D-reizen

4.6

Bestellen

3.3

Service

4.7

Prijs

3.4

Levering

31.5%

Zou hier weer kopen

D-reizen

Heeft u ooit weleens een reis geboekt via D-reizen? Zo ja, wat voor ervaringen heeft u met deze organisatie. Of in andere woorden wat voor ervaringen hebben andere consumenten met deze organisatie? Wij als NederlandReview verzamelen reviews op onze website van verschillende consumenten die al eerder contact hebben gehad met D-reizen. Ook hebben zij reviews geplaatst over hoe het is om een reis te gaan boeken. Wij zijn een onafhankelijk platform waar consumenten hun meningen / reviews kunnen achterlaten over een bedrijf. Hiermee kunnen de consumenten lezen of het bedrijf in een positief daglicht wordt gestopt of juist in een negatief daglicht. We horen dus graag uw review over D-reizen zodat we de consumenten samen kunnen helpen om te kijken of D-reizen wel een goed reisbureau is.

Ook besparen met de diensten van dit bedrijf? D-Reizen is natuurlijk de specialist op het gebied van vakanties. Ze hebben een zeer ruim aanbod. Denk hierbij aan Goedkope vakanties, Zon vakanties, Verre Reizen, Auto Vakanties, Stedentrips, Wintersport Vakanties, All-inclusive Vakanties, Last-Minute Vakanties, Hotel Aanbieders, Vakantiehuis / bungalow, Jongeren Vakanties, Vliegticket Aanbieders, Reisveilingen en Voordeel, Daguitjes, Cruises, Golf Reizen, Bus Reizen enCamping vakanties. Het is goed om de juiste vakantie te boeken bij D-Reizen! Het is heerlijk om te ontdekken welke mogelijkheden er allemaal zijn. Kies ook voor een goede aanbieding via D-reizen. Ken je ze nog niet? Of niet zo goed? Dan is het goed en slim om de reviews op NederlandReview te lezen. Het is goed om te ontdekken hoe het je helpt om een beter en onafhankelijk beeld te krijgen van een bedrijf als D-reizen. Kijk ook naar de optie om juist een beoordeling en review achter te laten om zo een ander te kunnen helpen. 


Over D-reizen

D-reizen is een Nederlandse reisorganisatie met ruim 270 reisbureaus en een hoofdkantoor in Hoofddorp. D-reizen verkoopt vakantiereizen van een groot aantel touroperators in haar Vakantiewinkels en op haar website www.D-reizen.nl

D-reizen is een bedrijf welke de reiswereld in heel Nederland heeft verandert. Er is zoveel meer keuze opeens. Het lijkt zo’n beetje alsof je door de palmbomen het bos niet meer ziet. Het is echter geweldig om te ontdekken wat er allemaal kan bij hun. Het bedrijf wil je vanaf het begin volop voorpret bieden tot een veilige thuiskomst. Daartussenin zal je natuurlijk een heerlijke vakantie hebben. Ze hebben een groot aanbod en er zijn ook 270 echte reiswinkels waar je jouw reis kunt boeken in ons land. Daar werken meer dan 1100 reisspecialisten om je te helpen. Ook online kun je bij hun een vakantie boeken. Je krijgt een persoonlijke assistent voor je reis welke je vakantiedromen graag laat uitkomen. Je kunt zo volop van je reis genieten. Deze persoon is altijd te bereiken voor je. In de winkel, online, via de chat telefoon en per mail. Zo krij je volop aandacht op maat.
D-reizen en VakantieXperts zijn in 2014 gefuseerd. Alle reiswinkels zijn onder een groep ondergebracht. 
D-reizen is aangesloten bij de IATA, de SGR en ook de ANVR. Hierdoor weet je zeker dat je een goede vakantie zult krijgen.  


De reiswereld is veranderd. Er zijn veel meer aanbieders. Even leek het erop dat u voordeel had bij zoveel extra keuze. Maar nu blijkt dat u door de palmbomen het bos niet meer ziet. En niet meer zeker weet wat u krijgt.
Natuurlijk wilt u de voorpret van oriënteren, van het zoeken. Maar verdwalen wilt u niet. Daarom heeft D-reizen de grootste online Vakantiewinkel. D-reizen heeft de grootste keuze. D-reizen heeft 1100 deskundige Reisassistenten die, online en offline, altijd voor u klaar kan staan. Want er wordt begrepen bij D-reizen hoe belangrijk vakantie voor u is. Dus denken ze met u mee en komen ze voor u op.


