Expedia

Alle reviews

Expedia

26% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (72)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Overnachting Roompot Arcen Hotel

    Duidelijk dat Expedia een grote klant van Google is. Ik kan namelijk geen review via Google geven. Van te voren via Expedia een prijs opgegeven gekregen van ad € 155,56 bij het hotel krijg ik een rekening van € 159,08. Het hotel zegt dat ik het verschil maar bij Expedia moet claimen. Na 3 mailtjes en 3 weken verder zegt Expedia kortaf ga maar naar het hotel met je claim. Ik weer terug naar het hotel. Zo kan je natuurlijk altijd de goedkoopste zijn als je achteraf niet geconfronteerd wordt door klanten die zeggen dat je prijs niet klopt. Komen ze wel terug dan verwijs je ze net zo lang door totdat ze het opgeven. Slechte bedrijfsbedrijfsvoering. Echt heel slecht.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vliegtickets

    Beste Expedia,

    Op zondag 2 juli zouden wij vanaf Bali terug naar Amsterdam vliegen. We zouden hierbij een tussenstop in Maleisië hebben en in London. Terwijl we op vakantie waren kregen we te horen dat onze vlucht van London naar Amsterdam op 3 juli geannuleerd is. Nadat wij zelf contact met jullie opnamen kregen we de optie voor een refund of jullie zouden of zoek gaan naar een andere vlucht. Wij kozen dat laatste. Na elke dag contact met jullie gehad te hebben was er op de dag van vertrek nog steeds geen vlucht van London naar Amsterdam voor ons via jullie. Jullie vroegen ons toen om nog 7 dagen te wachten?! Aangezien dit geen mogelijkheid was hebben we gezegd dat we dan zelf wel een nieuwe vlucht zouden boeken en dat we een refund wilde. Wij hebben toen snel de laatste vlucht die er was op zondag 3 juli van London naar Amsterdam geboekt. Hier hebben we €900 voor moeten betalen.. Even later vermelden jullie ineens dat er toch geen refund mogelijk is omdat jullie telefonisch contact met de airlines gehad hebben. Plotseling was er toch wel een nieuwe vlucht? Deze zou op maandag 4 juli zijn. Aangezien we toen zelf al een nieuwe vlucht geboekt hadden was dit geen optie meer.

    Nu proberen wij al enige tijd om een refund van jullie geannuleerde vlucht van London naar Amsterdam te krijgen. Zelfs met een voucher zouden we super blij zijn. We hebben namelijk enorme extra kosten gemaakt met de €900 die we hebben moeten betalen.

    Helaas weigeren jullie nog steeds om ons een refund of voucher te geven. Ik vraag me dan toch af wat jullie met ons geld hebben gedaan? De vlucht is namelijk geannuleerd dus dat steken jullie en de airlines gewoon in je eigen zak? Ik hoop nog steeds op een passende oplossing.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Annulering vanuit Hoteleigenaar wordt niet vergoedt door Expedia

    Expedia vergoedt annulering vanuit Hoteleigenaar Cayres Suites Surdo te Funchal, Madeira niet. Omdat de eigenaar niet meer reageert krijgen we ons geld niet terug (ondanks schriftelijke toezegging dat wij ons geld zouden krijgen). We zijn al ruim een jaar bezig ons geld terug te krijgen maar Expedia kan niet helpen zeggen ze; ook al hebben we aan hun betaald.

    Expedia biedt momenteel nog de appartementen van Robert V. aan maar wij krijgen ons geld niet terug terwijl de annulering vanuit de eigenaar kwam, die niet meer reageert volgens de Expedia.nl klantenservice. Volgens de Expedia voorwaarde hebben wel gewoon recht op op geld terug maar ze regelen het niet........

    Expedia is blijkbaar niet aangesloten bij een garantiefonds, dus geld terug claimen maken ze onmogelijk....

