ABN AMRO Credit Card & Betaalpakket
Alle reviewsABN AMRO Credit Card & Betaalpakket
Alle reviews (22)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
ICS ABN
Gebruikersonvriendelijk en waardeloze App. Nooit meer ICS.
credit card
Retarded service. Before they send you the card you need to choose a pin, you only have 6 days for this after that they choose a random pin and you can nerver change it! How stupid is that?
Crypto
I was really bitter after investing a lot in this site. I have being a victim of these fake brokers, then my money started going down the drain till i was left with only the bonus they said i couldn't withdraw until i fund my account again. Not one dollar was left. I was very determined to get my money back so I got a review on swiftrecovery001at gmail dot com who help me recover my money without any upfront.
ICS Abn Amro Credit Card
Waardeloze service!!! Mijn kaart is, zonder dat ik hier van ICS bericht over heb gehad, gesloten (niet eens geblokkeerd, maar gesloten). Hier moest ik zelf op een hele rare manier achter komen, namelijk doordat ik mijn credit card niet meer kon gebruiken (inclusief positieve saldo waar ik niet meer bij kon). De reden, zoals ICS aangaf (nadat ik de klantenservice op heb gebeld; ICS heeft op geen enkele manier met mij hierover gecommuniceerd), zou wegens mijn "betaalgedrag" en dat ik recent een verhoging van limiet heb aangevraagd (die belachelijk laag, nog op een studentenlimiet van 1000 euro gebaseerd op 8 jaar geleden stond, wat niet in verhouding is met mijn huidige netto salaris).
Nu kijk ik terug naar mijn maandelijkse ICS afschrijvingen, waarbij ik elke maand netjes heb betaald, inclusief 1 week geleden. Let wel, ik had juist een positief saldo, ICS is mij geld verschuldigd.
Ik vind het heel raar dat ik op deze manier behandeld wordt als klant, dat ik ten onrechte verdacht wordt gemaakt, terwijl ik al zo lang klant ben van ICS Abn Amrbo Credit Card. Daarnaast heb ik een prima salaris als arts, nooit lang openstaand saldo gehad. Ik vind de gang van zaken bijzonder vreemd, en wil niet eens meer een ICS creditcard hebben. Er zijn veel betere credit card maatschappijen, met daarnaast een talloos betere klantenservice. Nooit meer ICS voor mij. Ze behandelen klanten als verachten, gebaseerd op oude algoritmes, zonder dat klanttevredenheid voorop wordt gesteld.
/
Never again ICS For me! They treat clients with suspicion, based on (outdated) algorithms, without putting client satisfaction first. Way to get rid of customers.Verzekeringen
Waardeloze service!
creditcard
kaart verloren
goede service tot .....
versturen
kaart ligt op verkeerd adres
IK moet er achteraan
opzeggen kan
MAAND opzegtermijn
nou jaaaa
waardeloos !ICS ABN AMRO CREDITCARD
Ik heb al jaren een ABN AMRO creditcard. nooit geen problemen gehad, tot het moment dat ik een verhoging aan heb gevraagd. dit kwam tegelijk met de aanschaf van een nieuwe auto (persoonlijke financiering voor aangevraagd). nog nooit problemen gehad met betalen of iets dergelijks, ineens werd mijn creditcard stopgezet. Contact gehad om de situatie toe te lichten, maar er is totaal geen bewegingsruimte. resultaat; beëindiging creditcard. Ik heb meerdere maandelijkse betalingen op deze card lopen maar er wordt totaal niet naar de uitleg van de klant geluisterd, en nu kom ik hierdoor de komende maand in de penarie. ICS bedankt! Ik zal nooit van mijn leven meer een card aanvragen hier, wat een flut organisatie en de allerslechtse klantbehandeling die ik ooit heb meegemaakt
Tevreden
Doet alles wat het moet doen.
Ik heb de kaart genomen omdat ik al een rekening had lopen bij de ABN en tevreden ben over de diensten. Ze zijn vriendelijk als je ze nodig hebt en de prijzen zijn redelijk.Tevreden klant bij betrouwbare bank
Ik ben een tevreden klant bij ABN. Op hun kantoren word je altijd vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen, wat het probleem ook is. Mijn rekening bij een andere bank heb ik opgezegd omdat daar de service heel wat minder was. Zeker voor bankzaken vind ik het van belang een goede betrouwbare bank te gebruiken, voor mij is dat ABN. Ik zit hier al jaren en heb geen klachten.
