Avis

4.2

Bestellen

3.6

Service

4.1

Prijs

4.2

Levering

44.4%

Zou hier weer kopen

Avis

Op zoek naar een plek waar je reviews van ervaringen kunt schrijven over dit autoverhuurbedrijf? Of wil je liever de meningen en beoordelingen van huurders voor jou lezen? Dat kan beide.

Auto huren

Er zijn genoeg redenen te verzinnen waarom iemand een auto zou huren. Vaak begint het met het feit dat je of geen auto hebt, of dat deze veel te klein is voor wat je van plan bent. Verhuizen gaat nou eenmaal sneller met een bestelbus dan met een fiets. En met het hele gezin in een kleine auto naar opa en oma, is toch anders dan naar die zonvakantie aan de Middellandse Zee. De keuze om een auto te huren, is dus vooral praktisch van aard. Gelukkig is dit in veel grote steden niet zo’n probleem, want er is altijd wel een autoverhuur in de buurt. Of je nu in Den Haag of Utrecht woont, Rotterdam of Groningen. Veel verhuurders hebben ook vestigingen in bekende vakantielanden, zoals Griekenland, Spanje, Portugal, Italië en Kroatië. Dan kun je nog beter op avontuur of ontdekkingsreis gaan in de omgeving van het hotel. Wie weet kom je zo wel langs allerlei bezienswaardigheden, culturele schatten of kunst die je anders gemist zou hebben!

Vanaf het vliegveld

Het is ook mogelijk om een auto te huren bij het vliegveld waar het vliegtuig met jou landt. Dat is wel zo makkelijk, zeker als je er niet van houdt om die hele lange afstanden te rijden of omdat het een ramp is op die plek te komen met een auto. Dan vlieg je gewoon het eerste deel van de reis, en rij je in de gehuurde auto het laatste staartje. Luchthavens waar het bijvoorbeeld mogelijk is, zijn Ibiza, Alicante, Malaga, Faro, Pula, Perugia en Split.



Roadtrip

Misschien wel het ultieme gevoel van vrijheid: zwerven door een prachtig landschap tijdens een roadtrip. Maar waar ga je heen? Blijf je in Europa? Ga je Scandinavië verkennen? De Alpenlanden?Engeland en Schotland? Of kun je een meerdere weken, of zelfs maanden, er tussenuit en ga je naar Amerika en Canada? Australië, Nieuw Zeeland en Azië worden zo ook opeens een optie. Latijns-Amerika of het Caraïbisch gebied misschien? Maar Afrika en het Midden Oosten zijn net zo schitterend en imposant.

Avis

Een van de autoverhuurders die ons land rijk is, is Avis. Naast de verhuur binnen Nederland, zijn ze ook actief in het buitenland op verschillende vakantiebestemmingen. Wie weet heb je wel eens bij ze gehuurd. Dan willen wij graag weten wat je van de gehuurde auto vond. Beviel het aanbod in hun wagenpark? Voldeed de wagen aan de verwachting? Wat is jouw mening over de afhandeling van het huurcontract? Vond het het bedrijf betrouwbaar en was alles goed geregeld? Wat vond je van de ervaring in het algeheel? Heb je gebruik gemaakt van de mogelijkheid de auto op een andere locatie in te leveren? Of ben je juist op zoek naar reviews en beoordelingen? Die kun je hier lezen, dankzij iedereen die geschreven en gedeeld heeft.


Jij wilt toch zeker ook weten met wie je in de autoverhuurzee gaat? Lees hier reviews van ervaringen, meningen en beoordelingen van huurders voor je.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (18)

Car in Zagreb

Look at the reviews for Zagreb Airport Avis!! They are abusing the name of AVIS by ripping off EVERY customer! They add on very expensive extra insurances that the customer does not want, then simply ask the customer to sign quickly in 2 places. The costs for the extra insurance are shown in the local currency (KUNA) so the customer does not realize that hundreds of euros extra are added on. My car should have cost €133, instead they charged €324!! This is disgraceful, criminal, incompetent, untrustworthy, illegal, and it is AVIS!!!!!!!!!!!!!!

