Sunweb Zomer
Alle reviewsSunweb Zomer
Alle reviews (47)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Zomervakantie geboekt met vroegboekkorting
Wij hebben zojuist alvast onze zomervakantie geboekt - voor de vroegboekkorting en dat scheelde toch best wel veel! Hadden we van vrienden gehoord ;-);-)
Vorig jaar waren we ook met Sunweb weggeweest, toen naar Spanje, en dat is toen goed bevallen. Gewoon nog een ouderwetse onderneming waar je service krijgt en dingen goed worden geregeld (vonden wij dan). Het hotel was gewoon zoals we hadden verwacht en we werden netjes gebracht en gehaald van het vliegveld. Soms is een andere reis goedkoper, maar dan moet je alles zelf regelen of komen ze afspraken niet na (helaas hebben we dat ook wel eens meegemaakt...), maar met Sunweb was alles goed gegaan. Daarom hebben we nu weer hier geboekt, maar dan dus goedkoper.Meerdere zomervakanties naar Spanje geboekt hier, heerlijk!
Paar keer op rij onze zomervakantie geboekt bij Sunweb.
Heerlijke zonvakanties naar Spanje. Een keertje Portugal gedaan, was ook mooi, maar we vinden Spanje toch gezelliger. En de taal is makkelijker.
Alles was telkens gewoon goed geregeld, het personeel dat je begeleidt is vriendelijk van Sunweb.
En onze locaties zijn nog nooit tegengevallen.
Vind de reizen niet altijd heel goedkoop alleen, daarom boeken we nu vroeger, want dan krijg je vroegboekkorting en dat scheelt best veel! Maar alles is ook geregeld, dat maakt het ook duurder natuurlijk.goede ervaringen met Sunweb
Ik kom altijd terug bij reisorganisaties waar ik goede ervaringen heb en Sunweb is daar eentje van. Ik heb hier zeker wel een keer of 4 een zomervakantie geboekt en dat is telkens prima bevallen (anders kom er ook niet meer terug natuurlijk).
Ik wacht meestal wel even op een goede aanbieding ofzo want dat is altijd weer lekker meegenomen.
Ik heb het telkens prima georganiseerd gevonden en nooit rare verassingen gehad. Ze hebben hier mooie accommodaties en bestemmingen dus altijd wel iets te kiezen.All inclusive Spaanse zon
Ik was heel tevreden met onze reis naar de zon! Alles was netjes verzorgd, we werden opgehaald op het vliegveld (wel even zoeken daar!) en naar het hotel gebracht. We zaten dicht bij het Spaanse strand, 10 minuutjes lopen ongeveer. Eten was in het hotel en was ook goed verzorgd, wel soms beetje hetzelfde, maar we waren er een week, dus niet erg.
Vooral met kinderen erbij is het handig als alles een beetje voor je is geregeld van te voren!Marsa Alam Equinox
Nog nooit zo een slechte vakantie gehad; en Sunweb filtert de slechte reviews er gewoon uit. Mijn super slechte ervaring, en die van onze mede reisgenoten, staan er gewoon nooit tussen. Hee slechte smaak overgehouden aan Sunweb.
Baggerservice bij sunweb
Binnen een werkdag verzoek gedaan om de geboekte reis te annuleren; maar nee, daarvoor wilt Sunweb ruim 1500 euro zien. Er waren voor de reis nog maar 2 kamers beschikbaar en ten tijde van het verzoek nog maar 1 (ofwel; Sunweb heeft hierdoor ook geen omzet mis gelopen). Wat een baggerservice. Ik ben bereid de review weg te halen mits er een oplossing wordt geboden (boeking 4610898).
All inclusive vakantie Gran Canaria
All inclusive vakantie naar Gran Canaria geboekt bij Sunweb.
Eiland was prachtig, veel natuur en zee. Leuk kunnen rondrijden met een gehuurde auto.
Hotel was ook goed en ideaal om je geen zorgen te hoeven maken over eten, want dat zat er gewoon bij en we hadden genoeg keuze iedere dag (je hoort weleens anders) .
Het was de eerste keer dat wij boekten bij Sunweb maar niet de laatste!All inclusive vakantie Gran Canaria
All inclusive vakantie naar Gran Canaria geboekt bij Sunweb.
