NederlandReview

    Ervaringen Feenstra

    Wat vinden consumenten van Feenstra? Hier op NederlandReview kun je het lezen. Er is natuurlijk niets vervelender dan wanneer de vorst is ingetreden en je cv blijkt het niet te doen. En voor een gezond lijf is het belangrijk dat je huis voorzien is van een goed ventilatiesysteem. Voor jou, maar ook voor je huis zelf, want niemand zit te wachten op schimmel. En het geeft een veilig gevoel wanneer je woning is voorzien van een alarmsysteem dat eventuele inbrekers afschikt. Feenstra kan je bij al deze dingen helpen. Van het kopen en plaatsen van een nieuwe CV-ketel tot onderhoud en reiniging. Hieronder vertellen we wat Feenstra je te bieden heeft en hiernaast vertellen andere consumenten over hun ervaringen met Feenstra. Bijvoorbeeld over de producten die zij gekocht hebben, maar ook over de dienstverlening. Wordt je netjes en adequaat geholpen door de medewerkers van Feenstra? Staan zij voor je klaar om je probleem op te lossen? En hoe gaan ze om met eventuele klachten van jou? Wordt je gehoord en komen ze met een goede oplossing? Dit alles kun je hier lezen op NederlandReview.


    Over Feenstra

    In 1947 werd Feenstra als familiebedrijf opgericht. Dit was een tijd waarin kachels nog op steenkool werkten. Het bedrijf maakte in 1959 de overgang van steenkool naar aardgas en het eerste ventilatiesysteem werd ontwikkeld. In 1981 kwamen zij met de eerste HR-ketel. Ook vandaag nog werkt Feenstra met de nieuwste mogelijkheden en innovaties. Een bedrijf dus met jarenlange ervaring. De ambitie van Feenstra is een zo veilige, gezonde en duurzame woonomgeving voor iedereen in Nederland. Met twaalf procent van de Nederlandse huishoudens als klant werken zij aan een groener Nederland en zien dit als een grote verantwoordelijkheid. Feenstra opereert in heel Nederland, wat betekent dat er altijd een van de medewerkers bij u in de buurt is om uw problemen op te lossen of een product te installeren. De ruim 800 adviseurs en vakmannen zijn alle gecertificeerde krachten en hun expertise wordt voortdurend uitgedragen en up-to-date gemaakt door bijscholing en interne opleidingen. Ervaren medewerkers worden gekoppeld aan de jongere om zo kennis over te dragen.

    Hoe vult u een CV-ketel bij? Een instructievideo van Feenstra

    Diensten

    Bij Feenstra kun je terecht voor verwarming, zonne-energie, ventilatie, huisbeveiliging, isolatie en onderhoud aan deze producten. Op de overzichtelijke website kom je makkelijk terecht bij dat wat jij zoekt. Bij het aanschaffen van bijvoorbeeld een CV-ketel, kun je veel informatie vinden over de beschikbare ketels, maar het wordt je nog makkelijker gemaakt door de ketelkiezer. Na het beantwoorden van vier vragen weet je welke ketel geschikt is voor jouw woning. Kom je er zelf niet uit op deze manier, of wil je gewoon liever iemand spreken, dan is dit geen probleem. De klantenservice staat klaar om je vragen te beantwoorden. Voor onderhoud kun je kiezen uit verschillende serviceabonnementen. Van een eenmalige veiligheidscheck tot een all-inclusive onderhoudscontract waarbij alle voorkomende kosten zijn inbegrepen.

    Klachten

    Wanneer je een klacht hebt, kun je dit kenbaar maken via een formulier op de website. Feenstra zal zo snel mogelijk, maar uiterlijk na vijf werkdagen contact met je opnemen. Voor het melden van storingen is Feenstra 24 uur per dag, zeven dagen per week bereikbaar per telefoon. Maar bij storingen kan het ook nuttig zijn om op de website te kijken. Hier kun je naar oplossingen zoeken door jouw type CV-ketel en de storingscode in te voeren.

    Lees hier hoe echte klanten Feenstra beoordelen! Wat moet je doen als je CV-ketel stuk gaat? Hoe goed helpt Feenstra bij problemen? Is huren goedkoper dan kopen?