S

Steven White

04-11-2021

0forum

Poep

Slechtste bedrijf ooit wat ik in me leven ben tegen gekomen zware oplichters persen je gewoon af van je eigen geld

Y

Yildiz

26-03-2021

0forum

Auto gehuurd bij AVIS

1 ster is nog teveel !! Leugenaars en oplichters !! Hoe makkelijk is het om een gezin die in de nacht aankomt in Dubai een downgrade-auto mee te geven omdat de gehuurde auto niet beschikbaar is. ‘Morgen komen we hem omwisselen bij uw hotel’. Nou, ze moeten nog komen. En dat eeuwige gepik met die afkoop eigen risico hé……… aangeboden en aangevinkt bij de boeking maar bij het ophalen is er niets van bekent en/of terug te vinden. Na het doen van mijn beklag een hele nette mail dat ik echt één van de weinig klagende klanten ben en dat het opgelost gaat worden. NOT !! We trust this email finds you well. First off, please accept my most sincere apologies on behalf of the Avis Terminal 3 Team for the inconvenience and frustration the delay of your rental car replacement has caused you. Here at Avis, we pride ourselves on providing our customers with service that exceeds their expectations every day and we are truly sorry to hear that this is not the case for you this time around. Please rest assured we have already escalated your concern on the same to the concerned team and they will contact you to assist accordingly. Please do not hesitate to contact us should you have any other queries or require further assistance Bilha Murigu Customer Experience Executive 8 dagen met een ouwe auto gereden met meer dan 100.000 km op de teller, trillend over de snelweg, diverse storingslampen die branden op het dashboard en een tankmeter die niet werkt. Nooit, nooit, nooit meer AVIS huren !!

R

Rob

18-01-2021

0forum

Huiurauto

Avis nooit meer! Helaas ook nu weer door een auto verhuurder opgelicht. In dit geval was het Avis. Heel duidelijk aangegeven dat wij alles al betaald hadden en niks extra wilden en toch schrijven ze na de vakantie gewoon een bedrag af van je CC. Op het huur contract staat het namelijk niet en de rekening die je krijgt staat het wel en daar plakken ze in pdf je handtekening is en op de eind afrekening doen ze net alsof je een aanbetaling hebt gedaan in plaats van alles betaald.

M

Marcel

23-10-2020

0forum

auto huur AVIS

Deze zomer op Bologna airport bij AVIS 2 auto's gehuurd. Waar ik bang voor was, en waarvan ik dacht dat ik goede voorzorg maatregelen had genomen, zoals foto's van de auto's maken en alle verzekeringen en eigen risico afkopen is toch gebeurt. -1 auto: achteraf werd schade in rekening gebracht die er nooit is geweest -1 auto alle mogelijke verzekeringen in rekening gebracht ( inclusief nagemaakte handtekening) die via de tussenpersoon ook al waren betaald. Kijk uit: nooit huren bij AVIS op Bologna airport.

P

peter houpt

11-09-2020

0forum

auto huur Avis Faro

TWEE KEER OPGELICHT door Avis Faro airport: via Sunny Cars auto gehuurd bij Avis. We kregen een grotere auto (die ik niet wilde) omdat een auto van onze klasse niet beschikbaar was. Gratis was dit, maar er is 91,- euro hiervoor van de creditcard afgeschreven. Daarna een rekening van 818,- euro voor zogenaamde schade, die wij NIET veroorzaakt hebben. Ga nooit in ze met Avis!

M

M. Bertrams

03-11-2019

0forum

auto huren in alliantie vliegveld

We hebben een auto voor een week gehuurd + 2 kinderzitjes. Voor de kinderzitjes betaalden we € 96.50 per zitje. Via internet kan men dezelfde kinderzitje kopen voor € 82.50 per stuk. Schandalig wat een afzetterij.

A

A. Augustinus

21-10-2019

0forum

AVIS rental car Olbia Italy

Never been treated so rude and aggressive during a business transaction. My impression not due to a bad day at work but strategic and very conscious We did rent a car via a car rental broker. Arrived in Olbia I had to pay a deposit of 3500€. A lot if you ask me!! No choice so we did agree. Surprise , surprise my credit card was refused. Very strange since the limit of the credit card was increase and far above the deposit. We couldn’t have the car unless we payed an extra 380 euro for full insurance. No choice again so we payed for that. All of a sudden my credit card worked . Hurray, we have a car for only 380 € more than expeted ????. At least this is wat we thought, coming home the charged 450 €. Why, still don’t know and still no answer. For me AVIS never again. By the way: It didn’t spoil my vacation at Sardinia. So beautiful the only unfriendly people a met worked at…

