7.3

4.7

4

5.3

100%

World of Tanks

Spelletjes zijn een leuke manier om te tijd te doden. Je kunt tegenwoordig ook heel veel spellen online spelen. World of Tanks is zo’n spel dat je online met anderen kunt spelen. Maar wat zal de beeldkwaliteit van dit spel zijn? Zullen de graphics wel voldoen aan je verwachtingen? Hoeveel Hoe zal dat spelen met anderen nou precies werken? Zul je inderdaad regelmatig een nieuwe update met nieuwe tanks kunnen verwachten? Hoe makkelijk zal het zijn om een account aan te maken voor World of Tanks? En zal er een klantenservice zijn om je te helpen als je ergens niet uitkomt? Dat zijn dingen die alleen huidige en voormalige spelers van World of Tanks je kunnen vertellen. Lees daarom de reviews die zij hier op NederlandReview hebben geplaatst. De meningen, ervaringen, cijfers en beoordelingen die ze met je uitwisselen zullen je laten zien wat voor een soort spel World of Tanks nou werkelijk is.

Over World of Tanks

World of Tanks is een online spel. De eerste versie van het spel kwam uit in 2011. Dit was toen een versie alleen voor Microsoft Windows. Later kwamen hier een versie voor de Xbox 360 en voor een Android of iOS apparaat beschikbaar. Je kunt het spel dus nu zo’n beetje op ieder platform spelen. Het spel houdt in dat je tankgevechten houdt. Deze gevechten vinden plaats met andere spelers. Er worden twee teams samengesteld met elk zo’n 15 spelers. Je kunt kiezen voor de middelzware tank, tankjager, zware tank, lichte tank of artillerie. De mate van bepansering, nauwkeurigheid en schietsnelheid kunnen je zowel voor- als nadelen opleveren afhankelijk van het terrein en de andere omstandigheden waar je mee te maken hebt. Het doel is om de vlag van de andere partij te veroveren. Daarnaast is er een aanvalsmodus waarin het de bedoeling is dat je de vlag van de andere partij vernietigd. En als laatste is er dan nog een confrontatiemodus. Hierbij gaan beide teams achter één en dezelfde vlag aan. Er zijn nog meer varianten mogelijk maar daarvoor moet je het spel maar eens bekijken. Mocht je zelf een team willen samenstellen, ga dan eens naar de oefenmodus.

Diensten van World of Tanks

Je kunt je heel makkelijk aanmelden voor World of Tanks. Het spel is gratis, dus iedereen kan zomaar lid worden. Als je eenmaal een account hebt aangemaakt kan de pret beginnen. Regelmatig geeft World of Tanks weer een update waarin de graphics verbeterd worden. Ook voegen ze soms nieuwe speelvelden, nieuwe tanks of nieuwe spelmodi toe. Er is dus altijd wel iets vernieuwends in het spel te vinden.

Klachten, Complimenten en Tips voor World of Tanks

Heb jij al eens een tank bestuurd via World of Tanks? Dan willen we graag weten wat jouw ervaring met die spel vol tanks is. Hoe makkelijk was het om een account aan te maken via hun website? Wat voor een tanks en andere dingen waren er in het spel te krijgen? Hoe makkelijk is de besturing van het spel? Hebben ze echt de leukste spelmodi ontworpen of heb je nog wel een paar leuke tips? En wat voor een klantenservice biedt World of Tanks aan? Schrijf een World of Tanks review en laat ons weten wat jouw persoonlijke mening over dit spel is.

10

Vals spelers

Het is leuk spel En mooi gemaakt werkt goed Maar er zijn ook veel vals spelers Als ik pz3e heb dat goede tank snel goed panser en vuurkracht tier 3 kom er 1 met tier 2 en die raak je 1 keer en je bent gelijk dood dan klop het niet deze persoon heb 3 spelen achter melkaar tegen gekomen en 3 keer het zelfde nee dan klopt het niet ik heb deze persoon aan gegeven als vals speler en hij speel nog na week ? ze doen niks ik ga nog liever gras zien groeien dan het spel nog spelen

Danny kuyten

26-11-2021

diverse

Het spel op zich is leuk als je van zoiets houd , Grafish op zich ook nog wel goed. Toch heeft het vaak problemen vooral na verandering en events (en dat is dus vaak). En ook een grote vorm van misleiding in de ingame aankopen dus kijk daar wel mee uit eigenlijk moet je er niks kopen/betalen. De Service is echt mega slecht de helpdesk is zo ontworpen dat je echt totaal geen ondersteuning hebt vooral als een aankoop mis gaat kun je fluiten na je centen.

Bennie

12-03-2021

kv2