VIABUY
Alle reviewsVIABUY
Alle reviews (20)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Creditcard
Card was never delivered, they haven't offered any solution since november. They claim that after they have sent the card their responsibility is done and they can claim the money since it is not their responsibility that the customer actually gets the card. It was also my responsibility to proof that I have paid for it which was easily shown on a paycheck, they claimed not to be able to find the payment for months and now that I am escalating the case they suddenly could find it after I had to present proof that it has been paid months ago under protest. They admit that customer service hasn't treated me right and yet no offer is made to make it up to me in the past months even though they have known for months that I haven't received anything. The CSSF may look into it. Please, think twice and never deal with these thieves! Consider yourself warned!
Helemaal niks gekocht
Ik krijg de hele tijd mails van Viabuy MasterCard
Dat ik de kaart moet betalen terwijl ik helemaal gaan MasterCard heb van hun’
Nu dreigt de partij dat als ik voor 8 februari niet betaald heb, hun incasso bureau inschakelen???? Heb op iedere mail gereageerd maar deze word door Microsoft terug gestuurd als onbestelbaar?? Dus je kan ze niet mailen
(Komen niet aan)creditcard
Ik heb exact dezelfde ervaring als een heleboel andere klanten. Onwijs slechte service, medewerker erg onvriendelijk en ook een aanmaning voor een dienst die ik nooit heb afgenomen. Kortom: NIET DOEN!
Creditcard VIABUY
Heb nooit m’n pasje mogen ontvangen, bellen kreeg ik nooit iemand aan de lijn, op e-mail werd 1x op gereageerd, nog steeds geen pasje ontvangen, is nooit geactiveerd en 3 jaar later krijg ik een herinnering van een rekening die ik moest betalen voor het naar de incasso zou gaan. Super super slechte service, onbeschoft en hebben echt schijt aan je…DIT RAAD IK NIEMAND AAN! STELLETJE BOEVEN ZIJN HET!!!!
debet card.
Hoi,
Vorig jaar had ik een viabuy card besteld online.
toen was het krekels.
Geen kaart ontvangen.
Maar ook verder geen communicatie.
Op dat moment dacht ik prima. dan gebruik ik een andere kaart via bunq.
Dat afgelopen jaar met tevredenheid gebruikt.
Toen na een jaar kreeg ik een rekening. of misschien beter gezegd. een aanmaning en als ik deze niet snel betaal dan schakelen ze een incasso bureau in.
Grappig dat de tekst in de mail praat over een eerste betalingsherinnering. dus nooit eerder. echter de inhoud van de mail staat dat zij mij meerdere malen een aanmaning hebben gestuurd welliswaar via de mail. maar dat heb ik niet ontvangen. Ik heb ook de spam nagekeken helemaal niets.
Dus je vraagt een kaart aan je hoort niets van ze. krijgt ook geen kaart toegezonden. en dan hoor je niets van hun een jaar lang niet.
Op zich heb ik geen moeite om dit te betalen en dat heb ik ook gedaan.
Ook heb ik mijn rechtshulp geïnformeerd maar aangezien dit in luxemburg zit allemaal wat moeilijker dan dat je met een nederlands bedrijf zaken doet.
Dus wel betaald en meteen via de mail aangegeven dat ik alle lopende diensten wil beëindigen en wel per direct.
Mocht er dan een toch een nieuwe factuur of een incasso bureau langs komen dan kan ik hem wel voor laten komen. Ik ga vanuit dat ik dit wel win mocht het zover komen.
Mijn advies. Blijf ver uit de buurt van dit bedrijf. Ook de reacties op andere websites liegen er niet om.Ik had een kaart aangevraagd 2 en een half jaar geleden die nooit is aangekomen
Nu 2 en een half jaar later krijg ik een boete binnen van 129.60 euro, die mensen van de customer service zijn de slechtste en meest onbeschofte mensen waar ik ooit mee heb gesproken, telefoon word gewoon opgehangen in je oor, ik wou zelfs nog betalen maar hoe ik het nu zie zijn het gewoon scammers, kijken of het bedrag echt naar incasso gaat..
Precies dezelfde ervaring. Echt ongelofelijk!
Oplichters!!!!
