D-reizen
Alle reviewsD-reizen
Alle reviews (63)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Reis naar mexico
Na vroeger altijd goede ervaringen te hebben gehad met dreizen, is het nu voor het eerst een dure slechte grap geweest.
Last minute een mooie all in vakantie geboekt naar mexico met, zoals de website aangaf, een jacuzzi op de kamer! Wat een luxe en een voorpret!
Totdat ze een extra tussenstop tijdens de vliegreis hadden gestopt, in Amerika, waar wij niet mochten landen en 2 tussenlandingen tijdens 1 vlucht had ik lichamelijk sowieso niet getrokken dus ik wilde annuleren of wijzigen.
De klantenservice wilde niets doen.
We hebben nieuwe tickets moeten kopen en het hotel rechtstreeks 5 dagen moeten bijboeken. Ook hebben we hierdoor geen gebruik gemaakt van de transfers en ook dit zelf geregeld.
Na Rechtsbijstand erop te hebben gezet wilde dreizen alleen de heenreis tickets vergoeden. Geen transfer of hotel kosten. En over de jacuzzi op de kamer die er niet bleek te zijn is nooit op ingegaan.
Heel jammer dit. het heeft mij 1500 euro extra gekost en dit is een hoop geld. Ik boek nooit meer bij dreizen en raad het iedereen afStedentrip Wenen
Wat een bizarre ervaring! Rampzalige reis maar een perfect hotel!
Allereerst vergeet D- reizen ons het reserveringsnummer door te geven. Toch maar op reis gegaan . Gestuurd naar een louche en onverantwoord parkeerbedrijven aan de andere kant van de stad. (Charleroi) 55 euro pp bijbetalen om toch aan boord te komen..
Vervolgens in een vreemd vliegtuig( Laura air!?!) geplaatst zonder enige melding vooraf.
Het hotel in Wenen was helemaal Top! Maar op klachten achteraf over de bijbetaling wordt alleen gereageerd met onbenullige tegenvragen,: wat was uw reserveringsnummer? NOOIT MEER D-reizen! Wachten tot ze weer failliet gaan!Pakketreis gekocht, bagage niet aangekomen.
D-reizen is zeer slecht bereikbaar, telefonisch nauwelijks bereikbaar of je moet 1,5 tot 2 uur in de wacht willen staan. Wij hebben een claim ingediend maar d-reizen reageert niet op E-mails of een aangetekende brief. Zeer teleurstellend, was onder de vorige eigenaar veel beter.
Pakketreis
Online een reis geboekt, vlogen met Vueling maar lukte niet om ruim bagage bij te boeken.
Reisbureau gebeld na talloze pogingen de klantenservice te service te bereiken daar werd mij verteld dat ze geen idee hadden hoe dit moest .
Dus toch de klantenservice weer gebeld na 1,5 uur eindelijk iemand gesproken.
Bij aankomst op Schiphol bleken wij overboekt.
2 pers kamer geboekt die bij aankomst het formaat bezemkast had met twijfelaar bed.
Transfer bij geboekt die wij zelf moesten bellen voor tijden (taxi had goedkoper geweest)
Geen reisleiding ter plaatse dus alles zelf verder geregeld
Al vanaf ons vakantie adres een mail gestuurd met ons ongenoegen en nu 5 weken na onze mail een antwoord krijgen die totaal niet aansluit op onze op- en aanmerkingen.
Geen D reizen meer voor onsVakantie reis met vliegtickets
Erg slecht geregeld ik heb akkoord gegeven om te vliegen via dusseldorf heen en terug boeken ze ons zonder te overleggen naar köln terug ook nog via een maatschappij waarmee ik niet wilde vliegen ik boek hier noooit meer
Pakketreis
Belachelijk slechte service. Op het moment dat te terugvlucht welke onderdeel is van je geboekte pakketreis, eist D reizen een extra betaling voor het boeken van een vervangende vlucht. Redelijk krom als ik een pakketreis boek. Dat de nieuwe vlucht duurder is, is toch echt het bedrijfsrisico van D reizen. Mijn tip, boek dezelfde reis goedkoper via bv Corendon. Voor ons nooit meer een reis via D reizen
stedentrip
Ik heb een simpele vraag, maar zowel telefonisch als via de mail is het niet mogelijk contact te krijgen. Mail wordt niet beantwoord. Ik heb 2 keer ruim twee uur in de wacht gestaan, waarbij de verbinding werd verbroken toen ik de tweede in de rij was. Terwijl ik dit schrijf sta ik weer ruim anderhalf uur in de wacht. Er waren toen ik belde 15 mensen voor me. Ik sta nu al 20 minuten op nummer drie. Al die tijd zit ik naar het zelfde stompzinnige muziekje te luisteren.