Diensten

U kunt een reisje boeken bij D-reizen als u met de familie een dagje weg wlt, of gewoon lekker naar het strand. Tijdens het boeken van een vakantie krijgt u eigen Persoonlijke Reisassistent bij D-reizen. Die altijd dichtbij is. Die u graag leert kennen, om uw vakantiedromen waar te kunnen maken. Zodat u vooral kunt genieten van uw vakantie. Ervoor, tijdens en erna.
 


Stedentrips Stedentrip Barcelona Stedentrip Londen Stedentrip Parijs Vliegtickets Vliegtickets Bangkok Vliegtickets Istanbul Vliegtickets New York Vakanties Vakantie Curaçao Vakantie Dubai Vakantie Duitsland Zomervakantie 2016 Cruises Disneyland Parijs Meivakantie 2016 Kampeervakanties Last minutes Reisverzekering Vakantiehuizen Verre rondreizen Wintersport Zonvakanties


Volop keuze dus bij D-reizen!



Uw Persoonlijke Reisassistent is altijd bereikbaar voor u, via alle mogelijke kanalen. Van chat en social media, tot winkel en telefoon. Zo krijgt u de aandacht die u verdient en de vakantie waar u van droomt voor een acceptabel bedrag. D-reizen helpt u daarbij.

Klachten

Ze gaan heel ver met de kwaliteit van hun service- en dienstverlening. En er wordt alles aan gedaan om uw reis optimaal te laten verlopen. Maar soms lopen de zaken helaas anders dan verwacht. Ook dan zijn ze er voor u. D-reizen heeft een uitgebreide klantenservice. Dan kunt u uw ontevredenheid melden bij de receptie en reisleiding. Is er geen vertegenwoordiger op uw vakantiebestemming? Of wordt de klacht volgens u niet naar behoren opgelost? Bel dan vanaf uw vakantiebestemming het noodnummer van de reisorganisatie. Het kan helaas voorkomen dat de accommodatie of de reisleiding niet in staat is een passende oplossing te bieden. Het is noodzakelijk dat u in deze situatie dus een klachtenrapport laat opstellen. Klachten die ter plaatse niet zijn gemeld en waarvoor geen klachtenformulier is ingevuld, worden in Nederland in de meeste gevallen niet in behandeling genomen door de reisorganisatie. En u kan alle tijden contact opnemen met uw Persoonlijke Reisassistent. U kunt ze ook elke dag contacteren tot 22:00

Heb je een klacht? Dan kun je die gewoon bij hun indienen. Het is dan mogelijk om samen een oplossing te vinden en te krijgen. Wel zo fijn! Toch? Graag horen we van je op NederlandReview hoe het allemaal is afgelopen. Laat je nog een review of beoordeling achter op onze site?


Jouw Mening over D-reizen


Wat vind jij van D-Reizen? Is het een goed bedrijf? Ben je al een keer klant bij ze geweest? Of is het tijd, dat je dit gaat worden? Laat een beoordeling achter op onze site om anderen te helpen. Bedankt!   


Leuke vakanties of niet? Heeft u ooit weleens een reis geboekt via D-reizen? Lees ervaringen van klanten die u voorgingen. Lees ze bij NederlandReview

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (89)

Niet boeken via D-reizen.

Wij dachten een lekker week in de zon naar Egypte te boeken. Resort 40 km van vliegveld dat is niet ver toch. Bij aankomst in Hurghada slecht op gevangen en veel verwarring. Gezocht naar busje die ons naar resort zou brengen. We werden met zijn tweeën in een oud Toyota gezet die hier allang niet meer door de keuring zou komen. 265 km over slechte en niet verlicht wegen in een land waar geen verkeersregels zijn. Mijn vrouw en ik ,op leeftijd, hebben doodsangsten uitgestaan. Schandalig van Dreizen

M

Meine

27-03-2024

0

Nooit meer met Dreizen boeken

Door ziekte kon ik niet meegaan op een via Dreizen geboekte vakantie. Iemand anders kon in mijn plaats gaan, alleen gaf D-reizen aan dat het wijzigen van een naam enkel twee weken voor aanvang van de vakantie mogelijk was. Voor mij zijn dat compleet onbegrijpelijke en te strenge voorwaarden. Hiervoor hadden we al gedoe met Dreizen toen de data van onze vakantie waren ingekort en we het niet eens waren met de lage vergoeding die we terugkregen. Toen was Dreizen al niet meegaand en ontransparant.

