Expedia

4.5

Bestellen

2.9

Service

4.1

Prijs

3.1

Levering

24.4%

Zou hier weer kopen

Expedia

Ongekend! Ontdek ook wat anderen vinden van expedia.nl. Het is verrassend hoeveel mensen een vakantie, hotel of auto boeken via expedia.nl. Het gaat om goedkope vakantie, zon vakanties, verre reizen, stedentrips, wintersport vakanties, all-inclusive vakantie, last-minute vakanties, hotel aanbieders, vliegticket aanbieders, vakantiehuis / bungalow verhuur, cruises, golf reizen, bus reizen, autoverhuur, autoverhuur aanbiedingen, autoverhuur buitenland en tal van andere verwante zaken en diensten. Het is goed om te weten dat expedia.nl volop te bieden heeft en een uitgebreid aanbod van diensten kent. 

Misschien bent u ook bekend met expedia.nl? Dan zou het fijn zijn als u op Expedia.nl uw reactie achterlaat. U kunt hier namelijk andere mensen mee helpen om een goed beeld te krijgen van dit bedrijf. Ook is het natuurlijk fijn als u nog niet bekend bent met Expedia.nl, dat u beoordelingen en reviews van anderen over dit bedrijf kunt lezen. 

Over expedia.nl

Expedia.nl is een grote website waar u vliegtickets, hotels, vakantiereizen en verwante zaken kunt regelen. Ook kunt u er stedentrips, lastminutes en uw huurauto bespreken. Het is heerlijk om te zien hoe uitgebreid het aanbod is op deze site en hoe gemakkelijk u uw boeking kunt plaatsen. 
Expedia.nl is deel van Expedia inc. Ze bieden zowel de zakelijke reiziger als de vakantieganger volop informatie en handige tools om op een gemakkelijke manier een vakantie te plannen, te boeken en goed voor te bereiden. Voor Nederlandse reizigers zijn er tal van vluchten, hotels, huurauto’s, pakketreizen en lastminute aanbiedingen waar men gebruik van kan maken. Het is erg gemakkelijk om te zoeken op de site en de juiste vakantie te boeken. Er zijn ook tal van pagina’s waar u meer informatie vindt over populaire steden. 

Over Expedia Inc

Het moederbedrijf van Expedia is Expedia inc. Het is het grootste online reisbureau van de wereld en het is een marktleider op het gebied van zakenreizen en reizen voor particulieren. Er zijn verschillende merken van expedia.com. Denk hierbij aan hotels.com, hotwire, tripadvisor, expedia local expert en ook eLong om er een paar te noemen. Expedia is actief in veertig landen en heeft vestigingen op ieder continent, behalve in Afrika. Sinds 2005 is Expedia inc genoteerd aan de Nasdaq beurs. 



Diensten van expedia.nl

Expedia.nl biedt verschillende diensten aan. Ze zijn onder te brengen in de volgende hoofdgroepen:
-    Hotel 
-    Vliegtickets 
-    Vlucht + Hotel 
-    Zonvakanties 
-    Vakantiehuizen 
-    Autoverhuur 
-    Aanbiedingen 
-    Stedentrips 
-    Lastminute 
-    Dichtbij 

Het is natuurlijk heerlijk om te zien wat er allemaal mogelijk is op Expedia.nl. Het is de ideale plek om uw volgende vakantie op te gaan boeken. Ook is het heerlijk om te zien hoe betaalbaar alles is op deze website.
Klachten, tips en complimenten over en voor expedia.nl
Het is goed om een klacht direct kenbaar te maken aan expedia.nl. Expedia.nl heeft klantenservice en klantentevredenheid hoog in het vaandel staan. Een klacht wordt daarom altijd serieus genomen en goed opgepakt. Natuurlijk kunt u ook een tip of compliment achterlaten voor expedia.nl.

