Hotels.com
Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Cijfer6,6

U bent nu bij:

Totaal

6,6

Bestellen

7

Service

5,8

Prijs

7,4

Leveren

5,8
11 rating60 %Zou hier weer kopen!

Alle reviews:

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

30-07-2017
  • Bestellen

    8
  • Service

    8
  • Prijs

    10
  • Levering

    8
8,5
Zou hier weer kopen:JA
Door: Bas Groothuizen

Hotels.com - Soms goedkoop, soms niet

Ik heb hier af en toe top-aanbiedingen. Soms veel beter dan bv secret escapes. Mijn tip; goed kijken naar de prijzen en daarna ook even bij het hotel zelf. Soms zijn ze veeeeeel duurder, maar soms ook echt veel goedkoper. Ligt maar helemaal aan het moment dat je kijkt & boekt. Boekingen gaan bij mij wel altijd gewoon goed. Het hotel weet wie we zijn als we gaan inchecken enzo.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
30-07-2017
  • Bestellen

    8
  • Service

    4
  • Prijs

    8
  • Levering

    8
7
Zou hier weer kopen:NEE
Door: Willem duifhuis

Hotels.com - Rewards = wasse neus

Die rewards van Hotel.com is echt een wasse neus. We hadden al voor 4 jaar rewards verzameld en nu zijn we alles kwijt.
We zouden te laat een nieuwe boeking hebben geplaatst. Op deze wijze klanten met rewards weten te binden werkt in ieder geval bij ons averechts en is voor ons geen reden om een volgende keer opnieuw bij Hotels.com te boeken.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht

Reactie op deze post:

Door: Ruud Muhring02-10-2017

Mijn ervaring met Hotels.com is fantastisch! Al jaren lang! Jammer dat u een slechte ervaring heeft. Ik boek al jaren bij Hotels.com. En heb vele gratis nachten ingewisseld. Je moet natuurlijk wel de voorwaarden lezen. Ook bij cancelen zie je exact of je dit gratis kunt doen. It is all in the game. Bij elke boeking schuift de periode van nachten verzamelen en inwisselen weer op. Bij 10 boekingen heb je het gemiddelde van 1 gratis nacht. Dat is een ieder bekend. Je hebt dan een jaar de tijd vanaf je laatste boeking om bijv je silver of gold level te behouden. Dat moet je als je lange tijd niet boekt gewoon in de gaten houden. Ik reis heel veel en boek altijd bij Hotels.com. Elke organisatie heeft voorwaarden! U was te laat met een nieuwe boeking maken. En dan vervallen uw rewards. Dat ligt dan niet aan Hotels.com. Nogmaals, voorwaarden zijn er en als je daaraan voldoet is er niets aan de hand bij Hotels.com. Met vriendelijke groet.

02-07-2017
  • Bestellen

    10
  • Service

    8
  • Prijs

    10
  • Levering

    8
9
Zou hier weer kopen:JA
Door: Morris

Hotels.com - Bali is goed boeken

Ik ben 3 weken in bali geweest en veel gebruik gemaakt van hotels.com. We hadden alleen de eerste nacht een hotel geboekt en daarna keken we wel op het eiland. Dus ik heb continue de hotelwebsite met onder andere hotels.com (en ook booking.com) vergeleken. En ik weet niet waarom, maar hotels.com is elke keer goedkoper en booking.com vaak ook. Wellicht omdat ze goede deals maken met het hotel ofzo. Maar bij vele hotels zelf, op hun site, betaal je de hoofdprijs terwijl ze elke keer goede deals hebben op dit soort sites. En het is niet anders dan dat je bij het hotel zelf boekt. Dus op zich raad ik ze aan, wel elke keer goed vergelijken dus. En daarna krijg je mails met "geheime prijzen". Dat is natuurlijk een marketing truuk want iedereen krijgt die mail, maar soms zitten er leuke aanbiedingen tussen. Nooit problemen gehad met boeken, de kamers waren altijd ok en wat ze beloven ook.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
02-07-2017
  • Bestellen

    2
  • Service

    2
  • Prijs

    2
  • Levering

    2
2
Zou hier weer kopen:NEE
Door: D Colasurdo

Hotels.com - Dubbele boeking

Na ontvangst van de boekingbevestiging van een villa op Ibiza in augustus dit jaar, voor 1 week op Ibiza voor 13 personen, kregen we te horen dat de villa reeds geboekt was. Hotels.com kwam met 3 alternatieven, allemaal voor max. 10 personen. Na veelvuldig (en langdurig) telefonisch contact, waarbij we meermaals worden doorverbonden met afdelingen in de VS, hebben we aangeboden zelf op zoek te gaan naar een andere locatie, waarbij hotels.com het evt. prijsverschil zou vergoeden. Na deze toezegging zijn wij op zoek gegaan en hebben een andere locatie weten te vinden, voor 13 personen. We hebben echter nooit meer iets vernomen van hotels.com en daarom hebben wij onze rechtsbijstandverzekering ingeschakeld. Zij geven aan dat het zeer lastig wordt om iets te verhalen bij hotels.com; ze hebben geen adres in NL, alles gaat via email. Het enige adres dat bekend is is in Texas (VS).
Hotels.com is een onbetrouwbare partij, een boekingsbevestiging heeft geen waarde, klantenservice is er niet. Een rating van 1 ster is al teveel.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
01-05-2017
  • Bestellen

