Aerosus
Alle reviewsAerosus
Alle reviews (13)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Snelle bezorging
Levering was snel, slechts 2 dagen. Ik denk dat het een product van hoge kwaliteit was en perfect paste. Het gevoel is net zoals met de originele onderdelen.
Ik had een beschrijving met de onderdelen kunnen sturen, maar het was gemakkelijk ze online te vinden.
Ik ben zeer tevreden met Aerosus en kan ze aanbevelen.F11
Ik beveel Aerosus graag aan. Ik heb onlangs nieuwe componenten voor de luchtvering achteraan besteld voor mijn F11. Ik was erg tevreden met de service die ik kreeg. De door mij bestelde componenten blijken van goede kwaliteit te zijn, ze werden op tijd geleverd en zonder problemen uitgerust.
Uitstekend
Briljante service, onmiddellijke levering en fantastische klantenservice. Luchtvering voor BMW X5 – het artikel is identiek met het origineel en ik zal ze zeker ook verder gebruiken en ze aanbevelen bij vrienden en familie.Uitstekend, heel blij!
Het bedrijf kan onmogelijk nog behulpzamer zijn als het is; ik heb al twee keer onderdelen voor mijn Mercedes besteld. Uitstekend service, en ik zou ze aan iedereen met een Mercedes aanbevelen!ventielenblok vito
Waardeloze klantenservice, ik krijg een kapot ventielenblok geleverd, na vervolgens 5 mensen van te klantenservice gesproken te hebben, komen ze tot de conclusie dat er een retour aanvraag ingediend moet worden. het oude onderdeel moet eerst beoordeeld worden en daarna word er pas een nieuw onderdeel opgestuurd, oftewel u moet helaas een week of 2 wachten. meedenken met een klant zit er niet in!
Aerosus Ram 1500 luchtvering
Zeer slecht product en slechte service. Na installatie sprong een van de luchtvering eronder uit wat ook erg gevaarlijk is. Installatie is goed gebeurd door iemand die vaak luchtvering vernieuwt ( wel originele). Na contact met aerosus . Eerste mail met foto’s gestuurd. Daarna nog verschillende mailtjes gestuurd en zeggen ze uiteindelijk. Na bekijken foto’s is installatie niet goed geweest. Hoe kunnen ze nu aan foto zien van oude luchtvering die ze ertussen uit moest trekken dat montage niet goed is. Waarschijnlijk krijgen ze veel klachten. Zal dus iedereen aanraden om geen aerosus te kopen
luchtvering compressor
de pomp zat een tik in en pompte niet goed. deze kon retour en het geld is gestort . top service bedank gidding autoschade
Snelle bezorging
Snelle bezorging. Meerdere manieren om te betalen. Ben erg tevreden. Laten we ze nu aan het werk zien.balg lincoln
bestelling was snel en prijslijk en van een goede kwaliteit
en levering was snel bezorgdcompressor land rover discovery
Compressor zit er 6 maanden in en auto geeft een foutmelding ( kan niet meer omhoog). Bij vraag om vervanging blijkt dit niet te kunnen. De compressor moet retour en men kan geen retourtermijn geven. Zou dus voor onbepaalde tijd zonder auto zitten.
Absoluut klotebedrijf. Nooit meer!luchtvering compressor
je weet pas bij garantie wat voor een bedrijf het is. veel opstakels toegepast om het geld niet retourneren . eens kijken hoe dit afloopt porsche panamera 970 luchtvering compressor gidding autoschade elst
Mercedes Benz R-klasse luchtvering
Zware teleurstelling over kwaliteit en service. In mei 2020 luchtbalgen voor mijn MB R-klasse afgenomen bij Aerosus. Deze bleken niet goed te zijn. Retour gezonden en volledige veerpoten besteld. Weer niet goed. In totaal 20 uur arbeid besteed aan montage en demontage. Wederom nieuwe veerpoten onder garantie ontvangen maar inmiddels gekozen voor MB origineel. 30 dagen retourtermijn van Aerosus was verlopen. Aerosus was niet gevoelig voor mijn klachten over hun waardeloze product. Email gestuurd aan het hoofdkantoor in Duitsland. Geen reactie. Kosten voor mij: EUR 720 voor de veerpoten, niet te slijten op marktplaats. En een rekening voor de arbeidsuren van EUR 1.000. Aerosus, een echte afrader!
Luchtbalgen achterzijde Mercedes W211
Nog nooit zo'n slechte webshop meegemaakt. Bestelling #1 defect gegaan door productiefout; oplossing Aerosus is balg demonteren en na 2 week wordt een nieuwe balg geleverd. Auto laten afslepen, door een garage de balg laten demonteren en ter vervanging van deze bestelling de bestelling #2 geplaatst omdat een auto zonder luchtbalg niet 2 weken op een brug ergens kan blijven staan. Dubbel verzendkosten betaald en bovendien alle kosten voor het afslepen en demonteren zelf betaald. Aerosus bied hier geen compensatie in.
Toen de andere zijde van de auto besteld, voor bestelling #3 is de verkeerde kant geleverd. Oplossing Aerosus: binnen 2 weken een nieuwe retour. Dus bestelling #4 geplaatst ter vervanging daarvan. Daarvan ontbrak het bevestigingsmateriaal, dus deze nog los bij moeten kopen bij Mercedes-benz om bestelling #5 te kunnen besparen. Ondanks datgene wat er in de algemene voorwaarden staat over terugbetaling van verzendkosten en de telefonische toezeggingen betalen ze niets terug. Ongeïnteresseerde klantenservice, die niet meedenken om de zaak op te lossen. Amper begrip terwijl een consument zoveel moeite moet doen de zaak opgelost te krijgen, en dan ook nog per mail noemen dat Aerosus gewoon geleverd heeft. Ik schrijf normaal nooit reviews, maar dit verschrikkelijke bedrijf heeft mij een hoop tijd, geld en moeite gekost. Wat je ook doet, bestel hier niets!
Anderen bekeken ook

Een auto heeft vele dingen nodig. Velgen zijn daar misschien niet het meest noodzakelijke attribuut van, maar een auto zonder velgen ziet er wel al...

Een auto zonder goede banden is niet veilig om in te rijden. Daarom moet je ervoor zorgen dat je de goede soort banden onder je auto hebt zitten. M...

Ieder jaar gaan vele mensen weer met het vliegtuig op vakantie. Ook zijn er vele mensen die voor hun bedrijf vliegen. Toch blijft op het vliegveld ...

Helaas gaat er bij iedere auto wel eens wat stuk. Natuurlijk kun je dan meteen een nieuwe auto kopen, maar dat is zonde als je auto met het vervang...