    Feenstra
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (65)

    3.6
    32% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    4.2
    Service
    rating
    3.2
    Prijs
    rating
    3.4
    Leveren
    rating
    3.6

    Schrijf nieuwe review

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Schrijf zelf een review over Feenstra

    Uw beoordeling

    Cv ketel

    Vreselijk bedrijf. Zeer slechte service. Vanaf plaatsing alleen maar ellende qua service.
    Bij storing bellen ze op de dag van afspraak af. Slecht bereikbaar. Absoluut geen aanrader !!
    Wil zo snel mogelijk van mijn abonnement af.

    Door: Burger03-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Cv ketel

    Slechtste bedrijf ever
    Slechtste bedrijf ever! 4 maanden geleden voor meer dan 4.000 euro een nieuwe cv laten installeren, alles volgens de adviezen van feenstra. Het heeft de eerste paar maanden gewerkt, momenteel al maanden geen verwarming, nb wel een servicecontract afgesloten! 4 monteurs over de vloer gehad, problemen zijn nog steeds niet verholpen, en ze zeggen allemaal wat anders.
    Blijven bellen is zinloos. Waardeloze klantenservice!

    Door: Mk30-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Boiler op zonneenergie compleet met zonnecollector

    Plus vlotte offerte in april.
    Min; alles erna geen reactie na accorderen offerte, diverse malen gebeld er zou terugebeld worden is nooit gebeurd. Regelmatig bijna wekelijks gebeld met als resultaat geen actie. Nu in juli zijn we nog even ver als in april. Eeen offerte en daarna werd het stil vanuit de kant van Feenstra. We hebben de aanbesteding gestopt omdat we ons als klant niet serieus genomen voelen. Jammer op de website lijkt het allemaal zo mooi.

    Door: HJM van Cronenburg09-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2.5
    rating

    CV Ketel

    Om te beginnen is de originele offerte aangepast waardoor we ineens veel duurder uitkwamen. Er waren wat duurdere componenten toegevoegd. Moest dit zelf corrigeren met de klantenservice.

    Verder ging de installatie zoals verwacht. Echter bij het instellen ging het mis. De radiatoren zijn niet ingesteld en de temperatuur stond op 23 graden afgesteld. Heb deze zelf maar gecorrigeerd.

    Maandje later valt er een verassing in de bus, er worden kosten in rekening gebracht die niet gemaakt zijn. Dat is natuurlijk niet hun schuld.

    Valt wel op dat de recensies hier negatiever zijn dan op hun eigen website. Hier staan hele verhalen en op hun eigen site korte one liners. Ra ra welke zouden de serieuze recensies zijn?

    Door: Esther14-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Feenstraveilig camera

    Ik plaats deze review niet om feenstra zwart te maken maar wel om mensen te waarschuwen voor die wurg contracten.

    in 2018 Camera systeem aangeschaft 1 euro nog wat per dag totaal 36 euro per maand, goedkoop zou je denken maar je zit er 5 jaar aan vast. Ik wilde dit dus uitkopen ondertussen al 1380 euro betaald en moest nog 26 maanden afkopen willen ze me nog 476 euro voor laten betalen dus uiteindelijk setje komt op bijna 1900 euro en dat voor 2 goedkopere camera's en een decoder.

    Mensen dit is mijn eigen fout maar tel eerst uit wat totaal gaat kosten en dan zul je zien dat je voor paar honderd euro dit makkelijk zelf kunt kopen i.p.v. bijna 2000 euro ... ik lees dit vaken over feenstra maar aub trap hier NIET in!!!!

    Door: Michel Hoogland28-05-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    6
    rating

    contract met ketel

    Ik heb in december 2019 mijn contract opgezegd bij ze omdat ik vanaf dec 2020 al verhuist ben en mijn huis te koop staat

    De ketel is kapot maakt herrie en monteur van Feenstra adviseerde mij om contract op te zeggen omdat komen hoger waren dan restwaarde ketel!

