Central Parking

2

Bestellen

2

Service

2

Prijs

2

Levering

0%

Zou hier weer kopen

Central Parking

Ben je op zoek naar bedrijf dat diensten verleend op het gebied van Valet Parking? Central Parking stelt een dergelijk bedrijf te zijn. Naast parkeerservice kun je via dit bedrijf ook je auto vol laten tanken, van een wasbeurt laten voorzien en elektrisch op laten laden.


Over Central Parking


Centralparking is een bedrijf dat Valet Parking Service aanbied. Het bedrijf richt zich op een compleet nieuwe service op het gebied van parkeren. Dit moet voor klanten van het bedrijf eenvoudig en gemakkelijk te realiseren zijn. Het bedrijf maakt het mogelijk dat klanten met de eigen auto tot aan de vertrekhal kunnen rijden. Vanaf het moment van aankomst zal de auto door een professionele chauffeur worden overgenomen. Deze bestuurder van Central Parking rijdt de auto vervolgens naar een beveiligd parkeerterrein. Daar zal de auto geparkeerd worden. Beveiliging van het parkeerterrein zal 24 uur per dag en 7 dagen per week plaatsvinden.


Geschiedenis


Central Parking is opgericht door Azdine Boulahrouz. De oprichter heeft het bedrijf mede opgericht omdat hij zich irriteerde aan de perikelen rondom parkeren. Je moet dan denken aan de hoge parkeertarieven, het in en uit tillen van je koffer in de shuttlebus en het sjouwen van bagage op cruise terminals en op de luchthaven.


Service


Het bedrijf stelt via haar website de klant altijd centraal te zetten. Ook wordt er aangegeven dat er wordt geluisterd naar de wensen van de klanten. Missie van Central Parking is onder andere parkeren te vereenvoudigen op Hollandse cruise terminals en luchthavens. Zo kan iedere reiziger ontzorgd worden.


Een speerpunt binnen Central Parking is volledige inzet met als doel totale klanttevredenheid. Er worden door het bedrijf ook extra services aangeboden. Zo kan een klant er tijdens het maken van een reservering voor kiezen om de elektrische auto te laden, de auto van een tankbeurt te voorzien of er een wasbeurt bij te boeken.  


Op de website staan een aantal opties aangeven waar je direct naar toe wordt verwezen als je er op klikt. Zo kun je direct naar de reserveer pagina's van Schiphol Airport, Rotterdam Airport, Cruise Terminal Amsterdam (PTA) reserveren, Cruise Terminal Rotterdam reserveren, Eindhoven Airport reserveren en Weeze Airport Reserveren. Daarbij krijg je ook de mogelijkheid om informatie te verkrijgen over de parkeertarieven, lange parkeermogelijkheden, korte parkeermogelijkheden, valet parking, shuttle parkeren en zakelijk parkeren.


Klantenservice


Het bedrijf dat haar klantenservice in Aalsmeer heeft zitten, stelt zoveel als mogelijk te bereiken te zijn, zodat klanten vragen kunnen stellen. Dit kan via de chat, per telefoon of door een e-mail te sturen. Mocht je als klant het bedrijf niet kunnen bereiken kun je via een online contact formulier contact opnemen.


Wat zijn klantervaringen bij Central Parking?


Ben jij al klant bij Central Parking? Ben je  tevreden over dit bedrijf? Wat vind jij van deze parkeerservice? Heb je al vaak van deze Valet Parking Service gebruik gemaakt? Ga je in de toekomst nog vaker parkeren via Central Parking? Heb je je auto vol laten gooien met benzine of is je bolide elektrisch opgeladen? Is je auto van een wasbeurt voorzien? Hoe zag je auto er na afloop uit? Zou je andere mensen aanbevelen om met Central Parking in zee te gaan? Ga je zelf in de toekomst nog de samenwerking aan met dit bedrijf? We zouden het zeer waarderen als jij je mening geeft over Central Parking. Jouw visie maakt het mede mogelijk om mensen een goede beslissing te laten nemen. Gaan ze wel of niet in zee met dit bedrijf? Onafhankelijke reviews lees je via NederlandReview. 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (2)

