Budget Valet

4.5

Bestellen

3.3

Service

4.9

Prijs

3.5

Levering

25.9%

Zou hier weer kopen

Budget Valet

Als je op vakantie gaat wil je graag met zo weinig mogelijk stress in het vliegtuig stappen. Eén van de dingen die je van tevoren goed kunt regelen is het parkeren van je auto. Dit kun je onder andere laten doen door Budget Valet. Dit is gemakkelijk, en voordeliger dan parkeren op de officiële parkeerplaats van Schiphol. Hoe dit andere klanten die je voorgingen is bevallen, lees je hier bij de ervaringen die zij hier achterlieten.


Over Budget Valet

Valet Parkeren bij Schiphol Airport wordt door meerdere bedrijven aangeboden. Eén daarvan is Budget Valet. Dit is een private onderneming die op geen enkele wijze onderdeel uitmaakt van Schiphol Airport. Zij combineren sinds 2011 een lage prijs met een hoge service en betrouwbaarheid. Ze parkeren jaarlijks zo’n 30.000 auto’s die verzekerd zijn voor schade die veroorzaakt wordt op het parkeerterrein. Voor de particuliere klanten staan zij klaar, maar ook zakelijke klanten kunnen gebruik maken van de services van Budget Valet.




Diensten

Hoe valet parkeren bij Budget Valet werkt:

  • Reserveer via de website een parkeerplaats. Vul bij de heenreis het tijdstip van parkeren in, niet de vluchttijd. Houd rekening met een marge op advies van Schiphol. In het algemeen is het handig om 3 uur van tevoren aanwezig te zijn, in de vakanties kan dit 4 uur zijn. Bij reservering kun je betalen met iDeal, Creditcard, Belfius Direct, Sofort Banking en Bankcontact. Je ontvangt dan direct een bevestigingsmail die je uitprint en meeneemt op de dag van vertrek.
  • Rijd op de dag van vertrek met je eigen auto naar de vertrekhal. Bel een half uur voordat je aankomt naar Budget Valet, daar staat een chauffeur voor je klaar in de bocht bij vertrekhal 3, deur C. Zij helpen je graag met het uitladen van je bagage, en nemen de auto van je over. Zij hebben het contract met al je gegevens bij zich die je samen ondertekend nadat de evt. schades en/of achterblijvende waardevolle spullen zijn genoteerd.
  • Bij terugkomst bel je hen bij de bagageband en binnen 20 minuten wacht de chauffeur met je auto in de bocht bij vertrekhal 3C. Zo kun je snel weer naar huis vertrekken.

Met Budget Valet ben je veel goedkoper uit dan wanneer je de auto op de officiële parkeerplaats van Schiphol zou parkeren. Voor zakelijke klanten zijn er nog andere voordelen zoals staffelkortingen voor frequent flyers, en de mogelijkheid tot het maandelijks betalen van de parkeerkosten. Ook biedt Budget Valet extra services aan zoals het overdekt parkeren van je auto, diverse wasbeurten, of het elektrisch opladen van de auto.


Budget Valet App

Bij Budget Valet kun je ook een app downloaden voor iOs of Android. Hiermee kun je eenvoudig op je mobiele toestel een parkeerplaats reserveren. Bovendien krijg je dan een extra korting van 5%.


Klachten

Indien je schade hebt geconstateerd die er bij vertrek nog niet zat, kun je een e-mail sturen naar info@budgetvalet.nl. Voor overige klachten kun je ze e-mailen of bellen, zij zullen zo snel mogelijk reageren op jouw klacht.


Laat ook jouw ervaring met Budget Valet hier achter!