    Ik contract op gezegd maarmoet door blijven betalen totdat ik uit de volgende keuzes er 1 gekozen heb ....
    je moet dus 3 keuzes maken


    1. Ketel weglaten halen 360 euro
    2 Ketel zelf oevernoen , 12 Jar oud en restwaarde 390 E volgens Feenstra
    Of contract door laten lopen met nieuwe kopers... maar keuze is nu dus niet te maken ... omdat ik niet weet wat nieuwe kopers willen
    Maar dan kan je dus niet je contract van 12 jaar stopzetten !!!
    terwijl ketel kapot is en de kosten hoger zijn dan restwaarde , wat een gekkies daar

    resume
    Maar ik woon er niet meer, ketel is kapot en nieuwe kopers zijn er nog niet , dus ik weet ook nog niet of nieuwe kopers de kapotte ketel / contract willen overnemen..
    maar Feenstra zegt dan nog wel even oh ja in november dit jaar komen we m niet meer ophalen want dan is ie 12.5 jaar oud en is ie afgeschreven ... de duivels !

    triest triest bedrijf , 12 jaar lang betaald maar enig vorm van respect en dankbaarheid is er niet bij ze hoor


    Door: peter28-05-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2.5
    rating

    servicecontract

    waardeloos bedrijf, jaren lang tot volle tevredenheid onderhoud aan cv laten doen. nu komt er een monteur die de ketel afsluit om dat de ketel niet volgens voorschriften is geïnstalleerd.( ketel is destijds door erkende installateur geplaatst en de Feenstra collega's hebben hier in voorgaande jaren nooit iets over gezegd). over een tijdelijke veilige oplossing wilde de monteur niet praten, hij vertrok en wij zaten in de kou. bedrijf daarna moeilijk te benaderen en niet genegen snel een second opinion monteur te sturen. wij zaten dus gewoon in de kou.
    dus zelf een andere monteur gebeld, die veegde de vloer aan met het oordeel van de Feenstra monteur, de installatie is inderdaad oud en aan vervanging toe, maar de installatie is goed geïnstalleerd er is geen sprake van co lekkage en installatie kan veilig draaien. als extra zekerheid een co meter geplaatst die de installatie stop zet bij co lekkage, kost 1 minuut , had de Feenstra monteur ook kunnen doen.
    contact met Feenstra opgezegd.

    Door: kees krikke21-05-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Service contract

    aardeloze club
    Waardeloze club. Ik heb een onderhoudscontract voor mijn CV. Ik had een storing, slecht te bereiken deze club. Na 2 dagen eindelijk contact. Na 1 week kwamen er 2 monteurs. 1 werkbon ontvangen en voor akkoord getekend. Na 1 maand werden er 2 werkbonnen geïncasseerd. Bedrag gestorneerd want ik hsd maar 1 werkbon ontvangen. Daarna dreigbrieven ontvangen over deurwaarders enzo. Uiteindelijk maar betaald om geen gezeur te hebben. Tip, ga niet in zee met deze oplichters

    Door: Ernst Pietersen10-05-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    4.5
    rating

    kapotte pomp

    Feenstra, je laat ons stikken,
    Op maandag stopte onze verwarming ermee en sloegen de stoppen door, hierop Feenstra gebeld en zij zaten vol.
    Dinsdagocht zou er een monteur komen tussen half 8 en half 10, geen monteur, man nam voor die ochtend vrij.
    om 10 uur gebeld en monteur zou onderweg zijn dus afwachten, na nog 2x gebeld te hebben kwam de monteur om half 5 langs en het bleek aan de pomp te liggen, hij vertelde dat hij rond 3 uur pas een berichtje had gekregen om bij ons langs te komen, en inderdaad het jan nog slechter want de pomp is niet op voorraad maar er werd beloofd dat woensdag de boel geregeld zou worden, niet dus, pomp moet besteld worden en zij willen ons niet tegemoet komen om een koerier te sturen dus zijn wij hopelijk donderdag aan de beurt.
    al die dagen in de kou zitten letterlijk en figuurlijk met een bakje heet water dmv de waterkoker 4 man jezelf wassen en dat terwijl er een reumapatient en een praktijk aan huis is waardoor je ook die in de kou laat staan, bedankt Feenstra voor de service

    Door: Woudenberg 07-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Kapotte verwarming

