Alamo

7.2

Bestellen

6.4

Service

6.2

Prijs

6.7

Levering

63.2%

Zou hier weer kopen

Alamo

Alamo: Ervaringen

Kekke kar nodig om indruk te maken op je verkering of schoonfamilie? Voor wie tijdelijk behoefte heeft aan een auto, kan een huurauto een goede oplossing zijn. Er zijn veel aanbieders, maar je wilt natuurlijk een goede keuze maken. Niet dat je ergens in de middle of nowhere stil komt te staan omdat je een brakke auto hebt meegekregen. Ook niet dat je veel te veel voor een huurauto hebt betaald, of een heel beperkte keuze hebt in het wagenpark. Maar hoe weet je of je een goede service kunt verwachten? Waar moet je allemaal op letten bij het huren van een auto en bij het selecteren van een autoverhuurbedrijf? Zijn er goede aanbiedingen te verwachten en bieden die dan inderdaad veel waar voor je geld? Kom erachter via de ervaringen van mensen die eerder bij Alamo een auto hebben gehuurd!


Over Alamo

Alamo werd in 1974 opgericht met vier locaties in Florida. In 1990 werd Alamo ook actief op de Nederlandse markt en vanaf 1997 groeide het bedrijf vooral snel door het internet. Nog steeds is Alamo vooral populair in Amerika, maar inmiddels ook in veel andere landen ruim vertegenwoordigd met meer dan 2.000 autoverhuurlocaties in binnen- en buitenland, en dagelijks tienduizenden klanten. Ga je op vakantie naar Frankrijk, Italië, Spanje of Portugal? Waarom dan alleen op je bestemming van de zon genieten, als je ook een cabrio kunt huren en de hele reis lekker bruin kan worden? Ben je van plan om een roadtrip te gaan maken in bijvoorbeeld de Verenigde Staten of Canada? Met een minivan of dikke SUV van Alamo heb je in ieder geval ruimte genoeg. Of vlieg je naar verre oorden als Argentinië, Aruba, Curaçao, Chili, Brazilië of Mexico? Vanaf de vestiging van Alamo op het vliegveld rijd je zo naar je vakantieoord.




Diensten van Alamo

Op Alamo.nl kun je 24 uur per dag een huurauto boeken. Daar getoonde tarieven zijn altijd inclusief verzekeringen, lokale toeslagen en belastingen. Rijd je graag op safe, dan kun je je eigen risico afkopen met de No-Risk garantie. De 24-uur-tevredenheidsgarantie moet garanderen dat klanten geen spijt krijgen van extra opties of upgrades (zoals kinderzitjes, extra bestuurders, verzekeringen, GPS); die kun je namelijk binnen 24 uur eenvoudig afzeggen, zonder opgaaf van reden. De website van Alamo geeft verder veel nieuwtjes met betrekking tot auto rijden, algemene voorwaarden en FAQs.


Klachten over Alamo

Boeken gaat het snelst online via alamo.nl, maar voor wie daarbij hulp nodig heeft, is er een speciaal (lokaal) telefoonnummer beschikbaar met een klantenservice die zes dagen per week bereikbaar is. Daarnaast is Alamo bereikbaar via skype, email, Twitter, Facebook en per post. Wanneer er vragen of problemen zijn met een reservering die niet via alamo.nl is gedaan maar via een externe partij zoals een reisorganisatie of vergelijkingssite, dan dient er contact op te worden genomen met deze partij; Alamo heeft geen inzicht in reserveringen die niet direct via alamo.nl zijn gemaakt.


Heb jij wel eens een auto gehuurd via alamo.nl? Deel dan hier je ervaringen, opdat anderen een weloverwogen keuze kunnen maken bij het huren van een auto via Alamo!

Nieuwsberichten:
Check onze laatste kortingen, nieuws & voordelen van Alamo;
- 20 euro korting bij Alamo


Welke tarieven kunt u verwachten? Kunt u leasen en hoe zijn de ervaringen in het buitenland? Lees het hier van bestuurders die u voorgingen bij NederlandReview!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (38)

Alamo huurauto

Voor onze vakantie auto gehuurd bij Alamo, bij het ophalen van de auto in Sao Paulo bleek de ophaal locatie al maanden niet meer actief. Doordat het zaterdag was konden we pas maandag 12:00 de auto ergens anders ophalen. Met de kanttekening dat het niet duidelijk was of ze überhaupt een auto zouden hebben voor ons. Echt perfect, uiteraard hadden wij een planning en al accomondatie geboekt voor onze trip. Uiteindelijk besloten/genoodzaakt onze trip met bussen etc. te doen. We hebben een compensatie ontvangen en zijn netjes geholpen door Alamo, al was dit absoluut niet toereikend. Voor het gelede ongemak, verloren tijd en invloed dat het had op onze trip. Het was echt kl0ten.

