NS Zakelijk

6

Bestellen

2

Service

4

Prijs

6

Levering

100%

Zou hier weer kopen

NS Zakelijk

Moet jij zakelijk reizen? Zou je dat wel op een voordelige manier willen doen? Wellicht is NS Zakelijk dan wel een interessante optie voor jou. Bekijk via NederlandReview welke ervaringen er bij deze organisatie bekend zijn. Je leest hier puur en alleen objectieve en onafhankelijke bedrijfsreviews.


Wat is NS Zakelijk?


Via NS Zakelijk kunnen bedrijven de NS-Business Card voor hun medewerkers aanschaffen. Dit is een mobiliteitskaart voor zakelijk Nederland. Personeel krijgt de mogelijkheid om zonder saldo te reizen met de NS trein, bus, metro, tram en fiets. De kaart creëert voor hen dagelijkse vrijheid om een reis in gang te zetten met een vervoersmiddel naar keuze. Er kan zo op comfortabele manier gereisd worden naar kantoor of afspraken. De kaart is gratis aan te schaffen en wordt vaak ingezet door ondernemers in Nederland. Je hoeft geen vaste kosten te betalen. Er worden alleen kosten gemaakt als je de ‘business card’ daadwerkelijk gebruikt. Iedere maand wordt er achteraf een factuur inclusief BTW verstuurd. Er hoeft dus geen saldo geladen te worden.


De kaart


De kaart kan besteld worden met of zonder abonnement. Alle prijzen die je op de website leest zijn exclusief btw. Kies je ervoor om geen abonnee te worden? Het is handig om te weten dat voor het lidmaatschap geen aanschaf- of abonnementskosten betaald hoeven te worden. Via 'Mijn NS Zakelijk' heb je toegang tot de online beheeromgeving. Als extraatje kan standaard eerste klas reizen worden toegevoegd. Maak je de keuze voor een Dal-abonnement? Dan zijn de kosten per maand € 4,68. Het hebben van deze pas brengt volgens de NS een aantal voordelen met zich mee. Zo krijg je 40 procent korting op reizen tijdens daluren en in het weekend. Je hoeft ook minder te betalen als je samen gaat reizen met maximaal 3 medereizigers. Dal-abonnee reizen, gelden op binnenlandse trajecten van Intercity Berlijn en ICE International. Er kan standaard eerste klasse reizen als extra optie toegevoegd worden.


Service en contact


Heb je een vraag, opmerking en/of feedback over jouw NS-Business Card? Dan ben je van harte welkom om contact op te nemen. Service staat volgens het bedrijf hoog in het vaandel. Ze willen dat zowel de freelancer, maar ook andere ondernemers zo optimaal mogelijk gebruik van de kaart maken. Wat voor jou belangrijk is kan geregeld worden via je 'Mijn NS Zakelijk' account. Deze omgeving is ingericht voor zowel contactpersonen als kaarthouders. Ze informeren je graag over de uitgebreide opties. Daarnaast wordt er aangegeven dat ze de administratie zo gemakkelijk mogelijk houden.


Wijzigen


Wil je iets wijzigen? Dit kun je doen via het account van jou of welke je in beheer hebt. Je leest er welke acties er ondernomen moeten worden als een kaart beschadigd of verloren is. Wijzingen zijn volgens de NS eenvoudig toe te passen. Soms wil je een wijzing doorgeven als je bijvoorbeeld een periode minder reist. Je kan ook een wijziging doorvoeren qua abonnementsvorm. Dit is te realiseren na een maand vanaf de ingangsdatum van je huidige abonnement. Als je iets wilt aanpassen zal je eerst moeten inloggen. Dit doe je met een e-mailadres en wachtwoord.


Klantervaringen


Maak jij al gebruik van de diensten van NS Zakelijk? Ben je in het bezit van een NS-Business Card? Dan horen we graag wat jouw ervaringen zijn. We stellen het op prijs als je jouw visie wilt geven via een bedrijfsreview op deze pagina.


 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (1)

afhandeling correctie reisbedrag.

Nadat ik om 8.48 had in gechequed om nog rustig koffie etc te kunnen halen voor de trein van 9.07 naar Groningen, en daar om 11.12 had uitgechequed (dus traceerbaar na 9 uur had gereis) werd desondanks het volle pond gerekend ondanks mijn kortingkaart. Nadat ik bij klantenservice gevraagd had of dat alsnog veranderd kon worden, kreeg ik 0 op rekest. Dat vind ik een bijzonder slechte service van de NS, te meer omdat ze kunnen zien hoe vaak ik het traject tussen A'dam en Groningen reis.

B

Barbara Henkes

13-12-2022

0forum