Ervaringen The Park

Bij The Park kunnen jij en je vrienden virtual reality games spelen. Virtual reality wil zeggen dat je door middel van een speciale bril letterlijk in een andere omgeving stapt. The Park Playground is op dit moment actief in Antwerpen, Gent, Brussel, Kortrijk, Hasselt, Eindhoven en Breda. De virtual reality avonturen die je momenteel bij The Park Playground kunt beleven zijn NanoClash, De Dag, The Hallow, De Mol en K3. Je kunt via The Park Playground ook teambuildings en groepsactiviteiten boeken. The Park kan entertainment ook bij je thuisbrengen. Dit doen ze via je smartphone of tablet.

NanoClash

Bij het spel NanoClash vliegen auto's in het rond en stellen robots alles in het werk om een stad over te nemen. Volgens The Park Playground is het een harde strijd tussen mens en machine. De bom staat volgens de makers op springen. Spelers kunnen kiezen of ze aan de kant van mensen of robots staan. Je kunt tegen elkaar spelen en zien wie er uiteindelijk zal winnen. Het is jouw missie om de bom uit te zetten, terwijl andere mensen deze aan willen zetten. Het is belangrijk dat je als team goed samenwerkt.

HR-diensten | Tentoo

De Dag

Tijdens de dag wordt een stad opgeschrikt door een heftige bankoverval. Wat volgt is een spannende strijd tussen gijzelnemers en politie. Er wordt een SWAT-team ingezet met als doel het bewaren van de orde. Achter hoge muren zul je als speler allerlei dingen tegenkomen. Allereerst zal je een bezoek aan de bank moeten brengen. Volgens de makers van het spel is dit niet zo lastig. Vervolgens moet je samenwerken als team en iedere verdieping uitkammen. De gijzelaars zitten ergens in het gebouw verstopt. Je moet dus uitkijken waar je schiet.

The Hallow

Van het spel The Hallow wordt gezegd dat het boeiend is om mee te doen. Op het moment dat je een opdracht ontvangt gaat je avontuur van start. Je zult de opdracht ontvangen van een mysterieuze magiër. In het spel reis je van de ene na de andere wereld. Er wordt aangegeven dat je tijdens de reis een bloedstollend avontuur zal beleven. Tijdens dit spel ga je samen op jacht naar bang makende zombies en buitenaardse wezens. Samenwerking is ook bij dit spel cruciaal.

De Mol

Tijdens De Mol ga je op zoek naar De Mol. Je gaat van start in een landschap dat in Nieuw-Zeeland is gelegen. Je speelt met een team waarmee je een aantal uitdagingen moet aangaan. Als de uitdagingen gewonnen worden zullen jullie geld verdienen. Het is belangrijk om op te letten wat je teamgenoten doen. Er is namelijk één iemand die de groepsopdrachten probeert te saboteren. Tijdens het spel is je missie om De Mol te zoeken en te kijken wie je kunt vertrouwen.

K3

The Park is op het moment van schrijven bezig om een nieuwe Virtual Reality met K3 te ontwikkelen. Als je hier niet op kunt wachten kun je je e-mailadres opgeven. Je krijgt dan als eerste te weten wanneer je hier kaartjes bij The Park voor kunt boeken.

Heb jij weleens meegedaan aan de games bij The Park Playground? Dan zijn de gebruikers van NederlandReview ontzettend benieuwd naar jouw ervaringen. Hoe heb je de games ervaren? Ga je vaker een ticket bij The Park Playground kopen? Heb je als teambuildingsactiviteit met een groep meegedaan? Deel je ervaringen op deze pagina van NederlandReview!

The Park

10
    10