NederlandReview

    Ervaringen Expedia

    Ongekend! Ontdek ook wat anderen vinden van expedia.nl. Het is verrassend hoeveel mensen een vakantie, hotel of auto boeken via expedia.nl. Het gaat om goedkope vakantie, zon vakanties, verre reizen, stedentrips, wintersport vakanties, all-inclusive vakantie, last-minute vakanties, hotel aanbieders, vliegticket aanbieders, vakantiehuis / bungalow verhuur, cruises, golf reizen, bus reizen, autoverhuur, autoverhuur aanbiedingen, autoverhuur buitenland en tal van andere verwante zaken en diensten. Het is goed om te weten dat expedia.nl volop te bieden heeft en een uitgebreid aanbod van diensten kent.

    Misschien bent u ook bekend met expedia.nl? Dan zou het fijn zijn als u op Expedia.nl uw reactie achterlaat. U kunt hier namelijk andere mensen mee helpen om een goed beeld te krijgen van dit bedrijf. Ook is het natuurlijk fijn als u nog niet bekend bent met Expedia.nl, dat u beoordelingen en reviews van anderen over dit bedrijf kunt lezen.

    Over expedia.nl

    Expedia.nl is een grote website waar u vliegtickets, hotels, vakantiereizen en verwante zaken kunt regelen. Ook kunt u er stedentrips, lastminutes en uw huurauto bespreken. Het is heerlijk om te zien hoe uitgebreid het aanbod is op deze site en hoe gemakkelijk u uw boeking kunt plaatsen.
    Expedia.nl is deel van Expedia inc. Ze bieden zowel de zakelijke reiziger als de vakantieganger volop informatie en handige tools om op een gemakkelijke manier een vakantie te plannen, te boeken en goed voor te bereiden. Voor Nederlandse reizigers zijn er tal van vluchten, hotels, huurauto’s, pakketreizen en lastminute aanbiedingen waar men gebruik van kan maken. Het is erg gemakkelijk om te zoeken op de site en de juiste vakantie te boeken. Er zijn ook tal van pagina’s waar u meer informatie vindt over populaire steden.

    Over Expedia Inc

    Het moederbedrijf van Expedia is Expedia inc. Het is het grootste online reisbureau van de wereld en het is een marktleider op het gebied van zakenreizen en reizen voor particulieren. Er zijn verschillende merken van expedia.com. Denk hierbij aan hotels.com, hotwire, tripadvisor, expedia local expert en ook eLong om er een paar te noemen. Expedia is actief in veertig landen en heeft vestigingen op ieder continent, behalve in Afrika. Sinds 2005 is Expedia inc genoteerd aan de Nasdaq beurs.

    Wat doet expedia zoal? Nou, bijvoorbeeld een vakantie naar ijsland, bekijk het filmpje over ijsland hier!

    Diensten van expedia.nl

    Expedia.nl biedt verschillende diensten aan. Ze zijn onder te brengen in de volgende hoofdgroepen:
    - Hotel
    - Vliegtickets
    - Vlucht + Hotel
    - Zonvakanties
    - Vakantiehuizen
    - Autoverhuur
    - Aanbiedingen
    - Stedentrips
    - Lastminute
    - Dichtbij

    Het is natuurlijk heerlijk om te zien wat er allemaal mogelijk is op Expedia.nl. Het is de ideale plek om uw volgende vakantie op te gaan boeken. Ook is het heerlijk om te zien hoe betaalbaar alles is op deze website.
    Klachten, tips en complimenten over en voor expedia.nl
    Het is goed om een klacht direct kenbaar te maken aan expedia.nl. Expedia.nl heeft klantenservice en klantentevredenheid hoog in het vaandel staan. Een klacht wordt daarom altijd serieus genomen en goed opgepakt. Natuurlijk kunt u ook een tip of compliment achterlaten voor expedia.nl.

    Uw mening over expedia.nl

    Heeft u al een keer een boeking gemaakt op expedia.nl voor een stedentrip, een hotel, een weekendje weg of om een auto te huren? Dan lezen we graag uw beoordeling, mening en ervaring terug op Nederlandreview.nl. Het is goed om uw ervaring te delen met anderen, zodat ook zij een goed beeld krijgen van Expedia.nl.
    Al vast bedankt voor het inzenden van uw mening.

