ABN AMRO Credit Card & Betaalpakket

7.1

Bestellen

6

Service

5.9

Prijs

6.4

Levering

60.9%

Zou hier weer kopen

ABN AMRO Credit Card & Betaalpakket

Wilt u graag weten wat anderen over de Abn Amro Credit Card zeggen? Lees dan de reviews, meningen en beoordelingen op Abn Amro Credit Card. Het is goed om te zien wat anderen zeggen om zo een duidelijke mening te vormen over dit bedrijf. Bij De Abn Amro kunt u natuurlijk terecht voor meerdere zaken. Denk hierbij aan: 

-    sparen
-    beleggen
-    geld lenen
-    doorlopend krediet
-    persoonlijke lening
-    senioren lening

Over de Abn Amro Credit Card

Over de Abn Amro Credit Card zijn een aantal zaken te zeggen. Ten eerste is het de Abn Amro Bank NV welke voor particuliere klanten de creditcards van International Card Services BV aanbiedt. De Abn Amro krijgt een vergoeding voor haar bemiddeling van de International Card Services. De Abn Amro is de partij welke adviseert in het aanbod van wat ze aanbieden. De International Card Services is een volledige dochter van de Abn Amro bank. 

Een creditcard is ideaal om mee in het buitenland uw rekening te betalen. U kunt wereldwijd gemakkelijk en snel betalen. Er zijn geen extra kosten als u de credit card in combinatie met uw betaalpakket heeft. U kunt er gemakkelijk geld mee opnemen in een van de bijna een miljoen geldautomaten over de hele wereld. 

De diensten van Abn Amro Credit Card

Er zijn twee soorten creditcards bij de Abn Amro bank. Zo is er een normale creditcard en ook een Gold card. De Gold card is wat uitgebreider dan de normale creditcard en kent een hogere limiet. Om in aanmerking te komen voor een creditcard moet u wel een inkomen hebben.   

Klachten over de Abn Amro Credit Card?

Als u een tip, opmerking, compliment of klacht heeft dan kunt u per email, telefonisch en ook per post contact opnemen met hun. Het is natuurlijk ook mogelijk om naar een filiaal van de Abn Amro Bank te gaan om daar uw ongenoegen te uiten. Kies ervoor om uw emoties hierbij thuis te laten en uzelf te focussen op de klacht. De Abn Amro Credit Card zal vervolgens naar behoren uw klacht in behandeling nemen en ook afwikkelen. 

Uw mening over Abn Amro Credit Card

Bent u bekend met de Abn Amro Credit Card? Hebt u er een gehad of heeft u er nog steeds een? Dan is het goed om uw mening over hun op NederlandReview te delen. NederlandReview verzamelt beoordelingen van bedrijven en organisaties om hun klanten zo te helpen om een beter oordeel te kunnen vellen. Een oordeel gebaseerd op ervaringen van andere klanten. 


Een creditcard van ABN AMRO een goed idee? Lees ervaringen van creditcard houders die u voorgingen. Bekijk voordelen, nadelen en acties van deze kaart

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (23)

ABN amro coldcard

Perfecte service, ik had wat problemen (zelf gecreëerd) met de creditcard. Ik werd binnen 1 minuut geholpen telefonisch! geen lange wachtrijen of iets dergelijks. Een Top service!

V

Vincent

11-07-2023

0forum

ICS ABN

Gebruikersonvriendelijk en waardeloze App. Nooit meer ICS.

B

Bas

05-06-2023

0forum

credit card

Retarded service. Before they send you the card you need to choose a pin, you only have 6 days for this after that they choose a random pin and you can nerver change it! How stupid is that?

G

Gustavo

09-05-2023

0forum

Crypto

I was really bitter after investing a lot in this site. I have being a victim of these fake brokers, then my money started going down the drain till i was left with only the bonus they said i couldn't withdraw until i fund my account again. Not one dollar was left. I was very determined to get my money back so I got a review on swiftrecovery001at gmail dot com who help me recover my money without any upfront.

