10

10

100%

VOX Music

Ben je op zoek naar een muziekspeler? Heb je weleens gehoord van VOX Music? Lees op deze pagina de objectieve en onafhankelijke bedrijfsreviews over VOX Music.

Wat is VOX Music?

VOX Music is een muziekspeler. Het product richt zich op gebruikers van Mac en iPhone. Daarnaast kan de muziekspeler ingesteld worden op andere besturingssystemen. VOX stelt een gebruiksvriendelijke muziekspeler te zijn voor de Mac, waarmee je eenvoudig jouw muziek afspeelt en waarmee je de volledige controle hebt over de muziek die je afspeelt. Enkele producten die je bij het bedrijf kunt kopen zijn op het moment van schrijven de VOX voor de MAC, iPhone, music cloud en radio. Als je wil weten welke producten er allemaal verkocht worden, verwijzen we je naar de website van VOX Music.

Support

Heb je hulp en/of ondersteuning nodig? Het bedrijf geeft aan dat je gerust om informatie kunt vragen. Als je ondersteuning nodig hebt met VOX Music Player of VOX Music Cloud, verzoekt het bedrijf je om een grondige beschrijving door te geven van het probleem dat op je pad terecht kwam. Dit is inclusief een beschrijving van hetgeen je probeerde te doen, wat je verwachtte te zien en wat er precies gebeurde.

Het bedrijf adviseert eerst de FAQ pagina door te nemen, voordat je besluit om direct contact op te nemen. Je kunt contact met het bedrijf opnemen door een online contactformulier in te vullen. Je dient eerst enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Als je dit gedaan hebt is het tijd om je bericht in te tikken. Daarna verzend je jouw bericht aan het bedrijf.

Team achter VOX Music

Er gaat een heel team achter VOX Music schuil. Zij zorgen ervoor dat het bedrijf goed draaiende gehouden kan worden. Op het moment van schrijven zijn er 12 vaste medewerkers bij het bedrijf in dienst. Zij maken volgens het bedrijf alle magie mogelijk. Het bedrijf is ontstaan in dezelfde geboorteplaats van Apple Inc. Dit feit is volgens de mensen van VOX Music geen toeval. Het bedrijf is gezegend met getalenteerde en innovatie medewerkers die passie voor techniek en muziek hebben.

Premium MAC muziekspeler

De premium MAC muziekspeler zorgt voor ‘hi-res’ muziek via de populaire bronnen. Je kunt premium gratis downloaden via de website van VOX Music. Deze is ook beschikbaar op de iOS. Deze muziekspeler zorgt volgens het bedrijf voor een 4 x diepere geluidsresolutie. Je MAC computer is volgens het bedrijf veel krachtiger dan een iPhone apparaat. Daarnaast geven ze aan dat ze het potentie van een MAC volledig benutten. Ze hebben de 'Audio Engine van VAX' gemaakt via hun eigen apparatuur. Naast gangbare formaten kun je ook HD audio afspelen met maximaal geluid.

Hoger dan geluidsrevolutie

Dit is volgens VOX Music 4 keer hoger dan de standaard 44 KHZ van geluidsrevolutie. Zo geniet je van audioweergave op meerdere kanalen voor de meest uitgebreide en verfijnde ervaring. Op de website lees je meer informatie over alle producten van VOX Music.

Heb je weleens een bestelling gedaan bij VOX Music? Ben je tevreden over de producten/diensten van VOX Music ? Zijn de medewerkers van dit bedrijf goed in staat geweest om je te helpen? Als je een advies over dit bedrijf zou moeten geven, zou dit dan positief of negatief zijn? Ga je in de toekomst vaker iets bestellen bij VOX Music? De gebruikers van NederlandReview waarderen het zeer als jij je visie over dit bedrijf deelt.

10