Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
0% Zou hier weer kopen
Wanneer je een vakantie wilt boeken naar Griekenland, Spanje of Portugal kun je onder andere bij touroperator SolFly terecht. Zij bieden verschillende bestemmingen aan waarbij alles geregeld is. En wil je een auto huren op de plaats van bestemming, dan kun je deze ook meteen reserveren. Wat de klanten over dit bedrijf vertellen lees je hier bij NederlandReview.
SolFly biedt als touroperator twintig reisbestemmingen aan in Griekenland, Portugal en Spanje. Het bedrijf wordt bestuurd door Hans Mosselman die Solfly oprichtte zeven jaar nadat hij reisgigant Sudtours aan het Rotterdamse Sundio had verkocht. Hij bekleedde functies bij het SGR (stichting garantiefonds reisgelden) en is erelid van de ANVR (algemene Nederlandse vereniging van reisondernemingen). Binnen SolFly houdt hij zich vooral bezig met de inkoop van accommodaties. Dankzij een uniek netwerk en zijn jarenlange ervaring weet hij met zijn team de leukste accommodaties te selecteren in Spanje, Griekenland en Portugal.
Bij SolFly kun je een vakantie boeken naar een bestemming in Griekenland, Portugal of Spanje waarbij je verblijft in één van de 500 SolFly accommodaties. Zij zoeken voor jou de goedkoopste vluchten uit in combinatie met deze accommodaties, die geselecteerd zijn op kleinschaligheid, sfeer en entourage. Hierbij kun je vanaf meerdere luchthavens in Nederland, België en Duitsland met verschillende luchtvaartmaatschappijen vliegen. SolFly regelt de vlucht, het transfer en een optimale service. In samenwerking met Sunnycars bieden zij ook autoverhuur aan in verschillende landen.
Met SolFly kun je op reis gaan naar Kreta, Kos, Rhodos, Mallorca, Ibiza, de Costa del Sol, Tenerife, Lanzarote, de Algarve, etc. Voor een overzicht van het aanbod kun je behalve de website ook het online reismagazine raadplegen.
Via de homepage kun je in het zoekscherm het land en de bestemming van je voorkeur kiezen, met hoeveel personen je reist, welke luchthaven je voorkeur heeft en hoe lang en wanneer je wilt reizen. Je krijgt vervolgens een overzicht te zien waaruit je kunt kiezen. Ook hebben ze op de homepage speciale aanbiedingen en last minutes staan die je kunt reserveren. Vervolgens kun je nog verdere opties boeken zoals de huur van een auto, waarna je al je gegevens invult en via iDeal kunt betalen.
Wanneer je tijdens een reis een klacht hebt dan moet je deze bij de reisleiding melden. Daarmee stel je hen in staat het probleem ter plekke op te lossen. Als de lokale reisleiding niet bereikbaar is kun je contact opnemen met de lokale agent of met SolFly B.V. Is de klacht ter plekke niet naar tevredenheid opgelost dan kun je bij de reisleiding om een klachtenformulier vragen en deze gezamenlijk invullen. Een kopie hiervan kun je na afloop van de reis met een gemotiveerde klachtbrief sturen naar klachten@solfly.nl of inleveren bij je boekingskantoor. Is de klacht niet ter plekke gemeld of is er geen klachtenformulier aanwezig, dan kan de klacht niet in behandeling worden genomen. Voor jouw zekerheid, ze zijn zowel aangesloten bij ANVR, als bij de SGR (Stichting Garantiefonds Reisgelden) en ook bij het Calamiteitenfonds.
Heb jij al eens een reis geboekt bij deze touroperator? Was alles netjes geregeld en voldeed de accommodatie aan je verwachtingen of heb je nog het één en ander aan te merken? Wij horen dit graag van jou, zo help je anderen bij het maken van een keuze voor de juiste touroperator!
Zorgt SolFly voor een onbezorgde vakantie naar bestemmingen aan de Middellandse Zee voor haar klanten of wordt dit anders ervaren door de reizigers?