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vliegticket

    Verdienmodel van de klantenservice is om je zo lang mogelijk aan de lijn te houden zonder je ook maar enigszins te helpen. Doorverbinden, verbinding verbreken en je opnieuw laten bellen, in de wachtrij plaatsen en intussen tikken de minuten aan waardoor je makkelijk uren aan het wachten bent om "geholpen" te worden. Verder is de communicatie via mail geautomatiseerd en volstrekt niet informatief of behulpzaam.

    Uiteindelijk na veel moeite via Facebook het geld terug kunnen krijgen. Zal NOOIT meer iets via Expedia boeken!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Hotelovernachting

    Afgelopen zondag een hotelovernachting in Maastricht geboekt.Na betaling van ideal kreeg ik een foutmelding.Het bedrag is wel afgeschreven maar er is geen boeking bekend.Geen boekingsnummer of bevestiging.🤬krijg onmogelijk een medewerker aan de telefoon.vreselijk balen en slecht is dit.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Rental car

    I rented a car in Mexico from Expedia website. When I was in Mexico the rental company scammed me for almost 3000 euro. My worst car rental experience.
    I contacted Expedia several times afterwards and complained about what happened. Every time they told me they will follow it up. But so far ,after almost 3 month I do not have an answer from Expedia. Terrible customer services. Will never book anything via Expedia anymore.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Reis naar Florida

    Pas op met boeken bij Expedia. Bij het boeken van een pakketreis zocht ik bewust vluchten uit waar ruimbagage bij zat inbegrepen. Om vervolgens te horen te krijgen dat ik toch voor koffers moet betalen. Wat de reis echt 15% duurder maakt! Ik moest screenshots van de boeking opsturen om te bewijzen dat ruimbagage erbij zou zitten inbegrepen. Natuurlijk had ik die niet want dat doet geen hond TIJDENS het boeken. Dus ik heb direct daarna opnieuw al die schermen doorgeworsteld en heb daar screenshots van gemaakt. Nou, die worden niet geaccepteerd want het was niet van de boeking zelf. Kortom: "u bent een leugenaar meneer". Ik weet toch echt wel heel goed wat ik geboekt heb. het systeem van Expedia deugt niet. Dus ik raad iedereen aan om van elk scherm een screenshot te maken. Of boek bij iemand anders. Dat doe ik de volgende keer ook. Ik ben echt klaar met Expedia.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Auto gehuurd in Nador, Marokko

    uitstekend gegaan van auto boeken tot en met de auto terug leveren. ik ben heel blij met deze service. In Nador ging het ook heel vlot en de agent was heel behulpzaam. Super bedankt.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Turkije

    Grootste oplichters die ik ooit heb gekend. Ze zijn zelfs 1 ster niet waardig. In augustus geboekt, omdat de foto's op expedia er top uitzagen. Wij kregen een kamer op de 4de etage. Bij aankomst blijkt dat er geen lift aanwezig was( dit werd niet aangegeven door expedia). Voor iemand die chronisch ziek is, is dit natuurlijk een hell. Aangegeven of het inverband met mijn ziekte mogelijk is om een kamer te krijgen op de begane grond of 1ste etage ( de hotel stond voor 80% leeg, dus genoeg kamers) . Meneer zegt doodleuk dat ik 75,- per dag extra moet betalen. De kamer stonk vreselijk. Meubels waren oud en kapot. De douche zat onder de schimmel. Onder de bedden lagen grote dode kakkerlaken. Als dit al niet erg genoeg was hebben we ook nog eens de schurft opgelopen. De eigenaar wilde ons geld niet terug geven en expedia ook niet...nou daar zit je dan twee weken met de schurft, hele vakantie verpest. Overdag slapen en in de nacht geen oog dicht kunnen doen door de schurft. Blijkt dat de hotel 7 jaar gesloten was en bij openingen is er niks ververst. Ik heb expedia zoveel bewijzen gestuurd, dat je zou denken dat de oplossing er snel aankomt, NIET DUS! 2 maanden bijna dagelijks gebeld en nog steeds vertikken ze het om mijn 3000,- terug te betalen. Ze zijn ook prof in het liegen. Medewerker bied mij aan om een Groupon te geven voor de lange wachtijd (dus niet als oplossing). Krijg ik later doodleuk van de Nederlandse afdeling te horen dat de zaak is gesloten, omdat ik akkoord ben gegaan met een Groupon van 300,-, die ik note benen alleen bij hun kan uitgeven. Een Groupon van 300,- voor een bedrag van 3000,-, die denken echt dat ik dom ben. Ik ga een advocaat nemen en ik hoop dat velen hetzelfde zouden doen. Zo lang wij geen actie ondernemen kunnen deze oplichters verder met hun oplicht praktijken.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Hotel mimosa

