NederlandReview

    Ervaringen Schipholtickets.nl

    Verrassend! Wat anderen van Schiphol tickets vinden. Wat is er nu fijner dan om lekker op vakantie te gaan. Het is goed om te kiezen voor een goede vakantiebestemming in een warm land waar je in een paar uur naartoe kunt vliegen. Op Schiphol tickets is het mogelijk om de verschillende vliegmaatschappijen met elkaar te vergelijken. Je kunt dan op basis van de laagste prijs of op basis van de snelste verbinding (rechtstreekse vlucht) een keuze maken. Je ticket vanaf Schiphol naar een ander deel in het land is dus snel geboekt. Een mooie vakantie start dus eigenlijk op Schiphol tickets. Aangezien het boeken van een ticket niet goedkoop is en je ook daadwerkelijk een echte ticket wilt hebben is het natuurlijk belangrijk om te weten hoe betrouwbaar Schiphol tickets is. Het is slim om hiervoor de verschillende reviews en ervaringen van anderen te lezen op het internet en op NederlandReview.

    Over Schiphol tickets

    Schiphol tickets noemt zichzelf een betrouwbare reisagent. Ze bieden op een onafhankelijke manier vliegtickets aan van bijna alle luchtvaartmaatschappijen. Het is mogelijk om in slechts een paar stappen je ticket te boeken naar je vakantiebestemming. Ook is het mogelijk om een taxi te regelen via de website, je huurauto te boeken en het hotel te reserveren. Er zijn volop extra’s waar je gebruik van kunt maken naast het boeken van je ticket. Waarom gebruik maken van Schiphol tickets? Hieronder hebben we een aantal kernpunten opgesomd:

    - Je kunt online alle vluchten met elkaar vergelijken
    - Je kunt snel en gemakkelijk boeken
    - Je boekt direct bij de bron en niet via een tussenpersoon
    - Je kunt ook telefonisch contact opnemen met Schiphol tickets

    Daarnaast is Schiphol tickets aangesloten bij de ANVR (Algemeen Nederlands Verbond van Reisondernemingen), de SGR (Stichting Garantiefonds Reisgelden) en de IATA (International Air Transport Association). Hierdoor kun je vertrouwd en met garanties een vliegticket boeken op de site van Schiphol tickets.

    Schipholtickets razendsnel? Volgens dit filmpje wel!

    De diensten van Schiphol tickets

    De belangrijkste dienst van Schiphol tickets is natuurlijk heel erg duidelijk: het aanbieden van vliegtickets. Schiphol tickets doet dit echter op een onafhankelijke manier door een compleet aanbod aan te bieden van zo goed als alle (low cost) vliegmaatschappijen. Je kunt hierdoor een zeer goedkope ticket vinden of een ticket met de snelste verbinding tot je vakantiebestemming.

    Daarnaast kun je voor een aantal aanvullende zaken terecht bij Schiphol tickets. Deze diensten zijn:
    - Het boeken van een hotel
    - Het boeken van een auto op je bestemming
    - Een taxi bestellen voor je vlucht
    - Een parkeerplaats voor je auto reserveren op Schiphol

    Klachten en beoordelingen over Schiphol tickets

    Als je een klacht hebt over Schiphol tickets dan kun je het beste direct contact met ze opnemen. Op hun website vinden we hiervoor hun postadres, het telefoonnummer en ook de mogelijkheid om via het contactformulier of per email contact met hun op te nemen. Een aparte pagina om je klacht te melden hebben wij niet aangetroffen. Aangezien Schiphol tickets is aangesloten bij de ANVR, de SGR en de IATA is het natuurlijk om jouw klacht ook daar in te dienen. Vaak moet je hiervoor wel eerst met Schiphol tickets contact hebben gehad over je klacht. Wil jij Schiphol tickets een slechte of goede beoordeling geven dan kun je dat hieronder doen.

    TIP!

    Dit bedrijf staat in onze top 20 reis-organisaties 2016 !! Lees hier snel het artikel.

    Last-minutes, kortingcodes of gewoon boeken? Lees eerst ervaringen en beoordelingen op NederlandReview zodat u voorbereid op vakantie gaat!