    Goedemiddag,
    Wij hebben al ruim een week geen verwarming. Afgelopen dinsdag is er iemand geweest, 90 minuten bezig geweest.. gaf aan dat er materiaal nodig was en besteld diende te worden, dit is besteld volgens monteur.
    Vervolgens heb ik zelf donderdag 1 april en vrijdag 2 april zelf contact opgenomen met Feenstra. Ze zouden het in orde maken, maar tot op heden nog niks vernomen, geen informatie ontvangen, niet terug gebeld. En al dus een week zonder verwarming en zitten we met jassen aan thuis. Vandaag, 5 april, weer gebeld, omdat we maar niks horen en nog steeds in de kou zitten.. hoe kan dit toch? Slechte service hoor! We verwachten op zijn minst iets van informatie en oplossingen? Zodat we onze jas thuis uit kunnen doen. Maar wederom vandaag dus weer gebeld, bovendien allemaal vriendelijke mensen aan de telefoon gehad, ze zouden er spoed bijzetten, en alles doorgeven, net als de vorige telefoongesprekken, waar we nog niks van hebben gehoord en dus zonder resultaat, maar ze zou er weer spoed bij zetten? Nu dus weer afwachten. Voor zon groot bedrijf als Feenstra, mag dit toch niet gebeuren, dat een klant, al een week zonder centrale verwarming zit. In afwachting van uw spoedige antwoord en oplossing van het probleem. Dank u wel. Familie Foekema

    Door: Foekema05-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    CV-onderhoud

    Zeer slechte afterservice Feenstra!!!
    Slechte afterservice!!
    De afterservice van Feenstra is echt heel slecht.
    Ik heb twee keer mijn CV-ketel bij hen laten repareren en binnen de te verwachten garantieperiode is de CV-ketel stuk. Na de eerste reparatie lukte het met veel pijn en moeite om iemand toch langs te laten komen. Na een tweede keer zou verwachten dat ze service gericht denken. Maar nee... opmerking is dat ze geen opdrachten mogen aannemen waar geen contract bij is en dat het een binnen de garantie zou moeten vallen is geen argument. Je betaald honderden EURO's maar garantie tot aan de deur.

    Door: Paul koopmans02-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Geen

    Heb geen keus ketel hoort bij het huurhuis dus. Laatst wat stuk in de ketel top gefikst. Nu ketel lek dus bellen voor een afspraak prima te woord gestaan door een nette dame. Afspraak gemaakt voor 3-3 -21 tussen 1400en 1700. Wat denkje niemand. Kom vandaag thuis om 1500 briefje in de deur u was er niet. Nee gvd afspraak was 2 dagen geleden.

    Door: Marc 05-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Onderhoudscontract

    Zeer teleurstellend. Jarenlang hebben we een onderhoudscontract gehad. Zo lang er geen problemen zijn gaat dat redelijk, al blijkt dat de beloofde twee jaarlijkse onderhoudsbeurt in de praktijk een keer per twee en een half jaar is, structureel. Toch een beetje stiekem bedrog.
    Veel erger wordt het als er wel een probleem is. Onze oude ketel werd maandags geserviced, we kregen de boodschap dat een kleine reparatie nodig is. Twee dagen later komt een andere monteur en constateert dat er veel meer mis is. De ketel moet onmiddellijk buiten bedrijf. In de kou dus. De volgende dag een nieuwe ketel uitgezocht bij Feenstra, maar dan blijkt dat die pas een week later geplaatst kan worden. Hebben we daarvoor een service contract? Individuele medewerkers zijn van goede wil en vriendelijk maar de organisatie functioneert voor geen centimeter. Domweg een wanprestatie.

