D-reizen

Alle reviews

D-reizen

33% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (72)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Een vakantie bij D-Reizen

    Voor het eerst bij D-reizen een vakantie geboekt. Deze werd na een week plotseling geannuleerd en hiervan werden wij op de hoogte gebracht via een slechte mail van de klantenservice. Er is ons geen andere reis aangeboden. We hebben enkele keren contact opgenomen met zowel de klantenservice als de winkel, maar kregen geen enkele service. We kregen de 'standaard' antwoorden te horen als: 'we vinden het vervelend' en 'we doen altijd ons uiterste best om...'
    Echter is ons geen enkele oplossing geboden. D-Reizen: grote naam, maar ook een grote mond en geen service voor klanten.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vakantie op Sardinië

    Wij, 64 en 73 jaar willen met vakantie naar Sardinië. We hadden bij D-reizen een leuke reis gevonden. Een leuk hotel uitgezocht. Dit dus geboekt.
    Echter een regeltje bij de beschrijving van het hotel in de laatste alinea hebben we gemist: Het vervoer van het vliegveld naar het hotel dient U zelf te regelen!
    Bij het doorlezen van de boeking kwamen hier achter, dat we een pakketreis geboekt hadden van een vlucht heen en weer samen met een hotel aan de andere kant van het eiland.
    Fijntjes stond er wel bij, dat een pakketreis minder geschikt is voor ouderen en mindervaliden.
    We moeten dus zelf het vervoer regelen van vliegveld Olbia naar het hotel dicht bij vliegveld Alghero.
    Na kontakt met D-reizen kregen we 2 opties: U kunt een auto huren à €870,- of een transfer boeken à €624,-.
    Er komt dus nog eens 30% tot 40% bij de reissom bij.
    Er kan alleen gecommuniceerd worden per E-mail. De D-reizenwinkel in Helmond verwijst naar de website omdat we daar geboekt hadden.
    We hebben verder geen een enkel gevoel of meedenken meegekregen vanuit D-reizen.
    Het is volgens ons gewoon een slinks verdienmodel.
    We moeten nog gaan, maar voor ons is in ieder geval de voorpret al weg.
    Als annuleren, 25% van de hoofdsom, niet zo duur was, zagen we van deze reis af.

    P.s.,
    annuleren 116 dagen voor vertrek kost bijna €1600,- op een totale reissom van €3100,-

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Reis naar mexico

    De papieren voor de vakantie kregen we pas een week van tevoren toe gestuurd.
    Heen reis was een tussenstop in Frankfurt dat we dachten, maar dat was een overstap van 3.5 uur.

    Terug reis gingen we over Washington waar we dus een corona inenting voor nodig hadden.
    Dus bij de Duane bij Mexico mochten ik en mijn vriend niet doorreizen, want we hadden geen inenting.
    En dat stond ook nergens beschreven dat we die nodig hadden.
    Sta je daar terwijl je geen goeie WiFi heb om nog iets te regelen aan je lot overgelaten.

    Mijn vader en zijn vriendin mochten wel doorreizen, maar kwamen erachter dat ze een visum nodig hadden, wat ook niet aangegeven was.
    Die aangemaakt en duurde nog een uur dat die goedgekeurd Werdt.
    Dus die konden ook niet met de vlucht mee.

    We hebben zoveel stress daarom gehad.
    Uiteindelijk na 3 uur daar dingen proberen te regelen.
    Was er een vrouw zo lief om de vlucht om te boeken.
    Naar de avond via Frankfurt zoals we ook heen gevlogen waren.

    D-reizen hadden we gebeld en stonden 45 min in de wacht.
    En werden we afgewimpeld met een vlucht die pas 2 dagen later ging.
    En nog dik moesten bij betalen ook.
    Wat inhoud dat je daar nob 2 dagen in een hotel moet gaan zitten.


