Revolut

4.1

Bestellen

3.2

Service

3.9

Prijs

3.6

Levering

36.4%

Zou hier weer kopen

Revolut

Met je gewone bankpas betalen in het buitenland is niet altijd even makkelijk. Daarnaast zijn er ook wel andere dingen waarvoor een gewone betaalpas niet altijd even handig is. Revolut wil je daar graag een oplossing voor bieden, namelijk: een Mastercard betaalpas. Maar hoe makkelijk zal de bankpas die ze uitgeven nou echt zijn? Wat maakt deze prepaid-betaalkaart zo anders? Hoe gaat het splitten van een rekening in zijn werk? Zal je in het buitenland echt zonder verborgen kosten met deze pas kunnen betalen? Is het makkelijk om de pas aan te vragen via de website van Revolut? En zal de klantenservice van Revolut er wel voor je zijn als je ze nodig hebt?


Alleen mensen die al betalen met een pas van Revolut kunnen je hierover meer vertellen. Lees hun reviews om te ontdekken wat zij van deze pas vinden. Hun ervaringen, meningen, beoordelingen en cijfers kunnen je laten zien of deze pas ook een handige optie voor jou zou kunnen zijn.


Over Revolut

Revolut, opgericht in 2015, is een Fintech bedrijf dat bankpassen aanbiedt met speciale valutatransfer and geldoverschijven diensten. Ze zijn er voor degenen die weigeren om zich te settelen. In de technologische wereld van tegenwoordig werkt alles en iedereen met elkaar samen, dus is het wel zo handig om een partner te hebben die net zo progressief is; een speciale pinpas in dit geval.


Met deze Mastercard card kun je in het buitenland betalen zonder extra kosten. Dit kun je doen in maar liefst 130 verschillende valuta. Je kunt de kaart, of beter gezegd de app, ook gebruiken om gemakkelijk terugbetaald te worden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het splitten van een rekening met familie en vrienden. Daarnaast kun je via de app ook makkelijk op de hoogte blijven van al je uitgaven. Je kijgt meteen een melding van iedere betaling en kunt ook via begrijpelijke analytische tools je transacties analyseren. Op die manier kun je vooruit plannen en binnen je budget blijven. En het kan allemaal zonder dat je voor een Europees IBAN-nummer een bewijs van je adres hoeft op te geven. Mocht je de kaart eens kwijtraken dan kun je hem gemakkelijk 'bevriezen' of juist weer activeren via de app.


 


Diensten van Revolut

Via de website kun je gemakkelijk je Revolut card aanvragen. Je hoeft hiervoor niet eens te bewijzen dat je op een bepaald adres woont. De kaart zal gewoon rechtstreeks naar je huis worden gestuurd door de bezorgservice van Revolut. Ook heeft Revolut een eigen klantenservice om je te helpen als je met een vraag of probleem zit.


Klachten, Complimenten en Tips voor Revolut

Heb jij de prepaid Mastercard van Revolut al in huis? Dan willen wij graag alles weten over jouw eigen ervaring met Revolut. Hoe ging het aanvragen van de kaart in zijn werk? Had je de Revolut kaart al snel in huis? Hoef je met hun kaart echt niets extra’s te betalen als je in een andere valuta betaald? En wat heb je aan de klantenservice van Revolut als er iets misgaat? Laat een Revolut review achter en deel je ervaring met ons!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (22)

klacht

Ik heb nu 6 pogingen gedaan om een bankrekening te openen. Alle stukken van een 2 weken geleden opgerichte bv ingestuurd, organigram, ID, KvK, UBO. Nu wil Revolut dat ik documenten laat certificeren door een notaris. De akte komt uiteraard al van een notaris. Ik stop er mee!

E

eric pool

23-10-2023

0

Klacht

Deze bank blokeert je hele account als je monder dan 200 dollar in btc stort in je wallet en dan wacht je gewoon 15 dagen of langer tot ze het probleem hebben opgelost . Beter is Wise en N26 dan heb je niet deze bs

P

Peter

09-09-2023

0

Revolut Premium

Heb een Revolut account open gedaan , 2500 Eur gestort en getracht om een transfer te doen voor aankoop Crypto's . ALLES GEBLOKKEERD , 6 uur in gesprek met Revolut Agent die zelfs de maat van mijn onderbroek moest weten .Geen oplossing toen ik eindelijk vroeg om mijn rekening te sluiten en mijn geld terug te storten . Zelfs mijn toegang hebben ze geblokkeerd en mijn geld kan ik nog steeds niet terugkrijgen .Zijn dieven . Hoop dat ik na dagen weken wachten mijn geld terugkrijg en deze FC Revolut dieven NOOIT meer hoor of zie

