Schipholtickets.nl
Alle reviewsSchipholtickets.nl
Alle reviews (66)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Vliegtickets
Dit bedrijf is vreselijk!!
Een gedeelte van ons traject van Amsterdam naar Darwin (Australië) was gecanceld. We kregen een heel erg onduidelijk mailtje, die zo aan je aandacht voorbij glipt, maar goed ze hebben ons in ieder geval gemeld dat er een stuk gecanceld was.
Vervolgens contact opnemen is een drama. 40 minuten in de wachtrij minimaal als je er überhaupt al doorheen komt. Ik belde vaak tussen de 20 en 30 keer achter elkaar voor ik in de wachtrij geplaatst werd.
De mensen die ik aan de telefoon kreeg waren vaak wel vriendelijk, maar konden niets anders doen dan mijn boeking inkijken en een verzoek sturen naar British Airways (onze operator). Wij mochten volgens hen zelf een andere vlucht uitzoeken die zij dan aan BA zouden voorleggen. Na drie keer dit gedaan te hebben en drie keer een heel kort standaard mailtje terug te krijgen van Schiphol Tickets ben ik toch maar even met BA gaan bellen. Zij vertelden dat de vluchten die wij aangaven niet met Airlines waren waar BA contact mee had. Logisch dat ze deze alternatieven niet accepteerden. Maar hier wisten de mensen aan de telefoon van Schiphol Tickets duidelijk niets van af.
Na een aantal keer via de mail richting een refund-actie geduwd te zijn door Schiphol Tickets en ongeveer de 15e keer dat ik iemand aan de lijn had zei deze persoon doodleuk; oh, maar kan je niet beter Schiphol Tickets zelf bellen, want nu bel je met vliegtickets. Wij kunnen je boeking wel inzien, maar niet zo veel meer dan dat.
Het volgende nummer dat ik belde werd wel snel opgenomen, maar alleen maar Engelssprekende mensen die duidelijk niet wilden meewerken. Ze hebben meerdere keren opgehangen nadat ze alleen maar uitgesproken hadden dat ze alleen een refund konden doen. Via de e-mail alleen maar standaard mails waar je niets mee op schiet....
Uiteindelijk hebben we een nieuwe vlucht moeten boeken en waren we meer geld kwijt.
Het ergste van allemaal is dat British Airways ons vertelde dat ze helemaal niet door Schiphol Tickets zijn benaderd en dat er helemaal geen dossier opgebouwd is.
Dit bedrijf is echt oprecht het meest onwelwillende, onbehulpzame en onduidelijke bedrijf dat ik ooit in mijn leven meegemaakt heb!!Vliegtickets
Schipholtickets is nog niet eens 1 ster waard maar kon helaas niets anders kiezen. Ze hebben een fout gemaakt in mijn boeking en dit hebben ze zelf ook toegegeven. Ze hebben mijn naam verkeerd doorgegeven aan de luchtvaartmaatschappij en een naamswijziging was niet mogelijk. Twee weken lang van het kastje naar de muur gestuurd en vervolgens heb ik op het laatste moment nieuwe tickets moeten boeken omdat ze niets voor mij wilden betekenen. Een refund hoefde ik ook niet aan te denken. Laatste telefoongesprek heeft de medewerker gewoon de telefoon erop gegooid omdat ze aan haar tijdslimiet zat. Ik was nog niet klaar met mijn woord en ze hing al op. Al met al.. BOEK HIER NOOIT JE TICKET!! het zijn oplichters en willen alleen maar meer geld. Ik kom volgens hun nieuwe tickets boeken via hun maar dan moest ik nog even 650€ neerleggen. Ik heb alles zwart op wit staan dus ga hier nog zeker wat mee doen. Ga het hier zeker niet bij laten!
Vliegticket
De website is onduidelijk, de klantenservice onbereikbaar. Er is geen mogelijkheid om ze te bellen. De informatie en klantvriendelijkheid zeer onder de maat. We proberen al drie weken een wijziging te realiseren, tot nog toe zonder succes.
Mijn advies: koop nooit een ticket via deze tussenpartij!!Vliegtickets Zweden
Echt ontzettend slecht. Op geen enkele manier kun je contact opnemen om vragen te stellen of extra service bij te boeken. Reageert niet op contact formulieren en heeft verder geen contact mogelijkheden.
Helaas alle reis papieren in het spaans gekregen terwijl ik geen spaans kan lezen.
