Euromaster

5.7

Bestellen

4.8

Service

5.2

Prijs

5

Levering

38.7%

Zou hier weer kopen

Euromaster

Welkom op de online plek waar je reviews van ervaringen, meningen en beoordelingen kunt lezen, delen en schrijven!

Autobanden

Bedrijven hebben er zakelijk mee te maken, particulieren privé, maar hoe je het ook wendt of keert; als je een auto hebt, heb je eens in de zoveel tijd nieuwe banden nodig. In sommige gevallen wissel je twee keer per jaar van winterbanden naar zomerbanden en weer terug. Afhankelijk welk seizoen er voor de deur staat uiteraard. Maar die tractor of grote vrachtwagen uit de transportwereld, hebben die geen nieuw rubber nodig? Natuurlijk wel. Na hoeveel kilometer verschilt per wagen, want slijtage is aan veel factoren onderhevig.

Uitbesteden

Hoewel de meeste mensen nog wel een wiel kunnen verwisselen, is een band vervangen een heel ander verhaal. Vaak vraagt dit ook om speciale apparatuur, die je niet zelf zal aanschaffen als je geen heel wagenpark tot je beschikking hebt. Gelukkig zijn er bandenspecialisten of autobandenservice-bedrijven die dit tegen vergoeding voor je kunnen doen. Vaak reikt hun expertise verder dan alleen de ‘gewone’ autobanden, want naast particulieren en bedrijven als leasemaatschappijen, zijn ze ook actief voor bedrijven met gespecialiseerde voertuigen. Denk daarbij aan landbouw, industrie en grondverzet. Als je als monteur werkzaam bent in deze tak van de auto-onderhoud, ben je dus een bandenexpert met een brede expertise. Houdt het werk wel leuk en afwisselend!



Euromaster

Dit is een van de bekendere namen uit de autobandenbranche en onderdeel van de Michelin Groep. Het bedrijf telt sinds het ontstaan in 1991 meer dan 100 vestigingen in het hele land en tientallen mobiele units. Hoewel het via hun website uiteraard onmogelijk is om direct online autobanden te gaan staan verwisselen, kun je er wel een afspraak maken en de banden vast aanschaffen. De site biedt banden aan van onder andere Michelin, Continental, Vredestein, Goodyear, Tigar, Maxxis en Hifly. De laatste drie zijn budgetmerken. Naast autobanden, kun je er in de webwinkel ook terecht voor bijvoorbeeld lichtmetalen velgen. Maar Euromaster doet meer dan enkel de wielen van de wagen. Het is via de website namelijk ook mogelijk om een afspraak te maken voor een olie beurt, grote beurt, kleine beurt, uitlijnen of een APK keuring.

Ervaring omwisselen voor een review

En karmapunten natuurlijk, want door het delen van meningen en het schrijven van beoordelingen, help je de consumenten en geïnteresseerden na jou bij het maken van hun keuze. Dus hoe is het maken van de afspraak bevallen? Hoe verliep de afspraak zelf? Is het bedrijf klantvriendelijk en service gericht? Voldeden de banden aan de verwachting? Wil je wat kwijt over de kwaliteit? Zou je dit bedrijf willen aanraden? Voor herhaling vatbaar?


Benieuwd hoe het de consumenten voor jou vergaan is bij deze autobandenspecialist? Lees hier hun reviews van ervaringen, meningen en beoordelingen.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (31)

Euromaster bergen op zoom geweest na 15 minuten wachten kerel belt gewoon door van euromaster werd niet geholpen. Daarna naar Goes euromaster niemand aanwezig komt d’r een kerel aan gelopen ik zeg heb een probleem met m’n band hij zegt heb t druk staat nog geen auto op de brug binnen dus ik ook weer weg echt een hele slechte service ga maar naar de kwik fit mensen die helpen gelijk

R

Rick

20-07-2023

0

Maxxis Premitra AP3 4 seizoensbanden

Fijne banden: comfortabel, stil en veel grip, in ieder geval in zomerse omstandigheden. Vergeleken met versleten Quattrac Pro banden een duidelijk betere wegligging en handling, misschien zelfs ook wel t.o.v. van nieuwe Vredesteins. Op een erg oneffen, grove landweg veel vertrouwen gekregen in deze band van Maxxis. Ik kende het merk van van de mountainbike banden dus wilde ze wel eens proberen. Maxxis heeft in dat opzicht veel kennis en ervaring in huis op bandengebied. Dat zie je in het profiel terug. Prijs is lager dan de bekendere merken. Auto lijkt langer uit te rollen en geeft een iets gunstiger verbruik. Snelle montage en vriendelijk personeel bij Euromaster! Heel blij met mijn keuze.

