NederlandReview

    Ervaringen Sunweb Zomer

    Het in 2000 opgerichte Sunweb Zomer bestaat dit jaar 16 jaar. Als sinds 2000 biedt Sunweb Zomer voordelige vliegvakanties, wintersportreizen en autovakanties. Bestemmingen waar de reizen heen voeren zijn zowel binnen als buiten Europa te boeken. Sunweb Zomer biedt de reizen uitsluitend aan via hun overzichtelijke websites, waar je het hele jaar door vakanties kunt boeken, of je nu in de winter of in de zomer op vakantie wilt.

    Wat biedt Sunweb Zomer?
    De website van Sunweb Zomer biedt een ruim assortiment aan zonvakanties, maar ook wintervakanties en zelfs autovakanties. Met meer dan 5000 vakanties, kunt u uw droomvakantie vinden en lekker genieten in de zon of sneeuw. De zonvakanties zijn te boeken naar Griekenland, Spanje en Turkije. Skiën, snowboarden en andere winteractiviteiten kun je uitvoeren in Zwitserland, Frankrijk en Oostenrijk en met de autovakanties kun je je laten leiden naar Oostenrijk, Italië en Spanje.

    Daarnaast biedt Sunweb Zomer nog vakanties in de categorieën:

    Exclusieve escapes:
    Voor Sunweb Excellent zijn de beste hotels geselecteerd. Het zijn exclusieve plekken waar je terecht kunt om heerlijk te ontspannen. Ook deze luxe resorts zijn te boeken voor een scherpe Sunweb-prijs.

    Uniek & Authentiek;
    Voor Sunweb Secrets is verder gekeken dan waar de toerist gaat. Dat heeft mooie plekken opgeleverd waar u de echte cultuur kunt opsnuiven.

    All-inclusive favorieten;
    Sunweb Selections zijn all-inclusive hotels met een hoge waardering. Alles is hier goed geregeld: zwembaden, reisleiding en de kamer.

    Bijzondere belevenissen;
    Sunweb Xperience biedt all-inclusive hotels, maar dan met gave activiteiten. Je kunt het zo gek niet bedenken of het is te doen.
    -    Groepsreizen en;
    -    Sneeuwpret voor de hele familie.

    Heb je echt nog geen idee waar je heen wilt of wat voor vakantie je wilt? Dan kun je je laten inspireren door de inspiratiemagazines van Sunweb Zomer.

    Aanbiedingen van Sunweb Zomer
    Door het ruime aanbod van zonvakanties, maar ook winter- en autovakanties, zijn er van tijd tot tijd aanbiedingen te vinden op de website. Zo kun je van dezelfde vakantie genieten, maar dan voor een lagere prijs, waardoor je meer over houdt om leuke dingen te doen op uw favoriete bestemming. Zoals een keertje winkelen of de middag op het terras doorbrengen.

    Wat belooft Sunweb Zomer?
    Door de keurmerken van SGR, ANVR, Thuiswinkel Waarborg en het Calamiteitenfonds ben je verzekerd van een goede vakantie bij Sunweb Zomer.

    Hoe gaat Sunweb Zomer om met vragen en klachten?
    Sunweb Zomer staat je graag te woord. Met vragen of klachten kun je terecht bij de klantenservice. De klantenservice van Sunweb Zomer is telefonisch te bereiken van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur. Op zondag is de klantenservice gesloten. Het is ook mogelijk om een e-mail te sturen met daarin uw vraag of klacht.

    Het e-mail adres is op de website van Sunweb Zomer te vinden.

    Mening geven over Sunweb Zomer
    Heeft u uw favoriete bestemming via Sunweb Zomer gevonden en heeft u de ultieme zon- of wintersport- of autovakantie ervaren? Geef dan je mening! Laat anderen weten wat je van de reis en de services van Sunweb Zomer vond zodat zij ook een goede zon-, wintersport- of autovakantie kunnen hebben, net als jij.

    TIP! Dit bedrijf staat in onze top 20 reis-organisaties 2016 !! Lees hier snel het artikel.

    Denkt u er aan om te boeken bij Sunweb Zomer? Lees eerst klantervaringen zodat u met een gerust hart kunt boeken. Lees het bij NederlandReview!