    10
  • Service

    8
  • Prijs

    10
  • Levering

    8
9
Zou hier weer kopen:JA
Door: B. Huizen

Hotels.com - Hotelkamers boeken

Hotels.com is voor mij een handige manier gebleken om kamers te boeken.

Wij mogen graag rondreizen en dan boeken we de hotels regelmatig bij hotels.com omdat het aanbod groot is en de website minder schreeuwerig is dan die van sommige van hun concurrenten.

Lage prijzen ook vaak, vooral voor wie goed zoekt.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
08-12-2016
  • Bestellen

    2
  • Service

    2
  • Prijs

    4
  • Levering

    2
2,5
Zou hier weer kopen:NEE
Door: Youssef

Hotels.com - Super slecht

Om te beginnen waren er een aantal zaken fout gegaan bij het boeken van de hotel. Datum versprong 14 dagen in de toekomst zonder reden. Foutieve boeking gemaakt dus. Aangekomen in Duitsland, kon ik het niet meer annuleren. Hotel wilt niet meewerken, en hotels.com helpt ook niet. Heb vervolgens een nieuwe kamer daar moeten boeken voor ruim €80 duurder en een slechter kamer dan eerder geboekt. Meerdere malen met hotels.com moeten bellen en vertellen met wie ze contact moeten opnemen want ze wisten het zelf niet. Vervolgens moest ik een klachtmail sturen als ik geld terug wilde. Die hebben ze binnen 48 afgekeurd met ongegronde redenen. Ben er weer tegen in bezwaar gegaan, bij het hotel en hotels.com en heb eindelijk zelf het hotel (Linder hotel en resort)overtuigd om over te gaan tot betaling. Iets wat hotels.com hoort te doen naar mijn mening. Heb dus eindelijk mijn geld terug gekregen voor de reis, maar natuurlijk niet mijn €80 teveel betaalde geld voor een mindere kamer. Echt een slechte zaak ! Was tevens mijn huwelijksreis, dus dankjewel Hotels.com voor het (proberen te) verpesten van mijn huwelijksreis (y)

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
18-08-2016
  • Bestellen

    2
  • Service

    2
  • Prijs

    2
  • Levering

    2
2
Zou hier weer kopen:NEE
Door: Sandra

Hotels.com - Omboeking koste helaas dubbele boeking

Reis omgeboekt door een medewerkster van hotels.com ivm een begrafenis van een goede vriendin van ons.
Helaas worden beide boekingen in rekening gebracht, we betalen nu 500 euro voor een reis die we niet gemaakt hebben. Terwijl beloofd is dat dit geld zo snel mogelijk terug gestort wordt.
Als je belt wordt je 10 tallen minuten in de wacht gegooid en weten ze van niks, want er zijn nergens aantekeningen van. Ze beloven het geld terug te storten en terug te bellen, maar helaas gebeurt dat niet.
Na 5,5 uur aan de telefoon en 15 mailtjes, hoor ik niets terug.... Wat een slecht organisatie !!!
NOOIT meer boeken !!!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
06-02-2016
  • Bestellen

    8
  • Service

    8
  • Prijs

    10
  • Levering

    8
8,5
Zou hier weer kopen:JA
Door: Sander Obdam

Hotels.com - Geheime prijzen

Ik krijg af en toe een mailtje van ze met "geheime prijzen". Daar krijg je hotels door met 50% korting. Is echt wel een tip, want ik heb net ook weer een weekendje weg geboekt naar 4 sterrenhotel (the lodge) in Londen voor 79 euro per nacht!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
31-01-2016
  • Bestellen

    10
  • Service

    8
  • Prijs

    10
  • Levering

    8
9
Zou hier weer kopen:JA
Door: John utten

Hotels.com - Tip! check hun mailtjes.