    Bij aankomst bleek ons hotel al 2 weken gesloten
    Na 5 uur bellen en wachten op de klantenservice van Expedia ten einde raad zelf maar een hotel geboekt

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    2 nachten hotel

    vorige maand mijn laatste 2 nachten geboekt bij expedia , gratis annuleren tot 20 juli . omdat waarschijnlijk nederland in de rode kleur komt ivm corona deze nachten geannuleerd . ik las in veel reviews dat het vaak een probleem was om je geld terug te krijgen . in mijn geval absoluut niet . het was binnen 24 uur terug gestort op mijn rekening . zo kan het dus ook , fantastisch in deze corona tijd .

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    vlucht en hotel

    Deze maatschappij is je ergste nachtmerrie. Wacht nu al 1,5 jaar op terugbetaling van mijn ticket. Heb voor het hotel in totaal 6x keer uren aan de telefoon gehangen en uiteindelijk maar een gedeelte terug gehad. Het zijn schoften van de bovenste plank. Geen reacties op de mails. Ik zal dit niemand aanraden. Mag zelf van de KLM niets in actie zetten omdat de vliegtickets in 2020 via Expedia zijn geboekt.
    Zit niets anders op dan maar weer te bellen en in de wacht te staan, 1 uur is vrij normaal om daarna te horen dat ze het druk hebben!!!!
    Werkelijk nog nooit zoiets meegemaakt.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Even er tussenuit

    Ik wilde gezellig weg met het gezin. Voor moederdag, last minute.
    Na de ideal betaling kreeg ik een foutmelding. Geld wel afgeschreven. Ik bellen met de "klantenservice" die vertelde mij dat zij niets voor mij kon doen. Vertelde dat ik gewoon nog maar een keer moet boeken en dus nogmaals betalen en dat ik mijn geld van de eerste boeking over 14 dagen wel een keer terug krijg.. schandalig! Er was niets te regelen. Foutje van de website, gebeurd wel vaker hoor, zei ze.. mevrouw uitgelegd dat ik er hard voor gespaard had en dat ik niet zomaar 2x het bedrag kon betalen. Dan moest ik maar bij familie of vrienden lenen was haar antwoord. Zij kon (wilde) totaal geen moeite doen voor mij..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Expedia betaalt ticketkosten van geannuleerde vlucht niet terug!

    Eind juni zou ik naar Malaga vliegen met Transavia. De vlucht is ivm het Corona virus geannuleerd. De reis (inclusief hotel) is geboekt bij Expedia.
    Sinds 20 augustus ben ik met Expedia per email in discussie over restitutie van de ticketkosten. Transavia heeft met betalingskenmerk schriftelijk bevestigd dat zij op 12 juni de reissom al hebben terugbetaald. Voor Expedia is dit schriftelijke bewijs onvoldoende en verwijzen ze keer op keer naar een tussenpersoon (Travelfusion). Na vele emails kreegt ik te horen dat Travelfusion Expedia zou betalen tussen 15 september en 30 september. Maar ook daarna blijft Expedia ontkennen het bedrag te hebben ontvangen en betaalt niets. Op 29 oktober heb ik Expedia schriftelijk een deadline gesteld (13 november) maar zelfs dan krijg je dezelfde reactie dat zij het geld nog steeds niet hebben ontvangen. Ze zijn er "heel druk mee bezig" en "het duurt allemaal wat langer dan verwacht".
    Expedia laat zien hoe het niet moet en betaalt het bedrag van de vlucht al ruim 5 maanden niet terug! Dit soort arrogante bedrijven kun je maar op 1 manier stoppen: NIET meer boeken bij Expedia. Ik ben Expedia GOLD member, heb in 2019 richting de 10 duizend euro aan reizen bij ze gekocht maar enige klantgerichtheid is ze wereldvreemd. Ik heb inmiddels mijn zaak overgedragen aan een advocaat maar het is echt diep triest dat het zover moet komen.

