Sunweb Zomer
Alle reviewsSunweb Zomer
Alle reviews (53)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Wintersport
Telefonisch onze skipassen gewijzigd maar aangekomen bij de kassa van de skiliften, werden we erop gewezen dat we nog een skipas moesten afnemen. Onze wijziging was niet doorgevoerd. Na 3 kwartier gebeld te hebben, werd ons mondeling beloofd dat we een compensatie zouden krijgen.
Na het schrijven van 2 brieven (eerste waren ze kwijt geraakt), hebben we nu te horen gekregen dat we niks vergoed krijgen. Ook de extra kosten voor heldinnen die waren doorberekend hadden ze gaan boodschap aan. Ik zal NOOIT meer via Sunweb boeken. Je betaald de hoofdprijs voor het filiaal maar service hoef je niet te verwachten.Holiday
Czekaliśmy w autobusie na przewóz z lotniska do hotelu prawie 2 godziny... Prosiłam o pokój z widokiem na basen- nikt o tym w hotelu nie wiedział... Prosiłam również o niespodziankę w pokoju z okazji urodzin mojego chłopaka- nic takiego nie dostaliśmy... Na pytania odnośnie bagażu nie dostaliśmy odpowiedzi... Jestem rozczarowana organizacją tego biura, bardzo trudny kontakt... Nie polecam!
Vlucht en hotel
Door Sunweb heb ik een vreselijke reis gehad. Van de 5 dagen die ik geboekt had heb ik maar 3 dagen fatsoenlijk gehad..
Daarnaast vergaten ze me ook met het transfer mee te nemen en heb ik van 21 tot 1 uur snachts alleen gezeten op het busstation, vervolgens pas 3 uur in het hotel zonder warm eten te kunnen halen..( En dit was nog niet eens alles)!
Het hotel zelf was super..!!
Nooooit meer via Sunweb.. Ik had een hele brief geschreven met wat er allemaal is gebeurd en verteld waarom ik zojuist een korte vakantie heb geboekt.. Ze hebben me belachelijk geholpen, zowel daar als thuis.. Om te schamen!!Cruise Sunweb misleiding
Een leuke cruise gezien voor het gezin, all inclusief, mooi prijsje. Helaas een misleiding. Voor het boeken van een cruise blijkt achteraf dat je volledig gevaccineerd moet zijn of 1 keer een vaccinatie hebben gehad met bewijs van herstel. Daarnaast is iedereen vanaf 2 jaar verplicht een PCR-test te doen en ben je verplicht om een corona annuleringsverzekering te nemen. Sunweb geeft dat niet duidelijk aan op de website. Enkel als je voorwaarden met miniatuurlettertjes aanklikt. Dit is pure misleiding. Je zou toch denken dat je als reisorganisatie de costumer journey kent. Dan zet je toch duidelijk neer LET OP: voor cruiseschepen gelden nog aangescherpte coronamaatregelen…
Verder moet je nog parkeerkosten betalen a 109 euro per volwassenen, een drankpakket a 224 euro per volwassenen, per kind 105 euro, verplichte verzekering, PCR-test a 35 euro pp, en als je internetverbinding wil op de boot betaal je ook per persoon nog eens 89,46 cent. Kortom bovenop je reisje (2 volwassenen en kids) komt nog ruim 1300 euro bij en dan is de benzine van Nederland naar Kiel en terug nog niet toegevoegd…
Ik heb direct contact gehad met Sunweb en gevraagd of we kunnen omboeken, een voucher kunnen krijgen omdat dit misleiding is. Nee, is de reactie: je kunt je extra laten inenten en bovenstaande via MSC cruises boeken of annuleren maar dat kost 702 euro. Op de website geeft Sunweb nog aan: zorgeloos op reis….gratis omboekservice, voucher etc….NOU, niet dus!!! En als je weer een bel geeft dan wordt de verbinding verbroken omdat het te druk is, en als je MSC een bel geeft krijg je iemand aan de lijn die gebrekkig Engels spreekt, alsof ze net uit bed is gerold. Als je vraagt tot hoe laat je maximaal kunt inchecken dan geven 2 verschillende medewerkers, verschillende antwoorden.
Oplossing: communiceer duidelijk op jullie website bij cruises over bovenstaande en geef ons de mogelijkheid om de vakantie bij jullie om te boeken of geef een voucher.CRUISE for 4000 EUR
IT'S A SCAM COMPANY.
The crappiest experience ever! Our family left without a cruise for 4000 EUR and money!
There is no service! It's just shit! For 4000EUR they tell you to do all the operations themselves, call yourself, zero communication and ignorance!
My phone was banned after a few calls to them!
Do not buy anything from them!
