NederlandReview

    Ervaringen Feenstra

    Wat vinden consumenten van Feenstra? Hier op NederlandReview kun je het lezen. Er is natuurlijk niets vervelender dan wanneer de vorst is ingetreden en je cv blijkt het niet te doen. En voor een gezond lijf is het belangrijk dat je huis voorzien is van een goed ventilatiesysteem. Voor jou, maar ook voor je huis zelf, want niemand zit te wachten op schimmel. En het geeft een veilig gevoel wanneer je woning is voorzien van een alarmsysteem dat eventuele inbrekers afschikt. Feenstra kan je bij al deze dingen helpen. Van het kopen en plaatsen van een nieuwe CV-ketel tot onderhoud en reiniging. Hieronder vertellen we wat Feenstra je te bieden heeft en hiernaast vertellen andere consumenten over hun ervaringen met Feenstra. Bijvoorbeeld over de producten die zij gekocht hebben, maar ook over de dienstverlening. Wordt je netjes en adequaat geholpen door de medewerkers van Feenstra? Staan zij voor je klaar om je probleem op te lossen? En hoe gaan ze om met eventuele klachten van jou? Wordt je gehoord en komen ze met een goede oplossing? Dit alles kun je hier lezen op NederlandReview.


    Over Feenstra

    In 1947 werd Feenstra als familiebedrijf opgericht. Dit was een tijd waarin kachels nog op steenkool werkten. Het bedrijf maakte in 1959 de overgang van steenkool naar aardgas en het eerste ventilatiesysteem werd ontwikkeld. In 1981 kwamen zij met de eerste HR-ketel. Ook vandaag nog werkt Feenstra met de nieuwste mogelijkheden en innovaties. Een bedrijf dus met jarenlange ervaring. De ambitie van Feenstra is een zo veilige, gezonde en duurzame woonomgeving voor iedereen in Nederland. Met twaalf procent van de Nederlandse huishoudens als klant werken zij aan een groener Nederland en zien dit als een grote verantwoordelijkheid. Feenstra opereert in heel Nederland, wat betekent dat er altijd een van de medewerkers bij u in de buurt is om uw problemen op te lossen of een product te installeren. De ruim 800 adviseurs en vakmannen zijn alle gecertificeerde krachten en hun expertise wordt voortdurend uitgedragen en up-to-date gemaakt door bijscholing en interne opleidingen. Ervaren medewerkers worden gekoppeld aan de jongere om zo kennis over te dragen.

    Hoe vult u een CV-ketel bij? Een instructievideo van Feenstra

    Diensten

    Bij Feenstra kun je terecht voor verwarming, zonne-energie, ventilatie, huisbeveiliging, isolatie en onderhoud aan deze producten. Op de overzichtelijke website kom je makkelijk terecht bij dat wat jij zoekt. Bij het aanschaffen van bijvoorbeeld een CV-ketel, kun je veel informatie vinden over de beschikbare ketels, maar het wordt je nog makkelijker gemaakt door de ketelkiezer. Na het beantwoorden van vier vragen weet je welke ketel geschikt is voor jouw woning. Kom je er zelf niet uit op deze manier, of wil je gewoon liever iemand spreken, dan is dit geen probleem. De klantenservice staat klaar om je vragen te beantwoorden. Voor onderhoud kun je kiezen uit verschillende serviceabonnementen. Van een eenmalige veiligheidscheck tot een all-inclusive onderhoudscontract waarbij alle voorkomende kosten zijn inbegrepen.

    Klachten

    Wanneer je een klacht hebt, kun je dit kenbaar maken via een formulier op de website. Feenstra zal zo snel mogelijk, maar uiterlijk na vijf werkdagen contact met je opnemen. Voor het melden van storingen is Feenstra 24 uur per dag, zeven dagen per week bereikbaar per telefoon. Maar bij storingen kan het ook nuttig zijn om op de website te kijken. Hier kun je naar oplossingen zoeken door jouw type CV-ketel en de storingscode in te voeren.

