The Musthaves

3.5

Bestellen

2.3

Service

3.8

Prijs

3.5

Levering

8.3%

Zou hier weer kopen

The Musthaves

Ben jij altijd op zoek naar de nieuwste mode musthaves? Leg jij je outfit de avond van tevoren al klaar, omdat je bang bent dat je de volgende ochtend niet genoeg tijd hebt? Dan is The Musthaves, natuurlijk niet te verwarren met de woonwinkel Musthaves.nl, misschien wel de webshop voor jou. Ze hebben alles op het gebied van mode. Heb jij je winkelmandje al volgestopt en wil je bestellen? Neem dan eerst een kijkje bij de reviews en beoordelingen op NederlandReview. Je leest hier over de ervaringen van klanten die al gekocht hebben bij The Musthaves. Je weet dan zeker dat je zonder problemen kunt bestellen bij de webshop.


Over The Musthaves

De webshop door fashionistas voor fashionistas, dat is The Musthaves. Elke dag zijn de medewerkers van de winkel op zoek naar de nieuwste trends in de mode. Ze zoeken hierbij niet alleen naar kwaliteit maar ook naar betaalbaarheid. Weekelijks worden deze nieuwe producten toegevoegd aan het assortiment. Het team van The Mushaves wil ook altijd helpen bij het stijlen en combineren van kleding. Ze hebben daarom de producten al voor je gecombineerd. Ze helpen hun klanten zo altijd om inspiratie in ideeën op te doen. Zoals ze zelf zeggen bij The Musthaves: Wij ontwerpen, produceren, stylen en creëren, laat je door The Musthaves inspireren.  


 


Diensten The Musthaves

De webshop richt zich op alle vormen van mode. Ze hebben kleding, accessoires, schoenen en make-up. Ze verkopen in de webshop dus niet alleen een outfit, maar een hele look. De verzending is in Nederland en België vanaf 75,- ook gratis en heb je voor 22:00 besteld, dan wordt alles de volgende dag geleverd. Je betaalt bij The Musthaves ook altijd veilig. Je kiest zelf of je liever meteen betaalt of toch liever achteraf pas het geld overmaakt. Is jouw bestelling toch niet helemaal wat je verwacht had of passen de artikelen niet? Dan kun je alles weer retourneren en krijg je je geld gewoon weer terug. 


Klachten The Musthaves

De klantenservice van de webshop helpt klanten graag bij klachten en staat ook altijd klaar met advies. Heb je daarom vragen of wil je een klacht melden? Kijk dan op de contactpagina van de webshop. Je kunt hier het contactformulier invullen of gebruikmaken van de LiveChat om direct met een medewerker te spreken. Je kunt ook contact opnemen via Social Media. Je kunt The Musthaves volgen op Facebook en Instagram. Je wordt hier ook altijd op de hoogte gehouden van de nieuwste collectie en alle kortingen en aanbiedingen.


Geef jouw mening over The Musthaves!

Zoek jij voor inspiratie altijd in de webshop? Koop jij als fashionista graag bij The Musthaves? Schrijf dan een review en geef jouw mening over de kleding en accessoires. Wat vind je van de kwaliteit? Is de webshop betrouwbaar? Worden bestelling op tijd geleverd? Laat het in jouw beoordeling allemaal weten en vertel over jouw ervaringen met The Musthaves. Raad jij andere klanten aan te bestelling in de webshop?


Wat zijn ervaringen van klanten met de kleding en schoenen? Krijg je echt hoge kwaliteit? Is de levering betrouwbaar? Lees reviews over The Musthaves.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (12)

Jurkje

Slechtste ervaring en bedrijf ever! Nog nooit meegemaakt. Hoe er hier wordt om gegaan met een retour. Ten eerste zeggen ze op de website (zeggen ze) 31 dagen retour. Nou reken maar op langer! Ondertussen wacht ik al 34 dagen en nu nog dat netjes m’n retourzending wordt verwerkt bij Klarna. Maar ik denk dat zij standaard mails hebben klaarliggen. Want het ene zeggen komt niet overheen met het ander. Dit is de eerste en de laatste keer geweest dat ik hier wat besteld heb! Dan was het nog geen eens te doen om de retournering, maar puur om de producten die ze verkopen qua kleur wat nier overheen komt met de foto’s op internet. Een hele andere kleur. Ik zou dus een ander aanbevelen om eerst de reacties overal te lezen, en drie keer na te denken om hier te bestellen. Mondeling al doorgegeven in mijn kring dat niet te doen. Als er zo wordt omgegaan met je als klant. Dan zijn er een heleboel andere bedrijven met dezelfde producten, die netjes met je communiceren, het menen en de dingen oprecht erg vinden. Die hart hebben voor hun klanten.