Ik heb spijt dat ik bij D-reizen heb geboekt.vliegreis
contact met de klantenservice gaat er nooit komen, zodra je belt krijg je te horen dat je af moet wachten of wordt de verbinding verbroken. Later hoor je dat er 60 (!!) wachtenden in de rij voor je zijn, na 1,5 uur wachten wordt de verbinding verbroken......hoe kan dit?! 1 ster service wordt niet eens gehaald zo.....
reis boeken
Gisteren een reis voor 8 dagen geboekt en betaald boeking moest nog gecheckt worden vanmorgen een mail dat de prijs niet meer geldig was en er 140 euro bij betaald moest worden echt geen steil.
Vervolgens via Suntip de zelfde reis geboekt zelfde dag en vliegtijd en tot mijn verbazing nog eens 220 euro goedkoper.
Wat een afzetterij
Trouwens via het keuzemenu kom je ook jiet verder via de telefoon en via het reisbureau ook niet die helpen je dan niet als je viamonlin heb geboekt.Stedentrip
D-reizen de slechtste reisorganisatie die ik ken. Denk je een simple stedentrip te boeken op een dinsdagavond en vervolgens krijg je een e-mail dat de boeking nog gecheckt moet worden door de reisorganisatie. Nu zijn we 6 dagen verder en heb ik nog steeds niks van ze gehoord.
Afgelopen vrijdag dacht ik even telefonisch contact met hun op te nemen. Dit heeft geleidt tot 1 uur in de wacht te hebben gestaan totdat ik iemand van D-reizen aan de telefoon kreeg. Ik kreeg het antwoord: U moet het even afwachten. Vandaag was ik het zat en wilde ik meer duidelijkheid. Ik belde nogmaals naar D-reizen en deze keer stond ik 1:30 uur in de wachtrij. De vrouw die ik aan de telefoon had, vertelde mij dat ik het af moest wachten, hier was ik het niet mee eens. Nadat zij overleg had gepleegd met een collega zou ik vandaag voor 17.30 uur te horen krijgen of mijn reis door zou gaan of niet. Ik vroeg de vrouw nogmaals of het zeker was of ik wel wat ging horen vandaag. De vrouw verzekerde mij dat ik echt wat zou horen vandaag voor 17.30 uur. Het is inmiddels al een tijdje 17.30 uur geweest en heb nog steeds niets gehoord.
Ik ben nog nooit zo slecht behandeld door een reisorganisatie. Naast het feit dat ze vreselijk slecht bereikbaar zijn, maken zij ook valse beloftes.. Echt schandalig.
Een aanrader is dus daarom ook, boek nooit via D-reizen!!!Vakantie Sicilie
Boeking wordt pas dagen later bevestigd. In boekingsoverzicht ontbreken de gegevens om bagage bij te boeken cq. in te checken.
E-mail wordt niet beantwoordt. Telefonische bereikbaarheid een regelrechte ramp.
Wachttijd minimaal 45 minuten en tussen 26-31 en 43 wachtenden voor je.
Uiteindelijk de codes gekregen. Ik had beter zelf een vlucht, hotel en huurauto geboekt, had veel veel minder tijd en ergernis gekost.
Service zoals vroeger bij D-reizen is compleet verdwenen, ik boek niet meer bij D-reizen.Vakantie Turkije
Als je goedkoper wil dan bij andere reisbureaus, tenminste dat was bij ons het geval, moest ik ook accepteren dat er op bepaalde zaken bezuinigd wordt.
Lange wachtrijen voor contactlijn bij online boeking (3 uur in de wacht met 101 wachtende voor mij) en de persoon die ik vervolgens aan de lijn kreeg was volgens mij ook wel toe aan een andere baan, want die moest waarschijnlijk de gehele dag de tekortkomingen van haar werkgever aanhoren.
Met de transfer van het vliegveld Antalya naar Lara die bijgeboekt was kwam niets terecht en hebben we na 2 uur wachten zelf maar een taxi genomen.