    Lees hier hoe echte klanten Feenstra beoordelen! Wat moet je doen als je CV-ketel stuk gaat? Hoe goed helpt Feenstra bij problemen? Is huren goedkoper dan kopen?

    Feenstra
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (52)

    3.8
    31% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    4.2
    Service
    rating
    3.4
    Prijs
    rating
    3.6
    Leveren
    rating
    3.6

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Controles

    Ik schrik een beetje van de negatieve ervaringen hier, want ik werd eigenlijk heel goed geholpen door Feenstra. En eigenlijk al lang, ik merk geen verschil nu of iets dergelijks. Ze staan mij telkens netjes te woord bij de controles en ik kan weer met een gerust hart mijn ketel gebruiken. Ik ben blij dat die telkens goed wordt gecontroleerd, want het blijft toch maar een eng apparaat in je huis, waar ik zelf helemaal geen verstand van heb. mevr. Van Wijk

    Door: mevr. Van Wijk 31-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Gaat mij om de veiligheid : ik wil geen koolmonoxidevergiftiging door een lekkende ketel!

    Vooral in verband met de veiligheid gekozen voor een ketel om te huren.

    Je hoort altijd allerlei horrorverhalen over lekkende ketels en koolmonoxidevergiftiging.

    Door te huren ben je verzekerd van extra controles en services en voor zoiets gevaarlijks als een verwarmingsketel maak ik daar zeer graag gebruik van. Het gaat immers om de veiligheid!

    Door: Anneke Beum10-02-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Ketel kopen is te duur voor mij!

    Fijn systeem, goed bedrijf. Voor mij is het veel te duur om een HR-ketel te kopen. Die dingen zijn bijna 2000 euro! Nu huur ik voor paar tientjes per maand, dat kan wel.

    Ze zijn erg vriendelijk en helpen op alle manieren met technische snufjes om energie te besparen en beter met energie om te gaan.

    Zeer tevreden over deze service!

    Door: Tiffany05-01-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Huis beveiligen advies Feenstra

    Goed advies gekregen van Feenstra. Wij wilden ons huis beveiligen in verband met een inbraakgolf in de buurt. Ze hebben echt de tijd genomen ons te voorzien van nuttige informatie. Het assortiment aan beveiligingsapparatuur is bovendien groot. Het voelt een stuk veiliger zo en we gaan geruster van huis.

    Door: B. Hendriks12-07-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Het verwijderen van een radiator ( in een flat )

