D-reizen
Alle reviewsD-reizen
Alle reviews (76)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
D-reizen
Een reis geboekt in februari bij D-reizen. Na een dag later zag ik dat de naam van mij medereiziger onjuist was op de boeking. Na lang wachten eindelijk iemand aan de lijn. De kosten voor een wijziging was 134 euro in totaal. Een paar dagen later weer gebeld, want medereiziger kom, vanwege werk, niet op die datum.vliegen. Dus we wilde de vertrekdatum naar een later moment. Na 3 weken nog niks gehoord over de wijzigingen. Dus maar weer bellen (want mails worden niet beantwoord). De wijziging ging via de touroperator en op datum van vertrek. En daarbij kwamen er weer kosten bij. Dus gevraagd wat de kosten waren voor omboeken en wat de kosten waren voor annuleren en opnieuw boeken. Ook daar weer geen antwoord dus maar weer mailen en bellen. Kosten waren tussen de 900 en 1200 euro. Plus nog 2x de wijzigingskosten van 2x 134 euro. Echt schandalig. Dus zelf via werkgever van medereiziger een oplossing om deze reis te annuleren en dan zou de werkgever de kosten vergoeden. Dus gebeld om te annuleren. En ja hoor, weer 3 weken verder, nog steeds geen annulering ontvangen. Dus weer éen mail. Nu met dreiging on rechtsbijstand in te schakelen als ik binnen de week geen annulering ontvang. Binnen 30 minuten had ik een annuleringsbewijs ontvangen. Daarna nog om compensatie gevraagd, maar ik krijg geen enkele reactie meer terug. Dus doen wij ook niks meer.
Vakantie Turkije
Slecht/niet bereikbaar voor vragen. Als je dan eindelijk iemand aan de lijn krijgt is diegene zelf ook aan vakantie toe lijkt het wel. Onvriendelijk en ongeinterreseerd.
De transfer, die wel was bijgeboekt, was er niet. Maar ja, als je goedkoper wil kan je goedkoper krijgen.
Voor ons geen 2e x meer.Misleidend en oplichters!! Beste mensen wat ze aanbieden op site klopt niet wanneer je gaat boeken komt heel veel andere kosten erbij en je komt erg duur uit!! Ik heb bij hun een reis geboekt paar weken geleden naar Tenerife, ik moest apart transfer heen en terug betalen voor een taxi kost mij 120 euro!!! Hoewel je kan zelf binnen paar minuten op een site een taxi regelen voor 50 a 60 euro dat betekent ze willen meer dan helft winst maken voor transfer!!!😡 ik wilde het annuleren maar helaas ben je hele bedrag van 120 euro kwijt!!😡 dit is misleiden en oplichterij, ik heb hen e-mail gestuurd tot nu toe geen reactie van hun, voor 1 bagage van 15kg (overal mag 20 of 30 kg) wordt 85 euro berekend!!! Je kan kleine tasje (bepaalde maten) naar binnen vliegtuig brengen voor een normale handbagage je moet apart 43 euro betalen dit is belangrijk heb nooit meegemaakt, ik ben voor eerste keer en laatste keer bij hun ga iets boeken, ik heb spijt dat ik bij hun een reis geboekt ik hoop dat reactie krijg op mijn e-mail, ik heb dit ook gemeld bij Consumentenbond, ze hebben heel veel klachten gehad van andere mensen over D-reizen…!!! Ik ben echt boos op hun.😡gr H Ghaeli
Boeking vliegreis, hotel, autohuur naar Fuerteventura
Al vele reizen online geboekt. Wat ik nu meemaak is niet te beschrijven. Uren aan de telefoon gezeten voor hulp en een oplossing kwam maar niet. Schandalig in 1 woord.
Ik ben klaar met deze incapabele organisatie. Reispapieren en mijn reisoverzicht kan in nog steeds niet inzien op mijn computer. Iedere keer als ik probeer in te loggen wordt het door mij met medewerkers van D-reizen gekozen wachtwoord geweigerd. Iedere keer weer gebeld en weer nieuw wachtwoord ingesteld. Niets werkt. Vandaag weer geprobeerd maar nu zegt medewerkster (Julia) dat er niemand in het systeem kan. Nu is er beloofd dat de reisbescheiden per e-mail worden opgestuurd 6 dagen voor vertrek. Ik heb er echter totaal geen vertrouwen meer in dat het goed gaat. Wat een ontspannen vakantie moest worden is nu al voor een deel verziekt door de stress en de vele uren die ik er aan besteed heb.Een vakantie bij D-Reizen
Voor het eerst bij D-reizen een vakantie geboekt. Deze werd na een week plotseling geannuleerd en hiervan werden wij op de hoogte gebracht via een slechte mail van de klantenservice. Er is ons geen andere reis aangeboden. We hebben enkele keren contact opgenomen met zowel de klantenservice als de winkel, maar kregen geen enkele service. We kregen de 'standaard' antwoorden te horen als: 'we vinden het vervelend' en 'we doen altijd ons uiterste best om...'