N

Nieberding Diane

08-09-2023

0

Bankrekening

Appbericht gekregen van een of andere medewerker van revolut wilde weten of ik crypto had gekocht en waarom. Vertelde hem dat dat niet zijn zaken zijn en dat ik met mijn geld kon doen wat ik zelf wil sinsdien kaart geblokkeerd fijn van deze schijnbare fantastische bank Kan zelf mijn eigen geld niet terug storten naar eigen bankrekening. Lijkt op oplichting

T

Ton

01-08-2023

0

Revolut standaard kaart

Mijn dochter was 6 maanden in Canada en daar heeft ze de Revolut Debit kaart ontdekt die bij alle studenten dara gebruiken. Toen we haar gingen bezoeken hebben we ook een Revolut kaart aangeschaft, gewoon de standaard kaart met eenmalige kosten van 8,- . En ik kan alleen maar zeggen geweldig, hoe makkelijk en snel dit werkt. Als je de kaart voor het eerst gebruikt en geld wil overboeken start dan met kleine bedragen om te zien of het goed gaat. Als je 500 of meer wilt boeken wil het nog wel eens fout gaan. Maar dan krijg je binnen een 5 tot 7 dagen het geld weer terug. Geld maak je vaak over via IDEAL en als de namen van je standaard bank en Revolut niet matchen dan wil het nog wel een fout gaan. Betaling via Ideal gebeurd altijd nog via een tussen partij bijv. Molly en die houden het dan tegen. maak een melding via Revolut en zij maken een melding bij de tussenpartij en dan heb je het geld na een paar dagen weer terug. In die gevallen kun je het beste via bijv Apple Pay het geld over maken naar Revolut

B

Berry van Waayenburg

09-04-2023

0

Revolut Business

Misschien een idee om een overzicht te maken van alle vennootschappen die wel worden geaccepteerd! Nu heb ik veel moeite moeten doen en allerlei gegevens moeten verschaffen voor niks. Krijg een afwijzing dat ze geen Stichting accepteren. Maak dat dan gewoon duidelijk! En laat potentiële klanten dan niet zoveel moeite doen met het aanvragen. Om het daarna af te wijzen zonder reden. Maar na het lezen van veel negatieve verhalen hier, ben ik eigenlijk blij dat het niet gelukt is. Bedrijf is NIET TRANSPARANT genoeg!

E

Elsa

01-01-2023

0

Waarschuwing

Revolut kan uw geld op elk moment zonder reden sluiten en blokkeren! Doe voorzichtig! Mijn oprechte advies is dat u geen rekening bij hen opent en als u er een heeft, sluit uw rekening en neemt al uw geld op als u uw geld niet wilt verliezen.

A

AR

24-10-2022

0

Een gewoon Revolut account

This is the most bad bank I have ever had. I started with a account. I just started with 20,-, 10,- on trial. Then somebody transferred 5.000,- to me, also for trial in 2 times 2500,- for paying our constructor here in Portugal. The transfer was splitted so I first transferred the 2500 to the Portugal account, I lieve here. This was well done. The other 2500 was unsuccesful because of security check ... I do not know why and still does not know. Did a reach a limit? If so where can I see that? Change it? I have now had 5 hours discussion with the 'customer' desk and they are so impolite and unprofessional, the only thing is 'security' check and I have to wait 4 (!) days. My own money and therefore I cannot pay the bill here tomorrow.

J

Jenny Le Large

09-10-2022

0

business account

PEOPLE TO NOT OPEN A BUSINESS ACCOUNT IF YOU WORK WITH BIG NUMBERS!! THEY WILL HOLD THE MONEY FOR WEEKS WITH NO INFORMATION. I opened an account end of August and was expecting a large amount from my notary office. The transfer haS been pending for almost 3 weeks and today I got notified that you are deactivating my account without giving the information on my pending transfer!!! This far from acceptable! I've had numerous contact via chat: all with standard answer and NO specific information. I've written official complaints and the answer is you sending me 50 euro to compensate the hassle. I don't need 50euro - I NEED AN ANSWER ON THE PENDING TRANSFER!!!!!!