    Jullie moeten je schamen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vakantie

    Bereikbaarheid is abominabel de service in de winkel is op het eerste zicht vriendelijk maar de kennis is zeer zeer slecht en van enige bereidheid om te helpen is waardeloos de site werkt niet echt lekker en als je in de winkel komt kon ik die reis daar niet boeken ?? En als je belt mag je blij zijn als je er doorkomt en dan is de hulp die je krijgt ongelooflijk mager op de vakantie locatie is de hostess nergens te vinden. Je boekt niet bij D reizen maar bij 3, 4 verschillende reis organisaties. Geloof me dat beetje dat je goedkoper uitbent is de moeite echt niet waard.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Pakketreis naar Calella

    Wij zouden vorige week naar Spanje vliegen vanaf Charleroi maar bij het vliegveld aangekomen bleken daar stakingen te zijn waardoor we niet konden vliegen. Na erg lang in de wacht contact met d-reizen gehad die zeiden niks te kunnen doen, ze wisten van niks, misschien moesten we zelf maar een andere vlucht boeken??.. Wel gedaan voor de volgende ochtend, maar ook deze ging niet vanwege stakingen.
    Vanaf daar was d-reizen niet meer bereikbaar. Volgens hen hadden we gewoon kunnen gaan maandag want de vlucht was niet geannuleerd. Ryanair heeft inmiddels aangegeven de vluchten geannuleerd te hebben in onze boeking, ook dit weer gemaild aan D-reizen maar er komt geen reactie. (inmiddels een week geleden)
    Vanmiddag weer gebeld, zeer onvriendelijk persoon aan de lijn die mij wederom niet verder kon helpen en zei dat een reactie op de mail nog wel even kon duren.
    Hoe, of en wanneer we ons geld terug gaan krijgen? Nog geen idee dus
    Oftewel, een hele slechte ervaring met D-reizen en we raden het iedereen af om daar te boeken.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Green paradish beach hotel

    Afgelopen donderdag zijn mijn vriend en ik teruggekomen van een vakantie in Konakli, Turkije. Door de omstandigheden in het eerste hotel waren we genoodzaakt om naar een ander hotel te vertrekken.

    Bij aankomst was onze kamer niet klaar en kregen we een andere kamer, prima dachten wij het is voor 1 nacht. In de kamer was de airconditioning kapot en ik opende een handdoek waar een grote oranje vlek op zat. Dit heb ik bij de receptie aangegeven: de airco werd gefixed, een nieuwe handdoek kregen we niet.

    De volgende dag kregen we een nieuwe kamer, naar ons idee bij binnenkomst een enorme upgrade! Het was een van de houten huisjes bij het strand, welke als laatst zijn gebouwd.
    Wat was er niet goed:
    - de wc stond los (mijn vriend viel bijna van de wc af)
    - als je loopte in het huis was het enorm gehorig
    - de deur naar het balkon kan wel op slot, maar er zat een kier van 5 cm waardoor deze niet geluidsdicht kon zijn en dat snachts enorm veel overlast veroorzaakte.
    - Bedden waar geen enkel mens op kan slapen (maar goed dat kan je niet van te voren weten en misschien vinden Turkse mensen deze bedden wel heerlijk!)

    Op de 2e dag leerde we gelijk 4 andere Nederlanders kennen die er al even zaten en die gaven aan dat het kwa eten en drinken slecht geregeld was.
    Wat was er niet:
    - geen enkele cocktail te bekennen zoals aangegeven op de website
    - op onze laatste dag was er pas wijn (wit/rood)
    - elke dag was een paar uur de gin/wodka/bier op
    - de tijden van het lopend buffet kloppen van geen kant
    - Eten is echt zo vet als bakker, bij een hamburger druipt er zwart vet e.d. vanaf. En daarnaast werden de eettijden ook niet gehanteerd. Ik kwam smiddags om 15.00 uur aan voor de lunch(die tot 16.00 is) en alles was al opgeruimd en het restaurant was gesloten.
    - We zijn 1 x bij het diner geweest (om 20.00) te laat! het eten is dan alweer koud en grotendeels op. Het geen was we hebben gegeten (patat/pasta) was niet om te eten.
    Hierdoor zijn wij op 2 dagen na elke avond uit eten geweest, dan kregen we in ieder geval fatsoenlijk voedsel!

    Voor ons was het een beetje meten met 2 maten. we hebben er zelf voor gekozen om een 3* hotel uit te kiezen, alleen als dan alles wat er was belooft(volgens de website) er dan niet is, op deze manier kunnen we niet genieten van onze vakantie.