Echter is ons geen enkele oplossing geboden. D-Reizen: grote naam, maar ook een grote mond en geen service voor klanten.Vakantie op Sardinië
Wij, 64 en 73 jaar willen met vakantie naar Sardinië. We hadden bij D-reizen een leuke reis gevonden. Een leuk hotel uitgezocht. Dit dus geboekt.
Echter een regeltje bij de beschrijving van het hotel in de laatste alinea hebben we gemist: Het vervoer van het vliegveld naar het hotel dient U zelf te regelen!
Bij het doorlezen van de boeking kwamen hier achter, dat we een pakketreis geboekt hadden van een vlucht heen en weer samen met een hotel aan de andere kant van het eiland.
Fijntjes stond er wel bij, dat een pakketreis minder geschikt is voor ouderen en mindervaliden.
We moeten dus zelf het vervoer regelen van vliegveld Olbia naar het hotel dicht bij vliegveld Alghero.
Na kontakt met D-reizen kregen we 2 opties: U kunt een auto huren à €870,- of een transfer boeken à €624,-.
Er komt dus nog eens 30% tot 40% bij de reissom bij.
Er kan alleen gecommuniceerd worden per E-mail. De D-reizenwinkel in Helmond verwijst naar de website omdat we daar geboekt hadden.
We hebben verder geen een enkel gevoel of meedenken meegekregen vanuit D-reizen.
Het is volgens ons gewoon een slinks verdienmodel.
We moeten nog gaan, maar voor ons is in ieder geval de voorpret al weg.
Als annuleren, 25% van de hoofdsom, niet zo duur was, zagen we van deze reis af.Reis naar mexico
De papieren voor de vakantie kregen we pas een week van tevoren toe gestuurd.
Heen reis was een tussenstop in Frankfurt dat we dachten, maar dat was een overstap van 3.5 uur.
Terug reis gingen we over Washington waar we dus een corona inenting voor nodig hadden.
Dus bij de Duane bij Mexico mochten ik en mijn vriend niet doorreizen, want we hadden geen inenting.
En dat stond ook nergens beschreven dat we die nodig hadden.
Sta je daar terwijl je geen goeie WiFi heb om nog iets te regelen aan je lot overgelaten.
Mijn vader en zijn vriendin mochten wel doorreizen, maar kwamen erachter dat ze een visum nodig hadden, wat ook niet aangegeven was.
Die aangemaakt en duurde nog een uur dat die goedgekeurd Werdt.
Dus die konden ook niet met de vlucht mee.
We hebben zoveel stress daarom gehad.
Uiteindelijk na 3 uur daar dingen proberen te regelen.
Was er een vrouw zo lief om de vlucht om te boeken.
Naar de avond via Frankfurt zoals we ook heen gevlogen waren.
D-reizen hadden we gebeld en stonden 45 min in de wacht.
En werden we afgewimpeld met een vlucht die pas 2 dagen later ging.
En nog dik moesten bij betalen ook.
Wat inhoud dat je daar nob 2 dagen in een hotel moet gaan zitten.
Jullie moeten je schamen.Vakantie
Bereikbaarheid is abominabel de service in de winkel is op het eerste zicht vriendelijk maar de kennis is zeer zeer slecht en van enige bereidheid om te helpen is waardeloos de site werkt niet echt lekker en als je in de winkel komt kon ik die reis daar niet boeken ?? En als je belt mag je blij zijn als je er doorkomt en dan is de hulp die je krijgt ongelooflijk mager op de vakantie locatie is de hostess nergens te vinden. Je boekt niet bij D reizen maar bij 3, 4 verschillende reis organisaties. Geloof me dat beetje dat je goedkoper uitbent is de moeite echt niet waard.