Waardeloze klantenservice
Een prima kaart waarmee ik weinig problemen ken. Bij gebruik in het buitenland nog nooit problemen gehad, maar alleen voor vakantiegebruik. Helaas is op de klantenservice meer aan te merken: trage reacties, probleem terug leggen bij de klant ipv meedenken en een concrete oplossing zoeken. Na mijn laatste mail zelfs helemaal geen reactie meer ontvangen. Ik zit inmiddels al bijna een maand met een reservering van 700 euro die al 3,5 week geleden opgeheven had moeten zijn. Het inlevingsvermogen met opmerkingen zoals: wat vervelend voor u, etc. daar zijn ze de beste in om dat soort dingen te schrijven. Echter een oplossing bieden, of meedenken over een oplossing is teveel gevraagd. Het probleem wordt telkens weer teruggeschoven richting de andere partij. De kaart werkt prima, maar als klant met een vraag hoef je niet de illusie te hebben dat je serieus genomen wordt.
Goed mee betaald in diverse landen
Deze kaart meerdere malen meegenomen op vakantie, naar verschillende landen, waaronder in Europa, Noord-Amerika en Azië. Overal altijd gewoon goed kunnen betalen, dekking is telkens goed, zonder problemen.
Veel storingen
Ik zou deze credit card niet nog een keer bestellen. Ik gebruik deze nu regelmatig omdat ik tijdelijk in het buitenland zit, en heb de afgelopen maand alleen al meer dan 4 keer geen betaling kunnen doen en dus met een probleem gezeten omdat de ABN AMRO Credit Card een storing had. Ik heb elke keer gecheckt of dit probleem aan mijn limiet lag of niet, maar telkens bleek de website er op dat moment ook uit te liggen en bleek achteraf dat ik wel genoeg geld op mijn rekening had. De enige reden dat ik geen 1 ster heb gegeven is omdat, mocht je kaart gestolen worden, deze wel meteen geblokkeerd kan worden en je snel een nieuwe ontvangt.
Niet aan te raden als je van plan bent deze vaker in het buitenland te gebruiken en niet graag met een betaalprobleem zit wanneer ze daar alleen creditcards accepteren (bijv. in de USA).ABN credit card
Al jaren in bezit van een ABN AMRO Credit Card. Ooit voor deze kaart gekozen omdat we al bij deze bank zaten. De service is altijd goed gebleken, zowel telefonisch als in de fysieke winkels van ABN: keurig en goed onderlegd personeel die je echt verder helpen als er iets mis mocht zijn.
Daarnaast is onze kaart altijd overal geaccepteerd, wat toch het belangrijkste is dat zo'n kaart moet doen. Veel in het buitenland gereisd, nooit problemen gehad.ABN AMRO credit card op reis
Wij nemen de ABN AMRO credit card vaak mee op reis en telkens weer blijkt daarmee betalen handiger en veiliger dan met pinpas of zelfs met contant. Vaak ook goedkoper, beetje afhankelijk van het land. De kaart werkt gewoon als een VISA en wij hebben nog nooit meegemaakt dat onze credit card niet werd geaccepteerd, hoogstens dat je hem een paar keer extra moet invoeren voordat het apparaat hem pakt.
credit card goedkoper dan pinnen in Verenigde Staten
Op reis geweest in de Verenigde Staten en bijna overal betaal met onze credit card van ABN Amro.
Handiger en goedkoper dan met contant geld betalen, want pinnen is duur.
Wel irritant dat de chip veel werd geweigerd, die werd niet goed gelezen.
Maar gelukkig deed in al die gevallen dan telkens de magneetstrip het wel prima.
Prima kaart, vooral op reis erg handig.Master credit card van ABN Amro
Wij hebben al jaren een ABN AMRO Credit Card. Werkt via ICS en alles gaat eigenlijk gewoon prima. Het is gewoon een mastercard, je kan er daardoor overal mee betalen. Ook in het buitenland.
Fijn is ook dat het achteraf betalen is, dat geeft toch een veiliger gevoel.
En er zit ook geen rente op, dat is wel soms bij andere credit cards zo.
Oh en we hebben de kaart nog gratis bij een rekening ook.
Bovendien zijn ze altijd zeer keurig en vriendelijk aan de telefoon.
Prima bedrijf, prima credit card.VISA card
Ik heb al jaren een VISA card een jaar geleden heb ik alles afbetaald. Nu nam ik weer geld op dat kon zo maar nu achteraf kan in niet gespreid betalen omdat ik nu uitzendkracht ben. Ik vind het schande dat ze mij gewoon geld op laten nemen zonder vooraf te checken voor draagkrachtig te zijn. Ik heb 3 keer moeten bellen over de aanvraag moest inkomstenformulier op sturen voordat ik die had werd het afgekeurd omdat ik uitzendkracht ben en mijn man niet draagkrachtig genoeg is. Niemand zegt dus als je belt over dat ik uitzendkracht ben dat het niet kan en ik begrijp niet waarom ik zoveel geld kan opnemen zonder dat ze eerst kijken of je het kan lenen. In de voorwaarden staat dat het een doorlopend krediet is nau dan moet je altijd van tevoren checken en niet eerst geld geven en dan daarna checken klopt niet daarom komen veel mensen in de problemen. Ik vind het schande hier ze hier mee omgaan.