Onbezorgd genieten van je vakantie met het gemak van parkeren bij Schiphol door Budget Valet? Lees hier alle ervaringen van anderen met dit bedrijf!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (27)

Parkeren budget valet

Budget valet zijn criminelen heb geannuleerd terwijl ik een annuleringsverzekering heb afgesloten maar krijg geen geld terug en als je boos reageer krijg je als antwoord dat de bedrijfsjurist is ingeschakeld. Deze lui moet je ophangen aan de hoogste boom.Heb ze ook verteld dat zij het geld in de reet kunnen stoppen en ga nu hun email platgooien met 50000email ter compensatie

R

R.kooij

11-07-2020

0forum

Budget Valet prima service

Wij hebben de laatste 5 jaar al zeker 8 keer gebruik gemaakt van de diensten van Budgetvalet Schiphol Airport. Zowel bij vertrek als bij aankomst wordt er altijd snel gereageerd. Bij vertrek wordt de auto nagekeken op deuken of krassen en de kilometerstand wordt opgeschreven. Zoals gevraagd wordt heb ik direct na de landing vanochtend gebeld en nogmaals nadat we onze koffers hadden. We zijn naar vertrekhal 3 deur C gelopen en een medewerker stond daar al keurig met onze auto te wachten. Er wordt dan gevraagd zelf de auto en kilometerstand te controleren, zodat je weet dat alles in orde is. Bij onze volgende vliegreis zullen we zeker weer gebruik maken van de diensten van Budgetvalet. Ze doen prima werk voor een uitstekende prijs.

A

Ans de Vijlder

12-02-2020

0forum

Valetparking bij Budgetvalet BV

Vandaag terug na een bezoek van 30 dagen in het buitenland. Tijdens mijn reis heb ik gekozen voor budgetvalet omdat deze hoog aangeschreven stond op Parkos. Eenmaal geland heb ik keurig het nummer gebeld die staat vermeld op mijn voucher. Kreeg een vriendelijke medewerkster aan de lijn die er voor zou zorgen dat ik niet hoefde te wachten. Toen ik mijn bagage compleet had en naar buiten liep stond de chauffeur al op me te wachten. Omdat het ook nog eens regende heeft zij me geholpen met het inladen van de auto. Prima service met uitstekende medewerkers! Voortaan stal ik mijn auto hier!

M

Mike Hartog

08-12-2019

0forum

Valetparking bij Budgetvalet

Hartstikke goede service We waren vergeten te bellen dat we er aan kwamen en toch kwam er binnen een kwartier iemand om onze auto op te halen. Ook bij terugkomst stond de chauffeur binnen 7 minuten boven! Vriendelijke dame die ons hielp! Bedankt budgetvalet

J

Joke smit

05-12-2019

0forum

Parkeer je auto hier niet!

Ten eerste stonden we ruim 1,5uur te wachten voordat de auto er was. Toen we de auto terug kregen zat er een barst in de voorruit en kon het openstaande bestuurdersraam niet meer dicht. We kregen de auto mee en werden doorverwezen naar de legal afdeling. Zij zouden dit verder afhandelen. De legal afdeling bestaat denk ik niet. Op het telefoonnummer wordt niet opgenomen en de mails blijven onbeantwoord. Schade €1000,- Na 2 maanden nog steeds geen contact gehad met het bedrijf. Dit zijn gewoon criminelen die maar wat aanrommelen. Parkeer alstublieft hier uw auto niet, u krijgt hier ontzettend spijt van.

S

Sebastiaan

17-09-2019

0forum

2 x valet betaald 0 x geleverd

2x gebruik van hen gemaakt de afgelopen 2 maanden. NOOIT MEER. Klantenservice mailt mij omdat ik negatieve reviews schrijf... ook vreemd. 1) in juli: Inleveren auto oke, 15 minuten wachten, auto terugkrijgen was een probleem, ruim een uur gewacht (kwam ik na een uur achter, ze zeiden elke keer: "we zijn er, nog vijf min etc") Uiteindelijk met de auto van een andere klant mee naar de parkeerplaats gereden om daar mijn eigen auto te halen. Geen valet dus, echt superslecht :( 2) dom dom dom, vorige week nog eens geboekt (de prijs is echt laag dus aantrekkelijk). Belde om auto in te leveren (belde 17 minuten voor aankomst) niemand bereikbaar, na 30 min werd ik teruggebeld, die persoon was nog thuis en zou na 90 minuten op Schiphol kunnen zijn. Dat werkt niet, dus mijn auto in P1 gezet (80 euro...). Nu krijg ik mijn geld niet terug en is de firma verbolgen (dreigt met advocaat) omdat ze zich beroepen op het feit dat dit allemaal mijn eigen schuld is omdat ik 10 minuten eerder had moeten bellen... Feit is dat er niemand van Budget Valet Parking aan het werk of bereikbaar was die zaterdag ochtend. Enorm slechte service. Kortom mijn advies NIET DOEN.

