Ekris

2.2

Bestellen

2.2

Service

3

Prijs

2

Levering

20%

Zou hier weer kopen

Ekris

Op zoek naar een nieuwe auto? Dan zijn er vele autodealers en andere handelaren in de buurt waar je terecht kunt. Je kunt ook particulier kijken wat er te koop staat, maar een dealer heeft vaak een grote selectie aan auto’s. Een zo’n dealer is Ekris. Maar zullen die nieuwe BMW’s er echt zo mooi uitzien als op de plaatjes? In welke staat zal je de gebruikte auto aantreffen als je langs komt om te kijken?? Zal je gemakkelijk een leasecontract kunnen aangaan via hun website? En zal het autobedrijf wel een klantenservice hebben om je bij te staan als er een probleem optreedt? Alleen auto-eigenaren die al eens een auto hebben gekocht of geleased bij Ekris kunnen je hierover meer vertellen. Lees hun reviews om erachter te komen hoe ij over deze autodealer denken. Hun meningen, beoordelingen, cijfers en ervaringen kunnen je laten zien wat voor een autobedrijf Ekris echt is.


Over Ekris

Ekris is een autobedrijf die handelt in exclusieve auto’s. Er zijn twee afdelingen van Ekris: Ekris BMW en Ekris MINI. In beide gevallen kun je een auto bij hen aanschaffen. Het kan hierbij gaan om een nieuwe BMW of MINI waar nog nooit iemand anders in heeft gereden. Het nadeel hiervan is echter wel dat de auto al een stuk minder waard is zodra je er een aantal kilometers in hebt gereden. Je kunt ook juist kiezen voor een gebruikte auto omdat die vaak wat goedkoper zijn. Een derde mogelijkheid is nog om een auto bij Ekris te leasen. Dan betaal je iedere maand een bepaald bedrag maar heb je niet de financiële toestanden als er eens iets met de auto aan de hand is. Naast het verkopen en verleasen van auto’s er is nog een soort Ekris webwinkel waar je allerlei auto-onderdelen en autoaccessoires aan kunt treffen. Denk hierbij aan exclusieve velgen, kinderzitjes, lakstiften, uitlaat, veiligheidsaccessoires, sneeuwkettingen, verlichting, remmen en nog veel meer. Deze onderdelen zijn allemaal speciaal voor BMW of MINI gemaakt.




Diensten van Ekris

Je kunt dus via Ekris gemakkelijk een auto kopen of leasen. Mocht je er eenmaal een auto hebben aangeschaft dan hebben ze een werkplaats waar ze het onderhoud van je auto kunnen verzorgen. Je kunt bij ze terecht voor mankementen en andere problemen. De webwinkel kan eventueel de door jou bestelde uitlaat of ruitenwissers naar je opsturen. Verder is er nog een Ekris klantenservice die je bij kan staan als er iets met je bestelling niet helemaal klopt.


Klachten, Complimenten en Tips voor Ekris

Heb jij zelf een BMW of MINI van Ekris vandaan? Dan horen wij graag wat jouw ervaring met deze autohandelaar is. Hoe gemakkelijk was het om via hen een nieuwe BMW aan te schaffen? Voldoet de MINI aan de verwachtingen die je van tevoren had? Hoe tevreden ben je over het leasecontract bij de leaseauto? En wat zei de Ekris klantenservice toen je een vraag voor ze had? Laat je eigen Ekris review achter en vertel ons wat jouw mening over dit autobedrijf is.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (10)

MINI CABRIO

Auto werd afgekeurd op zgn. haarscheurtjes in de banden. Boos de auto weer opgehaald en de volgende dag laten keuren bij een mercedes dealer. Meteen goedgekeurd. Toevallig is er ook nog een inspectie uitgevoerd door een medewerker van de RDW die toevallig aanwezig was voor een steekproef op een andere auto. Ook die sprak er schande van. Dit riekt naar oplichting. Ik ga er nooit meer heen en wil niets meer met EKRIS arnhem te maken hebben

A

Andre Eleveld

20-04-2023

0

MINI Countryman

Mooie verkooppraatjes en beloftes waar maar weinig van waar is en terecht komt. Na 3.5 maand nog steeds betrokken bij interne verwikkelingen. Er wordt meerdere keren naar je contactgegevens gevraagd (waar blijven je gegevens dan??) en uiteindelijk nog geen stap verder gekomen. MAXI spijt van MINI aankoop!