    Op dag 4 of 5 gaat het mis. De wifi klapt er voor de zoveelste keer uit, het eten is voor de zoveelste keer ondermaats, het bier was die dag 5 uur lang op (alle andere dranken waren er al niet) en toen vonden we het genoeg.

    Van de groep die we leerden kennen ging 1 vrouw met mij mee naar de receptie, we gingen ons beklacht doen. Het enige wat de receptiemanager zei, was dat er problemen waren met de fabrieken.....heel turkije heeft alcohol, behalve ons hotel....!

    De genoederen liepen erg hoog op! Meneer zei dat we in het winkeltje bier konden kopen, hij begreep volgens mij niet zo goed wat all inclusief betekende, want voor hem was het dood normaal. Vervolgens kreeg ik naar mijn hoofd dat wanneer we toch alleen maar wilde drinken, hij ons hier niet wilde hebben en dat schoot bij mij in het verkeerde keelgat. Het liep zo hoog op dat meneer een glas bij de receptie kapot sloeg en spullen naar de vrouw ging gooien die bij mij was. Wij zijn uiteraard weggelopen en hebben direct de reisleiding gebeld. We hebben de situatie uitgelegd en aangegeven dat we hier geen dag langer gaan blijven. Dit is geen manier hoe een hotel met zijn gasten hoort om te gaan.

    Daarna hoorde ik dat het hotel de handhaving had gebeld, deze kwam aan met 6 man in een busje. De vrouw waarmee ik was, was al in de kamer van de hotelmanager gaan zitten, toen ik aankwam zat zij daar alleen met 5 mannen, die geen woord Engels spreken. De man van de receptie sprak wel Engels en gaf aan dat wij hem beledigd hadden en spullen naar hem hadden gegooid (dit was dus juist andersom!) Uiteindelijk van er een Nederlandse man bij ons zitten en die vroeg of ze de camarabeelden niet konden bekijken die bij de receptie hangen en toen werd het opeens stil. Opeens waren daar geen camera's en opeens mochten we weg. Tussendoor hadden wij ook de reisleiding gebeld en gevraagd of hij kon komen ivm de uit de hand gelopen situatie, maar hij kon pas de volgende ochtend langs komen. (dit gebeurde smiddags rond 16.00 uur).

    Na dit alles heb ik de reisleiding weer gebeld en gezegd dat we uiterlijk morgen een andere hotel moesten hebben, onze vakantie was compleet verziekt door alle comotie die was ontstaan. De volgende dag kregen we te horen dat hij een ander hotel voor ons had, waar wij die dag daarna in konden gaan. Hier moesten we alleen wel 305,- voor bij betalen!

    Om op dat moment toch nog te kunnen genieten van onze vakantie hebben we de keus gemaakt om dit te doen. We gingen naar Hotel Club Maribell en wat was het daar een verademing!
    - bij de receptie zat een vriendelijke persoon die je wilde helpen
    - bij de bar was alles op orde en stond ook iemand die wist wat hij moest doen
    - Het eten was eetbaar
    - De bedden waren een verademing, daar voelden we geen veren in!
    - De schoommaaksters kwamen elke dag langs en brachten schone handdoeken
    (we hadden gehoopt dit vanaf dat 1 van onze vakantie te hebben!)

    Al met al een belachelijke ervaring in Turkije, in green paradish beach hotel, maar het einde was gelukkig zoals de hele vakantie hoorde te zijn!

    Wij hebben in totaal zon 10/12 Nederlanders gesproken in het hotel(geboekt via verschillende organisaties) en zij zijn allemaal naar de receptie geweest en hebben allemaal dezelfde klachten over dit hotel.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Pakketreis

    Reis naar Zakynthos.
    Hotel geboekt en betaald. Daarna bericht dat hotel niet beschikbaar is. Andere opties aangeboden.
    Betaald voor transfer vliegveld Zakynthos naar hotel. Geen vervoer aanwezig.
    Taxi genomen.
    Mail hierover gestuurd. Geen excuus maar wel een voucher voor terugreis met foutieve datum, 1 maand later. Geen reactie op mail hierover. Gebeld, zou reactie per mail krijgen, niks ontvangen. Zeer slechte service, onbereikbaar, en slordig.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    vakantie alanya

    Ander hotel dan op website.
    Op website fotos van heel mooi hotel alaiye met allerlei extras .
    Wij kregen echter hotel met totaal niets aan faciliteiten.
    Met veel moeite schandalige 100 euro terug gekregen.Nooit geen Dreizen meer.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    reis naar Kaapverdië

    Zo bizar slecht! Zeer onvriendelijk, onkundig en het neigt zelfs naar oplichting. Je zult er maar instinken en je vakantie aan je neus voorbij zien gaan.