Alles behalve zorgeloze valet parking

Via Social Deal een mooie aanbieding om mijn auto tijdens 10 daagse vakantie bij Schiphol te kunnen parkeren. Erg makkelijk om je auto zo af te kunnen geven bij vertrek en weer voorgereden krijgt wanneer je terug komt van vakantie. Zeker wanneer je met kleine kinderen reist. Maar..... Na teruggave even een rondje om mijn auto heen gemaakt en constateerde direct dat beide velgen aan de linker zijde lelijke krassen hadden opgelopen. Direct contact gezocht met de klantenservice en deze verwezen mij door om een mail te sturen met mijn klachten. Bij thuiskomst mijn dashcam beelden terug gaan kijken waarna mijn bek open viel van de ene in de andere verbazing. Er wordt gescheurd in mijn auto waarbij met regelmaat de 50kmph te hard wordt aangetikt en er zonder gordels wordt gereden. Daarnaast kon ik uit de beelden terug halen dat mijn auto 3,5 dag gewoon in een woonwijk in Aalsmeer is geparkeerd i.p.v. op het zogenaamde beveiligde parkeerterrein van Central Parking. Gelukkig ook kunnen herleiden dat er onderweg naar deze woonwijk met ruim 60kmph langs een stoeprand wordt gereden waardoor de schade aan mijn velgen is ontstaan. De beelden van mijn dashcam met een flinke onderbouwing doorgestuurd naar de klantenservice van Central Parking. Binnen 24 uur een reactie met excuses dat mijn auto niet in een woonwijk geparkeerd hoorde te worden en het verzoek mijn rekeningnummer door te geven zodat de kosten voor het parkeren geretourneerd konden worden. Dit verliep gelukkig allemaal vlot en netjes maar ik zat nog steeds met een lelijke schade. Deze zou door de schadeafdeling verder afgehandeld worden. Meerdere dagen gewacht zonder tegenbericht dus zelf weer contact gezocht via de mail. Kreeg bericht terug dat er uit de beelden niet terug te halen zou zijn dat er schade was reden maar dat Central Parking nog onderzoek zou doen door foto's die bij aanname van mijn auto gemaakt zouden zijn te bekijken. Naar mijn weten zijn er bij afgifte geen foto's gemaakt en bij meerdere malen opvragen dan deze "foto's" kreeg ik geen antwoord. Wel wederom bericht dat er in de gestuurde beelden niks te zien was. Juiste bestand nogmaals benadrukt waarna er na ruim 2 weken touwtrekken eindelijk toegegeven werdt en ik een offerte voor de schade mocht gaan opmaken en indienen. Keurig een offerte laten opstellen en verzocht om het bedrag binnen redelijke termijn over te maken zodat ik dit hoofdstuk kan sluiten. Komen dan ineens met het verhaal dat de factuur op de naam van Central Parking moet staan voordat ze kunnen uitkeren zodat ze zelf de btw weer kunnen terugvorderen. Benoemd dat ik wettelijk niet verplicht ben om de schade te laten repareren voor het bedrag uit de offerte maar wel degelijk recht heb op dit bedrag. Daarnaast benoemd dat Central Parking met mij als particulier te maken heeft en ik niks met het eventueel terugvorderen van BTW te maken heb. Weer een aantal dagen stil en na wederom weer zelf contact te zoeken eindelijk bericht dat het ingediende offertebedrag binnen 14 dagen op mijn rekening gestort zou worden. Dit was vervolgens binnen een week ook het geval. Al met al ruim een maand aan het touwtrekken geweest (met overduidelijke bewijslast) om de schade te kunnen verhalen. Wat hebben we hier van geleerd. Never nooit meer gaat mijn auto aan dit soort bedrijven afgegeven worden zodat deze "netjes, zorgeloos en beveiligd" geparkeerd wordt. Tip van Flip... Betaal een paar tientjes meer en loop een stukje naar de gate. Scheelt je een hoop zorgen en geregel.

J

Jelmer

03-07-2023

0

Ga NIET in zee mee dit bedrijf

Auto met schade terug gekregen. Hier wordt niets aan gedaan.

E

Erik van den Berg

30-10-2022

0