Vervolgens ben ik met het reisbureau gaan bellen in Meppel om te vragen hoe het met de transfer voor de terugreis zou gaan, maar met een zucht en een steun werd mij medegedeeld dat ik daar zelf maar even achteraan moest gaan bellen bij de desbetreffende taximaatschappij, want die verantwoordelijkheid lag toch echt bij mijzelf . In dit geval duimpje omhoog voor de Turkse gastvrijheid en kwam dit toch goed, maar niet door D-reizen.
Weet je wat het is mensen van D-reizen, die geen zin hebben in gezeur en gezever van mensen die van hun spaarzame centen een reis bij jullie boeken , stop ermee en ga iets doen wat wel leuk is en wat betreft voor de directie van D-reizen: Doe wat er van je gevraagd wordt en voed je bedrijf op, i.p.v. alléén maar in die geldpot te graaien, want er zijn mensen een jaar hard moeten werken, of wel langer, voor een onbezorgde vakantie.
O ja, hier nog een tip voor de mensen die toch iets goedkoper uit willen zijn met een degelijk service: Boek je vakantie via een Duits reisbureau.Vakantie Griekenland
NOOIT boeken bij D-reizen!
Slechtste service ooit!
Je staat letterlijk 4 uur in de wacht en dan zeggen ze je terug te bellen, wat ze vervolgens nooit doen.
Inmiddels is de reisverzekering ook voorbij en zit mijn zusje nog steeds zonder oplossing.
Echt zo’n ontzettend slechte organisatie dit !
Moeder is een maand geleden overleden. Gebeld om moeder van de boeking af te halen en de ticket van mijn neefje op de heenreis ook te annuleren. Er gebeurd gewoon niks en je word ook niet teruggebeld.
Op het vliegveld werd er ook nog gevraagd waar onze moeder was.
Super confronterend! Dit had voorkomen kunnen worden als D-reizen een normale klantenservice heeft.
In plaats daarvan laten ze mensen in de stront zakken en sta je uren in de wacht om vervolgens geen hulp te krijgen.
Terwijl we gewoon nog geld van ze krijgen.
Ik zou me kapot schamen als ik jullie was.!
Bedankt voor alle stress de afgelopen periode en nog steeds!
Vandaag ookal 3 uur in de wacht aan het staan en pas 14e in de wachtrij.
Noooooooooit boeken hier !!All in pakketreis
Voor mij geen D-reizen meer! Ik had een pakketreis geboekt waarbij ik zelf de transfer bij moest boeken. Oké, dat zou kunnen natuurlijk. Netjes gedaan. Vervolgens krijg je op je boekingsbevestiging dat ik geen bagage bij geboekt heb. (Ik kreeg daar ook geen optie of mogelijkheid toe bij het boeken). Ik heb vervolgens een mail gestuurd of ik nu wel of geen bagage erbij had zitten, daar moet ik tot op de dag van vandaag nog antwoordt op krijgen. Dan ga je naar een vestiging van D-reizen een krijg je de wind van voren waarom ik überhaupt op internet geboekt heb en niet bij hun in de zaak. Daar weg gegaan zonder een duidelijk antwoord en dan ga je bellen. 2uur in de wacht is normaal. Uiteindelijk kregen we 3 dagen vtv onze reisbescheiden. Bleek dat ik zelf naar de site vd luchtvaartmaatschappij moest gaan met een nummer waarvan ik niet wist dat ik dat moet gebruiken om bagage bij te boeken. Dat nummer blijkt ontzettend belangrijk te zijn want dat heb je ook nodig voor je stoelreservering en inchecken! Nooit gecommuniceerd met ons. Als je dan aankomt op bestemming staat er geen transfer klaar voor je (ook geboekt via D-reizen) en kun je een of ander turks nummer bellen in de hoop dat ze je verstaan. Dan kom je in het hotel, je checkt in en krijgt daar een briefje in de handen geduwd van de receptie met een Turkse naam en Turks telefoonnummer. Dat blijkt mijn reisleiding te zijn. Geen bijeenkomst of even hallo ik ben..... van D-reizen. Kon dus ook geen excursies boeken via mijn reisleiding want die was er niet! Hetzelfde riedeltje op de terugreis waar je ook overal zelf de contacten moet leggen en af moet spreken met je transfer enz. Dan vraag ik mijzelf af waarom ik via een reisbureau boek en administratiekosten moet betalen als uiteindelijk ik alles zelf moet regelen en uit moet printen. Zo slecht als nu met D-reizen heb ik het nog nooit gehad en dan vooral qua communicatie!!
