s.Oliver

7

Bestellen

3.8

Service

5.3

Prijs

5.8

Levering

37.5%

Zou hier weer kopen

s.Oliver

Je hebt het merk s.Oliver vast wel eens voorbij zien komen. Het merk is wereldwijd erg populair en maakt elk jaar meer klanten blij met de leukste kleding en accessoires. Voor iedereen die nog niet zo bekend is met het merk, heeft NederlandReview de beoordelingen van klanten verzameld. Lees de reviews en ontdek wat klanten van s.Oliver vinden van het merk. Hoe beoordelen zij de kwaliteit van de producten? Vinden ze de kleding duur? En is de webshop betrouwbaar? Je vindt het allemaal hier! Lees over de ervaringen van andere klanten en je weet altijd waar je aan toe bent.


Over s.Oliver

s.Oliver is onderdeel van de s.Oliver Group. Deze samenwerking van verschillende bedrijven willen klanten wereldwijd inspireren met de nieuwste internationale fashiontrends. De groep brengt verschillende stijlen samen en probeert klanten altijd te blijven verrassen. De andere merken die onderdeel zijn van de s.Oliver Group zijn s.Oliver BLACK LABEL, Q/S designed by, TRIANGLE, comma, comma casual identity en LIEBESKIND BERLIN. In totaal zijn er meer dan 7.200 mensen in dienst bij de s.Oliver group. De merken van de groep worden verkocht in meer dan 10.300 winkels en meer dan 2.8 miljoen producten worden elke week verzonden naar klanten. 


Assortiment s.Oliver

De mode van s.Oliver wordt veruit het meeste verkocht, maar het merk biedt klanten nog meer extra’s. Ze hebben ook horloges, sieraden, tassen, portemonnees, sokken, schoenen en riemen. Met de producten van s.Oliver kun je jouw hele look compleet maken. De collecties in de webshop worden, net zoals in de winkels, iedere maand vernieuwd. Hierdoor zijn elke dag nieuwe artikelen te vinden en worden restanten met hoge kortingen verkocht.


 


Diensten s.Oliver

Voor alle online klanten heeft s.Oliver een aantal extra diensten om het online winkelen nog makkelijker te maken. Ze hebben een maattabel voor de heren-, dames- en kinderkleding. Betalen in de webshop kan via CreditCard, PayPal, iDeal of op rekening. De verzending gaat via PostNL en duurt nooit langer dan 8 werkdagen. Je kunt je bestelling eenvoudig in de gaten houden met de Track & Trace code. s.Oliver heeft ook een App zodat je ook onderweg kunt shoppen.


Klachten s.Oliver

Is jouw bestelling nog altijd niet geleverd? Of waren er beschadigingen aan de kleding? Neem dan contact op met de klantenservice van s.Oliver. Je kunt online alle contactgegevens vinden. Je kunt de klantenservice bereiken op het telefoonnummer. Ze zijn geopend op maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 20:00 en op zaterdag van 08:00 tot 18:00. Buiten de openingstijden kun je het contactformulier invullen of zelf een mail sturen naar het e-mailadres. Als je ook op je mail geen reactie krijgt, kun je een bericht sturen via Facebook.


Wat zijn jouw ervaringen met s.Oliver?

Had je kleding nodig voor een hot date en had s.Oliver het perfecte jurkje? Of had s.Oliver die spijkerbroek die perfect past bij dat topje? Vertel dan over jouw ervaringen met het merk en geef jouw beoordeling! Vertel in jouw review alles over de prijzen, de kwaliteit en de levering. 


Wat zijn de ervaringen van klanten met de prijs? Krijg je de beste kwaliteit? Is de kleding comfortabel? Lees hier de beoordelingen over s.Oliver!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (8)

Verschillende broeken.

Na alle negatieve, heel begrijpelijk hoor, reviews, hier nu een positieve. Ik koop al een tijdje kleding van S.Oliver ,o.a. broeken, maar ik heb tot nu toe geen slechte ervaring. Er was zelfs een pakket met 2 broeken kwijtgeraakt bij PostNL maar dit werd goed opgelost door de servicedesk. Heb hun gebeld en kreeg een hele vriendelijke man aan de telefoon die Nederlands sprak en het voor mij opgelost heeft. Kon gewoon opnieuw bestellen want de vorige broeken had ik op rekening besteld.

L

Lia Hinkamp

11-09-2023

0

ZE HEBBEN MIJN GELD GESTOLEN!!!

