Drive-Up Services

3.7

Bestellen

2.3

Service

2.7

Prijs

2.3

Levering

0%

Zou hier weer kopen

Drive-Up Services

Ben je op zoek naar een manier om je wagen te parkeren op de luchthaven van Schiphol. Maar wel op een professionele en veilige manier. Neem dan een kijkje bij Drive-Up Services. Dit parkeerbedrijf biedt efficiënte manieren aan om je wagen zonder stress achter te laten of op te halen bij vertrek en aankomst op de luchthaven. Lees hier waardevolle en betrouwbare reviews van personen die jou vooraf gingen. Op die manier ben je goed geïnformeerd voor je een reservering maakt bij Drive-Up Services. Indien je reeds gebruik hebt gemaakt van dit parkeerbedrijf, laat dan zeker jouw beoordelingen achter in een review en help zo andere reizigers in hun beslissing van een eventuele reservering.
 


Drive-Up Services: Geschiedenis



Drive-Up Services is gevestigd in Rozenburg (Haarlemmermeer) en is een bedrijf met meer dan 20 jaar ervaringen inzake dienstverlening. Dit dynamisch bedrijf weet wat zijn klanten willen en draagt dus tevredenheid heel hoog in het vaandel. Maar of dit wel degelijk het beste bedrijf is dat je kan gebruiken om je wagen te parkeren, kun je lezen in de beoordelingen en reviews van klanten of zelf laten weten via een review met jouw ervaringen.
 


Drive-Up Services: Diensten



Dit bedrijf biedt de klant verschillende opties aan bij het parkeren op de luchthaven van Schiphol. Je kunt je wagen zelf tot aan de parking rijden om vervolgens met een shuttlebus naar de juiste vertrekhal gebracht te worden. Wens je meer service, kies dan voor de Valvet formule. Hierbij rij je tot aan de vertrekhal waarna een professionele chauffeur, na een korte inspectie, de wagen naar parking rijdt en deze bij aankomst netjes tot voor de aankomsthal brengt bij jouw terugkomst.

Je kan kiezen om jouw reservering via het internet, telefonisch of via de app te plaatsen. Bij de reservering kun je kiezen voor enkele extra diensten. Dit allemaal voor slechts een kleine meerprijs. Kies ervoor om je wagen overdekt te parkeren, hem te laten wassen voor aankomst of in geval van een elektrische wagen, deze volledig te laten opladen voor je terugkomst op Schiphol.

De parking zelf is een afgesloten terrein d.m.v. een elektrisch hek met de klok rond camerabewaking, bemand kantoor, water-koffie of thee in de verwarmde wachtruimte.
 


Drive-Up Services: klantendienst


Het is gemakkelijk om via mail, telefonisch of de app, de reserveringen aan te passen, bekijken of eventueel te annuleren? Dit kan allemaal via de eigen klanten account met persoonlijk aanmeld gegevens. Is dit echt het geval en ben je heel of net niet tevreden over de diensten en communicatie van deze onderneming. Schrijf dan zeker een review over uw ervaringen met dit bedrijf.

Kun je veilig en betrouwbaar parkeren bij Drive-Up Services op de luchthaven van Schiphol. Lees de waardevolle reviews of laat zelf jouw beoordelingen achter.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (6)

Parkeren

NOOIT HIER BOEKEN! WEES GEWAARSCHUWD! Auto hier achtergelaten voor 5 dagen vakantie, blijken wij te belanden in een smerige modderpoel. Na flink vertraging en met een bus die van ellende bijna uit elkaar valt ging de heenreis nog niet heel dramatisch. Bij terugkomst helaas wel. Mijn auto die nooit problemen heeft gehad start plotseling niet meer en er zit geen druppel olie meer in. (Motorkap stond notabene nog op een kiertje open). Eigenaar wilde privé blijven en konden wij niet te woord krijgen, geen telefoonnummer of mailadres. Medewerker kreeg een woedeaanval en vroeg ons met een grijns om te vertrekken en maar de ANWB te bellen. Auto heeft ongeveer 50km afgelegd terwijl in de overeenkomst staat dat dit maximaal 10KM mocht zijn. (Prive gebruik???) Er worden met verstiften nummers op je lakwerk getekend om hiermee de auto's te herkennen?? Jammer van de krasjes. Vastgelopen motorblok van mijn relatief nieuwe auto met lage kilometerstand na hier slechts 5 dagen gestaan te hebben. Probeer deze plek te vermijden!

