Gomundo

5

Bestellen

5.7

Service

4.7

Prijs

6

Levering

50%

Zou hier weer kopen

Gomundo

Wat vinden anderen van Gomundo.nl? Gomundo.nl is een website waar je een voordelige vakantie kunt boeken. Je kunt er tal van wintervakanties en zomervakanties boeken. Meer dan 100.000 mensen hebben een vakantie geboekt via deze vakantie. Als jij hierbij hoort dan zien we jouw ervaring en beoordeling graag terug op NederlandReview. Hierdoor is het voor anderen mogelijk om snel een goed beeld te vormen van een bedrijf als Gomundo.nl. 

Het is mogelijk om een goedkope stedentrip te boeken, een betaalbare vakantie of een scherp geprijsde reis. Alleen thuisblijven is goedkoper schrijven ze op de website.

Over Gomundo.nl

Waarom zou je meer betalen dan nodig voor een vakantie? Het is een vraag welk Gomundo.nl zich heeft gesteld en waardoor ze op zoek zijn gegaan naar betaalbare vakanties om de meest mooie vakantiebestemmingen. Gomundo.nl is in 2000 opgericht en is uitgegroeid tot een populaire aanbieder van zomervakanties en wintervakanties. Alleen het grote aantal vakanties wat er al geboekt is laat zien hoe populair deze bemiddelaar van vakanties is. Gomundo.nl is de eerste stap naar een zorgeloze en mooie vakantie. 
Nog steeds groeit Gomundo.nl door nog meer vakantiebestemmingen aan haar reispakket toe te voegen. Nieuwe aanbiedingen en scherpere prijzen voor mooie last-minutes, zonvakanties en stedentrips. 



De diensten van Gomundo.nl

Gomundo.nl is een aanbieder van tal van verschillende vakantiereizen. Niet alleen vakanties binnen Europa kun je via Gomundo.nl boeken, maar ook daarbuiten. Het is mooi en goed om te zien welke mogelijkheden er zijn om je eigen vakantie te boeken voor een acceptabel geldbedrag. 
De focus ligt op de betaalbare vakanties. Op de website van Gomundo.nl kun je de reizen snel en gemakkelijk boeken. Je kunt je ook aanmelden op de nieuwsbrief om doorlopend de beste vakantiedeals in je mailbox te krijgen. 

Klachten of tips over Gomundo.nl

Natuurlijk doet Gomundo.nl er alles aan om de vakantie zo vlekkeloos als mogelijk voor je te laten verlopen. Als er toch een klacht mocht zijn dan kun je dit direct melden bij de reisleiding. Je kunt dit bij een lokale agent doen of bij Corendon vakanties. De klacht zal dan zo snel en zo goed als mogelijk opgelost worden ter plekke. Natuurlijk is het mogelijk om de klacht later nog een keer onder de aandacht te brengen. Vraag hiervoor een klachtformulier op bij de reisleiding. Binnen een maand na terugkomst kun je dan je klacht indienen. 
Gomundo.nl is ook aangesloten bij de ANVR, waardoor het ook mogelijk is om je klacht daar onder de aandacht te brengen. 

Wat vind jij van Gomundo.nl?

Misschien ben jij een van de 100.000 vakantie reizigers welke al eerder met Gomundo.nl gereisd hebben? Dan zouden we het waarderen als je op onze website een beoordeling over Gomundo.nl achterlaat. Het is goed om samen met anderen je mening en review te delen over Gomundo.nl. NederlandReview biedt op haar website om dit mogelijk te maken.

TIP! Dit bedrijf staat in onze top 20 reis-organisaties 2016 !! Lees hier snel het artikel.


Curacao, Spanje of Turkije? Waar gaat u deze zomervakantie heen? En is dat dan met Gomundo? Lees hoe anderen hier over denken en bekijk ervaringen van vakantiegangers die u voorgingen bij NederlandReview!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (6)

waardeloos

Niet doen niet doen niet doen niet doen niet doen, wat een waardeloze organisatie, geen communicatie zeer slecht hotel waar werden geplaatst, op telefonische benadering komt geen reactie. De zogenaamde leuke surpise aanbieding blijkt goedkoop verblijf ergens aan de Costa Brava te zijn. Al die andere landen waar ze mee adverteren is een wassen neus. Mensen stink er in

M

moeder en dochter

09-10-2017

0forum

Verschrikkelijke vakantie

Na meerdere klachten ingediend te hebben bij Gomundo hebben wij na 2 maanden!!! nog steeds geen antwoord ontvangen. Wij zijn in juni op vakantie geweest. Wij hadden een all in verrassings vakantie geboekt via Groupon voor 8 dagen. Wij zijn al op leeftijd (allebei in de 70) en vroegen bij de boeking of ze een klein beetje rekening konden houden met de locatie van het hotel. Alle bestemmingen waren voor ons prima, maar het liefst niet midden in het centrum bij jeugdige lui. Toen wij de reisbescheiden ontvingen, schrokken wij ons rot. Het hotel lag midden in het centrum van Lloret de Mar en kreeg een zeer slechte onvoldoende op review sites. De slechte reviews waren over het algemeen vanwege geluidsoverlast van de naastgelegen discotheken en over het eten. Toen wij dit meldden bij Gomundo gaven zij aan dat alles al is geboekt en er niks meer gewijzigd kon worden. Wij hebben geprobeerd om toch maar met een positief gevoel op vakantie te gaan, de reis was namelijk al betaald. Wij hadden ook bijbetaald voor een koffer en voor de transferbus. Toen wij aankwamen op de luchthaven hebben wij een uur moeten wachten in de stilstaande bus voordat deze vertrok, na twee uur te hebben rondgereden langs allemaal hotels en wij nog niet bij ons hotel waren aangekomen ben ik maar gaan vragen hoe lang deze onaangename rit nog ging duren. De zeer chagrijinge chauffeur gaf aan dat hij dit niet wist. Uiteindelijk duurde de rit nog eens 1,5 uur. Totaal hebben wij dus 4,5 uur in de bus gezeten, terwijl het rechtstreeks met de taxi ongeveer 30 à 40 minuten rijden is. Vervolgens kwamen wij dus laat in de avond aan en hadden wij erge honger en dorst na de lange reis. Wij vroegen bij de receptie of het mogelijk was om iets te nuttigen maar konden geen gebruik meer maken van onze all-in. Zelfs water was er niet meer te krijgen en in Spanje kan je geen water uit de kraan drinken. Toen wij op onze kamer waren, werden we gek van het gedreun en het gebonk van de discotheek ernaast, precies zoals omschreven op de review sites. De badkamer was smerig vol met schimmel en de bedden leken wel planken. De volgende dag kwamen wij aan in de ontbijtzaal en het was duidelijk dat wij de oudste waren in het hotel. Geen mensen van onze leeftijd, geen mensen rond de 40 of 50 jaar, maar tieners en jong volwassenen van rond de 18 tot 22 jaar. Bij het zwembad stond de muziek op zijn hardste standje en lagen wij als 70-jarige tussen de jongeren. Je voelt je dan ook niet op je gemak. Het water van het zwembad had overigens een groene kleur, dus daar zijn we niet ingegaan. Vervolgens hebben wij contact opgenomen met Gomundo. We zouden dezelfde dag terug gebeld worden, maar helaas werd er niet aan deze belofte gehouden. De volgende dag wederom contact opgenomen en weer werd er beloofd om terug gebeld te worden, maar er werd gezegd dat wij om een andere kamer moesten vragen bij de receptie. Wij hebben dit ook gedaan, maar zij hadden geen andere kamer meer beschikbaar. Wederom contact opgenomen met Gomundo en aangegeven dat wij al 2 nachten niet hebben kunnen slapen en er veel schimmel in de kamer aanwezig was en dat het hotel geen andere kamer beschikbaar had. Wij hebben gevraagd of wij misschien in een ander hotel konden verblijven, want tijdens een vakantie hoor je uit te rusten en niet kapot terug te komen. Zij gaven aan dat dit niet mogelijk was en dat wij de tijd maar moesten uitzingen en na de vakantie een nieuwe klacht in moesten dienen. Aangezien het eten zeer belabberd was, de kip was niet gaar, het vlees allemaal doorbakken, ik kan nog wel even doorgaan hebben wij maar besloten om zelf een ander hotel in de omgeving te boeken en zelf te betalen. Het enige wat overigens aan drankjes inbegrepen was, waren de fris, koffie, thee, bier en zoete wijn. De koffie in het hotel uit de automaat was niet te drinken en als ik een alcoholisch drankje drink is het droge witte wijn, want ik lust geen zoet. Wij hebben een taxi genomen naar het nieuwe hotel, deze was gelegen in het rustigere gedeelte van Lloret de Mar. Vervolgens hebben wij wederom contact opgenomen met Gomundo met de vraag of het mogelijk was om de transferbus voor de terugreis naar ons nieuwe hotel te laten komen zodat de bus ons daar op kon halen. Wij hadden natuurlijk al betaald voor deze bus en zelf het nieuwe hotel betaald voor de overige dagen. Toen wij dit vroegen gaf Gomundo aan dat het onze keuze was om een nieuw hotel te boeken en dat wij dan zelf ook maar moesten kijken hoe wij terug komen op de luchthaven. Ik ben hier zo pissig en verdrietig om geworden, ik heb er gewoon geen worden meer voor. Ik begrijp niet dat een organisatie mensen van onze leeftijd in een hotel kunnen stoppen met een naastgelegen discotheek en met al onze overige klachten. En aangezien zij onze klacht niet hebben verholpen tijdens de vakantie en wij zelf een nieuw hotel hebben geboekt en wederom hebben betaald, moesten we nu ook nog eens extra betalen voor de terugreis naar de luchthaven. Ik heb er geen woorden voor. Het is wel lekker dat je als organisatie eerst je zakken vult van de klanten en er verder niet meer naar omkijkt. Ik begrijp dit niet. Nu 2 maanden verder en na 3 klachten ingediend te hebben, moeten wij nog steeds antwoord ontvangen. Ik wil in ieder geval aangegeven en mensen waarschuwen om niets bij Gomundo te boeken!!

J

Johanna

15-08-2017

0forum

Fiasco

Fiasco! al vanaf het moment dat wij gingen boeken. We hadden gemaild met wat vragen maar kregen maar geen antwoord. Toen gingen we maar bellen maar dat meisje aan de tel had er niet veel zin in en wist de vragen niet eens te beantwoorden. Toen we bij het hotel aankwamen kon ik wel janken! het was een smerig oud vervallen en gevaarlijk hotel. We hebben meteen gebeld met gomundo maar die zeide ga maar naar de receptie. Hoe is het mogelijk dat wij dit soort klachten zelf moeten oplossen. het is niet dat we een handdoek te kort kwamen ofzo. Het hele hotel was gewoon verschrikkelijk. Wij toch maar naar de receptie en na 2 dagen kregen wij eindelijk een andere kamer, maar moesten hier wel voor betalen. je zou bijna denken dat wij nog niet hadden betaald. Nou daar ging het weggegooid geld want de 2e kamer was net zo vreselijk. Dit ook bij Gomundo aangegeven maar ja die heeft het geld al binnen en zei doodleuk ja kunnen wij niets aan doen, dit is het beleid van het hotel. Nou en als je voedselvergiftiging wilt oplopen, moet je maar gewoon 1 avondje daar in het restaurant gaan eten. En de dames van de bediening mogen ook wel eens uitgelegd worden wat klantenservice is. Later ben ik gaan kijken, als ik het allemaal zelf los had geboekt, dan was ik veel goedkoper uit geweest. Dat je via een organisatie meer betaalt daar kan ik me wel in vinden. Maar voor dat extra verwacht ik dan nog wel een beetje service. we voelen ons echt beetgenomen. Wees gewaarschuwd!!! koop geen reis bij Gomundo. Ze adverteren veel, schotelen je iets moois voor maar krijgt er niets van. alleen maar ellende en smerigheid!

M

Maaike vloedgraven

15-08-2017

0forum

Wat een ervaring!

Vorig jaar zomer met Gomundo op vakantie geweest naar Lanzarote. Was altijd al onze droom om eens naar de Canarische Eilanden te gaan en we zijn nog steeds helemaal verliefd. Bij Gomundo een leuke aanbieding gezien, maar we waren alleen niet bekend met deze organisatie. Ik durf nu wel te zeggen dat het zeker niet tegen zal vallen wanneer je hier een vakantie boekt. Alles was tot in de puntjes geregeld, waardoor wij echt konden genieten van onze vakantie. We weten nog niet waar we aankomende zomer naartoe gaan, maar de kans is heel erg groot dat we wederom bij Gomundo boeken.

R

Rogier van Marktvoort

07-02-2017

0forum

Vakantie geboekt bij GoMundo

Ik had nog nooit van GoMundo gehoord, maar wat een goede service hebben ze hier. De prijzen voor de vakanties zijn aan de hoge kant, maar je wordt overal bij geholpen. Zelfs wanneer je in het buitenland zit en problemen hebt, helpen ze je waar mogelijk.

F

Fraukje Wevers

23-08-2016

0forum

Koopje te pakken!

Ik weet niet hoe ze het doen...maar wij hebben supergoedkoop in het titanic beach resort geslapen. En dat nog wel in het hoogseizoen! We hebben ook nog bij andere sites gekeken om te zien of het ergens goedkoper kon, maar daar was het alleen maar veel duurder. Dus gelijk geboekt en het was echt een topvakantie. Voor iedereen; goed zoeken en dan direct doen, dan heb je echt een koopje!

M

Marcha de Laar

09-08-2015

0forum