S

Sheila

21-01-2024

0

NIET boeken via D-reizen! Duur & misleidend.

Zeer misleidende beschrijving van het hotel op de D- reizen website. Hotel dus veel te duur voor wat je wel krijgt. Slechte klachtenafhandeling door D-reizen Ze blijven gewoon vragen om bijkomend bewijs totdat je't beu bent.. let op met de reviews op de D- reizen website: slechts een 10-tal kan je lezen....de andere honderden worden samengevoegd met een hoge score....en je moet D- reizen maar geloven. Slechte reviews van een hotel krijg te niet te zien!

M

Marc

27-12-2023

0

Na boeking gevraagd opnieuw te boeken

Tijdens de boeking was er een storing. Wel had ik een boekingsnummer gekregen maar geen e-mail. Na het bellen hebben ze mij aanbevolen de reis opnieuw te boeken maar kreeg geen gunstige vlucht en de reissom is iets duurder geworden. Ik zou naar een winkel gaan die 10 km van mijn woonplaats is verwijderd. Ik ben echt teleurgesteld dat mijn reis die ik elders had geboekt duurder is uitgevallen.

M

Micha

21-11-2023

0

Boeking vakantie

Advies: boek niet met D-reizen! Als je iets wilt wijzigen (binnen 24 uur na boeking) laten ze je weken wachten. Nu een maand verder nog steeds geen reactie. Als je belt sta je eerst meer dan een uur in de wacht en dan kunnen ze nog niets doen. Ze bellen terug als ze een reactie van de touroperator hebben nu al meer dan 4 weken wachtende. Ook op de mail geen reactie. Het boekingsproces verloopt heel soepel en makkelijk totdat je ze nodig hebt dan is het een groot drama. Wij zullen hierna nooit meer via D-reizen boeken.

F

Femke Huntink

26-09-2023

0

klacht en geld retour

ik heb een maand geleden een klacht ingestuurd, maar echt nooit meer iets van gehoord, ze hadden mijn kinderen gewoon in een ander hotel geplaatst zonder overleg. ze schuiven het allemaal af en geven aan dat je een klachtenformulier in moet dienen. Ze zijn ook niet bereikbaar als je vragen hebt Wil je een leuke vakantie boek hier niet of hoop dat alles goed gaat zodat je ze niet nodig hebt. ik krijg ook al 2 maanden geld terug van ze maar ook aar geven ze geen gehoor aan. (de d-reizen winkel is trouwens wel behulpzaam maar dat schijnt niet te kunnen als hje online geboekt hebt)

19-09-2023

0

Omboeking door d-reizen

27 juli zou iemand zo spoedig mogelijk contact met ons opnemen over onze klacht, het is nu 15 september, nog niemand gehoord, waarom neemt niemand contact met ons op over onze klacht van 20 mei, het is schandalig hoe jullie met ons omgaan, geld incasseren is geen probleem maar als er iets terug moet komen wordt t moeilijk, graag per omgaande reactie ! Dylvia Vermolen

S

Sylvia

15-09-2023

0

Rhodos pakketreis Evita Bay Hotel

Nou daar ben ik weer! de laatste melding was dat 1 van de collega's spoedig met ons contact zouden opnemen, dat was het laatste bericht van 27 juli, we zijn weer bijna een maand verder en nog steeds niets gehoord van D-reizen, ik weet niet wat jullie spoedig vinden maar dat is bij mij binnen 24 uur, ik ben inmiddels heel veel mailtjes en telefoontjes verder (waar trouwens niet door te komen is met enorme wachttijden) en op de mailtjes word gewoon niet geantwoord, ik boek mn hele leven al bij D-reizen en dan word je als klant gewoon genegeerd, ik vind dit onbegrijpelijk, wat is er moeilijk om iemand even de status van de klacht die overigens al dateert van 20 mei dit jaar te geven en op de hoogte te houden van de stand van zaken, ik zit nu te overwegen om de media op te gaan zoeken als dit nog erg lang duurt, ik ben met meer dan € 700 opgezadeld omdat kort van te voren werd gezegd dat ons hotel gesloten zou zijn (wat overigens niet zo was, want we zijn er geweest, een drukte van je welste daar met vakantiegangers) en dat we naar een ander hotel moesten wat gelijkwaardig zou zijn of beter, dit hotel lag niet aan t strand zo als het andere, en was nog niet klaar om open te gaan, bedrading hing overal los, riolering stroomde over, eten kwam uit een ander hotel en was altijd koud, beplanting stond nog niet in de grond, zwembaden waren vies en er dreef van alles in....dag 1 klacht in gediend en dat heeft onze hele vakantie bepaald, want iedere dag mailtjes van en naar D-reizen. waarom moeten wij zo lang wachten op antwoord?????? Moet ik dan met mn gezicht op tv gaan om duidelijk te maken dat dit niet kan??