T

Thanh

19-09-2022

0

Revolut

Revolut operatirs are absolute (liars). My account is open and verified since July 1 (62 days ago), and all what they call (due diligence) bla bla bla have been done via camera and legal documents. They never asked any extra layer of verification between 1 July and 25 August. The problem arised when I recieved a 1000 euros incoming wire on 25 Ausgust. They asked for a duplicate of the initial documents and I already provided them. The lady SPOKE TO ME LIVE ON CAMERA AND said "by tommorow" (Friday morning 26 August, your account is re-instated and you can withdraw your funds. As long as the account was opened since July 1st with 10 euros balance , they never froze my assets or de-activated me..All they care about is to hold consumer's monies as long as they can.. The other scammers named (Wise-Transferwise) follow same strategy.. It seems negative feedbacks on Trust Pilot scares them and they reply instantly with (copy/paste) messages which do not reflect the problem.They never answer my emails internally on the revolut platform. Iam asking you to send my funds back to me and close the account, iam not asking you to open/activate my account.You are naturally born liars/thieves. I can smell scammers/thieves from a mile away, and your smell stinks. Under what law, you freeze the small funds of consumers after 63 days of opening the account? Consumers living legally inside Europe. Iam not a refugee you scumbags.The steps any bank follows are the same, whether they are a respectable bank with a physical address or whether they are thieves like you operating a virtual application.. The steps and (due dilligence) are the same. 1) a European ID or residency card. 2) a letter from Municipality stating address/BSN . 3) A small 2 or 10 euros wire transfer from another real bank to confirm name/address and I did those in end of June. PAY ME MY BALANCE YOU THIEVES AND CLOSE THE ACCOUNT, YOU STINK. You should not be allowed to operate in EU. You still carry the mentality of Soviet Union of (tyranny and oppression)/confiscation of properties since you are based in Lithuania.. Nothing changed in your mentality.

T

Tetiana

03-09-2022

1

revolut account geopend

Ik ben een zzp-er, door de afgelopen Corona jaren veel schade ondervonden en kan nauwelijks mijn hoofd boven water houden. Nu heb ik de afgelopen maanden eindelijk weer wat nieuwe klanten en wat gebeurt er???Sinds 2 weken is mijn nieuwe account geblokkeerd om vage redenen, steekproef (?!). Ik had geld overgemaakt van mijn ABN rekening, wat ik ontvangen had van een klant. Dit moet weer doorgestort worden, maar Revolut houdt alles tegen. Zowel inkomende betalen (staat paar duizend euro vast van klant, betaling aan mij) Chat al 2 weken dagelijks, niets schijnt te helpen. Op dit moment wordt al mijn geld geblokkeerd door hun actie waardoor ik momenteel geen andere klanten kan betalen, geen geld kan ontvangen, de rekeningen zich opstapelen, boze klanten die tevergeefs wachten op hun geld en ik heb nauwelijks geld om te kunnen eten. Ze zeggen doodleuk dat ik 3 weken moet wachten, voordat zij tijd hebben om een paar documenten te bekijken (de factuur dat het geld betaald is aan mij, de screenshot dat het geld op mijn rekening staat en doorgestort is naar hen) Met andere woorden: Het is mijn verdiende geld, mijn bankrekeningen en ze behandelen me als een crimineel. Ik ben de wanhoop nabij, want sta met mijn rug tegen de muur en een lege bankrekening bij de ABN...geen reserves en er staat 8k vast, waar ik niet bij kan. Iedere dag aanmaningen en ik raak zo klanten kwijt omdat ik niet op tijd betaal... Waardeloos deze bank, alleen bereikbaar op de chat, waar je aan een lijntje gehouden wordt met steeds dezelfde gekopieerde vragen/antwoorden door een andere medewerker. Het is dat ik mijn geld terug wil, anders had ik per direct alles opgezegd! Iemand tips, die mij verder kunnen helpen?

A

AM Hagenaars

16-08-2022

0

Geld gestort

Ik raad revolut niet aan, ik heb geld gestort 2 maanden geleden tot nu toe is mijn geld niet gestort en ook niet terug gestort! Ik heb met de klantenservice vaak gesproken over mijn probleem het is nog steeds niet opgelost. Elke keer zeggen ze duurt 5 dagen of onze team werkt daar aan. 2 maanden zijn ze bezig om een probleem op te lossen. Dit gebeurd vaak je stort geld op je revolut maar krijgt niet direct op je credit card gestort. Heel slecht!!

M

Marwan

31-07-2022

2

Metal card

Revolut beloofd veel en ik ben nog maar kort klant. Toch heb ik al enige opmerkingen. De optie om een aangepaste tekst op je creditcard te maken lijkt leuk, tot blijkt dat er een typ fout gemaakt is. De klantenservice is hierin star en onbehulpzaam. Staat toch raar, zo’n chique metal card met typ fout. Daarna was mij beloofd dat ik drie gratis internationale overschrijvingen per maand zou krijgen. Maar deze regeling is daags na het openen van de rekening al ongedaan gemaakt. Toch was dit een van mijn belangrijkste overwegingen bij het openen van een Revolut rekening. Ik houd van het idee dat ik een internationaal flexibele bank heb die ik overal ter wereld kan gebruiken. Ik hoop dat ik hier niet verder in teleurgesteld zal worden.

