Hotels.nl

4.3

Bestellen

3.8

Service

4.7

Prijs

3.8

Levering

30%

Zou hier weer kopen

Hotels.nl

Hotels, wij zijn er dol op. Maar we komen niet graag voor verrassingen te staan. Voor je een hotel boekt, wil je toch graag weten of het hotel aan je wensen voldoet. En of het de geschepte verwachtingen ook waar kan maken. Op NederlandReview lees je de beoordelingen van andere vakantiegangers en leer je van  hun ervaringen. Hoe meer mensen hun ervaring op NederlandReview delen, hoe waardevoller de informatie wordt. En het mooie is, dat je op deze manier onafhankelijke informatie krijgt over misschien wel de bestemming van jouw volgende vakantie.


Over Hotels.nl

Wat ons opvalt als we de site bekijken is het enthousiasme waarmee over het ontstaan van de site wordt verteld. Hierdoor krijgen wij gelijk een soort gevoel van sympathie en dat wekt vertrouwen. Hotels.nl is in 2001 opgericht door twee personen en in die tijd werkten zij met slechts twee hotels. Inmiddels zijn er dertig mensen werkzaam op het kantoor in Groningen en deze dertig mensen werken samen aan een zo scherp mogelijk aanbod van hotels in Nederland en België. Het aanbod bestaat uit maar liefst ruim 1900 hotels, variërend van kleine familiehotels tot de bekende ketens als NH hotels en Van der Valk. Hotels.nl wil het boeken van een hotel voor iedereen zo simpel, voordelig en duidelijk mogelijk maken. 

Diensten

De voornaamste dienst die Hotels.nl je biedt, is natuurlijk de mogelijkheid om zo goedkoop mogelijk een hotelkamer te boeken. De site gaat hierin best ver. Wanneer je op een andere site, op dezelfde datum en onder dezelfde voorwaarden een aanbieding vindt die goedkoper is dan die je op Hotels.nl hebt geboekt, betalen zij je het verschil terug. Er zijn uiteraard een aantal voorwaarden waaraan dan voldaan moeten worden. Deze spreken echter voor zich en worden op de site duidelijk aangegeven. Hotels.nl heeft nauwe contacten met vele hotel aanbieders. Dagelijks controleren zij de prijzen van hotelkamers bij andere aanbieders en vergelijken deze met hun eigen prijzen. Waar nodig worden de prijzen aangepast, zodat ze jou die goedkope vakantie kunnen bieden. Ook voor last-minute vakanties kun je hier terecht, hoewel veel aanbiedingen slechts over één of twee nachten gaan. Uiteraard wisselen deze aanbiedingen vrijwel dagelijks, dus het is niet verkeerd om de site in de gaten te houden. Ook kun je zoeken in verschillende categorieën. Voordeel hiervan is dat je dan direct bij de juiste hotels terecht komt. Handig bijvoorbeeld als je een romantisch verblijf wilt boeken. Dan kom je liever niet terecht in een zakenhotel. 


Actie van de dag

Om een grote groep potentiële klanten te bereiken biedt Hotels.nl sinds 2013 ook hotels aan via Actie van de dag. Via Facebook of email worden gebruikers op de hoogte gebracht van de beste aanbiedingen. En voor een habbekrats slaap je zomaar een nacht in een luxe hotel. Meld je dus snel aan als je geen aanbieding wilt missen. Ook via reisveiling worden weleens hotelkamers aangeboden. 


Klachten

Over klachten vinden we op de site niet zoveel terug. Er is een uitgebreide pagina met diverse aanspreekpunten voor diverse partijen. Wellicht heeft Hotels.nl weinig klachten en schenken ze hier daarom op hun site ook eigenlijk geen aandacht aan. Wij zijn heel benieuwd naar jouw ervaringen met deze website. In 2012 kwam Hotels.nl als beste uit de bus in een onafhankelijk onderzoek onder hotelboekingswebsites. Dit is echter alweer even geleden en wij zijn heel benieuwd hoe jij over Hotels.nl denkt. Laat je review achter op NederlandReview. Zo help je een ander weer op weg. 

TIP! 

Dit bedrijf staat in onze top 20 reis-organisaties 2016 !! Lees hier snel het artikel.