S

Sylvia

22-08-2023

0

pakketreis

Bij mijn reis een parkeerplaats geboekt bij quickparking, via D Reizen. Bij aankomst bij deze garage durfde ik mijn auto daar echt niet neer te zetten. Dus heb ik ervoor gekozen om door de rijden naar het vliegveld en daar te parkeren, dus dubbele kosten. Bij thuiskomst direct een klacht ingediend, maar nu verschuilen ze zich achter de voorwaarden. Ik had de parkeergarage moeten bellen voor een oplossing, maar ik moest een vliegtuig halen. Of ik had het bij de receptie moeten melden van het hotel, maat wat schiet dat op? Of ik had het moeten melden bij de reisleiding, maar die was er niet. Ik ben sinds mei bezig, en erg snel in antwoord geven zijn ze niet. En als ze dan antwoord geven verschuilen ze zich achter de voorwaarden, die in dit geval werkelijk nergens op slaan. Ze zijn niet meedenkend, niet klant en oplossingsgericht. Het draait dus alleen om de voorwaarden, niet om de klant.n Dit was eens maar nooit weer via deze organisatie

M

Margot

21-08-2023

0

Pakketreis,

3 keer wij d-reizen geboekt, elke keer toch weer voordeel van twijfel gegeven, 3 keer is scheepsrecht. Erg onduidelijke reisbescheiden, mag alles zelf uitzoeken. Maar daar betaal je dat bedrijf toch voor? Tijdens verblijf telefonisch contact altijd erg aardig, maar achteraf kunnen ze niets voor je betekenen. En geven de Mensen aan de telefoon verkeerd advies waardoor de klachterprocedure niet goed gestart is en ze dus niets willem betekenen, alsof ze dat expres doen. Reisbescheiden in het duits ontvangen. Niemand van d reizen is op locatie aanwezig. Voor ons nooit Meer!

L

Lotte

24-07-2023

0

Vliegreis Valencia

Schandalig. Vlucht vlak voor vertrek geannuleerd en meer dan dag later vanaf andere luchthaven moet vertrekken. Extra betaald voor transfer maar er was NIETS geregeld. Weer veel tijdverlies en frustratie en zelf transfer moeten regelen. 2 (schriftelijke) toezeggingen dat kosten vergoed zouden worden maar als dan nette brief met claim wordt ingediend krijg je niet eens antwoord laat staan kosten vergoed. Rechtsbijstand gaat het nu voor mij regelen. Advies: boek NIET bij D-Reizen

H

Harrie

16-07-2023

0

All inclusief

Je wordt heel slecht behandeld als je een vraag hebt, wanneer je per mail een vraag stelt voor het omruilen van je hotel reageren zij pas een week erna op met ‘je zit kort voor vertrek we garanderen niet of dat mogelijk is’. Kortom slechte service

G

Ga

28-06-2023

0

Reis all-in geboekt naar Tenerife

Beste mensen We(ik met mijn dochter)hebben in maart reis geboekt voor 11 juni inclusief vlucht hotel en transfer naar Tenerife. Vertrek 11 juni om 7 uur rechtstreek aankomsttijd om 10.55 in Tenerife. Op 1 juni heb in ochtend mail bevestiging gehad over deze reis dat alles is oké, 5 uur later een annulering mail gehad over deze vlucht dat niet doorgaat en D reizen heeft andere vlucht om 19 uur met 1 overstap gevonden via Madrid en aankomsttijd is 00,55 in de nacht van maandag, en we moeten nog 485 euro bijbetalen(we hadden al 1500 betaalde voor 6 nachten) dus totaal 1985 euro en we hebben t/m 3 juni om 15.00 tijd om accepteren!!! Ipv een schadevergoeding aan ons betalen wegens annulering en vertraging ze hadden nog geld aan ons gevraagd ik heb wegens mijn dochter die autisme heeft, heb betaald tegen zin en met voorbehoud. Helaas vlucht van 19 uur 3 uur vertraging gehad daardoor vlucht in Madrid gemist, uiteindelijk we zijn om 16.30 uur op maandag in hotel in Tenerife aangekomen, bijna 2 dagen(eten en alle hotel faciliteiten verloren, bijna 2000 euro betaald voor 4 dagen) zonder excuses en schadevergoeding aan ons en nog 480 betalen ik ben boos ook 120e betaalde voor transfer met gewone privé taxi maar ze hebben ons met busje opgehaald, hoewel gewone taxi voor transfer is 50 euro daar!! Ik wil mijn 480e onterecht bedrag + schadevergoeding voor verloren dagen claimen bij D Reizen, ik hoop dat van hun iets horen. Groetjes Ghaeli