M

Mauro

23-01-2023

0forum

huurauto San Diego-Los Angeles en Philadelphia-New York - check je factuur goed

Afgelopen vakantie 2 keer een auto gehuurd bij Alamo (in een pakketreis van Exit). Ophalen en inleveren van de auto gaat op zich heel gemakkelijk en snel maar check wel heel goed de factuur na afloop. Bij het inleveren in Los Angels werd een upgrade in rekening gebracht die helemaal niet aan de orde was (een mid-size auto - Toyota Corolla - gehuurd en gekregen). Dit werd overigens ter plekke gecorrigeerd. Bij het inleveren in New York kreeg ik de factuur achteraf per mail. Hierop was een vervanging van de niet ingeleverde GPS in rekening gebracht ($250) die bij inleveren in de auto was achtergelaten. Ook dit werd na een paar mailtjes gecorrigeerd (en nog voor we terug vlogen naar Nederland terug gestort). Ook de huur van de auto werd bij mij in rekening gebracht terwijl dit onderdeel was van mijn pakketreis. Dit heeft wat langer geduurd voordat ook dat was gecorrigeerd en teruggeboekt, ondanks de bemoeienis van Exit. Hier bleek wat verwarring in het spel door de vele personen vanuit Alamo die de mails behandelen. Uiteindelijk is ook dit na een maand(!) recht gezet en terug gestort. Afgezien hiervan is de auto en Alamo als bedrijf goed bevallen.

A

Albert

16-06-2022

0forum

Auto voor een week gehuurd. Bij Alamo, Pula AirPort.

B

Berendsen

28-05-2022

0forum

11 dagen Ford Fiesta (of gelijkwaardig) in Cyprus gehuurd

Is een 5 jaar oude (en slecht onderhouden) Hyundai gelijkwaardig? Nee. Online inchecken werkte niet, lijkt wel nooit getest. Chagrijnige dame aan de balie die tegen me haar stem verhief, zonder aanleiding. E-voucher vermeldt een ander telefoonnummer dan het papieren contract. Dat is niet handig, want het nummer op het E-voucher is onbereikbaar. Vanaf dag 1 brandde het waarschuwingslampje van de banden. Bij remmen begon de auto en het stuur te trillen. Ook waren de schokbrekers aan vervanging toe. Levensgevaarlijk zo'n auto. Ok één pluspunt: het transport naar de luchthaven met de shuttle was vlot.

T

Tom

28-09-2021

0forum

Auto huren in malaga

Waardeloos bedrijf. Auto met babysitje gereserveerd. Auto was dr niet, moest nog gewassen worden. Vervolgens was dr geen kinderzitje. Dik 2 uur zitten wachten met een baby van 3 maanden! Krankzinnig! Nooi meer hier iets huren!!

M

Martijn

13-08-2021

0forum

SUV canada

Alamo wat een fantastische service geeft the Alamo. Bij het huren zeer goed medewerking van de mensen in Utrecht. En bij het annuleren vanwege de Corona crisis binnen een week ons geld terug. De volgende vakantie wordt onze auto weer gehuurd bij the Alamo!!!!!!!

S

Stigter

02-08-2020

0forum

Autoverhuur vanaf Las Vegas 3 weken

Auto gehuurd in Nederland. Bij aankomst in Las Vegas rijd er een bus naar het verhuurbedrijf. Dit ging allemaal prima. Bij aankomst proberen ze je natuurlijk nog allemaal verzekeringen aan te smeren... Wat we in Nederland al geregeld hadden. (dachten we!) We hadden zelfs een hogere verzekering genomen zodat we voor alles verzekerd waren. Echter bleek dat in Amerika natuurlijk niet zo te zijn en waren we niet volledig gedekt... Snap achteraf nog steeds niet waar we dan extra voor hebben betaald. Belachelijk! Maar goed we hebben die extra verzekeringen niet genomen... en t was allemaal gelukkig goed gegaan. Het was een mooie auto... en bij terugkeer ging alles ook prima. Alles was snel afgehandeld. Website om auto te huren echter niet heel duidelijk waarvoor je nou precies verzekerd ben. Als je Alamo dan belt zijn ook niet alle werknemers op de hoogte en kunnen het niet allemaal goed uitleggen helaas. Beetje jammer! Nog even een tip: Tank gewoon zelf de auto vol bij terugkomst, scheelt je enorm veel geld!