Uw mening over expedia.nl  

Heeft u al een keer een boeking gemaakt op expedia.nl voor een stedentrip, een hotel, een weekendje weg of om een auto te huren? Dan lezen we graag uw beoordeling, mening en ervaring terug op NederlandReview. Het is goed om uw ervaring te delen met anderen, zodat ook zij een goed beeld krijgen van Expedia.nl. 
Al vast bedankt voor het inzenden van uw mening.

TIP! 

Dit bedrijf staat in onze top 20 reis-organisaties 2016 !! Lees hier snel het artikel.


Zijn de reizen van Expedia betrouwbaar? Hoe goed zijn ze? Lees ervaringen van vakantiegangers die al geboekt hebben bij Expedia.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (90)

tickets Sri Lanka

Reis geboekt voor 4 personen van Amsterdam naar Colombo, via KLM/Oman air, 5000 EURO tickets. Oman air heeft zonder opgave van redenen 75% van de tickets gecanceld. meer dan 3 weken bezig om geld retour te krijgen. 8 maal contact met EXPEDIA in NL en UK. Maar het enige dat hier wordt gedaan is een mailtje sturen naar Oman air en dan de klant 72 uur laten wachten – zonder enig resultaat. 8x weigeren geldt terug te geven. DIEVEN

B

Barbara

09-06-2024

0

Hotel

Bij expedia een hotel geboekt. Na het betalen kwam er een melding dat er iets mis is gegaan. Opnieuw betaald, en hierna kreeg ik daadwerkelijk de bevestiging. Tot mijn grote spijt zie ik hierna dat er 2 maal een betaling heb gedaan. Contact gehad met de klantenservice, maar tot tweemaal toe krijg ik alleen maar te horen dat dit wel goed komt. Ook stuurde ze mij door naar de bank, welke terecht zij dat ik toch echt bij Expedia moet zijn.

J

jesse

12-10-2023

0

PAKKETREIS

Waardeloos bedrijf Waardeloos bedrijf, boeking gemaakt, betaling plotseling afgebroken, toch reservering op creditcard en na 10 dagen nog steeds niet opgelost. Neigt naar oplichting!! Ondanks meerdere telefoontjes kan men niets vinden van de boeking. Geen zaken doen met deze tent. U bent gewaarschuwd!!!!!

H

HOTZE HANIA

04-09-2023

0

vlucht via Expedia

Wat een slecht bedrijf, nooit bij boeken. Wij hadden een vlucht geboekt (het hotel gelukkig ergens anders) maar mijn naam stond verkeerd gespeld op het ticket. Zelf hadden wij het correct ingevuld, maar Expedia zei dat ze hier niets aan wilden wijzigen en dat de enige oplossing was dat wij de vlucht zouden annuleren en opnieuw boeken. Voortaan direct bij de vliegtuigmaatschappij boeken, scheelt een hoop ellende!

N

Nic

23-08-2023

0

Helaas kan ik geen 0 sterren geven , maar het is een malafide organisatie die je oplicht waar je bij staat . Zowel de autoverhuur als het hotel dat we via Expedia geboekt hebben zijn slecht verlopen . De reservering van de auto via recordgo was uit het systeem , omdat we te laat waren . Dus geen auto , moesten een nieuwe reservering maken bij een ander bedrijf. Maar het geld wordt niet teruggestort , omdat te laat komen wordt gezien als NO SHOW. Het hotel is ook aan ons verkocht op de website als goed genoeg voor een echtpaar en kind van 16 jr . Daar aangekomen was het totaal niet het geval ! Maar de klantenservice doet helemaal niets voor je en sterker nog : ze houden je aan het lijntje !