Y

Yeti

08-07-2023

0

bandreparatie (schroefje in band)

Complimenten voor Euromaster Waalwijk; vriendelijk aan de telefoon, direct en snel geholpen; in eerste instantie bij Kwik Fit geweest maar zeer onvriendelijk te woord gestaan en te horen gekregen dat de reparatie van de band ergens in de loop van de dag plaats kon vinden; Euromaster had het in nog geen half uur gefixed (schroefje in band)

S

Stefanie

16-01-2023

0

reparatie

In Emmeloord onze buren. Hier kom ik NOOIT meer. Breng je losse band met een zichtbare schroef, moet je € 35 betalen, terwijl op hun prijslijst staat "Demonteren-monteren-balanceren met nieuw ventiel: € 29.50.- Voel me bedrogen

M

Martien

13-12-2022

0

Na 3 jaar banden misvormd, super service nadien

Ongeveer 3 jaar geleden 4 nieuwe banden gekocht bij euromaster. Banden maat 255x50x19 van het merk hifly. Tijdens onze vakantie ging achterwiel trillen. Wij naar euromaster in frankrijk, volgens monteur band miscormd. We zijn verder gereden, maar uiteindelijk werd het zo erg dat we in Frankrijk 2 nieuwe achterbanden moesten aanschaffen. Terug in nederland mail gestuurd naar euromaster. Banden hebbem productie fout. Nog geen 12000 km mee gereden. Na contact, 2 nieuwe bamden van A merk gratis gekregen en financiele vergoeding gekregen voor de banden uit frankrijk. Echt super blij met de afhandeling en service van euromaster. Kan dit bedrijf echt aanbevelen. Veiligheid is belangrijker dan kosten!! Bedankt euromaster Groet jacco

J

Jacco

07-10-2022

0

Euromaster Schiphol - SUPER SERVICE. Vandaag had ik pech met een caravanband, ventiel kapot. Werd direct geholpen, kreeg kop koffie en binnen no time was de band weer gemaakt. Goede service van Dominic en de monteur, BEDANKT.

J

J. Bol

16-08-2022

0

Uitlijnen

Minpunten laat me auto uitlijnen en wordt niet goed gedaan want hij moest ook op camber afgesteld worden net zoals de golf van vroeger 1 en 2 en waneer je dan terug belt naar het filiaal in Utrecht op de missesippiedreef dan wordt er gezegt dat ze geen camber kunnen afstellen en gooi je 65 euro zo de put en sturen ze je zo weg met je auto dan ga je naar een collega die iets verder op zit en de zelfde collega zegt geen probeem dat hoort erbij het camber afstellen en koste nog minder dan bij euromaster en de auto rijd perfect dus mensen ga niet naar euromaster want je bent een hoop geld kwijt en je auto is nog niet goed zijn een stel klunzen deze auto was een corsa b simpele auto

G

Geert

26-03-2022

0

Banden

Waardeloos bedrijf zonderb enige vorm van service denbosch

E

Eck

23-02-2022

0

Banden en APK Euromaster Archimedesbaan in NieuwegeIn en de apk en sevicebeurt door Garage Oudegein ook in Nieuwegein.

Heel tevreden over alle twee . Euromaster een eerlijk en goed bandenadvies. en uitstekend gemonteerd. De APK en sevicebeurt met inspectieraport uitstekend. Kom een volgend keer graag bij hun terug.

H

Hans vandenBerg

16-09-2021

0

Accu en banden

Goede service. Men denkt goed mee is transparant en vriendelijk. Een verademing met bv de mercedes dealer. Ik ga hier zeker terug. Mijn complimenten. Gr Remco.