THANK YOU F-KING MANAGERS FROM OUR FAMILY FOR THIS AMAZING EXPERIENCE!Vakantie
Totaaaal niet bereid je te helpen of mee te denken. Waardeloos!! Echt waar hier boeken wij nooit weer wat!
Marsa Alam Equinox
Nog nooit zo een slechte vakantie gehad; en Sunweb filtert de slechte reviews er gewoon uit. Mijn super slechte ervaring, en die van onze mede reisgenoten, staan er gewoon nooit tussen. Hee slechte smaak overgehouden aan Sunweb.
Baggerservice bij sunweb
Binnen een werkdag verzoek gedaan om de geboekte reis te annuleren; maar nee, daarvoor wilt Sunweb ruim 1500 euro zien. Er waren voor de reis nog maar 2 kamers beschikbaar en ten tijde van het verzoek nog maar 1 (ofwel; Sunweb heeft hierdoor ook geen omzet mis gelopen). Wat een baggerservice. Ik ben bereid de review weg te halen mits er een oplossing wordt geboden (boeking 4610898).
Reis naar Kos via Sunweb (nooit doen)
Zeer slechte ervaring Sunweb!!
Afgelopen zomer hebben wij een zeer luxe vakantie geboekt via Sunweb naar Kos (5 sterren en vol 14 dagen). Alles erop en eraan. Van de twee weken hebben we bijna de helft geen vakantie gehad vanwege sluitingen van zwembaden, geen airco, geen water in een van de mitsis resorts. We hebben dit zeer serieus genomen en pas na tientallen emails/telefoontjes is vandaag pas gereageerd (bijna 6 maanden later!) en wordt er vanuit Sunweb niets gedaan of opgelost. Het antwoord dat we krijgen is dat het vervelend is maar niemand er wat aan kan doen. Ongekend slechte en trage service. Alles behalve serieus genomen.Reis naar Gran Canaria op 12/12/2021
Zeer goede ontvangst door Martijn de Nederlandse reisgids van Sunweb .Ook bijgestaan door zijn vriendin Willeke die eveneens zeer bekwaam haar job uitvoerde ..Fantastisch hotel in Gran Canaria .Hotel Gran Canaria Princesse echt top .Op voorstel van Martijn hebben we een toer rond het eiland gedaan .Echt een aanrader .En gaan zeker terug in de toekomst met Sunweb gaan 😉
vakantie geboekt naar Zakynthos via Sunweb
Ten eerste een van de slechtste hotels waar we ooit geweest zijn We hebben na 1 week afzien en zeer slecht eten gehad ( zwaar onder de maat ) uit ellende zelf maar een vlucht terug geboekt want Sunweb was nergens te vinden en toen ze eindelijk eens terug reageerde waren allerminst netjes en niet behulpzaam, advies is boek geen reis naar dit hotel en al helemaal geen vakantie via SunwebWintersport reis
Reis geboekt met Sunweb. Krijg ik een mail dat het misschien niet door kan gaan. Ik kan de reis niet anuleren en ik krijg ook geen duidelijkheid of het door gaat. Bellen helpt ook niet, waardeloos dit!
Wacht nu al meer dan 48 uur op duidelijkheid terwijl reis over een week is.Vakantie Kreta met aardbevingen, geen begrip of klantvriendelijke oplossing.
Ik heb een vakantie geboekt via Sunweb omdat ik een weekje alleen op vakantie wilde gaan, Sunweb had als enige een hotel die een hotel in mijn ogen aanbod die ook voor een redelijke prijs was.
Hotel geboekt, aangekomen op bestemming. Alles leek tot zover in orde. Ik zat op Kreta en tijdens mijn 2e dag was er de 2e heftigste aardbeving ooit, de hoogste is gemeten in 1994 op een schaal van 6.1, 6 dagen geleden was er een aardbeving van 6 op de schaal van richter. Na deze aardbeving zijn er nog wel honderden naschokken/bevingen geweest, de volgende dag werd ik weer wakker geschud. Ik heb direct aan de bel getrokken bij de 'reisleiding', deze vertelde mij dat ik 'rustig moest doen' en dat het wel even kon duren voordat ik voorzien zou worden van een antwoord.
Op zo'n moment wil je gewoon graag geholpen/gehoord worden, ik wilde niet langer blijven op Kreta, ook omdat ik alleen was. Als ik dan te horen krijg dat ik 'even rustig moet doen en moet afwachten', vind ik dit ongelofelijk als zo'n organisatie zijnde. Schandalig gewoon.
Niks was mogelijk en ik wilde zo snel mogelijk weg, ik heb maar zelf een vlucht geboekt (enkele reis van 400 euro, wat ook volstrekt belachelijk is) omdat ik gewoon mijn eigen veiligheid wilde waarborgen.