D

D P D

17-08-2023

0

vliegtickets

Wij zullen nooit meer Expedia iets boeken vanaf maart wachten wij op euro 172,14 die expedia 2 x af heeft geschreven maar nog steeds niet wil terug betalen. Diana van de support afdeling had ons gemaild om te zeggen dat het zou geregeld zijn.... MAAR NIET HEUS nu op 27 juli had ik maar weer eens gebeld. Daarop hebben zij weer een case aan gemaakt 72477493227941 en doodleuk werd er gezegd ga maar weer 12 weken wachten in het tijdperk van internet bankieren... Voor ons nooit meer Expedia!

F

Florentino

05-08-2023

0

hotelovernachting

Ik boekte per abuis op dezelfde datum een hotel in België en in Brazilië, betaalde domweg direct. Toen ik erachter kwam zei Expedia dat het hotel in België moest instemmen met de annulering. Het hotel gaf mij eerder mondeling en daarop ook haar schriftelijke instemming, met de annulering. Expedia negeerde dit en bleef vreemd genoeg weigeren de betaling terug te storten. Na uren bellen, over verschillende weken, steeds weer met een andere klantenmedewerker en klachtbehandelaar, was ik moe gestreden en heb ik hen laten winnen. Dit riekt echter naar een misdadige organisatie!

B

Ben

31-07-2023

0

Accomodatie in Kefalonia

Expedia neemt totaal geen verantwoording voor fouten op hun boekingssite. Ik heb een accommodatie geboekt waarvan de locatie achteraf niet blijkt te kloppen. In werkelijkheid is de accommodatie die ik heb geboekt niet in de stad waarvan ik dacht dat ik boekte. Maar ligt een half uur verder. Expedia gaat hier niet op in maar schermt met het feit dat de accommodatie niet annuleert dus geen geld terug geeft. Ze zeggen helemaal niets over de fout op de website. En nu? Zit ik straks in een accommodatie op een plek waar ik helemaal niet wil zitten?? PURE OPLICHTING.

I

Ina

31-07-2023

0

vakantie

Heb een auto geboekt via Expedia die Avis daarvoor inschakelde. Ik betaalde dubbel voor de verzekering van deze auto. Kreeg nul op rekest. Oplichting vind ik het. Ik heb een aantal keren gevraagd om al mijn gegevens te wissen, zonder redultaat. 4 jaar na dato krijg nog steeds ongewenste e-mails met onzin aanbiedingen. Amerikanen hè! Trekken zich van EU wetgeving niets aan!

J

J. Haker

12-07-2023

0

Boeking hotel

Bij aankomst in het hotel kregen wij de rekening voor een drie nachten verblijf van 459,03 euro. Bij Expedia had ik in mei betaald 559,80 euro. Op deze boeking steekt Expedia 100 Euro in zijn zak, heb ik nog nooit meegemaakt 25% voor de service. Het hotel gaf aan nooit meer via Expedia te boeken. Dit zit strafrechtelijk tegen oplichting aan

W

W. Verhoef-Offerman

03-07-2023

0

Hotel boeking 3 juni 2023

Voor 3 juni 2023 hotel voor 2 pers in Apeldoorn geboekt incl ontbijt en betaald. Bevestiging gehad. Aangekonen in hotel blijkt het een overboeking te zijn. Daar sta je dan. Geen kamer. Moesten zelf een ander verblijf zoeken dus extra kosten. Dan ga je contact zoeken om je geld retour te krijgen. Wat een ellende. Heb eindelijk iemand aan telefoon die mij moest doorverbinden met Amerikaanse lijn. Daar bijna 2 uren mee gebeld. Zou binnen 24 uur mail krijgen met total refund van € 201. Nou mail nog steeds niet ontvangen. Waardeloos. Hoop dat het geld nog retour komt maar heb er een hard hoofd in. Voortaan rechtstreeks boeken bij een hotel en niet meer via deze weg. Dan heb je deze rot ellende niet

L

Lucille

07-06-2023

0

pakketreis

Ik heb alles 1 ster gegeven omdat ik hoop dat niemand hier nog gaat boeken. Voornamelijk omdat de service nog geen ster waard is. Onbereikbaar en niet ontvankelijk voor eigen fouten. Heb er een jurist opgezet, ben in het gelijk gesteld maar betaling via Expedia blijft uit (rechtsbijstand heeft zelf uitgekeerd omdat het bedrag niet de moeite was om te procederen en daar gokken ze natuurlijk op).