A

An

31-01-2020

0forum

FVAR in Punta Cana

ALAMO NACHTMERRIE! In April 2019 een pre-paid auto gereserveerd via Alamo.nl met pick up in Punta Cana en drop off in Puerto Plata in de Dominicaanse Republiek. Na een onderzoek bij hen blijkt alles correct te zijn, als ook krijg ik meer info over de bij genomen verzekering. Na meermaals contact te hebben gehad met Alamo.nl lijkt alles in orde te zijn om de wagen in december af te halen. In November contact opgenomen met Alamo Punta Cana en daar konden ze ook deze reservatie terug vinden voor 16 dagen een Full Size Van Automatic met drop off. Wat volgt is HALLUCINANT! 14 december 2019: Na een vlucht van 11u zijn we aangekomen in Punta Cana. Helaas is er geen wagen voor ons! Ze hebben me proberen bereiken want ze hebben jammer genoeg geen wagens meer op hun loactie. Nochtans had ik geen gemiste oproepen of mails binnen gekregen. Ze proberen iedereen die niet bij hen rechtsrteeks heeft geboekt door te sturen naar 'een vriend' die wel toevallig nog auto's heeft. Een duidelijke scam, want die persoon heeft wel enkel wagens die jammer genoeg 3 keer zo duur zijn. Deze truk werd geregeld herhaald bij andere toeristen die na ons toe kwamen. Ook nog uitvluchten dat ik niet bij hen heb geboekt maar bij een andere afdeling van Alamo. Ze zijn duidelijk niet geneigd me verder te helpen en halen al deze truken uit die bij elke toerist die bij hen aankomt. Ik heb met mijn zwangere vrouw en uitgeputte peuter daar 2u staan wachten en discussiëren. Uiteindelijk heb ik heel veel moeten bellen om ons op onze airbnb te krijgen. Geen auto maar wel reeds 160€ aan roaming kosten voor het bellen naar het antwoordapparaat van het noodnummer bij Alamo.nl. Vervolgens een taxi moeten nemen op een zeer chaotische luchthaven. De host van onze airbnb heeft ons gelukkig kunnen helpen bij het betalen van de taxi. Een winkel of restaurant was niet in de buurt dus eten hebben we die avond niet gezien. 24u wakker en doodop. 15 december 2019: Gelukkig konden we de dag nadien via een locale verhuurmaatschappij een wagen huren. Onze host had wel enkele contacten die ons verder konden helpen. Na veel moeite konden we genoeg cash geld van onze Visa halen voor deze wagen. Ik krijg die dag nog telefoon van Alamo.nl, er bleek probleem met het overschakelen van hun noodnummer. Sabine van Alamo.nl verzekerde me dat ze de extra gemaakte kosten zouden vergoeden en dat ze het erg jammer vonden dat dit zo moest lopen. Ik heb alle kosten die ik toen dacht gemaakt te hebben doorgestuurd. 16 december: Een antwoord op de mail, dat ze dit snel gingen opnemen met het hoofdbureau en me spoedig iets zouden laten weten. Gedurende de vakantie hebben we nog een lekke band gehad met nog zeer veel roamingkosten als gevolg. Jammer genoeg de auto moeten inwisselen nadat die vol getankt was, de andere wagen die we kregen was uiteraard ook leeg. Het was niet gemakkeljjk maar we hebben kunnen doorreizen naar onze bestemmingen en konden mits extra kosten uiteraard ook de auto achter laten in Puerto Plata. 23 december: Ze hebben alles doorgestuurd naar het hoofdbureau van Alamo en vervolgens zouden ze contact opnemen met het locale bureau in Punta Cana en wachten op antwoord. Er is een officieel verzoek voor restitutie van de door mij geleden extra kosten ingediend. Ze hopen me alweer spoedig duidelijkheid te geven. 11 januari 2020: Van de kosten die ik betaald heb in april 2019 heb ik nog niets terug gezien. Van de kosten van de wagens die we extern gehuurd hebben is nog niets vergoed. Van de extra roamingkosten door de chaos op de eerste dag is ook nog niets vergoed. Alamo in Punta Cana is duidelijk gespecialiseerd in het oplichten van toeristen, dat Alamo.nl hieraan meewerkt is hallucinant. Door het niet afhalen van de pre-paid wagen hebben we meer dan 1500€ moeten uitgeven op vakantie. Heel veel stress en niet bepaald de vakantie die we voor ogen hadden. Na reeds 10 jaar probleemloos auto's gehuurd te hebben over verschillende continenten was dit zeker de eerste en de laatste keer bij Alamo.nl. Pure oplichting, ik overweeg alvast een klacht in te dienen.

