NederlandReview

    Ervaringen Feenstra

    Wat vinden consumenten van Feenstra? Hier op NederlandReview kun je het lezen. Er is natuurlijk niets vervelender dan wanneer de vorst is ingetreden en je cv blijkt het niet te doen. En voor een gezond lijf is het belangrijk dat je huis voorzien is van een goed ventilatiesysteem. Voor jou, maar ook voor je huis zelf, want niemand zit te wachten op schimmel. En het geeft een veilig gevoel wanneer je woning is voorzien van een alarmsysteem dat eventuele inbrekers afschikt. Feenstra kan je bij al deze dingen helpen. Van het kopen en plaatsen van een nieuwe CV-ketel tot onderhoud en reiniging. Hieronder vertellen we wat Feenstra je te bieden heeft en hiernaast vertellen andere consumenten over hun ervaringen met Feenstra. Bijvoorbeeld over de producten die zij gekocht hebben, maar ook over de dienstverlening. Wordt je netjes en adequaat geholpen door de medewerkers van Feenstra? Staan zij voor je klaar om je probleem op te lossen? En hoe gaan ze om met eventuele klachten van jou? Wordt je gehoord en komen ze met een goede oplossing? Dit alles kun je hier lezen op NederlandReview.


    Hoe vult u een CV-ketel bij? Een instructievideo van Feenstra

    Over Feenstra

    In 1947 werd Feenstra als familiebedrijf opgericht. Dit was een tijd waarin kachels nog op steenkool werkten. Het bedrijf maakte in 1959 de overgang van steenkool naar aardgas en het eerste ventilatiesysteem werd ontwikkeld. In 1981 kwamen zij met de eerste HR-ketel. Ook vandaag nog werkt Feenstra met de nieuwste mogelijkheden en innovaties. Een bedrijf dus met jarenlange ervaring. De ambitie van Feenstra is een zo veilige, gezonde en duurzame woonomgeving voor iedereen in Nederland. Met twaalf procent van de Nederlandse huishoudens als klant werken zij aan een groener Nederland en zien dit als een grote verantwoordelijkheid. Feenstra opereert in heel Nederland, wat betekent dat er altijd een van de medewerkers bij u in de buurt is om uw problemen op te lossen of een product te installeren. De ruim 800 adviseurs en vakmannen zijn alle gecertificeerde krachten en hun expertise wordt voortdurend uitgedragen en up-to-date gemaakt door bijscholing en interne opleidingen. Ervaren medewerkers worden gekoppeld aan de jongere om zo kennis over te dragen.

    Diensten

    Bij Feenstra kun je terecht voor verwarming, zonne-energie, ventilatie, huisbeveiliging, isolatie en onderhoud aan deze producten. Op de overzichtelijke website kom je makkelijk terecht bij dat wat jij zoekt. Bij het aanschaffen van bijvoorbeeld een CV-ketel, kun je veel informatie vinden over de beschikbare ketels, maar het wordt je nog makkelijker gemaakt door de ketelkiezer. Na het beantwoorden van vier vragen weet je welke ketel geschikt is voor jouw woning. Kom je er zelf niet uit op deze manier, of wil je gewoon liever iemand spreken, dan is dit geen probleem. De klantenservice staat klaar om je vragen te beantwoorden. Voor onderhoud kun je kiezen uit verschillende serviceabonnementen. Van een eenmalige veiligheidscheck tot een all-inclusive onderhoudscontract waarbij alle voorkomende kosten zijn inbegrepen.

    Klachten

    Wanneer je een klacht hebt, kun je dit kenbaar maken via een formulier op de website. Feenstra zal zo snel mogelijk, maar uiterlijk na vijf werkdagen contact met je opnemen. Voor het melden van storingen is Feenstra 24 uur per dag, zeven dagen per week bereikbaar per telefoon. Maar bij storingen kan het ook nuttig zijn om op de website te kijken. Hier kun je naar oplossingen zoeken door jouw type CV-ketel en de storingscode in te voeren.

    Lees hier hoe echte klanten Feenstra beoordelen! Wat moet je doen als je CV-ketel stuk gaat? Hoe goed helpt Feenstra bij problemen? Is huren goedkoper dan kopen?