    TIP!

    Dit bedrijf staat in onze top 20 reis-organisaties 2016 !! Lees hier snel het artikel.

    Zijn de reizen van Expedia betrouwbaar? Hoe goed zijn ze? Lees ervaringen van vakantiegangers die al geboekt hebben bij Expedia.

    Expedia
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (48)

    3,8
    17% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    4,8
    Service
    rating
    3
    Prijs
    rating
    4,2
    Leveren
    rating
    3

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Al met al tevreden

    Zelf heb ik meerdere keren geboekt via Expedia
    Ze werken samen met andere bedrijven die zijn niet altijd fantastisch, heb ik ook gemerkt. Maar nooit problemen mee gehad. Wel dat een keer de kamer gewoon echt niet schoon was. Ik vond een sigarettenpakje onder het bed, dat vind ik dus echt heel vies, want dat betekent dat er niet goed is schoongemaakt en dat klopte ook wel want ik vond de badkamer niet superschoon. maar dan ga je naar de receptie en dan krijg je gewoon een nette nieuwe kamer. dus dat kan toch gebeuren. Daar heeft Expedia zelf overigens niet zoveel mee te maken, die regelen gewoon de boeking. Maar zelf dus nooit problemen gehad. Ik vind over het algemeen dat het aanbod groot is en er dus echt wel wat te kiezen valt hier. Dat vind ik belangrijk. Ook is de prijs daardoor vaak laag omdat je gewoon kunt kiezen voor een goedkope aanbieder toch. Wel is de website wat schreeuwerig naar mijn mening, maar ok. Dus al met al tevreden.

    Door: Karen Jansse 12-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5
    rating

    Accomodatie

    Een maand terug heeft mn partner via expedia.nl reis geboekt naar Azerbaijcan. Bij aankomst Hotel werd ons verteld door de hotel dat er geen hotelkamer beschikbaar was. Telefonisch expedia gebeld maar die kon op dat moment voor ons niets betekenen omdat zij de hotel niet konden bereiken. Bij terugkomst hebben wij ons klacht ingediend bij expedia. Die zeggen dat zij niets kunnen betekenen omdat ze alleen een tussenpersoon zijn. Dit klinkt zo onlogisch en oneerlijk. Meerdere malen gemaild maar ze willen 50 euro vouche geven en telefoonkosten die er zinn gemaakt. Hetl ijt wel alsof ze ons kompleet negeren. Ik heb over GEEN Kamers! Waardoor we weer laat in de avond op de stoep stonden met onze koffers. Waar kan ik mn verhaal halen want Expedia doet niks.

    Door: Bulut 09-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    3 weken 4 sterren Montenegro

    Geen nl-support ter plekke, dwz. eerts bellen naar Nederland en doorverbonden naar USA! Hier slecht engels sprekende Indiër die mij uren lang(2uur) te woord staat en in de wacht laat staan.
    Start-internetprijs was aantrekkelijk. Bij aankomst was het hotel alleen niet bevestigd en kon ik vertrekken. Hierna werd ik zonder pardon ondergebracht bij een pension. Dit pension was nog geen 1 ster waard. Tevens kon ik fluiten naar mijn zwembad, ontbijt en diner etc. Naar 4 dagen werd ik gesommeerd de accommodatie te betalen of ik zou verwijderd worden. Hierna wederom met expedia gebeld en na het door verbinden met de USA en 2 uur in de wacht gestaan te hebben kon ik op eigen kosten naar het volgende onderkomen. Dit was wederom geen 4 sterren, maar er was geen andere optie. Na 3 maanden heb ik het op kunnen brengen om de klacht terug te leggen bij expedia. Hun antwoord.. Na 2 maanden kunnen wij deze niet in behandeling nemen en op elke mail kreeg ik hetzelfde automatische antwoord.

    Ga niet in zee met dit malafide bedrijf!

    Drs. C. Meelhuysen

    Door: C. Meelhuysen 29-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Hotel vakantie Rome bij Expedia

    Het door ons via Expedia geboekte hotel werd anderhalve week voor de reis geannuleerd. De telefonische reactie van de expedia medewerker kwam neer op ''jammer, maar U probleem''. Vervolgens anderhalve week voor de reis (niet via Expedia) een ander hotel moeten boeken tegen een forse meerprijs. De ingediende klacht over de gang van zaken wordt door Expedia simpelweg niet beantwoord.