    4 1/2 dag voor vertrek de reisbescheiden ontvangen voor de geboekte reis naar Kaapverdië. Een dag voor vertrek de hele ochtend geprobeerd op de TUI fly app online in te checken. Steeds een melding 'systeemfout' en 'probeer het later nog eens'. Eindelijk rond 14.30 uur gelukt om toegang tot de app te krijgen. Alle gegevens ingevuld en mijn internationale coronapas geüpload. Kan ik niet verder omdat de coronapas niet geldig zou zijn. Maar even bellen dan met D-reizen.
    Krijg ik een medewerkster aan de telefoon die kennelijk nog nooit van Kaapverdië had gehoord, maar wel alles wist van de coronapas en mij kon vertellen dat je 3 prikken moet hebben voor een internationale coronapas. 1x Jansen en 1x booster is niet voldoende. U moet 2x Jansen hebben. Als ik zeg dat dat volstrekt onjuist is, zegt ze dat wat zij zegt juist is maar dat ze even zal overleggen wat nu.
    Na bijna 10 minuten in de wacht gestaan te hebben hoor ik haar zeggen: "Ik heb het gecheckt en overlegd met TUI en ik raad u zeer aan niet naar Schiphol te komen. U wordt namelijk niet toegelaten op de vlucht. 1) Uw coronapas is niet geldig en 2) zie ik dat u de TSA niet 5 dagen voor de vlucht aan TUI heeft gestuurd en 3) u heeft een gezondheidsverklaring nodig. U had dit kunnen weten want wij hebben u daarover reeds vele malen geïnformeerd..... Geïnformeerd? Ik heb NB 1 e-mail ontvangen, 4 1/2 dag voor vertrek en nergens staat dat een TSA 5 dagen voor vertrek verplicht is. Dat zou ook wel heel bijzonder zijn, een TSA kun je gewoon on arrival bij de douane bemachtigen en betalen. Dat hoeft nooit vooraf.
    Ze herhaalde dat ik niet zou worden toegelaten tot de vlucht, ook niet op Schiphol. En voegde daaraan toe dat ik nu nog kon annuleren en dan zou ik nu nog € 274 terug krijgen. De volgende dag niets meer. Toen ik zei dat we nog wel eens zouden zien of ik niet toegelaten zou worden antwoordde ze dat ze ook al met TUI had overlegd over een eventuele klacht of claim en dat dit geen enkele zin zou hebben want het was mijn eigen verantwoordelijkheid te voldoen aan de benodigde reisdocumenten en hun voorwaarden en die waren duidelijk. "U kunt en mag niet mee"

    Voor de zekerheid en evidence toch maar even snel nog voor 17.00 uur met de GDD/RIVM, het ministerie BZ en een andere reisorganisatie die reizen naar Kaapverdië aanbiedt gebeld: coronapas gewoon geldig en toereikend voor Kaapverdië, TSA kan gewoon (en gaat meestal juist) on arrival en gezondheidsverklaring wordt al een hele tijd niet meer door Kaapverdië gevraagd/vereist en als dat wel nodig zou zijn, dan worden die formulieren in het vliegtuig uitgereikt of kan dat op plaats van bestemming worden ingevuld.

    Vol vertrouwen en in vakantiestemming, maar toch wel enigszins balend dat we nu met de drukte op Schiphol in de rij moesten staan om in te checken omdat de weg online was afgesneden, konden we gaan inchecken. "Mevrouw uw coronapas is niet geldig, u moet 3 prikken hebben gehad en uw medereiziger heeft een herstelbewijs en dat geldt niet. Ik kan u beiden niet inchecken." Krijg nou wat! Ik weiger te vertrekken van de balie en eerst nadat de grondsteward 2 andere collega's had geraadpleegd worden wij toegelaten en krijgen we onze instapkaarten. Geen excuses of zo, maar ach...