R

Remco Van winden

16-07-2021

0

Remmen

Op maandag 31 mei gebeld met vestiging Alkmaar en 2x set riemschijven voor en achter besteld voor Suzuki Swift Sport. Ik heb er bij verteld dat er 5 gaten in moesten zitten. Auto remt niet lekker, zoekt als het ware, en achterremmen waren versleten. Afspraak vervangen remmen was op woensdag 2 juni. In de ochtend werd ik gebeld dat auto klaar was, en dat de voornemen niet vervangen waren, zagen er goed uit. In de middag auto opgehaald en ik reed weg. Meteen weer terug gereden. Voorremmen waren wel degelijk niet goed. Enfin , auto meteen de werkplaats in en toen bleek dat de set schijven en blokken die besteld waren 4 gaten te hebben Ipv 5 gaten. Einde verhaal.zou je zeggen. Aangezien ik iemand anders moest charteren om weer naar de Euromaster te gaan, kreeg ik 50 euro korting op deze set. Akkoord en alvast betaald . Er werd meteen een nieuwe set besteld en ik zou gebeld worden als ze binnen waren gekomen. Jawel, kreeg telefoon, dat ze verkeerd bezorgd waren. Lagen aan de andere kant van Nederland. Vrijdag werd ik weer gebeld , en wederom waren de schijven niet binnen gekomen .......Maandag kreeg ik bericht....ze waren binnen. Vandaag zijn ze erop gezet. Werkelijk een wereld van verschil. Maar door al het ongemak wat ik geleden heb, waar ik niets aan kon doen, kreeg ik te horen, wij hebben geen fout gemaakt, onze leverancier partspoint is degene die de fout heeft gemaakt inzake verkeerde schijven en zoek raken van nieuw bestelde remschijvenset. Afgelopen maandag gaf ik nog telefonisch aan of ze contact wilden zoeken met hun leverancier om enige coulance te kunnen geven inzake deze onprofessionele manier van bestellen en leveren. Helaas kreeg ik te horen... ze doen er toch niets aan. A. Schouten - [ ] Telnummer bekend bij Euromaster Alkmaar Binnen 5 dagen wordt een klacht behandel, maar na 1,5 week heb ik zelf maar eens contact opgenomen. Goedemorgen meneer Schouten, Wij hebben opnieuw uw klacht intern besproken. Wij vinden het nog steeds heel vervelend dat uw bezoek bij Euromaster niet is verlopen zoals u had verwacht. Na het nodige te hebben uitgezocht blijkt toch echt de fout te liggen bij de leverancier. Wij hebben deze er op aangesproken. Dit is het enige wat wij op dit moment kunnen doen. Om u enigszins tegemoet te komen heeft de vestigingsmanager van onze vestiging in Alkmaar u al een korting gegeven van 50 euro op de factuur van de remmen van de vooras. Aangezien de auto verder na reparatie verder technisch goed is gerepareerd is dit wat ons betreft al een nette compensatie. Nogmaals vinden wij het heel spijtig dat het zo is gelopen maar wij zijn van mening dat er door de vestiging al een juiste coulance is toegepast. Met vriendelijke groet, Euromaster Klantenservice Op 29 juni kreeg ik dit antwoord: Goedemorgen meneer Schouten, Wij hebben opnieuw uw klacht intern besproken. Wij vinden het nog steeds heel vervelend dat uw bezoek bij Euromaster niet is verlopen zoals u had verwacht. Na het nodige te hebben uitgezocht blijkt toch echt de fout te liggen bij de leverancier. Wij hebben deze er op aangesproken. Dit is het enige wat wij op dit moment kunnen doen. Om u enigszins tegemoet te komen heeft de vestigingsmanager van onze vestiging in Alkmaar u al een korting gegeven van 50 euro op de factuur van de remmen van de vooras. Aangezien de auto verder na reparatie verder technisch goed is gerepareerd is dit wat ons betreft al een nette compensatie. Nogmaals vinden wij het heel spijtig dat het zo is gelopen maar wij zijn van mening dat er door de vestiging al een juiste coulance is toegepast. Ik weer aan de bel getrokken, en aangegeven ik het er niet mee eens ben. Of ze nogmaals er naar willen kijken, daarop kreeg ik een vraag waaraan ik zat te denke. Ik heb toen gezegd dat ik geen kadobonnen wilde, dan liever 100 euro vooral het ongemak etc. Nu kreeg ik op 6 juli dit mailtje van Euromaster Klantenservice ... Goedemorgen meneer schouten, Zoals ik u telefonisch heb toegezegd, heb ik uw voorstel voor een compensatie van 100 euro (bovenop de 50 euro die al is gedaan) voorgelegd aan mijn meerderen. Nadat het hele dossier nogmaals is bestudeerd kan Euromaster niet tot een andere conclusie komen dan de eerdere conclusie. Wij gaan dus niet over tot het uitkeren van de extra compensatie van 100 euro. Nogmaals vinden wij het heel spijtig dat het zo is gelopen maar wij zijn van mening dat wij niet onjuist gehandeld hebben. Het dossier wordt bij ons op de klantenservice nu verder gesloten. Met vriendelijke groet, Leon Euromaster Klantenservice Dit bedrijf heeft een klantenservice. Laat me niet lachen.. zo groot in Nederland maar zo afstandelijk als wat. HET IS NIET ONZE SCULD. Het is onze leverancier, MAAR DAAR HEB IK TOCH NIETS MEE TE MAKEN. I. WAARDELOOS A. Schouten