    Feenstra
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (25)

    4,2
    36% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    4,6

    Service

    4,2

    Prijs

    3,8

    Leveren

    4,2

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    beeindigen contract

    zeer slechte service, helemaal als je een contract wil opzeggen
    rekeningen versturen kunnen ze goed en daar houd het ook mee op

    Door: gert zeilemaker01-07-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Onterecht CO lekkage melden

    Hierbij melding van het onterecht afkeuren van CV installaties door Feenstra’s onderhoudsdienst.

    Jarenlang, naar volle tevredenheid, het onderhoud van mijn Nefit HR43 CV ketel laten uitvoeren door een plaatselijk klein onderhoudsbedrijf. Helaas zijn de onderhoudsmonteurs overgestapt naar Feenstra. Uiteindelijk via Vereniging Eigen Huis ook overgestapt naar Feenstra voor het jaarlijks CV onderhoud.

    De eerste reactie van de jonge monteur van Feenstra bij het zien van de CV was, “wat een oude CV” om mij binnen de kortste keren te melden dat hij de CV moest afkeuren, omdat deze koolmonoxide zou lekken. Na 22 jaar trouwe dienst klonk dit aannemelijk, ondanks dat er bij de ketel al jaren een CO meter geplaatst is, die nul CO emissie aangeeft. Ter plekke kon ik onmiddellijk een afspraak met Feenstra maken voor een offerte voor een nieuwe ketel.

    Mijn argwaan werd enorm versterkt toen ik van mijn buurman exact hetzelfde verhaal hoorde, maar dan over een 14 jaar oude CV. Daarna op internet veel meer van dit soort ervaringen met Feenstra tegen gekomen.

    Inmiddels twee kleine lokale bedrijven een tweede opinie gevraagd, waarbij beide geen spoor van CO konden meten. Inmiddels onderhoud laten plegen en mijn eigen CO meter nu binnen de afgesloten ketel geplaatst voor langdurige controle, maar nog steeds geen spoortje CO!

    De schokkende conclusie is dat Feenstra de klant valse informatie verstrekt en bang maakt met CO lekkage om hen een nieuwe ketel aan te laten schaffen, inclusief peperduur onderhoudscontract.

    Dit relaas over Feenstra’s dubieuze praktijken stuur ik naar Eigen Huis, Consumentenbond, Radar en websites die publiceren over dit soort consumenten zaken, in de hoop dat deze praktijk wordt beëindigd en er niet nog veel meer mensen de dupe worden. Nog wel in een tijd waar steeds meer aandacht is voor duurzaamheid en de overheid zegt te willen overstappen op een circulaire maatschappij.

    Van Vereniging Eigen Huis verwacht ik stopzetting van het promoten van Feenstra, na alle klachten over dit bedrijf op het internet.

    Van Feenstra verwacht ik excuses en mijn ten onterechte in rekening gebrachte € 50 retour!

    Door: André13-04-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Plaatsen CV-installatie

    Na 17 jaar was onze CV-installatie aan vervanging toe.
    Van Feenstra ontvingen wij een duidelijke en concurerende offerte.
    De plaatsing van het geheel ging geheel volgens afspraak. Vriendelijke monteurs, die keurig werk hebben verricht, en de boel netjes achter lieten. Prima werk Feenstra!

    Door: Joop Tibben09-04-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Feenstra waardeloos bedrijf !

    Waardeloos bedrijf, meerdere malen door Feenstra onze onderhoudsafspraak afgezegd ! Speciaal vriie dag genomen en ze bellen gewoon 2x af een uur vantevoren. Ik ga ze nooit meer bellen al zit ik in de kou !

    Door: Marco Ponsen29-03-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Houden zich NOOIT aan afspraken

    Al eerder een negatieve review geschreven, omdat de onderhoudsafspraak meerdere maken achter elkaar werd afgezegd. Met veel excuses werd er toen gezegd dat het erbij genoteerd zou worden, zodat het deze keer niet zou gebeuren. Wat denk je? Natuurlijk wordt de afspraak weer afgezegd op de ochtend zelf, als ik al thuis ben gebleven van werk. Natuurlijk mag ik zelf gaan bellen voor een nieuwe afspraak, waarbij ik 20 minuten in de wacht sta. Waardeloos bedrijf.