J

Johan

21-07-2022

0

Classic hidden T&C links for premium upgrade

I use revolut for awhile as I heard it has a better transaction fee. I was excited when they have cryptocurrency. Then I got an advertisement on upgrading my account to premium as the cryptocurrency transaction becomes cheaper. I read everything on the page but I missed the small T&C link on below. It is indeed small link. I didnt know if they have an extra charge if I terminate the premium plan after 14 days of trial. The trial itself for 1 month. A bit strange indeed. I forgot to cancel because I thought they will charged on my bank and my bank will decline. But they charged on the revolut account itself and my account become minus. I know this seems a classic customer mistake for not reading the whole T&C. But the way revolut wrote T&C links below and small. Plus they dont put the charge fee on the main page of premium seems like a trap hole. I know your company needs money but this type of gaining revenue makes me feel disgusted.

S

Shassy

05-07-2022

0

revolt kaart voor buitenland

Lijkt voordelig maar er zitten ontransparante vage kosten aan die onduidelijk zijn. Wil je de kosten traceren zijn pagina's niet bereikbaar. En wil de je klantenservice raadplegen krijg je een chatbot die niet geladen is met de juiste informatie maar beperkte antwoorden geeft. De jaarlijkse kosten zijn meer dan 100 euro en de mogelijkheden duur en beperkt. Ik dacht dat dit een voordeliger alternatief was voor de (dure) bankkosten maar dat is dus niet het geval. Wat een teleurstelling.

A

Antonia

08-05-2022

0

Standaard creditcard

Ik ben meerdere jaren klant geweest. Helaas heeft gratis toch een flinke prijs gezien de hoeveelheid storingen en ellende die daaruit voortvloeiende. Ik heb veel problemen ervaren met geld storten en overboeken. Het geld ben je dan enkele dagen kwijt voordat het wordt teruggestort wordt op de rekening waar het vandaan komt. Zelfs ten tijden van een storing en ik in het buitenland zat en op dat moment dringend geld op de kaart nodig had wordt je niet door ze geholpen. De klantenservice is verre van behulpzaam en het voelt alsof je met robots communiceerd. Ze laten je dan ook voor mijn gevoel in alle gevallen in de kou staan. Je krijgt vooral standaard regelement teksten terug en daar mag je het mee doen als klant. Ik heb zelfs een vlucht moeten missen omdat de taxi niet betaald kon worden, gevolg was dat ik een nieuwe ticket heb moeten boeken die dag, een zeer kostbare ervaring. Het geld dat ik ondertussen allemaal had overgeboekt, kreeg ik pas 4 dagen later teruggestort. Ik vind het schandalig voor woorden en ben inmiddels geen klant meer. Ik betaal liever een paar tientjes voor service en zekerheid. Wees dus gewaarschuwd mensen.

R

Remco

28-01-2022

0

Autohuur bij Rentalcars

Alles ging mis, ze konden de boeking niet verwerken, maar ik moest wel een auto hebben en dus opnieuw geboekt. Bedrag van de eerste boeking moet nog terug komen, maar men doet er meer dan 3 maanden over om met een oplossing te komen. We kijken er naar, we zoeken het uit, maar in de tussentijd ben ik ruim 190 euro kwijt, aan een schijt bank met een schijt autoverhuurbedrijf. Sorry ik gebruik die woorden normaliter nooit maar ik ben echt boos !

M

Mark Snijders

27-09-2021

0

Vermijden als de pest - zeer slechte klantenservice

Zeer zeer slechte ervaringen met Revolut. Tis gratis maar je krijgt ook niets. Ze blokkeren je rekening en dan moet je ineens bewijzen waar je spaargeld vandaan komt. Natuurlijk zijn er geen bewijzen voor door de jaren heen opgebouwd vermogen. De klantenservice is echt te dom voor woorden. Steeds herhalen ze dezelfde standaard vragen ook al zijn deze al een keer beantwoord. Dodelijk irritant. Je geld zie je nooit meer terug.

J

Johan

01-02-2021

0

Revolut account

Account geopend bij revolut. Heb geld naar mijn account gestuurd, gaat fout en nu staat mijn geld 5 dagen in de cloud ergens maar niet op mijn bank rekening of revolut account. Fijn als je net een rekening opent en dat geld heb je nu nodig.

S

Sem van Heuvelen

07-01-2021

1

verschillende

ze hebben bij mij bij 14 bedrijven dubbel afgeschreven en nu moet ik wachten tot de bedrijven het terugstorten en ben voorlopig dus nog mijn geld kwijt terwijl zij een fout maken.

T

ted dijkman

30-07-2019

1