respecterend bedrijf een paar kernwoorden horen zoals, Betrouwbaar, Transparant en last but not least, Klantvriendelijk. Allemaal niet van toepassing op Happycar.

    Ik laat het er niet bij zitten en geef “Jana” van Happycar keurig antwoord in het Nederlands.
    Daarbij vermeld ik dat het betreffende artikel enkel van toepassing is op fouten en/of vergissingen die in eerste instantie in alle redelijkheid en billijkheid door een klant opgemerkt kunnen worden. Het moet geen “speurtocht”worden naar eventuele aanwezige adders onder het gras. Mij was in elk geval niet duidelijk dat de afhaallocatie gewijzigd was en ik denk dat de meeste andere klanten er op deze wijze ook wel “ingestonken” waren. Op de bevestiging staat gewoon Airport Charleroi, en daarmee is voor mij de kous af.
    Gelijk handhaaf ik mijn vordering van 42 euro en stel daarbij een betalingstermijn van 10 dagen.
    Maar Happycar betaald niet en geeft ook verder geen reactie.

    Na 10 dagen gebeurt er dus helemaal niks en ik stuur een herinneringsmail aan de bedrijfsleiders Robert Schütze en Anna Lena Mibach op het adres in Hamburg waarbij ik verwijs naar de eerdere correspondentie en eis nu per omgaande de betaling van 42 euro. Verder verzoek ik verder om alle correspondentie in het Nederlands te willen doen.
    In de voorwaarden van Happycar staat immers vermeld dat het Nederlands Recht van toepassing is en ik verwijs hierbij naar het Burgerlijk Wetboek waarin het verbintenisrecht is geregeld. Ik vermeld ook mijn complete initialen en adres gegevens. Gewoon open kaart spelen heet dat.

    En nu komt ene “Brian” aan het woord die in keurig Nederlands nogmaals verwijst naar het betreffende artikel 2.3 van de algemene voorwaarden en daarmee dus ook aangeeft dat ik zelf beter had moeten opletten. En dat ik zelf immers de overeenkomst heb opgezegd en dat Happycar mij toch keurig per email op de hoogte heeft gesteld dat de afhaallocatie niet op het vliegveld zelf was maar in Charleroi zelf. Daarnaast nog wat kretologie over terugstorten van bedragen op mijn creditcard die totaal niet van toepassing zijn en niets met het eigenlijke probleem te maken hebben.
    En dan komt er zelfs een leugen van Brian namens Happycar.

    “Wij hebben u voor aanvang van uw boeking op de hoogte gesteld van het feit dat de lokale verhuurder, waarmee u het contract heeft afgesloten zich niet op de luchthaven bevindt.”

    Dat klopt niet. Auto Europe bevind zich gewoon op het vliegveld. Gewoon een keiharde leugen dus. Dan had er moeten staan. “ Wij hebben u op 18 december kort voor aanvang van uw boeking” op de hoogte gesteld. De bevestiging en het daarbij behorende Voucher had ik immers al op 24 november gekregen. Hoezo drie weken wachten met een dergelijk bericht? Dat mogen ze eens gaan uitleggen.
    Dan natuurlijk geeft Brian namens Happycar aan dat 42 euro betalen uitgesloten is. Ik had ook niks anders verwacht.

    Een overeenkomst is een overeenkomst waarbij twee partijen iets afspreken. Wanneer een van de twee partijen op het laatste moment de overeenkomst wijzigt zonder de ander daarvan in kennis te stellen dan vervalt daarmee de overeenkomst, is er sprake van contractbreuk en kun je in dit geval zelfs spreken van een wanprestatie.

    Ook al zijn de fouten/vergissingen in het boekingssysteem in eerste instantie niet de schuld van Happycar dan nog hebben zij als eerst verantwoordelijke de taak om deze boekingen op juistheid te controleren. Maar die verantwoordelijkheid wenst Happycar niet te nemen, die wentelen ze liever af op een klant die misschien voor de eerste keer in zijn leven een auto huurt. Dat is pas gemakkelijk. Dan kun je lekker veel ongeziene onzin verkopen, kun je lekker veel addertjes onder het gras frommelen, en dan gewoon verwijzen naar een artikeltje in de voorwaarden. Eigen schuld dikke bult dus. Jammer maar helaas Happycar, zo werkt het niet al zouden jullie dat ook graag willen.