R

Robin D

11-01-2020

0forum

Huur

Via Alamo auto gehuurd in Bergerac bij de luchthaven. Auto bleek niet de gewenste type was Opel insignia maar een veel kleinere Peugeot waar ook geen navigatie in zat. Auto was ook niet volgetankt. Medewerker bleek in het geheel niet ingevoerd in verhuur en afleveringszaken. De aangeboden auto bleek veel te krap voor de inzittenden en in overeenstemming met een gelijkwaardig voertuig ipv de Opel Insignia. Auto na gebruik wel vol getankt afgeleverd hetgeen extra kosten met zich mee bracht omdat de tank niet vol was bij afhalen. Ook bij inleveren na gebruik bleek de medewerker niet te kunnen vaststellen wie ik was en wat de voorwaarden waren. Heb haar de sleutels toen maar gegeven. Niemand is dan bereikbaar. Kosten blijken niet in overeenstemming met het gewenste voertuig of een alternatief. Heb Alamo per mail en brief om compensatie gevraagd. Ben benieuwd.

J

J.Hendriksen

01-01-2020

0forum

Econome rental car

A professional station manager and friendly service. A good and clean dat, quick service. All rentalprices are expensive at the Greece islands, that has to do with insurance someone said to me. But if you are in problemes at Corfu, like an accident, you NEED a good rental company. For sure you can take Enterprise, Alamo or National. J.W. de Bruin The Netherlands

J

J.W. de Bruin

17-07-2019

0forum

Huur Las Vegas

Slechte indruk opgedaan in Las Vegas met Alamo. Direct beginnen over de hoeveelheid tassen en koffers die je meehebt genomen uit Nederland. "Nee, dat gaat niet passen in de door u bestelde auto". Terwijl we toch echt met een veel kleinere auto naar het vliegveld zijn gebracht in Nederland, bijzonder. Een upgrade zou de oplossing moeten bieden. Voor "slechts" 30 dollar per dag...dat zou in ons geval toch snel nog eens 720 dollar van het vakantiebudget afsnoepen. Bij een zeer duidelijk "nee" aan de verkoper, kan de het ineens ook voor 11 dollar per dag. En het was stiekem toch ook best leuk zo een grote auto. En volgens de verkoper (laat een grote diversiteit aan plaatjes in deze categorie zien) is de keuze reuze. Totdat hij de rekening opmaakt met de extra kosten. Dan komt er een wereld aan tax bij die niet valt te herleiden. Ok, weer terug naar de oude overeenkomst...de kleinere auto want dit werd te gek. Blijkt dat het ineens ook zonder tax kan. Zeer bijzonder. Uiteindelijk de grote auto (waarvan er maar een van de categorie in voorraad stond) meegekregen. Bleek onze oorspronkelijk bestelde auto helemaal niet in de voorraad te staan. Toen kwam "de monkey" uit de mouw. Niet erg chique om zo met klanten om te gaan.

E

Ewald Bakker

16-07-2019

0forum

Rent a car in Thessaloniki

I've rented a car in Thessaloniki from Alamo. Really great experience. Great service, very friendly people, they picked me on time at the airport and received a brand new Opel Astra with only 300 km on the counter. For sure recommended.