    Goede morgen !
    Zoals net besproken aan de telefoon  hier een mail over mijn klacht .Ik heb maanden geleden contact gehad met feenstra om een  radiator te laten verwijderen ( badkamer ) aan de hand daarvan hebben zij een monteur gestuurd om te kijken wat er moest gebeuren en of dat wel mogelijk was.na dit bezoek moest ik een automatische incasso tekenen van  125.50 euro  ( Relatienummer : ##### / ##  )  zodat als de klus niet mogelijk zou zijn dat de monteur niet voor niets was geweest en daarbij zat ook voorrijkosten Enz .Dit bedrag zou van mijn rekening gehaald worden en uiteindelijk in mindering  gebracht worden bij het volledige bedrag.weken later is de klus geklaard door 2 monteurs van Feenstra  dus ook 2 rekeningen , zij vertelde mij dat het totaal bedrag rond de 400 euro zou uitkomen  ( dat klopte ongeveer )
    Relatienummers :   ###### = 258,40                               ######   = 165,67     Totaal is 424,07 
    ondertussen was  de automatische incasso na maanden wachten NOG STEEDS  niet van mij rekening gehaald Dus ik heb beide bovenstaande rekening betaald   ( 424,07) 2 weken later word ALSNOG de automatische incasso van mijn rekening gehaald  ( 125,50 )waardoor het totalen bedrag  ineens niet meer rond de 400 euro uit kwam maar op 
    549,57 Euro   Dit is NIET wat afgesproken is !!!
    Vervolgens bel ik 2 weken geleden hierover met Feenstra krijg ik iemand aan de lijn die daar niet over gaat maar zij beloofd mij een mailtje te sturen naar de persoon die daar wel over gaat  en in die mail zou ze vertellen dat ik het niet eens ben met de factuur en zou ik uiteraard terug gebeld worden.Na dik een week wachten ben ik nog steeds niet terug gebeld  en besluit ik de   automatische incasso in te trekken . Weer een week later !!  heb ik dus gister een brief van Feenstra waarin staat dat ik nog een factuur open staat 
    Ik snap dat in deze tijd veel mensen thuis werken en dat er misschien dingen langs elkaar heen gaan en dat er mischien foutjes gemaakt worden 
    Uiteindelijk zijn we nu maanden verder en heb ik meerdere keren gebeld en elke keer kreeg ik te horen dat ze er mee bezig waren en dat ik terug gebeld zou worden  ( dat is niet gebeurd )ineens krijg ik een brief binnen van Feenstra  Dat IK in INGEBREKEN ben gesteld  en dat ik het bedrag alsnog moet gaan betalen. 
    maar dit is NIET wat afgesproken is dus vandaar deze klacht !!
    Groetjes 
    Stefan Guichelaar 

    Door: Stefan Guichelaar15-02-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    service

    In 2019 een nieuwe vaillant ketel gekocht (niet via Feenstra) en daarna een service contract via Feenstra afgesloten. Feenstra heeft de ketel in 2020 onderhouden.

    In nov. kreeg ik corona. Lag zwaar ziek in bed. Tot overmaat van ramp ging de ketel kapot. Geen verwarming en geen warm water.

    Feenstra gebeld, weigerde monteur te sturen, ondanks het feit dat mijn broer de contacten met de monteur van mij overnam.
    Daarna via Vaillant een monteur gekregen die de oorzaak vaststelde en een nieuw gasblok besteld heeft.
    Uiteindelijk na meer dan een week heeft Feenstra dit blok gemonteerd. 1 uur werk.

    Ik begrijp dat ze de monteur een veilige werkomgeving willen geven. Maar dat wordt op deze klantonvriendelijke manier niet bereikt. Na afloop enquette ingevuld. Kreeg natuurlijk geen reactie.
    Zo wie zo is de telefonische bereikbaarheid slecht en is het haast onmogelijk om telefonisch toegang tot een technisch deskundig persoon te krijgen.

    Door: Peter Pubben09-02-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Plaatsen CV-installatie

    Na 17 jaar was onze CV-installatie aan vervanging toe.
    Van Feenstra ontvingen wij een duidelijke en concurerende offerte.
    De plaatsing van het geheel ging geheel volgens afspraak. Vriendelijke monteurs, die keurig werk hebben verricht, en de boel netjes achter lieten. Prima werk Feenstra!

    Door: Joop Tibben09-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    CV Ketel huren ipv kopen is veiliger

    Erg tevreden over de mogelijkheid een CV ketel te huren ipv te kopen.

    Ik hoef niet direct een groot bedrag te betalen en belangrijker is dat ik me veiliger voel omdat de verantwoordelijkheid nu niet meer bij mij ligt. Ik ben verzekerd van de nieuwste en beste ketel en service.

    Door: L. de Fijter30-01-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    CV-ketel ipv boiler, goed advies

    Goed advies gekregen van Feenstra, daarom gekozen voor CV-ketel ipv boiler, dat was in mijn situatie beter zeiden ze. En ik vind het contract een veilig idee, want dan komen ze regelmatig controleren.

    Aardige en goede service bij advies en installatie, bedankt1

    Door: P. Gerardson15-07-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    De Ketelkiezer is echt een uitkomst!