    Schipholtickets.nl
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (34)

    5,4
    56% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5,6
    Service
    rating
    5
    Prijs
    rating
    5,6
    Leveren
    rating
    5,2

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Vliegticket

    Na het boeken en zeker mijn middle name te hebben ingevuld ontving ik een boekingsbevestiging waarbij dit bij 1 persoon mistte. Meteen gebeld en dit zou geen probleem zijn om aan te passen. Ineens meer dan een week later hoor ik dat ondanks dat de airline er niets voor zou rekenen, Schipholtickets.com wel €50 wil zien voor deze fout die bij hen ligt.

    Door: CK01-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5
    rating

    4 retourtickets Bangkok

    Omdat ik de e-tickets niet kon uitprinten Schipholtickets gebeld. Een zeer vriendelijke, behulpzame jongeman heeft mij gedurende ruim 15 minuten te woord gestaan en was niet tevreden voordat ik kon melden dat ik de e-tickets kon printen, nadat hij ze ook nog had omgezet naar PDF.

    Door: Idi Classen16-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    bad service ! scammer

    A horrible agency and a scammer! They only took your money and you could not contact with them at all!!!!!!!! super bad bad agency ! All lies and fake information!

    Door: c14-08-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2
    rating

    Ticket naar cyprus

    Koop niet bij ze Schipholtickets.com. Ze geven een verkeerde naam op de email die ze beschouwen als eticket. (verkeerde achternaam) Blijkt achteraf niet zo te zijn. Je krijgt niets terug van de luchtvaartmaatschappij (Bij ons Turkish Airlines) waar je mee vliegt want die verwijzen terug naar schipholtickets.com. Ik heb non stop gebeld met Schipholtickets.com en die zeggen: wij kunnen je achternaam NIET aanpassen. Die toestemming "krijgen" ze zogenaamd niet van Turlish Airlines. Dit klopt dus niet.

    Nu bel ik Turkish airlines. De tickets van mij, mijn man en mijn moeder zijn in hun systeem niet eens bekend. Ze melden ook dat zij GEEN contract hebben met Schipholtickets.com. Dat betekent, we zijn opgelicht. Wij hebben opnieuw geboekt maar RECHTSTREEKS via Turkish airlines. Dus samengevat, de oplichters zijn: Schipholtickets.com en Supersaver (mijn man had via hen geboekt, ook oplichters). Nooit gedacht dat ik hier ooit in zou stinken waarom bestaan dit soort malafide organisaties überhaupt!

    Tip: Bellen met Schipholtickets.com of Supersaver heeft geen zin. Wachttijden zijn 20 min of langer (ontmoedigen?) en als je iemand spreekt regelt die iets waar je vervolgens geen bevestiging krijgt. Je krijgt je geld niet terug, We zullen het proberen via een advocaat maar ik vertrouw er niet op.....

    Door: CJ25-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    vliegticket

    Niet kopen bij ze. Ze hadden mijn naam verkeerd gespeld op een eticket die ik veel te laat kreeg. Was dus niets meer aan te doen. Hun eigen mail die ik ontving beweerde dat die mail ook meteen de eticket was. Gewoon niet waar. Geld ben je volledig kwijt. De luchtvaartmaatschappij verwijst je terug naar schipholtickets als de 'travel agent'. Schandalig. Telefoon neemt schipholtickets niet op. Vorig jaar overigens prima service, geen klachten. Vandaar dat ik er weer boekte.

    Door: Victor van Bijlert24-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Miss

    Ridiculous service - it’s a scam. Please don’t buy.

    Door: Pilar Pedrinelli12-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2
    rating

    vliegtickets

    Foutje gemaakt bij de voornaam van mijn partner. Dom natuurlijk, maar ja, nog tijd genoeg om te herstellen dacht ik. Ben nu al 10 weken bezig om te proberen dit te herstellen. Telefoon wordt niet of na een kwartier opgenomen. Toch geluky om drie keer telefonisch contact te hebben in zeer onverstaanbaar engels van hun kant, allerlei beloften maar er gebeurt niks.
    Vervolgens een klacht ingediend via de website en klacht gestuurd naar elk email adres wat ik maar op internet kon vonden van schipholtickets. Uiteindelijk een reactie met een verzoek om een kopie paspoort van degene wiens naam veranderd moest worden.
    Daarna een verzoek om de laatste 4 cijfers van de creditcard ivm de extra kosten, maar wij hebben de tickets betaald met Ideal.
    Nu al weer 3 weken geen reactie. Heb al weer 3 keer gemaild, maar schipholtickets reageert gewoon niet. Zeer klantonvriendelijk!!!