S

Schouten

06-07-2021

0

Niks

Wil een afspraak maken, dus ik bel. Nee u moet langs komen voor uw banden maat. Ik zeg meneer ik rij op mijn velg want ventiel is stuk. Dus ik wil erheen komen als ik een afspraak heb. Kon niet. Dus ik in de auto erheen, zegt de man. Nee nu geen tijd ik ben koffie aan het drinken, kom maar terug.. ik zeg wat, u zegt net kom hierheen.. kortom hele slechte service ! Ga nooit naar Hoorn euromaster

Y

Y S

27-05-2021

0

Bandenwissel

Zeldzaam beroerd bedrijf.. De lease maatschappij werkt er graag mee maar ik kom er met tegenzin. De winterbanden-wissel was pas heel laat in te plannen, dat kan zo zijn maar is al niet best.. Vervolgens haal je de wagen op en geeft de Euromaster "monteur" de mededeling dat een achtervelg krom is. kijk maar ff verder was de boodschap. Natuurlijk was het geen rijden en de velgen moeten worden hersteld door derden. (kunnen ze ook niet zelf) Dus de winterwielen er maar weer op. Eerlijkheidshalve moet ik melden dat ik wel ruim 20 minuten laat was voor die afspraak om hun prutswerk te herstellen maar in plaats van Euromaster meedenken kreeg ik een preek dat ze zo strak plannen en er een nieuwe afspraak gepland moet worden. Op mijn verzoek om dan de winterwielen maar in de auto te leggen maakte een nieuwe preek los over eigendomsrechten en ander onzinnig gedoe. Zeldzaam beroerde service, nul meedenken en ik loop er voortaan heel ver omheen. Er zijn heel veel betere banden bedrijven dan deze te vinden.

B

Bernard Edelenbos

19-05-2021

0

Wachttijd bandenwissel

Vandaag geprobeerd afspraak te maken voor bandenwissel winter naar zomerbanden, blijkt dat ik tot begin mei moet wachten omdat ze vol zitten. Gisteren stond vanaf 8 april alle dagen open. Echt belachelijk. Jammer dat de lease maatschappij met euromaster werkt. Straks 25 graden, rij je op winterbanden. Echt handig. Als het filiaal vol zit met klanten, wees eerlijk en stuur de klant naar een ander filiaal, waar minder klanten zijn, zodat de wachttijd minder is. Echt geen service.

P

Paltaci

30-03-2021

0

Banden

Voor mij geen banden meer bij euromaster..4 nieuwe banden gemonteerd eentje liep langzaam leeg..terug gegaan ..ik was te hard op de stoep gereden .dan denk ik kan dat na 4 weken ..was dus mijn eigen schuld..wat daarna gebeurde geloof je niet .al zou het zo zijn dat het mijn schuld is dan behandel je ,je klant niet zo .te onbeschoft voor worden ..voor mij daar nooit meer

V

Vdriest

20-03-2021

0

Reparatie.

2019 een keer geholpen, nu vandaag weer 12-2-2021. Band oplegger kapot, was behoorlijk druk toch geholpen. Dit is echt een fijn filiaal, vader en zoon supper bedankt weer,tot de volgende!! Groeten Pieter Duijts.

P

Pieter Duijts. Chauffeur Leeuwerik plaat Eindhoven.

12-02-2021

0

accu

Afgelopen woensdag nieuwe accu laten plaatsen in apeldoorn bij euromaster aan de gentiaanstraat. Vriendelijke service en goede afspraken. Accu bleek toch duurder dan gedacht maar de prijsindicatie bleef gewoon staan. Was meer dan tevreden vooral door de vriendelijkheid en vlotte service!

R

Ruud Klunder

04-12-2020

0

Geen

Gebeld of ik langs kon komen voor een afspraak voor nieuwe achterbanden. Meneer bij de receptie gaaf vage antwoorden op simpele vragen. Was niet duidelijk en leek geen zin te hebben in het verkopen van banden. Mij centen krijgen ze niet, even verder gebeld kon aan de andere kant van Almere terecht.

M

Michelle

19-11-2020

0

Balanceren voorwielen

Euromaster Elst. Goede communicatie en uitstekende service. Keurig!!

R

River

13-06-2020

0

4 zomerbanden

Verkeer advies Geen fatsoenlijke oplossingen aangedragen. 14000 km mee gereden 2 stuks volledig versleten 2 andere 50% versleten. Nooit meer een euro naar dit bedrijf. ik heb reeds bij bandenoplocatie 4 nieuwe Amerk banen gekocht Yokohama.perfect!!!Succes Euromaster met jullie klantvriendelije benadering.Hou vol.

V

Van Eck

18-03-2020

0