G

Ghaeli

21-06-2023

0

D-reizen

Een reis geboekt in februari bij D-reizen. Na een dag later zag ik dat de naam van mij medereiziger onjuist was op de boeking. Na lang wachten eindelijk iemand aan de lijn. De kosten voor een wijziging was 134 euro in totaal. Een paar dagen later weer gebeld, want medereiziger kom, vanwege werk, niet op die datum.vliegen. Dus we wilde de vertrekdatum naar een later moment. Na 3 weken nog niks gehoord over de wijzigingen. Dus maar weer bellen (want mails worden niet beantwoord). De wijziging ging via de touroperator en op datum van vertrek. En daarbij kwamen er weer kosten bij. Dus gevraagd wat de kosten waren voor omboeken en wat de kosten waren voor annuleren en opnieuw boeken. Ook daar weer geen antwoord dus maar weer mailen en bellen. Kosten waren tussen de 900 en 1200 euro. Plus nog 2x de wijzigingskosten van 2x 134 euro. Echt schandalig. Dus zelf via werkgever van medereiziger een oplossing om deze reis te annuleren en dan zou de werkgever de kosten vergoeden. Dus gebeld om te annuleren. En ja hoor, weer 3 weken verder, nog steeds geen annulering ontvangen. Dus weer éen mail. Nu met dreiging on rechtsbijstand in te schakelen als ik binnen de week geen annulering ontvang. Binnen 30 minuten had ik een annuleringsbewijs ontvangen. Daarna nog om compensatie gevraagd, maar ik krijg geen enkele reactie meer terug. Dus doen wij ook niks meer.

D

Dana

18-05-2023

0

Vakantie Turkije

Slecht/niet bereikbaar voor vragen. Als je dan eindelijk iemand aan de lijn krijgt is diegene zelf ook aan vakantie toe lijkt het wel. Onvriendelijk en ongeinterreseerd. De transfer, die wel was bijgeboekt, was er niet. Maar ja, als je goedkoper wil kan je goedkoper krijgen. Voor ons geen 2e x meer.

R

Raymond

15-04-2023

0

Misleidend en oplichters!! Beste mensen wat ze aanbieden op site klopt niet wanneer je gaat boeken komt heel veel andere kosten erbij en je komt erg duur uit!! Ik heb bij hun een reis geboekt paar weken geleden naar Tenerife, ik moest apart transfer heen en terug betalen voor een taxi kost mij 120 euro!!! Hoewel je kan zelf binnen paar minuten op een site een taxi regelen voor 50 a 60 euro dat betekent ze willen meer dan helft winst maken voor transfer!!!? ik wilde het annuleren maar helaas ben je hele bedrag van 120 euro kwijt!!? dit is misleiden en oplichterij, ik heb hen e-mail gestuurd tot nu toe geen reactie van hun, voor 1 bagage van 15kg (overal mag 20 of 30 kg) wordt 85 euro berekend!!! Je kan kleine tasje (bepaalde maten) naar binnen vliegtuig brengen voor een normale handbagage je moet apart 43 euro betalen dit is belangrijk heb nooit meegemaakt, ik ben voor eerste keer en laatste keer bij hun ga iets boeken, ik heb spijt dat ik bij hun een reis geboekt ik hoop dat reactie krijg op mijn e-mail, ik heb dit ook gemeld bij Consumentenbond, ze hebben heel veel klachten gehad van andere mensen over D-reizen…!!! Ik ben echt boos op hun.?gr H Ghaeli