P

Priscilla Drevensek

22-08-2023

0forum

Poncho

Zeer slechte klantenservice. Ik heb geen product ontvangen. Er is geen enkele service. Ik kan betalen voor iets wat ik niet ontvangen heb, waar zelfs bewijzen van zijn. Ik raad daarom dit bedrijf niet aan

A

Anoniem

09-02-2023

0forum

Jas

Super slechte kwaliteit van producten! Bij de jas van €90 was na 2x dragen al een knoop eraf en een groot gat in de jaszak. Zeer onprofessionele klantenservice! Vooral die Mandy is echt een pareltje van de klantenservice. Probeert nóg meer geld afhandig te maken ook, want wat doet deze dame ze houdt zelf geld in op retourtjes. Makkelijker kun je niet verdienen ;). Webshop belooft levering binnen 1 dag wanneer je voor 11.00 uur besteld. Let op: je ontvangt je bestelling een of twee weken later. Bij navraag geven ze dan aan dat het een pre-order betreft wat helemaal niet bekend was op moment van bestellen. TIP: koop hier niet! Er zijn genoeg leuke webshops waar je je geld beter kunt besteden.

D

Daisy

16-01-2023

0forum

Vest

Pas op! En lees dit goed. Een webshop is verplicht om de verzendkosten terug te betalen als de bestelling in z'n geheel wordt geretourneerd. Retour sturen mag altijd. Is het product beschadigd door jouw toedoen, dan mag het bedrijf alleen de schade in rekening brengen, maar niet de retour weigeren. Dat laatste zal dit bedrijf proberen als je iets terug stuurt. Zo willen ze er toch voor zorgen dat je iets 'koopt'. Trap hier niet in en zet door! In mijn geval was de retour blijkbaar zo speciaal dat het distributiecentrum er niet uitkwam, en het product doorgestuurd moest worden naar het hoofdkantoor om nog eens grondig geïnspecteerd te worden.. Op iedere negatieve review reageert dit bedrijf met een leugen. De schrijver zou ineens niks besteld hebben of al een terugbetaling gehad hebben. Hoe dan ook geven ze nooit een fout toe. Laat je niks wijsmaken! De positieve reviews zijn waarschijnlijk grotendeels nep of van mensen die akkoord zijn gegaan met de verschrikkelijk slechte kwaliteit van het product. (Je kan ook direct bij AliExpress bestellen..) Je hebt recht op een goed product. Is er iets mis met het product of gaat het sneller stuk dan je mag verwachten? Dan hoef je geen genoegen te nemen met een tegoedbon. Je hoeft ook niet bij te betalen voor een nieuw product, ook niet als het in de uitverkoop was. Je hebt recht op een gratis reparatie of een nieuw product. Een betrouwbaar bedrijf verandert ook niet zo vaak van naam..Zijn jullie nu weer musthavesforreal.com, themusthaves.nl of weer terug naar musthaves.nl? Er is inmiddels melding gemaakt bij diverse instanties en raad iedereen die deze problemen herkent dan ook aan om hetzelfde te doen. Het webshop keurmerk is niet hetzelfde als thuiswinkel waarborg en lijkt in dit geval dan ook gebakken lucht.

S

Sissy

02-08-2022

0forum

Regenboog tasje

Heb regenboogtasje gekocht. Na 2 maanden af en toe in gebruik (werk voornamelijk thuis, dus niet vaak nodig) krijgt deze al slijtageplekken. Na 2 maanden en n week dit gemeld. Krijg geen garantie. Moet binnen de 2 maanden. Kan 10% korting krijgen op volgende item. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Dus u bent gewaarschuwd voor de service.