    4.2 ( voorwaarden Happycar)
    Alleen in het geval van opzet of grove schuld is HAPPYCAR aansprakelijk voor schade wegens schending van contractuele of precontractuele verplichtingen.

    Toch leuk om te lezen dat Happycar nog wel enige verantwoordelijkheid nemen wil voor als het echt fout mocht gaan. Alleen hier is ook weer een adder onder het gras, wat is immers “ grove schuld”? Wat is het verschil tussen geringe schuld en grove schuld? Happycar nu wel kennende zullen zij zichzelf altijd willen vrijpleiten van grove schuld, een beetje schuld? Ja misschien maar dan had de klant maar beter moeten opletten, nietwaar Happycar? Op een dergelijke manier wil ik ook wel wat voorwaarden in elkaar flansen.

    Happycar ik heb ook een artikel voor jullie uit het Burgerlijk Wetboek.

    Afdeling 9, de gevolgen van het niet nakomen van een verbintenis.

    Iedere tekortkoming in de nakoming van een verbintenis verplicht de schuldenaar de schade die de schuldeiser daardoor lijdt te vergoeden, tenzij de tekortkoming de schuldenaar niet kan worden toegerekend.

    http://maxius.nl/burgerlijk-wetboek-boek-6/artikel74/

    En Happycar kan die tekortkoming gewoon worden toegekend. Happycar is de eerst verantwoordelijke om het gehele boekingsproces onmiddellijk op juistheid te controleren en dat hebben ze niet gedaan. Simpel toch?
    En roept Happycar dat ze er echt niks aan kunnen doen en het de schuld van anderen is? Jammer dan.

    “Maakt de schuldenaar bij de uitvoering van een verbintenis gebruik van de hulp van andere personen, dan is hij voor hun gedragingen op gelijke wijze als voor eigen gedragingen aansprakelijk.”

    http://maxius.nl/burgerlijk-wetboek-boek-6/artikel76

    Samenvattend.
    Happycar is een totaal onbetrouwbare partner om een verbintenis mee aan te gaan. Happycar wenst in het geheel geen verantwoordelijkheid te nemen en schuift die verantwoordelijkheid liever in de schoenen van de klant.
    Nergens, maar dan ook nergens heeft Happycar ook maar een beetje excuses aangeboden voor de fouten in het boekingsproces. Happycar blinkt uit in onprofessioneel gedrag. Happycar is niet aangesloten bij een Geschillencommissie. Ook dat zegt wel wat. Voor mij is Happycar een malafide firma waar de consument tegen beschermd dient te worden. Daarom ook deze lange uiteenzetting. Iedere klant die nu denkt “Happycar toch maar even niet” is er een gewonnen.
    Happycar geeft aan dat Nederlands Recht van toepassing is. Wat ze nalaten is om een rechtspersoon in Nederland te benoemen waar je terecht kan wanneer je volgens Nederlands Recht je recht denkt te kunnen halen.
    Ik heb in een mail aan ene “Brian” van Happycar naar zijn volledige initialen gevraagd, naar zijn functie en zijn bevoegdheden. Dat hoort ook bij transparantie. Geen reactie.
    42 euro is niet veel, maar voor een principe kwestie is het genoeg. Ook als particulier is het heel wel mogelijk een incassobureau op basis van no cure no pay in te schakelen.
    Wanneer iemand op een vliegveld aankomt en er geen auto op het vliegveld aanwezig is ondanks dat dit wel in de overeenkomst is vermeld en er daardoor extra onkosten ontstaan. Gewoon incassobureau inschakelen.

    https://www.eenincassobureau.nl/incassobureau-inschakelen-voor-particulieren.html

    Dus beste Happycar, ik laat het er niet bij zitten.
    Zie het aantal negatieve reacties en het wordt steeds meer duidelijk dat je met een firma te maken hebt zonder ook maar een greintje verantwoordelijkheidsgevoel. Gewoon aanpakken die malafide handel.

    En nu de standaard reactie van Happycar....
    Beste..... wij betreuren het dat....... wij doen ons uiterste best om.....wij doen er alles aan om......wij streven ernaar om...en wij hebben verwezen naar artikel 2.3 van onze voorwaarden.......
    Allemaal ingestudeerde bulshit.

    Aanpakken die malafide handel van Happycar, je kunt er niet genoeg voor waarschuwen.
    En de beste tip. Gewoon niet bij boeken bij Happycar dat kan je hoop sores besparen.