Doe geen zaken met dit bedrijf. Er zitten ongeschoolde klantenservice medewerkers achter de email die graag alles van je willen weten met huis adres en bankrekeningnummer, en extra kosten doe je moet betalen elk jaar van 99 euro. Er is geen telefoonnummer niks. Dus als je goed en vertrouwd met je geld wilt omgaan, doe dit dus niet. Niemand die je persoonlijk te woord kan staan. Mijn geld is weg, kaart kan ik niet gebruiken of inzien . NIET DOEN!
heel slecht bedrijf
heel slecht bedrijf, niemand geeft er echt om. Ze houden het geld duizenden dagen vast. Niemand reageert op de e-mail en je moet ze bellen om het antwoord te weten. Dat is een heel slecht systeem.
Als u het geld rechtstreeks van uw bankrekening laadt, is dat een probleem, maar als u het geld van uw bank laadt via SOFORT, is dat goed en is er geen probleem. Het is het meest domme systeem dat ze hebben.Kaart tot twee keer toe geblokkeerd omdat ik mijn eigen geld stort.
Onprofessioneel en doen moeilijk als je jouw eigen geld stort. Mijn kaart werd tot 2 keer toe geblokkeerd hierdoor en moet je je verantwoorden over de oorsprong en gebruik van je kaart.
Blijf weg van VIABUY. Zoiets idioot heb ik bij andere banken nog niet tegengekomen.VIABUY card ... are they bankrupt ?
I transferred €1000 to VIABUY over 3 weeks ago, and they say they can find my money and keep stalling with regard to my payout to my card. Its impossible not to find the money, they have my bank account and unique transfer number, are they in chapter 11 bankruptcy protection or official bankruptcy, does anyone know. Anyone else having similar problems?
review
een ding is zeker van (service) kan hier absolute geen spraken zijn
had een pasje heb geld laten overmaken pasje bleek verlopen
nieuw pasje aangevraagd en ontvangen kan niet inloggen kan pas niet activeren
al met al 2 weken verder slechte resultaat niks is geregeld
inloggen werkt niet en pas activeren kan niet
melding neem u tellefonische contact met ons op
waar zijn die 2 weken mail comunicatie dan voor nodig geweest
wat een on ervaren hypocrieten zijn dat bij viabuy
wees gerust er komt een oplossing !!!Oplichters
Een onverkwikkelijke ervaring die ruim 9 maanden heeft geduurd en zonder resultaat.
Ik wilde mijn adres veranderen nadat ik terug was uit het buitenland maar dat bleek een zeer enerverende ervaring te zijn zonder enig resultaat. Ruim een jaar geen toegang kunnen krijgen tot mijn saldo, en nogsteeds niet. Zij eisen een serie aan officiele bewijzen/documenten met daarin je nieuwe adres. Deze zijn, conform hun eisen, aangeleverd maar werden keer op keer geweigerd, 9 maanden lang tot zelfs een uittreksel Bevolkingsregister, kenteken bewijs etc aan toe.
Dit begon op tegenwerking en pesterij te lijken zodat zij mijn beschikbare saldo niet terug hoefden te storten.
Zelfs bij een reguliere bank gaat het niet op deze manier. Ondertussen, inmiddels 10 maanden later, heb ik mijn geld nog niet terug en kan ik er ook niet bij. De maat is bij mij echt vol dus heb ik eens klacht ingediend bij de AFM en Consumentenbond want deze manier van zaken doen is onaaceptabel. In mijn optiek louche praktijken/oplichterij.
Ik zou wel twee keer nadenken voordat je met deze lui in zee gaat want ze zijn naar mijn mening onbetrouwbaar.E. Mukus, ik heb de zelfde ervaring met ViaBUY ze zijn onbetrouwbaar. het zou goed zijn een klacht internet dienen bij AFM en ECC. het werk wel
succes RudolfViabuy
Geld gestort en er staat lopende transactie. Is afgeschreven van bank duurt erg lang voor je er over kan beschikken. Kut
Ik heb me al bedacht:
Uw nieuwe VIABUY Prepaid Mastercard® is gepersonaliseerd en is onderweg! Meestal, worden de kaarten binnen 3-6 werkdagen bezorgd.
We heten u van harte welkom bij VIABUY! Uw VIABUY Mastercard® wordt binnen één werkdag naar onderstaand adres verzonden.
"Glasheldere" informatie......'t begint al slecht....hier ga ik niet aan beginnen.Zéér SLECHT en ONBESCHOFT bedrijf !