    Goed advies gekregen bij Feenstra voor een nieuwe verwarmingsketel. De Ketelkiezer is echt een uitkomst!

    Voor ons bleek huren voordeliger dan kopen.

    Door: Anne Z04-02-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    ketel

    na 1,5 jaar na verhuis via TKB een incasso ontvangen met heel veel onterechte kosten. Navraag op navraag gedaan maar geen enkele reactie gehad. Weer een jaar later weer een incasso brief van TKB met meer kosten en weer geen inhoudelijke reactie. Navraag FEenstra zeg enkel dat ik niet reageer, de verhuis niet goed heb doorgegeven en de kosten terecht zijn. Zeker niet juist want Feenstra is zelfs op mijn nieuwe adres geweest en op de hoogte van mijn verhuis


    Als de kosten geschrapt worden en enkel de werkelijke kosten (welke overigens ook erg vaag zijn aangezien dit na een 12 jaar contract keterhuur ongevraagd gewoon doorloopt en je dit alsnog moet afkopen ook al is de termijn voor 12 jaar aangegaan) in rekening worden gebracht. Deze wil ik dan ook voldoen.

    Door: Stephan van de Sande19-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    onderhoud storing

    Ik had onderhouds contract bij Feenstra. Op een gegeven moment kreeg een lekkende radiator, storings dienst gebeld die zeiden mij dat het druk was of over een dag of 3 kon. gelukkig ben ik handig genoeg om zelf de radiator los te koppelen en de leidingen af te doppen. Ik heb meteen aangegeven dat ik ook nog wat andere dingen aan mijn cv installatie gedaan wilde hebben. Na een aantal dagen kwam de monteur, we hebben het een en ander door genomen hij heeft alles genoteerd, klaar. Vervolgens wordt ik na een week terug gebeld door Feensta met de mededeling dat ik beter maar een loodgieters/installatie bedrijf moet zoeken voor deze werkaamheden aan mijn CV installatie want Feenstra ging het niet doen.
    Ik heb de indruk dat Feenstra de voorkeur heeft voor het verkopen van ketels en het plaatsen van nieuwe installaties maar zodra het op onderhoud aankomt ze het laten afweten.
    Ik heb nu een contract bij een locale ondernemer die heeft het klusje in een paar uur opgelost.

    Door: K van der Klis19-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    onderhoud

    Wat een zeldzaam waardeloze service!
    Op 8-12 afspraak gemaakt voor onderhoud ketel, kon pas op 14 januari, dat is al belachelijk lang natuurlijk...maar oke je moet wat.
    1 dag van te voren melden ze af....monteur ziek.
    Een paar dagen later sturen ze nieuwe afpraak voor 17 maart!
    Email gestuurd met de vraag of we telefonisch contact konden hebben hierover, omdat 3 maanden wel erg lang is, krijgen we een reactie: 'Een eerdere mogelikheid hebben we niet, ik zal uw afspraak eruit halen' en dat was het!
    Hoe haal je het als bedrijf in je hoofd om zo om te gaan met je klanten!
    Niks overleg, niks probleem oplossen, commentaar dat 3 maanden te lang is? dan kun je wegwezen bij deze amateuristische onproffesionele kansloze figuren!
    Monuteur ziek is = maanden langer wachten...
    Bedankt voor de service hoor! echt klasse! UIteraard betreft deze review alleen de verantwoordelijke (een planner?) over de rest kan ik niks zeggen dus.

    Door: kj pieper18-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    storing

    ketel altijd onderhouden door Feenstra. Gisteravond gebeld omdat we geen verwarming of warm water hadden> vanmorgen belde het planbureau terug. Ze kunnen volgende week pas komen. Dat vind ik dus erg slecht. Wel de grootste, maar ook de slechtste. Ik ga de lokale ondernemer steunen.

    Door: schild05-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Onderhouds-pressie?

