NederlandReview

    Ervaringen Budget Valet

    Als je op vakantie gaat wil je graag met zo weinig mogelijk stress in het vliegtuig stappen. Eén van de dingen die je van tevoren goed kunt regelen is het parkeren van je auto. Dit kun je onder andere laten doen door Budget Valet. Dit is gemakkelijk, en voordeliger dan parkeren op de officiële parkeerplaats van Schiphol. Hoe dit andere klanten die je voorgingen is bevallen, lees je hier bij de ervaringen die zij hier achterlieten.

    Over Budget Valet
    Valet Parkeren bij Schiphol Airport wordt door meerdere bedrijven aangeboden. Eén daarvan is Budget Valet. Dit is een private onderneming die op geen enkele wijze onderdeel uitmaakt van Schiphol Airport. Zij combineren sinds 2011 een lage prijs met een hoge service en betrouwbaarheid. Ze parkeren jaarlijks zo’n 30.000 auto’s die verzekerd zijn voor schade die veroorzaakt wordt op het parkeerterrein. Voor de particuliere klanten staan zij klaar, maar ook zakelijke klanten kunnen gebruik maken van de services van Budget Valet.


    Valet - Nature

    Diensten
    Hoe valet parkeren bij Budget Valet werkt:

    • Reserveer via de website een parkeerplaats. Vul bij de heenreis het tijdstip van parkeren in, niet de vluchttijd. Houd rekening met een marge op advies van Schiphol. In het algemeen is het handig om 3 uur van tevoren aanwezig te zijn, in de vakanties kan dit 4 uur zijn. Bij reservering kun je betalen met iDeal, Creditcard, Belfius Direct, Sofort Banking en Bankcontact. Je ontvangt dan direct een bevestigingsmail die je uitprint en meeneemt op de dag van vertrek.
    • Rijd op de dag van vertrek met je eigen auto naar de vertrekhal. Bel een half uur voordat je aankomt naar Budget Valet, daar staat een chauffeur voor je klaar in de bocht bij vertrekhal 3, deur C. Zij helpen je graag met het uitladen van je bagage, en nemen de auto van je over. Zij hebben het contract met al je gegevens bij zich die je samen ondertekend nadat de evt. schades en/of achterblijvende waardevolle spullen zijn genoteerd.
    • Bij terugkomst bel je hen bij de bagageband en binnen 20 minuten wacht de chauffeur met je auto in de bocht bij vertrekhal 3C. Zo kun je snel weer naar huis vertrekken.

    Met Budget Valet ben je veel goedkoper uit dan wanneer je de auto op de officiële parkeerplaats van Schiphol zou parkeren. Voor zakelijke klanten zijn er nog andere voordelen zoals staffelkortingen voor frequent flyers, en de mogelijkheid tot het maandelijks betalen van de parkeerkosten. Ook biedt Budget Valet extra services aan zoals het overdekt parkeren van je auto, diverse wasbeurten, of het elektrisch opladen van de auto.

    Budget Valet App
    Bij Budget Valet kun je ook een app downloaden voor iOs of Android. Hiermee kun je eenvoudig op je mobiele toestel een parkeerplaats reserveren. Bovendien krijg je dan een extra korting van 5%.

    Klachten
    Indien je schade hebt geconstateerd die er bij vertrek nog niet zat, kun je een e-mail sturen naar info@budgetvalet.nl. Voor overige klachten kun je ze e-mailen of bellen, zij zullen zo snel mogelijk reageren op jouw klacht.

    Laat ook jouw ervaring met Budget Valet hier achter!

    Onbezorgd genieten van je vakantie met het gemak van parkeren bij Schiphol door Budget Valet? Lees hier alle ervaringen van anderen met dit bedrijf!

    Budget Valet
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (19)

    3,2
    16% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    3,6

    Service

    2,6

    Prijs

    4,2

    Leveren

    2,8

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    ZEER onbetrouwbaar komen niet door de hun gemaakte afspraak na

    Hans14-01-2019

    Verhaal is te lang vandaar maar mij e-mail conversatie.