    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    De verzekering geldt niet bij de autoverhuur

    Femke12-01-2018

    Happycar verkoopt aanvullende verzekeringen die helemaal niet geldig zijn bij de autoverhuur waar ze u naartoe sturen. In mijn geval, Del Paso autoverhuur. Del Paso liegt over Spaanse overeenkomsten die ik verschillende keren heb gecontroleerd door in het Engels te vragen waarvoor ik heb getekend. Ze zeggen dit en doen dat. De volgende keer zal ik een Spaanse tolk meenemen die het contract kan ontcijferen, zodat ze niet beloven een nieuwe auto te verhuren (in plaats van de overeenkomst met Wisecars / Happycar) met een verzekering, wat een grote leugen blijkt te zijn. Happycar neemt hier afstand van. Ze doen er niks aan. Ook duurt een reactie lang en is ´´op het vliegveld huren´´ hetzelfde voor Happycar als met een shuttle verderop huren. Nooit meer deze armzalige tussenpersoon met belabberde service. Ik geef de voorkeur aan een betrouwbare Hertz of Avis. Ze willen 55,15 euro verdienen door leugens te verkopen. Treurig.... Heel teurig.

    Femke12-01-2018

    Mij werd overigens niks gemeld over een borg achterhouden toen ik over mij Allianz verzekering begon. Het enige wat ik kon doen was een nieuwe auto huren met een nieuwe verzekering. De Allianz verzekering was niet geldig werd gezegd. Ik heb dit meerder malen aangekaart. Gezien ik toch een auto nodig had ben ik voor de nieuwe auto met nieuwe verzekering gegaan. De auto van Happycar zou komen te vervallen en ik ´´moest mijn geld maar gaan terugvragen´´. Dit eenmaal bij Happycar aangekaart zou ik een verzekering hebben afgesloten?!?!?!. Oplichting na oplichting. Brian van Happycar leest constant hetzelfde verhaal voor waar Happycar hem voor getraind heeft. Karma komt vanzelf....

    Jos de Groot22-01-2018

    "op het vliegveld huren´´ hetzelfde voor Happycar als met een shuttle verderop huren" Dit is al eerder regel als uitzondering bij Happycar. Diverse klachten met betrekking tot Happycar hebben er mee te maken dat klanten op het vliegveld erachter kwamen dat de auto niet op het vliegveld stond maar ergens in een "achterafje" . Of ze laten je op het laatste moment doodleuk weten dat de auto niet op het vliegveld staat maar ergens anders zoals bij mij het geval was. Het begint op pure opzet te lijken. Grote boog omheen lopen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Zeer slecht

    S06-01-2018

    Boeking was door Happycar bevestigd maar de verhuurder claimde geen boeking te hebben ontvangen en had geen auto beschikbaar. Er was wel geld van mijn credit card afgeschreven. Happycar was niet bereikbaar via telefoon en reageert niet op email.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Oplichters met waardeloze service

    J13-10-2017

    Gelukkig heb ik maar een ervaring met Hapycar. Helaas was deze alles behalve goed.
    Online een auto gereserveerd die af te halen zou zijn op de luchthaven. Eenmaal aangekomen bleek er helemaal geen loket op de luchthaven te zijn. Per bus moest men dan nog enkele kilometers reizen om vervolgens op een afgelegen parkeerplaats het juiste loket te vinden. Doordat wij genoeg speelruimte hadden in het gereserveerde tijdstip, waren wij slechts 10 minuten later bij het loket dan op ons ticket stond. Hierdoor kwamen er extra kosten bij de reservering die bijna even hoog waren als de totaalprijs van de auto.
    Happycar stelt zich vervolgens heel slecht op. Zij reageren inhoudelijk niet en reactie per mail duurt regelmatig langer dan 30 dagen(!)
    Ondanks dat zij nergens iets vermelden op hun reserveringsbevestiging trekken zij zich terug van alle verantwoordelijkheden en beschuldigen mij dat ik dit had moeten weten. Ondanks dat ze dit zelf nog steeds niet op hun site hebben staan.
    Heel onprofessionele firma.
    Conclusie: geld kwijt, geen auto en een hoop extra kosten gemaakt....

