Chic Me

4.1

Bestellen

2.8

Service

3.8

Prijs

3.3

Levering

23.5%

Zou hier weer kopen

Chic Me

Natuurlijk wil jij stijlvol gekleed gaan. Maar waar kan je nou de juiste kleding vinden die past bij jouw figuur en persoonlijkheid? Een bedrijf dat jouw graag van nieuwe items wil voorzien is Chic Me. Maar wat voor een kwaliteit broeken zullen ze aanbieden? Zullen hun tops wel comfortabel zitten? Hoe lang zal hun zwemkleding meegaan? Zal hun lingerie echt zo aantrekkelijk zijn als je wilt dat het is? Zullen hun schoenen niet gaan knellen na een uurtje of twee? Zal het lang duren tot de Chic Me bezorgservice je plus size kleding komt bezorgen? En hoe zal de klantenservice van Chic Me reageren als je een klacht hebt over een jurk of tas? Deze vragen kunnen alleen beantwoord worden door stijlvolle klanten die Chic Me al hebben bezocht. Lees hun reviews om te onderzoeken wat voor een kledingwinkel Chic Me echt is. Hun cijfers, meningen, beoordelingen en ervaringen kunnen je helpen beslissen of Chic Me de juiste kledingverstrekker voor jou is.


Over Chic Me

Chic Me is een modewinkel die kleding verkoopt. Ze noemen zichzelf een “unieke shopping website”. Hun focus ligt op dameskleding met een aparte stijl die zich onderscheid van alle anderen. In hun winkel kun je verschillende jurken vinden zoals mini-jurken, little black dresses, bedrukte jurken, maxi-jurken, jurken met lange mouwen, avondjurken, bodycon jurken, kokerjurken, chiffonjurken, kanten jurken en nog veel meer. Er zijn ook wat tops zoals jasjes, T-shirts, jassen, hoodies, bloesen, shirts, crop tops, vesten, bodysuits, sweatshirts, tank tops en sweaters. In hun categorie broeken kun je terecht voor rokken, rompers, pakken, jumpsuits, korte broeken, jeans en leggings. Hun afdeling lingerie zit vol met bh-sets, panty’s, kousen, babydolls, gewaden en teddy’s. Ze hebben een plus size afdeling voor mensen die een iets grotere maat nodig hebben. Behalve kleding verkopen ze ook zwemkleding zoals bikini’s, cover-ups, tankini’s enzovoort. Hun selectie schoenen bevat platte schoenen, laarzen, sandalen, sneakers, pumps, hoge hakken en meer. En er is een afdeling andere accessoires zoals zonnebrillen, oorbellen, armbanden, tassen, ringen en hangers.




Diensten van Chic Me

De kleren van Chic Me kunnen via de website van het bedrijf besteld worden. Hun bezorgservice zal de zwemkleding of accessoires netjes naar je opsturen. Als je jouw e-mailadres invult en je op die manier aanmeldt voor de maillijst van hun nieuwsbrief dan geven ze je 10% korting op je eerste aankoop van hun website. De Chic Me klantenservice zal je assisteren als je wat hulp nodig hebt.


Klachten, Complimenten en Tips voor Chic Me

Draag jij al kleding afkomstig van Chic Me? Als dat zo is dan ben je misschien in staat ons wat meer over deze kledingwinkel en de kleding die zij verkopen te vertellen. Hoe comfortabel zijn hun shirts? Hoe lang gaan hun bloezen nou eigenlijk mee? Zitten hun jurken wel zo lekker? Moest je lang wachten tot de bezorgservice van Chic Me jou je nieuwe sweater bezorgde? En hoe vriendelijk is die Chic Me klantenservice nou eigenlijk? Schrijf een Chic Me review en deel jouw verhaal met ons en andere mogelijke klanten van deze kledingwinkel.
 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (51)

Slippers

Oplichters. 1 ster is nog te veel. Product besteld, tijdens mijn vakantie geleverd toen we niet thuis waren. Zeggen ze. Moest een klacht indienen bij de bezorgdiensten en dan zouden ze de factuur annuleren bij Klarna. Klacht ingediend bij DHL. Wordt dus geen factuur geannuleerd. Blijkt het product geleverd te zijn in Wijchen volgens Klarna. 100 km verwijderd van mijn adres. Een dag later een mail van Klarna en moet wel betalen van Klarna. Webshop reageert nergens op. Oplichters zijn het.

