Ervaringen Euromaster

Welkom op de online plek waar je reviews van ervaringen, meningen en beoordelingen kunt lezen, delen en schrijven!

Autobanden
    Bedrijven hebben er zakelijk mee te maken, particulieren privé, maar hoe je het ook wendt of keert; als je een auto hebt, heb je eens in de zoveel tijd nieuwe banden nodig. In sommige gevallen wissel je twee keer per jaar van winterbanden naar zomerbanden en weer terug. Afhankelijk welk seizoen er voor de deur staat uiteraard. Maar die tractor of grote vrachtwagen uit de transportwereld, hebben die geen nieuw rubber nodig? Natuurlijk wel. Na hoeveel kilometer verschilt per wagen, want slijtage is aan veel factoren onderhevig.

Uitbesteden
    Hoewel de meeste mensen nog wel een wiel kunnen verwisselen, is een band vervangen een heel ander verhaal. Vaak vraagt dit ook om speciale apparatuur, die je niet zelf zal aanschaffen als je geen heel wagenpark tot je beschikking hebt. Gelukkig zijn er bandenspecialisten of autobandenservice-bedrijven die dit tegen vergoeding voor je kunnen doen. Vaak reikt hun expertise verder dan alleen de ‘gewone’ autobanden, want naast particulieren en bedrijven als leasemaatschappijen, zijn ze ook actief voor bedrijven met gespecialiseerde voertuigen. Denk daarbij aan landbouw, industrie en grondverzet. Als je als monteur werkzaam bent in deze tak van de auto-onderhoud, ben je dus een bandenexpert met een brede expertise. Houdt het werk wel leuk en afwisselend!

Het neefje van het Michelin Mannetje wordt in deze clip aan banden gelegd

Euromaster
    Dit is een van de bekendere namen uit de autobandenbranche en onderdeel van de Michelin Groep. Het bedrijf telt sinds het ontstaan in 1991 meer dan 100 vestigingen in het hele land en tientallen mobiele units. Hoewel het via hun website uiteraard onmogelijk is om direct online autobanden te gaan staan verwisselen, kun je er wel een afspraak maken en de banden vast aanschaffen. De site biedt banden aan van onder andere Michelin, Continental, Vredestein, Goodyear, Tigar, Maxxis en Hifly. De laatste drie zijn budgetmerken. Naast autobanden, kun je er in de webwinkel ook terecht voor bijvoorbeeld lichtmetalen velgen. Maar Euromaster doet meer dan enkel de wielen van de wagen. Het is via de website namelijk ook mogelijk om een afspraak te maken voor een olie beurt, grote beurt, kleine beurt, uitlijnen of een APK keuring.

Ervaring omwisselen voor een review
    En karmapunten natuurlijk, want door het delen van meningen en het schrijven van beoordelingen, help je de consumenten en geïnteresseerden na jou bij het maken van hun keuze. Dus hoe is het maken van de afspraak bevallen? Hoe verliep de afspraak zelf? Is het bedrijf klantvriendelijk en service gericht? Voldeden de banden aan de verwachting? Wil je wat kwijt over de kwaliteit? Zou je dit bedrijf willen aanraden? Voor herhaling vatbaar?

Benieuwd hoe het de consumenten voor jou vergaan is bij deze autobandenspecialist? Lees hier hun reviews van ervaringen, meningen en beoordelingen.

Euromaster

2,6
    0% Zou hier weer kopen!

4,6

2

2

2

Nieuwe continentale banden

M16-02-2019

Na continental banden laten monteren bij euromaster huw bij thuiskomst bleken het banden uit begin 2016 te zijn!! Na contact....niet zeuren de banden zijn toch nieuw?

4

Verkeerde veren. geld weg

PM van Dooren14-01-2019

Bij Euromaster Dordrecht nieuwe veren laten monteren onder mijn VW T4. Deze waren te zwaar voor het type bus waardoor de auto veel te hoog stond en keihard geveerd was. Klacht ingediend. Antwoord: Nee hoor, deze veren passen, dus zijn het de juiste. € 600,00 kwijt! Zwendelaars!! Nooit naar toe gaan!!!

2

Heel slechte service

P. Adombila 29-11-2018