Y

Yvonne Kuijpers

16-09-2019

0forum

Parkeren

Net aangekomen op Schiphol en kwamen we te horen dat we ineens 1,5 uur op onze auto moesten wachten. Dit terwijl wij duidelijk hadden aangeven dat we om 23:00 zouden landen. Ons werd verteld dat ze er zouden staan! Waardeloos bedrijf en zeker een dikke afrader!!!

D

Demian

23-08-2019

0forum

Eens maar nooit meer!

De eerste keer Valet parking geregeld, leek ons makkelijk! Helaas een grote teleurstelling!!! Bij het afleveren van de auto 20 minuten moeten wachten tot dat er iemand kwam. Bij het ophalen om 15.05 uur gemeld dat we geland waren en men kwam met de auto om 16.50 uur, in de kou buiten moeten wachten. Waarom wordt er niet gemeld bij het bellen dat er een lange wachttijd is zodat men nog rustig iets kan gaan drinken.

H

Hoedemaker

15-05-2019

0forum

ZEER onbetrouwbaar komen niet door de hun gemaakte afspraak na

Verhaal is te lang vandaar maar mij e-mail conversatie. Omdat de telefoon niet opgenomen werd op 16 december 2018 op de dag van vertrek heb ik op Schiphol op het laatste moment een ander oplossing moeten vinden om mijn auto te parkeren. Ik stond al in Hoofddorp toen uw chauffeur mij belde en zich verontschuldigde over de gang van zaken. Toch weer terug gereden naar Schiphol waar hij mijn auto in ontvangst nam en mij voorstelde om het geld terug te geven waar ik mee akkoord ben gegaan. Vlucht op tijd gehaald gelukkig en toch een goede vakantie gehad. Nu wil ik alleen weten wanneer het bedrag op mijn rekening gestort gaat worden. Met vriendelijke groet ------------------------------------------------- Geachte heer van den Burg, Hierbij mijn reactie op u mail. Uiteraard vervelend dat de betreffende chauffeur te laat was en u op zoek moest naar een alternatief. Zoals u schrijft is er een volledige teruggave van het reserveringsgeld toegezegd door de medewerker echter bij navraag is u een compensatie aangeboden. U heeft tenslotte ondanks de perikelen gebruik gemaakt van het parkeren op een van onze terreinen zo ook de aflevering van u auto heeft in alle correctheid plaatsgevonden. Mijn compensatie voor dit voorval is 20% voor de oponthoud bij aanname op 16-12-2019. Het bedrag maak ik over op u bankrekening. Met vriendelijke groeten, Andre van de Berg Klantenservice BudgetValet ----------------------------------------------- Geachte Heer Van de Berg, Ik ben het niet eens met uw antwoord en ga niet akkoord met het teug betalen van 20%. Ik kan het niet helpen dat uw collega de telefoon niet heb opgenomen en mij in het ongewisse heb gelaten. Nadat ik terug kwam op Schiphol heeft uw collega (in overleg met zijn teamleider) mij de restitutie aangeboden. Dit staat ook op het ontvangst bericht bij overdracht auto. Wat betreft uw opmerking dat mij compensatie is aangeboden dat klopt. Mij is gevraagd of ik voor de volgende keer weer gebruik zal maken van uw organisatie waarop ik bevestigend heb geantwoord. Toen is mij de compensatie aangeboden voor de volgende dienst en we hebben het niet gehad dat het toegezegde bedrag (€ 72.97) niet terug gestort zal worden. U kunt wel de opmerking maken dat ik alsnog van uw diensten gebruik heb gemaakt maar dat doet het er niet aan af dat het toegezegde bedrag niet terug gestort gaat worden. Op hert afleveringsformulier staat heel duidelijk (opgeschreven door uw chauffeur) “geld terug krijge” Dat is een overeenkomst en daar zal u zich aan moeten houden. Met vriendelijke groet, Best regards, --------------------------------------------------- Geachte heer van den Burg, In antwoord op u laatste mail reageer ik als volgt. Het te laat verschijnen van onze chauffeur is ook toegegeven en kwam door een planningsprobleem wat binnen een parkeerorganisatie zoals Budgevalet mogelijk is het blijft tenslotte mensenwerk. De chauffeur heeft uit eigen naam compensatie toegezegd dus het schadeloosstellen van u ongemak van dat moment iets wat hij te alle tijde in overleg had moeten doen met zijn teamleider, van restitutie parkeergeld is niets toegezegd. Op de voucher staat letterlijk 'geld terug krijge' dat betekent in de vorm van een compensatie. Restitutie wordt zeker verleent als BudgetValet in volledige gebreke is gebleven. U auto heeft 11 dagen op een bewaakt terrein gestaan en is ook keurig op tijd afgeleverd op 27-12-2019 dus de service verleent zoals gebruikelijk is. De aanname fout met het te laat verschijnen wordt dus door ons gecompenseerd een bedrag van €15,00 is inmiddels teruggeboekt. Deze klacht is afgerond met het terugboeken van het bovengenoemde bedrag. Verder reacties vanaf u kant worden niet meer in behandeling genomen. Met vriendelijke groeten, Andre van de Berg Klantenservice BudgetValet ---------------------------------------------------- Geachte heer Van de Berg, Ik ga hier werk van maken omdat uw reactie onbevredigend is. Er zal eerdaags een brief van mijn rechtsbijstand op uw deurmat vallen. Het laatste woord is dus nog niet gezegd. Met vriendelijke groet, Best regards, Hans van den Burg

