Nespresso

7.5

Bestellen

2

Service

3.5

Prijs

4

Levering

25%

Zou hier weer kopen

Nespresso

Ben je een liefhebber van Espresso? Dan kan Nespresso voor jou misschien weleens reuze interessant zijn. Bekijk via NederlandReview welke ervaringen er over deze organisatie bekend zijn.


Wat is Nespresso?


Nespresso is lang houdbare gemalen koffie in een kleine aluminium capsule. Deze capsules en bijbehorende koffiezetsystemen en accessoires worden door het bedrijf verkocht. Nespresso is afgeleid van espresso. Er worden niet alleen producten aangeboden. Klanten kunnen ook gebruik maken van verscheiden services. Het uiteindelijke doel is dat de klant ultiem van zijn of haar kopje koffie kan genieten.


Bestellen


Koffie kan op je eigen manier besteld worden. Je kunt waar en wanneer je wilt capsules ontvangen. Je kunt ook een abonnement afsluiten. Voordeel is dat jouw koffiebestelling iedere periode automatisch herhaald zal worden. Je zal zo nooit zonder je favoriete koffie komen te zitten. Het is eveneens mogelijk om orders te plaatsen via de gratis te downloaden app. In principe werkt alles hetzelfde als hoe het op de website gaat. Er wordt gewerkt met digitale facturen. Deze worden per e-mail gestuurd naar het mailadres waarmee je bent geregistreerd.


Abonnement


Overweeg je een abonnement af te sluiten? Er kan een maandelijks machineplan uitgekozen worden. Je ontvangt dan een machine voor slechts een euro. Maandelijks zal er een tegoed op je klankaccount worden bijgeschreven. Dit kan dan ingezet worden om koffie of andere items aan te kopen. Je kan dit online, in de app of in een winkel doen. Het kan ook gerealiseerd worden door telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Als abonnee ben je honderd procent eigenaar van het apparaat. Abonnementen hebben een looptijd van minstens 12 of 24 maanden. Na die fase kan het lidmaatschap kosteloos worden stopgezet. Tegoed wat niet gebruikt wordt blijft 2 jaar beschikbaar.


Recyclen


Bij Nespresso hechten ze waarde aan het milieu. Daarom wordt er vol ingezet op recycling. Jouw koffierestanten kunnen voor een nieuw leven zorgen. Er wordt aangegeven dat ze voor kwaliteitsproducten zorgen terwijl er ook aandacht is voor de planeet. Deze combinatie gaat volgens het bedrijf goed samen. Je hoeft je niet schuldig te voelen als je een capsule in de machine plaatst. Er is bewust gekozen voor aluminium omhulsels, omdat dat een duurzame optie is. Het materiaal kan oneindig gerecycled worden. Jouw capsule kan jaren later een stukje van een wagen, thermosbeker of tweewieler zijn.


Levering


Je kan je koffie dezelfde dag nog in huis hebben. Dan zal je voor 13:00 uur moeten bestellen. Voor deze snelle service zijn de verzendkosten € 1,90. Er moet wel sprake zijn van een minimale bestelwaarde van € 40,- of minstens 100 capsules. Orders die voor 23:59 uur geplaatst worden zullen de volgende dag uitgeleverd worden. Klanten kunnen gebruik maken van de fiets bezorgservice. Deze dienst is momenteel beschikbaar voor Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag. Het is ook mogelijk om je pakket af te halen. Dit kun je doen bij een van de duizenden afhaalpunten van PostNL of DHL. Je kan ook langsgaan in een boutique.


Klantervaringen


Ben jij al klant bij Nespresso? Drink je de capsules met plezier? Heb je zelf een koffiezetmachine of andere accessoire bij deze organisatie gekocht? Dan horen we graag wat jouw ervaringen zijn. Je kunt deze delen via een review op deze pagina. Je helpt er aan mee dat NederlandReview het grootste platform op het gebied van onafhankelijke bedrijfsreviews kan blijven.


 


 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (4)

Nvt

Service belt niet terug over defecte stoomfunctie. Dit is de derde keer. Nu ineens is het kiezen of delen 35%korting op nieuw apparaat plus 100 cupjes afnemen. (het zou niet om een algemene actie gaan)? Of op eigen kosten de reparatie uitvoeren. Het lijkt me de omgekeerde wereld. Sinds 2008 klant. Ik stop met deze koffie aanbieder!

G

Gijs Gijsbers

10-08-2023

0forum

Creatista uno

Stoomfunctie voor derde x defect! frontoffice is erop gericht mij aan t lijntje te houden door te zeggen dat de backoffice onbereikbaar is. Profi termen zonder enige betekenis. derde x bellen25 min. in de wacht zonder antwoord! Ik zou teruggebeld worden… twee weken gelden start klacht. Klant gerichtheid is ver te zoeken.Service idem! Veel gedoe sinds 2021

G

Gijs Gijsbers

02-08-2023

0forum

Nespresso GRAN LATTISSIMA

Het apparaat heeft tot voor kort prima gewerkt en is nog geen jaar oud. Echter lekt bij spoelen en daardoor slaan de stoppen door. We hebben een ophaal afspraak gemaakt maar dat bleken ze niet goed geregeld te hebben waardoor er een nieuwe latere afspraak gemaakt moest worden. Het apparaat kunnen we dus nu al twee weken niet gebruiken omdat het nu ook op hun service afdeling is. Vandaag gebeld en tot verbazing horen we dat het nog wel een week kan duren of 30 dagen. Gevraagd om een leen apparaat maar dan moeten we 15 euro betalen voordat we die kunnen krijgen. Helaas is de service niet meer wat het geweest is want in het verleden was dit beter geregeld en de communicatie persoonlijker. Personeel is goed opgeleid om te zeggen hoe vervelend het is dat het zo gaat maar dat ze echt hun best doen om het op te lossen. Aan de telefoon voel je al dat je aan het lijntje wordt gehouden en alles erop gericht is om zo min mogelijk te doen aan een snelle en bevredigende oplossing voor de klant. Zeer teleurstellend want ze verkopen alles om koffie te zetten en verkopen de cups maar als het apparaat stuk is begrijpen ze het ongemak maar service is op een laag pitje. Nespresso zou moeten begrijpen dat service de kurk is waar het bedrijf op zou moeten drijven want daar haal je de beste reclame vandaan om meer om te zetten door mond op mond reclame. Ik wens dat Nespresso meer wil investeren in daadwerkelijke service en niet in holle woorden, succes.

A

A.Zwiers-Dekker

21-07-2023

0forum

Machine Creatista Pro

Heb de aller duurste Nespresso machine (daarvoor ook al 1) welke wederom stuk is. Heb al 2x vrij moeten nemen omdat ze deze thuis komen halen maar wordt telkens 1 min voor tijd afgebeld. Beloftes van Nespresso gehad dat ze het anders gaan regelen. Desnoods een nieuwe machine leveren maar dat doen ze dus toch niet. Beloofd dat dag later alsnog de machine opgehaald wordt, lukt wederom niet en wordt nu weer een dag later etc etc... Moedeloos wordt je er van.

S

stephan

12-09-2022

0forum