    Kortom, nooit meer Expedia voor ons.

    Door: Erik de Bruijn 23-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Huurauto

    Huurauto voor 2 weken geregeld via expedia. In de boeking staat netjes dat de prijs inclusief onbeperkt kilometers, belastingen en verzekeringen zijn ook in het blokje: Regels en beperkingen aangeleverd door de leverancier (Budget car rental)van expedia word aangegeven: Verplichte belastingen, toeslagen en verzekeringskosten zijn bij de totaalprijs inbegrepen. Blijkt dit niet het geval te zijn. Naheffing van 492,44 euro gekregen voor lokale belastingen. Na een mail gestuurd te hebben naar expedia schijnt ergens in de algemene voorwaarden te staan dat je die toch zelf moet betalen?? Geen sympathie of meeleven of meedenkende oplossing vanuit expedia want je kan gewoon doodvallen. Na juridisch overleg blijkt dat je geen poot om op te staan hebt. Lijkt me toch een gevalletje misleiding??? Nooit meer een auto via Expedia!!!

    Door: Mariska van der Graaf 07-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    vlucht, auto en hotel

    Al veel met Expedia gereisd (Gold member) maar Okt-18 ging het mis met Goldcar autoverhuur (Spanje)
    Wij moesten 57,- borg voor brandstof betalen + 18,50 om de auto door Goldcar af te laten tanken
    Dit laatste was verplicht voor Expedia klanten

    Nadien de auto afgetankt ingeleverd en niets terug ontvangen.
    Inmiddels 8 maanden met Expedia in discussie en enkel de 18,50 om de auto door Goldcar af te laten tanken terug gekregen.
    De 57,- borg niet!
    Expedia bevestigd overigens dat wij de auto afgetankt hebben ingeleverd.

    Bij Expedia maakt het dus niet uit of je Goldmember bent, je moet als klant gewoon niet zeuren om je borg.
    Goldcar neemt niet eens de moeite te reageren.

    Volgens de laatste medewerkster van Expedia "^C genaamd" was het geen borg maar afkoop terwijl er duidelijk borg op de nota vermeld staat.
    Om die reden sluiten zij de zaak en reageren niet meer.

    Simpel advies, NOOIT EEN AUTO RESEVEREN BIJ EXPEDIA

    Door: Marcel 18-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5
    rating

    Hotel

    Ook wij vinden 1 ster nog teveel. Op dit moment, om 3 uur in de nacht rest ons na een ellenlang tot niets leidend telefoongesprek met expedia, niets anders dan dat we genoegen moeten nemen met een kamer voor 4 en er 1 persoon op de grond moet slapen, terwijl wij een suite voor 5 personen met 2 queensbedden en een sofa hadden geboekt. Een alternatief kan expedia ons niet bieden terwijl wij voor de komende 2 nachten een kamer voor 5 personen hadden geboekt.
    Ik heb nota bene nog gebeld vanwege de wat latere check in. Dat was geen probleem en het hotel meldde ons niets over het niet kunnen voldoen aan onze boeking doordat ze de kamer niet hadden. Pas bij aankomst bleek de kamer niet te voldoen voor 5 personen maar voor 3. Nadat ik voorstelde om bij een ander hotel voor ons te checken, bleek er ruimte bij een nabij gelegen hotel. Bij aankomst bleek ook dit hotel niet te beschikken over een kamer voor 5 maar voor 4 personen. Na vervolgens ruim 3 kwartier met verschillende mensen bij expedia te hebben gebeld, werden steeds van het kastje naar de muur gestuurd en kon expedia niets voor ons betekenen. Dit is voor ons de eerste en laatste keer geweest.

    Door: Vanessa 22-08-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Opmeer

    Ik verhuur mijn huis via expedia. Zij hebben mij opgelicht. Vreselijk bedrijf. Ik heb dubbel boeking voor 46 euro gegaat en moet ik voor 1 dag in 3 keer meer boete betalen. Ik vind het schandalig en wil nooit meer via dit vreselijk bedrijf mijn huis verhuren!!! De verhuurders moeten echt opletten!!!