M

Mertens

29-09-2019

0forum

Auto Zuid Afrika

Auto gehuurd in Zuid Afrika, na hagelschade van auto moeten wisselen, hoewel dit niet heel soepel ging wel gelukt. Eenmaal thuis begonnen uiteraard de problemen, extra kosten moeten betalen, geen enkele duidelijke verantwoording wat we waarvoor precies moesten betalen. We hebben 4 verschillende facturen ontvangen, met steeds andere bedragen en kosten vermeld, en elke keer als we opheldering vroegen via mail of telefoon kregen we onduidelijk of een incompleet antwoord. Werden van het kastje naar de muur gestuurd, via nederlandse klantenservice naar Avis internationaal, naar Avis lokaal Zuid Afrika terug naar de Nederlandse klantenservice, etc etc. Na bijna 5 maanden hebben we een deel van het geld teruggekregen wat ten onrechte was afgeschreven (puur en alleen teruggekregen omdat we door bleven vragen, want achteraf bleek er weinig te kloppen van de facturen). Nog steeds hebben we echter het geld wat we betaald hebben voor Avis Safedrive (waarvan ons gegarandeerd werd dat dat gratis was) niet teruggekregen, hier nu minstens 3 keer expliciet om gevraagd via mail/telefoon maar dit wordt consequent genegeerd. Ondertussen hebben we de strijd maar opgegeven, er zit teveel tijd en energie in. Aanrader: betaal die paar procent extra om bij een iets duurdere autoverhuur te huren. Onder de streep is Avis helemaal niet veel goedkoper met alle extra en verborgen kosten, en als ik alle reviews zo lees is de kans groot dat je achteraf nog enorm veel energie erin moet steken.

J

Joeri de Wit

03-09-2019

0forum

Waarom niet vooraf betalen met IDEAL??

jammer hoor Avis! Vaak genoeg een auto gehuurd van jullie op vakantie. Nooit problemen gehad. Nu hebben we creditcard afgeschaft en wilden auto boeken voor 3 weken en (VOORAF) betalen via IDEAL en dat kan dan niet??? Gebeld met jullie, maar kan dus alleen met creditcard. Betalen met IDEAL werd nu op EEN lijn genoemd met BITCoins !! Geen tijd voor opmerkingen of suggesties, moesten door voor nieuwe klant aan de telefoon. Protocol: alleen creditcard. Nou oke dan. Als mijn geld niet goed genoeg meer is dan zoek ik wel ander verhuurbedrijf. Grappig trouwens, bij Holidaycars verhuren ze ook auto's 's van o.a. AVIS en dan kan je wel met IDEAL betalen. Nou, dan kan AVIS commissie betalen aan Holidaycars, is AVIS duurder uit. Dit alles getuigt niet van een goede handelsgeest en al helemaal niet van klantvriendelijkheid (terwijl we dus al bekend zijn daar; nooit problemen gehad). Dan gaan wij nu maar ergens anders auto huren. Jammer, maar helaas. Dag AVIS !!!

F

Fam. Kester

11-05-2019

0forum

Minder goede ervaring...

Alles vlekkeloos verlopen aankomst op vliegveld, inleveren etc. Totdat het bedrag gereserveerd van onze creditcard 90euro niet volledig teruggestort zou worden. Na thuiskomst blijkt dat er 45,98 is ingehouden van onze creditcard voor extra diensten, (pechhulp onderweg). Wij hebben getekend op het vliegveld voor ontvangst en tevens ook voor deze extra dienst!!!!!

L

Lennhaarts

14-04-2019

0forum

Pure oplichterij

Brengen na afloop geld bij je in rekening voor een zogenaamd contract.