    U BENT GEWAARSCHUWD!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    tickets en verblijf las vegas

    zoals hierboven beschreven ging de reis door de corona niet door....ongeduldig dat ik was gebeld naar expedia en stonden me netjes te woord....afwachten....inderdaad....netjes via mail dat de reis geannuleerd was en dat we contact konden opnemen.....
    Zo gezegd zo gedaan.....
    We zouden vouchers krijgen voor alles wat voor ons okee was maar binnen enkele dagen was alles ineens terug gestort....
    Dat vindt ik zeeer netjes en heb dat ook laten weten....daarom ook deze mening.....top expedia !!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    reis expedia

    Wat een mega slechte service. Wekenlang ivm corona elke keer gebeld over informatie over de reis / hotel. Wij wouden annuleren, omdat we met 3 vriendinnen naar Spanje zouden gaan. (riciso wat je dan neemt) Elke keer vertelde expedia ons dat we moesten wachten tot ze wat duidelijk hadden en tot het nieuwe beleid. En dan zouden we een voucher krijgen. Vandaag de dag dat we zouden gaan, nog maar eens gebeld aangezien expedia niks meer heeft laten horen. Krijgen we te horen dat we geen geld terug krijgen, helemaal niks, ook geen voucher zoals eerder belooft. Wij 3 tieners gooien dus 600,- euro zomaar weg. Terwijl we hadden gerekend op een voucher zoals beloofd, plus een beetje meedenken van expedia, maar geen enkele goede communicatie gehad. Al op het begin werden we van expedia naar transavia door verwezen, en moesten we continue wachten later op expedia hun beleid. Niks over gehoord. We zouden vanavond vliegen en hebben de vlucht van transavia allang geregeld / geannuleerd. En dus nog maar eens expedia gebeld over hoe het zit met die voucher. Is ineens niks meer mogelijk wbt geld terug / een coupon. Normaal gesproken waren we gegaan, maar vanwege corona en de risico’s hadden we besloten het te annuleren, overigens met het idee dat we dus die coupon zouden krijgen zoals ons gezegd is...

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Appartement

    Boek niet bij Expedia! Het appartement dat wij geboekt hadden en betaald hadden bleek ter plekken niet beschikbaar. Erger nog, de reservering was nergens te bekennen. Een oplossing kon Expedia echter niet leveren en dus stonden we met onze baby's van 0 en 1 jaar voor een dichte deur 's avonds laat na een dag gereisd te hebben.

    Niet alleen hebben wij dankzij Expedia een hoop extra kosten gemaakt, maar ook weigeren ze AL EEN HALF JAAR het geld aan ons terug te boeken dat we betaald hebben voor een appartement dat waar we geen gebruik van konden maken.

    Nooit gedacht dat zo'n grote organisatie zo amateuristisch was.

    Ik raad iedereen aan om nooit te boeken bij Expedia. Echt een onfatsoenlijk en schandalig bedrijf.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vliegtickets

    Het boeken van de vluchten ging prima maar na het annuleren ivm met overlijden en nu de crisis zijn ze niet meer te bereiken na meerdere keren mails te hebben gestuurd kreeg ik het bericht dat er niet meer wordt gereageerd op mails en ook per telefoon is er niemand. Ik vind dit een zeer slechte service maar dat kan je wel verwachten van een bedrijf uit de States

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Hotelovernachting

    Vanwege de corona maatregelen heb ik mijn weekend weg vanaf 3 april 'moeten' annuleren.
    1 hotel kon kosteloos geannuleerd worden, 1 hotel was al vooruit betaald.
    In het contact met het hotel geen mogelijkheden om de reservering naar de toekomst te verplaatsen, ook niet tegen extra kosten, niks, dan maar annuleren. Heel jammer, maar mezelf er bij neergelegd. Dit is het beleid van het hotel zelf, niet van Expedia dus ik heb het zo gelaten. Daarna nog een keer gevraagd aan het hotel zelf om de reservering van mijn naam te halen anders riskeer je een no-show boete. Totaal niet meedenkend/vragend richting de klant.