    Door: Natalia 12-08-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    vlucht

    Mijn vluchttijden werden gewijzigd waarop ik annuleerde. Ik zit nu 5 maanden later nog op mijn refund te wachten. Expedia stuurt me van het kastje naar de muur. De medewerkers aan de telefoon hebben steeds andere antwoorden en laten je vlot 20-30 minuten in de wacht staan. Ik ervaar het bedrijf als onbetrouwbaar en weinig service gericht. Ik ga er NOOIT meer iets boeken. Goedkoop blijkt duurkoop, ik heb mijn lesje wel geleerd.

    Door: Christina 17-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    auto huur

    Via Expedia auto gehuurd in Rome bij Goldcar.

    Goldcar accepteerde het Voucher niet. Auto toen rechtstreeks moeten boeken bij Goldcar.

    Expedia erkent haar aansprakelijkheid niet. Heel slechte klantenservice. Alleen bereikbaar per e-mail, maar ook die beantwoorden ze niet..

    In gebreke stelling en terugvordering wordt genegeerd.
    Zowel Consuwijzer als de geschillen commissie reizen onderschrijven de slechte afhandeling van klachten van Expedia.
    De rechter komt er aan te pas.

    Slecht bedrijf, willen alleen maar verkopen, geen service en geen klachten afhandeling. We gaan nooit meer met ze in zee!!

    Door: P.J.Baauw 10-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5,5
    rating

    accomodatie

    Ik heb al meerdere malen hotelkamers/appartement enz. geboekt bij Expedia, nooit een probleem mee gehad. Diverse malen kreeg ik "korting" omdat ik al vaker wat geboekt had. Maar toen ik onlangs in Duitsland een hotelkamer zocht, kon ik alleen een kamer tegen betaling van "het volle pond" boeken, niks korting. Ik vind dit min of meer misleidend. Waar spaar je dan voor? Via een andere website heb ik precies hetzelfde hotel en dezelfde kamer geboekt voor een véél lagere prijs. (Agoda). Het lijkt allemaal dus wel makkelijk en voordelig maar het blijft heel goed uitkijken..ik ben na dit niet meer zo positief over Expedia en als ik ergens anders kan boeken, doe ik dat liever

    Door: Johan 07-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    8
    rating

    Appartement Frankrijk

    Geen goed woord er voor over!
    Geboekt, betaald maar geen reservering. Geld pas over 2 weken terug. Met goed vertrouwen geluisterd naar mevrouw om het nogmaals te doen. Weer niet! dus nu 2 x betaald en over 14 dagen pas geld terug. En dan ook nog eens niet goed te woord gestaan als ik nog eens bel! Mensen, boek voortaan maar via een echt bedrijf dan prutsers!

    Door: M. Kamphuis 25-05-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5
    rating

    zeer slechte klantenservice

    Wilde reservering annuleren omdat op website van geboekte hotel stond dat hotel gesloten was. Expedia wilde zelf uitzoeken en zou terugbellen (niet gedaan). volgende dag zelf weer gebeld. Wilden het uitzoeken. Gaven aan het hotel bestaat nog (overgenomen voor ander en voortgezet op locatie 30 min lopen van af oude die in centrum was, reden van boeking was centrum). Doorverbonden met afdeling die annulering kon regelen. Kreeg de vraag waarom ik wilde annuleren, nou omdat het het GESLOTEN is. Na 2 x meer dan 30 min. aan de lijn gehangen te hebben eindelijk kunnen annuleren.

    Door: GR 26-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5
    rating

    Boeking gaat fout

    Boek je een hotel in Maastricht, gaat er wat fout met de boeking. Word wel de betaling geaccepteerd, maar blijkt er geen hotel geboekt te zijn. Bij telefonisch contact krijg je te horen dat het 14 dagen gaat duren voor ze je geld terugboeken. Dit was de eerste maar ook meteen de laatste keer.

    Door: Rene Heijkoop 10-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2
    rating

    Goede service

    Hebben al meerdere malen geboekt bij Expedia, altijd goede service gehad. Snelle levering. De laatste keer had de vliegmaatschappij een terugvlucht gewijzigd, zodat de aansluiting bagger was. Expedia heeft, na mijn telefoontje, zelf ervoor gezorgd dat er een andere vlucht kon worden geregeld, zonder bijbetaling. Derhalve begrijp ik de negatieve reacties hier absoluut niet.