    Feenstra vervangt 2x een stromingssensor in mijn Nefit-ketel binnen een jaar en lost dit met Nefit op. Prima dus. Vandaag gaat de sensor voor de 3e keer in 2 jaar opnieuw kapot en zit ik weer zonder warm water. In de 1e plaats natuurlijk zeer slecht van Nefit. Maar Feenstra maakt het nog bonter. Ik heb ze gebeld en kreeg een telefoontje dat ze pas volgende maand konden komen. Geen monteurs en u heeft geen onderhouds-abonnement. Als u dat wel had gehad dan waren we binnen 24 uur bij u geweest...... Ze hebben dus wel monteurs, maar willen dat ik een abonnement afsluit. Naar mijn idee chantage cq pressie uitoefenen om klanten forceren om een abonnement af te sluiten en dat is schandalig. Ik raad dan ook iedereen af om zich met Feenstra in te laten. Ga naar een ander bedrijf.

    Door: Hans Herwig22-12-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    niets

    Géén leuke ervaring met Feenstra.
    Paar weken geleden contact gezocht met dit bedrijf ivm storing,we hebben geen onderhouds contract.
    We moesten fotos sturen,maar kreeg geen antwoord,mijn man probleem opgelost,maar naar paar weken lekkage dus weer hun gebeld,krijg je te horen,kunnen jullie niet helpen met nieuwe cv plaatsing,kan pas 1 dag voor kerst.
    Ik zeg,dus mag in de kou leven en geen warm water,hun antwoord ja !
    Ze konden ons etw voorzien van elekt.kacheltje.... nou dan feenstra
    Contact gehad met de concurrent,zelfde dag nog een monteur.
    Helaas nog wel een probleem,maar niet tot dag voor kerst.
    Twee dagen nadat ik Feenstra gesproken heb,worden we gebeld ivm offete en of we fotos kunnen insturen.... hallo meneer,dat hadden we al gedaan.
    Dus ik leg de situatie uit,zegt hij doodleuk....raar verhaal,geloofde het niet ! Ik wist niet,wat ik hoorde,ook nog eens mijn verhaal niet geloven dus zo klaar met feestra,gooi dit niet op corona mensen,ze laten mensen zonder warnte en warm water,zonder een monteur te laten kijken of er een noodoplossing kan zijn.
    Dus dag feenstra

    Door: Me12-12-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    -

    Een aantal maanden geleden zou er een monteur bij mij langskomen. Toen de monteur niet was verschenen, nam ik telefonisch contact met jullie op en vernam dat de monteur ziek was en ik hierover ben gebeld. Ik ben hier echter niet over gebeld wat ik kan aantonen via mijn telefoonprovider en heb dus met moeite vrij van mijn werk genomen voor niks, wat ik buitengewoon asociaal vind.
    Vandaag zou tussen 15:00 en 17:00 weer een monteur langskomen bij mij thuis. Om 13:12 werd ik door de monteur met een privénummer gebeld met de vraag of hij nu ook langs kon komen. Ik gaf aan dat ik op mijn werk zat en pas om 15:00 weer thuis zou zijn. Hierop reageerde de monteur erg teleurgesteld, waarna ik hem vroeg of hij nog wel tussen 15:00 en 17:00 langs zou komen. Hij zei dat hij er dan zou zijn. Uiteindelijk verscheen wederom de monteur niet. Toen ik opnieuw contact met jullie opnam, werd mij verteld dat er om 14:18 een bericht is achtergelaten dat de monteur ziek is. Ten eerste ben ik hier, net als de vorige keer, niet over gebeld wat ik uitermate onproffesioneel vind. Ik heb voor de tweede keer op rij met moeite vrij kunnen nemen van mijn werk en moet er uiteindelijk voor de tweede keer op rij zelf achterkomen dat de monteur ''ziek'' is. Daarnaast is het zeer opmerkelijk dat ik om 13:12 door de monteur zelf ben gebeld, hij mij bevestigt dat de afspraak tussen 15:00 en 17:00 doorgaat en ik achteraf hoor dat er een melding is gemaakt om 14:18 dat de monteur ziek is. Dit verhaal klopt dan ook niet en toont aan dat er willens en wetens sprake is geweest van werkweigering. Ik ben tweemaal een halve dag afwezig geweest op mijn werk en heb hiervoor mij vakantiedagen op moeten offeren.

