NIBC
Alle reviewsNIBC
Alle reviews (18)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Spaarrekening
Ontzettend slechte bank.
Houden je geld veel te lang op hun rekening.
Je kunt van een andere rekening dan je tegenrekening geen overboeking doen. Dat wisten we niet. Geld wordt 2 dagen vastgehouden!!!
Verder kun je geen herhaal-betalingsopdrachten doen.
Had op basis van een vergelijkingssite voor deze bank gekozen, maar heb er ontzettende spijt van.Spaarrekening op twee namen
Aanmelding is slecht verlopen ;1 aanmelding is nog steeds niet geactiveerd. Overboekingen van dagen geleden niet zichtbaar op de rekening Kleine bedragen wel maar grote niet Is dit policy? Erg slechte service !
sparen
Uiterst onprofessionele organisatie. Onwaardig om een plaats te hebben in het Nederlandse bankensysteem. Staan klanten niet fatsoenlijk te woord en zijn net slecht geprogrammeerde robots: bijv, op vraag a geven ze het antwoord dat bij vraag k hoort ... Nederlandse wetten en regels lappen ze aan hun laars.
SUPERSLECHTE en ONBETROUWBARE bank ...spaarrekening.
Online spaarrekening openen ging redelijk vlot en er werd goede
veiligheidscontrole uitgevoerd. geld overboeken ging soepel.
Tot nu toe dus tevreden.Spaarrekening
Spaarrekening geopend maar kan niet inloggen , met drie telefoons geprobeerd rood scherm , security attack . Aangegeven telefoonnummer gebeld " we are closed"Geappt geen reactie tot heden.Die spaarrekening wordt waarschijnlijk gesloten voordat ie is geopend
inloggen
me moeder op leeftijd heeft een probleem met inloggen , het verloop tot een oplossing door de bank duurt nu al 5 maanden .
Spaarrekening openen
Alles niet op orde, loopt veel verkeerd en kunnen niet iets aanpassen, komt niet goed over zeker als er iets fout gaat. Verschillende keren contact gehad maar kunnen het niet oplossen.
Spaarrekening
Heb de indruk dat er 1 telefoniste bij de klantenservice zit. Wat een gedoe om een rekening af te sluiten. Tenenkrommend......
hypotheek aanvraag
ik ben half jaar bezig met een hypotheekaanvraag . Elke keer vragen voor een document. Als je geen hypotheek wil verstrekken ,zeg het dan gewoon. Dan kan ik ook verder. Ze houden je aan het lijntje.
NIBC IS GEWOON EEN K.UT BANK.spaarrekening
Spaargeld dagenlang onbereikbaar doordat NIBC niet in staat is de eigen computersystemen te managen.
Chatfunctie zetten ze maar uit. Dat is lekker rustig voor de medewerkers.
+ Telefoniste neemt snel op. Heeft helaas verder niets te melden.
Wat een incompetent zootjeje kan niet eens kijken naar je eigen spaarrekeing omdat ze heel vaak aan het werken zijn aan de site? Ik haal mijn geld er weer af, tenminste als ik weer mijn
eigen rekening kan zien.Opgelost dus!
Zeer teleurgesteld in de klantenservice en de handel en wandel van NIBC DIRECT.
Weer eens een computerstoring! Laten je na een telefonische en schriftelijke opdracht op Vrijdag voor 10:00 uur, rustig op vacantie gaan met €0,00 omdat er volgens de klantenservice een storing was en dat er na 12:00 uur Vrijdagmiddag en in het weekend geen overschrijvingen meer gedaan worden. Wel kreeg ik nog heel ironisch een mailtje met fijne vacantie en alles komt voor elkaar.
Een bittere pil!Hypotheek
Pluspunten zijn er niet. Bij het verkrijgen van de hypotheek in het begin te horen gekregen dat de verkrijgen van een hypotheek geen probleem zou moeten zijn. Dit werd met de tussenpersoon besproken. Uiteindelijk na 40-50 uploads krijg je 10 dagen voor het aflopen van de passeerdatum hypotheek akte dat het niet doorgaat.