    Door: Adriana10-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    normal service, you could trust the system

    Schiphol tickets is just a domain name, nothing common with airport. Everything was fine,probably they have changed their telephone numbers and it took some time to reach someone on the line if you have some questions. The system works fast, but it took almost one hour to get an email with the confirmation about my booking and I could not download e-tickets from my email. Generally, nice service, but I would prefer to buy klm tickets directly on the KLM web site,just because they work faster and schiphol tickets is just a mediator. Those 15 euros that I have saved thank to using their service were not worth for it, I have spend more time to get additional confirmation from KLM because most reviews about schipholtickets were negative.

    Door: Vic10-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    7,5
    rating

    NEVER BUY TICKETS FROM THIS WEBSITE

    Pathetic service. DO NOT EVER BOOK WITH THEM.
    Booked flight tickets through Schipholtickets for Jetairways but Jet cancelled our tickets.
    Now Jetairways is ready to refund the ticket
    but schipolticket people are not ready to ask for refund from Jetairways.

    They do not care about customer experience, I'm waiting from 1.5 months and still no response from them.

    Customer care executives do not care about customer concerns and they do not handover calls to any lead/manager/commercial department.

    These guys provide pathetic service. DO NOT EVER BOOK WITH THEM.

    Door: Ashwath21-05-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    NIET DOEN!

    Mocht je nog twijfelen of je via dit bedrijf een ticket wil kopen, dan heb ik een advies voor je;
    NIET DOEN!
    Ze kunnen niet communiceren, en je geld kun je naar fluiten.

    Door: Jan09-05-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    3,5
    rating

    boeven

    Je boekt een ticket.
    Je betaalt.
    Vanwege een sterfgeval moet je annuleren.
    Ze zijn slecht te bereiken, het annuleren duurt uren.
    Uiteindelijk is dat gelukt.
    Het geld voor de vlucht is weg, dat is duidelijk.
    Maar het bedrag van de luchthavenbelasting krijg je terug.
    Weer uren geprobeerd ze te bereiken.
    Ja, u heeft recht op teruggave van de belasting.
    Ze sturen een creditnota.
    Het tegoed wordt verminderd met € 85 administratiekosten.
    Het overgebleven tegoed betalen ze gewoon niet terug.
    Het is een loterij.
    Als alles goed gaat bespaar je een paar tientjes.
    Als er iets mis gaat, ben je de lul.
    Onbegrijpelijk dat serieuze airlines met zulke obscure bureautjes in zee gaan.

    Door: Jack Kuyten07-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Ze nemen gewoon niet op

    VRESELIJK.
    Ik heb een omboek garantie gekocht bij schipholtickets.
    Dit MOET ik gebruiken want anders vertrek ik nu al bijna en ik heb nog een maand in NL nodig voor werk. Maar NIEMAND neemt op, niemand.
    EN op de mails ontvang ik alleen dat ik niets kan wijzigen.
    Betaal je daarvoor nou 95 euro extra? Echt slechtste service ever. Probeer al 2 weken iemand aan de lijn te krijgen en dit gaat gewoon NIET.

    Door: Maike 07-01-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    onmogelijk een klacht in te dienen

    ze nemen je klacht gewoon niet in behandeling! Zegt me genoeg.

    Door: c23-10-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Super

    Tickets geboekt voor afgelopen zomer al 11 maanden van te voren, schipholtickets had de beste prijs, beter dan de luchtvaartmaatschappij zelf. Helaas op de terug weg ging er wat fout, we stonden niet in het systeem bij American Airlines, British Ariways was onze boeking vergeten te koppelen. We moesten bellen met Schipholtickets, die hebben gekeken in hun systeem maar alles stond goed, ook in eerste instantie bij British Airways. Het bellen (in de wacht) duurde wel wat lang dus paar keer opgehangen ivm de hoge kosten vanuit het buitenland. We konden niet mee met de vlucht, maar dit was niet de fout van schipholtickets, wel werden we netjes omgeboekt naar de volgende vlucht. De volgende keer misschien zelf met de app van AA ook even checken of daar de vlucht van BA uitgevoerd door AA is doorgekomen. Verder prima ervaring met schipholtickets. En als ze de volgende keer de goedkoopste zijn boeken we zeker weer

    Door: Suzanne28-08-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5
    rating

    Oplichters!