    Omdat de telefoon niet opgenomen werd op 16 december 2018 op de dag van vertrek heb ik op Schiphol op het laatste moment een ander oplossing moeten vinden om mijn auto te parkeren. Ik stond al in Hoofddorp toen uw chauffeur mij belde en zich verontschuldigde over de gang van zaken. Toch weer terug gereden naar Schiphol waar hij mijn auto in ontvangst nam en mij voorstelde om het geld terug te geven waar ik mee akkoord ben gegaan. Vlucht op tijd gehaald gelukkig en toch een goede vakantie gehad. Nu wil ik alleen weten wanneer het bedrag op mijn rekening gestort gaat worden.

    Met vriendelijke groet
    -------------------------------------------------

    Geachte heer van den Burg,

    Hierbij mijn reactie op u mail. Uiteraard vervelend dat de betreffende chauffeur te laat was en u op zoek moest naar een alternatief.
    Zoals u schrijft is er een volledige teruggave van het reserveringsgeld toegezegd door de medewerker echter bij navraag is u een compensatie aangeboden.
    U heeft tenslotte ondanks de perikelen gebruik gemaakt van het parkeren op een van onze terreinen zo ook de aflevering van u auto heeft in alle correctheid plaatsgevonden.
    Mijn compensatie voor dit voorval is 20% voor de oponthoud bij aanname op 16-12-2019.
    Het bedrag maak ik over op u bankrekening.

    Met vriendelijke groeten,

    Andre van de Berg
    Klantenservice BudgetValet
    -----------------------------------------------
    Geachte Heer Van de Berg,

    Ik ben het niet eens met uw antwoord en ga niet akkoord met het teug betalen van 20%.

    Ik kan het niet helpen dat uw collega de telefoon niet heb opgenomen en mij in het ongewisse heb gelaten.
    Nadat ik terug kwam op Schiphol heeft uw collega (in overleg met zijn teamleider) mij de restitutie aangeboden.
    Dit staat ook op het ontvangst bericht bij overdracht auto.

    Wat betreft uw opmerking dat mij compensatie is aangeboden dat klopt. Mij is gevraagd of ik voor de volgende keer weer gebruik zal maken van uw organisatie waarop ik bevestigend heb geantwoord. Toen is mij de compensatie aangeboden voor de volgende dienst en we hebben het niet gehad dat het toegezegde bedrag (€ 72.97) niet terug gestort zal worden.

    U kunt wel de opmerking maken dat ik alsnog van uw diensten gebruik heb gemaakt maar dat doet het er niet aan af dat het toegezegde bedrag niet terug gestort gaat worden.

    Op hert afleveringsformulier staat heel duidelijk (opgeschreven door uw chauffeur) “geld terug krijge” Dat is een overeenkomst en daar zal u zich aan moeten houden.

    Met vriendelijke groet, Best regards,
    ---------------------------------------------------

    Geachte heer van den Burg,

    In antwoord op u laatste mail reageer ik als volgt. Het te laat verschijnen van onze chauffeur is ook toegegeven en kwam door een planningsprobleem wat binnen een parkeerorganisatie zoals Budgevalet mogelijk is het blijft tenslotte mensenwerk.
    De chauffeur heeft uit eigen naam compensatie toegezegd dus het schadeloosstellen van u ongemak van dat moment iets wat hij te alle tijde in overleg had moeten doen met zijn teamleider, van restitutie parkeergeld is niets toegezegd.
    Op de voucher staat letterlijk 'geld terug krijge' dat betekent in de vorm van een compensatie.
    Restitutie wordt zeker verleent als BudgetValet in volledige gebreke is gebleven.
    U auto heeft 11 dagen op een bewaakt terrein gestaan en is ook keurig op tijd afgeleverd op 27-12-2019 dus de service verleent zoals gebruikelijk is.
    De aanname fout met het te laat verschijnen wordt dus door ons gecompenseerd een bedrag van €15,00 is inmiddels teruggeboekt.

    Deze klacht is afgerond met het terugboeken van het bovengenoemde bedrag.
    Verder reacties vanaf u kant worden niet meer in behandeling genomen.

    Met vriendelijke groeten,

    Andre van de Berg
    Klantenservice BudgetValet
    ----------------------------------------------------

    Geachte heer Van de Berg,

    Ik ga hier werk van maken omdat uw reactie onbevredigend is. Er zal eerdaags een brief van mijn rechtsbijstand op uw deurmat vallen.

