NederlandReview

    Ervaringen Expedia

    Ongekend! Ontdek ook wat anderen vinden van expedia.nl. Het is verrassend hoeveel mensen een vakantie, hotel of auto boeken via expedia.nl. Het gaat om goedkope vakantie, zon vakanties, verre reizen, stedentrips, wintersport vakanties, all-inclusive vakantie, last-minute vakanties, hotel aanbieders, vliegticket aanbieders, vakantiehuis / bungalow verhuur, cruises, golf reizen, bus reizen, autoverhuur, autoverhuur aanbiedingen, autoverhuur buitenland en tal van andere verwante zaken en diensten. Het is goed om te weten dat expedia.nl volop te bieden heeft en een uitgebreid aanbod van diensten kent. 

    Misschien bent u ook bekend met expedia.nl? Dan zou het fijn zijn als u op Expedia.nl uw reactie achterlaat. U kunt hier namelijk andere mensen mee helpen om een goed beeld te krijgen van dit bedrijf. Ook is het natuurlijk fijn als u nog niet bekend bent met Expedia.nl, dat u beoordelingen en reviews van anderen over dit bedrijf kunt lezen. 

    Over expedia.nl
    Expedia.nl is een grote website waar u vliegtickets, hotels, vakantiereizen en verwante zaken kunt regelen. Ook kunt u er stedentrips, lastminutes en uw huurauto bespreken. Het is heerlijk om te zien hoe uitgebreid het aanbod is op deze site en hoe gemakkelijk u uw boeking kunt plaatsen. 
    Expedia.nl is deel van Expedia inc. Ze bieden zowel de zakelijke reiziger als de vakantieganger volop informatie en handige tools om op een gemakkelijke manier een vakantie te plannen, te boeken en goed voor te bereiden. Voor Nederlandse reizigers zijn er tal van vluchten, hotels, huurauto’s, pakketreizen en lastminute aanbiedingen waar men gebruik van kan maken. Het is erg gemakkelijk om te zoeken op de site en de juiste vakantie te boeken. Er zijn ook tal van pagina’s waar u meer informatie vindt over populaire steden. 

    Over Expedia Inc
    Het moederbedrijf van Expedia is Expedia inc. Het is het grootste online reisbureau van de wereld en het is een marktleider op het gebied van zakenreizen en reizen voor particulieren. Er zijn verschillende merken van expedia.com. Denk hierbij aan hotels.com, hotwire, tripadvisor, expedia local expert en ook eLong om er een paar te noemen. Expedia is actief in veertig landen en heeft vestigingen op ieder continent, behalve in Afrika. Sinds 2005 is Expedia inc genoteerd aan de Nasdaq beurs. 

    Wat doet expedia zoal? Nou, bijvoorbeeld een vakantie naar ijsland, bekijk het filmpje over ijsland hier!


    Diensten van expedia.nl
    Expedia.nl biedt verschillende diensten aan. Ze zijn onder te brengen in de volgende hoofdgroepen:
    -    Hotel 
    -    Vliegtickets 
    -    Vlucht + Hotel 
    -    Zonvakanties 
    -    Vakantiehuizen 
    -    Autoverhuur 
    -    Aanbiedingen 
    -    Stedentrips 
    -    Lastminute 
    -    Dichtbij 

    Het is natuurlijk heerlijk om te zien wat er allemaal mogelijk is op Expedia.nl. Het is de ideale plek om uw volgende vakantie op te gaan boeken. Ook is het heerlijk om te zien hoe betaalbaar alles is op deze website.
    Klachten, tips en complimenten over en voor expedia.nl
    Het is goed om een klacht direct kenbaar te maken aan expedia.nl. Expedia.nl heeft klantenservice en klantentevredenheid hoog in het vaandel staan. Een klacht wordt daarom altijd serieus genomen en goed opgepakt. Natuurlijk kunt u ook een tip of compliment achterlaten voor expedia.nl.

    Uw mening over expedia.nl  
    Heeft u al een keer een boeking gemaakt op expedia.nl voor een stedentrip, een hotel, een weekendje weg of om een auto te huren? Dan lezen we graag uw beoordeling, mening en ervaring terug op Nederlandreview.nl. Het is goed om uw ervaring te delen met anderen, zodat ook zij een goed beeld krijgen van Expedia.nl. 
    Al vast bedankt voor het inzenden van uw mening.

    TIP! Dit bedrijf staat in onze top 20 reis-organisaties 2016 !! Lees hier snel het artikel.