    Sunweb Zomer
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (10)

    7,4
    80% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    7,8

    Service

    7,2

    Prijs

    7,2

    Leveren

    7,4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Zomervakantie geboekt met vroegboekkorting

    Hannelore03-01-2018

    Wij hebben zojuist alvast onze zomervakantie geboekt - voor de vroegboekkorting en dat scheelde toch best wel veel! Hadden we van vrienden gehoord ;-);-)

    Vorig jaar waren we ook met Sunweb weggeweest, toen naar Spanje, en dat is toen goed bevallen. Gewoon nog een ouderwetse onderneming waar je service krijgt en dingen goed worden geregeld (vonden wij dan). Het hotel was gewoon zoals we hadden verwacht en we werden netjes gebracht en gehaald van het vliegveld. Soms is een andere reis goedkoper, maar dan moet je alles zelf regelen of komen ze afspraken niet na (helaas hebben we dat ook wel eens meegemaakt...), maar met Sunweb was alles goed gegaan. Daarom hebben we nu weer hier geboekt, maar dan dus goedkoper.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Volgende keer vliegen

    Harry20-12-2017

    Ok, de busreis was echt om te huilen want ik heb daar gewoon echt een hekel aan. De vakantie zelf was top toen we er eindelijk waren! Maar 24 uur in de bus doe ik nooit meer, wat een ramp. Volgende keer ga ik met jullie vliegen!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    All inclusive vakantie Gran Canaria

    Th. Verburgt20-12-2017

    All inclusive vakantie naar Gran Canaria geboekt bij Sunweb.
    Eiland was prachtig, veel natuur en zee. Leuk kunnen rondrijden met een gehuurde auto.
    Hotel was ook goed en ideaal om je geen zorgen te hoeven maken over eten, want dat zat er gewoon bij en we hadden genoeg keuze iedere dag (je hoort weleens anders) .

    Het was de eerste keer dat wij boekten bij Sunweb maar niet de laatste!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    OPLICHTERS ZIJN HET

    lydia dekker24-08-2017

    AAN EEN IEDER: REIS NEVER NOOIT MET SUNWEB! ZE LICHTEN JE OP WAAR JE BIJ STAAT EN SPELEN DE VERMOORDE ONSCHULD! ONDERSTAAND DE REACTIE VAN CUSTOMER SERVICE. WEET OOK DAT DE REISLEIDING ALDAAR BESTAAT UIT EEN KEREL DIE JE BIJ AANKOMST EEN ENVELOP IN JE HANDEN DUWT EN EEN DAG LATER PAS OP JE APPJE REAGEERT.

    WAT EEN IN-EN-IN SLECHTE ORGANISATIE, IK VERTREK NOOIT MEER MET HEN!!!!!!

    Beste mevrouw Dekker,

    Hiermee wil ik reageren op uw e-mail van 10 augustus, waarin u aangeeft niet tevreden te zijn met onze reactie op uw vakantie-ervaringen. Graag voorzie ik u van een toelichting.

    In uw e-mail geeft u aan dat u een kamer wilde met landzicht maar met 2 losse bedden. Omdat de 2-persoonskamers landzijde helemaal volgeboekt waren heeft u de keuze gemaakt voor de 2-persoonskamer luxe type zeezicht in Hotel Sheraton Dubrovnik Riviera. Verder zie ik in uw boeking dat u de preferentie ‘aparte bedden’ heeft doorgegeven. Ik vind het vervelend dat u in de veronderstelling was dat de preferentie is gegarandeerd en ik begrijp uw teleurstelling dat de aangeboden kamer een 2-persoonsbed had.

    Zoals op onze website te zien is staat bij zowel de 2-persoonskamer luxe type zeezicht als bij de 2-persoonskamers landzijde algemeen het volgende:

    - 1 x éénpersoonsbed
    - 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed

    Omdat uw boeking bestaat uit twee personen staan er ook maar twee bedden in de kamer. Dit kan dus 1 x een tweepersoonsbed of 2 x een 1-persoonsbed zijn, wij hebben helaas geen inzicht in de kamerindeling van een hotel en kunnen onze gasten daarom ook niet vooraf informeren over wat voor bedden zij krijgen. Daarbij wil ik opmerken dat preferenties niet altijd kunnen worden gegarandeerd.

    Verder geeft u aan dat omdat u een 2-persoonsbed kreeg u aan de receptie heeft gevraagd om een kamer met twee aparte bedden. Vervolgens heeft het hotel u een kamer kunnen aanbieden met twee losse bedden maar betrof dit een kamer met landzicht. u bent zelf akkoord gegaan met deze kamerwissel met de kennis over het uitzicht. Het kan voorkomen dat Sunweb een kamer niet meer kan aanbieden omdat deze vol zitten terwijl op bestemming blijkt dat dit bepaalde type dan nog wel vrij is. dit heeft ermee te maken dan Sunweb maar een bepaald aantal kamers per kamertype afneemt en deze kan verkopen.

    Ik vind het erg spijtig te vernemen dat u op bestemming geen contact heeft opgenomen met onze reisleiding op bestemming of met ons op het hoofdkantoor. Wij hadden graag voor u actie ondernomen naar het hotel dat u alsnog uw luxe kamer met zeezicht zou krijgen. U heeft ons niet in staat gesteld het probleem tijdens uw vakantie op te lossen en dus niet de kans gegeven. Natuurlijk is dit achteraf niet meer mogelijk voor ons.