    Zaterdag 28 juli 2018 probeer ik Schipholtickets telefonisch te bereiken.
    Bleef maar in de wacht dat ik na een half uur heb opgegeven.
    Zondag werken ze niet.
    Maandag 30 juli 2018 krijg ik eindelijk iemand aan de lijn. Verzoek om een vliegticket om te boeken naar een andere datum.
    De telefoniste ging het uitzoeken of ik de ticket om kon boeken, ik blijf in de wacht best lang. Ze komt terug en zegt ze kan het omboeken voor €150,00, maar met bijkomende kosten van dagen. Ik vroeg zou je mij dan het totale bedrag kunnen doorgeven. Dus ze zegt natuurlijk ik blijf in de wacht, op een gegeven moment komt ze terug dat ze er niet uitkomt en dat ze morgen terug belt met het totale omboekingskosten.
    Dinsdag 31 juli ik wacht op haar telefoontje, die maar niet plaats vind, dus ik bel zelf maar weer eens naar schipholtickets na 20:00 uur en ik krijg te horen dat ze erachter aan gaat en me voor 22:00 uur terug belt.
    Ze belt terug met de mededeling dat ze nog steeds geen antwoord voor me heeft en woensdag 1 augustus terug zal bellen.
    31 Augustus belt ze terug dat de totale omboekingskosten op €216,34
    Ik zeg prima, boek het maar om. Ze zegt hierbij dat ze me tot 16:00 uur de tijd geeft om een betaling te doen en of dat haalbaar is. Ik zeg op mijn beurt nee, voor mij is dit niet haalbaar, want ik ben onderweg naar mijn huis met de auto en dat duurt nog minimaal een uur. Dus ze zegt dan geef ik je tot 18:00 uur. Ik prima! Nou betaling gedaan om 17:44 betaling gedaan belt ze na een half uur op dat ze de omboeking niet kan maken want de tarief is met € 17,00 verhoogt, omdat ik te laat was met de betaling.
    Nou toen brak mijn klomp ik zei ik heb voor 18:00 uur betaald zoals je gevraagd had en nu kom je met KLM heeft de prijs verhoogt???
    Dan krijg je een hele tekst en uitleg hoe zij te werk gaan, waar je maar niet vanaf komt.
    Blijkt dat Schipholtickets.NL niet in Nederland zit, maar in Curacao
    Dat ze afhankelijk zijn met tijdverschil. En dat als ze een prijs zien in een bepaalde klasse, opeens weg kan zijn en hierdoor dan de prijs weer omhoog kan gaan dat kan in een paar uur veranderen iedere keer goedkoper of duurder.
    Dus op mijn beurt:
    1. Mijn omboeking had 3 dagen geleden goedkoper kunnen zijn.
    2. Geef je mij eindelijk een keer antwoord en betaal ik voor 18:00uur
    Heb je nog steeds niet mijn boeking vast gelegd.
    3. Is dit jullie service dat je mij daarna nog opbelt voor €17,00, omdat jullie je werk niet goed doen?
    4. Leidinggevende gesproken komt ook met het zelfde tekst en uitleg hoe zij werken, dat ze afhankelijk zijn van andere luchtvaartmaatschappijen, eh dhuh sinds wanneer heeft Schipholtickets een eigen vliegtuig?
    5. Dreigement als ik het niet betaal zetten ze de boeking niet vast.
    6. Oh ja betaling moest onder telefonisch begeleiding zelfde link die ze voor 18:00 uur ook al had gestuurd nu met het bedrag van €17,00 en of ik dat binnen 15 minuten kon betalen dan kon ze de boeking vast leggen.
    7. Wat kan dat nu na alle discussies wel???? Weet je zeker dat je na een half uur niet weer terug komt met nog eens een verhaal dat het in ene duurder is geworden?
    8. Het was maar dat dit een ticket voor mijn schoonmoeder was, want
    anders had ik het helemaal gecanceld!
    9. Schipholtickets voor mij Nooi Meer!!!!
    10. Waar is "klant is koning"?
    Jullie hebben geen stijl en bieden absoluut geen service!
    Ik koop nooit meer een vliegticket bij jullie!
    Leidinggevende Babette 330 kennelijk "het succesje van Schipholtickets"
    Die niets te bieden heeft kwa service!