Pakketreis naar Calella
Wij zouden vorige week naar Spanje vliegen vanaf Charleroi maar bij het vliegveld aangekomen bleken daar stakingen te zijn waardoor we niet konden vliegen. Na erg lang in de wacht contact met d-reizen gehad die zeiden niks te kunnen doen, ze wisten van niks, misschien moesten we zelf maar een andere vlucht boeken??.. Wel gedaan voor de volgende ochtend, maar ook deze ging niet vanwege stakingen.
Vanaf daar was d-reizen niet meer bereikbaar. Volgens hen hadden we gewoon kunnen gaan maandag want de vlucht was niet geannuleerd. Ryanair heeft inmiddels aangegeven de vluchten geannuleerd te hebben in onze boeking, ook dit weer gemaild aan D-reizen maar er komt geen reactie. (inmiddels een week geleden)
Vanmiddag weer gebeld, zeer onvriendelijk persoon aan de lijn die mij wederom niet verder kon helpen en zei dat een reactie op de mail nog wel even kon duren.
Hoe, of en wanneer we ons geld terug gaan krijgen? Nog geen idee dus
Oftewel, een hele slechte ervaring met D-reizen en we raden het iedereen af om daar te boeken.Green paradish beach hotel
Afgelopen donderdag zijn mijn vriend en ik teruggekomen van een vakantie in Konakli, Turkije. Door de omstandigheden in het eerste hotel waren we genoodzaakt om naar een ander hotel te vertrekken.
Bij aankomst was onze kamer niet klaar en kregen we een andere kamer, prima dachten wij het is voor 1 nacht. In de kamer was de airconditioning kapot en ik opende een handdoek waar een grote oranje vlek op zat. Dit heb ik bij de receptie aangegeven: de airco werd gefixed, een nieuwe handdoek kregen we niet.
De volgende dag kregen we een nieuwe kamer, naar ons idee bij binnenkomst een enorme upgrade! Het was een van de houten huisjes bij het strand, welke als laatst zijn gebouwd.
Wat was er niet goed:
- de wc stond los (mijn vriend viel bijna van de wc af)
- als je loopte in het huis was het enorm gehorig
- de deur naar het balkon kan wel op slot, maar er zat een kier van 5 cm waardoor deze niet geluidsdicht kon zijn en dat snachts enorm veel overlast veroorzaakte.
- Bedden waar geen enkel mens op kan slapen (maar goed dat kan je niet van te voren weten en misschien vinden Turkse mensen deze bedden wel heerlijk!)
Op de 2e dag leerde we gelijk 4 andere Nederlanders kennen die er al even zaten en die gaven aan dat het kwa eten en drinken slecht geregeld was.
Wat was er niet:
- geen enkele cocktail te bekennen zoals aangegeven op de website
- op onze laatste dag was er pas wijn (wit/rood)
- elke dag was een paar uur de gin/wodka/bier op
- de tijden van het lopend buffet kloppen van geen kant
- Eten is echt zo vet als bakker, bij een hamburger druipt er zwart vet e.d. vanaf. En daarnaast werden de eettijden ook niet gehanteerd. Ik kwam smiddags om 15.00 uur aan voor de lunch(die tot 16.00 is) en alles was al opgeruimd en het restaurant was gesloten.
- We zijn 1 x bij het diner geweest (om 20.00) te laat! het eten is dan alweer koud en grotendeels op. Het geen was we hebben gegeten (patat/pasta) was niet om te eten.
Hierdoor zijn wij op 2 dagen na elke avond uit eten geweest, dan kregen we in ieder geval fatsoenlijk voedsel!
Voor ons was het een beetje meten met 2 maten. we hebben er zelf voor gekozen om een 3* hotel uit te kiezen, alleen als dan alles wat er was belooft(volgens de website) er dan niet is, op deze manier kunnen we niet genieten van onze vakantie.
Op dag 4 of 5 gaat het mis. De wifi klapt er voor de zoveelste keer uit, het eten is voor de zoveelste keer ondermaats, het bier was die dag 5 uur lang op (alle andere dranken waren er al niet) en toen vonden we het genoeg.
Van de groep die we leerden kennen ging 1 vrouw met mij mee naar de receptie, we gingen ons beklacht doen. Het enige wat de receptiemanager zei, was dat er problemen waren met de fabrieken.....heel turkije heeft alcohol, behalve ons hotel....!
