Zaterdag 28 juli 2018 probeer ik Schipholtickets telefonisch te bereiken.
Bleef maar in de wacht dat ik na een half uur heb opgegeven.
Zondag werken ze niet.
Maandag 30 juli 2018 krijg ik eindelijk iemand aan de lijn. Verzoek om een vliegticket om te boeken naar een andere datum.
De telefoniste ging het uitzoeken of ik de ticket om kon boeken, ik blijf in de wacht best lang. Ze komt terug en zegt ze kan het omboeken voor €150,00, maar met bijkomende kosten van dagen. Ik vroeg zou je mij dan het totale bedrag kunnen doorgeven. Dus ze zegt natuurlijk ik blijf in de wacht, op een gegeven moment komt ze terug dat ze er niet uitkomt en dat ze morgen terug belt met het totale omboekingskosten.
Dinsdag 31 juli ik wacht op haar telefoontje, die maar niet plaats vind, dus ik bel zelf maar weer eens naar schipholtickets na 20:00 uur en ik krijg te horen dat ze erachter aan gaat en me voor 22:00 uur terug belt.
Ze belt terug met de mededeling dat ze nog steeds geen antwoord voor me heeft en woensdag 1 augustus terug zal bellen.
31 Augustus belt ze terug dat de totale omboekingskosten op €216,34
Ik zeg prima, boek het maar om. Ze zegt hierbij dat ze me tot 16:00 uur de tijd geeft om een betaling te doen en of dat haalbaar is. Ik zeg op mijn beurt nee, voor mij is dit niet haalbaar, want ik ben onderweg naar mijn huis met de auto en dat duurt nog minimaal een uur. Dus ze zegt dan geef ik je tot 18:00 uur. Ik prima! Nou betaling gedaan om 17:44 betaling gedaan belt ze na een half uur op dat ze de omboeking niet kan maken want de tarief is met € 17,00 verhoogt, omdat ik te laat was met de betaling.
Nou toen brak mijn klomp ik zei ik heb voor 18:00 uur betaald zoals je gevraagd had en nu kom je met KLM heeft de prijs verhoogt???
Dan krijg je een hele tekst en uitleg hoe zij te werk gaan, waar je maar niet vanaf komt.
Blijkt dat Schipholtickets.NL niet in Nederland zit, maar in Curacao
Dat ze afhankelijk zijn met tijdverschil. En dat als ze een prijs zien in een bepaalde klasse, opeens weg kan zijn en hierdoor dan de prijs weer omhoog kan gaan dat kan in een paar uur veranderen iedere keer goedkoper of duurder.
Dus op mijn beurt:
1. Mijn omboeking had 3 dagen geleden goedkoper kunnen zijn.
2. Geef je mij eindelijk een keer antwoord en betaal ik voor 18:00uur
Heb je nog steeds niet mijn boeking vast gelegd.
3. Is dit jullie service dat je mij daarna nog opbelt voor €17,00, omdat jullie je werk niet goed doen?
4. Leidinggevende gesproken komt ook met het zelfde tekst en uitleg hoe zij werken, dat ze afhankelijk zijn van andere luchtvaartmaatschappijen, eh dhuh sinds wanneer heeft Schipholtickets een eigen vliegtuig?
5. Dreigement als ik het niet betaal zetten ze de boeking niet vast.
6. Oh ja betaling moest onder telefonisch begeleiding zelfde link die ze voor 18:00 uur ook al had gestuurd nu met het bedrag van €17,00 en of ik dat binnen 15 minuten kon betalen dan kon ze de boeking vast leggen.
7. Wat kan dat nu na alle discussies wel???? Weet je zeker dat je na een half uur niet weer terug komt met nog eens een verhaal dat het in ene duurder is geworden?
8. Het was maar dat dit een ticket voor mijn schoonmoeder was, want
anders had ik het helemaal gecanceld!
9. Schipholtickets voor mij Nooi Meer!!!!
10. Waar is "klant is koning"?
Jullie hebben geen stijl en bieden absoluut geen service!
Ik koop nooit meer een vliegticket bij jullie!
Leidinggevende Babette 330 kennelijk "het succesje van Schipholtickets"
Die niets te bieden heeft kwa service!
Ik was wel 25 euro goedkoper uit dan aan de bali zeg maar bij transavia zelf.