Pakketreis
Een vakantie geboekt 6 dagen geleden. We hebben geboekt, de volledige vakantie betaald en vervolgens kregen we een mail dat de reservering goed doorlopen is. Ze hebben geen bevestiging dat de vakantie definitief is geboekt. Ondertussen staan wij met de rug tegen de muur, want wij kunnen er niet onderuit.
De klantenservice is bijzonder slecht bereikbaar. Al 2 keer 2,5 uur in de wacht gestaan, om vervolgens een standaard tekst te horen met dat ze er druk mee bezig zijn. Over een week is de vakantie al gepland, maar we weten nog niets eens of deze doorgaat!!
Leuk dat ze wat goedkoper zijn, maar misschien de reizen toch wat duurder maken en personeel aannemen. Dit was onze eerste, maar ook laatste keer met D-reizen. Volgende keer gaan we gewoon weer lekker met Tui, daar weten ze wel hoe ze met hun klanten om moeten gaan!Reis Mallorca
NIET BOEKEN ViA D REIZEN!!!
Vorige week een reis geboekt en betaald. Een mail gekregen dat de reis niet meteen doorgezet kon worden naar de reisorganisatie. Vertrek is al over een week en nog geen idee of de vakantie door gaat. Telefonisch niet te bereiken (45 minuten wachttijd) op mail wordt niet gereageerd!!Pakketreis ibiza
Reis geboekt naar Ibiza zodra alles betaald is kun je geen contact meer krijgen 3 mails gestuurd geen antwoord ook gebeld en tot 4x toe 2 uur in de wacht gestaan dan ben je bijna aan de beurt wordt de verbinding verbroken. Waardeloos bedrijf waar ik nooit meer iets boek een vakantie is om te ontstressen maar dit bedrijf bezorgt je alleen maar stress !
Offerteaanvraag rondreis Amerika
Op 25 februari informatie opgevraagd voor een rondreis Amerika. Krijg je op 8 maart bericht dat ze het zo druk hebben en of ik maar naar het dichtstbijzijnde reisbureau wil gaan 🤣
Als dit een referentie is voor de service als je daadwerkelijk geboekt hebt dan betekent dit niet veel goedsreis naar Spanje
Via Spakenburg Bunschoten geboekt voor een vakantie, oktober 2021. Aangekomen bij het hotel bleek deze nagenoeg te sluiten. Met de nodige moeite werd ons een ander hotel in een andere plaats aangeboden met andere faciliteiten. Niet aan het strand, de horeca inmiddels op slot in deze stad vanwege het seizoen. Het beste ervan gemaakt en terug in Nederland een claim neergelegd bij D-rezen. Die geven niet thuis, schandalig en arrogant. Ik heb inmiddels zo'n 80 mensen geadviseerd om nooit zaken te doen met deze klant onvriendelijke organisatie. Deze 80 mensen vertellen het door en die daarna ook weer. Waarschijnlijk boeit dit omzetverlies D-reizen niet. Voor mij nooit meer een boeking via D-reizen. Niet meer van deze tijd deze club!
Tickets geboekt
Hele slechte ervaring bij D-reizen Valkenswaard onvriendelijk personeel
Zij Komen hun beloftes niet na !!!
Ze draaien makelijke verhalen om
En geven snel klanten de schuld
Anderen bekeken ook

La Casita: Ervaringen Olijfbomen zover het oog kan zien, typisch Spaanse avonden met tapas en flamenco, de comfort van een eigen huisje zonder bur...

Lees nu! De ervaringen van dit bedrijf? Golfreizen is een bureau welke groepsreizen en cursussen organiseert waarbij mensen kunnen golfen en vakant...


Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen over Vakantieveluwe? Vakantieveluwe is een website waar u een vakantiehuisje, vakantiewoning, vakantie bunga...
Dat kan beter!
Luister naar klanten die je voor gingen
Wat toevallig. Wij hebben precies hetzelfde. Vliegen ook over een week naar Mallorca, maar weten ook nog steeds niks.