A

Angelique Arts

02-06-2023

0

hotelovernachting

geboekt en betaald en dan na betaling het bericht dat de boeking niet is gelukt. wel betaald dus :( vandaag gebeld en voordat ik iemand had 40 minuten verder maar daar kunnen ze niets aan doen en is automatisch systeem en ze konden mijn boeking inderdaad niet vinden maar volgens de beste jongen word mijn geld binnen 1 a 2 weken terug gestort door het automatische systeem. wel knap als mijn boeking niet te vinden is.... echt zo slecht dit!!!

N

natasja broere

08-05-2023

0

Pakket van hotelovernachting incl vlucht

Slechtste bedrijf dat ik heb meegemaakt. Door Expedia onze namen afgekapt, hierdoor sluit niet meer aan met passport. We werden we geweigerd bij vliegveld op de heenweg. Expedia heeft ons vlucht omgeboekt naar volgende ochtend incl een overnachting erbij, echter nog steeds met onvolledige namen en wederom geweigerd. Met urenlang berichten sturen uiteindelijk met behulp van service medewerker van vliegtuigmaatschappij op laatste moment toch nog weg kunnen vliegen. Op terugweg zelfde probleem, ook weer dagen en uren erover gecommuniceerd. Uiteindelijk zelf terug vluchten met weer een hotelovernachting erbij geboekt. Expedia reageerde totaal niet op onze berichten op de dag dat we terug zouden vliegen. Ongeveer een uur voordat we zouden vliegen, kregen we een mail dat het niet is gelukt om de wijzigingen door te voeren en wensen ons fijne vlucht, mochten we inmiddels al een oplossing hebben gevonden!!!

S

SH

21-04-2023

0

Hotelovernachting in een hotel in de steigers!!!

Via Expedia een verblijf in een hotel geboekt. Bij aankomst bij het hotel bleek het hotel in de steigers te staan. We konden er dus niet terecht! Daar sta je dan met zijn vieren. Heel snel een ander hotel gezocht en gevonden (via booking.com). Bij thuiskomst Expedia gebeld en het enige wat ze konden doen was me een voucher geven voor een kleine korting op een toekomstige boeking. Wat denk je nou zelf? Nooit, maar dan ook nooit boek ik weer via Expedia!

M

Mathilda Bies

03-04-2023

0

Misleidende informatie bij een boeking via Expedia, nooit meer Expedia

Ik ging een weekendje weg met mijn kleine. Ik heb via Expedia twee nachten bij Van De Valk geboekt. Tijdens het boekingsprocess bij Expedia stond wel ontbijt geboekt voor mij en mijn kind. Toen ik bij de receptie stond moest ik weer voor het ontbijt betalen. Ik heb Expedia gebeld en gemaild. Ze beweren dat er niet voor ontbijt is betaald en dat in de bevestiging ook geen ontbijt staat. Wij hebben voor twee nachten 284 euro betaald. De boeking zonder ontbijt is 228 euro volgens hun website. Ik heb van alle stappen op hun website een printscreen gemaakt voor een boeking met en zonder ontbijt buffet. Ook heeft het hotel een bedrag van 228 euro ontvangen wat wel klopt met het bedrag zonder ontbijt. Graag jullie advies hoe ik dit verder kan escaleren want er wordt niet naar me geluisterd bij Expedia.