    Hoe teleurstellend ik uw opmerkingen ook vind, heb ik geen aanleiding gezien om u een vergoeding aan te bieden.

    Met bovenstaande reactie vertrouw ik erop u van aanvullende informatie te hebben voorzien.

    Met vriendelijke groet,
    payoff
    Sharon
    Afdeling Customer Support
    Postbus 1439, 3000 BK Rotterdam
    t +31 (0)10 2802102
    f +31 (0)10 2802129

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    All inclusive Spaanse zon

    Lidewij Maartens18-07-2017

    Ik was heel tevreden met onze reis naar de zon! Alles was netjes verzorgd, we werden opgehaald op het vliegveld (wel even zoeken daar!) en naar het hotel gebracht. We zaten dicht bij het Spaanse strand, 10 minuutjes lopen ongeveer. Eten was in het hotel en was ook goed verzorgd, wel soms beetje hetzelfde, maar we waren er een week, dus niet erg.

    Vooral met kinderen erbij is het handig als alles een beetje voor je is geregeld van te voren!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    BOEK NOOIT BIJ SUNWEB!!!!!

    Levensgenieter15-06-2017

    SUNWEB: ZEER, ZEER SLECHT!!! Boek hier nooit!
    Erg slechte reisorganisatie. Bij klachten en problemen vind je geen gehoor. Vooral de klantenservice is zwaar onvoldoende. Vlucht werd geannuleerd en zonder uitleg omgeboekt. Hierdoor miste ik mijn aansluitende transfer en had bovendien veel kosten voor de extra dag verblijf. Al met al 500,- extra kosten moeten maken a.g.v. het handelen van Sunweb. Aangekaart ter plekke, geen enkele toereikende reactie of gebaar. Bij thuiskomst klacht ingediend, wordt eerst vertraagd in een reactie en daarna wordt elke klacht gedown- sized, men is niet bereid naar zichzelf te kijken. Alles is wat hen betreft onmacht en dat is voor hen de reden om niet op klachten in te gaan en geen enkele helpende hand te bieden bij problemen. Verwacht ook zeker geen excuses voor de door hen zelf veroorzaakte problemen en niet genoten vakantiedagen doordat je verplicht bij het hotel moet blijven om het laatste nieuws te horen (waar je dan overigens zelf achter aan moet, anders hoor je niets). Ook veel te duur,zeker als je t.o.v. zelf je reis samenstellen geen extra service krijgt. Gewoon boeken bij Booking.com, je krijgt dan ook geen extra service net als bij Sunweb, maar je bent wel veel goedkoper uit! Tip: bekijk al de reviews op hun eigen website met argusogen: Een negatieve of kritische beoordeling/review komt niet op hun website terecht,dus alle beoordelingen moet je zeker met een korrel zout nemen. Kortom: boek nooit een reis bij Sunweb!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    soms scherpe aanbiedingen

    Han van der Hulst10-01-2017

    Aantal keer geboekt bij Sunweb, omdat ze soms scherpe aanbiedingen hebben voor verre zonnige reizen.
    Alles ging telkens goed, genoeg opties en alles prima geregeld.

    Levensgenieter15-06-2017

    Erg slechte reisorganisatie. Bij klachten en problemen vind je geen gehoor. Vooral de klantenservice is zwaar onvoldoende. Ook veel te duur,zeker als je t.o.v. zelf je reis samenstellen geen extra service krijgt. Een negatieve beoordeling komt niet op hun website terecht,dus alle beoordelingen moet je zeker met een korrel zout nemen. Kortom: boek nooit een reis bij Sunweb!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    All inclusive vakantie Gran Canaria

    Th. Verburgt10-09-2016

    All inclusive vakantie naar Gran Canaria geboekt bij Sunweb.
    Eiland was prachtig, veel natuur en zee. Leuk kunnen rondrijden met een gehuurde auto.
    Hotel was ook goed en ideaal om je geen zorgen te hoeven maken over eten, want dat zat er gewoon bij en we hadden genoeg keuze iedere dag (je hoort weleens anders) .

    Het was de eerste keer dat wij boekten bij Sunweb maar niet de laatste!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Wederom een vakantie met Sunweb

    Mark01-04-2016

    Vorige jaar in de zomervakantie met Sunweb op vakantie geweest naar Spanje, zeer goed bevallen. Hebben er afgelopen week wederom een vakantie geboekt, dit maal naar Turkije. Nog steeds bijzonder tevreden over de service, al moet ik zeggen dat je hier ook wel voor betaalt.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7

    Volgende keer vliegen

    Harry18-01-2016

    Ok, de busreis was echt om te huilen want ik heb daar gewoon echt een hekel aan. De vakantie zelf was top toen we er eindelijk waren! Maar 24 uur in de bus doe ik nooit meer, wat een ramp. Volgende keer ga ik met jullie vliegen!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Schrijf zelf een review over Sunweb Zomer

    Uw beoordeling