    Door: Marco 05-04-2019
    Ewout Van walbeek 18-06-2019

    Werk je voor Expedia?

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9
    rating

    Account

    Weigeren je toegang te geven tot je account gegevens.

    Door: Maarsen 17-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Kastje naar de muur

    We moeten nog op vakantie maar hebben nu al een slechte ervaring. We gaan met onze baby naar Tenerife en willen uiteraard een kinderzitje in de auto. Tijdens het boeken is er geen optie om dit te boeken en dit moet dus achteraf. Wanneer je direct contact opneemt met goldcar Tenerife, wordt je doorverwezen naar expedia Spanje. Vervolgens sturen die je weer door naar Expedia NL die doodleuk zegt: dat moet via goldcar Tenerife. Waardeloos......

    Door: Bas Roijackers 30-01-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    5
    rating

    OPLICHTERS! VILlA + VLIEGTICKETS GEBOEKT, VILlA BLIJKT NIET TE BESTAAN!

    Samen met 3 vriendinnen een villa geboekt in de stad Chania, Kreta. Vliegtickets erbij geboekt via Expedia. Bij de omschrijving van de villa staat letterlijk: "Deze villa ligt in Stad Chania, vlak bij Mitropoleos-plein, Franciscaner klooster van Aghios Fragkiskos en Archeologisch Museum van Chania."
    DUS MIDDEN IN DE STAD CHANIA!!
    Hebben we geboekt. Krijgen we de bevestigingsmail met een link van de locatie.... blijkt deze 43 minuten van Chania te liggen.
    Expedia gebeld. Zou binnen 48 uur terug bellen.
    We zijn niet terug gebeld! Zelf weer gebeld. Blijkt de villa überhaupt niet te bestaan!!!!
    Villa geannuleerd... willen ons totale geld bedrag terug!
    Kan niet voor worden gezorgd. Mevrouw van de klantenservice schuift het probleem af op ons. Doordat wij op aanraden van een andere medewerker de villa geannuleerd hebben kan er voor ons niks meer betekent worden! WAARDELOOS!!
    Vervolgens de tijden van de tickets gevonden bij de luchtvaartmaatschappij. Blijken tickets te zijn van €173 euro. Bij expedia betalen we er €243 per persoon voor...! Waar is die andere €70 euro gebleven? In eigen zak?
    Werkelijk waar een leugen verkopen en vervolgens de schuld op de consument afschuiven!
    Kortom Expedia is een OPLICHTER! NIET BIJ BOEKEN!

    Door: Freeke Coppens 23-01-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Criminele organisatie expedia

    Door een fout van expedia werden er geen bijkomende kosten voorgerekend op de website, na telefonisch contact of dit wel klopte gelijk telefonisch geboekt waarbij het gesprek werd opgenomen en nogmaals bevestigd dat er geen bijkomende kosten waren.
    Helaas voor vertrek een mail of we even het resterende bedrag wilden overmaken voor de bijkomende kosten 40% van de reissom!
    Weer gebeld met expedia waar ze zeiden dat het inderdaad niet klopte maar ik nu alleen nog kon annuleren met kosten of betalen en na de reis het bedrag terugvorderen wat volgens de telefoniste zeker zou gebeuren omdat ik volledig in mijn recht stond.
    Nu vele mailtjes later is het dossier gesloten en krijgen we dus niks terug.
    Het is echt een corrupte boevenbende daar en ik raad het iedereen af bij expedia te boeken.

    Door: Piessens 26-12-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Schending Privacy!!!!!

    Zeer slecht! Mijn man krijgt een bevestigingsms binnen op naam van Bernard Dambrine voor een boeking van 12 januari 2019 op 13 januari 2019. Hij heet echter niet zo, en zegt de boeking niet gedaan te hebben. Ook zijn de 4 laatste cijfers van de VISAkaart anders. De klantendienst kan niet bevestigen dat zij een ernstige fout hebben gemaakt en kan niet aangeven dat mijn man hier niets mee te maken heeft. Zij geven ook niet aan maatregelen te nemen om dergelijke fouten in de toekomst te vermijden. Ik kan dus momenteel de reservatie van deze persoon annuleren of volledig wijzigen!

    Door: An 12-12-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Schrijf zelf een review over Expedia

    Uw beoordeling