K

Kamila

10-03-2023

0

Vliegtickets

Ik had een fout met bestellen , volgens de dame van de klantenservice kon dit kosteloos geannuleerd worden en zou ik binnen 24 uur mijn geld terugeboekt krijgen. Waarop ik meteen nieuwe tickets gekocht heb, helaas bleek de dame niet de waarheid te vertellen en kon er niet geanuleerd worden maar kreeg ik een tegoed , pas naar 3 mnd heen en weer bellen heeft singapore airline mijn geld terug stuurd kosten 50 euro per ticket + 200 euro verzekering totaal 400 euro gekost, in 1 woord waardeloos bedrijf

J

J vd staaij

30-01-2023

0

Vlucht + hotel

2x hotel en vlucht geboekt voor mij en een vriend, zoals zo vaak via Expedia.Ging altijd goed. Gewoon weer zoeken naar hotel en vlucht, fijne vluchttijden, speciaal voor gekozen en via creditcard betaalt. Vandaag wilde ik nog even kijken of de tijden nog klopten...geen vlucht meer te bekennen!!! Ik heb zelfs een printscreen met prijs van hotel en vliegtijden. En nu zeggen ze dat ik maar even los een vlucht bij moet boeken

C

Claudia

23-11-2022

0

Overnachting Roompot Arcen Hotel

Duidelijk dat Expedia een grote klant van Google is. Ik kan namelijk geen review via Google geven. Van te voren via Expedia een prijs opgegeven gekregen van ad € 155,56 bij het hotel krijg ik een rekening van € 159,08. Het hotel zegt dat ik het verschil maar bij Expedia moet claimen. Na 3 mailtjes en 3 weken verder zegt Expedia kortaf ga maar naar het hotel met je claim. Ik weer terug naar het hotel. Zo kan je natuurlijk altijd de goedkoopste zijn als je achteraf niet geconfronteerd wordt door klanten die zeggen dat je prijs niet klopt. Komen ze wel terug dan verwijs je ze net zo lang door totdat ze het opgeven. Slechte bedrijfsbedrijfsvoering. Echt heel slecht.

R

R. Ramsodit

06-09-2022

0

Vliegtickets

Beste Expedia, Op zondag 2 juli zouden wij vanaf Bali terug naar Amsterdam vliegen. We zouden hierbij een tussenstop in Maleisië hebben en in London. Terwijl we op vakantie waren kregen we te horen dat onze vlucht van London naar Amsterdam op 3 juli geannuleerd is. Nadat wij zelf contact met jullie opnamen kregen we de optie voor een refund of jullie zouden of zoek gaan naar een andere vlucht. Wij kozen dat laatste. Na elke dag contact met jullie gehad te hebben was er op de dag van vertrek nog steeds geen vlucht van London naar Amsterdam voor ons via jullie. Jullie vroegen ons toen om nog 7 dagen te wachten?! Aangezien dit geen mogelijkheid was hebben we gezegd dat we dan zelf wel een nieuwe vlucht zouden boeken en dat we een refund wilde. Wij hebben toen snel de laatste vlucht die er was op zondag 3 juli van London naar Amsterdam geboekt. Hier hebben we €900 voor moeten betalen.. Even later vermelden jullie ineens dat er toch geen refund mogelijk is omdat jullie telefonisch contact met de airlines gehad hebben. Plotseling was er toch wel een nieuwe vlucht? Deze zou op maandag 4 juli zijn. Aangezien we toen zelf al een nieuwe vlucht geboekt hadden was dit geen optie meer. Nu proberen wij al enige tijd om een refund van jullie geannuleerde vlucht van London naar Amsterdam te krijgen. Zelfs met een voucher zouden we super blij zijn. We hebben namelijk enorme extra kosten gemaakt met de €900 die we hebben moeten betalen. Helaas weigeren jullie nog steeds om ons een refund of voucher te geven. Ik vraag me dan toch af wat jullie met ons geld hebben gedaan? De vlucht is namelijk geannuleerd dus dat steken jullie en de airlines gewoon in je eigen zak? Ik hoop nog steeds op een passende oplossing.

S

Sanne

13-07-2022

0