H

Hans

14-01-2019

1forum

Oplichters

Doe het niet! Dit zijn simpelweg oplichters die je auto met schade afleveren, je auto mishandelen en vervolgens geen reactie geven op klantenservice oid. Onbeschofte werknemers met neppe formulieren, neppe website reviews. Bijzonder dat dit kan in Nederland. Duurt niet lang meer..

M

Martijn

02-01-2019

0forum

Zeer slechte service, niet te vertrouwen

Wij hebben nu 2x gebuik gemaakt van Budget Valet en beide keren zijn er teveel kilometers gemaakt. Ik vertrouw het voor geen meter. Zou graag collectief stappen nemen tegen dit bedrijf zoals hierboven voorgesteld.

S

Selma Algra

21-11-2018

0forum

Goedkoop is Duurkoop - Parkeer hier nooit

Deze budget valet service lijkt goedkoop, maar je krijgt je auto met honderden euro's schade terug en er wordt niet meer gereageerd op klachten. Het is echt schandalig. Ik zou dan ook iedereen willen waarschuwen om geen gebruik te maken van de services van dit bedrijf. Als ik negatieve sterren had mogen geven had ik dit gedaan.

M

Marielle

06-11-2018

0forum

Nooit meer boeken

Na een uur te hebben gewacht en in die tussentijd verschillende keren tevergeefs gebeld en gesmst te hebben werd onze auto dan toch gebracht. Waardeloze service en geen excuses enkel gepruttel over “het is druk”. Eerste en laatste keer dat wij gebruik hebben gemaakt van deze “service”.

K

Kirsten Pegels

28-09-2018

0forum

Nooit weer hier parkeren

Eigenaar aangeschreven om verhaal te halen wegens ongeoorloofde ritten met onze auto. Na inname auto is er hierna 2 keer naar Schiphol gereden en daarna werd de auto pas in de stalling gezet. Tijdens deze ritten is er minstens 13 x heel hard geremd. Omdat er een rittenregistrator in onze auto zit kunnen we alles terug lezen. Eigenaar wil niets van een redelijke schade weten. Er is aantoon baar 40 km te veel gereden, maar in de voorwaarden staat dan dat er maximaal 50 km kan worden gereden om de auto te plaatsen. Het gaat niet eens om t geld maar wel om de chauffeur(s) die zo met iemands anders hun auto omgaat. Onverantwoordelijke baas .... nog onverantwoordelijker chauffeur. NIET WEER DUS