B

Ben

18-03-2023

0forum

ICS Abn Amro Credit Card

Waardeloze service!!! Mijn kaart is, zonder dat ik hier van ICS bericht over heb gehad, gesloten (niet eens geblokkeerd, maar gesloten). Hier moest ik zelf op een hele rare manier achter komen, namelijk doordat ik mijn credit card niet meer kon gebruiken (inclusief positieve saldo waar ik niet meer bij kon). De reden, zoals ICS aangaf (nadat ik de klantenservice op heb gebeld; ICS heeft op geen enkele manier met mij hierover gecommuniceerd), zou wegens mijn "betaalgedrag" en dat ik recent een verhoging van limiet heb aangevraagd (die belachelijk laag, nog op een studentenlimiet van 1000 euro gebaseerd op 8 jaar geleden stond, wat niet in verhouding is met mijn huidige netto salaris). Nu kijk ik terug naar mijn maandelijkse ICS afschrijvingen, waarbij ik elke maand netjes heb betaald, inclusief 1 week geleden. Let wel, ik had juist een positief saldo, ICS is mij geld verschuldigd. Ik vind het heel raar dat ik op deze manier behandeld wordt als klant, dat ik ten onrechte verdacht wordt gemaakt, terwijl ik al zo lang klant ben van ICS Abn Amrbo Credit Card. Daarnaast heb ik een prima salaris als arts, nooit lang openstaand saldo gehad. Ik vind de gang van zaken bijzonder vreemd, en wil niet eens meer een ICS creditcard hebben. Er zijn veel betere credit card maatschappijen, met daarnaast een talloos betere klantenservice. Nooit meer ICS voor mij. Ze behandelen klanten als verachten, gebaseerd op oude algoritmes, zonder dat klanttevredenheid voorop wordt gesteld. / Never again ICS For me! They treat clients with suspicion, based on (outdated) algorithms, without putting client satisfaction first. Way to get rid of customers.

R

Renate

02-02-2023

0forum

Verzekeringen

Waardeloze service!

A

Alexander van der vegte

26-11-2022

0forum

creditcard

kaart verloren goede service tot ..... versturen kaart ligt op verkeerd adres IK moet er achteraan opzeggen kan MAAND opzegtermijn nou jaaaa waardeloos !

J

j

10-08-2022

0forum

ICS ABN AMRO CREDITCARD

Ik heb al jaren een ABN AMRO creditcard. nooit geen problemen gehad, tot het moment dat ik een verhoging aan heb gevraagd. dit kwam tegelijk met de aanschaf van een nieuwe auto (persoonlijke financiering voor aangevraagd). nog nooit problemen gehad met betalen of iets dergelijks, ineens werd mijn creditcard stopgezet. Contact gehad om de situatie toe te lichten, maar er is totaal geen bewegingsruimte. resultaat; beëindiging creditcard. Ik heb meerdere maandelijkse betalingen op deze card lopen maar er wordt totaal niet naar de uitleg van de klant geluisterd, en nu kom ik hierdoor de komende maand in de penarie. ICS bedankt! Ik zal nooit van mijn leven meer een card aanvragen hier, wat een flut organisatie en de allerslechtse klantbehandeling die ik ooit heb meegemaakt

M

Mark

16-06-2022

0forum

Tevreden

Doet alles wat het moet doen. Ik heb de kaart genomen omdat ik al een rekening had lopen bij de ABN en tevreden ben over de diensten. Ze zijn vriendelijk als je ze nodig hebt en de prijzen zijn redelijk.

A

Antonie de Bruin

08-01-2019

0forum

Tevreden klant bij betrouwbare bank

Ik ben een tevreden klant bij ABN. Op hun kantoren word je altijd vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen, wat het probleem ook is. Mijn rekening bij een andere bank heb ik opgezegd omdat daar de service heel wat minder was. Zeker voor bankzaken vind ik het van belang een goede betrouwbare bank te gebruiken, voor mij is dat ABN. Ik zit hier al jaren en heb geen klachten.

F

F. Jantzen

14-11-2018

0forum

Waardeloze klantenservice

Een prima kaart waarmee ik weinig problemen ken. Bij gebruik in het buitenland nog nooit problemen gehad, maar alleen voor vakantiegebruik. Helaas is op de klantenservice meer aan te merken: trage reacties, probleem terug leggen bij de klant ipv meedenken en een concrete oplossing zoeken. Na mijn laatste mail zelfs helemaal geen reactie meer ontvangen. Ik zit inmiddels al bijna een maand met een reservering van 700 euro die al 3,5 week geleden opgeheven had moeten zijn. Het inlevingsvermogen met opmerkingen zoals: wat vervelend voor u, etc. daar zijn ze de beste in om dat soort dingen te schrijven. Echter een oplossing bieden, of meedenken over een oplossing is teveel gevraagd. Het probleem wordt telkens weer teruggeschoven richting de andere partij. De kaart werkt prima, maar als klant met een vraag hoef je niet de illusie te hebben dat je serieus genomen wordt.