Lees recensies over Hotels.nl - bekijk wat anderen vinden van de service, de prijzen en hoe ze de hotels beleven. Acties en kortingen? Lees het hier!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (20)

Boeking geannuleerd 3 dagen na schriftelijken en telefonische bevestiging, geen compensatie /gebaar

Mijn boeking via hotels.nl is geannuleerd 3 dagen nadat ik zowel schriftelijk als telefonisch een bevestiging heb ontvangen van hotels.nl, nadat ik betaling had voldaan. Naast excuses is er éénzijdig geannuleerd en kon hotels.nl geen redelijk alternatief aanbieden, er werd niet eens geopperd de service kosten als tegoed te geven Waardeloze service and amateuristisch, vooral vanwege het feit dat je vooruit moet betalen.

R

Roland

22-03-2024

0

verkregen vouchercode als compensatie niet meer toepasbaar

In september 2021 vanuit directie voucher (geen einddatum aangegeven op de vouchercode) van 200 euro ontvangen na eenzijdige annulering door Hotels.nl tijdens meerdaagse wandelroute waardoor we deze hebben moeten afbreken en extra reiskosten hebben moeten maken. Wilde nu opnieuw een reservering maken en heb vooraf gecheckt of deze nog op de aangegeven wijze kon worden verzilverd. Hieronder het antwoord, had minstens een beetje klantvriendelijker gekund. Boek in ieder geval niet meer bij hotels.nl "Helaas moet ik u mededelen dat u te laat bent met het verzilveren van uw voucher. Sinds 1 december is Hotels.nl opgegaan in Bookunited." Met vriendelijke groet, Service & Support

R

RJB

21-12-2022

0

Hotelreservering

Onbetrouwbaar! Zeer onbetrouwbaar! Terugbetaling keer op keer uitgesteld! Toen wij langs hun verstigingsadres aan de Osloweg 53FG in Groningen gingen hadden ze de muziek erg hard aan staan tijdens kantooruren! Hoe kun je zo werken of omgaan met geld en reserveringen van mensen! Deur wilden ze niet open doen! Vervolgens zagen we hun via de achteringang de hele tijd OOK TIJDENS KANTOORUREN ALCOHOL drinken! Je kan de hoge stapel lege alcoholflessen naast het zet zelf zien!!! Stonden ze te roken de hele tijd en sigarettenpeuken en drankfleasen op straat de gooien! Zoals ik het zag slapen ze in dat kantoorpand hetgeen dat niet mag vanwege het bestemmingsplan en hetgeen dat enorm ergwaan opwekt! Wij hebben de handhaving en de gmeente Groningen geïnformeerd! Hun buren klagen ook over afval voor de deur, harddrugs gebruik en snuiverij en veel geluidsoverlast! Dit is een groepje oplichters dat geld over de rug van anderen verdient, vaak mensen oplicht en zijn gezien hun gedrag totaal niet betrouwbaar! Doe je zaken elders mensen!

P

Paul

28-05-2022

0

15 dagen Bonaire appartement

Wij hadden eind januari voor 2weken een appartement gehuurd in Bonaire voor €2900,- binnen 24 uur waren wij aldaar terplaatse , in de advertentie stond dat het er stil was, daar bleek dat pal naast het complex veel bouw activiteiten was. We zijn ingesprek gegaan met eigenaars van complex en in teeede instantie met vriendelijke medewerkster van Hotel. nl . Ons werd toegezegd dat wij na 30 dagen ons geld terug gestort zouden krijgen. Na 32 gebeld, en wederom vriendelijk te woord gestaan er zou contact met de financiële afdeling opgenomen worden. Daarna werd het sti. We hebben alles zwart op wit! Ondanks dat wachten wij nog steeds op ons geld, schandalig!! Is het woord wat me helaas te binnen schiet! Groet P.koenders

P

P.koenders

09-04-2022

1

hotel nabij Disney

Wegens corona onze gezinsuitje naar Disneyland Parijs moeten annuleren. Kosten van hotel werden niet door Hotels.nl vergoed. Deden wel een poging om hotel te vragen of zij dit wilde vergoeden. Kwamen met een onmogelijk voorstel terug of ik dat maar even in 24 uur wilde beslissen. Nadat ik aangaf meer tijd nodig te hebben om te overleggen, hoorde ik niets meer. Eind van het liedje was dat ik niet was komen opdagen in Parijs. Mijn probleem. Dus zoek het maar uit. Op e-mails geen reactie meer. Voor ons nooit meer Hotels.nl