    Zijn de reizen van Expedia betrouwbaar? Hoe goed zijn ze? Lees ervaringen van vakantiegangers die al geboekt hebben bij Expedia.

    Expedia
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (24)

    3,8
    17% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    4,6

    Service

    3,2

    Prijs

    4

    Leveren

    3

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    veranderen prijzen en blijven berichten sturen na annulering

    Marcel14-09-2018

    In het kort komt het erop neer dat ze prijzen aanbieden die veranderen tijdens het boeken, terwijl ze op de site voor de oorspronkelijke prijs blijken staan. "vraag en aanbod" noemen ze dat, ik noem het oplichting. Klagen heeft geen zin, het interesseert ze geen zier. Na annulering en direct boeken (wat 300 euro goedkoper was) blijven ze refereren naar je "boeking" terwijl dit een bijzonder slechte ervaring was.... (leve geautomatiseerde systemen die niet kunnen nadenken) en als je je account wilt verwijderen, dan is er geen mogelijk via de website.... Naast dat dit een overtreding van de wet op privacy is, is dit gewoon botweg irritant... Ik zal NOOIT meer via expedia iets doen, ze liegen, ze bedriegen, ze lichten je op en zijn irritant.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Expedia een storing, Ik miss me moeder haar operatie.

    Frendalie Aurelia Marchena16-08-2018

    Beste Expedia.
    Ik ben zwaar teleurgesteld hoe er met klanten worden omgegaan binnen uw bedrijf. Mijn Moeder is ziek, en door een storing tussen Uw Bedrijf en de bank, kan ik er niet zijn voor mijn Moeder haar operatie. En ik wordt behandeld als strond. Hier de situatie:
    Ik he been ticket op de 12ste geboekt Naar Curacao, voor 803.48 euro. Betaald en van me rekening af. Zie mijn afschrift. Ik kreeg een scherm te zien om te bedanken end at ik een email zou krijgen. Toen ik geen email kreeg, vulde ik een contactformulier in op uw website, om te vragen waar mijn bevestiging blijft. Geen antwoord. Via twitter neem ik contact op met ene ¨Theadora¨ die tegen mij spreekt dat Ik het teruggestort had gekregen. Waardoor ik een bewijs stuur dat er niks op me rekening is gekomen. Ze zegt het zit in de system dus ik heb het onvangen. Ik verwijs weer naar die screenshot van mijn rekening die ik stuurde. Zie hier beneden.
    Ik bel met de Rabobank, die zeggen dat ze niks nog binnen hebben. Ik wordt verwezen naar een telefoon nummer. Ik bel op, en spreek een mevrouw die lijkt medelijden te hebben. Ik leg uit aan haar dat mijn Moeder ziek is, en dat ik er op zondag moet zijn voor haar operatie. Als de bank geld voor mij stort op maandag, dan ben ik er toch niet voor mijn Moeder, en mijn zusje. En wat als ze komt te overlijden?
    Terwijl ik vanaf de 12de hebt geboekt, en een scherm zag die aangaf dat het gelukt was en ik een bevestiging zou krijgen. Inmiddels zijn de tickets duurder, en ze vraagt me of me familie kan meebetalen voor een andere. Ik leg uit dat ik alleen in Barcelona ben, end at mijn familie geen 958 euro zomaar heeft liggen. Het is niet mijn schuld als er een storing is tussen Expedia en de bank, of dergelijk. Ik sta in de wacht, en ze zegt dat ze voor mij gevochten heeft voor een ¨afterpay¨of iets dergelijk maar het mag niet.
    Krijg ik de dame Theadora weer aan de lijn die me dus op twitter informeerde. Ik leg uit hoe het is gegaan, Dat ik geen bericht ontving van mijn contactformulier, dus ik ging op twitter, de Rabobank heeft geen betaling van hun, en mijn Moeder is ziek. Ik moet op Curacao komen, maar tickets zijn duurder en ik vind het niet eerlijk hoe er wordt doodgewoon gezegd dat ik een nieuwe reservering moet maken, zonder me geld terug, en met een duurdere prijs. Haar response: ze kan zien dat ik meerdere tickets heb gekeken en wou betalen, sommigen duurder dus ik moet het geld hebben. Ik was zo geschrokken, zo gaan we met klanten om. Dus ik gaf aan, dat toen ik dacht dat mijn ticket geboekt was, ik kleren en dergelijke voor mijn Moeder ging halen om te slapen in het ziekenhuis. Maar dat is haar zaak niet. Er stond duidelijk op het scherm dat het betaald was en ik een bevestigings email zou krijgen. Enige reden waarom ik op twitter ging was om mijn boekingsbevestiging op te vragen.
    En we zijn nergens gekomen, want ik werd alleen maar beledigd, en mijn financiële situatie is mijn zaak. Het feit is dat ik betaald heb, en dat ik nu hoor, dat ik duurdere tickets heb proberen te betalen, terwijl ik mijn Moeder haar operatie niet kan bijzijn, vind ik vreselijk. Ik ga niet op vakantie, ik ga niet naar een hotel. Mijn Moeder is ziek. ZO gaat expedia dus met klanten om. Geen tegemoed koming, terwijl er duidelijk wordt gezegd dat het een storing was tussen Expedia met de bank, en die mevrouw erbij, over prijzen van mijn boekingen. Niet mogelijk iemand anders te spreken.
    Het lijkt alsof er geen mensen bij Expedia werken met een geweten, of zeker van een boom gegroeid want moeders hebben ze niet denk ik. Gelukkig worden mijn gesprekken opgenomen. Verwacht een video met mijn verhaal en opnames binnen kort.
    Bid voor mijn moeder haar operatie.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    geen geld terug bij annulering