Eiland was prachtig, veel natuur en zee. Leuk kunnen rondrijden met een gehuurde auto.
Hotel was ook goed en ideaal om je geen zorgen te hoeven maken over eten, want dat zat er gewoon bij en we hadden genoeg keuze iedere dag (je hoort weleens anders) .
Het was de eerste keer dat wij boekten bij Sunweb maar niet de laatste!Reis naar Gran Canaria op 12/12/2021
Zeer goede ontvangst door Martijn de Nederlandse reisgids van Sunweb .Ook bijgestaan door zijn vriendin Willeke die eveneens zeer bekwaam haar job uitvoerde ..Fantastisch hotel in Gran Canaria .Hotel Gran Canaria Princesse echt top .Op voorstel van Martijn hebben we een toer rond het eiland gedaan .Echt een aanrader .En gaan zeker terug in de toekomst met Sunweb gaan 😉
volgend jaar weer
paar keer geboekt bij Sunweb en tot nu toe nooit klachten gehad!!
ja ok we hadden een keer echt heel vies eten in het vliegtuig, iets met gesmolten kaas maar dan bruinig echt vies. maar daar kon Sunweb natuurlijk niets aan doen volgens mij
dus ik ben tevreden hier
volgend jaar weer (moet nog boeken)!!!Reis naar Kos via Sunweb (nooit doen)
Zeer slechte ervaring Sunweb!!
Afgelopen zomer hebben wij een zeer luxe vakantie geboekt via Sunweb naar Kos (5 sterren en vol 14 dagen). Alles erop en eraan. Van de twee weken hebben we bijna de helft geen vakantie gehad vanwege sluitingen van zwembaden, geen airco, geen water in een van de mitsis resorts. We hebben dit zeer serieus genomen en pas na tientallen emails/telefoontjes is vandaag pas gereageerd (bijna 6 maanden later!) en wordt er vanuit Sunweb niets gedaan of opgelost. Het antwoord dat we krijgen is dat het vervelend is maar niemand er wat aan kan doen. Ongekend slechte en trage service. Alles behalve serieus genomen.vakantie geboekt naar Zakynthos via Sunweb
Ten eerste een van de slechtste hotels waar we ooit geweest zijn We hebben na 1 week afzien en zeer slecht eten gehad ( zwaar onder de maat ) uit ellende zelf maar een vlucht terug geboekt want Sunweb was nergens te vinden en toen ze eindelijk eens terug reageerde waren allerminst netjes en niet behulpzaam, advies is boek geen reis naar dit hotel en al helemaal geen vakantie via SunwebWintersport reis
Reis geboekt met Sunweb. Krijg ik een mail dat het misschien niet door kan gaan. Ik kan de reis niet anuleren en ik krijg ook geen duidelijkheid of het door gaat. Bellen helpt ook niet, waardeloos dit!
Wacht nu al meer dan 48 uur op duidelijkheid terwijl reis over een week is.Vakantie Kreta met aardbevingen, geen begrip of klantvriendelijke oplossing.
Ik heb een vakantie geboekt via Sunweb omdat ik een weekje alleen op vakantie wilde gaan, Sunweb had als enige een hotel die een hotel in mijn ogen aanbod die ook voor een redelijke prijs was.
Hotel geboekt, aangekomen op bestemming. Alles leek tot zover in orde. Ik zat op Kreta en tijdens mijn 2e dag was er de 2e heftigste aardbeving ooit, de hoogste is gemeten in 1994 op een schaal van 6.1, 6 dagen geleden was er een aardbeving van 6 op de schaal van richter. Na deze aardbeving zijn er nog wel honderden naschokken/bevingen geweest, de volgende dag werd ik weer wakker geschud. Ik heb direct aan de bel getrokken bij de 'reisleiding', deze vertelde mij dat ik 'rustig moest doen' en dat het wel even kon duren voordat ik voorzien zou worden van een antwoord.
Op zo'n moment wil je gewoon graag geholpen/gehoord worden, ik wilde niet langer blijven op Kreta, ook omdat ik alleen was. Als ik dan te horen krijg dat ik 'even rustig moet doen en moet afwachten', vind ik dit ongelofelijk als zo'n organisatie zijnde. Schandalig gewoon.
Niks was mogelijk en ik wilde zo snel mogelijk weg, ik heb maar zelf een vlucht geboekt (enkele reis van 400 euro, wat ook volstrekt belachelijk is) omdat ik gewoon mijn eigen veiligheid wilde waarborgen.