25-09-2023

0forum

jurken

Maten kloppen niet en retour blijkt vrijwel onmogelijk.Veel berichten moeten sturen. Ze hebben 50% korting aangeboden, maar ik heb niks aan de kleding want te klein. Na 2 weken krijg je pas een retourlabel en dan zeggen ze dat het te laat is vanwege 14 dagen retourpolicy. Hoe kun je het nou op tijd retour sturen als ze de gegevens pas na 14 dagen doorsturen. Ik heb gekozen voor achteraf betalen met Klarna; ben benieuwd wat die hier mee gaat doen; ik heb hun al meerdere keren alle correspondentie doorgestuurd, krijg telkens weer dezelfde vragen. Ik ga zeker niet betalen. Nogmaals; ben benieuwd naar de afloop. Ik weet dat ik volledig in mijn recht sta.

E

EH Kuhr

31-08-2023

0forum

kleding

Kleding was te groot en wilde ik retour sturen. Maar ik moest zoveel moeite doen om een retourlabel te krijgen, wat je dus niet krijgt. Alleen een adres waarvan jezelf de kosten moet betalen. Ik heb uiteindelijk geschreven via email en chat dat ik Klarna op de hoogte had gebracht van het feit dat Chicme niet mee werkt aan mijn retourzending, binnen mijn retourtermijn en dat als ik geen adres kreeg om de spullen retour te zenden, ik de politie op de hoogte zou brengen. Toen ging het ineens heel snel. Zie hieronder het adres en de tekst bericht van retourzending. Hopelijk helpt dit jullie. Geeko Tech Adres:Halskestraße 22-26 Halle A4+A5 Postcode:40880 Stad: Ratingen Land: Duitsland Tekstbericht: Hallo, Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met de bestelde artikelen. U kunt uw pakket rechtstreeks retourneren volgens het onderstaande adres: Naam:Geeko Tech Adres:Halskestraße 22-26 Halle A4+A5 Postcode:40880 Stad: Ratingen Land: Duitsland Let op: * Item(s) moeten in originele staat verkeren . Alle geretourneerde of geruilde artikelen moeten ongewassen, ongedragen en onbeschadigd zijn, met alle kaartjes eraan, en ook vrij van vlekken, make-up of deodorant. * Volgens ons retourbeleid zijn klanten verantwoordelijk voor de verzendkosten voor retourzendingen. * Stuur ons na het terugsturen van het/de artikel(en) een foto van het ontvangstbewijs van het transportbedrijf met vermelding van het gewicht van het pakket en het trackingnummer. * Stuur het binnen één tot twee dagen na ontvangst van het adres terug om overschrijding van de retourtermijn te voorkomen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Snow

A

Angela

08-08-2023

0forum

1 jurkje , 1 jumpsuit en 1 setje

Maten kloppen totaal niet. Dus zelfde dag van levering gemeld dat het retour kan via whatsapp. Bieden ze ook 50% korting aan. Ik zeg niet akkoord. Antwoord blijft uit, dus ik probeer het via mail. Krijg ik als antwoord dat de 14 dagen inmiddels verstreken zijn. Niet mijn probleem. Ik ga dus aangifte doen, als iedereen dit massaal doet dan gaat de politie ook iets doen hiermee.

J

Joanna de Bruin

21-07-2023

1forum

Zeer slecht! geen retour mogelijk

Al dagen aan het chatten om kleding retour te leveren want is te klein. Vragen ze om mijn maten en 10% korting op volgende aankoop. Ik wil het graag retourneren en krijg geen retourticket.