Pantoman je werkt zeker bij de bank want het gaat niet om mij ik kan het wel terug betalen hoor.
Toevallig staat het vandaag in de krant dat veel jonge mensen en oudere heel veel schuld hebben hoe komt dat door dat je makkelijk geld kan krijgen vooral bij VISA card als er eerst gevraagd word naar iemands inkomen dan kan je bepalen of je kan lenen. Daar ben in kwaad over het gaat te gemakkelijk. Dus deze reviews is terecht.kaart geblokkeerd
normaliter altijd maandelijks de betalingen gedaan met mijn cc direct terugbetaald, maar de app kwam won en verloor. Als je op de app van ICS kijkt wordt er aangegeven dat je een bedrag mag betalen, je mag zelf weten hoeveel, maar ze geven wel een minimum aan. Als je net voor je gezin vluchten en treinen aan het boeken bent in Thailand waar je alleen met je CC kan betalen, werkt deze niet, na diverse keren proberen, saldo checken, betaling doen, nog steeds niet.Gebeld naar de mensen van ICS met name afdeling waar ik contact mee had, zo onaardig koud, arrogant, nee meneer uw kaart heeft een blokkade. Ik had de betaling van juni op 21 juni moeten doen en ze hadden hem binnen op 1 juli de app doet er ook 4 tot 5 dagen over vordat het bedrag van je abn naar je CC is overgemaakt, is iets wat ook in seconden kan in deze tijd met de huisige technike, maar oke. De dame vertelde me even snel dat ik altijd het volledige bedrag wat ik gebruikt had terug moest betalen, zal vast in de kleine letter staan, maar 6 maanden lang geen melding of wat dan ook over gehad. Dus ik betaalde af en toe het advies bedrag, af en toe het volledige bedrag. Nee het advies bedrag is het bedrag wat je mag storten als je die maand denkt extra je CC nodig te hebben, zodat je meer ruimte hebt dan je limiet..... oooh ja nee heel duidelijk. Maar nog steeds 6 maanden lang geen melding gehad dat ik de rekening volledig moest aanvullen, Goed zei ik, ik heb net 2 betalingen gedaan en inmiddels het volledige bedrag aangevuld, dus wanneer gaat de blokkade er af. De blokkade gaat er NOOIT meer af....... say what? Niet communiceren alles een beetje laten gaan en vervolgens dit?
Shame on you ICS en ABNTevreden over ABN Amro
Een paar weken geleden overgestapt naar deze bank. Zat voorheen bij een andere bank, maar deze verdween meer en meer uit het straatbeeld. Hierdoor moest ik bij problemen een heel stuk reizen en ik ben niet zo mobiel. Bij ABN Amro heb ik veel meer mogelijkheden en heb dan ook geen spijt van de overstap.Dat komt ook doordat de tarieven allemaal een stuk gunstiger zijn dan ik gewend was en bovendien is de rente op mijn spaarrekening aantrekkelijker dan bij mijn vorig bank. Ik ben zeer positief.
Voelt toch wat ongemakkelijk
Had een kaart van ABN Amro aangevraagd. De kaart wordt geleverd door ICS (International Card Services). Nu is dat nog niet echt een probleem, want je kan er gewoon overal mee betalen. Het is inderdaad Mastercard en dat wordt overal geaccepteerd (behalve in Nederland, wat overigens ook totaal belachelijk is, maar dat is een ander verhaal!)
Nu gebruik ik de kaart niet heel veel, maar ik krijg wel iedere keer een afschijving van ICS. Dat halen ze gelijk van mn CC af. Dus ik iriteerde me daaraan, want in sommige maanden gebruik ik de kaart niet eens. Later bleek dat dit gewoon de bijdragen voor mijn kaart waren. Ik dacht dat dit in een keer af werd geboekt, maar daar deden ze dus een paar keer over. Hadden ze iets duidelijker kunnen communiceren!
Anderen bekeken ook

Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen van dit bedrijf? Kredietconcurrent.nl is een bedrijf wat bemiddeld bij het geld lenen, waaronder een doorlop...

Geld lenen is soms een noodzakelijk kwaad, maar het kan gelukkig ook aangenaam verlopen bij een betrouwbare kredietverlener. Maar is dat hier ook h...

Als je een MKB onderneming hebt of wilt starten, komt het nogal eens voor dat je kapitaal nodig hebt om te kunnen investeren. Als je geen voorraad ...

Het lijkt voor sommige MKB-ondernemers onmogelijk om een kortlopend krediet af te sluiten. Veel banken kijken naar het gehele financiële verle...
Louise, dit is toch supergek dat je hier boos over bent? Je moet gewoon niet uitgeven wat je niet hebt. Daar ben je toch zelf verantwoordelijk voor. Je gaat het bedrijf toch geen slechte review voor geven voor je eigen stomme fouten??