Voortaan boek ik toch gewoon maar weer lekker bij de bekendere rode/blauwe concurrent, Sunweb = goedkoop = duurkoop. Nooit meer.Reis naar Griekenland
Ik heb een vakantie geboekt bij Sunweb. Door enig mankement is de datum verkeerd doorgevoerd, waardoor ik niet op vakantie kan. Na meer dan 2 uur bellen met Sunweb is er geen enkele mogelijkheid tot coulance. Zelfs niet wanneer ik aangeef exact dezelfde vakantie te willen, met exact dezelfde luchtvaartmaatschappij, van dezelfde luchthaven met dezelfde vluchttijd maar met een andere datum (die nota bene nog ruimschoots beschikbaar is). De reden: mijn betaling is al doorgevoerd (minder dan 24 uur na boeken). Nu krijg ik vanochtend (24 uur na contact met Sunweb!) pas te zien dat mijn betaling is doorgekomen.
Naast dat dit bedrijf geen enkele moeite doet om te helpen bij het zoeken naar oplossingen, liegen ze glashard tegen mij.
Het helpen van een student die op zijn tandvlees loopt vanwege een vreselijk jaar, die eindelijk een keer enorm graag op vakantie wil, is kennelijk veel te veel gevraagd voor Sunweb.Vakantiereis
Schandalig.
Wacht al een jaar op mijn geld. Moeten gewoon binnen 2 weken retourneren net als de concurrentie. Kijken alleen naar hun eigen belang. Nooit meer mee in zee.reis
lichten je gewoon op!!
rekenen omboekingskosten terwijl ze zelf de reis annuleren en een nieuwe reis erin zetten en moet je opeens 250,00 meer betalen.
Pure oplichting
Wachttijd 70 minuten!!! en dan nog opgelicht worden ookReis naar Griekenland
Sunweb is al weken onbereikbaar.
Wanneer je telefonisch contact zoekt via 0900-0290, krijg je via ingesproken boodschap te horen dat het druk is, waarna de verbinding door hun wordt verbroken.
Sunweb belooft dat het vragen gesteld via hun website binnen 5 dagen beantwoord. Ook hier blijft het stil......
Wanneer je vraagt of ze jou willen terug bellen, dan volgt een antwoord dat ze dit niet jouw mail in behandeling kunnen nemen. Ik heb geen vertrouwen meer in Sunweb.
Is Sunweb failliet ??Vakantie naar Gran Canaria
Zeer slechte ervaring met Sunweb. De volgende knelpunten hieronder:
- De infodesk is zelden beschikbaar. Als je belt, zijn er meer dan tien wachtenden voor je. Na een minuut of tien wordt je uit de lijn gegooid omdat het druk is. Ze verzoeken je dan later terug te bellen. Dit lukt ongeveer na een poging of twintig. Via de contactformulier duurt het ook minimaal 5 werkdagen voordat je antwoord hebt op je vraag.
Je wordt volledig aan je lot overgelaten bij Sunweb.
Enige positieve punt: Als je eenmaal een medewerker aan de lijn hebt, zijn ze altijd vriendelijk en behulpzaam. Vandaar de ene ster. Anders was Sunweb geen 1 ster waard zijn.Spanje
Geen service, totaal onbereikbaar, gewoon amateurs cq onbetroubaar!!!
Anderen bekeken ook

La Casita: Ervaringen Olijfbomen zover het oog kan zien, typisch Spaanse avonden met tapas en flamenco, de comfort van een eigen huisje zonder bur...

Lees nu! De ervaringen van dit bedrijf? Golfreizen is een bureau welke groepsreizen en cursussen organiseert waarbij mensen kunnen golfen en vakant...


Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen over Vakantieveluwe? Vakantieveluwe is een website waar u een vakantiehuisje, vakantiewoning, vakantie bunga...
Zeer tevreden over ons verblijf in hotels Gran Canaria Princess .Met vooral heel vriendelijk personeel .Rondom super verblijf gehad.Ook de reisgidsen van Sunweb Martijn en diens vriendin Willeke waren super👌👌👌👌Hebben een geweldige vakantie gehad. Op 12/12/2021 zijn we ginds toegekomen ...