De genoederen liepen erg hoog op! Meneer zei dat we in het winkeltje bier konden kopen, hij begreep volgens mij niet zo goed wat all inclusief betekende, want voor hem was het dood normaal. Vervolgens kreeg ik naar mijn hoofd dat wanneer we toch alleen maar wilde drinken, hij ons hier niet wilde hebben en dat schoot bij mij in het verkeerde keelgat. Het liep zo hoog op dat meneer een glas bij de receptie kapot sloeg en spullen naar de vrouw ging gooien die bij mij was. Wij zijn uiteraard weggelopen en hebben direct de reisleiding gebeld. We hebben de situatie uitgelegd en aangegeven dat we hier geen dag langer gaan blijven. Dit is geen manier hoe een hotel met zijn gasten hoort om te gaan.
Daarna hoorde ik dat het hotel de handhaving had gebeld, deze kwam aan met 6 man in een busje. De vrouw waarmee ik was, was al in de kamer van de hotelmanager gaan zitten, toen ik aankwam zat zij daar alleen met 5 mannen, die geen woord Engels spreken. De man van de receptie sprak wel Engels en gaf aan dat wij hem beledigd hadden en spullen naar hem hadden gegooid (dit was dus juist andersom!) Uiteindelijk van er een Nederlandse man bij ons zitten en die vroeg of ze de camarabeelden niet konden bekijken die bij de receptie hangen en toen werd het opeens stil. Opeens waren daar geen camera's en opeens mochten we weg. Tussendoor hadden wij ook de reisleiding gebeld en gevraagd of hij kon komen ivm de uit de hand gelopen situatie, maar hij kon pas de volgende ochtend langs komen. (dit gebeurde smiddags rond 16.00 uur).
Na dit alles heb ik de reisleiding weer gebeld en gezegd dat we uiterlijk morgen een andere hotel moesten hebben, onze vakantie was compleet verziekt door alle comotie die was ontstaan. De volgende dag kregen we te horen dat hij een ander hotel voor ons had, waar wij die dag daarna in konden gaan. Hier moesten we alleen wel 305,- voor bij betalen!
Om op dat moment toch nog te kunnen genieten van onze vakantie hebben we de keus gemaakt om dit te doen. We gingen naar Hotel Club Maribell en wat was het daar een verademing!
- bij de receptie zat een vriendelijke persoon die je wilde helpen
- bij de bar was alles op orde en stond ook iemand die wist wat hij moest doen
- Het eten was eetbaar
- De bedden waren een verademing, daar voelden we geen veren in!
- De schoommaaksters kwamen elke dag langs en brachten schone handdoeken
(we hadden gehoopt dit vanaf dat 1 van onze vakantie te hebben!)
Al met al een belachelijke ervaring in Turkije, in green paradish beach hotel, maar het einde was gelukkig zoals de hele vakantie hoorde te zijn!
Wij hebben in totaal zon 10/12 Nederlanders gesproken in het hotel(geboekt via verschillende organisaties) en zij zijn allemaal naar de receptie geweest en hebben allemaal dezelfde klachten over dit hotel.Pakketreis
Reis naar Zakynthos.
Hotel geboekt en betaald. Daarna bericht dat hotel niet beschikbaar is. Andere opties aangeboden.
Betaald voor transfer vliegveld Zakynthos naar hotel. Geen vervoer aanwezig.
Taxi genomen.
Mail hierover gestuurd. Geen excuus maar wel een voucher voor terugreis met foutieve datum, 1 maand later. Geen reactie op mail hierover. Gebeld, zou reactie per mail krijgen, niks ontvangen. Zeer slechte service, onbereikbaar, en slordig.vakantie alanya
Ander hotel dan op website.
Op website fotos van heel mooi hotel alaiye met allerlei extras .
Wij kregen echter hotel met totaal niets aan faciliteiten.
Met veel moeite schandalige 100 euro terug gekregen.Nooit geen Dreizen meer.reis naar Kaapverdië
Zo bizar slecht! Zeer onvriendelijk, onkundig en het neigt zelfs naar oplichting. Je zult er maar instinken en je vakantie aan je neus voorbij zien gaan.
4 1/2 dag voor vertrek de reisbescheiden ontvangen voor de geboekte reis naar Kaapverdië. Een dag voor vertrek de hele ochtend geprobeerd op de TUI fly app online in te checken. Steeds een melding 'systeemfout' en 'probeer het later nog eens'. Eindelijk rond 14.30 uur gelukt om toegang tot de app te krijgen. Alle gegevens ingevuld en mijn internationale coronapas geüpload. Kan ik niet verder omdat de coronapas niet geldig zou zijn. Maar even bellen dan met D-reizen.