P

P. Eijck

06-04-2023

0

Parkeren Schiphol

Als je boekt via Parkos, krijg je de indruk dat Drive Up Services een zeer professioneel bedrijf is. Zo staat er bijvoorbeeld: “Drive Up Services heeft een mooie wachtruimte voorzien van een toilet en er staat een kop koffie voor u klaar bij aankomst. De medewerkers helpen u graag met het inladen van uw bagage.” Nou, niets is minder waar. Er staat alleen een aftandse kantoorcontainer met een dixie-toilet ernaast. Toen wij midden in de nacht aankwamen om onze auto te parkeren, konden we zo het terrein op rijden en was er geen medewerker aanwezig! En natuurlijk al helemaal geen kopje koffie! Hoezo beveiligd parkeerterrein?! Over het terrein: het is één grote baggerbende, in de nacht alleen verlicht met een bouwlamp. We hebben erg lang gewacht op een teken van leven en uiteindelijk maar gebeld. Daar kregen we te horen dat we vooral rustig moesten doen en dat er over 20 minuutjes wel een collega zou komen. Overigens spreken de medewerkers die we tot nu toe aan de lijn kregen ondermaats Nederlands wat erg lastig is wanneer je elkaar wilt begrijpen. We moesten extra lang wachten omdat er ook nog een gezin mee moest met enorm veel bagage en het om onduidelijke redenen verschrikkelijk lang duurde voordat hun betaling geregeld was. Hierdoor hebben wij ons tijdslot bij de security gemist, terwijl we ruim een uur voor het begin daarvan op het parkeerterrein waren. Verder wordt er steeds onduidelijk gecommuniceerd, zijn de busjes aftands en versleten en hebben de chauffeurs geen professionele houding. Op de terugweg hebben we lang in de kou moeten wachten voordat we weer opgepikt werden. Bij aankomst op het parkeerterrein bleek er wederom niemand aanwezig. De beveiliging is dus geen knip voor de neus waard! Kortom, een ondermaatse ervaring van een bedrijf dat zich voordoet als professioneel en zeer dienstverlenend, maar wat pure onzin en misleiding is. Voor ons nooit meer parkeren bij Drive Up Services!

E

Erwin

03-04-2023

0

Drive up services Aalsmeer.

Mensen pas op hier! Parkeer je auto niet bij DriveUpServices te Aalsmeer, zijn Roemenen en Bulgaren die niet kunnen parkeren!! Ik had mijn auto daar 15 dagen geparkeerd en heb ruim 2000 euro schade die ik niet bij hun kan verhalen, geven zich NIET thuis, noch Parkos. Wees gewaarschuwd!

L

Lammerts

05-01-2023

0

parkeren

Ik had maanden tevoren gereserveerd om op 10 september gedurende 1 week te parkeren. Nota bene op dag van aankomst gebeld met mededeling dat vanwege calamiteit ik niet kon komen parkeren. Er werd geen alternatief geboden waardoor ik halsoverkop met 5 personen met de trein moest. Nu bijna 3 maanden later geen excuses of opheldering ontvangen en ook mijn parkeergeld of meerkosten NS niet teruggekregen. Dit is echt héééél slecht of oplichting.

S

S. de Haas

04-12-2022

0

Valet parking

Door onbekende tijd van vertraging in het buitenland 5 dagen moeten verlengen. Dit was geen enkel probleem. Op dag van vertrek contact opgenomen dat wij vanavond terug op schiphol zijn met vlucht nr. Dit ging goed, belt u maar als u de koffers heeft. Gebeld toen wij de koffers hadden. Auto kon niet gebracht worden, want de chauffeur was al naar huis. Meneer aan de telfoon was zeer onvriendelijk en vond het de normaalste zaak van de wereld want hij wil ook naar huis. Na 35 min wachten kwam er een aftands busje die ons naar Aalsmeer bracht. Waar wij vervolgens midden in de nacht op een onverlicht parkeer terrein zelf onze auto moesten gaan zoeken. Geld werd niet gerestitueerd maar wel bijbetalen voor 5 dagen. Voor ons nooit meer DRIVE UP SERVICE.

V

Vermunt

17-03-2022

0

Parketservice schiphol

Slechte service, 2 uur wachten, geen enkele reactie op klachtenmail 4 keer, telefonisch is klantenservice niet bereikbaar. Dus zeer slechte service. Een sorry was genoeg geweest voor ons, maar dit is erg onbeleefd gedrag.

K

Kous

26-10-2021

0