    HAPPYCAR.nl16-10-2017

    Geachte klant, Jammer om te horen dat er problemen zijn ontstaan, wij streven ernaar om de aanduiding van de locatie te verbeteren. Normaal gesproken reageren wij wel degelijk inhoudelijk op klachten omdat dit bij het verwerken van de casus hoort. Dit doet HAPPYCAR op basis van de informatie van de lokale verhuurder, eventuele broker, de klant en eigen database. Helaas kunnen wij uw klacht onder de naam Peter niet terughalen, ook wordt er geen locatie of reisdatum genoemd. Kunt u het boekingsnummer of naam telefonisch of per email doorgeven (0800 02 02 757 of boeking@happycar.nl)? Met vriendelijke groeten, Uw HAPPYCAR-team

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Niet huren bij happycar..lijkt goedkoop maar het wordt uiteindelijk 3x zo duur!

    videler28-09-2017

    Ik ben net terug van een korte vakantie uit Spanje en heb een wat minder plezante ervaring gehad met het verhuurbedrijf voor huurauto`s; het gaat met name over misleiding over bedragen van verzekeringen m.b.t. deze huurauto. Het verhuurbedrijf happycar, de onderverhuurder en de lokale verhuurder record.go weerleggen mijn opmerkingen en ontwijken mijn vragen door te verschuilen achter vele mails en wazige algemene voorwaarden. Ik voel mij misleid, onder druk gezet en onjuist behandeld wat mij uiteindelijk 170 euro extra heeft gekost en een smet heeft achtergelaten op mijn vakantie.
    De lokale verhuurder zei dus dat wij niet verzekerd zouden zijn via happycar of de subverhuurder cardelmar als we geen 1100 euro borg zouden achterlaten of een extra verzekering van 140 zouden nemen. Maar we waren toch ook al allrisk verzekerd via happycar volgens de reservering/voucher? Waarom zet de lokale verhuurder ons dan onder druk met de aanvullende verzekering en waarom geven happycar of cardelmar niet duidelijk aan in de reserveringsbevestiging of algemene voorwaarden dat eventuele schade gewoon wordt vergoed door deze allrisk verzekering? Wij willen niet onverzekerd in in een vreemd land rondrijden! Record go geeft nogmaals duidelijk aan dat wij kunnen kiezen tussen 1100 euro achterlaten of een verzekering van 140 afsluiten omdat de allrisk van happycar (de verhuurder waar wij dachten te huren) of cardelmar het niet dekt! Dat is pure oplichterij! En annuleren kan niet want niemand (geen van de nummers van geen van de verhuurbedrijven) is bereikbaar (savonds of in het weekend) en de annuleringsperiode van 24 uur is al verlopen. Wij hadden de borg achtergelaten als we zeker wisten dat dit vergoed werd door cardelmar of happycar, maar zij zijn absoluut daar niet duidelijk over!

    Samenvatting:
    Niet bereikbaar, zeer onduidelijke huurvoorwaarden, niet bereikbaar in weekend of avonduren voor advies wat lastig is bij vliegen gedurende de nacht of avonduren, en het allerbelangrijkste: het totaalbedrag van de gegeven huurprijs en allrisk verzekering wordt ruim 3x zo hoog als men bij de lokale verhuurder aankomt die vertelt dat de allrisk verzekering van happycar niet geldig is.

    HAPPYCAR.nl10-10-2017

    Geachte mevrouw Videler, Bedankt voor uw feedback op Nederland review, vervelend om te horen dat u een negatieve ervaring bij Record.go heeft gehad! Onze openingstijden staan helder op de webpagina, tevens sturen wij u ook e-mails en SMSjes om u op uw boeking te attenderen. De Allrisk verzekering van HAPPYCAR is wel degelijk geldig, ook stond de borg onder "Waarborgsom" duidelijk in de voorwaarden vermeld. U had de borg kunnen achterlaten, deze was volgens uw boeking verzekerd. Met vriendelijke groeten, Uw HAPPYCAR-team

    J13-10-2017

    Dit komt mij zin voor zin heel bekend voor! Precies hetzelfde meegemaakt, alleen dan op een andere bestemming en andere bedragen. Wel ook Happycar en ook CardelMar. Verschikkelijke firma's. Happycar doet niets anders dan geld innen. Ze reageren inhoudelijk niet en nemen geen verantwoordelijkheid

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Oplichting! Mijd Happycars

    Rob Leurs24-09-2017

    Bestelde auto op vliegveld Milaan is niet op voorraad, ons wordt virendelijk een gratis upgrade aangeboden, maar bij terugkomst wordt ons 600 euro extra doorberekemd. Niks upgrade, we hebbem gewoon nietsvermoedend een italiaans contract voor een 2 maal zo dure auto ondertekend. happycars laat per mail weten niets te kunnen doen. Het geheel voelt als fraduleus en oplichting. Hier kom ik nooit meer terug.

