Brussels Airlines

6

Bestellen

2

Service

4

Prijs

3

Levering

0%

Zou hier weer kopen

Brussels Airlines

Vaak vliegen we in Nederland allemaal via Schiphol. Het kan echter voordeliger en sneller zijn om via Brussel te vliegen. Het lijkt misschien sneller om met de trein naar Schiphol te gaan, maar een trein naar Brussel is net zo makkelijk. Een kaartje hoeft tegenwoordig ook niet veel meer te kosten. Het kan daarom nooit kwaad om eens te kijken bij Brussels Airlines. Heb jij al een ticket gevonden, maar ben je nog niet helemaal zeker of de luchthaven de beste keuze is? Lees dan hier de reviews en beoordelingen van andere reizigers. Ze vertellen je alles over hun ervaringen, zodat jij zorgeloos op reis kunt gaan.


Over Brussels Airlines

De luchthaven in Brussel is onderdeel van de Lufthansa Groep en Star Alliance. Als Europese hoofdstad is de luchthaven altijd drukbezocht en gaan er dagelijks honderden vluchten naar meer dan 90 bestemmingen. Er zijn meer dan 3.500 medewerkers die elke dag verantwoordelijk zijn voor de binnenkomende en uitgaande vluchten. De luchthaven heeft al meer dan 15 jaar ervaring op het gebied van vliegreizen. Ze willen altijd het besten voor hun reizigers en klantenservice is dan ook het allerbelangrijkste. Het gaat bij Brussels Airlines om plezier en mensen samenbrengen. Hierbij staat persoonlijke aandacht centraal.



Boek jij je volgende reis bij Brussels Airlines? De medewerkers staan al voor je klaar!


Diensten Brussels Airlines

Een vlucht boeken bij de luchthaven kan bijna niet makkelijker gemaakt worden. Je vult op de website eenvoudig je gegevens, vluchtdata en voorkeuren in en binnen seconde krijg je alle mogelijke vluchten op een rijtje. Verder kun je op de website ook zoeken naar reisinspiratie. Of je nu op vakantie wilt naar de zon of wilt shoppen, Brussels Airlines heeft altijd nieuwe bestemmingen. Voor reizigers die niet lang in de rij willen wachten, heeft de luchthaven een online check-In. Je kunt 24 uur voor je vlucht je check-in online regelen. Op de website word je ook op de hoogte gehouden van je vluchtstatus. Hier kan ook je familie je vlucht in de gaten houden. 


Klantenservice Brussels Airlines

Persoonlijke aandacht voor klanten kan natuurlijk niet zonder een uitstekende klantenservice. Brussels Airlines probeert daarom altijd bereikbaar te zijn voor klanten met vragen of eventuele klachten. Ze horen graag van hun klanten. Op de website vind je alle contactgegevens van de klantenservice. Er zijn verschillende afdelingen waar je contact mee op kunt nemen. Er is een afdeling voor klanten die hulp nodig hebben, een afdeling waar je al je suggesties kunt delen en een afdeling om klachten of problemen te melden. Neem dus altijd contact op met de juiste afdeling, zodat je zo goed en snel mogelijk geholpen kunt worden.


Jouw ervaringen met Brussels Airlines

Vlieg jij vaker via Brussel dan Schiphol? Bespaar je veel tijd en geld door een vlucht te boeken bij Brussels Airlines? Geef dan jouw beoordeling en vertel over jouw ervaringen met de luchthaven. Zijn de vluchten goedkoop? Zijn er vaak problemen met bagage? Kun je snel online in-checken? En raad jij anderen aan om te vliegen met Brussels Airlines? Schrijf een review en vertel alles over jouw laatste reis.


Ga je vliegen vanaf Brussel? Lees dan eerst de reviews en ervaringen over Brussels Airlines. Is je bagage altijd veilig? Vertrekken vluchten op tijd?

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (4)

Kopenhagen Brussels and back

16 december 2022 they strike and cancel my airplane that flies on 17 december! They dont pay back anything. Also the airplane direction back home a few days later they dont refund because than they are not striking customer service says. Bus tickets and train costs you already booked are not there problem. AVOID THIS COMPANY ! MODERN THIEVES!