E

Evelien van Deursen

08-02-2023

0

Online webshop onderdelen

Voor mijn 5-serie heb ik vijf onderdelen besteld via de online webshop; twee onderdelen verkeerd en één onderdeel onjuist/niet besteld. De laatste drie nummers kwamen wel overeen en daar maak ik uit op dat men er gewoon niet goed genoeg naar kijkt/ onzorgvuldig te werk gaat. Een foutje kan gebeuren, maar dit zijn er eigenlijk drie. Dan bellen; meerdere malen meer dan een half uur in de wacht gestaan. Dan maar mailen; er komt domweg geen reactie. Voor mijn andere auto bestel ik vaak bij een bekende Poolse "grootgrutter" en ik heb nog nooit een verkeerde levering gehad. Wil je wat navragen, krijg je netjes bericht. Nu heb je een BMW, bestel je bij de officiële dealer, en ben je op meerdere fronten slechter af. Eigenlijk heel bizar. Waarom dan nog een BMW? Waarom dan de dealer? Dit is niet passend en ik zal dan ook een klacht indienen en alle mogelijkheden die ik zie om anderen te waarschuwen aangrijpen. Er zijn meerdere mogelijkheden om aan je BMW onderdelen te komen: Ekris nooit meer!

L

Leen

29-09-2022

0

APK Mini Countryman

Omdat bij een vorige reparatie bij EKRIS VEENENDAAL de APK vergeten was een nieuwe afspraak gemaakt. Gevraagd (en op de afsprakensite aangegeven) of er naar 1 mistlamp (links) gekeken kon worden. Op de dag van de afspraak werd ik gebeld dat er (weer) van alles niet goed zou zijn aan de Mini. Kosten 1450,00 euro! Dit is dus elke keer het geval als wij de auto daar brengen..... Het vervangen van beide mislampen zou ca 450(!) euro gaan kosten. Gezegd dat ik er voor dat moment even klaar mee was en gezegd dat de auto gekeurd kon worden en verder niets. Was OK en toen was het ineens ook maar een 'advies' . Auto smiddags opgehaald en hoefde niets te betalen, de APK was immers gratis en normaal krijgen we ook direct de factuur die we dan ook direct betalen.. Verbazingwekkend was het dan ook dat wij enkele weken (!) later een factuur ontvingen van ca 275 euro voor het vervangen van 1 mistlamp.... daar zou ik voor getekend hebben. Allereerst was die mistlamp niet vervangen (we hebben de dag daarop bij een ander bedrijf de beide mistlampen laten vervangen(door originele)) en al was die ene vervangen dan had ik daar dus geen opdracht voor gegeven. Gebeld en gemaild en dan blijkt dat je gewoon als je de auto brengt daarvoor al getekend hebt. Ik weet 100% zeker dat het vervangen van de lamp er niet op stond (waarom bel je anders voor toestemming reparatie) en dat hij ook niet vervangen is. Dit werd ook bevestigd door de andere garage. Ik ben er van overtuigd dat toen ik een kopie van mijn ondertekende opdracht vroeg en ook kreeg er meer zaken op stonden dan toen ik het tekende. Dat kan ook niet anders want er worden later zaken toegevoegd zoals de 'uitgevoerde werkzaamheden '' van de monteur. Dat kan je er nooit vooraf opzetten dus ze laten je wat tekenen en dan later kunnen ze er van alles boven zetten. Lekkere gang van zaken! Je kunt dus niets bewijzen..... uitsluitend en alleen om van het gezever af te zijn maar betaald maar kom hier absoluut nooit meer! U bent gewaarschuwd!