    HAPPYCAR.nl10-10-2017

    Geachte heer Leurs, Ongeacht of u bij ons of een andere autoverhuurder een auto huurt, indien zulke zaken zich voordoen is de lokale verhuurder verplicht om een contract in op zijn minst het Engels te geven. Mocht er iets verkeerd gaan dan kunt u voor het ondertekenen van het contract altijd contact opnemen met onze klantenservice, daardoor kunnen dit soort problemen voorkomen worden. Het verschil tussen de boekingswaarde van AutoEurope en de waarde van Avis is aan u vergoed. Met vriendelijke groeten, Uw HAPPYCAR-team

    HAPPYCAR.nl10-10-2017

    Geachte heer Leurs, Ongeacht of u bij ons of een andere autoverhuurder een auto huurt, indien zulke zaken zich voordoen is de lokale verhuurder verplicht om een contract in op zijn minst het Engels te geven. Mocht er iets verkeerd gaan dan kunt u voor het ondertekenen van het contract altijd contact opnemen met onze klantenservice, daardoor kunnen dit soort problemen voorkomen worden. Het verschil tussen de boekingswaarde van AutoEurope en de waarde van Avis is aan u vergoed. Met vriendelijke groeten, Uw HAPPYCAR-team

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Dit bedrijf pleegt fraude

    Biko19-09-2017

    Wij hebben via Happy Car een auto gehuurd. Tijdens de huurperiode is deze stuk gegaan vanwege slecht onderhoud. Hierover bestaat geen twijfel en ook Happy Car heeft aangegeven dat dit niet onze schuld was.

    Desondanks weigerde de verhuurder ter plaatse de borg van 1800,- terug te storten waar wij natuurlijk niet mee akkoord gingen. Daarom heeft Happy Car (ondanks dat wij meerdere keren hebben aangegeven dit niet te willen) de all risk verzekering die wij via hun hadden afgesloten opgelicht door te zeggen dat er schade was gereden.

    Happy car werkt met onbetrouwbare partijen en neemt niet zijn verantwoordelijkheid als dit mis gaat.

    HAPPYCAR.nl22-09-2017

    Geachte klant, Bedankt voor uw reactie op NederlandReview en uitleg van de aard van de klacht. Echter zijn wij helaas genoodzaakt een paar zaken aan uw verwoording te verbeteren. Er is niet zwart op wit verklaard dat dit alles kosten zouden zijn, dit staat nergens in onze e-mails vermeld. HAPPYCAR heeft wel degelijk schadekosten aan u uitgekeerd, ook terwijl wij hiervoor officieel geen verantwoordelijkheid hadden. De lokale verhuurder heeft u op een ongewenste manier behandeld, daarom hadden wij naast de verzekeraar ook een schadevergoeding aan u uitbetaald. Dit is immers voor niemand de bedoeling die een auto huurt. Desondanks zijn wij u grotendeels tegemoetgekomen. Wij hebben de verzekering in geen enkel geval opgelicht, tevens omdat zij nota bene onze verzekeringspartner zijn! Wij hebben uw klacht aan de verzekeraar gegeven omdat de pot de ketel verweet dat hij zwart zag; beide partijen kunnen niet tot een overeenkomst komen waarna een onafhankelijke expert een uitspraak doet. HAPPYCAR heeft nooit beweerd dat de huurauto onnodig beschadigd was, dit soort uitspraken zullen wij nimmer geven. Nogmaals betreuren wij de gang van zaken, tegelijktijdig willen wij u ook bedanken voor uw openheid en het aanleveren van alle documenten om uw klacht rond te krijgen. Wij hebben onze best gedaan en meer dan onze verantwoordelijkheid genomen. De lokale verhuurder is hierop aangesproken, dit blijft niet zonder consequenties. Wij begrijpen dat u na de problemen bij de lokale verhuurder onzeker bent over de autoverhuur. Echter willen wij u ook op het hart drukken dat uw ervaring exceptioneel is, zeker de manier waarop u behandeld bent. Met vriendelijke groeten, Uw HAPPYCAR-team

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Frauduleus karakter

    Dennis13-07-2017

    Ondanks e-mailbevestiging en een afprintbare voucher is de boeking nooit doorgevoerd in het systeem van de autoleverancier. Gevolg is dat ik niet enkel mijn geld kwijt ben maar nog eens ter plaatse een boeking dienden te doen via een andere maatschappij waardoor het me 90 euro extra kostte. Tot heden heb ik nog steeds ondanks geleverde bewijzen mijn geld niet terug gestort gekregen. Frauduleus karakter.