S

Sandra

12-07-2023

1forum

2 jurken en 2 paar schoenen

This webshop these people are scammers they have a return policy but they dont enforce it If you order something it will take up to 2 months for your order to arrive And their size map is not good So if its a no fit they make you pay for the return shipping yourself That can cost you up to 90 EU Be Careful poeple this is a scam Desiree

D

Desiree

27-05-2023

0forum

Nooit iets kopen teenslippers

Nooit iets kopen wat een troep Artikel was niet goed Maar terug sturen en dan je geld terug krijgen is een ramp Kon 50%refund krijgen maar dat wilde ze dan alleen in je wallet storten zodat je het weer verplicht bij hun moest besteden Opsturen kost 7 euro iets terug sturen 10 euro

M

Mar

22-05-2023

0forum

Tweedelig setje , trainingspak, sandalen en shopping bag

Op 4 mei voor het eerst hier besteld bij chic me. Vanaf 7 mei staat mijn bestelling op in verwerking. Ik iedere dag een bericht sturen, want omdat ik 12 juni met vakantie ga heb ik die spullen besteld. Bleek dat een artikel niet op voorraad was en ik mocht een andere artikel kiezen die wel op voorraad is. Weer een bericht gestuurd, krijg te horen wij hebben je bestelling aangepast en proberen je bestelling z.s.m te verzenden. Ik vertrouw het niet en heeft net een bericht gestuurd om mijn bestelling te annuleren en mijn geld terug te storten. Heeft iemand ervaring met het annuleren van je bestelling?. Op hun site staat dat je binnen 7 en 15 dagen je geld teruggestort krijg pffff...

L

Lady Angel

21-05-2023

0forum

Heb nog steeds mijn bestelling ontvangen. Bestelling geplaats begin april 2023. Staat dat het 2 tot 5 dagen zou duren nou nee dus.

H

Hennie Verlint

09-05-2023

0forum

Kan iemand mij het retouradres geven?

K

Karin

07-04-2023

0forum

Diverse Items waisitratiners en ondergoed

Ik heb bij Chicme diverse waisttrainers en ondergoed gekocht. Het ondergoed wilde ik wel houden. Ik had ze niet gepast maar vond het wel zo netjes om deze niet terug te sturen. Ik wil iedereen waarschuwen om niet bij dit malafide bedrijf te kopen het is waardeloos spul dat verkocht wordt. Ik heb op 26 januari 2023 gemeld dat de aankopen niet voldoen en dat ik deze terug wil sturen, Ik krijg te horen dat dit niet kan en bieden ze eerst 10% kortiung op het aankoopbedrag bij de volgende aankoop. Ze hebben uiteindelijk 40% korting geboden maar vinden opeens dat ik niet op tijd daarop heb gereageerd dus kan ik de levering niet meer aannuleren. Ze vergeten gemakshalve dat ik reeds op 26 januari jl. om een retourlabel heb gevraagd maar dat ze niet thuis geven en je vervolgens waardeloze berichten sturen die niet gaan over je verzoek!! ZE hebben helemaal geen soepel retour beleid en de kwaliteit laat erg te wensen over. Hte is waardeloos spul. KOOP NIET BIJ DIT BEDRIJF!!!!

M

Mamieke M

05-03-2023

0forum

truitje

Truitje ontvangen. Ook bij mij te klein. Lijkt niet op de foto's en slechte kwaliteit. Als ik wil retourneren, stelt support voor dat ik 'm toch hou en maar 50% hoef te betalen of als ik 'm toch terugstuur, zeggen ze eerst dat ik de originele verzendkosten niet terug krijg. Terugsturen moet naar Duitsland, kost minimaal 9,-. 1) Trap hier niet in; als jij de verzendkosten betaalt om te retourneren, dan moeten zij het GEHELE aankoopbedrag terugbetalen inclusief originele verzendkosten. 2) Totdat ik de maten ging opmeten!! Niet gek dat het niet past want de werkelijke maat is kleiner dan wat ze op de site aangeven. Op die manier past het bij de meeste mensen niet en hopen ze dat je de retourkosten niet wilt betalen en het item toch maar houdt. Wanneer een product anders is dan aangegeven op de site, dan moet de verkoper gratis het probleem oplossen. Dus in dit geval hoef je ook de retourkosten niet te betalen!!! Ik ben er nog niet uit met hun support want ze willen het natuurlijk niet gratis oplossen. Maar gelukkig heb ik gekozen voor achteraf betalen met Klarna en ik zal mijn klacht daar ook melden. Ik betaal helemaal niets ! Kortom: KOOP HIER NIET!!