    En ja, op Kaapverdië aangekomen niks gezondheidsverklaring, niks gedoe met coronapas en TSA gewoon bij douane geregeld.

    We hebben een heerlijke tijd op Kaapverdië gehad en ik hoop dat een ander die dit meemaakt niet hapt en de reis annuleert. Voor mij/ons never en nooit meer D-reizen en TUI.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Reis naar mexico

    Na vroeger altijd goede ervaringen te hebben gehad met dreizen, is het nu voor het eerst een dure slechte grap geweest.
    Last minute een mooie all in vakantie geboekt naar mexico met, zoals de website aangaf, een jacuzzi op de kamer! Wat een luxe en een voorpret!

    Totdat ze een extra tussenstop tijdens de vliegreis hadden gestopt, in Amerika, waar wij niet mochten landen en 2 tussenlandingen tijdens 1 vlucht had ik lichamelijk sowieso niet getrokken dus ik wilde annuleren of wijzigen.
    De klantenservice wilde niets doen.
    We hebben nieuwe tickets moeten kopen en het hotel rechtstreeks 5 dagen moeten bijboeken. Ook hebben we hierdoor geen gebruik gemaakt van de transfers en ook dit zelf geregeld.

    Na Rechtsbijstand erop te hebben gezet wilde dreizen alleen de heenreis tickets vergoeden. Geen transfer of hotel kosten. En over de jacuzzi op de kamer die er niet bleek te zijn is nooit op ingegaan.

    Heel jammer dit. het heeft mij 1500 euro extra gekost en dit is een hoop geld. Ik boek nooit meer bij dreizen en raad het iedereen af

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Stedentrip Wenen

    Wat een bizarre ervaring! Rampzalige reis maar een perfect hotel!
    Allereerst vergeet D- reizen ons het reserveringsnummer door te geven. Toch maar op reis gegaan . Gestuurd naar een louche en onverantwoord parkeerbedrijven aan de andere kant van de stad. (Charleroi) 55 euro pp bijbetalen om toch aan boord te komen..
    Vervolgens in een vreemd vliegtuig( Laura air!?!) geplaatst zonder enige melding vooraf.
    Het hotel in Wenen was helemaal Top! Maar op klachten achteraf over de bijbetaling wordt alleen gereageerd met onbenullige tegenvragen,: wat was uw reserveringsnummer? NOOIT MEER D-reizen! Wachten tot ze weer failliet gaan!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Pakketreis gekocht, bagage niet aangekomen.

    D-reizen is zeer slecht bereikbaar, telefonisch nauwelijks bereikbaar of je moet 1,5 tot 2 uur in de wacht willen staan. Wij hebben een claim ingediend maar d-reizen reageert niet op E-mails of een aangetekende brief. Zeer teleurstellend, was onder de vorige eigenaar veel beter.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Pakketreis

    Online een reis geboekt, vlogen met Vueling maar lukte niet om ruim bagage bij te boeken.
    Reisbureau gebeld na talloze pogingen de klantenservice te service te bereiken daar werd mij verteld dat ze geen idee hadden hoe dit moest .
    Dus toch de klantenservice weer gebeld na 1,5 uur eindelijk iemand gesproken.
    Bij aankomst op Schiphol bleken wij overboekt.
    2 pers kamer geboekt die bij aankomst het formaat bezemkast had met twijfelaar bed.
    Transfer bij geboekt die wij zelf moesten bellen voor tijden (taxi had goedkoper geweest)
    Geen reisleiding ter plaatse dus alles zelf verder geregeld
    Al vanaf ons vakantie adres een mail gestuurd met ons ongenoegen en nu 5 weken na onze mail een antwoord krijgen die totaal niet aansluit op onze op- en aanmerkingen.
    Geen D reizen meer voor ons

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vakantie reis met vliegtickets

    Erg slecht geregeld ik heb akkoord gegeven om te vliegen via dusseldorf heen en terug boeken ze ons zonder te overleggen naar köln terug ook nog via een maatschappij waarmee ik niet wilde vliegen ik boek hier noooit meer