    Het laatste woord is dus nog niet gezegd.

    Met vriendelijke groet, Best regards,

    Hans van den Burg




    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    Oplichters

    Martijn02-01-2019

    Doe het niet! Dit zijn simpelweg oplichters die je auto met schade afleveren, je auto mishandelen en vervolgens geen reactie geven op klantenservice oid. Onbeschofte werknemers met neppe formulieren, neppe website reviews. Bijzonder dat dit kan in Nederland. Duurt niet lang meer..

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Zeer slechte service, niet te vertrouwen

    Selma Algra21-11-2018

    Wij hebben nu 2x gebuik gemaakt van Budget Valet en beide keren zijn er teveel kilometers gemaakt. Ik vertrouw het voor geen meter. Zou graag collectief stappen nemen tegen dit bedrijf zoals hierboven voorgesteld.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Goedkoop is Duurkoop - Parkeer hier nooit

    Marielle06-11-2018

    Deze budget valet service lijkt goedkoop, maar je krijgt je auto met honderden euro's schade terug en er wordt niet meer gereageerd op klachten. Het is echt schandalig. Ik zou dan ook iedereen willen waarschuwen om geen gebruik te maken van de services van dit bedrijf. Als ik negatieve sterren had mogen geven had ik dit gedaan.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Nooit meer boeken

    Kirsten Pegels28-09-2018

    Na een uur te hebben gewacht en in die tussentijd verschillende keren tevergeefs gebeld en gesmst te hebben werd onze auto dan toch gebracht. Waardeloze service en geen excuses enkel gepruttel over “het is druk”. Eerste en laatste keer dat wij gebruik hebben gemaakt van deze “service”.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Nooit weer hier parkeren

    Corrie de Jong23-09-2018

    Eigenaar aangeschreven om verhaal te halen wegens ongeoorloofde ritten met onze auto. Na inname auto is er hierna 2 keer naar Schiphol gereden en daarna werd de auto pas in de stalling gezet. Tijdens deze ritten is er minstens 13 x heel hard geremd. Omdat er een rittenregistrator in onze auto zit kunnen we alles terug lezen.
    Eigenaar wil niets van een redelijke schade weten. Er is aantoon baar 40 km te veel gereden, maar in de voorwaarden staat dan dat er maximaal 50 km kan worden gereden om de auto te plaatsen. Het gaat niet eens om t geld maar wel om de chauffeur(s) die zo met iemands anders hun auto omgaat. Onverantwoordelijke baas .... nog onverantwoordelijker chauffeur.
    NIET WEER DUS

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6,5

    ADVIES: BOEK VOORAL NIET BIJ BUDGET VALET

    Danique Borghuis17-09-2018

    Ik had helaas de reviews hier niet op voorhand gelezen. Buitengewoon onbeschoft en onprofessioneel. De klantenservice, is geen service voor klanten maar een man die intimideert, dreigende taal spreekt en buitengewoon respectloos is. Ronduit een hufter (excuses le mot). Ik heb schade die de chauffeur niet wilde noteren maar ik kreeg ook mijn sleutel niet terug als ik niet tekende voor retour. Louche figuren. Nooit hier reserveren. Lijkt goedkoop en werkt alleen maar als je geen schade of andere ellende van ze hebt. Ik schakel een advocaat in.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Zeer onbeschofte behandeling

    Noortje Khan 12-09-2018

    Wij zijn vanaf het begin vaste klant en reserveren zo'n 4x per jaar bij Budgetvalet.
    Omdat wij dit keer geen standaard reservering hadden mailden we met de klantenservice. Omdat dat niet opschoot en we inmiddels een week verder waren belden we.
    De 'klantenservice ' genaamd André, was ronduit onbeschoft en beledigend.
    Zijn gedrag was zodanig dat wij hier NOOIT maar dan ook NOOIT meer reserveren!!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Nooit meer!!

    MAMC Buurstede10-09-2018

    Na onze terugvlucht kwam de auto voor rijden bij Vertrekhal 3. We zagen meteen een schade aan rechter voorzijde auto. Deze is wellicht bij inparkeren chauffeur Budget Valet Parking ontstaan. NU KOMT HET. Ik vraag om het meldformulier en daar heeft chauffeur zelf een kruisje gezet bij schade aan rechtervoorzijde auto. Ik vraag om copy meldformulier en ontvang dat niet. Wordt zelfs door manager Budget Valet Parking gebeld, dat ze toch niets doen en we zien elkaar bij de rechter. Goed item voor Alberto Stegeman.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    4

    Bij schade geen gehoor.