    Door: Merijn Smit27-03-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    slechte service

    Minpunten
    - bij het onderhoudscontract moet je zelf achter een afspraak aangaan
    - vlak voor onderhoud afspraak verzetten waarna vervolgens de monteur niet komt opdagen
    - moment afspraak en daadwerkelijk bezoek van monteur zit 2 maanden tussen

    Pluspunten
    - monteur deskundig en vriendelijk

    Door: Ria Bijl07-03-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Kies NIET voor Feenstra

    Pluspunten:
    1) Er is een contractmogelijkheid met een leaseverbinding, en relatief goedkoop.
    2) Je kunt altijd bellen
    3) Je kunt altijd een klacht indienen
    Minpunten:
    1) Contractbreuk is te alle tijden mogelijk wanneer het Feenstra uitkomt (bewijzen hiervoor zijn aanwezig)
    2) Bellen kan altijd, maar een goed gesprek met de klikko-bak van je buurman heeft waarschijnlijk hetzelfde effect.
    3) Het ene kul verhaal na het andere, het zal nooit aan Feenstra liggen, maar per definitie aan de klant, iedere medewerker een nieuw verhaal..
    4) Een klacht indienen kan altijd, maar ook hier is het doorspoelen van wc papier nog efficienter, want het ruimt zo lekker op.

    Maar serieus mensen, een welgemeend advies, ga niet in zee met deze lieden. Chapeu voor een ider waar dit wel goed ging, maar bij mij niet. Vandaar mijn advies

    Door: Jur20-02-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    3,5

    Slecht is een understatement

    Feenstra heeft geen klantenservice, slechts een callcenter die niks kan doen. Ze kunnen je zelf niet doorverbinden met iemand die wel wat kan doen of iets snapt buiten het standaard belscript.
    Ik heb al zoveel ellende gehad met mijn ketel. Vorig jaar maart zat ik 1,5 week zonder verwarming. Een monteur die een verkeerde diagnose stelt, een afdeling die niet op de hoogte is van de afspraken met de leverancier etc. Etc. Als klant heb je er geen moer mee te maken, want je koopt bij Feenstra. Maar zelf met een klacht doet Feenstra niks.
    Nu zitten we in januari (nog geen jaar later) en is de afvoerbuis afgebroken. Deze is al 4 keer gemonteerd / gerepareerd. En het advies van Feenstra: dweilen, emmertje eronder en de ketel uitzetten! Want ja mevrouw het is winter en al onze monteurs zitten vol. De standaard smoes die je elke winter hoort. Als het in Nederland elk jaar winter is, is het toch verbazingwekkend dat ze elk jaar weer "verrast" worden door de "enorme" onderhoudsvraag. Als ze monteurs in dienst hadden die het onderhoud goed zouden uitvoeren en niet werken met onderaannemers die per klus betaald krijgen, dan heb je misschien meer kwaliteit.
    Kortom: klantenservice is er niet, klachten nemen ze niet serieus en ze houden zich niet aan hun eigen voorwaarden van hun contract!

    Door: C de waal03-01-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Kop in het zand

    Vorige bewoners hadden een 'wurgcontract' van 12 jaar waar wij nog 2 jaar van zouden moeten overnemen. Aangezien dit voor nieuwe bewoners ongunstig is (10 jaar oude ketel overnemen tegen een belachelijke maandprijs) gevraagd om het afkopen van de ketel en een offerte voor een nieuwe ketel, zodat we een frisse start maken. Feenstra staat nergens open voor en meldt alleen 'u moet nu eenmaal het contract volbrengen'. Dat snappen wij ook wel, maar een nieuwe klant enigszins tegemoet komen zou ook wel gewaardeerd worden. Feenstra verandert niet zomaar hun voorwaarden naar 'na een jaar per maand gratis opzegbaar en gratis ophalen oude ketel'. Waarom moeten wij als nieuwe klant dan nog uitgemolken worden met een 10 jaar oud contract? Als je vervolgens terug mailt wordt er niet meer gereageerd, bellen zorgt voor een wachtrij van 20 minuten waarna men kortaf is en aangeeft 'dit per mail te moeten regelen..'. Wij zijn overigens constant netjes gebleven. Wij kopen de ketel af (tegen een hoge prijs) en kopen dan wel een nieuwe bij een ander bedrijf, aangezien de koopprijzen bij Feenstra nou ook niet bijzonder laag zijn (het lijkt goedkoop, maar er komen allerlei kosten overheen).