Tip: 1x boeken en daarna krijg je een hoop mailtjes met enorme kortingen op hotels. Dan zit je kennelijk in hun bestand en willen ze je terug. Zijn altijd goede aanbiedingen, vooral de geheime prijzen die ze geven in die mails.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
20-10-2015
  • Bestellen

    10
  • Service

    8
  • Prijs

    8
  • Levering

    4
7,5
Zou hier weer kopen:JA
Door: Edwin

Hotels.com - Veel keuze

Veel keuze, maar wij kozen kennelijk net een verkeerde. Badkamer was vies en er lag een haar in bed! Maar daar is hotels.com volgens mij dan weer niet voor verantwoordelijk. Boeken ging wel snel en handig.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht

Anderen bekeken ook:

  • OpVakantieVanafRotterdam.nl

    OpVakantieVanafRotterdam.nl

    Beoordelingen, ervaringen en klachten

    Cijfer: 7,6Lees ervaringen
  • OpVakantieVanafDusseldorf.nl

    OpVakantieVanafDusseldorf.nl

    Beoordelingen, ervaringen en klachten

    Cijfer: 7Lees ervaringen
  • OpVakantieVanafMaastricht.nl

    OpVakantieVanafMaastricht.nl

    Beoordelingen, ervaringen en klachten

    Cijfer: 8Lees ervaringen

Schrijf zelf een Review

Over Hotels.com

Uw beoordeling:

  • Bestellen
  • Service
  • Prijs
  • Levering

Zou u nogmaals kopen bij Hotels.com?

  • De velden met * zijn verplicht

schrijf zelf een review

Ervaringen Hotels.com

Lees wat anderen zeggen over Hotels.com op Nederlandreview.nl. Nederlandreview.nl verzamelt reviews, beoordelingen en tips over tal van bedrijven. Meningen van mensen welke anderen helpen om een goed beeld van een bedrijf te krijgen. Ook voor de site Hotels.com waar u stedentrips kunt plannen, last minute vakanties kunt boeken, kunt genieten van een goedkope vakantie en natuurlijk vele verschillende hotels kunt boeken is het mogelijk om volop te genieten van een mooie en overzichtelijke website.  

Over Hotels.com
Hotels.com maakt het mogelijk om online gemakkelijk, snel en ook goedkoop uw hotelkamer te boeken. Er zijn maar liefst 257.000 hotels welke samenwerken met Hotels.com in 200 landen. Het is goed om te weten dat er ook een Hotels.com reward programma is waarmee iedere 11e overnachting gratis is. Ook kunt u een stedentrip boeken op de site van Hotels.com. Het maakt niet uit of het om een populaire bestemming gaat als New York, London, Parijs of Milaan. Het mogen ook de minder bekende plekken zijn. Natuurlijk kunt u ook altijd een last minute vakantie boeken naar een warm strand of een andere exotische bestemming. Het is heerlijk om te zien dat zowel de zakelijke reiziger als de particulier welke op vakantie gaat Hotels.com weet te vinden. Er zijn volop selectiecriteria in te geven en u zult al snel ontdekken of u ergens een gratis ontbijt krijgt, hoe de dienstverlening is en welk budget u nodig heeft voor een degelijke overnachting. Misschien vindt u een fitness ruimte of zwembad belangrijk? Let hier dan op bij uw zoektocht op Hotels.com. 


Hotels.com is onderdeel van Expedia. Expedia staat aan de Nasdaq beurs in New York genoteerd. Het hoofdkantoor van Expedia in de Verenigde Staten, Dallas in de staat Texas. Er zijn ook tal van kantoren in heel Europa. 

Diensten van hotels.com
Hotels.com helpt particulieren en ook de zakelijke reiziger om een goed hotel te kunnen boeken in 200 verschillende landen en bij 257.000 verschillende hotels. Het is heerlijk om te zien hoe ze kunnen helpen om een goede overnachting plek te vinden. Daarnaast kan Hotels.com u ook helpen bij het plannen van een stedentrip. Een last minute vakantie is trouwens ook in een handomdraai geboekt bij Hotels.com.

Klachten, tips en complimenten over en voor hotels.com
Heeft u een klacht over Hotels.com? Dan kunt u op de website de knop klantenservice aanklikken. Hiermee kunt u een goed beeld krijgen hoe u een klacht kunt indienen. Een grote beursgenoteerde organisatie als Experia (het moederbedrijf van Hotels.com) zal natuurlijk zorgen voor een correcte afwikkeling van uw klacht. 
Voor een compliment of tip kunt u natuurlijk dezelfde kanalen gebruiken. 

Uw mening over hotels.com
Heeft u de website Hotels.com al een keer gebruikt? Dan zouden wij het waarderen wanneer u uw oordeel en mening op Nederlandreview.nl achterlaat. Op die manier is het voor andere gebruikers mogelijk om sneller een goed beeld te krijgen van Hotels.com. Ook kunnen ze sneller beslissen of ze gebruik willen maken van de website van Hotels.com of niet. 

 

Als eerste alle nieuwtjes en acties

Schrijf zelf een Review

Schrijf nuEn win een diner voor 2!