10

2

8

2

0%

Voidu

Heb jij Call of Duty: Black Ops helemaal uitgspeeld? Of ben jij in GTA V nu al voor de zoveelste keer opnieuw begonnen? Dan is het tijd voor een nieuwe collectie games waar je uren speelplezier aan kunt beleven. Voidu heeft genoeg keuze. Je kunt in de webshop vast een nieuwe game vinden. De webshop heeft ook altijd kortingen. Wil je echter eerst zeker weten dat de webshop betrouwbaar is? Lees dan hier de reviews en beoordelingen van andere gamers die hun games al bij de webshop besteld hebben. Ze vertellen je alles over hun ervaringen met de webshop.

Over Voidu

De webshop voor games heeft nog niet zo’n lange geschiedenis, maar in een korte tijd zijn ze enorm gegroeid. Het gamedistributie platform kom uit Nederland en werkt hard om met de wereldwijde concurrentie mee te kunnen gaan. Ze hebben een uitgebreid assortiment met gamekeys die zij rechtstreeks van de uitgevers hebben gekocht. Voidu garandeert klanten dan ook dat 100% van hun keys werken. Betrouwbaarheid staat bij Voidu centraal. Ze willen klanten de beste service bieden, zodat zij bij Voidu blijven bestellen, elke keer weer. Wil je liever van hun klanten zelf horen? Dan zit je op NederlandReview natuurlijk helemaal goed!

Voidu categorieën

• Actie
• Avontuur
• Vechten
• Sport
• Racing
• FPS
• RPG
• Strategie
• Horror
• Indie
• Simulatie
• VR

Diensten Voidu

Het assortiment wordt altijd aangevuld met de nieuwste games die op de markt komen. Dit is reden genoeg om in de webshop rond te kijken. Voidu wil echter dat klanten bij hen kopen, daarom hebben zij in de webshop altijd kortingen. Deze kortingen kunnen oplopen tot 80% van de originele prijs. Voidu heeft ook vaak give-aways en acties. Op dit moment kun je drie Steam Wallet Codes ter waarde van 50,- winnen. Bestellen gaat bij Voidu eenvoudig en snel en je betaalt altijd veilig met MasterCard, Visa, iDeal, sofort en PayPal.

Klachten Voidu

Een behulpzame klantenservice is uiteraard ook onderdeel van de service van Voidu. Heb jij een gamekey ontvangen die niet werkte? Of waren er problemen tijdens het bestellen? Neem dan altijd contact op met de klantenservice van Voidu. Het team staat altijd klaar om je vragen te beantwoorden en klachten af te handelen. Je vindt op de website een contactformulier dat je kunt invullen. Bij het contactformulier staat echter ook het e-mailadres vermeld, zodat je zelf een mail kunt sturen. Je kunt Voidu overigens ook altijd bereiken via Facebook of Twitter! Heb jij een klacht gemeld bij Voidu of voor een andere reden contact opgenomen met de webshop? Vertel in jouw review dan of je goed en vriendelijk geholpen bent!

Jouw ervaringen met Voidu

Koop jij al je games in de webshop? Of kijk jij altijd eerst bij de kortingen voordat je een game ergens anders koopt? Schrijf dan een review over jouw ervaringen met Voidu. Is de webshop betrouwbaar? Krijg je altijd de beste kortingen? En wat vind je van de service? Geef jouw beoordeling en laat andere klanten weten of jij vaker gaat bestellen bij Voidu.

Krijg je de beste games voor een voordelige prijs? Is het betrouwbaar? Hebben ze de nieuwste games? Lees hier de reviews en ervaringen over Voidu!

10

Ongeldige key