    B. Vinke22-08-2018

    In geval van schade aan de auto dan reageren zie niet op de mails en hebben allerlei smoesjes als je ze aan de telefoon hebt. Kort samengevat. Maakt a.u.b geen gebruik van hun diensten. Ze zijn niet te vertrouwen. Het lijkt goedkoop maar als je schade hebt die ze niet willen betalen dan ben je veel duurder uit.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    NIET DOEN!!!

    Gerard Moonen15-06-2018

    Afgeven is geen probleem, maar bij ophalen duurde het zeker een half uur voordat de auto kwam voorrijden. Meteen viel op dat er 3 deuken in het rechter voorscherm zaten. hun chauffeur maakte foto's en zou die doorzetten naar zijn manager. Wij moesten foto's maken en schade mailen naar hun legal afdeling.
    Al diverse mails gestuurd... NUL reactie! Bleek ook ruim 60KM meer op de teller te staan dan bij afgifte en duidelijke sporen dat er ook mensen achterin gezeten hebben.
    Ik overweeg stappen te gaan nemen, zijn er meer mensen die dat willen?
    Kunnen we collectief iets ondernemen misschien.
    Laat maar weten, want dit moet NIET kunnen, gajes is het!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Schade en misbruik van de auto

    Marinus14-05-2018

    Toen we terug kwamen op 27-04-2018 zagen we al meteen dat de achterbanken weer terug geklapt waren en de hoedenplank achterin lag, er war 70 !! km met de auto gereden plus vonden we een leeg pakje vreemde sigaretten in de auto daarbovenop was de auto op 4 plaatsen flink beschadigd, tot op heden 14-05-2018 is er nog niets geregeld door budget valet............waardeloos gewoon

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Niet doen

    Jeroen de Jong03-05-2018

    Lange wachttijden . Tank leeggereden . En je wordt bij klacht niet serieus behandeld. Ander nemen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    Schade

    Emine15-01-2018

    Bij aflevering van mijn auto op 12-09-2017 heb ik geconstateerd dat er een kras op de auto zat.Ik heb meteen contact opgenomen en foto's gemaakt. Ik moest naar aanleiding van het gesprek een melding aanmaken. Nu ben ik 5 maanden verder en heb nog steeds geen oplossing. Ik heb één keer een reactie ontvangen dat de voucher en de aanname foto's opgevraagd gaan worden en sindsdien heb ik geen reactie meer mogen ontvangen. De klachtafhandelaar is alleen maar via de mail bereikbaar en telefonisch krijg ik alleen maar te horen dat ik de melding opnieuw door moet zetten. Ik vind het geen service. Ik wacht nog steeds op een oplossing.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    Bij schade geen gehoor!

    Peter19-12-2017

    Bij het ophalen bleek schade aan de auto te zijn ontstaan. Kan gebeuren. Helaas alleen geen gehoor bij de 'legal' afdeling, als die al bestaat. Veel gemaild en gebeld maar krijg geen gehoor. Dom van ze denk dat een kleine schade herstellen ze minder kost dan slechte reviews!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Slechte service

    Agterhuis05-10-2017

    Ik heb bij budgetvalet geparkeerd.de heen reis ging goed de chauffeur was er redelijk snel.de terug reis minder .we hebben zeker driekwartier moeten wachten. De chauffeur had ons telefoonnummer en er werdt onderling slecht gecommuniseerd.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    4,5

