10

8.7

7.3

8.7

100%

4AllTickets

Voor wie heel graag een concert wil bezoeken, maar helaas net naast de beschikbare kaarten heeft gegrepen, blijft er over het algemeen weinig anders over dan maar op Marktplaats op zoek te gaan naar iemand die om wat voor reden zijn/haar tickets, vaak tegen woekerprijzen, verkoopt. Maar je kunt ook bij 4AllTickets terecht. Dan weet je in ieder geval zeker dat je geldige kaarten koopt, al is de prijs wat hoger. Zij die je voorgingen in de aankoop van tickets via 4AllTickets vertellen hier wat hun ervaring met deze online service is.

Over 4AllTickets

Het bedrijf 4AllTickets zit in Rotterdam en zij hebben zich gespecialiseerd in het aanbieden van moeilijk verkrijgbare toegangskaarten. Bijvoorbeeld voor ‘uitverkochte’ evenementen en (sport) evenementen die zeer in trek zijn, maar ook voor concerten en kaarten voor premium plaatsen die je elders bijna niet kunt vinden. Doordat zij contacten in heel Europa hebben gelegd en klanten vanuit de hele wereld bedienen, hebben zij een betrouwbare plaats opgebouwd om je tickets te bestellen. Zij zijn niet verbonden aan officiële verkooppunten of aan organisatoren van evenementen. De kaarten worden uit hun eigen netwerk verkregen. De prijzen waarvoor de kaarten worden aangeboden hebben daarom ook direct te maken met de tijd, kosten en moeite die het gekost heeft om de kaarten te verkrijgen, plus de marktwerking van vraag en aanbod. Door deze service biedt 4Alltickets je de mogelijkheid om de laatste tickets die er nog op de markt zijn aan te kunnen schaffen. Je kunt bij hen betalen via iDeal, met een Creditcard of eenmalige machtiging.

Bij 4AllTickets.nl kun je allerlei tickets kopen, in de linkerkolom zie je de categorieën staan waaruit je kunt kiezen:

• Voetbal Tickets – Met tickets voor de Eredivisie, de Johan Cruijff Schaal, Premier League Football, KNVB Beker, Champions League en nog veel meer
  • Concert Tickets
  • Evenement tickets
  • Sport Tickets – Met tickets voor tennis, schaatsen of de Formule 1
  • Dance Tickets
  • Festival Tickets

Als extra service biedt 4AllTickets aan, dat je een alert kunt ontvangen wanneer er een concert of iets dergelijks tussen staat, waarvan de kaarten momenteel uitverkocht zijn, mochten er weer kaarten beschikbaar komen, dan wordt je daarvan op de hoogte gehouden. Ook kun je een ticket reserveren waarvan de officiële verkoop nog moet beginnen. Zo ben je zeker van een ticket wanneer je op de dag zelf niet in staat bent om zelf een ticket aan te schaffen. 4AllTickets verbindt namelijk kopers en verkopers met elkaar.

Bij 4AllTickets koop je gegarandeerd authentieke kaarten. Mocht het toch gebeuren datje geen toegang krijgt tot het evenement, dan kun je direct contact opnemen met 4AllTickets via 06 5386 8833. Ook dien je dan binnen vijf dagen na het evenement een bewijs van weigering tezamen met de tickets schriftelijk in te dienen voor restitutie bij de klantenservice.

Jouw ervaring op NederlandReview

Heb jij al eens tickets gekocht bij 4AllTickets? Moest jij veel meer betalen dan de oorspronkelijke prijs? Kwam je zonder problemen binnen en had je de kaarten op tijd in huis? Vertel ons hier alles over, van jouw ervaringen kunnen anderen veel leren!

Het concert dat jij wilt zien uitverkocht? Kijk dan op 4AllTickets, zij bieden wellicht nog wél kaarten aan voor dat concert wat jij niet wilt missen!

10

Prima bedrijf!

Ik heb hier kaarten gekocht voor het Kerst concert van Mariah Carey in de Ziggo Dome. Kreeg netjes kaarten in vak B zoals aangekocht. Ik betaalde hiervoor wel iets meer maar daarvan ben ik op de hoogte. Ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen.

Marijn

19-12-2018

0

Tickets de Lama's

Ik heb tickets gekocht voor de lama's en die kon ik keurig op kantoor bij hun afhalen. Hele vriendelijke mensen en ik had goede plaatsen.

Wendy Rupke

07-11-2017

0

Makkelijk overzicht van concerten

Ik ben een groot concertliefhebber, maar ik vind het altijd lastig om op de verschillende sites te kijken waar en wanneer bepaalde concerten plaatsvinden. Bij 4AllTickets is het allemaal ondergebracht onder één dak. Je kunt dus makkelijk en snel een overzicht krijgen van de verschillende concerten die gepland staan. En dat is niet het enige, want je kunt door een paar klikken ook al direct kaarten bestellen en je weet hoe laat het concert gaat beginnen. De prijzen van de concerten zijn niet duurder via deze website, dus dat is mooi makkelijk. Je krijgt de tickets gewoon per mail toegestuurd.

Joshua Elbers

01-05-2017

0