    willemsen02-08-2018

    we hebben een hotel geboekt via expedia, na boeking blijkt dat we niet na 20.00 uur kunnen aankomen, dus gelijk weer geannuleerd. nu krijgen we ons geld niet terug. Hotel neemt zijn telefoon gewoon niet meer op. en expedia geeft niet thuis. Dit is eenkeer, en nooit weer.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Brandhout

    Willemjan Schafhuizen27-07-2018

    27 juli 2018

    Wij hebben een reis geboekt ongeveer oktober 2017, naar de Los Angeles USA, vertrek vanuit Duitsland (Dusseldorf) februari 2018.
    Alles in orde gemaakt betrof een vlucht (BA) naar London waarna overgestapt zou worden op de vlucht naar LA (Virgin Atlantic).
    Alle geld overgemaakt en hotels gereserveerd plus vervoer.
    Overnacht op de luchthaven omdat de vlucht om 5 uur ochtends stond gepland.
    Alles was O.K. boarding passen greserveerde plaatsen enz. alles nog gecontroleerd in het hotel in de morgen.
    Ons gemeld bij de balie van B.A. en ja hoor de tickets waren niet in orde volgens de twee huishoudschool opgeleide dames achter de balie, de voorletters dienden voluit vermeld te worden, dus of we maar even met Expedia wilden bellen voor een oplossing de dames konden natuurlijk wel even nieuwe tickets verzorgen na betaling. Je voelt hem aankomen, kantoor Expedia gaat pas open om 9 uur. Dus we konden de vlucht vergeten en de aansluiting dus ook. Nou daar sta je dan, om keren en maar naar huis.
    Thuis aangekomen na negenen aantal keren gebeld (waarbij herhaaldelijk de telefoon er op gegooid werd) twee uur verder eindelijk iemand getroffen die het begreep naar eigen zeggen en de stukken moesten allemaal maar worden opgestuurd om een onderzoek te starten.
    Heel fijn dus vakantie naar de knoppen en geld verdwenen.
    We zijn nu een half jaar verder en nog nimmer iets gehoord van Expedia, kennelijk een zeer ingewikkelde zaak, om maar van oplichting niet te spreken.

    Derhalve mensen ga onder geen voorwaarde met deze maatschappij in zee het is bedroevend maar niet anders dat dit soort tuig nog bestaat.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Brandhout

    Willemjan Schafhuizen27-07-2018

    27 juli 2018

    Wij hebben een reis geboekt ongeveer oktober 2017, naar de Los Angeles USA, vertrek vanuit Duitsland (Dusseldorf) februari 2018.
    Alles in orde gemaakt betrof een vlucht (BA) naar London waarna overgestapt zou worden op de vlucht naar LA (Virgin Atlantic).
    Alle geld overgemaakt en hotels gereserveerd plus vervoer.
    Overnacht op de luchthaven omdat de vlucht om 5 uur ochtends stond gepland.
    Alles was O.K. boarding passen greserveerde plaatsen enz. alles nog gecontroleerd in het hotel in de morgen.
    Ons gemeld bij de balie van B.A. en ja hoor de tickets waren niet in orde volgens de twee huishoudschool opgeleide dames achter de balie, de voorletters dienden voluit vermeld te worden, dus of we maar even met Expedia wilden bellen voor een oplossing de dames konden natuurlijk wel even nieuwe tickets verzorgen na betaling. Je voelt hem aankomen, kantoor Expedia gaat pas open om 9 uur. Dus we konden de vlucht vergeten en de aansluiting dus ook. Nou daar sta je dan, om keren en maar naar huis.
    Thuis aangekomen na negenen aantal keren gebeld (waarbij herhaaldelijk de telefoon er op gegooid werd) twee uur verder eindelijk iemand getroffen die het begreep naar eigen zeggen en de stukken moesten allemaal maar worden opgestuurd om een onderzoek te starten.
    Heel fijn dus vakantie naar de knoppen en geld verdwenen.
    We zijn nu een half jaar verder en nog nimmer iets gehoord van Expedia, kennelijk een zeer ingewikkelde zaak, om maar van oplichting niet te spreken.

    Derhalve mensen ga onder geen voorwaarde met deze maatschappij in zee het is bedroevend maar niet anders dat dit soort tuig nog bestaat.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Waardeloos

    Rabbers27-07-2018

    Wij hadden een hotel geboekt bij Expedia in Duitsland. Toen wij aankwamen bestond het hotel niet meer. Lekker handig dat het hotel dan nog op de website staat. Bij aankomst gebeld naar expedia, hebben ze proberen vervanging te regelen maar dit gesprek kon alleen maar in het engels. Het meisje aan de andere kant van de telefoon sprak gebrekkig engels en het telefoonnummer waarmee ik was verbonden kwam uit de Filipijnen. Ik heb hierdoor meer als 80 euro extra onkosten gemaakt wat ik neit heb teruggekregen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Geen reactie op klacht

    Wendy Kruders de Vries 20-07-2018

    Geachte heer, mevrouw,

    De 28 dagen zijn ondertussen voorbij en op geen enkele email heb ik bericht gehad.

    Ik heb net gebeld (Tessa) en krijg te horen dat het nog even gaat duren......

    Ik wil graag een oplossing voor onze rampzalige nacht. Mijn kind heeft het er nog over.

    Ik heb geen idee meer wat ik nu nog kan doen en voel me zeer onbegrepen in deze situatie.

    Graag een reactie.

    Zie mijn vorige 4 emails, waarop nog geen enkele reactie is gekomen.

    Referentienummer: 35258663

    Het heeft nu al meer dan 28 dagen geduurd.

    Met vriendelijke groet Wendy Kruders de Vries

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    3

    Absurd slecht support team

    Willem12-07-2018

    Cynische onbehulpzame klantenservice

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Complimenten voor Expedia

    AJB13-06-2018

    Heen= en terugvlucht Transavia naar Napels door staking geannuleerd. Expedia heeft alles gedaan om toch nog een alternatief te vinden. Bereid tot helpen en meedenken, dit in grote tegenstelling tot Transavia!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Geen Expedia meer voor mij

    J.M v S11-06-2018

    Wij waren in Orlando in het StaySky Suite I Drive hotel. Daar waren we al een paar keer geweest maar toen hete het Hawthorn en was het een goed hotel. Wij kwamen op Maandagavond aan en hadden overal koud water. Wij dachten het is druk en zal het warme water op zijn. Maar de andere dag ook. Toen ben ik Woensdagmorgen gaan douchen maar was ook koud water. Ik naar beneden en geklaagd. Ze hadden geen andere kamers meer dus zou moeten wachten tot een Maandag. Toch maar gedaan want het was overal druk. Kregen we die andere Maandag een andere kamer, maar die werd niet schoongemaakt. Wij weer naar beneden en hij zou iemand sturen, maar die kwam maar niet. Wij gebeld en een wat hardere stem opgezet. Toen kwamen ze met zijn drieen en de hoofd huishoud. Die schudde haar hoofd omdat het er niet uit zag. Ze hebben de hele kamer schoongemaakt het was dat ze geen verf bij zich hadden anders hadden ze de kamer ook nog geverfd. De andere dag hadden we weer koud water en we konden een paar keer niet in de kamer met onze keycard. Ze hadden de datum steeds veranderd. Zo is het die 3 weken gegaan Die reis was voor 3 weken 4500 euro met zijn tweetjes. We hebben 163 euro vergoed gekregen, op een bedrag van 4500 euro. nou ik boek niet meer bij Expedia want daar krijg je ook geen goed woord uit en naar dat hotel ga ik ook niet meer. Als je bij Expedia boekt dat gaat goed maar als er iets is kan je niet bij ze aankloppen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Nooit meer

    J. Smit30-05-2018

    Na foutje in naam op tickets, vele malen contact proberen te leggen. Moeilijk bereikbaar (alleen open tijdens daguren). Uiteindelijk heel veel zelf moeten regelen en €2300,- extra kosten. Weinig begrip van Expedia en zeker geen tegemoetkoming in kosten. Heel ontevreden. Voor mij nooit meer boeken via Expedia. Veel ellende.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Wat een drama service

    Mark07-05-2018

    Betaald voor hotel in Kyoto. Helaas nooit aangekomen. Bij vragen klamtenservice ontving ik 2 dagen later een template als reactie. Doe het niet, gebruik expedia voor een ontspannen vakantie niet. Drama

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Geen ontbijt in Valencian hotel Melia

    Gert Heining03-05-2018

    Via Expedia hotel Melia geboekt in Valencia voor de mei vakantie. Bij het online kon je alles duidelijk kiezen en zien. Maar bij de bevestiging zie je alleen dat het bedrag is verhoogd. Staat ook nergens op basis waarvan je een hotel hebt gereserveerd (logies, ontbijt etc) Bij aankomst inchecken maar niets bekend over ontbijt. Ja kon voor €23 per persoon per nacht. Waardeloos! Bah. Klacht ingediend bij Expedia. Was niks bekend over ontbijt. Ik nog een keer gereageerd dat het nergens stond op de bevestiging en dat wel heel slecht is een voor een boeking-site. Uiteraard geen reactie me
    er. Nog eens opnieuw geboekt om te kijken of ik nog iets over hoofd had gezien maar ook daar zie nergens dat je een ontbijt hebt geselecteerd. Je zou zeggen dat ze het er om doen.
    De bevestiging zo minimaal mogelijk houden. Kan er geen andere reden voor vinden.
    Gert Heining

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Worst service ever, complete screwed me!!

    Gioia23-03-2018

    Absolutely terrible! Worst service I ever had in my life!! I am super SUPER UPSET with Expedia and really doubt if I ever gonna book with you guys again. You completely SCREWED ME on this flight ticket because of a mistake on your website. Bought a flight ticket for the MORNING flight to Edinburgh and not the evening flight. I am a 100% sure of that because I checked the flight times likes 6 times to be sure I didn't had the evening flight. And what do you know? I get the evening flight tickets in my email. So I immediately called Expedia and they told me they can't do anything for me because the tickets I bought were with Easyjet. So I had to call easyjet. Called easyjet 2 that morning and they didn't cared a bit. Weren't listening just like Expedia. After I tried calling easyjet twice to explain my situation and them not caring at all, I tried contacting Expedia again through chat. The chat was terrible. The girl just repeated over and over she was not gonna help me and after 3 times she just said in the chat "I'm gonna leave now" and left. So rude. The worse thing is, apparently those calls were not within my phone plan and cost me now €60!! And on top of that I paid more for this tickets (that I didn't even want or booked) than I would have if I reserved them on the easyjet website. I paid €5 more then if I would've bought the ticket at easyjet website. So yeah, I'm so super screwed and money down the drain on a flight ticket that is completely useless to me. Oh and I'll make sure I'll post this everywhere!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Wat verschrikkelijk!

    Bianca Lenarduzzi14-03-2018

    Dit is het 2e jaar dat ik probeer te boeken via expedia en iedere keer gaat het bij 'betalen' steeds mis; als ik wil boeken, krijg ik steeds een melding dat het niet gelukt is. Vervolgens moet ik alles opnieuw invullen en dan is ineens de prijs verhoogd. Heel vreemd allemaal. Ik zou

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    teleurstellend

    wilma van arragon27-01-2018

    Na jaren trpuwe klant bij Expedia , ben ik zeer teleurgesteld na een slechte ervaring in een appartement op Curaçao. Ondanks foto's en een gedetailleerd verslag, neemt Expedia haar gouden klant niet serieus. Men reageert niet op mails, telefonisch contact over de klacht is niet toegestaan . Foto's en mails zijn niet ontvangen. Na een half jaar ben ik uiteindelijk , zonder enige uitleg,afgescheept met nog geen derde deel van de teveel betaalde prijs voor een ander onderkomen. Schandalig! Gelukkig zijn er ook andere, betrouwbare reisorganisaties!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Oplichterij

    Belinda Ebeling Koning16-01-2018

    Ik boekte hotel met Ontbijt, betaalde, en opeens was het inclusief ontbijt weggevallen??
    Ik stuurde meteen een email, geen reactie.
    In het hotel aangekomen was er geen ontbijt inclusief bijgeboekt!
    Het hotel The Savoy Tel-Aviv, Sea Side, Tel Aviv kwam mij door deze teleurstelling tegemoet en gaf ons toch ontbijt.
    Super service, goed hotel, zeer aan te bevelen.
    Expedia komt mij in geen enkel opzicht tegemoet, ontkennen dat zij een fout hebben gemaakt, kunnen zogenaamd mijn printscreen niet lezen, en hadden mij dus veel meer extra laten betalen mits ik ook het ontbijt er nog had bij moeten betalen!
    Wanpraktijken, op de zwarte lijst, ik boek nooit meer via Expedia,
    wel via Booking.com, ik boekte na deze slechte ervaring bij Booking.com voor een andere reis een hotel en de service is super! Ik kreeg gelijk iemand vd klantenservice aan de telefoon na een onduidelijkheid van mijn kant, een vriendelijke dame stond mij te woord en belde gelijk het hotel op om informatie in te winnen. Ik was uiterst verrast door deze aardige actie. En ik kreeg een bevestigin per email.
    Booking.com weet wel hoe ze met klanten om moeten gaan!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Zeer slechte afhandeling klacht

    Evert23-12-2017

    Firma neemt consument niet serieus.
    Zeer slechte en trage afhandeling van een klacht waarbij onterecht een fiks bedrag is ingehouden door een bij Expedia geboekte partij.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Boeken bij expedia niet doen !!!!!

    Pim van der Kleij31-10-2017

    Ik had een hotel geboekt in Middelburg bij het Fletcher hotel. Mijn ouders zijn slecht ter been en het hotel en vooral de kamer bleek niet geschikt voor minder validen. tevens was de kamer weggestopt aan het einde van een gang met een flinke opstap zodat scootmobiel of rolstoel er niet bij konden komen. lift ongeschikt te klein voor het vervoer van dergelijke apparaten. om over de toegankelijkheid van wc of douchemaar te zwijgen. Om een andere kamer gevraagd wat niet kon. Met minder validen ouders in een hotel overnachten wat ongeschikt bleek geen optie. Op de boeking stond slecht ter been zijnde ouder. Dus bij weggaan expedia gebeld de verifieerde dat er geen andere kamer aanwezig bleek te zijn en dat ze niets voor ons konden doen
    Bij een klacht over restitutie blijkt nu dat expedia glashard zegt dat er een andere kamer is aangeboden, wat verzinsel is.
    Tevens op expedia aan te merken is dat ze slecht bereikbaar zijn voor informatie en al helemaal slecht/niet reageren op mails

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Boek niet via Expedia!

    Nick van de Kerkhof02-10-2017

    Boek nooit via deze vervoerder! Voordat je opgehaald wordt bij je hotel, word je gebeld met de mededeling dat de chauffeur bij een politiecontrole is gestremd en je daardoor niet op tijd kan ophalen. Je dient dan zelf een taxi te regelen en die kosten voor te schieten. Later zou je deze kosten kunnen declareren. Echter krijg je deze uiteindelijk nooit terug! Oftewel, boek hier nooit!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    BAGGER

    Nick14-06-2017

    Leveren niks, en bij hulp zeggen ze 'zoek het lekker zelf uit'. Is allemaal niet hun verantwoording en je moet toch zelf regelen dat alles klopt? 12 uur vertraging? Och meneer daar kan ik toch nu niks meer aan doen, compensatie moet je zelf maar regelen.

    Eenmaal Expedia, nooit weer.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Aangemeld als klant

    Anne22-12-2016

    Wij hebben ons aangemeld als klant omdat je dan extra korting krijgt. Stedentrip geboekt naar Kopenhagen is erg goed bevallen!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Veel keus in goede dealtjes

    De Jong27-10-2015

    Altijd leuk om watertandend dealtjes te zoeken hier
    Wij hebben nu een weekje Canarische Eilanden geboekt, lekker naar de zon.
    Ging soepel en we hebben besteprijsgarantie

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Niet doen

    AvG30-09-2015

    Het hotel dat wij via Expedia boekten kon niet slechter. Lekkende douche, mieren op de kamer en rare vlekken op het matras. En geen respons of een kamerwissel of wat dan ook. Ik raad het bedrijf dan ook af. Bestelproces ging soepel, maar dan is dan ook alles mee gezegd.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Schrijf zelf een review over Expedia

    Uw beoordeling