T

Thimas VdC

11-12-2022

0

Tickets malaga

Klantendienst totaal onbereikbaar, of ondersteuning in Chinees Engels als u begrijpt wat ik bedoel ! Nederlandse ondersteuning niet bestaand. Zetten er dan maar medewerkers die meer dan waarschijnlijk zichzelf niet eens verstaan.

F

Fania

04-12-2021

0

Brussels-Dakar

Alleen maar valse beloftes! Reis zonder zorgen! Boek met een gerust hart. Allemaal mooie woorden op de website van Brussels Airlines,die in werkelijkheid 1 grote leugen zijn. In februari dit jaar een ticket geboekt naar Senegal voor kerstvakantie 2021. Doordat de grenzen in Senegal enorm lang dicht zijn geweest, is het evenement in Senegal geannuleerd. ‘ Geen probleem’ dacht ik in eerste instantie., ‘ we mogen omboeken’ . Het eerste probleem waar je dan tegenaan loopt is dat wij wel mogen omboeken, maar dat de reis voor 22 februari 2022 ( 22 februari was onze boekdatum van dee tickets) moet plaatsvinden. Vreemd, maar goed, niet getreurd. Dan met alle macht een alternatief vinden voor de kerstvakantie. Bestemming gevonden op de website van Brussels Airlines. Reactie: dat is niet mogelijk, want je mag niet met onze partners vliegen. Uhhh? Weer een alternatief zoeken, dan maar naar Spanje. Wel een dure reis, maar beter iets dan helemaal niets, toch? Weer contact gehad. Reactie daarop weer: dat is niet mogelijk, want u heeft een intercontinentale vlucht en dat moet het blijven. Nou ja zeg, tig keer contact gehad en dat was allemaal mogelijk, maar we kregen geen geld terug als de alternatieve vlucht goedkoper is. Het komt er gewoon op neer dat Brussels Airlines hele mooie praatjes heeft, maar de regels per uur weer veranderd. Het is gewoon 1 grote leugen. Ik wil eigenlijk alleen maar de vlucht verplaatsen naar dec 2022. Uiteindelijk zou ik zelfs genoegen nemen met een alternatief binnen Europa. Zelfs als ik de vlucht helemaal niet gebruik, krijg ik de luchthavenbelasting en taxen e.d. niet terug! De Lufthansagroep is helemaal trots dat zij nu al uit de Coronaschulden zijn, maar het is helemaal duidelijk hoe zij dat doen. De klant die vertrouwen had en in deze tijd wel gewoon een vlucht geboekt heeft, zijn ze absoluut niet terwille om maar iets voor deze klanten te betekenen. Enkel het geld aannemen en zoek het maar uit. Geloof deze maatschappij dus niet en boek hier zeker geen tickets in deze onzekere tijden!

P

Petra Schouwenaars

14-11-2021

0

Ticket Kopenhagen

Terrible service. I first booked my flight in januari 2020, it was cancelled because of covid and was offered a refund or to fly on a later date. I decided it were hard times for everyone so took the option to fly at a later time. I booked another flight a few months ago, had to pay extra because my child turned 3 and could no longer fly for free. I was fine with that so I coughed up the extra charges. But here's the thing, my first booking was "Light&Relax", a since outdated but more expensive ticket. They rebooked me into the cheapest category and took away the extra's I paid for. But! The customer service guaranteed me I would receive the same benefits. I didnt believe it but what can I do? So, a few months later I get an email saying my new flight is cancelled aswell and I should contact the airline to book a new flight. I did, but since my son has a different booking reference (because we had to buy his ticket seperate and a later time) and because I'm now categorized in the lowest ticket price, Id have to pay extra if I want my 3 year old child sitting next to us. So they cancel my flight twice, downgrade my tickets but make me pay extra and then seperate me from my kid. And when I call to complain, they say they will look into it and leave me hanging on the phone for 30 minutes before cutting the call (twice!). I know Brussels Airlines is at the verge of bankruptcy and now I understand why. They are absolutly the worst airline I have ever flown with, and I havent even gotten on board the flight yet.

T

Tom Van Assche

01-10-2021

0