M

M Vink

16-05-2022

0

Evt. Mini clubman works

Ik wens mijn beklag te doen omtrent het volgende en verwijs u naar onderstaande e-mailwisselingen met de verkoper ban Ekris Breukelen. Mijn zoon had interesse in een Mini-Clubman Works, welke bij hen te koop staat. Wij hadden hiertoe voor heden een afspraak gemaakt met de verkoper. Ter plaatse ben ik niet met de verkoper tot overeenstemming gekomen wb een bij te betalen bedrag. Thuiskomende heb ik de de verkoper gebeld. Deze bleek in gesprek en heb een terugbelnotitie achtergelaten en een mail gezonden. Mijn eerste mail betrof een mail waarin ik aangeef het jammer te vinden dat het niet tot overeenstemming is gekomen, als ook een bedankje voor de proefrit De tweede mail betrof een mail met een nieuw voorstel mijnerzijds. Omdat ik rond 17.25 uur nog niets had vernomen van de verkoper heb ik hem gemaild het jammer te vinden dat ik geen reactie van hem heb ontvangen, omdat ik er vanuit ging dat hij reeds was vetrokken. Ik kreeg daarna een weinig samenhangende mail van verkoper terug, waaruit ik enkele passages citeer: ·         Allereerst bedankt dat je mij nog een kans geeft! ·         Volgende keer zal ik alles laten vallen als u belt. ·         Nog succes met het verdere aankoopproces Afgezien van het feit dat de verkooer op geen enkele wijze terug komt op mijn nieuwe voorstel, hetgeen ik weinig commercieel vind, betitel ik de opmerking “Volgende keer zal ik alles laten vallen als u belt.” als weinig klantvriendelijk, ongepast, zeer onprofessioneel en zeer denigrerend !

A

Alex forch

17-01-2022

0

Reparatie 3-serie

Bij een terugroep-actie van BMW vervangt Ekris een stekker van de aanjager, want die kon brand veroorzaken. Ik merk daarna dat de aanjager niet meer werkt. Weer afspraak gemaakt, auto hele dag kwijt want het zou aan een zekering van 40A liggen die doorgebrand was, en die zekering had men daar niet op voorraad (..?!). Als service kreeg ik een gratis APK-keuring, waarbij ze vaststelden dat het linkerachterlicht vervangen moest worden a 250,-. Men had nog geprobeerd er wat aa nte doen maar hij moest toch vervangen worden. Na een paar weken merk ik opeens dat de audio-versterker allemaal rare kraakjes en piepjes geeft, steeds harder en steeds vaker. Ook staat er allemaal condens op het raam van de achterklep. Piepjes worden steeds harder tot een oorverdovend geknal, gekraak en gepiep. Na inspectie blijkt de hele kofferbak van de auto volgelopen te zijn met water, en de versterker in een laag water te staan. Bij het rommelen aan het achterlicht is her een lek ontstaan waardoor de auto volgelopen is met water. Daarnaast geeft de auto na het bezoek aan Ekris allerlei vreemde DSC-storingen, stopt de richtingaanwijzer niet meer vanzelf en functioneert de ronde knop op de middenconsole niet meer. Boze klantreview achtergelaten, maandag er op gebeld door iemand van Ekris. Ene Mike doet stoer, slaat wat verkooppraat uit maar het kon zeker niet veroorzaakt zijn door hen. Daarna hangt hij een raar verhaal op over DSC allemaal computers in de kofferbak heeft liggen, en dat daar alle storingen door komen. Klopt helemaal niet want DSC is een uitbreiding van ABS en zit onder de motorkap, achterin ligt verder helemaal niets behalve de versterker en de CD-wisselaar. Hij dimt wat in, maar ontkent nog steeds alle verantwoordelijkheid. Na een hele hoop discussie waarbij ik zelfs foto’s overleg van dat mn auto vol water is gelopen komt er een ontkennend antwoord vanuit Ekris; ze ontkennen alles en Ekris wil best verder onderzoeken maar dan wel allemaal op mijn kosten. Conclusie: ze slopen je auto, proberen je allerlei onnodige kosten te laten maken en zijn voornamelijk gericht op het uitkleden van klanten. “Ik heb nogmaals overleg gehad water wat in de achterklep komt loopt via een afwatering in de klep naar buiten. het lijkt erop dat de lekkage een andere oorzaak heeft. mogelijk het panoramadak of de ontluchting roosters aan de zijkant. hiervoor zouden wij verdere diagnose moeten stellen. Groet Mike” Waardeloos gepruts dus, onbetrouwbaar, verkopers die met kletsverhalen je een oor aan proberen te naaien.