Krijg ik een medewerkster aan de telefoon die kennelijk nog nooit van Kaapverdië had gehoord, maar wel alles wist van de coronapas en mij kon vertellen dat je 3 prikken moet hebben voor een internationale coronapas. 1x Jansen en 1x booster is niet voldoende. U moet 2x Jansen hebben. Als ik zeg dat dat volstrekt onjuist is, zegt ze dat wat zij zegt juist is maar dat ze even zal overleggen wat nu.
Na bijna 10 minuten in de wacht gestaan te hebben hoor ik haar zeggen: "Ik heb het gecheckt en overlegd met TUI en ik raad u zeer aan niet naar Schiphol te komen. U wordt namelijk niet toegelaten op de vlucht. 1) Uw coronapas is niet geldig en 2) zie ik dat u de TSA niet 5 dagen voor de vlucht aan TUI heeft gestuurd en 3) u heeft een gezondheidsverklaring nodig. U had dit kunnen weten want wij hebben u daarover reeds vele malen geïnformeerd..... Geïnformeerd? Ik heb NB 1 e-mail ontvangen, 4 1/2 dag voor vertrek en nergens staat dat een TSA 5 dagen voor vertrek verplicht is. Dat zou ook wel heel bijzonder zijn, een TSA kun je gewoon on arrival bij de douane bemachtigen en betalen. Dat hoeft nooit vooraf.
Ze herhaalde dat ik niet zou worden toegelaten tot de vlucht, ook niet op Schiphol. En voegde daaraan toe dat ik nu nog kon annuleren en dan zou ik nu nog € 274 terug krijgen. De volgende dag niets meer. Toen ik zei dat we nog wel eens zouden zien of ik niet toegelaten zou worden antwoordde ze dat ze ook al met TUI had overlegd over een eventuele klacht of claim en dat dit geen enkele zin zou hebben want het was mijn eigen verantwoordelijkheid te voldoen aan de benodigde reisdocumenten en hun voorwaarden en die waren duidelijk. "U kunt en mag niet mee"
Voor de zekerheid en evidence toch maar even snel nog voor 17.00 uur met de GDD/RIVM, het ministerie BZ en een andere reisorganisatie die reizen naar Kaapverdië aanbiedt gebeld: coronapas gewoon geldig en toereikend voor Kaapverdië, TSA kan gewoon (en gaat meestal juist) on arrival en gezondheidsverklaring wordt al een hele tijd niet meer door Kaapverdië gevraagd/vereist en als dat wel nodig zou zijn, dan worden die formulieren in het vliegtuig uitgereikt of kan dat op plaats van bestemming worden ingevuld.
Vol vertrouwen en in vakantiestemming, maar toch wel enigszins balend dat we nu met de drukte op Schiphol in de rij moesten staan om in te checken omdat de weg online was afgesneden, konden we gaan inchecken. "Mevrouw uw coronapas is niet geldig, u moet 3 prikken hebben gehad en uw medereiziger heeft een herstelbewijs en dat geldt niet. Ik kan u beiden niet inchecken." Krijg nou wat! Ik weiger te vertrekken van de balie en eerst nadat de grondsteward 2 andere collega's had geraadpleegd worden wij toegelaten en krijgen we onze instapkaarten. Geen excuses of zo, maar ach...
En ja, op Kaapverdië aangekomen niks gezondheidsverklaring, niks gedoe met coronapas en TSA gewoon bij douane geregeld.
We hebben een heerlijke tijd op Kaapverdië gehad en ik hoop dat een ander die dit meemaakt niet hapt en de reis annuleert. Voor mij/ons never en nooit meer D-reizen en TUI.Reis naar mexico
Na vroeger altijd goede ervaringen te hebben gehad met dreizen, is het nu voor het eerst een dure slechte grap geweest.
Last minute een mooie all in vakantie geboekt naar mexico met, zoals de website aangaf, een jacuzzi op de kamer! Wat een luxe en een voorpret!
Totdat ze een extra tussenstop tijdens de vliegreis hadden gestopt, in Amerika, waar wij niet mochten landen en 2 tussenlandingen tijdens 1 vlucht had ik lichamelijk sowieso niet getrokken dus ik wilde annuleren of wijzigen.
De klantenservice wilde niets doen.
We hebben nieuwe tickets moeten kopen en het hotel rechtstreeks 5 dagen moeten bijboeken. Ook hebben we hierdoor geen gebruik gemaakt van de transfers en ook dit zelf geregeld.