    Door: Janita01-08-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    4,5
    rating

    klacht i.v.m. boeking

    ik heb alleen maar minpunten te melden: 8 dagen geleden ticket naar Canada geboekt - tenminste dat dacht ik. Automatische
    melding ontvangen dat boeking mislukt is. En dat ik binnen 24 uur bericht zou krijgen. Ik had al wel aan het eind van de boeking € 602,- met ideal betaald. Na 48 uur en geen bericht zelf weer geprobeerd, maar weer dezelfde automatische reactie met dit keer een termijn van 48 uur. Nadat ook deze termijn was verstreken, nog een mail gestuurd waarop weer hetzelfde automatische antwoord volgte. Ondertussen talloze keren aan de telefoon gehangen, in de wachtrij met mooie pianomuziek, 20 of 30 minuten lang. Geen gehoor. Soms melding dat de kantoren al gesloten zijn (in de avonden of in het weekend) terwijl het anders op de site stond. Inmiddels wil ik alleen nog maar mijn geld terug, want ik heb betaald voor tickets die ze niet geleverd hebben.
    Bij mijn beoordeling moest ik minstens een ster aanklikken, maar had liever helemaal geen ster willen geven.

    Door: Martina Heinrichs17-07-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Negatieve toegevoegde waarde

    Ik had een vluchtwijziging. Omdat ik via Schipholtickets had geboekt kon ik enkel via hen wijzigen.
    Had ik via KLM geboekt dan had ik deze eenvoudig per internet kunnen wijzigen voor €76
    Via Schipholtickets moest ik bellen,
    minstens een half uur wachten met een muziekje op de lijn,
    mijn ingecheckte heenreis laten uitchecken,
    €143 betalen ipv €76 bij KLM
    Opnieuw heenreis inchecken
    Ik zie alleen negatieve toegevoegde waarde.

    Door: Henk Beltman09-07-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Betalen NIETS terug, slecht bereikbaar

    - zeer slechte bereikbaarheid (telefonisch in de wacht van 30 minuten) Automatisch bericht van customercare dat een mail na 4 tot 6 weken in behandeling genomen kan worden
    - correspondentie verloopt telefonisch, je krijgt geen bevestiging per mail van de gemaakte afspraken met de klantenservice.
    - afwimpelcultuur van de klantenservice “ik weet het niet dus je zal je moeten mailen naar de customercare”.
    - je schiet bedragen voor zoals bii een nieuwe vlucht als de ander gecanceld is. Je krijgt NIET het volledige bedrag terug bij een duurder ticket wat bijna het geval is.

    Door: Elsa23-05-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    3,5
    rating

    Schipholtickets: geen tickets en wel betalen

    - levert niets
    - zeer slecht bereikbaar
    - slechte service
    - int wel het geld maar levert geen etickets
    - erg sloom

    Door: Mboer04-05-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5
    rating

    flink tegengevallen

    Schipholtickets is duidelijk een commercieel bedrijf. Een foute naam (in mijn beleving niet door mijn toedoen) kost zomaar 1600 euro extra. Enige medewerking om dit te veranderen is er niet ondanks een maand voor vertrek. Onder valse voorwendselen konden we niet online inchecken. Later blijkt dat men bij Schipholtickets een fout hebben gemaakt op onze tickets. Een verkeerde code op het @ticket kost ons bijna de reis. Gelukkig hebben ze bij Brussles Airlines meer op service met reizigers. Vakantie hoort plezier te zijn maar hier is het veel ergernis.

    Door: L van Drunen 05-04-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Schrijf zelf een review over Schipholtickets.nl

    Uw beoordeling