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Pakketreis

    Belachelijk slechte service. Op het moment dat te terugvlucht welke onderdeel is van je geboekte pakketreis, eist D reizen een extra betaling voor het boeken van een vervangende vlucht. Redelijk krom als ik een pakketreis boek. Dat de nieuwe vlucht duurder is, is toch echt het bedrijfsrisico van D reizen. Mijn tip, boek dezelfde reis goedkoper via bv Corendon. Voor ons nooit meer een reis via D reizen

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    stedentrip

    Ik heb een simpele vraag, maar zowel telefonisch als via de mail is het niet mogelijk contact te krijgen. Mail wordt niet beantwoord. Ik heb 2 keer ruim twee uur in de wacht gestaan, waarbij de verbinding werd verbroken toen ik de tweede in de rij was. Terwijl ik dit schrijf sta ik weer ruim anderhalf uur in de wacht. Er waren toen ik belde 15 mensen voor me. Ik sta nu al 20 minuten op nummer drie. Al die tijd zit ik naar het zelfde stompzinnige muziekje te luisteren.
    Ik heb spijt dat ik bij D-reizen heb geboekt.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    vliegreis

    contact met de klantenservice gaat er nooit komen, zodra je belt krijg je te horen dat je af moet wachten of wordt de verbinding verbroken. Later hoor je dat er 60 (!!) wachtenden in de rij voor je zijn, na 1,5 uur wachten wordt de verbinding verbroken......hoe kan dit?! 1 ster service wordt niet eens gehaald zo.....

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    reis boeken

    Gisteren een reis voor 8 dagen geboekt en betaald boeking moest nog gecheckt worden vanmorgen een mail dat de prijs niet meer geldig was en er 140 euro bij betaald moest worden echt geen steil.
    Vervolgens via Suntip de zelfde reis geboekt zelfde dag en vliegtijd en tot mijn verbazing nog eens 220 euro goedkoper.
    Wat een afzetterij
    Trouwens via het keuzemenu kom je ook jiet verder via de telefoon en via het reisbureau ook niet die helpen je dan niet als je viamonlin heb geboekt.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Stedentrip

    D-reizen de slechtste reisorganisatie die ik ken. Denk je een simple stedentrip te boeken op een dinsdagavond en vervolgens krijg je een e-mail dat de boeking nog gecheckt moet worden door de reisorganisatie. Nu zijn we 6 dagen verder en heb ik nog steeds niks van ze gehoord.

    Afgelopen vrijdag dacht ik even telefonisch contact met hun op te nemen. Dit heeft geleidt tot 1 uur in de wacht te hebben gestaan totdat ik iemand van D-reizen aan de telefoon kreeg. Ik kreeg het antwoord: U moet het even afwachten. Vandaag was ik het zat en wilde ik meer duidelijkheid. Ik belde nogmaals naar D-reizen en deze keer stond ik 1:30 uur in de wachtrij. De vrouw die ik aan de telefoon had, vertelde mij dat ik het af moest wachten, hier was ik het niet mee eens. Nadat zij overleg had gepleegd met een collega zou ik vandaag voor 17.30 uur te horen krijgen of mijn reis door zou gaan of niet. Ik vroeg de vrouw nogmaals of het zeker was of ik wel wat ging horen vandaag. De vrouw verzekerde mij dat ik echt wat zou horen vandaag voor 17.30 uur. Het is inmiddels al een tijdje 17.30 uur geweest en heb nog steeds niets gehoord.

    Ik ben nog nooit zo slecht behandeld door een reisorganisatie. Naast het feit dat ze vreselijk slecht bereikbaar zijn, maken zij ook valse beloftes.. Echt schandalig.

    Een aanrader is dus daarom ook, boek nooit via D-reizen!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vakantie Sicilie

    Boeking wordt pas dagen later bevestigd. In boekingsoverzicht ontbreken de gegevens om bagage bij te boeken cq. in te checken.
    E-mail wordt niet beantwoordt. Telefonische bereikbaarheid een regelrechte ramp.
    Wachttijd minimaal 45 minuten en tussen 26-31 en 43 wachtenden voor je.
    Uiteindelijk de codes gekregen. Ik had beter zelf een vlucht, hotel en huurauto geboekt, had veel veel minder tijd en ergernis gekost.
    Service zoals vroeger bij D-reizen is compleet verdwenen, ik boek niet meer bij D-reizen.