H

H ghaeli

28-03-2023

0

Boeking vliegreis, hotel, autohuur naar Fuerteventura

Al vele reizen online geboekt. Wat ik nu meemaak is niet te beschrijven. Uren aan de telefoon gezeten voor hulp en een oplossing kwam maar niet. Schandalig in 1 woord. Ik ben klaar met deze incapabele organisatie. Reispapieren en mijn reisoverzicht kan in nog steeds niet inzien op mijn computer. Iedere keer als ik probeer in te loggen wordt het door mij met medewerkers van D-reizen gekozen wachtwoord geweigerd. Iedere keer weer gebeld en weer nieuw wachtwoord ingesteld. Niets werkt. Vandaag weer geprobeerd maar nu zegt medewerkster (Julia) dat er niemand in het systeem kan. Nu is er beloofd dat de reisbescheiden per e-mail worden opgestuurd 6 dagen voor vertrek. Ik heb er echter totaal geen vertrouwen meer in dat het goed gaat. Wat een ontspannen vakantie moest worden is nu al voor een deel verziekt door de stress en de vele uren die ik er aan besteed heb.

B

B van Kuik

01-02-2023

0

Een vakantie bij D-Reizen

Voor het eerst bij D-reizen een vakantie geboekt. Deze werd na een week plotseling geannuleerd en hiervan werden wij op de hoogte gebracht via een slechte mail van de klantenservice. Er is ons geen andere reis aangeboden. We hebben enkele keren contact opgenomen met zowel de klantenservice als de winkel, maar kregen geen enkele service. We kregen de 'standaard' antwoorden te horen als: 'we vinden het vervelend' en 'we doen altijd ons uiterste best om...' Echter is ons geen enkele oplossing geboden. D-Reizen: grote naam, maar ook een grote mond en geen service voor klanten.

M

M

25-01-2023

0

Vakantie op Sardinië

Wij, 64 en 73 jaar willen met vakantie naar Sardinië. We hadden bij D-reizen een leuke reis gevonden. Een leuk hotel uitgezocht. Dit dus geboekt. Echter een regeltje bij de beschrijving van het hotel in de laatste alinea hebben we gemist: Het vervoer van het vliegveld naar het hotel dient U zelf te regelen! Bij het doorlezen van de boeking kwamen hier achter, dat we een pakketreis geboekt hadden van een vlucht heen en weer samen met een hotel aan de andere kant van het eiland. Fijntjes stond er wel bij, dat een pakketreis minder geschikt is voor ouderen en mindervaliden. We moeten dus zelf het vervoer regelen van vliegveld Olbia naar het hotel dicht bij vliegveld Alghero. Na kontakt met D-reizen kregen we 2 opties: U kunt een auto huren à €870,- of een transfer boeken à €624,-. Er komt dus nog eens 30% tot 40% bij de reissom bij. Er kan alleen gecommuniceerd worden per E-mail. De D-reizenwinkel in Helmond verwijst naar de website omdat we daar geboekt hadden. We hebben verder geen een enkel gevoel of meedenken meegekregen vanuit D-reizen. Het is volgens ons gewoon een slinks verdienmodel. We moeten nog gaan, maar voor ons is in ieder geval de voorpret al weg. Als annuleren, 25% van de hoofdsom, niet zo duur was, zagen we van deze reis af.

C

Coen

23-01-2023

1

Reis naar mexico

De papieren voor de vakantie kregen we pas een week van tevoren toe gestuurd. Heen reis was een tussenstop in Frankfurt dat we dachten, maar dat was een overstap van 3.5 uur. Terug reis gingen we over Washington waar we dus een corona inenting voor nodig hadden. Dus bij de Duane bij Mexico mochten ik en mijn vriend niet doorreizen, want we hadden geen inenting. En dat stond ook nergens beschreven dat we die nodig hadden. Sta je daar terwijl je geen goeie WiFi heb om nog iets te regelen aan je lot overgelaten. Mijn vader en zijn vriendin mochten wel doorreizen, maar kwamen erachter dat ze een visum nodig hadden, wat ook niet aangegeven was. Die aangemaakt en duurde nog een uur dat die goedgekeurd Werdt. Dus die konden ook niet met de vlucht mee. We hebben zoveel stress daarom gehad. Uiteindelijk na 3 uur daar dingen proberen te regelen. Was er een vrouw zo lief om de vlucht om te boeken. Naar de avond via Frankfurt zoals we ook heen gevlogen waren. D-reizen hadden we gebeld en stonden 45 min in de wacht. En werden we afgewimpeld met een vlucht die pas 2 dagen later ging. En nog dik moesten bij betalen ook. Wat inhoud dat je daar nob 2 dagen in een hotel moet gaan zitten. Jullie moeten je schamen.

M

Marlies

18-01-2023

0