H

Hilco

31-10-2021

0

BMW

Had ik mij vooraf maar beter verdiept in de werkwijze van Ekris Utrecht. Na de overeenkomst leken de rollen omgedraaid. Herinneren aan gemaakte afspraken, herinneren aan onderhoudscontracten, herinneren aan herstelwerkzaamheden. Vervolgens worden deze beperkt of alleen op het oog hersteld. Nu lees ik herkenbare ervaringen. Uiteindelijk zal dit gedrag als een boomrang terugkeren. Jammer dat ik nu net de dupe moet zijn.

K

Kranenburg

24-05-2021

0

Geen....

Na overleg via mail en tel afspraak gemaakt voor mini cooper. Krijg ik tel dat de auto verkocht is. Wat een flut zaak zeg. Dat is toch geen manier van afspraken maken. Zou vanuit Heerlen na Veenendaal rijden voor de mini cooper. Wat ben ik zwaar teleurgesteld en zal ekris zeker niet aanraden. En nooit meer contact mee opnemen. O sterren dus voor deze zaak.

J

Jeanet Meulenberg

09-04-2021

0

BMW 3 serie

Zeer ontevreden over de wijze van communiceren. Onderhoudsbeurt niet uitgevoerd conform afspraak. Dit kenbaar gemaakt waarbij niet eens met de ontvangen factuur twv ruim 1000 euro voor een inspectie. Wielen nog steeds niet uitgebalanceerd, loopt al sinds goede vrijdag 2019. Geen actie. Discussie ontstaan wegen niet correcte factuur. Vestiging Manager WS zeer arrogant en dwingend gericht om gelijk te halen en geen empathie naar de klant. Formeel schriftelijke afhandeling. Min punt. Wel een klant kwijt.

W

Werner M.

25-02-2021

1

2serie

LET GOED OP HIER zet alles op papier, ze verkopen je hier zo een auto met mankementen. Het was dat mijn eigen dealer me vertelde dat de auto vol met slordigheden zat. Anders had dit nooit geweten. Ook de werkplaats info is niet op orde. Service is hier 0,0 . Je krijgt alleen de standaard garantie van BMW want dat is makkelijk zit in de verzekering. 5 zaken waren niet in orde, maar men gaf bij Ekris Arnhem aan "nee hoor" alles is oke. Na 5 brieven erkende ze het pas dat het mis was . Zelf 1 star is nog te veel. In hun reclame op de BMW Arnhem internetsite ( Door de diversiteit van specialisten binnen ons team kunnen wij u op ieder niveau maatwerk leveren ) . Welke specialisten. BMW Ekris maakt rijden geweldig, Ja Ja...….. maar niet hier. Van de 40 jaar bij BMW had ik dit nog nooit meegemaakt. Dit kan je allemaal gebeuren onder de leiding van vestigingsmanager W. S.

T

T.Tester

08-12-2019

0