normaliter altijd maandelijks de betalingen gedaan met mijn cc direct terugbetaald, maar de app kwam won en verloor. Als je op de app van ICS kijkt wordt er aangegeven dat je een bedrag mag betalen, je mag zelf weten hoeveel, maar ze geven wel een minimum aan. Als je net voor je gezin vluchten en treinen aan het boeken bent in Thailand waar je alleen met je CC kan betalen, werkt deze niet, na diverse keren proberen, saldo checken, betaling doen, nog steeds niet.Gebeld naar de mensen van ICS met name afdeling waar ik contact mee had, zo onaardig koud, arrogant, nee meneer uw kaart heeft een blokkade. Ik had de betaling van juni op 21 juni moeten doen en ze hadden hem binnen op 1 juli de app doet er ook 4 tot 5 dagen over vordat het bedrag van je abn naar je CC is overgemaakt, is iets wat ook in seconden kan in deze tijd met de huisige technike, maar oke. De dame vertelde me even snel dat ik altijd het volledige bedrag wat ik gebruikt had terug moest betalen, zal vast in de kleine letter staan, maar 6 maanden lang geen melding of wat dan ook over gehad. Dus ik betaalde af en toe het advies bedrag, af en toe het volledige bedrag. Nee het advies bedrag is het bedrag wat je mag storten als je die maand denkt extra je CC nodig te hebben, zodat je meer ruimte hebt dan je limiet..... oooh ja nee heel duidelijk. Maar nog steeds 6 maanden lang geen melding gehad dat ik de rekening volledig moest aanvullen, Goed zei ik, ik heb net 2 betalingen gedaan en inmiddels het volledige bedrag aangevuld, dus wanneer gaat de blokkade er af. De blokkade gaat er NOOIT meer af....... say what? Niet communiceren alles een beetje laten gaan en vervolgens dit?
Shame on you ICS en ABN
Louise, dit is toch supergek dat je hier boos over bent? Je moet gewoon niet uitgeven wat je niet hebt. Daar ben je toch zelf verantwoordelijk voor. Je gaat het bedrijf toch geen slechte review voor geven voor je eigen stomme fouten??