Echt waardeloos.Ticket
Reis is geannuleerd nooit geld teruggekregen
Binnenlandse vlucht Darwin - Brisbane
Zelfs 1 ster is nog teveel voor deze "organisatie". Het klinkt heel Nederlands, maar het is een Spaanse oplichtersbende. 2 jaar geleden tickets geboekt voor onze Australië-trip (binnenlandse vlucht). Helaas kwam Corona. Tickets omgeboekt (bijbetaald) naar een open ticket. Als je gaat informeren (het is al een hele tour om überhaupt contact te krijgen) hoe je het open ticket kunt inwisselen, wordt je eerst verwezen naar de luchtvaartmaatschappij, die verwijst vervolgens vrolijk terug (Nog nooit van een boeking gehoord) en dan blijkt het open ticket niet zo open te zijn, maar moet ik plots voor eind september mijn vlucht doen. Nog nooit is die datum genoemd ... Handig! Ik ga ik oktober. Helaas ... geen enkele coulance of hulp: want de luchtvaartmaatschappij wil zogenaamd niet meewerken. Boeken is zo gedaan maar als je service of contact wil moet je niet hier zijn! Boek dus nooit meer via zo'n tussenpersoon, maar rechtstreeks. Dan maar wat duurder eventueel, maar dan heb je wel service en kan je ook iemand bereiken.
Vliegticket Barcelona retour
Mijn vlucht is geannuleerd door Transavia. Transavia heeft het geld overgemaakt naar Schipholtickets.NL. Zij hebben het geld niet naar mij overgemaakt, en in hun eugen zak gestoken. Ik ben opgelicht.
20 tickets air india
Schipholtickets geeft nul service. Terwijl air India alle door covid geannuleerd vluchten terugbetaald, weigert Schipholtickets de terugbetaling aan mij en steken ze mijn geld in hun zakken. Ik heb nochthans het bewijs van terugbetaling aan hen doorgestuurd. Dieven. Gooi uw geld elders weg. Ik en al mijn kenissen NOOIT MEER.
Tickets voor 6 persons
Dit is geen Nederlands bedrijf en bestaat niet in Nederland. Het is geen betrouwbaar bedrijf. Het heeft geen contactgegevens, geen klantenservice, geen telefoonnummer, geen e-mailadres, geen WhatsApp, geen Facebook, niets. Het ticket dat ze verkopen is goedkoop, maar als je een probleem hebt: Corona, technische fout, e-mailadres, geld terug, dan heb je een groot probleem.
Ze hebben ook niet de technische capaciteit om iets te doen.
De ticketbetaling gaat naar een bedrijf in Amsterdam die ook reageert niet op vragen. De eigenaar van schipholtickets is in Madrid, Spanje gevestigd. Als je een probleem hebt, kun je ook geen contact opnemen met Madrid. Ze publiceren alleen een faxnummer !!
De ervaring die ik had met dit bedrijf is de ergste in mijn leven. Ik stuurde allerlei verzoeken en e-mails, vanaf mijn e-mailadres en vanuit de e-mail die aan de boeking was gekoppeld. Resultaat: Geen succes, geen antwoord of een niet-professioneel antwoord. Ze zijn gewoon niet in staat om iets te doen.vragen tickets
Ik zou graag willen weten waar je contact kan leggen met schipholtickets.nl voor vragen. Nergens op de site te vinden. Ik wil zo graag gerustgesteld worden over bepaalde zaken van de tickets.
Dank alvast2019 ticket naar Borneo
Wacht nog steeds om een refund van €1600 van een ticket naar Malaysia. Niet bereikbaar, en doen niet wat ze waar maken. Mafia
vluchten naar Trondheim Noorwegen
Boek NOOIT een vlucht bij Schipholtickets.nl !!! Ik ben honderden euro’s verloren door hen!
Mijn vlucht werd van datum vervroegd, maar NIEMANd bracht mij op de hoogte. Toen ik dit ontdekte en dit niet kon accepteren omdat ik niet kon vertrekken op die datum, werd ik absoluut niet geholpen, integendeel! Ik heb uren aan de telefoon gehangen met de klantenservice waar iedereen gebrekkig Engels spreekt! Er werd mij ook beloofd dat het geregeld ging worden, om dan later weer te horen dat ze NIETS konden doen, behalve mijn vlucht annuleren, en dan nog sevicekosten per geannuleerde vlucht aan te rekenen. Resultaat: hun fout kost mij nog geld. Ik heb in allerijl nog 4 vluchten bij een andere maatschappij geboekt inmiddels honderden euro's duurder zo vlak voor vertrek. Ik wacht nu op mijn terugbetaling die er hopelijk wel komt… Loop vér weg van deze maatschappij!!!!Omboeking
Wat een schandalige organisatie. Ze zijn niet gevestigd in Nederlnd en telefonisch ook niet te bereiken. Vorige week mail gestuurd met het verzoek tot omboeking, tot op heden nog geen reactie of antwoord. Ik vind het sowieso absurd dat zulke oplichters in Nederlandse bodem kunnen ongestoord doorgaan met oplichten.