I

Irek

09-06-2019

0forum

Waardeloze service van Alamo

Wat een waardeloze service van Alamo en dan met name ook via Target travel services waar je blijkbaar boekt. Na 2,5 week hoorden wij dat onze no risk clausule niet geldig was omdat wij rechtstreeks 6 dagen bijgeboekt hadden. Als je pretendeert Alamo (Alamo logo en boekt via de website Alamo. Nl) te zijn dan verwacht je dat de voorwaarden ook gelijk zijn of in elk geval doorlopen. Ons dossier was in Nederland niet bekend. Gesloten nadat we de auto opgehaald hadden. Dat vonden we verontrustend maar gingen uit van de expertise van Alamo Perth. In Perth zeiden ze dat we de extra dagen via hun moesten boeken. Alamo Nederland zou ons toch naar ze doorsturen. Ook de unlimited mileage bleek gelogen, dit blijkt een maximum van 4200 km te zijn. Op de dag dat wij oorspronkelijk de auto in zouden leveren hoorden we dat we helemaal niet verzekerd waren geweest. En op dat moment ook niet verzekerd waren voor de komende dagen 6 dagen. We werden van het kastje naar de muur gestuurd. Perth stuurt ons naar Nederland en Nederland wijst weer naar Perth. Al met al word je er niet wijzer van. En blijk je dus weken zonder no risk rond gereden te hebben waar je wel voor betaalt hebt. In Perth zeggen ze ook zonder WA casco, erg onduidelijk. En helaas Target travel services luistert ook niet naar je. Geen excuses niets. Ze boeken zogenaamd na aandringen de extra service voor 6 dagen tegen de kosten van 2,5 week. Een betaallink die niet werkt. En als je vraagt om uitleg of een nieuwe betaallink reageren ze niet meer. Diep teleurstellend. Wij zullen dan ook nooit meer via Alamo/ target travel services boeken. Door al dit gedoe hebben wij onze vlucht een dag vervroegd. Zijn we niet naar de Wave Rock geweest ivm de kilometers die we dan zouden overschrijden. En hebben we de huurauto een dag eerder ingeleverd. Voor ons een behoorlijke domper.

W

Wilma Jansen van Ittersum

27-02-2019

0forum

Perfect

Alles verliep perfect. Doordat er niet helemaal duidelijk was dat wij de grens over wilden kregen we een grotere auto met de benodigde verzekerin zonder extra kosten.

I

Ivo de Rooij

22-02-2019

0forum

Slechte ervaring in Orlando

Op 11 november 2018 zijn wij na een lange reis in Orlando (Florida) aangekomen. Bij de balie zijn we overrompeld door de medewerker van Alamo die met een overeenkomst kwam die op zeker 10 plaatsen moest worden geparafeerd of getekend. Toen bleek dat er ook een bedrag bij stond voor FSO (Fuel service option) van $ 30,99 (inclusief fee en belasting). Bij navraag werd mij bezworen dat dit de beste en goedkoopste keus was. Ik mocht dan de auto zonder af te tanken weer inleveren. Naderhand bleek de auto niet geheel volgetankt te zijn. Treuriger vind ik nog dat uiteindelijk bij het inleveren van de auto als totale kosten voor deze "service" $ 40,75 in rekening werd gebracht. Dus $10 door de neus geboord. De huurauto die voor bijna 4 weken was besproken was niet beschikbaar. In het vak waar wij maar een auto moesten uitzoeken (zonder enige begeleiding) stonden alleen grote pickups. Weer terug naar de balie, waar werd aangegeven dan in het vak ernaast maar te kijken. Daar stond slechts één kleine personen auto (KIA Soul). Het was die of wachten op een andere auto die nog binnen moest komen (wanneer ?). Wanneer je al 20 uur in touw bent dan is de keus gauw gemaakt: die maar genomen om zo snel mogelijk daar weg te komen. Bij onze melding voor vertrek van de luchthaven dat er een lakbeschadiging aan de achterkant en een deukje aan de zijkant zat was men niet bereid om daar een aantekening van te maken, maar werd dit afgedaan met de mededeling dat de auto vooraf was gefotografeerd zodat alle beschadigingen vast lagen. Hopelijk komt daar geen vervolg op, te meer daar naderhand bleek dat de bevestiging van de bumper aan de zijkant wat los zat met een lichte beschadiging die ik niet had opgemerkt in de donkere garage van het vliegveld. Deze negatieve ervaring met Alamo is natuurlijk voor hun rekening maar geboekt via Sunny Cars heb je zelf geen keuze in de auto verhuurmaatschappij. Een reactie van Sunny Cars en Alamo stel ik zeer op prijs. Met vriendelijke groet, J.V. Huurneman.