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!
Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters
Gelieve eerst in te loggen
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Totaal
Geboekt en nu kunnen we geen contact meer opnemen reageren nergens op niet op de mail en als je hun belt krijg je alleen maar een bandje .
Johan Visser
21-06-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Solfly jullie zijn een slechte organisatie. Tot 2x toe hotel dicht. Kunnen jullie niets aan doen, natuurlijk. Maar jullie hadden je cliënten dat wel even kunnen laten weten. Nu hebben wij voor de 2x alles achter jullie aan moeten bellen. En 3 dagen voor vertrek, moeten horen dat hotel dicht is. Nou jullie kunnen vergeten dat we nog ooit bijvullen gaan boeken
P Hoet
21-05-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Mijn zoon en zijn vriendin hebben 8 dagen Kos geboekt met vertrek 17-8. Omboeken kost €100pp en bij annuleren alles kwijt. Vanaf 17 augustus is de PCRtest verplicht 92,50pp dus het kost ze sowieso bijna minimaal €200 of ze wel of niet gaan. Informatievoorziening is minimaal en reispapieren ook nog niet binnen. Wij hebben zelf nog iets geboekt staan in september bij TUI en het verschil is enorm. Wij mogen GRATIS omboeken, tegemoetkoming in de PCR kosten en duidelijke informatie per mail. Dit is hoe je hoort te ondernemen, bij goede jaren incasseer je (en niet je klanten) en nu neem je je verlies, dat heet ondernemersrisico en zorgplicht.
Annelies
12-08-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
PakketReis gaat niet door hotel dicht en vlucht geannuleerd. Solfly blijft een voucher opdringen , gelukkig hebben wij advies van rechtsbijstand , we hebben gewoon recht op refund. Ook hebben ze mijn inloggevens veranderd zodat ik mijn bagagekosten niet meer kan terug vorderen, kijken wat we daar mee kunnen juridisch!
Daisy kerste
23-07-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Hoe kan het dan dat andere klanten wel zonder kosten via jullie kunnen annuleren en wij niet, een beetje menselijkheid en coulance zou wel op zijn plaats zijn maar dat is tegenwoordig niet meer van toepassing, wij vallen binnen de risico groep die vatbaar is voor Covid 19 en dus willen en gaan wij niet op vakantie, omdat wij niet in een vliegtuig willen zitten zonder 1,5 mtr afstand en met diverse beperkingen op het vakantie adres waar ook nog eens de medische zorg beneden peil is, maar dat interesseert jullie blijkbaar niet, jullie denken alleen zakelijk oftewel zoveel mogelijk geld binnen graaien, wij komen jullie al tegemoet volgens de geldende voorwaarden van de ANVR, maar jullie maken jullie eigen regels, en negatieve reviews dat interesseert jullie ook niet, maar het gezegde boontje komt om zijn loontje, zal ook voor jullie wel eens van toepassing kunnen zijn, en dat jullie een hoop klanten kwijt raken met jullie starre houding zal jullie een reet roesten, wij vinden het jammer dat jullie en prijsvrij zich zo opstellen tegenover klanten die dus NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT MEER BIJ JULLIE ZULLEN BOEKEN, dan ga ik liever boeken bij een reisbureau, die wel menselijk en coulant zijn in deze voor iedereen moeilijke tijden, want jullie willen nergens aan meewerken, ook niet aan omboeken of annuleren, jullie zullen nog veel moeten veranderen, anders denk ik dat jullie dit niet gaan overleven
Jo Raymakers
09-07-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Annulering van onze boeking voor Lanzarote via D reizen wegens Corona heeft ons een verlies van ruim 700 Euro gekost. D reizen en via D reizen Solfly hebben geweigerd een tegoed voucher te geven zonder duidelijke argumentering of consideratie! Niet erg klantvriendelijk!!!!!
Jan Giezeman
12-04-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal