D-Deals

4

Bestellen

4

Service

5.2

Prijs

3.8

Levering

30%

Zou hier weer kopen

D-Deals

Wat is er beter dan vakantie? Vakantie met korting natuurlijk. D-Deals heeft daarom goedkope hotelarrangementen en korte vakanties met bestemmingen in heel Europa voor je op een rijtje gezet. Jij kiest voor de bestemming en D-Deals laat je alle deals zien. Heb jij al een deal gevonden, maar wil je eerst meer weten over de ervaringen van anderen die al een vakantie geboekt hebben bij D-Deals? Zoek dan niet verder, want op NederlandReview vind je de recensies van andere klanten van D-Deals. Je kunt al hun beoordelingen lezen en daarna zelf beslissen of je jouw reis via D-Deals wilt boeken. 


Over D-Deals

Net als D-reizen en VakantieXperts is D-Deals onderdeel van de D-rt Groep. De reisorganisaties wilden klanten een plek bieden om vakanties te boeken met extra kortingen, een website waar je eenvoudig alle vakantiedeals kunt vinden. Hert resultaat was D-Deals, een website met verschillende aanbiedingen voor vakanties. De website werd opgericht in samenwerking met Bookunited, een Nederlandse specialist op het gebied van vakantiedeals. 



Met korting op vakantie? I'm On My Way!


De vakanties van D-Deals

Je hebt op de website altijd keuze uit hotelarrangementen, stedenstrips en korte zonvakanties. Je kunt dus voor iedere vakantie bij D-Deals terecht. Er zijn ook vaak extra’s voor klanten die bij D-Deals boeken, zoals kamerupgrades, gratis diners of leuke excursies. De deals worden door Hoteldeal geselecteerd en hebben wel een korte houdbaarheidsdatum. De deals zijn meestal maar een aantal dagen geldig, dus op=op.


Diensten D-Deals

Je hebt altijd keuze uit leuke reizen en vakanties bij D-Deals. De bestemmingen zijn over heel Europa verspreid. Boek jouw volgende reis naar Nederland, Duitsland, België, Oostenrijk, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Italië, Luxemburg, Spanje, Slovenië, Tsjechië, Koratië of Zweden. Er is altijd genoeg keuze, maar je krijgt als klant nog meer extra’s. De kortingen bij D-Deals kunnen namelijk oplopen tot 80% en er worden elke dag nieuwe deals aan de website toegevoegd. De kortingen kunnen zo hoog oplopen, omdat de deals maar voor korte tijd beschikbaar zijn. Het zijn stuntprijzen waar je snel bij moet zijn!


Klachten D-Deals

Waren er problemen tijdens het boeken van je reis? Of heb je andere klachten? Neem dan altijd eerst contact op met de klantenservice van D-Deals. Je kunt de klantenservice het snelste bereiken door gebruik te maken van het telefoonnummer. Je kunt het telefoonnummer op de website vinden, maar ook alle andere contactgegevens staan op de website vermeld. Je kunt overigens ook het contactformulier invullen. Bij problemen tijdens je reis, adviseren wij je om eerst een medewerker van het hotel aan te spreken. Je kunt daarna altijd nog contact opnemen met D-Deals.


Schrijf een review over D-Deals!

Heb jij een reis geboekt bij de reisorganisatie? Of kon jij de kortingen niet aan je voorbij laten gaan en heb je spontaan een weekendje weg geboekt? Schrijf dan een review over D-Deals en vertel andere klanten wat ze van de reisorganisatie kunnen verwachten. Kun je de reis makkelijk boeken? Krijg je ondanks de lage prijs nog altijd een luxe vakantie? En was jouw vakantie een succes? Geef jouw beoordeling en vertel alles over jouw ervaringen met D-Deals.


Krijg je bij D-Deals altijd de beste kortingen? Wat vinden anderen van de vakanties? Wat zijn hun ervaringen? Lees het hier in reviews en ervaringen.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (10)

Corona cadeaukaart

Geachte heer/ mevrouw, Wegens coronacrisis is mijn geboekte vakantie geannuleerd en daarna heb ik een cadeaukaart ontvangen die 2 jaar geldig is. Blijkbaar dat d deals is niet actieve en biedt geen deals waar kan ik met mijn cadeaukaart een vakantie boeken, bovendien is het niet mogelijk bij D Reizen mijn voucher te gebruiken. Daaro vraag ik om een oplossing daarvoor. Met vriendelijke groeten, M. Shokrolahi

M

Morteza Shokrolahi

05-09-2021

0forum

Vliegreis Griekenland

De zogenaamde omboek garantie is nep ! Alleen het hotel kan ja annuleren, de vliegreis niet. Je bent dus bijna de helft van je geld kwijt bij het zogenaamde omboeken. Geen zaken doen met D deals !!!

R

rob dubbel

04-06-2021

0forum

weekverblijf roompot

hebben mooie deals goed mee te communiceren enkel hadden niet vermeld dat roompot annuleerde maar stuurde mij juist dat goed was en mogelijk was. kort daarop ook voucher voor geboekte accommodatie. enkel daar aan komen 1,5 uur bezig geweest ivm reservering bij hun iet bekent was (ivm geannuleerd door hun) uiteindelijk daar maar ander verblijf geboekt die ik daar volledig moest betalen € 318 (veel minder als geboekt had deze kosten waren bijna € 700 als niet in aanbieding boekte) kon uiteindelijk kosten die ik ddeal had overgemaakt deel wat ik meer moest betalen voor mindere accommodatie paar € 23 terugkrijgen + tegoedbon a € 25. dit staat niet in verhouding met wat geboekt had. heb ivm corona laatste 10 maanden geen vrij kunnen hebben en stond daar met kind van 2, 2 uur rijden van huis. service echt een 0

R

rob

29-12-2020

0forum

1 week Oostenrijk, 4 personen volpension

Dit kan niet waar zijn. Mijn zusje en gezin gaan morgen afreizen (met 1 nacht tussenstop) naar Oostenrijk voor wintersport, worden ze vanavond gebeld dat het hotel niet beschikbaar is! Alles wat er nu nog is is duizenden euro s duurder en nog geeneens volpension! Het verschil wil D Deals niét bijpassen! Daar zit je dan! Iemand ervaring hiermee? Moeten ze niet minstens een vergelijkbaar alternatief bieden? Moeten ze vannacht nou afreizen? Zijn gebonden aan de komende week ivm de kinderen! Ik kán dit niét geloven!

F

F Brouwer

20-02-2020

0forum

‘Deal’

Belachelijk, we zijn juist duurder uit met D deals, pas op mensen!!

J

Jenny

06-12-2019

0forum

Winactie

Ik had op de facebookpagina van hun een vakantie gewonnen heb ze bericht gestuurd met mijn mailadres zoals me gevraagd was, maar ik kreeg geen reactie, werd geblokkeerd op Facebook maar krijg sindsdien wel mails van hun met reclame. Ondanks in de spam blijven ze toch komen. Wat een verschrikkelijk bedrijf!

W

Willemijn

05-01-2019

0forum

Regeling moviepark

We hadden een caravan gehuurd voor een weekend bij moviepark met tickets. Achteraf bleek het verblijfadres op die datum gesloten te zijn. D deals bood ons de overnachtingen aan in een van der Valk hotel met ontbijt en de kaarten waren voor normaal entree in moviepark. De tijd dat wij gingen was het Halloween in moviepark, ook dit hebben ze netjes gecorrigeerd met 2 dagen entree voor Halloween zonder bijbetaling. Ik wil D Deal toch wel bedanken voor de goede oplossing en ga zeker de volgende keer weer hier boeken.

C

CE Bulters

27-10-2018

0forum

Elderschans en misleiding door D-Deals

We zijn met 3 auto's via D-Deals naar Elderschans voor 1 overnachting geweest en zouden alleen nog toeristenbelasting moeten betalen. Daar aangekomen bleek dat we per auto per dag (1 overnachting wordt gezien als 2 dagen!!) € 4,95 aan parkeergeld betalen, terwijl ze beschikken over een groot eigen terrein in de natuur. Dat betekende dus € 30,00 aan parkeerkosten voor een paar uur verblijf! Toen ik D-deals hierop aansprak en de deal toonde waar dit niet in stond verwezen ze me naar de site van het hotel, waar dat wel in stond. Maar ik heb niet via de hotelsite maar via D-Deals geboekt. Ze doen hier helemaal niets mee! Wat een misleiding!

L

loes

15-10-2018

0forum

Teleurstelling op teleurstelling..

Een weekendje Parijs.. Het klinkt romantisch – dat is het ook – maar D-deals heeft het de (voor)pret flink voor ons verziekt. Als verrassing voor mijn vriendin had ik een romantisch weekendje weg (rozenblaadjes, champagne en fruit op de kamer, boottocht) geboekt in het Marriott (Parijs) via D-deals. Kort na de boeking ontving ik alle reisbescheiden (bevestiging van de boeking en de bijbehorende voucher), dus daarop ben ik extra’s/attracties gaan reserveren en boeken; maar ’s avonds werd ik gebeld dat er een overboeking was waardoor ze ons in een ander hotel wilden plaatsen. Ik kreeg drie andere hotels aangeboden; maar bij lange na niet van de kwaliteit van het Marriott. Wel werd mij toegezegd (en bevestigd per e-mail) dat het romantische arrangement niet zou wijzigen én ik zou een (klein) deel van de prijs terug krijgen. Ik baalde er flink van dat het Marriott niet meer beschikbaar was, het voelde een beetje als een lokkertje, waarna je in een ander hotel gezet werd. Maar goed, ik was al andere verplichtingen aangegaan, dus Parijs was eigenlijk de enige optie. Daarom vroeg ik D-deals om een beslissingstermijn door te geven én uit te kijken naar een romantischer hotel (de aangeboden opties waren zakelijke hotels). Na vele keren contact en nog vaker excuses ontvangen te hebben kreeg ik een voorstel voor het Holiday Inn (Montparnasse Pasteur); het was inmiddels een paar dagen voor het geplande weekendje weg, dus ik had eigenlijk geen andere optie dan dit aan te nemen (de andere opties waren zonder notificatie aan mijn adres alweer vergeven). Toen ik vroeg naar het romantische arrangement kreeg ik te horen dat dit er niet meer bij zat. Op mijn vraag of dit niet te regelen was, kreeg van deze dame ik te horen dat ze voor de boottocht zouden proberen kaartjes te regelen, maar dat ik (letterlijk:) “Voor die 64€ die ik terug kreeg prima zelf rozenblaadjes, champagne en een schaal fruit kon kopen.” Nooit ben ik zo klantonvriendelijk geholpen.. Beste D-deals, het gaat niet om dat wat aanwezig is; het gaat om de ervaring als je een romantisch weekendje boekt. Uiteindelijk ben ik na de toezegging van de boottocht (die me eerst nog eens 30€ zou kosten, maar uiteindelijk voor 20€ werd toegevoegd – binnen één minuut nadat ik aangegeven had er geen 30€ voor te willen betalen) akkoord gegaan met het Holiday Inn. Ik zat immers tussen twee vuren in. Na twee dagen had ik nog geen voucher/reisbescheiden ontvangen. Na een belletje werd mij verzekerd dat ik zonder voucher, maar gewoon op mijn naam bij het hotel kon inchecken. Dit vond ik te riskant gezien de voorgeschiedenis, dus wilde ik graag een bevestiging. Uiteindelijk heb ik er meerdere telefoontjes en mailtjes aan moeten wijden, om de dag voor vertrek toch een voucher te krijgen. Aangekomen bij het Holiday Inn kwam de grootste vervelende verrassing van onze trip; de voucher werd niet geaccepteerd en er was geen reservering op mijn naam. Na een uur aan de receptie te hebben gestaan en geholpen te worden door een bijzonder aardige receptionist, heb ik D-deals een mail gestuurd dat ik ze bij terugkomst in Nederland voor de rechter zou slepen als dit niet per ommegaande opgelost zou worden. Het heeft toen nog zeker 45 minuten geduurd, maar uiteindelijk heeft D-deals op afstand geregeld dat we toch een kamer toegewezen kregen. De laatste teleurstelling was de kamer, daar kan D-deals weinig aan doen, maar het geeft wel het verschil aan tussen het aangeboden en geboekte hotel (Marriott) en het vervangende hotel (Holiday Inn): De airco was kapot; de kluis meldde dat de batterij leeg was; er was geen stop voor het bad in de badkamer (en omdat de rest van het hotel volgeboekt was, was er ook geen stop die uit een andere kamer gehaald kon worden); er was wel een waterkoker, maar de stopcontacten zaten onder het bureau, waardoor de waterkoker op de grond moest staan; het douchegordijn was smerig; kortom: De kamer was verre van romantisch. Voor de service heb ik toch nog twee sterren gegeven, omdat ik gister het kleine deel teruggestort heb gekregen wat me was toegezegd en omdat twee van de (vele) medewerkers me wel het gevoel gaven met me mee te denken; Sybe en Sandi bedankt. Zonder jullie had ook die rating zeker op één ster gestaan. Het gevoel dat overblijft als ik denk aan D-deals is dat ik met een prachtige deal gelokt ben, daarna opgescheept ben met een minder hotel. Uiteindelijk ben ik met heel veel spanning dit romantische weekend ingegaan én voelt het alsof ik in alles in de lead ben geweest (kon niet rekenen op het woord van D-deals; want het werd niet geregeld zoals ze beloofden). Ik ben benieuwd hoe ze met mensen omgaan die minder proactief en assertief zijn..

M

Matthijs

18-09-2018

0forum

lekker goedkoop

Vroeger ging ik altijd boeken op D-reizen voor de prijs en dan hadden ze van die speciale aanbiedingen op donderdag. Nu ga ik steeds vaker naar D-deals voor de aanbiedingen, echt heel relax voor als je plotseling een weekje weg moet. Lekker goedkoop, maar daardoor niet altijd veel keuze (maar dat is ook wel weer spannend)

L

Laura Boersma

27-11-2017

0forum