Voortaan boek ik toch gewoon maar weer lekker bij de bekendere rode/blauwe concurrent, Sunweb = goedkoop = duurkoop. Nooit meer.Reis naar Griekenland
Ik heb een vakantie geboekt bij Sunweb. Door enig mankement is de datum verkeerd doorgevoerd, waardoor ik niet op vakantie kan. Na meer dan 2 uur bellen met Sunweb is er geen enkele mogelijkheid tot coulance. Zelfs niet wanneer ik aangeef exact dezelfde vakantie te willen, met exact dezelfde luchtvaartmaatschappij, van dezelfde luchthaven met dezelfde vluchttijd maar met een andere datum (die nota bene nog ruimschoots beschikbaar is). De reden: mijn betaling is al doorgevoerd (minder dan 24 uur na boeken). Nu krijg ik vanochtend (24 uur na contact met Sunweb!) pas te zien dat mijn betaling is doorgekomen.
Naast dat dit bedrijf geen enkele moeite doet om te helpen bij het zoeken naar oplossingen, liegen ze glashard tegen mij.
Het helpen van een student die op zijn tandvlees loopt vanwege een vreselijk jaar, die eindelijk een keer enorm graag op vakantie wil, is kennelijk veel te veel gevraagd voor Sunweb.Vakantiereis
Schandalig.
Wacht al een jaar op mijn geld. Moeten gewoon binnen 2 weken retourneren net als de concurrentie. Kijken alleen naar hun eigen belang. Nooit meer mee in zee.reis
lichten je gewoon op!!
rekenen omboekingskosten terwijl ze zelf de reis annuleren en een nieuwe reis erin zetten en moet je opeens 250,00 meer betalen.
Pure oplichting
Wachttijd 70 minuten!!! en dan nog opgelicht worden ookReis naar Griekenland
Sunweb is al weken onbereikbaar.
Wanneer je telefonisch contact zoekt via 0900-0290, krijg je via ingesproken boodschap te horen dat het druk is, waarna de verbinding door hun wordt verbroken.
Sunweb belooft dat het vragen gesteld via hun website binnen 5 dagen beantwoord. Ook hier blijft het stil......
Wanneer je vraagt of ze jou willen terug bellen, dan volgt een antwoord dat ze dit niet jouw mail in behandeling kunnen nemen. Ik heb geen vertrouwen meer in Sunweb.
Is Sunweb failliet ??Vakantie naar Gran Canaria
Zeer slechte ervaring met Sunweb. De volgende knelpunten hieronder:
- De infodesk is zelden beschikbaar. Als je belt, zijn er meer dan tien wachtenden voor je. Na een minuut of tien wordt je uit de lijn gegooid omdat het druk is. Ze verzoeken je dan later terug te bellen. Dit lukt ongeveer na een poging of twintig. Via de contactformulier duurt het ook minimaal 5 werkdagen voordat je antwoord hebt op je vraag.
Je wordt volledig aan je lot overgelaten bij Sunweb.
Enige positieve punt: Als je eenmaal een medewerker aan de lijn hebt, zijn ze altijd vriendelijk en behulpzaam. Vandaar de ene ster. Anders was Sunweb geen 1 ster waard zijn.Spanje
Geen service, totaal onbereikbaar, gewoon amateurs cq onbetroubaar!!!
Reis naar Grancanaria
Boeken en betalen gaat vlot, helaas zijn dit oplichters. Na bevestiging bleek dat zij mijn huurauto, waarvoor ik betaald heb, niet hebben toegevoegd aan mijn sunweb account. Ik heb 40keer gebeld, verbinding is onmogelijk. Op e-mails, twitter en Facebook wordt niet gereageerd. DIT IS ERG SLECHT. Mijn advies voor jullie is om de zaak maar te sluiten. Jullie zijn duidelijk niet instaat om service te bieden. Jullie zijn alleen goed in geld innen.
Anderen bekeken ook

La Casita: Ervaringen Olijfbomen zover het oog kan zien, typisch Spaanse avonden met tapas en flamenco, de comfort van een eigen huisje zonder bur...

Lees nu! De ervaringen van dit bedrijf? Golfreizen is een bureau welke groepsreizen en cursussen organiseert waarbij mensen kunnen golfen en vakant...


Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen over Vakantieveluwe? Vakantieveluwe is een website waar u een vakantiehuisje, vakantiewoning, vakantie bunga...
Zeer tevreden over ons verblijf in hotels Gran Canaria Princess .Met vooral heel vriendelijk personeel .Rondom super verblijf gehad.Ook de reisgidsen van Sunweb Martijn en diens vriendin Willeke waren super👌👌👌👌Hebben een geweldige vakantie gehad. Op 12/12/2021 zijn we ginds toegekomen ...