    Door: R. Pogosian04-12-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Feenstra beveiliging

    Zeer teleurgesteld met Feenstra Beveiliging.
    Na 10 jaar klant bij hun krijgt ik een breuk boete van meer dan 500 euro’s in rekening gebracht terwijl de contract werd overgenomen door de persoon dat heeft mijn huis gekocht.
    Ze hebben zelfs een deurwaarder ingeschakeld. De zaak loop nog door via mijn rechtsbijstand verzekering
    Ik zou NIEMAND deze bedrijf aanraden.

    Door: Francisco Martinez16-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    4
    rating

    Cv ketel plus onderhoudscontract

    2 jaar lang ketelgehuurt met…

    2 jaar lang ketelgehuurt met onderhoudscontract .
    Meerdere malen gebelt om aantegeven dat er iets niet klopt me verbruik was te hoog 2 leer monteur gestuurt die gewoon komt niks doen en weg gaat met wacht maar tot jaarlijkse onderhoud na 2 jaar er achter komen dat koppeling niet goed aangesloten was waardoor er dus gas lek was aangekaart en wat zegt feenstra is minimaal terwijl der duidelijk in de monteurs brief staat volledige gas verlies feenstra gaat nergens op in meld maar art5 dat niks verhaalt kan worden ze willen je afkope .met 100 euro voor een gas lek van 2 jaar en slecht onderhoud niet aan te raden dit bedrijf slecht niet vriendelijk en denken niet mee hopelijk komen ze eindelijk is met een passende oplossing

    Door: Brian Chamman13-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Offerte CV ketel

    Online offerte aangevraagd voor de vervanging van mijn oudr CV ketel. Heb 3x moeten bellen (lange wachtijden en herhaaldelijk wordt je eruit gegooid) en dreigen met wel elders te gaan kopen voordat deze werd verstuurd (na ruim 3 weken!)

    Vervolgens stond daar standaard een onderhoudscontract bij op. Omdat je van een spinternieuwe ketel mag verwachten toch zeker de eerste 12-24 geen onderhoud nodig heeft heb ik verzocht deze post van de overeenkomst te halen. Er zou de volgende werkdag een nieuwe offerte worden gedtuurf. U raadt het al: die was na een week nog niet binnen. Inmiddels zijn we een masnd verder.

    Zonder onderhouds contract ging de prijs van de ketel ineens van 1795 naar 2150 euro. De totaalprijs bleef hetzelfde..

    Verplichte koppelkoop. Ondootzichtige offertes met ongevraagde vervanging van ontluchters, vuilafscheiders om zo de prijs op te kloppen.

    Daarna rond gaan kijken en zelfde ketel honderden euro' goedkoper (geinstalleerd en wel)

    Overgenomrn door investeerders die overal bedrijven opkopen en onderbrengen bij Feenstra. Kwsliteit personeel is daardoor heel wisselend. Backoffice ( verkoop, klantenservice en bereikbaarheid) is totale puinhoop en alles straalt uit dat men de geinvesteerde aankoopsom zo snel mogelijk uit de klant wil melken.

    Daar kunnen de aardige monteurs op de werkvloer ook niets aan doen.

    WEGBLIJVEN !

    Door: H.A. Beijer01-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2.5
    rating

    Schrijf zelf een review over Feenstra

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is Feenstra een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 52 ervaringen geplaatst over Feenstra. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3.8 gekregen, waarbij 31% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Feenstra actief?

    Feenstra is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Groene energie, Huis, tuin & kamers

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Feenstra gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.