Afsluiten spaarrekening
Pluspunten
Ik heb bij de MIBC Bank een spaarrekening geopend en ben daar zeer content mee. Andere Nederlandse Banken zouden daar een voorbeeld aan kunnen nemen.
Mvg enkwartaalspaarrekening met bonus rente
wij hebben bij de NIBC Direct een kwartaalspaarrekening lopen voor de extra bonusrente. Rente is laag, maar dat is overal en hier krijg je tenminste nog iets van rente, met een bonus.
Deposito
Ik wil mijn deposito opheffen omdat ik zonder werk zit en als zzp'er dus zonder inkomen. Heb 3 weken geleden een bewijsstuk aangeleverd maar nog steeds geen reactie. Ze zeggen zelf binnen 5 dagen te reageren maar niet dus.
Spaarrekening
Er wordt een hoge rente gegeven. De aanvraag voor een spaarrekening is eenvoudig en gaat snel.
De servicedesk neemt snel op en geeft heldere antwoorden.nou bij mij anders niet
Had je al aangegeven. Een review site is niet een plek om je frustratie te uiten. Plaats gewoon een goede review met uitleg. Daar hebben anderen ook iets aan. Klagen niet.
nieuwe hypotheek
vreselijke instantie, laten je onnodig wachten en vragen keer op keer allerlei stukken op.
omdat ik een verbouwingsdepot elders had moeten er allerlei extra stukken komen en steeds weer uitstellen, een woning aankopen moet spannend en leuk zijn, deze club heeft mij weken lang laten wachten en mij helemaal zenuwachtig gemaakt,
ik had mijn woning al verkocht en nog geen duidelijke offerte
slecht!Belabberd
4 maanden bezig geweest voor om hypotheek over te laten sluiten naar deze club. Aangezien ik enkele BV's heb, vroegen ze terecht van alles. Maar elke keer als ik alles had aangeleverd waar ik om vroeg, kwamen ze weer met nieuwe stukken die ze wilden hebben. Ze zochten in de KvK en vonden BV's die niet van mij zijn, maar aangezien de naam op die van mij lijkt namen ze aan dat het mijn BV was en vroegen ze daar ook stukken van. Onzorgvuldig!
Alles duurde zo lang dat ik uiteindelijk de eerste documenten weer opnieuw moest aanleveren omdat die inmiddels waren verlopen.
Na 4 maanden heb ik er maar de stekker uitgetrokken, dan maar niet.NiBC verschrikkelijk
NIBC is op het moment een zooitje en laten je als klant maar wachten. Feiten als aflopende ontbindende voorwaarden maakt ze niets uit. Is niet hun probleem krijg je als antwoord.
Zeggen ze dat ze zaterdag 7 april gaan overwerken en ons dossier bovenaan de stapel ligt horen we rond 1300 nog niks en zijn ze onbereikbaar (slechte zaak)
Een hypotheek aanvraag duurt enkele weken en ze vragen de meest onzinnige documenten. Heb je het document aangeleverd beland je hele dossier weer onderop met een verwerkingstijd ban 3-4 dagen om vervolgens weer een document te moeten inleveren. Belachelijk!!
Anderen bekeken ook

Voor sommige zaken is het verstandig je te laten adviseren door de consumenten voor jou. Hier lees je beoordelingen en reviews van ervaringen van (...

Wat zeggen anderen over Bigbank? Wat zijn hun ervaringen? Bigbank is opgericht in 1992 in Estland. Ze hebben zich gespecialiseerd in deposito&rsquo...

Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen van dit bedrijf? Kredietconcurrent.nl is een bedrijf wat bemiddeld bij het geld lenen, waaronder een doorlop...

Als je een MKB onderneming hebt of wilt starten, komt het nogal eens voor dat je kapitaal nodig hebt om te kunnen investeren. Als je geen voorraad ...
Dat kan beter!
Luister naar klanten die je voor gingen
0VZpNhDW 4wI55e b4Rj2 EzJgXd Ru80 www.google.com/87554