    HAPPYCAR.nl21-08-2017

    Beste Dennis wij hoopten u naar aanleiding van ons posts op de Facebookpagina, Trustpilot en telefonisch contact volledig te hebben geïnformeerd. Ook heeft u de meningen van andere leden van Kassa op de webpagina kunnen lezen. Uw Visa Electron kaart is een prepaidcard, deze wordt niet door HAPPYCAR en de verhuurders geaccepteerd. De uitkomsten zijn verschillende keren per email gecorrespondeerd. In dit geval excuus voor het ongemak als onze uitleg voor het niet restitueren niet duidelijk genoeg is geweest. Met vriendelijke groeten, uw HAPPYCAR-team

    Tim02-11-2017

    Soortgelijke problemen ondervonden afgelopen maand, voor een studie reis 2 wagens gehuurd maar maar een ontvangen, naast het in de kou laten staan en zelf een oplossing te moeten zoeken (want by happycar waren de boekingen toch bevestigd alleen bij de provider niet dus moesten we het zelf maar oplossen), zitten we nu al meer dan een maamd te wachten op terugbetaling en lijken ze de zaak allerminst serieus te nemen... hangt voor mij een heel vies luchtje aan dit bedrijf

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Goedkope huurauto gevonden

    mw. Sytsma17-03-2017

    Voor een weekje vakantie in eigen land waren mijn man en ik op zoek naar een goedkope en toch degelijke huurauto. Onze eigen auto heeft het onlangs begeven en staat nog bij de garage. Om onze vakantie niet in het water te laten vallen, besloten we een auto te huren. Maar waar doe je dat? Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Happycar. Op deze website vul je simpelweg je bestemming in en van wanneer tot wanneer je de auto wilt gebruiken. Vervolgens kun je een huurauto zoeken. Het bestellen is dus heel erg makkelijk. Op de afgesproken dag bij de verhuurder langs geweest en de auto stond al klaar. Hij was brandschoon en ook nog eens van goede kwaliteit. De prijs viel ons behoorlijk mee.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    auto nodig voor weekend en de goedkoopste kiezen

    Denise K05-12-2016

    Weekendje weg - auto nodig
    We hebben aanbieders vergeleken met happycar en op basis daarvan een autoverhuurbedrijf gekozen

    Beter dan direct bij de dichtstbijzijnde, we hebben nu gezien dat het echt heel veel scheelt voor precies dezelfde auto!

    A van der Zwan16-05-2017

    Goedemorgen , Wij huurden op 13/04 van u een auto op airport Malaga. Het bedrijf DelPaso die de auto zou leveren heeft geen verhuur op het vliegveld,zoals aangegeven ,maar een half uur buiten . we hebben nog een uur moeten wachten tot qwe geholpen werden,misere. Wij moeten u aansprakelijk houden voor de diefstal van onze bagage van Euro 7,500 dit vond plaats uit een dichte wagen en wij namen een all risk verzekering voor auto en goederen. Gaarne confirmatie hierover. Vriendelijke groet, Arie van der Zwan

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    kan echt honderden euro's schelen - autoverhuurbedrijven vergelijken

    Evert Makkinga02-10-2016

    Voor een lange reis door Amerika hebben wij gebruikgemaakt van Happy Car.
    Wij zijn niet goed bekend met het aanbod aan autoverhuurbedrijven in de Verenigde Staten, daarom hebben wij het via Happy Car geregeld.

    Het kan letterlijk honderden euro's schelen voor precies dezelfde auto bij enkel een andere organisatie. Daarom zeker de moeite waard om ze te vergelijken via HC.

    Bovendien zijn er vaak grote verschillen in wat je krijgt: onbeperkte kilometers, all-risk-verzekering en een tankregeling.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Schrijf zelf een review over HAPPYCAR

    Uw beoordeling