Zéér SLECHT bedrijf !! Pas op met VIABUY, ze regaeren NIET op E-Mail, en bellen kan al helemaal niet !! Ik heb in Maart 2019 een kaart aangevraagd. Ik kreeg op 24 April 2019 een e-mail. Welkom.. enzvrt. In die e-mail staat ook dat ze de kaart meteen opsturen. Er staat ook een IBAN banknummer in. Ik denk werd wel eens tijd na een maand. Ik maak geld over naar dat banknummer en wacht het af. Op 30 April krijg ik de kaart. Ik denk meteen maar even activeren. Nou mooi niet dus. Ik heb deze week talloze e-mail, en via de website aangegeven dat ik niet kan activeren. ook heb ik tot zeker 2 uur geprobeert te bellen, maar je raad het al.. ze nemen de telefoon NIET op. Ik heb alles goed bewaard. Opzeggen ga ik niet doen, ik wil er uiteindelijk mee naar de rechter. Ook heel vreemd, ik heb NOG twee andere e-mail van ze gekregen met de mededeling WELKOM, en het zelfde verhaal als de eerste e-mail, met dit verschil.. telkens staat er een ander IBAN nummer en ID referentie in. Ik heb ze alles meerdere keren gemaild, maar krijg al een week geen antwoordt, ook niet als ik telkens het zelfde verhaal via hun website instuur. Ik wist niet dat er een stortings limit was ingesteld , in de mail staat duidelijk, minimaal 90 euro overmaken. de kosten waren mij bekend, zeg ik niets van. Maar ik denk dat het een criminele organisatie is, en die hebben lak aan mensen. Eens kijken of ik nu meer kaarten krijg. Ik blijf overal van af, en ga zitten afwachten wat er komen gaat. Ik wil mijn geld wat ik heb overgemaakt terug. Ik ga overigens overal waar ik kan deze review plaatsen, want dit kan echt niet.
Waardeloze service
Viabuy doet niets tegen oplichters. In 3 maanden tijd 3 keer een email gestuurd dat een leverancier wel van hun mijn geld heeft gekregen maar niets levert.
En ondanks dat ik herhaaldelijk reclameer, doet Viabuy helemaal niets !!!
Mijn advies: neem GEEN creditcard van Viabuy.Oplichters
Je krijgt je geld nooit terug!
zeer klantonvriendelijk
Ik wilde deze kaart aanvragen maar dat viel tegen. Ze willen een kopie van je identiteitsbewijs (dat mag een bedrijf helemaal niet vragen) en vervolgens willen ze post van de overheid waar je adres op staat. Dit is 2018, ik krijg echt ALLES digitaal. En dat telt niet voor Viabuy. Na wat heen en weer mailen met Viabuy medewerkers (of met een anti-sociale Viabuy robot) heb ik het opgegeven. Ik heb gevraagd om een verklaring dat zij onverwijld al mijn gegevens en geuploade documenten uit hun systemen verwijderen. Nog niets gehoord. Na dagen dit gezeik met Viabuy binnen 30 minuten en op nette, soepele wijze een prepaid card bij Visa aangevraagd. Wat een verschil!!!
Hele slechte creditcard
Zeer duur. slechte service. je krijgt je geld nooit terug! AFRADER
Goede service, wel kosten eesrst
Zeer tevreden met de service, maar beetje jammer dat ze slecht aangeven dat het 90 euro kost. Dat doen andere kaarten ook, maar toch. Want 90 is dan niet veel vergeleken met de service die je krijgt, en waar je anders meer voor betaalt.
Anderen bekeken ook

Iedereen heeft af en toe wel eens even wat extra geld nodig. Als je toch echt een rekening moet betalen maar het even niet op je rekening hebt staa...

Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen van dit bedrijf? Kredietconcurrent.nl is een bedrijf wat bemiddeld bij het geld lenen, waaronder een doorlop...

Geld lenen is soms een noodzakelijk kwaad, maar het kan gelukkig ook aangenaam verlopen bij een betrouwbare kredietverlener. Maar is dat hier ook h...

Als je een MKB onderneming hebt of wilt starten, komt het nogal eens voor dat je kapitaal nodig hebt om te kunnen investeren. Als je geen voorraad ...
Ik heb dit dus precies ook! Heb je al een reactie?