M

Menno

11-11-2021

0

hotelovernachting voor 9 personen

Wij zouden zaterdag 28 maart 2020 een hotelovernachting doen in het Ammonite hotel Amsterdam maar door de uitbraak van het corona virus vonden wij het niet verstandig om te gaan. Overigens was het een vrijgezellenfeest en zijn alle restaurants etc gesloten, zo ook alle faciliteiten die het hotel aanbied ook. Dus zouden we met een groep van 9 alleen kunnen overnachten maar niet met zijn allen op een kamer wat gezelligheid brengen want dat mag ook niet. Verder zouden we geen eten en drinken kunnen bestellen. Wij wilde de overnachting annuleren gezien de omstandigheden maar beide partijen geven geen gehoor en zegt hotels.nl bij het hotel te zijn en het hotel zegt bij hotels.nl te zijn ook zegt het hotel dat we gewoon kunnen komen. Ik weet niet hoe ze dit voor ze zien en waarom zouden wij onze gezondheid p het spel zetten. Wij vragen dan ook niet voor geld terug maar om te boeken naar een andere datum. Ook hier geven ze niet thuis. Zelfs gasten die in het buitenland wonen en hier niet heen mogen komen laten ze in de kou staan en doen ze niks voor,

S

Suzanna

01-04-2020

0

Misleidend

Hotels.nl heeft een goed aanbod (maar dat halen ze overal vandaan en is gelijk met andere sites). Maar ze zijn misleidend! Er staat kosteloos annuleren, maar dat is niet zo. Er staat "geen verborgen kosten", maar die zijn er wel. Erg raar dat een site als deze nog van dit soort achterbakse truukjes gebruik moet maken. Wees gewoon op en eerlijk. Want als je annuleert, moet je 'servicekosten' betalen: 9,90. Waarom? Ze verdienen aan reserveringen. En daar hoort een enkele annulering ook bij. Dat kost ze niets. Walgelijk. Ga naar booking.com. Wel eerlijk en transparant.

P

Paul

23-02-2020

0

Had een boeking gedaan

Ik boekte bij hotels.nl er staat bij begin kosteloos annuleren. Dat is complete misleiding. Ze geven na annulering dat je servicekosten ed moet betalen. Dus op moment dat je boekt speelt dat je NIET KOSTELOOS kan annuleren. onbetrouwbaar !

E

Els Boon

12-02-2020

0

Hotel overnachting kosten paar tientjes extra vanwege info gebrek

Als er juiste informatie was verstuurd mbt het parkeren had ik geen dag kaart van 36 euro hoeven kopen. Deze informatie zeggen zij niet te hebben gehad van het desbetreffende hotel. Dan zou hier juist achteraan gaan om te voorkomen dat dit nog een keer gebeurd. Maar Hotel.nl niet hoor.. mevrouw: wij hebben de deze informatie niet en zoek het verder maar uit. Hotel.nl trekt zijn handen ervanaf .. "Goede service" jongens !

D

Danielle Sigter-Laureys

23-01-2020

0

Hotel overnachting

Ik dacht leuk een kamer te hebben geboekt voor een mooie prijs. Een paar dagen na mijn boeking krijg ik bericht of de kamer voor 2 personen was. Op de website en op de bevestiging stond dit ook duidelijk aangegeven. Volgens hotel.nl was de kamer niet beschikbaar voor 2 personen en zonder enig excuses is mijn boeking geannuleerd. De website bevat dus foute informatie en ze bieden ook nog is een super slechte service! Ik zou iedereen afraden om een hotel te boeken via hotel.nl

S

Shanice

08-10-2019

0

Goed geholpen

Goed geholpen toen ik op tijd belde en ziek was, ze denken mee en gingen voor mij in overleg met het hotel! I

J

Jans

14-05-2019

0

Let op! Verborgen "servicekosten"

Hotels.nl brengt na het reserveren "servicekosten" in rekening, terwijl ze zogenaamd geen verborgen kosten hebben. Pure misleiding! Uiteindelijk heb ik dezelfde hotelkamer voor net iets mider direct bij het hotel geboekt, maar hotels.nl denkt wel recht te hebben op de zogenaamde servicekosten.