    Door: T. vd Berg10-12-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Waardeloos

    Waardeloos bedrijf. Riekt naar oplichting. Zodra het onderhoudsabonnement geëindigd was (automatisch na 12 jaar) geeft de monteur ineens de mededeling "uw cv moet vervangen worden, sterk co2 gevaar!" Terwijl er daarvoor nooit iets aan de hand was. Er kwam 10 minuten later al een offerte binnen van een nieuwe cv (daar zijn ze dan ineens wel snel mee) Ik vond dit nogal vreemd zo plotseling dus vroeg een second opinion aan. Second opinion installateur gaf aan dat de CV nog prima werkte en nog best enkele jaren mee kon. CO2 metingen gedaan (door de second opinion en door mijzelf (CO2 meter gekocht)) en de waardes gaven bij beiden 0 aan. De betreffende feenstra monteur (naam zal ik achterwege laten) heeft ons duidelijk voorgelogen. Voor hen die in een zelfde situatie komen, goed opletten dus. Wees op u hoede!

    Door: Piet26-11-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Waardeloos

    Geen pluspunten, wellicht de vriendelijke monteurs, verder rommel. Systeem voor de zoveelste keer defect.

    Door: Henk van Wijk23-10-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Never take this company as your security company!

    Nearly criminal company!The worst security company ever.
    2month alarm going on at my shop and they didnt care!
    Now when you wanna quit their contract they ask from you 1000€!!!
    I thought I signed contract for 2years, but they argue with contracts where was my signature just on last page and on previous pages is written that the contract is for 5year!
    Never take this company for your alarm!!

    Door: Jozef 25-08-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    OPLICHTER

    ZE GEBRUIKEN REVISIE ONDERDELEN EN JE MOET BETALEN VOOR HET NIEUWE ONDERDEEL PRIJS

    Door: KARS03-06-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Horrible and extremely rude service

    I put 1 star as this is the minimum but they do not even deserve it!!
    Worst service ever, stay away from this company. They are rude, do not communicate at all and are very badly organized.

    Door: Aurélien13-05-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Het proberen te verkopen van een nieuwe CV ipv repareren onderdeel onder garantie

    Bij routinecontrole van de onze CV ketel van Intergas is er door de monteur van Feenstra geconstateerd dat de warmtewisselaar gescheurd was. De garantie van 10 jaar was net verlopen en de monteur zei dat deze reparatie niet meer onder de garantie zal vallen en adviseerde meteen aanschaf van nieuwe ketel. Omdat ik daar geen verstand van heb, heb ik een afspraak gemaakt met de verkoopafdeling van Feenstra en een adviseur kwam een week later langs. Kijkend naar de ketel, kwam ook deze adviseur met de enige oplossing om de ketel te vervangen. Ook op mijn vraag of het mogelijk was om het onderdeel te vervangen, werd er niet geluisterd en zeiden beiden adviseurs dat het bijna net zoveel zou kosten om de ketel te vervangen. Ik heb toen een offerte gekregen en ook omdat de afvoerpijp naar buiten moest worden vervangen zou mij dit ongeveer €2.000 gaan kosten.
    Ik ben toen zelf op zoek gegaan online naar een andere ketel en kreeg toen van een ander bedrijf te horen dat intergas 15 jaar afbouwende garantie geeft op warmtewisselaar. Dit betekende dat ik na 10 jaar nog steeds recht had op 50% garantie van het te maken onderdeel en uiteindelijk moest ik €200 betalen en ook al zou ik niet 50% terug krijgen via Intergas dan had ik ongeveer €400 moeten betalen. Ik vind dit toch een groot verschil tussen een nieuwe ketel en het vervangen van de warmtewisselaar en ik vraag me dan ook ten zeerste af of Feenstra niet gewoon meer in eigen belang handelt dan in het belang van de klant. Ook wisten beiden monteurs niet de daadwerkelijke garantievoorwaarden van Intergas en waren zij erop uit om mij een nieuwe CV te verkopen.
    Ik heb hierover een klacht ingediend bij Feenstra en zelfs in hun reactie ontkennen ze dat ze mij een nieuwe CV wilde kopen en wisten ze niets van deze garantieregeling af. Ik heb per direct mijn abonnement opgezegd en mocht u door Feenstra geadviseerd worden om een nieuwe CV te komen, wees dan gewaarschuwd!!
    Uiteindelijk is het onderdeel door Intergas vervangen en waren de kosten €200.