    Vanuit Expedia zelf gisteren een standaard e-mail ontvangen (geldt denk ik voor iedereen) dat, vanwege de maatregelen, Expedia heeft bepaald dat je gewoon het geld terug krijgt i.om. de hotels, ondanks dat het eigenlijk niet-restitueerbaar is.

    Niks anders dan lof voor Expedia in deze, echt super fijn! Wel teleurgesteld in het hotel (kijkend naar wat er nu aan de hand is in het land), makkelijk verdiend zo! Dat annuleren niet kan prima, maar zelfs verplaatsen kan niet (het is al betaald).

    Ondanks de drukte doet Expedia erg hun best en sturen zij uit hun zelf een e-mail richting de klant en geven ook nog zonder problemen het geld terug.

    Bedankt Expedia! Jullie weten wat klantvriendelijkheid is, ik zal via jullie blijven boeken net als in het verleden.

    Maar wat heeft het annuleren van het hotel je nu gekost dan? Want je zegt "makkelijk verdiend" voor hotel terwijl Expedia bepaald dat je gewoon geld terug krijgt.
    Alvast bedankt voor je reactie
    Irene

    Dan heb jij geluk gehad. Bij mij zijn ze niet zo makkelijk. Ik heb ook een niet restitueerbaar hotel geboekt. Ik heb daar wel een voucher voor gekregen en daar moet ik het maar mee doen. En die voucher kan ik ook alleen voor dat hotel gebruiken.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    reis met extra's naar New York

    veel beloven weinig geven..........
    Samen met mijn dochter reis gepland via Expedia naar New York met allerlei bijgeboekte extra's zoals de zgn. New York Pass die echter niet geleverd werden, slecht bereikbaar en de klant in de onzekerheid latend met afschuifsysteem van je klachten, slecht duur hotel (hyatt centric times square), slechte taxi-service; kortom moest een reis zijn om nooit meer te vergeten maar werd een reis om nooit meer over te doen. Geprobeerd om met hun tot een oplossing te komen voor de vele tekortkomingen maar forget it. Geen reactie, als je telefonisch contact opneem een hoop leugens enz. Kortom Expedia is voor mij echt EXIT.

Anderen bekeken ook

La Casita
23 reviews

La Casita: Ervaringen Olijfbomen zover het oog kan zien, typisch Spaanse avonden met tapas en flamenco, de comfort van een eigen huisje zonder bur...

Golfreizen.nu
4 reviews

Lees nu! De ervaringen van dit bedrijf? Golfreizen is een bureau welke groepsreizen en cursussen organiseert waarbij mensen kunnen golfen en vakant...

Fiets-fun
4 reviews

Leer fiets-fun.nl beter kennen door deze review te lezen. Een goedkope vakantie kun je boeken op fiets-fun.nl. Het is hier mogelijk om een camping ...

Vakantieveluwe.com
12 reviews

Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen over Vakantieveluwe? Vakantieveluwe is een website waar u een vakantiehuisje, vakantiewoning, vakantie bunga...

Expedia

Ongekend! Ontdek ook wat anderen vinden van expedia.nl. Het is verrassend hoeveel mensen een vakantie, hotel of auto boeken via expedia.nl. Het gaat om goedkope vakantie, zon vakanties, verre reizen, stedentrips, wintersport vakanties, all-inclusive vakantie, last-minute vakanties, hotel aanbieders, vliegticket aanbieders, vakantiehuis / bungalow verhuur, cruises, golf reizen, bus reizen, autoverhuur, autoverhuur aanbiedingen, autoverhuur buitenland en tal van andere verwante zaken en diensten. Het is goed om te weten dat expedia.nl volop te bieden heeft en een uitgebreid aanbod van diensten kent. 