J

J.V. Huurneman

15-12-2018

0forum

Slechte ervaring over verzekering

Auto gehuurd met all risk verzekering in Nederland voor Florence. Wat onduidelijk/misleidend is, dat bij boeken de suggestie wordt gewekt een auto te boeken bij Alamo, maar dat dit blijkt te lopen via Target Travel Services en in Florence krijgt men te maken met Enterprise. Als ik dat had geweten, had ik wel een auto bij Hertz of Avis gehuurd. Alamo verwijt mij nu, dat ik maar niet met de lokale afhandelaar een verzekeringsovereenkomst had moeten afsluiten, want dat stond toch in de voorwaarden? Erg klantgericht van Alamo! Maar kan men niet beter de lokale afhandelaar instrueren goed te kijken wat is afgesproken en alleen de auto mee te geven? We zijn dus gewoon belazerd door een slecht sprekende Italiaanse medewerkster die Alamo vertegenwoordigt. En Alamo doet verder niets. Ik heb meerdere auto’s gehuurd via Alamo in USA: nooit gezeur gehad. Een dure (400 euro extra) en teleurstellende ervaring.

P

PaulFranssen

13-07-2018

0forum

Zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden over mijn autohuur bij Alamo in Ljubljana (airport). De baliemedewerker heeft mij vriendelijk te woord gestaan, heeft vragen beantwoord en ook het terugbrengen van de auto ging snel en eenvoudig. Enig minpuntje was dat op de website stond aangegeven dat de balie om 07.00 's ochtends open zou zijn, terwijl dat pas om 08.00 uur was. Het heeft gelukkig geen problemen opgeleverd voor onze vlucht (wel wat stress).

M

Marieke

26-06-2018

0forum

Goed geholpen

We moesten onze auto omruilen ivm autoschade, geen probleem op de airport in portland, de vrouw liep mee naar buiten, ging kijken of de stoel omhoog kon voor mij. Heel vriendelijk en goed geholpen. Erg tevreden

W

Wilma

13-06-2018

0forum

autoverhuur

Ze waren niet de goedkoopste maar we hadden hier betere en veiligere voorwaarden dan bij de prijsvechters. Alles ging prima met ophalen en inleveren. Mooie wagen, geen pech onderweg en geen gedoe achteraf.

K

K. Beuker

30-03-2018

0forum

Geen problemen auto huren Alamo New York

Wij hebben een auto gehuurd om vanaf New York rond te rijden in de staten daaromheen. We hebben gekozen voor Alamo omdat dit een grote verhuurder is. We hebben in het verleden wel eens bij een kleine autoverhuurder gehuurd nou de problemen die we daar hadden echt niet normaal, auto niet beschikbaar, rare rekeningen achteraf en sowieso een te hoge huurprijs. Daarom nu voor Alamo gekozen, wel een beetje met stress door eerdere slechtere ervaringen... En omdat het toch altijd spannend is een auto huren in het buitenland. Maar eigenlijk ging alles gewoon heel goed. We kregen wel een andere auto mee dan we hadden gehuurd. We hadden voor het kleinste model gekozen, maar die was niet meer beschikbaar zeiden ze, dus we kregen een klasse hoger. Maar daarvoor hoefden we niet extra te betalen zeiden ze, want het was immers hun 'fout'. Het was echt een enorm grote auto, dus dat was wel even wennen, maar we vonden het stiekem ook wel leuk om in zo'n dikke bak rond te rijden. We hebben wel iets extra betaald voor de extra bestuurder (mijn man), dat vonden we wel zo veilig. We hebben een paar weken heerlijk rondgereden, het is een erg mooi land met goede wegen en veel hotels onderweg om goed te kunnen vakantie vieren. De auto heeft het op geen moment laten afweten, gelukkig. En aan zo'n grote wagen raak je best snel gewend! Trouwens, de meeste mensen rijden daar in grote wagens! Bij het inleveren op het vliegveld keken ze de auto nog wel even na, maar dat ging eigenlijk erg snel. We waren ook verzekerd, voor de zekerheid. Achteraf geen rare kosten of niks, dus wij zijn erg tevreden. We gaan nooit meer bij een onbekende kleine verhuurder huren, ook al is dat misschien goedkoper! En ik kan iedereen aanraden rond te rijden in Amerika!

N

Nina Kooistra

13-03-2018

1forum