HAPPYCAR
Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Cijfer5,6

U bent nu bij:

Totaal

5,6

Bestellen

6,8

Service

5

Prijs

5,8

Leveren

4,8
7 rating38 %Zou hier weer kopen!

Alle reviews:

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

13-10-2017
  • Bestellen

    6
  • Service

    2
  • Prijs

    6
  • Levering

    2
4
Zou hier weer kopen:NEE
Door: J

HAPPYCAR - Oplichters met waardeloze service

Gelukkig heb ik maar een ervaring met Hapycar. Helaas was deze alles behalve goed.
Online een auto gereserveerd die af te halen zou zijn op de luchthaven. Eenmaal aangekomen bleek er helemaal geen loket op de luchthaven te zijn. Per bus moest men dan nog enkele kilometers reizen om vervolgens op een afgelegen parkeerplaats het juiste loket te vinden. Doordat wij genoeg speelruimte hadden in het gereserveerde tijdstip, waren wij slechts 10 minuten later bij het loket dan op ons ticket stond. Hierdoor kwamen er extra kosten bij de reservering die bijna even hoog waren als de totaalprijs van de auto.
Happycar stelt zich vervolgens heel slecht op. Zij reageren inhoudelijk niet en reactie per mail duurt regelmatig langer dan 30 dagen(!)
Ondanks dat zij nergens iets vermelden op hun reserveringsbevestiging trekken zij zich terug van alle verantwoordelijkheden en beschuldigen mij dat ik dit had moeten weten. Ondanks dat ze dit zelf nog steeds niet op hun site hebben staan.
Heel onprofessionele firma.
Conclusie: geld kwijt, geen auto en een hoop extra kosten gemaakt....

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht

Reactie op deze post:

Door: HAPPYCAR.nl16-10-2017

Geachte klant, Jammer om te horen dat er problemen zijn ontstaan, wij streven ernaar om de aanduiding van de locatie te verbeteren. Normaal gesproken reageren wij wel degelijk inhoudelijk op klachten omdat dit bij het verwerken van de casus hoort. Dit doet HAPPYCAR op basis van de informatie van de lokale verhuurder, eventuele broker, de klant en eigen database. Helaas kunnen wij uw klacht onder de naam Peter niet terughalen, ook wordt er geen locatie of reisdatum genoemd. Kunt u het boekingsnummer of naam telefonisch of per email doorgeven (0800 02 02 757 of boeking@happycar.nl)? Met vriendelijke groeten, Uw HAPPYCAR-team



28-09-2017
  • Bestellen

    8
  • Service

    2
  • Prijs

    2
  • Levering

    2
3,5
Zou hier weer kopen:NEE
Door: videler

HAPPYCAR - Niet huren bij happycar..lijkt goedkoop maar het wordt uiteindelijk 3x zo duur!

Ik ben net terug van een korte vakantie uit Spanje en heb een wat minder plezante ervaring gehad met het verhuurbedrijf voor huurauto`s; het gaat met name over misleiding over bedragen van verzekeringen m.b.t. deze huurauto. Het verhuurbedrijf happycar, de onderverhuurder en de lokale verhuurder record.go weerleggen mijn opmerkingen en ontwijken mijn vragen door te verschuilen achter vele mails en wazige algemene voorwaarden. Ik voel mij misleid, onder druk gezet en onjuist behandeld wat mij uiteindelijk 170 euro extra heeft gekost en een smet heeft achtergelaten op mijn vakantie.
De lokale verhuurder zei dus dat wij niet verzekerd zouden zijn via happycar of de subverhuurder cardelmar als we geen 1100 euro borg zouden achterlaten of een extra verzekering van 140 zouden nemen. Maar we waren toch ook al allrisk verzekerd via happycar volgens de reservering/voucher? Waarom zet de lokale verhuurder ons dan onder druk met de aanvullende verzekering en waarom geven happycar of cardelmar niet duidelijk aan in de reserveringsbevestiging of algemene voorwaarden dat eventuele schade gewoon wordt vergoed door deze allrisk verzekering? Wij willen niet onverzekerd in in een vreemd land rondrijden! Record go geeft nogmaals duidelijk aan dat wij kunnen kiezen tussen 1100 euro achterlaten of een verzekering van 140 afsluiten omdat de allrisk van happycar (de verhuurder waar wij dachten te huren) of cardelmar het niet dekt! Dat is pure oplichterij! En annuleren kan niet want niemand (geen van de nummers van geen van de verhuurbedrijven) is bereikbaar (savonds of in het weekend) en de annuleringsperiode van 24 uur is al verlopen. Wij hadden de borg achtergelaten als we zeker wisten dat dit vergoed werd door cardelmar of happycar, maar zij zijn absoluut daar niet duidelijk over!