    Door: Hendrik03-03-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    wat een waardeloos bedrijf

    nadat een monteur van Feenstra mijn cv ketel heeft gereinigd, ontstond er lekkage. De telefoniste, aan wie ik duidelijk maakte dat ik dit uiteraard snel verholpen wilde hebben, gooide de telefoon op de haak. Het reinigen van mijn WTW systeem was verkeerd doorgegeven zodat de monteur onverrichte zaken weer wegging. Het koste mij een snipperdag. Hij vertelde mij dat ik Feenstra kon bellen voor een nieuwe afspraak. Wat is dit voor service? Ik heb inmiddels een lokaal bedrijf gevonden die al het prutswerk heeft gerepareerd en wel verstand van zaken heeft. Ik raad je aan NOOIT met Feenstra in zee te gaan. Het kost je een hoop geld en onnodige vrije dagen

    Door: ria09-02-2018
    Martijn19-02-2018

    Wij hebben een servicecontract bij Feenstra. Het jaarlijks onderhoud verliep goed, tot november 2017. De monteur was vergeten de afvoerslang van de CV terug te plaatsen. Kan gebeuren zou je denken, maar het gevolg was waterschade aan de laminaatvloer. In contact gegaan met Feenstra. Ik moest foto's van de schade en andere zaken aanleveren, vervolgens moest ik een offerte laten maken. Na dit gedaan te hebben komen ze vandaag 19 februari 2019 tot de conclusie dat er een schade-expert gaat langs komen. Dit had ik al veel eerder voorgesteld. Dit omdat het schadebedrag moeilijk vast te stellen (leeftijd vloer enz.). In totaal heb ik 5 keer gebeld, meerdere e-mail gestuurd. Iedere keer kon ik lang wachten op antwoord. In één geval zelfs 45 minuten in de wacht gestaan. Als je dan vervolgens de toezegging krijgt dat je terug gebeld wordt, omdat de klachtenafdeling overbelast is (geen goed teken lijkt mij) dan wekt dat irritatie op. Helemaal als je dan ook nog eens niet terug gebeld wordt. Het heeft ons doen besluiten het servicecontract op te zeggen. Nu komen we er ook nog achter dat hier kosten aan verbonden zijn. Ik heb nog nooit zulke stroeve en slechte service meegemaakt en geef u de tip: "bezint eer ge aan Feenstra begint" Wat een teleurstellen bedrijf. Nu maar hopen dat de afhandeling van de schade en opzegging wel vlot gaat verlopen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Ik zou geen klant worden

    Wij hebben helaas geen goede ervaring met Feenstra. We waren niet verhuisd. De vorige bewoners hadden de CV ketel bij Feenstra in onderhoud. Wij hebben ons ook aangemeld, we moesten allerlei extra kosten betalen omdat de ketel geinspecteerd moest worden, met als argument dat een ander bedrijf er in de tussentijd extra verkeerde onderdelen in gezet zou kunnen hebben. Wat uiteraard niet gebeurd is. En toen de monteur voor onderhoud kwam, weigerde hij 1 vinger uit te steken naar de ketel omdat de plek op zolder voor hem niet optimaal was. Terwijl het huis zo gebouwd is, hier kunnen wij ook niets aan doen. Ook hiervoor ontvingen wij een gepeperde rekening, terwijl er niets gedaan is. En bellen naar de klantenservice levert hoofdzakelijk wachten en doorverbinden op.

    We zijn overgestapt naar een ander. Daar kan de ketel wel gewoon onderhouden worden op zolder. De kosten zijn lager. En ze zijn vriendelijk.

    Ik zou Feenstra absoluut afraden, ze zijn commercieel maar niet werkelijk gericht op service en onderhoud. Een ander (kleiner) bedrijf bevalt vele malen beter.

    Door: Annemieke15-01-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    Negatief

    Onze ketel ging kapot en Feenstra gebeld voor advies. Er waren meerdere problemen met de kachel en hij kon niet meer aan.
    Er moest een nieuwe ketel komen. Dat maar een ketel van Feenstra, toch. Een huurcontract en die zou elk jaar opzegbaar zijn.