    Door: Leon Lefferts04-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    Het verwijderen van een radiator ( in een flat )

    Goede morgen !
    Zoals net besproken aan de telefoon  hier een mail over mijn klacht .Ik heb maanden geleden contact gehad met feenstra om een  radiator te laten verwijderen ( badkamer ) aan de hand daarvan hebben zij een monteur gestuurd om te kijken wat er moest gebeuren en of dat wel mogelijk was.na dit bezoek moest ik een automatische incasso tekenen van  125.50 euro  ( Relatienummer : ##### / ##  )  zodat als de klus niet mogelijk zou zijn dat de monteur niet voor niets was geweest en daarbij zat ook voorrijkosten Enz .Dit bedrag zou van mijn rekening gehaald worden en uiteindelijk in mindering  gebracht worden bij het volledige bedrag.weken later is de klus geklaard door 2 monteurs van Feenstra  dus ook 2 rekeningen , zij vertelde mij dat het totaal bedrag rond de 400 euro zou uitkomen  ( dat klopte ongeveer )
    Relatienummers :   ###### = 258,40                               ######   = 165,67     Totaal is 424,07 
    ondertussen was  de automatische incasso na maanden wachten NOG STEEDS  niet van mij rekening gehaald Dus ik heb beide bovenstaande rekening betaald   ( 424,07) 2 weken later word ALSNOG de automatische incasso van mijn rekening gehaald  ( 125,50 )waardoor het totalen bedrag  ineens niet meer rond de 400 euro uit kwam maar op 
    549,57 Euro   Dit is NIET wat afgesproken is !!!
    Vervolgens bel ik 2 weken geleden hierover met Feenstra krijg ik iemand aan de lijn die daar niet over gaat maar zij beloofd mij een mailtje te sturen naar de persoon die daar wel over gaat  en in die mail zou ze vertellen dat ik het niet eens ben met de factuur en zou ik uiteraard terug gebeld worden.Na dik een week wachten ben ik nog steeds niet terug gebeld  en besluit ik de   automatische incasso in te trekken . Weer een week later !!  heb ik dus gister een brief van Feenstra waarin staat dat ik nog een factuur open staat 
    Ik snap dat in deze tijd veel mensen thuis werken en dat er misschien dingen langs elkaar heen gaan en dat er mischien foutjes gemaakt worden 
    Uiteindelijk zijn we nu maanden verder en heb ik meerdere keren gebeld en elke keer kreeg ik te horen dat ze er mee bezig waren en dat ik terug gebeld zou worden  ( dat is niet gebeurd )ineens krijg ik een brief binnen van Feenstra  Dat IK in INGEBREKEN ben gesteld  en dat ik het bedrag alsnog moet gaan betalen. 
    maar dit is NIET wat afgesproken is dus vandaar deze klacht !!
    Groetjes 
    Stefan Guichelaar 

    Door: Stefan Guichelaar15-02-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    service

    In 2019 een nieuwe vaillant ketel gekocht (niet via Feenstra) en daarna een service contract via Feenstra afgesloten. Feenstra heeft de ketel in 2020 onderhouden.

    In nov. kreeg ik corona. Lag zwaar ziek in bed. Tot overmaat van ramp ging de ketel kapot. Geen verwarming en geen warm water.

    Feenstra gebeld, weigerde monteur te sturen, ondanks het feit dat mijn broer de contacten met de monteur van mij overnam.
    Daarna via Vaillant een monteur gekregen die de oorzaak vaststelde en een nieuw gasblok besteld heeft.
    Uiteindelijk na meer dan een week heeft Feenstra dit blok gemonteerd. 1 uur werk.

    Ik begrijp dat ze de monteur een veilige werkomgeving willen geven. Maar dat wordt op deze klantonvriendelijke manier niet bereikt. Na afloop enquette ingevuld. Kreeg natuurlijk geen reactie.
    Zo wie zo is de telefonische bereikbaarheid slecht en is het haast onmogelijk om telefonisch toegang tot een technisch deskundig persoon te krijgen.

    Door: Peter Pubben09-02-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    ketel

    na 1,5 jaar na verhuis via TKB een incasso ontvangen met heel veel onterechte kosten. Navraag op navraag gedaan maar geen enkele reactie gehad. Weer een jaar later weer een incasso brief van TKB met meer kosten en weer geen inhoudelijke reactie. Navraag FEenstra zeg enkel dat ik niet reageer, de verhuis niet goed heb doorgegeven en de kosten terecht zijn. Zeker niet juist want Feenstra is zelfs op mijn nieuwe adres geweest en op de hoogte van mijn verhuis


    Als de kosten geschrapt worden en enkel de werkelijke kosten (welke overigens ook erg vaag zijn aangezien dit na een 12 jaar contract keterhuur ongevraagd gewoon doorloopt en je dit alsnog moet afkopen ook al is de termijn voor 12 jaar aangegaan) in rekening worden gebracht. Deze wil ik dan ook voldoen.