Samenvatting:
Niet bereikbaar, zeer onduidelijke huurvoorwaarden, niet bereikbaar in weekend of avonduren voor advies wat lastig is bij vliegen gedurende de nacht of avonduren, en het allerbelangrijkste: het totaalbedrag van de gegeven huurprijs en allrisk verzekering wordt ruim 3x zo hoog als men bij de lokale verhuurder aankomt die vertelt dat de allrisk verzekering van happycar niet geldig is.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht

Reactie op deze post:

Door: HAPPYCAR.nl10-10-2017

Geachte mevrouw Videler, Bedankt voor uw feedback op Nederland review, vervelend om te horen dat u een negatieve ervaring bij Record.go heeft gehad! Onze openingstijden staan helder op de webpagina, tevens sturen wij u ook e-mails en SMSjes om u op uw boeking te attenderen. De Allrisk verzekering van HAPPYCAR is wel degelijk geldig, ook stond de borg onder "Waarborgsom" duidelijk in de voorwaarden vermeld. U had de borg kunnen achterlaten, deze was volgens uw boeking verzekerd. Met vriendelijke groeten, Uw HAPPYCAR-team

Reactie op deze post:

Door: J13-10-2017

Dit komt mij zin voor zin heel bekend voor! Precies hetzelfde meegemaakt, alleen dan op een andere bestemming en andere bedragen. Wel ook Happycar en ook CardelMar. Verschikkelijke firma's. Happycar doet niets anders dan geld innen. Ze reageren inhoudelijk niet en nemen geen verantwoordelijkheid

24-09-2017
  • Bestellen

    6
  • Service

    2
  • Prijs

    2
  • Levering

    2
3
Zou hier weer kopen:NEE
Door: Rob Leurs

HAPPYCAR - Oplichting! Mijd Happycars

Bestelde auto op vliegveld Milaan is niet op voorraad, ons wordt virendelijk een gratis upgrade aangeboden, maar bij terugkomst wordt ons 600 euro extra doorberekemd. Niks upgrade, we hebbem gewoon nietsvermoedend een italiaans contract voor een 2 maal zo dure auto ondertekend. happycars laat per mail weten niets te kunnen doen. Het geheel voelt als fraduleus en oplichting. Hier kom ik nooit meer terug.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht

Reactie op deze post:

Door: HAPPYCAR.nl10-10-2017

Geachte heer Leurs, Ongeacht of u bij ons of een andere autoverhuurder een auto huurt, indien zulke zaken zich voordoen is de lokale verhuurder verplicht om een contract in op zijn minst het Engels te geven. Mocht er iets verkeerd gaan dan kunt u voor het ondertekenen van het contract altijd contact opnemen met onze klantenservice, daardoor kunnen dit soort problemen voorkomen worden. Het verschil tussen de boekingswaarde van AutoEurope en de waarde van Avis is aan u vergoed. Met vriendelijke groeten, Uw HAPPYCAR-team

Reactie op deze post:

Door: HAPPYCAR.nl10-10-2017

Geachte heer Leurs, Ongeacht of u bij ons of een andere autoverhuurder een auto huurt, indien zulke zaken zich voordoen is de lokale verhuurder verplicht om een contract in op zijn minst het Engels te geven. Mocht er iets verkeerd gaan dan kunt u voor het ondertekenen van het contract altijd contact opnemen met onze klantenservice, daardoor kunnen dit soort problemen voorkomen worden. Het verschil tussen de boekingswaarde van AutoEurope en de waarde van Avis is aan u vergoed. Met vriendelijke groeten, Uw HAPPYCAR-team

19-09-2017
  • Bestellen

    2
  • Service

    2
  • Prijs

    2
  • Levering

    2
2
Zou hier weer kopen:NEE
Door: Biko

HAPPYCAR - Dit bedrijf pleegt fraude

Wij hebben via Happy Car een auto gehuurd. Tijdens de huurperiode is deze stuk gegaan vanwege slecht onderhoud. Hierover bestaat geen twijfel en ook Happy Car heeft aangegeven dat dit niet onze schuld was.

Desondanks weigerde de verhuurder ter plaatse de borg van 1800,- terug te storten waar wij natuurlijk niet mee akkoord gingen. Daarom heeft Happy Car (ondanks dat wij meerdere keren hebben aangegeven dit niet te willen) de all risk verzekering die wij via hun hadden afgesloten opgelicht door te zeggen dat er schade was gereden.

Happy car werkt met onbetrouwbare partijen en neemt niet zijn verantwoordelijkheid als dit mis gaat.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht

Reactie op deze post:

Door: HAPPYCAR.nl22-09-2017

Geachte klant, Bedankt voor uw reactie op NederlandReview en uitleg van de aard van de klacht. Echter zijn wij helaas genoodzaakt een paar zaken aan uw verwoording te verbeteren. Er is niet zwart op wit verklaard dat dit alles kosten zouden zijn, dit staat nergens in onze e-mails vermeld. HAPPYCAR heeft wel degelijk schadekosten aan u uitgekeerd, ook terwijl wij hiervoor officieel geen verantwoordelijkheid hadden. De lokale verhuurder heeft u op een ongewenste manier behandeld, daarom hadden wij naast de verzekeraar ook een schadevergoeding aan u uitbetaald. Dit is immers voor niemand de bedoeling die een auto huurt. Desondanks zijn wij u grotendeels tegemoetgekomen. Wij hebben de verzekering in geen enkel geval opgelicht, tevens omdat zij nota bene onze verzekeringspartner zijn! Wij hebben uw klacht aan de verzekeraar gegeven omdat de pot de ketel verweet dat hij zwart zag; beide partijen kunnen niet tot een overeenkomst komen waarna een onafhankelijke expert een uitspraak doet. HAPPYCAR heeft nooit beweerd dat de huurauto onnodig beschadigd was, dit soort uitspraken zullen wij nimmer geven. Nogmaals betreuren wij de gang van zaken, tegelijktijdig willen wij u ook bedanken voor uw openheid en het aanleveren van alle documenten om uw klacht rond te krijgen. Wij hebben onze best gedaan en meer dan onze verantwoordelijkheid genomen. De lokale verhuurder is hierop aangesproken, dit blijft niet zonder consequenties. Wij begrijpen dat u na de problemen bij de lokale verhuurder onzeker bent over de autoverhuur. Echter willen wij u ook op het hart drukken dat uw ervaring exceptioneel is, zeker de manier waarop u behandeld bent. Met vriendelijke groeten, Uw HAPPYCAR-team

13-07-2017
  • Bestellen

    8
  • Service

    2
  • Prijs

    8
  • Levering

    2
5
Zou hier weer kopen:NEE
Door: Dennis

HAPPYCAR - Frauduleus karakter

Ondanks e-mailbevestiging en een afprintbare voucher is de boeking nooit doorgevoerd in het systeem van de autoleverancier. Gevolg is dat ik niet enkel mijn geld kwijt ben maar nog eens ter plaatse een boeking dienden te doen via een andere maatschappij waardoor het me 90 euro extra kostte. Tot heden heb ik nog steeds ondanks geleverde bewijzen mijn geld niet terug gestort gekregen. Frauduleus karakter.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht

Reactie op deze post:

Door: HAPPYCAR.nl21-08-2017

Beste Dennis wij hoopten u naar aanleiding van ons posts op de Facebookpagina, Trustpilot en telefonisch contact volledig te hebben geïnformeerd. Ook heeft u de meningen van andere leden van Kassa op de webpagina kunnen lezen. Uw Visa Electron kaart is een prepaidcard, deze wordt niet door HAPPYCAR en de verhuurders geaccepteerd. De uitkomsten zijn verschillende keren per email gecorrespondeerd. In dit geval excuus voor het ongemak als onze uitleg voor het niet restitueren niet duidelijk genoeg is geweest. Met vriendelijke groeten, uw HAPPYCAR-team

17-03-2017
  • Bestellen

    8
  • Service

    10
  • Prijs

    6
  • Levering

    8
8
Zou hier weer kopen:JA
Door: mw. Sytsma

HAPPYCAR - Goedkope huurauto gevonden

Voor een weekje vakantie in eigen land waren mijn man en ik op zoek naar een goedkope en toch degelijke huurauto. Onze eigen auto heeft het onlangs begeven en staat nog bij de garage. Om onze vakantie niet in het water te laten vallen, besloten we een auto te huren. Maar waar doe je dat? Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Happycar. Op deze website vul je simpelweg je bestemming in en van wanneer tot wanneer je de auto wilt gebruiken. Vervolgens kun je een huurauto zoeken. Het bestellen is dus heel erg makkelijk. Op de afgesproken dag bij de verhuurder langs geweest en de auto stond al klaar. Hij was brandschoon en ook nog eens van goede kwaliteit. De prijs viel ons behoorlijk mee.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
05-12-2016
  • Bestellen

    8
  • Service

    10
  • Prijs

    10
  • Levering

    10
9,5
Zou hier weer kopen:JA
Door: Denise K

HAPPYCAR - auto nodig voor weekend en de goedkoopste kiezen

Weekendje weg - auto nodig
We hebben aanbieders vergeleken met happycar en op basis daarvan een autoverhuurbedrijf gekozen

Beter dan direct bij de dichtstbijzijnde, we hebben nu gezien dat het echt heel veel scheelt voor precies dezelfde auto!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht

Reactie op deze post:

Door: A van der Zwan16-05-2017

Goedemorgen , Wij huurden op 13/04 van u een auto op airport Malaga. Het bedrijf DelPaso die de auto zou leveren heeft geen verhuur op het vliegveld,zoals aangegeven ,maar een half uur buiten . we hebben nog een uur moeten wachten tot qwe geholpen werden,misere. Wij moeten u aansprakelijk houden voor de diefstal van onze bagage van Euro 7,500 dit vond plaats uit een dichte wagen en wij namen een all risk verzekering voor auto en goederen. Gaarne confirmatie hierover. Vriendelijke groet, Arie van der Zwan

02-10-2016
  • Bestellen

    8
  • Service

    10
  • Prijs

    10
  • Levering

    10
9,5
Zou hier weer kopen:JA
Door: Evert Makkinga

HAPPYCAR - kan echt honderden euro's schelen - autoverhuurbedrijven vergelijken

Voor een lange reis door Amerika hebben wij gebruikgemaakt van Happy Car.
Wij zijn niet goed bekend met het aanbod aan autoverhuurbedrijven in de Verenigde Staten, daarom hebben wij het via Happy Car geregeld.

Het kan letterlijk honderden euro's schelen voor precies dezelfde auto bij enkel een andere organisatie. Daarom zeker de moeite waard om ze te vergelijken via HC.