    Tot nu toe niks aan de hand, echter moet de afvoer van de ketel ook vervangen moeten worden en dat ging ons 450 euro kost. Ook moesten we 9 dagen wachten voor een ketel. Maar 9 dagen geen kachel en warm water... Toch maar even verder zoeken.

    Andere monteur gebeld en die vertelde dat een nieuwe afvoer helemaal niet nodig was. Bij hem een ketel laten plaatsen en 450 euro bespaart! Ook bleek het contract geen jaar te zijn maar voor 10 jaar.

    Slechte service en advies. Ik zal niemand Feenstra aanraden. Zoek een andere installateur.

    Door: Piet15-12-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    CV-ketel ipv boiler, goed advies

    Goed advies gekregen van Feenstra, daarom gekozen voor CV-ketel ipv boiler, dat was in mijn situatie beter zeiden ze. En ik vind het contract een veilig idee, want dan komen ze regelmatig controleren.

    Aardige en goede service bij advies en installatie, bedankt1

    Door: P. Gerardson15-07-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Huis beveiligen advies Feenstra

    Goed advies gekregen van Feenstra. Wij wilden ons huis beveiligen in verband met een inbraakgolf in de buurt. Ze hebben echt de tijd genomen ons te voorzien van nuttige informatie. Het assortiment aan beveiligingsapparatuur is bovendien groot. Het voelt een stuk veiliger zo en we gaan geruster van huis.

    Door: B. Hendriks12-07-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    onderhoudscontract

    Heb ik een adviseur gehad die met mij de ketel heeft besproken. De prijs is besproken voor montage e.d. Toen ik de offerte kreeg heb ik gelijk akkoord gegeven omdat de prijs overeen kwam hetgeen persoonlijk was besproken. Met verbazing zie ik dat er een maand later een contributie was afgeschreven! Schijnbaar voor 2 jaar aan vast!! Dit is mij niet persoonlijk verteld. De adviseur beroept zicht op de offerte. Ik zie dat er 2 regels hier aan zijn gewijd , en ja op vertrouwen erover heen gelezen. Ja wil ik hier vanaf, dan maar 300 euro betalen is het antwoord! Schandalig! Ik hou niet van abonnementen in welke vorm dan ook!! Wat is dit ongelooflijk teleurstellend van Feensrtra!!!

    Door: Rene07-03-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Gaat mij om de veiligheid : ik wil geen koolmonoxidevergiftiging door een lekkende ketel!

    Vooral in verband met de veiligheid gekozen voor een ketel om te huren.

    Je hoort altijd allerlei horrorverhalen over lekkende ketels en koolmonoxidevergiftiging.

    Door te huren ben je verzekerd van extra controles en services en voor zoiets gevaarlijks als een verwarmingsketel maak ik daar zeer graag gebruik van. Het gaat immers om de veiligheid!

    Door: Anneke Beum10-02-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    De Ketelkiezer is echt een uitkomst!

    Goed advies gekregen bij Feenstra voor een nieuwe verwarmingsketel. De Ketelkiezer is echt een uitkomst!

    Voor ons bleek huren voordeliger dan kopen.

    Door: Anne Z04-02-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    CV Ketel huren ipv kopen is veiliger

    Erg tevreden over de mogelijkheid een CV ketel te huren ipv te kopen.

    Ik hoef niet direct een groot bedrag te betalen en belangrijker is dat ik me veiliger voel omdat de verantwoordelijkheid nu niet meer bij mij ligt. Ik ben verzekerd van de nieuwste en beste ketel en service.

    Door: L. de Fijter30-01-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Ketel kopen is te duur voor mij!

    Fijn systeem, goed bedrijf. Voor mij is het veel te duur om een HR-ketel te kopen. Die dingen zijn bijna 2000 euro! Nu huur ik voor paar tientjes per maand, dat kan wel.

    Ze zijn erg vriendelijk en helpen op alle manieren met technische snufjes om energie te besparen en beter met energie om te gaan.

    Zeer tevreden over deze service!

    Door: Tiffany05-01-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Schrijf zelf een review over Feenstra

    Uw beoordeling