K

Kim

12-05-2022

0forum

#000418949

product niet geleverd en weigeren een oplossing of aankoop bedrag retour

R

Ralph Sijstermans

04-03-2022

0forum

Een zeer slechte broek - lijkt wel van AliExpress te komen

Schandalige klantenservice!!! Ik lees op meerdere plaatsen berichten over de uitzonderlijk slechte klantenservice die zich niet aan de wettelijke regels houdt. Ik roep iedereen op om melding te maken bij Autoriteit Consument en Markt en het ODR-platform van de Europese Commissie. Hopelijk wordt The Musthaves dan aangepakt. Hieronder mijn probleem: Ik heb een bestelling bij The Musthaves geplaatst. Een deel van de bestelling heb ik gehouden en een deel van de bestelling is geretourneerd. Ik heb een drietal artikelen gehouden, waaronder de Skinny High Waisted Jeans maat L. Deze broek heb ik gewassen voor gebruik, om er zeker van te zijn dat deze geen kleur afgeeft op bijvoorbeeld mijn lichte bank of stoelen. Tot mijn grote schrik geeft deze broek keer op keer kleur af na te zijn gewassen. Nadat ik hier eerder contact over heb gehad met The Musthaves en hun eerder gegeven advies heb opgevolgd (laten weken in azijn), is het probleem helaas niet verholpen. De broek is NIET gedragen en is onbruikbaar, gezien het feit dat deze kleur blijft afgeven en ik er geen normaal gebruik van kan maken. Ik heb hier meerdere malen contact over gehad met The Musthaves en het enige wat zij willen doen is 10% korting geven op de waarde van de broek. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan, daar de broek gewoon onbruikbaar is en nooit gedragen is. Hierop heb ik een brief gestuurd om de koopovereenkomst voor de broek te ontbinden, omdat dit in juridische termen een ‘’ondeugdelijk product’’ is. Het lijkt The Musthaves niet te interesseren en geven aan dat de resteren factuur gewoon betaalt moet worden. Zij kunnen verder niets meer voor me betekenen en weigeren nog verder op deze case in te gaan en eisen het resterende bedrag via Klarna.

M

Marloes

26-02-2022

0forum

Broek pak

Broek pak besteld. Lengte klopte al totaal niet met het model dus moest de broek tegen betaling zelf korter laten maken. 1 avond het pak aangehad zonder ermee te hebben gezeten. Deed hem uit om hem op te hangen en zag tot mijn verbazing dat de achterkant op 1 bil helemaal gepild was. Vervolgens the musthaves een bericht gestuurd dat ik dit wel erg slechte kwaliteit vind. Kreeg continu alleen maar bericht dat ik er toch echt mee gezeten heb waarschijnlijk wat dus niet waar is en dan nog als je een keer met een broek gaat zitten mag deze niet pillen lijkt mij. Verder willen ze mij helemaal niet tegemoet komen wat jammer is. Dus een keer nooit meer dat ik hier ga bestellen. De kwaliteit is enorm slecht en de service ook. Dus niet bestellen meiden!

H

Hoogland

20-04-2021

0forum

Jasje en schoenen

Hele slechte klachtenafhandeling. Men denkt garantie te kunnen afkopen met een tegoedbon van €7,50!

K

Ka

24-08-2020

0forum

Blousje

Ik heb een blousje besteld voor 40 euro. Hij zou paar dagen later bezorgd worden toen zeiden ze dat mijn adres niet klopte! Nu is die trug gestuurd maar wil nu me Geld trug en dan reageren jullie niet meer!!!

A

anne Klaassen

30-12-2019

0forum

Super slechte klachten afhandeling

Klachten afhandeling Hun service is ronduit slecht. Heb in augustus een jasje gekocht, deze kon ik destijds niet direct aan, omdat wij een prachtige zomer hadden. In oktober ging ik voor lange tijd naar Amerika. Ik heb toen het jasje mee genomen en er zaten parels op het jasje en deze gingen eraf. Op 18 oktober een mail gestuurd vanaf mijn vakantieadres, maar zei zeggen dat ze deze nooit hebben gehad. Ik heb meerdere keren mail gestuurd en geen antwoord gehad. Uiteindelijk is het gelukt contact te krijgen en toen werd er gezegd, sorry het jasje is ouder dan 2 maanden en je kunt een vergoeding krijgen van 7,50 om te besteden bij een volgende aankoop. Nou ik bestel hier echt nooit weer. Ik kan gewoon een jas van 69,95 in de kliko gooien. Bedankt Themusthaves voor jullie slechte service

J

Jacquelien

21-12-2018

0forum

Jurkjes nog steeds nie ontvangen!!!

Nog steeds aan het wachten op mijn bestelde items ter waarde van 100 euro! Half mei een paar jurkjes besteld bij dit bedrijf. Een paar dagen later nog 2 besteld. Eind mei was er nog niets bezorgd. Een mail gestuurd naar musthaves. Volgens hen waren de pakketjes meegegeven aan DHL. Volgens de track&trace zouden mijn pakketjes bezorgd zijn op 18 en 28 mei. Maar ik heb nooit iets ontvangen! Musthaves zou onderzoek doen bij DHL. Vervolgens een mevrouw van DHL aan de deur gehad die ons vertelde dat ze de pakketjes maar in de losstaande brievenbus had gedaan omdat wij afwezig waren. Daarna weer contact gezocht met Musthaves en het bovenstaande verhaal doorgemaild. Daarop krijg je dan weer een standaard reactie. Ze hadden nog niks van DHL vernomen! We zijn inmiddels een dikke maand verder en nog altijd hebik mijn jurkjes niet. Herhaaldelijk gemaild maar geen antwoord meer! Voor mij, als dit niet opgelost wordt geen musthaves meer! Met vriendelijke groet Aranka Vrrsendaal

A

Aranka Verdendaal

21-06-2018

0forum