Bovendien zijn er vaak grote verschillen in wat je krijgt: onbeperkte kilometers, all-risk-verzekering en een tankregeling.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht

Anderen bekeken ook:

  • Schiphol Smart Parking

    Schiphol Smart Parking

    Beoordelingen, ervaringen en klachten

    Cijfer: 7Lees ervaringen
  • Momondo

    Momondo

    Beoordelingen, ervaringen en klachten

    Cijfer: 7,4Lees ervaringen
  • Vliegtarieven.nl

    Vliegtarieven.nl

    Beoordelingen, ervaringen en klachten

    Cijfer: 6,6Lees ervaringen

Schrijf zelf een Review

Over HAPPYCAR

Uw beoordeling:

  • Bestellen
  • Service
  • Prijs
  • Levering

Zou u nogmaals kopen bij HAPPYCAR?

  • De velden met * zijn verplicht

schrijf zelf een review

Ervaringen HAPPYCAR

Weet jij wat anderen van dit bedrijf zeggen? Kies ervoor om de reviews te lezen over dit bedrijf om zo een goed beeld te krijgen van de verschillende meningen over hun. Het is goed om te zien wat er allemaal kan en hoe ook jij hier van kunt leren. Kijk naar de mogelijkheden om ook een review achter te laten en om op die manier te laten zien wat je van een bedrijf vindt of van een organisatie. Hierdoor kun je anderen helpen. Iets wat natuurlijk altijd gewaardeerd wordt. Laten we je snel meer vertellen over dit bedrijf.

Over Happycar.nl
Dit bedrijf vergelijkt over de hele wereld het aanbod van kleine en grote huurauto aanbieders. Je kunt je locatie kiezen, de huurtijden en daarna het complete aanbod bekijken van huurauto’s. Het is ook gemakkelijk om vervolgens in een paar stappen een auto te boeken. Je hoeft geen lange zoektochten meer te doen om vele aanbieders met elkaar te vergelijken. Met deze site en dit bedrijf kun je het allemaal in een keer vergelijken en boeken. Vaak zijn de auto’s tot 60 procent goedkoper dan het huren van een auto bij een lokaal bedrijf.  
Het bedrijf werkt samen met meer dan 250 autoverhuurders. Hiermee weten we eigenlijk ook wel zeker, dat jou favoriete auto hierbij zit.  

Diensten van Happycar.nl
De website richt zich op het vergelijken van huurauto aanbieders op de prijs.  Een goedkope huurauto vinden kan altijd bij hun. Het bedrijf is een van de grotere onafhankelijke prijsvergelijkers op het gebied van autoverhuur. Alle aanbiedingen vind je centraal op een site. Het maakt niet uit of je een gezinsauto zoekt, een sportauto of een andere soort huurauto. Er is altijd een goed aanbod voor jou.

De huurauto kun je gebruiken voor je jaarlijkse vakantie, een dagtocht en ook voor een zakenreis. Een huurauto zorgt ervoor, dat je flexibel bent en geen last hebt van de vertragingen en ergernissen van het openbaar vervoer. 


Kassa besteedt niet voor niets aandacht aan autoverhuurbedrijven - er gaat vaak wat mis! 

De site maakt het mogelijk om op verschillende zaken het aanbod te filteren. Denk hierbij aan wagenklasse, prijs en ook verzekeringen. Iedere dag worden de prijzen vergeleken van de aanbieders en wordt er gezorgd voor een up-to-date aanbod. 

Klachten, tips en complimenten over Happycar.nl
Via de site, per mail en ook via de telefoon zijn ze bereikbaar en kun je contact met ze opnemen. Een klacht kan snel verholpen worden en een compliment wordt natuurlijk graag ontvangen. 

Heb jij ervaring met Happycar.nl? 
Ken jij Happycar.nl? Laat ook een review achter op NederlandReview.nl. Je helpt vele anderen om een goed beeld te krijgen van dit bedrijf. Ook kun je zelf jouw mening achter laten. Het maakt niet uit of het goed of slecht is, zo lang het maar om een eerlijke review gaat.  

Als eerste alle nieuwtjes en acties

Schrijf zelf een Review

Schrijf nuEn win een diner voor 2!