Anderen bekeken ook

La Casita
23 reviews

La Casita: Ervaringen Olijfbomen zover het oog kan zien, typisch Spaanse avonden met tapas en flamenco, de comfort van een eigen huisje zonder bur...

Golfreizen.nu
4 reviews

Lees nu! De ervaringen van dit bedrijf? Golfreizen is een bureau welke groepsreizen en cursussen organiseert waarbij mensen kunnen golfen en vakant...

Fiets-fun
4 reviews

Leer fiets-fun.nl beter kennen door deze review te lezen. Een goedkope vakantie kun je boeken op fiets-fun.nl. Het is hier mogelijk om een camping ...

Vakantieveluwe.com
12 reviews

Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen over Vakantieveluwe? Vakantieveluwe is een website waar u een vakantiehuisje, vakantiewoning, vakantie bunga...

D-reizen

Heeft u ooit weleens een reis geboekt via D-reizen? Zo ja, wat voor ervaringen heeft u met deze organisatie. Of in andere woorden wat voor ervaringen hebben andere consumenten met deze organisatie? Wij als NederlandReview verzamelen reviews op onze website van verschillende consumenten die al eerder contact hebben gehad met D-reizen. Ook hebben zij reviews geplaatst over hoe het is om een reis te gaan boeken. Wij zijn een onafhankelijk platform waar consumenten hun meningen / reviews kunnen achterlaten over een bedrijf. Hiermee kunnen de consumenten lezen of het bedrijf in een positief daglicht wordt gestopt of juist in een negatief daglicht. We horen dus graag uw review over D-reizen zodat we de consumenten samen kunnen helpen om te kijken of D-reizen wel een goed reisbureau is.

Ook besparen met de diensten van dit bedrijf? D-Reizen is natuurlijk de specialist op het gebied van vakanties. Ze hebben een zeer ruim aanbod. Denk hierbij aan Goedkope vakanties, Zon vakanties, Verre Reizen, Auto Vakanties, Stedentrips, Wintersport Vakanties, All-inclusive Vakanties, Last-Minute Vakanties, Hotel Aanbieders, Vakantiehuis / bungalow, Jongeren Vakanties, Vliegticket Aanbieders, Reisveilingen en Voordeel, Daguitjes, Cruises, Golf Reizen, Bus Reizen enCamping vakanties. Het is goed om de juiste vakantie te boeken bij D-Reizen! Het is heerlijk om te ontdekken welke mogelijkheden er allemaal zijn. Kies ook voor een goede aanbieding via D-reizen. Ken je ze nog niet? Of niet zo goed? Dan is het goed en slim om de reviews op NederlandReview te lezen. Het is goed om te ontdekken hoe het je helpt om een beter en onafhankelijk beeld te krijgen van een bedrijf als D-reizen. Kijk ook naar de optie om juist een beoordeling en review achter te laten om zo een ander te kunnen helpen. 

Over D-reizen
D-reizen is een Nederlandse reisorganisatie met ruim 270 reisbureaus en een hoofdkantoor in Hoofddorp. D-reizen verkoopt vakantiereizen van een groot aantel touroperators in haar Vakantiewinkels en op haar website www.D-reizen.nl

D-reizen is een bedrijf welke de reiswereld in heel Nederland heeft verandert. Er is zoveel meer keuze opeens. Het lijkt zo’n beetje alsof je door de palmbomen het bos niet meer ziet. Het is echter geweldig om te ontdekken wat er allemaal kan bij hun. Het bedrijf wil je vanaf het begin volop voorpret bieden tot een veilige thuiskomst. Daartussenin zal je natuurlijk een heerlijke vakantie hebben. Ze hebben een groot aanbod en er zijn ook 270 echte reiswinkels waar je jouw reis kunt boeken in ons land. Daar werken meer dan 1100 reisspecialisten om je te helpen. Ook online kun je bij hun een vakantie boeken. Je krijgt een persoonlijke assistent voor je reis welke je vakantiedromen graag laat uitkomen. Je kunt zo volop van je reis genieten. Deze persoon is altijd te bereiken voor je. In de winkel, online, via de chat telefoon en per mail. Zo krij je volop aandacht op maat.
D-reizen en VakantieXperts zijn in 2014 gefuseerd. Alle reiswinkels zijn onder een groep ondergebracht. 
D-reizen is aangesloten bij de IATA, de SGR en ook de ANVR. Hierdoor weet je zeker dat je een goede vakantie zult krijgen.  

De reiswereld is veranderd. Er zijn veel meer aanbieders. Even leek het erop dat u voordeel had bij zoveel extra keuze. Maar nu blijkt dat u door de palmbomen het bos niet meer ziet. En niet meer zeker weet wat u krijgt.
Natuurlijk wilt u de voorpret van oriënteren, van het zoeken. Maar verdwalen wilt u niet. Daarom heeft D-reizen de grootste online Vakantiewinkel. D-reizen heeft de grootste keuze. D-reizen heeft 1100 deskundige Reisassistenten die, online en offline, altijd voor u klaar kan staan. Want er wordt begrepen bij D-reizen hoe belangrijk vakantie voor u is. Dus denken ze met u mee en komen ze voor u op.

Diensten
U kunt een reisje boeken bij D-reizen als u met de familie een dagje weg wlt, of gewoon lekker naar het strand. Tijdens het boeken van een vakantie krijgt u eigen Persoonlijke Reisassistent bij D-reizen. Die altijd dichtbij is. Die u graag leert kennen, om uw vakantiedromen waar te kunnen maken. Zodat u vooral kunt genieten van uw vakantie. Ervoor, tijdens en erna.
 

Stedentrips Stedentrip Barcelona Stedentrip Londen Stedentrip Parijs Vliegtickets Vliegtickets Bangkok Vliegtickets Istanbul Vliegtickets New York Vakanties Vakantie Curaçao Vakantie Dubai Vakantie Duitsland Zomervakantie 2016 Cruises Disneyland Parijs Meivakantie 2016 Kampeervakanties Last minutes Reisverzekering Vakantiehuizen Verre rondreizen Wintersport Zonvakanties

Volop keuze dus bij D-reizen!


Uw Persoonlijke Reisassistent is altijd bereikbaar voor u, via alle mogelijke kanalen. Van chat en social media, tot winkel en telefoon. Zo krijgt u de aandacht die u verdient en de vakantie waar u van droomt voor een acceptabel bedrag. D-reizen helpt u daarbij.

Klachten
Ze gaan heel ver met de kwaliteit van hun service- en dienstverlening. En er wordt alles aan gedaan om uw reis optimaal te laten verlopen. Maar soms lopen de zaken helaas anders dan verwacht. Ook dan zijn ze er voor u. D-reizen heeft een uitgebreide klantenservice. Dan kunt u uw ontevredenheid melden bij de receptie en reisleiding. Is er geen vertegenwoordiger op uw vakantiebestemming? Of wordt de klacht volgens u niet naar behoren opgelost? Bel dan vanaf uw vakantiebestemming het noodnummer van de reisorganisatie. Het kan helaas voorkomen dat de accommodatie of de reisleiding niet in staat is een passende oplossing te bieden. Het is noodzakelijk dat u in deze situatie dus een klachtenrapport laat opstellen. Klachten die ter plaatse niet zijn gemeld en waarvoor geen klachtenformulier is ingevuld, worden in Nederland in de meeste gevallen niet in behandeling genomen door de reisorganisatie. En u kan alle tijden contact opnemen met uw Persoonlijke Reisassistent. U kunt ze ook elke dag contacteren tot 22:00

Heb je een klacht? Dan kun je die gewoon bij hun indienen. Het is dan mogelijk om samen een oplossing te vinden en te krijgen. Wel zo fijn! Toch? Graag horen we van je op NederlandReview hoe het allemaal is afgelopen. Laat je nog een review of beoordeling achter op onze site?

Jouw Mening over D-reizen

Wat vind jij van D-Reizen? Is het een goed bedrijf? Ben je al een keer klant bij ze geweest? Of is het tijd, dat je dit gaat worden? Laat een beoordeling achter op onze site om anderen te helpen. Bedankt!   

Leuke vakanties of niet? Heeft u ooit weleens een reis geboekt via D-reizen? Lees ervaringen van klanten die u voorgingen. Lees ze bij NederlandReview

}