A

Amber Snikkers

10-04-2019

0forum

AVIS - never do it again

To have good time at Kruger park we decided to book 4x4 car to be sure that we will not have problems during two weeks photo holidays. During booking at AVIS in the Netherlands I had good service. The price for 4x4 car is about double and we decided to take 360 insurance to be sure that we will not have problems later. Unfortunately at start point Kruger Mpumalanga International Airport (Nelspruit) situation was totally different. They didn't had 4x4 car (even we paid all reservation fee in front and agreed very clear about to get 4x4 car). Woman on check-in desk was very surprise why we want so much 4x4? After long discussion (not very nice 2 hours to discuss, in place to spent time in Kruger, especially then it closing time is sharp) we agreed that they will bring to our hotel 4x4 car in evening. As small compensation we got GPS for free (so was agreed and written on the form, it is not possible to use it in park). We got a promised car on evening and it was ok situation. After few days we been back from holidays in South Africa, I got very not nice surprise again - they found some damage on car (later? - after few days, not clear on which car?) and we not need to worry, because insurance will pay. I didn't agreed with any damage, because during delivering the car was no damage at all and it is written in the report. I was surprise again few more times... I got a bill (the money were taken from my credit card immediately) for the GPS, gas (we filed in full tank before delivery) and etc and also administration cost because of damage (which we didn’t had during delivering back car). I wrote immediately email that I not agree with it. They wrote back – I need to pay administration fee, because of damage (again which we didn’t). I called to AVIS again about all situation. The woman on telephone promised me they going to re-open the case. Nothing happen yet. I wrote again email- the same answer – we need to pay. I called again… I just wonder is indeed AVIS has right just to charge you for that they want and when they want?

L

Laima

28-12-2018

0forum

Aflevering auto

Op 5 december jl. Onze gehuurde auto opgehaald bij Avis Budget bij Tenerife airport. De afhandeling ging snel en makkelijk, echter controle van de auto met een medewerker van Avis was niet gebruikelijk! De auto was in goede staat, geen uiterlijke problemen wat in de computer stond zei men. Wel werd mij gezegd de auto goed te controleren en eventuele foto's te maken voordat wij wegrijden. De auto had diverse kleine beschadigingen en een goed zichtbare deuk in een deur. Waarom dat niet bekend was is mij onduidelijk. Uiteraard hebben wij overal foto's van gemaakt. Bij terugkomst werd de auto snel bekeken, snel rond de auto gelopen en goed bevonden. Er zaten geen nieuwe beschadigingen bij zei men... Waarom bekijkt men niet vooraf, samen met de huurder de auto? Waarom de huurder allerlei foto's laten maken van beschadigingen en vervolgens bij teruggave nonchalant rond de auto lopen en goedkeuren?

R

Ronald Welman

22-12-2018

1forum

Goede klantenservice!

Meerdere malen een auto gehuurd bij vestiging Milan Malpensa Terminal 2. Vriendelijk personeel en vlotte afhandeling. Meest recente en fijne ervaring was toen bleek dat er een verschil zat in tussen het ingehouden bedrag en de uiteindelijke factuur (uiteindelijke factuur bleek lager), dit verschil na contact met de klantenservice zeer vlot is teruggestort op mijn rekening. Daar waar in het verleden bepaalde zaken misschien niet helemaal correct leken verlopen ziet het ernaar uit dat Avis hard en actief werkt aan hun service!

M

Marc

20-12-2018

0forum

Zo maar van je credit card afschrijven

Auto gehuurd via AutoEurope bij Avis. De huurauto was in orde. Inlevering ging goed. Schriftelijke bevestiging gekregen dat alles in orde was (geen schade, auto schoon, tank vol etc). Bij thuiskomst bleek AVIS een bedrag extra van onze credit card had afgeschreven. Geen idee waarom. Geen mail gehad, niets. Ik heb inmiddels 8 mails verstuurd aan AutoEurope en 4 aan AVIS. En AVIS reageert gewoon nergens op, niets. AutoEurope zegt dat AVIS ook niet naar hun reageert. Schandelijk!

S

Scholte, M

10-09-2018

0forum

Autoverhuurder Avis

Ik woon in Groningen en Avis is gewoon de dichtstbijzijnde verhuurd dus ja dan kies je die Ik vind de prijzen redelijk, niet extreem goedkoop, maar het zijn ook nette wagens en met de juiste papieren. Dat vind ik belangrijk. Ik moet wel zeggen dat de vriendelijk niet bij elke medewerker even belangrijk is... Maar meestal is het wel ok.

R

Richard

01-03-2018

0forum

Tot op heden goede ervaringen

Ik huur vaak autos voor mijn werk. Is goedkoper dan kopen, want ik gebruik het niet vaak genoeg om te kopen. Ik huur altijd busjes en ben nu sinds kort overgestapt van Herz naar Avis. Werd een keer onwijs genaaid bij herz dus daar zien ze me niet meer terug. Nu na een paar keer bij avis gehuurd te hebben, ben ik tot op heden erg goed geholpen, geen problemen bij terugbrengen, geen gezeik enzo. Dus tot op heden top!

H

Harry

21-02-2018

0forum