B

Bert P.

09-03-2019

0

gereserveerd,oh nee,toch niet

na reservering via hotels.nl aangekomen bij het hotel,wij hadden de meest luxe kamer geboekt met sauna en bubbelbad en keken hier erg naar uit,werd ons medegedeeld dat er geen reservering was gedaan door hotels.nl en dat onze geboekte kamer niet meer beschikbaar was.inmiddels hadden wij wel de servicekosten a 7 euro betaald aan hotels.nl,geen hoog bedrag maar makkelijk verdiend voor het niet maken van een reservering.omdat wij al bij het hotel waren hebben wij gekozen voor een mindere kamer omdat we niet naar huis wilde.dit werd overigens door het innhotel met ons gecompenseerd,maar niet dankzij hotels.nl.ik had een email ontvangen met de bevestiging van mijn reservering bij hotels.nl maar daar kan je dus niet van op aan.het had zomaar gekund dat het hotel geen kamer meer beschikbaar had aangezien het erg druk was en er groepen engelsen,overigens geen hooligantypes,waren.dus hotels.nl slechte service,ik bedoel geen service en nooit meer

E

Eveline

03-03-2019

0

geen bevestiging

Na boeking en betaling kreeg ik geen bevestiging. Na bellen werd eerst gevraagd of ik wel betaald had. Het hotel had ook geen bevestiging gekregen. Nog een keer gebeld (irritant wachtmuziekje, andere medewerker) was het eindelijk geregeld, duurde alles met elkaar meer dan een half uur. Slechte service!

A

Anne-Cornelie de Pont

16-07-2018

0

Onnodig sturen van maningen

Extra kosten worden berekend die separaat van de hotel afrekening moeten worden betaald. Dit is als eerste niet duidelijk wanneer je boekt. Het sturen van de maningen gebeurt al voordat de hotel overnachting heeft plaats gevonden. Niet geschikt voor zakelijke reizigers.

A

Arjen Goldschmidt

19-02-2018

0

Onnodig sturen van maningen

Extra kosten worden berekend die separaat van de hotel afrekening moeten worden betaald. Dit is als eerste niet duidelijk wanneer je boekt. Het sturen van de maningen gebeurt al voordat de hotel overnachting heeft plaats gevonden. Niet geschikt voor zakelijke reizigers.

A

Arjen Goldschmidt

19-02-2018

0

Blijvend leuke aanbiedingen

Ik heb nu al meerdere malen een hotel geboekt via Hotels.nl en blijf me verbazen over het aanbod. De prijzen liggen namelijk een stuk lager dan op andere website. Ik vraag me af waarom het verschil in prijs zo groot kan zijn eigenlijk. Maar goed, uiteindelijk is het alleen maar in mijn eigen voordeel. De kwaliteit van de hotels waar ik tot nu toe geweest ben is ook uitstekend. Overal een schone kamer gehad met vriendelijk personeel. Ook de medewerkers van de klantenservice bij Hotels.nl zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Je krijgt snel antwoord en ze willen je oprecht helpen. Het boeken van een overnachting bij Hotels.nl is dan ook zeker de moeite waard.

A

Anita van Galen

18-04-2017

0

Tot op heden goedkoper

Ik bestel hier altijd voor mijn zakenreisjes. Heb een account en kan zo de elke dag plannen Dat is handig. Ik ben tot op heden altijd goedkoper uitgeweest dan bij het hotel zelf. Als ik de bordjes check bij de receptie staan daar hogere prijzen dan wat ik ervoor betaald heb. Voor mij een aanrader.

S

Stefan I.

31-01-2016

0

Goed aanbod

Wat goed is dat ze een enorm aanbod hebben van bijna alle hotels in de wereld dus je hebt een goed overzicht van het hele aanbod van een stad. Wat minder is, is dat als je ze 1x gebruikt je dan zo beetje elke dag gestalkt wordt door e-mails van ze. Dat is wel heel irritant.

M

Maja L.

08-08-2015

0

1x bestellen krijg je daarna veel voordeel

Als je 1x besteld bij ze krijg je daarna mailtjes met goede deals!

R

R. Haakman

21-07-2015

0