IK BEN ZO ONTZETTEND WOEST OP DIT SCHANDELIGE BEDRIJF!!!!!! IK MOET HOOG EN LAAG SPRINGEN OM MIJN GELD TERUG TE KRIJGEN. RETOURBEVESTIGINGEN VIA DE MAIL ONTVANGEN EN INMIDDELS ZIT IK AL MEER DAN 6 WEKEN TE WACHTEN OP EEN TERUGBETALING. NA HEEL WAT OVER EEN WEER GEMAIL EINDELIJK EEN TERUGBETALING, MAAR MINDER DAN WAT IK HAD BETAALD. HEBBEN ZE DIE VERREKEND MET EEN RETOURBESTELLING OP REKENING DIE OOK AL EEN MAAND GELEDEN RETOUR DOOR ST.OLIVER IS ONTVANGEN. DIE BESTELLING OP REKENING STOND DUS OOK NOG ONTERECHT OPEN. MEVROUW EVGENIA IS OOK VERRE VAN BEHULPZAAM EN IS TE BEROERD OM MIJN VELE MAILS FATSOENLIJK TE LEZEN, WANT ONDANKS DAT IK AL TIG X BEWIJS TOESTUUR VAN RETOURBEVESTIGINGEN ETC BLIJFT ZE ONTRECHT VOET BIJ STUK HOUDEN. HET IS 1 GROTE PUINHOOP BIJ DE BOEKHOUDING EN DE KLANT IS DAARVAN DE DUPE. ER ZIT NU DUS NIKS ANDERS OP DAN AANGIFTE TEGEN DIT BEDRIJF TE DOEN IK BESTEL HIER NOOIT WEER

J

jane

07-03-2023

0

Problemen met drukknopsluitingen

Leuke jas gekocht maar de drukknopsluitingen van de jas lijken op één of andere manier heel snel te lossen of verloren te gaan. de jas wordt daardoor min of meer onbruikbaar. Schrijf een in mijn ogen vriendelijk mailtje naar de klantenservice, met de vraag om een paar reserve sluitingen, maar wordt koudweg weggezet. Nul oplossing. De prijs was op zich goed, maar wegens onbruikbaar product niet meer

P

Peter

02-12-2022

0

Blouse en top

Het gaat in dit geval niet over de kleding maar over degene die je aan de telefoon krijgt als je het 0900 nr belt. Het is een verbaal gevecht dat ik lever met de persoon. Ze zijn niet te verstaan als ik vraag of ze Engels willen spreken word het nog erger. Dit zou een aandachtspunt moeten zijn voor dit bedrijf

G

Gerda van Es

27-04-2022

0

Jeans

+ leuke kleding - dit is al de tweede keer dat er binnen 1 jaar een gat in mijn jeans zit. Het ziet er uit als een slijtage plek. Maar wel op een plek waar hij eigenlijk niet zomaar kan gaan slijten. Ik heb hun gemaild wat hun hier mee kunnen doen. Het antwoord was.. hij is 9 mnd oud, binnen 6 mnd hadden we u kunnen helpen. Nu niet meer. Dus ik moet nu binnen 9 mnd gewoon een broek weggooien. Ik vind dit mega slecht van s Oliver. Ze zijn nu een klant kwijt. En ik kocht daar veel. Jammer hoor. Wat een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende reactie van hun.

H

Henny Welker

23-02-2022

0

Clothes

To get items delivered to you- it can take easily 2 weeks. They have to do something about this… Everything else is fine…

M

Marina

13-01-2022

0

Lange gewatteerde winterjas

In november een mooie lange gewatteerde winterjas gekocht. Zit heerlijk en is lekker warm. Heb hem 1 keer voorzichtig gewassen op 30 graden en hangend laten drogen. Nu begint de jas overal naast de stiknaad te scheuren. Heb al geprobeerd te herstellen, maar blijft gewoon doorscheuren. Was een dure jas, dus heb net een klacht ingediend via het contactformulier. Toch maar even gebeld, maar alle medewerkers zijn constant “ in gesprek”, dus werd het contact verbroken...... Ben benieuwd wat hun reactie is. Ik wil gewoon de jas retourneren en mijn geld terug

J

Janssen

13-03-2020

0

Slechte logistiek

Assortiment is ruim, bestellen relatief eenvoudig, levering duurt lang, retourneren nog veel langer. Ik heb een bestelling 3 weken geleden retour gestuurd, nog geen bevestiging ontvangen, maar wel een aanmaning. Voorlopig niet meer bestellen.

C

Carola

17-06-2018

0