Misschien bent u ook bekend met expedia.nl? Dan zou het fijn zijn als u op Expedia.nl uw reactie achterlaat. U kunt hier namelijk andere mensen mee helpen om een goed beeld te krijgen van dit bedrijf. Ook is het natuurlijk fijn als u nog niet bekend bent met Expedia.nl, dat u beoordelingen en reviews van anderen over dit bedrijf kunt lezen. 

Over expedia.nl
Expedia.nl is een grote website waar u vliegtickets, hotels, vakantiereizen en verwante zaken kunt regelen. Ook kunt u er stedentrips, lastminutes en uw huurauto bespreken. Het is heerlijk om te zien hoe uitgebreid het aanbod is op deze site en hoe gemakkelijk u uw boeking kunt plaatsen. 
Expedia.nl is deel van Expedia inc. Ze bieden zowel de zakelijke reiziger als de vakantieganger volop informatie en handige tools om op een gemakkelijke manier een vakantie te plannen, te boeken en goed voor te bereiden. Voor Nederlandse reizigers zijn er tal van vluchten, hotels, huurauto’s, pakketreizen en lastminute aanbiedingen waar men gebruik van kan maken. Het is erg gemakkelijk om te zoeken op de site en de juiste vakantie te boeken. Er zijn ook tal van pagina’s waar u meer informatie vindt over populaire steden. 

Over Expedia Inc
Het moederbedrijf van Expedia is Expedia inc. Het is het grootste online reisbureau van de wereld en het is een marktleider op het gebied van zakenreizen en reizen voor particulieren. Er zijn verschillende merken van expedia.com. Denk hierbij aan hotels.com, hotwire, tripadvisor, expedia local expert en ook eLong om er een paar te noemen. Expedia is actief in veertig landen en heeft vestigingen op ieder continent, behalve in Afrika. Sinds 2005 is Expedia inc genoteerd aan de Nasdaq beurs. 




Diensten van expedia.nl
Expedia.nl biedt verschillende diensten aan. Ze zijn onder te brengen in de volgende hoofdgroepen:
-    Hotel 
-    Vliegtickets 
-    Vlucht + Hotel 
-    Zonvakanties 
-    Vakantiehuizen 
-    Autoverhuur 
-    Aanbiedingen 
-    Stedentrips 
-    Lastminute 
-    Dichtbij 

Het is natuurlijk heerlijk om te zien wat er allemaal mogelijk is op Expedia.nl. Het is de ideale plek om uw volgende vakantie op te gaan boeken. Ook is het heerlijk om te zien hoe betaalbaar alles is op deze website.
Klachten, tips en complimenten over en voor expedia.nl
Het is goed om een klacht direct kenbaar te maken aan expedia.nl. Expedia.nl heeft klantenservice en klantentevredenheid hoog in het vaandel staan. Een klacht wordt daarom altijd serieus genomen en goed opgepakt. Natuurlijk kunt u ook een tip of compliment achterlaten voor expedia.nl.

Uw mening over expedia.nl  
Heeft u al een keer een boeking gemaakt op expedia.nl voor een stedentrip, een hotel, een weekendje weg of om een auto te huren? Dan lezen we graag uw beoordeling, mening en ervaring terug op NederlandReview. Het is goed om uw ervaring te delen met anderen, zodat ook zij een goed beeld krijgen van Expedia.nl. 
Al vast bedankt voor het inzenden van uw mening.

TIP! Dit bedrijf staat in onze top 20 reis-organisaties 2016 !! Lees hier snel het artikel.

Zijn de reizen van Expedia betrouwbaar? Hoe goed zijn ze? Lees ervaringen van vakantiegangers die al geboekt hebben bij Expedia.

}