C

Corrie de Jong

23-09-2018

0forum

ADVIES: BOEK VOORAL NIET BIJ BUDGET VALET

Ik had helaas de reviews hier niet op voorhand gelezen. Buitengewoon onbeschoft en onprofessioneel. De klantenservice, is geen service voor klanten maar een man die intimideert, dreigende taal spreekt en buitengewoon respectloos is. Ronduit een hufter (excuses le mot). Ik heb schade die de chauffeur niet wilde noteren maar ik kreeg ook mijn sleutel niet terug als ik niet tekende voor retour. Louche figuren. Nooit hier reserveren. Lijkt goedkoop en werkt alleen maar als je geen schade of andere ellende van ze hebt. Ik schakel een advocaat in.

D

Danique Borghuis

17-09-2018

0forum

Zeer onbeschofte behandeling

Wij zijn vanaf het begin vaste klant en reserveren zo'n 4x per jaar bij Budgetvalet. Omdat wij dit keer geen standaard reservering hadden mailden we met de klantenservice. Omdat dat niet opschoot en we inmiddels een week verder waren belden we. De 'klantenservice ' genaamd André, was ronduit onbeschoft en beledigend. Zijn gedrag was zodanig dat wij hier NOOIT maar dan ook NOOIT meer reserveren!!!

N

Noortje Khan

12-09-2018

0forum

Nooit meer!!

Na onze terugvlucht kwam de auto voor rijden bij Vertrekhal 3. We zagen meteen een schade aan rechter voorzijde auto. Deze is wellicht bij inparkeren chauffeur Budget Valet Parking ontstaan. NU KOMT HET. Ik vraag om het meldformulier en daar heeft chauffeur zelf een kruisje gezet bij schade aan rechtervoorzijde auto. Ik vraag om copy meldformulier en ontvang dat niet. Wordt zelfs door manager Budget Valet Parking gebeld, dat ze toch niets doen en we zien elkaar bij de rechter. Goed item voor Alberto Stegeman.

M

MAMC Buurstede

10-09-2018

0forum

Bij schade geen gehoor.

In geval van schade aan de auto dan reageren zie niet op de mails en hebben allerlei smoesjes als je ze aan de telefoon hebt. Kort samengevat. Maakt a.u.b geen gebruik van hun diensten. Ze zijn niet te vertrouwen. Het lijkt goedkoop maar als je schade hebt die ze niet willen betalen dan ben je veel duurder uit.

B

B. Vinke

22-08-2018

0forum

NIET DOEN!!!

Afgeven is geen probleem, maar bij ophalen duurde het zeker een half uur voordat de auto kwam voorrijden. Meteen viel op dat er 3 deuken in het rechter voorscherm zaten. hun chauffeur maakte foto's en zou die doorzetten naar zijn manager. Wij moesten foto's maken en schade mailen naar hun legal afdeling. Al diverse mails gestuurd... NUL reactie! Bleek ook ruim 60KM meer op de teller te staan dan bij afgifte en duidelijke sporen dat er ook mensen achterin gezeten hebben. Ik overweeg stappen te gaan nemen, zijn er meer mensen die dat willen? Kunnen we collectief iets ondernemen misschien. Laat maar weten, want dit moet NIET kunnen, gajes is het!

G

Gerard Moonen

15-06-2018

0forum

Schade en misbruik van de auto

Toen we terug kwamen op 27-04-2018 zagen we al meteen dat de achterbanken weer terug geklapt waren en de hoedenplank achterin lag, er war 70 !! km met de auto gereden plus vonden we een leeg pakje vreemde sigaretten in de auto daarbovenop was de auto op 4 plaatsen flink beschadigd, tot op heden 14-05-2018 is er nog niets geregeld door budget valet............waardeloos gewoon

M

Marinus

14-05-2018

0forum