E

Ellen

14-01-2023

0forum

Slechte service en negeren gewoon je berichten....nooit bestellen hier

Wat een slecht bedrijf. Alles duurt lang en negeren verzoeken. Kleding niet aangekomen. de vervoerder GLS heeft al toegegeven dat het pakketje zoek is en Chick me hun kan claimen....Nu bieden ze iedere keer coupons aan...wat moet ik daarmee. Ik wil of de kleding of dat de order ongedaan wordt gemaakt en kosten retour komen. Nooit hier bestellen....

N

Nathalie

09-01-2023

0forum

Slechte kwaliteit en geen mogelijkheden tot retouren!

Na lange levertijd de kleding binnen gekregen.. Veel te klein (express al groter besteld) Lijkt totaal niet op de foto's online en slechte kwaliteit. Ondertussen al 3 dagen bezig met tickets insturen, whatsappen, van alles om retour informatie te krijgen! Het complete bedrag terug krijgen is schijnbaar ook erg lastig! Customer service hebben ze nog een heeeeelee hoop in te leren! En dan nu waarschijnlijk als reactie krijgen stuur even een mailtje dan lossen we het op...

N

natascha

09-01-2023

0forum

Kleding en schoenen

Oplichterij!!! Kleding kapot en veel te klein. Schoenen instabiel. Vraag je ivm retour beleid deze terug te sturen. Krijg je hele rare reacties. Fotos te sturen alles binnen 14 dagen om vervolgens te horen te krijgen dat ze me niks anders kunnen aan bieden dan een coupon van 5 euro. Echt belachelijk. De prijs is super hoog en de kwaliteit echt bar slecht. Retour beleid van een plat gereden vis is het Ik raad echt iedereen aan hier niet te kopen. Maar voor het zelfde geld gewoon in een winkel in de buurt te kopen. Het is dat je minimaal sterren moet geven maar het liefste hadden ze er van mij nul gehad.

N

Nvl

06-01-2023

0forum

kleding

Oplichters! Geen ander woord voor en niet mee in zee gaan! Terugsturen wordt onmogelijk gemaakt en zgn een korting als je alles houdt of de volle mep betalen. Want reken maar dat betalen via Klarna geen zekerheid geeft en dit systeem slechts volgt wat de aanbieder invoert. Dus zorg dat je niet zover komt dat je ook nog 'boete' erbij krijgt. Je gaat er niet uitkomen. Los daarvan ben ik met diverse anderen eens dat de kleding deels niet overeenkomt met de bestelde maat.

H

HT

29-12-2022

0forum

kleding

Verschrikkelijke kwaliteit en komt pas na weken!! Ik wil gewoon een retourlabel!!

B

Bos

27-09-2022

0forum

Jurk

Leuke mode. Maar mijn advies: koop hier niets. Bestellen en leveren gaat goed. Maar dan. Wanneer je iets retour wilt sturen raak je verstrikt in ingewikkelde Engelstalige berichten en wachttijden op antwoorden. Waarmee je het risico loopt dat de retour termijn verstrijkt. Eenmaal het retouradres ontvangen van hen blijkt dat je minimaal 10 euro kwijt bent aan verzendkosten (Duitsland) en dit dient inclusief track en trace te zijn. Verzendkosten heen waren ruim 12 euro. Om een lang verhaal kort te maken heeft mij dit 22 euro gekost terwijl ik niets heb gekocht. Een eerdere zending heb ik moeten behouden en betalen omdat ik geen retouradres ontving van hen en dan blijf je met je bestelling zitten (en dus moet betalen). Slechte service! Niet mee in zee gaan.

Y

Yvonne

05-09-2022

0forum

Terug sturen

Ik zou graag het adres willen van Chic Me ik kan mijn jurk niet terug sturen al een mail gestuurd maar geen reactie.

R

Rita schalken

09-08-2022

0forum

Jurken

Ik heb mijn jurken terug gestuurd en ik krijg nu een mail van Klarna dat ik deze nog moet betalen. Wie kan mij helpen wat ik nu moet doen???

M

MarianStange

22-07-2022

0forum