No refund
Absolute wordt company to book your flights through. I’ve been waiting on a refund for 10 months and they’re not helping me at all. PLEASE DO NOT book with them! Worst service I’ve ever come across, EVER!
2 tickets met klm naar zweden eind mei / begin juni
Annulering vanwege corona. Kan gebeuren, alleen waardeloze communicatie. Uiteindelijk van KLM gehoord van de annulering. Na maanden communicatie-ellende (in eerste instantie totaal onbereikbaar, schandalig) eindelijk op 18/9 geld terug MINUS EUR 60 zonder enige vorm van uitleg. Administratiekosten ??? Dus meer dan 21% inhouding??? Geen aanrader dit bedrijf. Eens maar nooit meer.
Flight
This rate on review is not right. Dont trust this company!
ticket Vietnam
zeer slecht, na annulering door vliegmij. ivm corona niets meer gehoord. Contact via site of telefoon onmogelijk. Ze zijn aangesloten bij SGR, opereren (check naam bedrijf via site KvK) onder vele handelsnanen, waaronder travelgenio en wtc. Heb rechtsbijstand ingezet om geld via SGR terug te krijgen . Ik ga nooit meer via een boekingskantoor een vlucht boeken, lesson learned!
Vliegticket Schiphol Ticket.
De tickets zijn eindelijk geannuleerd heeft echt drie mnd geduurd nu laten gewoon niets meer van ze horen bellen helpt niet toevallig 1 aan de lijn gehad maar die gooit na tien tellen de haak er op heb veel mails verstuurd maar heeft ook geen zin ik wil nu gewoon mijn geld terug wat kan u voor me betekenen mvg Johan Elsen.
reageren niet op mails.
Gevraagd om anulering en terugave ticket geld.
Geen reactie.gebeurt hetzelfde met mij. Dit bedrijf moet zijn zaken stopzetten
Return ticket for Toronto
I bought some flight tickets for March 2020. I contacted them more than a week before departure to ask for options due to COVID-19. The only option is to send one ticket (no more allowed). I can't get hold of their customer service (no phone number or e-mail provided). I'm sure Air Canada has offered all agencies some kind of option (either money back or free re-booking). This is so unprofessional. What angers me is that the website is still online and running so it's not even like they're bankrupt or the site is down.
2 tickets naar New Zealand
Tegen dit Spaanse bedrijf moet worden opgetreden. Zijn zeer slecht bereikbaar en reageren nooit op schriftelijke vragen. Mijn vlucht werd geannuleerd en pas na juridische ondersteuning werd een deel van de ticketbedrag geretourneerd. Na 3 maanden. Boek altijd rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij en niet bij deze boeven.
BETREFT RESERVERING 18037572
GEACHTE HEER / MEVROUW,
KUNT VOOR ONS DEZE BOEKING HERSTELLEN
WIJ HEBBEN VOOR ALLE 4 PASSAGIERS ALS RETOUR TUNIS-AMSTERDAM 01.09.2020 GEBOEKT
DAT MOET ECHTER ZIJN: MR. MOHAMED KILANI FERJANI RETOUR 01.09.2020
MRS. NADIA FERJANI RETOUR 11.08.2020
KIND YARA RIAHI RETOUR 11.08.2020
KIND MAYA RIAHI RETOUR 11.08.2020
DE REST BLIJFT HETZELFDE.
GAARNE SPOEDIG REACTIE !
Anderen bekeken ook

La Casita: Ervaringen Olijfbomen zover het oog kan zien, typisch Spaanse avonden met tapas en flamenco, de comfort van een eigen huisje zonder bur...

Lees nu! De ervaringen van dit bedrijf? Golfreizen is een bureau welke groepsreizen en cursussen organiseert waarbij mensen kunnen golfen en vakant...


Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen over Vakantieveluwe? Vakantieveluwe is een website waar u een vakantiehuisje, vakantiewoning, vakantie bunga...
de 2,5 en zou je hier weer kopen 'Ja' is PERTINENT NIET JUIST! MISLEIDING