Na Rechtsbijstand erop te hebben gezet wilde dreizen alleen de heenreis tickets vergoeden. Geen transfer of hotel kosten. En over de jacuzzi op de kamer die er niet bleek te zijn is nooit op ingegaan.
Heel jammer dit. het heeft mij 1500 euro extra gekost en dit is een hoop geld. Ik boek nooit meer bij dreizen en raad het iedereen afStedentrip Wenen
Wat een bizarre ervaring! Rampzalige reis maar een perfect hotel!
Allereerst vergeet D- reizen ons het reserveringsnummer door te geven. Toch maar op reis gegaan . Gestuurd naar een louche en onverantwoord parkeerbedrijven aan de andere kant van de stad. (Charleroi) 55 euro pp bijbetalen om toch aan boord te komen..
Vervolgens in een vreemd vliegtuig( Laura air!?!) geplaatst zonder enige melding vooraf.
Het hotel in Wenen was helemaal Top! Maar op klachten achteraf over de bijbetaling wordt alleen gereageerd met onbenullige tegenvragen,: wat was uw reserveringsnummer? NOOIT MEER D-reizen! Wachten tot ze weer failliet gaan!Pakketreis gekocht, bagage niet aangekomen.
D-reizen is zeer slecht bereikbaar, telefonisch nauwelijks bereikbaar of je moet 1,5 tot 2 uur in de wacht willen staan. Wij hebben een claim ingediend maar d-reizen reageert niet op E-mails of een aangetekende brief. Zeer teleurstellend, was onder de vorige eigenaar veel beter.
Pakketreis
Online een reis geboekt, vlogen met Vueling maar lukte niet om ruim bagage bij te boeken.
Reisbureau gebeld na talloze pogingen de klantenservice te service te bereiken daar werd mij verteld dat ze geen idee hadden hoe dit moest .
Dus toch de klantenservice weer gebeld na 1,5 uur eindelijk iemand gesproken.
Bij aankomst op Schiphol bleken wij overboekt.
2 pers kamer geboekt die bij aankomst het formaat bezemkast had met twijfelaar bed.
Transfer bij geboekt die wij zelf moesten bellen voor tijden (taxi had goedkoper geweest)
Geen reisleiding ter plaatse dus alles zelf verder geregeld
Al vanaf ons vakantie adres een mail gestuurd met ons ongenoegen en nu 5 weken na onze mail een antwoord krijgen die totaal niet aansluit op onze op- en aanmerkingen.
Geen D reizen meer voor onsVakantie reis met vliegtickets
Erg slecht geregeld ik heb akkoord gegeven om te vliegen via dusseldorf heen en terug boeken ze ons zonder te overleggen naar köln terug ook nog via een maatschappij waarmee ik niet wilde vliegen ik boek hier noooit meer
Pakketreis
Belachelijk slechte service. Op het moment dat te terugvlucht welke onderdeel is van je geboekte pakketreis, eist D reizen een extra betaling voor het boeken van een vervangende vlucht. Redelijk krom als ik een pakketreis boek. Dat de nieuwe vlucht duurder is, is toch echt het bedrijfsrisico van D reizen. Mijn tip, boek dezelfde reis goedkoper via bv Corendon. Voor ons nooit meer een reis via D reizen
stedentrip
Ik heb een simpele vraag, maar zowel telefonisch als via de mail is het niet mogelijk contact te krijgen. Mail wordt niet beantwoord. Ik heb 2 keer ruim twee uur in de wacht gestaan, waarbij de verbinding werd verbroken toen ik de tweede in de rij was. Terwijl ik dit schrijf sta ik weer ruim anderhalf uur in de wacht. Er waren toen ik belde 15 mensen voor me. Ik sta nu al 20 minuten op nummer drie. Al die tijd zit ik naar het zelfde stompzinnige muziekje te luisteren.
Ik heb spijt dat ik bij D-reizen heb geboekt.
Anderen bekeken ook

La Casita: Ervaringen Olijfbomen zover het oog kan zien, typisch Spaanse avonden met tapas en flamenco, de comfort van een eigen huisje zonder bur...

Lees nu! De ervaringen van dit bedrijf? Golfreizen is een bureau welke groepsreizen en cursussen organiseert waarbij mensen kunnen golfen en vakant...


Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen over Vakantieveluwe? Vakantieveluwe is een website waar u een vakantiehuisje, vakantiewoning, vakantie bunga...
Dat kan beter!
Luister naar klanten die je voor gingen
P.s.,
annuleren 116 dagen voor vertrek kost bijna €1600,- op een totale reissom van €3100,-