    Gangster

    Ralf Steevens03-10-2017

    Hallo,
    Ik zou geen ster voor deze misdadigers geven, maar dat werkt niet. Ik kan iedereen alleen waarschuwen voor zaken met deze mensen.
    We boekten onze auto op 10.09.17 op de luchthaven Amsterdam Schipol met het bedrijf Budget Valet, dit heeft ook goed gewerkt, met foto's van de auto en een overgave record. Op 23.09.17 waren we toen weer terug van onze vakantie, bij de bagage op de luchthaven Amsterdam hebben we het bedrijf geroepen en onze auto was al klaar op de terminal en wachtte al snel, een medewerker van het bedrijf, onmiddellijk voordat we hadden onze auto heeft al gecontroleerd op stoten en krassen, enz., maar we konden niets vinden. De medewerker presenteerde me dan met het transfer protocol voordat ik ondertekende, ik vroeg hem of hij wist welke schade de auto had, maar de negeerde en zei of er iets anders was om op te merken, zouden we moeten rapporteren en foto's maken van het Vervolgens heb ik het overgaveprotocol getekend. Vervolgens gingen we naar het volgende benzinestation op de snelweg om te tanken en te drinken. Daar merken we dat de linker voorbandje beschadigd was en ook het aluminiumwiel werd 6-8cm gekrast. Ik belde onmiddellijk bij het bedrijf, maar de medewerker plotseling geen Engels meer begreep, toen vroeg ik de tanker, die erg aardig was en ook Duits sprak met de collega om in het Nederlands te spreken, maar de collega was erg stout en vertelde hem alleen dat we het protocol hebben getekend en dus alles is gedaan en dan is het boos.
    We wilden ons niet laten zitten, de volgende dag nam ik foto's van de schade en stuurde het bedrijf per mail, met het verzoek om commentaar te geven, maar deze mensen hadden vandaag niet gerapporteerd op 03.10.17. Ik kan alleen maar op de hoogte zijn van dit bedrijf, doe alsjeblieft niet bij dergelijke mensen, zelfs als het vrij gunstig is.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Schande

    wim fraiponts15-07-2017

    SCHANDALIG !!! echte gangsters zijn het. Heb enkele weken geleden gebruik gemaakt van hun " diensten" . Let op , je krijgt geen papier mee bij het afleveren of aannemen van uw auto. Ik kreeg mijn auto terug met kleine maar opvallende schade aan kofferdeksel . Ik kreeg geen papier mee van Ilias , maar moest ter plaatse een mailke sturen naar budgetvalet met een foto van de schade.Hij zei me niet ongerust te maken daar ze goed verzekerd zijn. Dan stap ik in mijn auto, hopend op hun goodwill. Dan zie ik dat er die dag 2uur35 minuten met mijn auto gereden is over een afstand van meer dan 100 km tegen een gemiddelde van 9.7l/100km .Bovendien merk ik dat ze in mijn handschoenkastje geweest zijn en ook hebben ze bluetooth gebruikt ( geen erg maar dat doe je niet voor korte afstanden) Ook dit stuur ik allemaal door met foto van dashboard en uur via Email. Na 10 tallen telefoons en vele mails kreeg ik een antwoord !!! 3x maal raden . Hun treft geen schuld ivm de schade en het kan niet dat er zo lang met de auto gereden is . Ik moet mijn verzekering maar aanspreken . ik citeer : " U bent UITDRUKKELIJK akkoord gegaan met de algemene voorwaarden bij reservering. Heb hun terug een mail gestuurd maar ja ....niemand thuis natuurlijk . AUB doe dit niet, betaal enkele euros meer om niet in aanraking te komen met zulke gangsterpraktijken . Ik moet ze dan ook nog 1 ster geven om deze review te kunnen plaatsen . ZERO ZERO ZERO . U weze gewaarschuwd. Tip : lees ook reviews op andere sites, want hier krijgen ze nog teveel positieve reacties.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Goedkoop parkeren bij vliegveld

    A. Mirkema11-05-2017

    Voor het parkeren van je auto bij een vliegveld ben je normaal een aanzienlijk bedrag kwijt. Ik ben er sinds kort achter gekomen dat dit helemaal niet nodig is. Je kunt namelijk een parkeerplek regelen via Budget Valet. De auto wordt geparkeerd op een bewaakt parkeerterrein en er is mij nog nooit iets overkomen. En zoals gezegd bespaar je behoorlijk wat geld dan wanneer je hem vlakbij het vliegveld parkeert. De afstand die je moet overbruggen van de parkeerplaats naar het vliegveld is weliswaar wat groter, maar dat heb ik er graag voor over als ik hierdoor veel geld kan besparen. Het reserveren van een parkeerplek kan heel makkelijk via de app.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Schrijf zelf een review over Budget Valet

    Uw beoordeling