    Door: Stephan van de Sande19-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    onderhoud storing

    Ik had onderhouds contract bij Feenstra. Op een gegeven moment kreeg een lekkende radiator, storings dienst gebeld die zeiden mij dat het druk was of over een dag of 3 kon. gelukkig ben ik handig genoeg om zelf de radiator los te koppelen en de leidingen af te doppen. Ik heb meteen aangegeven dat ik ook nog wat andere dingen aan mijn cv installatie gedaan wilde hebben. Na een aantal dagen kwam de monteur, we hebben het een en ander door genomen hij heeft alles genoteerd, klaar. Vervolgens wordt ik na een week terug gebeld door Feensta met de mededeling dat ik beter maar een loodgieters/installatie bedrijf moet zoeken voor deze werkaamheden aan mijn CV installatie want Feenstra ging het niet doen.
    Ik heb de indruk dat Feenstra de voorkeur heeft voor het verkopen van ketels en het plaatsen van nieuwe installaties maar zodra het op onderhoud aankomt ze het laten afweten.
    Ik heb nu een contract bij een locale ondernemer die heeft het klusje in een paar uur opgelost.

    Door: K van der Klis19-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    onderhoud

    Wat een zeldzaam waardeloze service!
    Op 8-12 afspraak gemaakt voor onderhoud ketel, kon pas op 14 januari, dat is al belachelijk lang natuurlijk...maar oke je moet wat.
    1 dag van te voren melden ze af....monteur ziek.
    Een paar dagen later sturen ze nieuwe afpraak voor 17 maart!
    Email gestuurd met de vraag of we telefonisch contact konden hebben hierover, omdat 3 maanden wel erg lang is, krijgen we een reactie: 'Een eerdere mogelikheid hebben we niet, ik zal uw afspraak eruit halen' en dat was het!
    Hoe haal je het als bedrijf in je hoofd om zo om te gaan met je klanten!
    Niks overleg, niks probleem oplossen, commentaar dat 3 maanden te lang is? dan kun je wegwezen bij deze amateuristische onproffesionele kansloze figuren!
    Monuteur ziek is = maanden langer wachten...
    Bedankt voor de service hoor! echt klasse! UIteraard betreft deze review alleen de verantwoordelijke (een planner?) over de rest kan ik niks zeggen dus.

    Door: kj pieper18-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    storing

    ketel altijd onderhouden door Feenstra. Gisteravond gebeld omdat we geen verwarming of warm water hadden> vanmorgen belde het planbureau terug. Ze kunnen volgende week pas komen. Dat vind ik dus erg slecht. Wel de grootste, maar ook de slechtste. Ik ga de lokale ondernemer steunen.

    Door: schild05-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Onderhouds-pressie?

    Feenstra vervangt 2x een stromingssensor in mijn Nefit-ketel binnen een jaar en lost dit met Nefit op. Prima dus. Vandaag gaat de sensor voor de 3e keer in 2 jaar opnieuw kapot en zit ik weer zonder warm water. In de 1e plaats natuurlijk zeer slecht van Nefit. Maar Feenstra maakt het nog bonter. Ik heb ze gebeld en kreeg een telefoontje dat ze pas volgende maand konden komen. Geen monteurs en u heeft geen onderhouds-abonnement. Als u dat wel had gehad dan waren we binnen 24 uur bij u geweest...... Ze hebben dus wel monteurs, maar willen dat ik een abonnement afsluit. Naar mijn idee chantage cq pressie uitoefenen om klanten forceren om een abonnement af te sluiten en dat is schandalig. Ik raad dan ook iedereen af om zich met Feenstra in te laten. Ga naar een ander bedrijf.

    Door: Hans Herwig22-12-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    FAQ

    Is Feenstra een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 65 ervaringen geplaatst over Feenstra. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3.6 gekregen, waarbij 32% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Feenstra actief?

    Feenstra is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Groene energie, Huis, tuin & kamers

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Feenstra gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.