T

Tom Mantel

05-04-2018

0forum

Goed mee betaald in diverse landen

Deze kaart meerdere malen meegenomen op vakantie, naar verschillende landen, waaronder in Europa, Noord-Amerika en Azië. Overal altijd gewoon goed kunnen betalen, dekking is telkens goed, zonder problemen.

P

Paul Dijkstra

16-12-2017

0forum

Veel storingen

Ik zou deze credit card niet nog een keer bestellen. Ik gebruik deze nu regelmatig omdat ik tijdelijk in het buitenland zit, en heb de afgelopen maand alleen al meer dan 4 keer geen betaling kunnen doen en dus met een probleem gezeten omdat de ABN AMRO Credit Card een storing had. Ik heb elke keer gecheckt of dit probleem aan mijn limiet lag of niet, maar telkens bleek de website er op dat moment ook uit te liggen en bleek achteraf dat ik wel genoeg geld op mijn rekening had. De enige reden dat ik geen 1 ster heb gegeven is omdat, mocht je kaart gestolen worden, deze wel meteen geblokkeerd kan worden en je snel een nieuwe ontvangt. Niet aan te raden als je van plan bent deze vaker in het buitenland te gebruiken en niet graag met een betaalprobleem zit wanneer ze daar alleen creditcards accepteren (bijv. in de USA).

P

Perrine

17-10-2017

0forum

ABN credit card

Al jaren in bezit van een ABN AMRO Credit Card. Ooit voor deze kaart gekozen omdat we al bij deze bank zaten. De service is altijd goed gebleken, zowel telefonisch als in de fysieke winkels van ABN: keurig en goed onderlegd personeel die je echt verder helpen als er iets mis mocht zijn. Daarnaast is onze kaart altijd overal geaccepteerd, wat toch het belangrijkste is dat zo'n kaart moet doen. Veel in het buitenland gereisd, nooit problemen gehad.

L

Lester

01-05-2017

0forum

ABN AMRO credit card op reis

Wij nemen de ABN AMRO credit card vaak mee op reis en telkens weer blijkt daarmee betalen handiger en veiliger dan met pinpas of zelfs met contant. Vaak ook goedkoper, beetje afhankelijk van het land. De kaart werkt gewoon als een VISA en wij hebben nog nooit meegemaakt dat onze credit card niet werd geaccepteerd, hoogstens dat je hem een paar keer extra moet invoeren voordat het apparaat hem pakt.

J

Janco Stol

17-12-2016

0forum

credit card goedkoper dan pinnen in Verenigde Staten

Op reis geweest in de Verenigde Staten en bijna overal betaal met onze credit card van ABN Amro. Handiger en goedkoper dan met contant geld betalen, want pinnen is duur. Wel irritant dat de chip veel werd geweigerd, die werd niet goed gelezen. Maar gelukkig deed in al die gevallen dan telkens de magneetstrip het wel prima. Prima kaart, vooral op reis erg handig.

W

wij op reis

05-12-2016

0forum

Master credit card van ABN Amro

Wij hebben al jaren een ABN AMRO Credit Card. Werkt via ICS en alles gaat eigenlijk gewoon prima. Het is gewoon een mastercard, je kan er daardoor overal mee betalen. Ook in het buitenland. Fijn is ook dat het achteraf betalen is, dat geeft toch een veiliger gevoel. En er zit ook geen rente op, dat is wel soms bij andere credit cards zo. Oh en we hebben de kaart nog gratis bij een rekening ook. Bovendien zijn ze altijd zeer keurig en vriendelijk aan de telefoon. Prima bedrijf, prima credit card.

T

T. Hendriks

28-09-2016

0forum

VISA card

Ik heb al jaren een VISA card een jaar geleden heb ik alles afbetaald. Nu nam ik weer geld op dat kon zo maar nu achteraf kan in niet gespreid betalen omdat ik nu uitzendkracht ben. Ik vind het schande dat ze mij gewoon geld op laten nemen zonder vooraf te checken voor draagkrachtig te zijn. Ik heb 3 keer moeten bellen over de aanvraag moest inkomstenformulier op sturen voordat ik die had werd het afgekeurd omdat ik uitzendkracht ben en mijn man niet draagkrachtig genoeg is. Niemand zegt dus als je belt over dat ik uitzendkracht ben dat het niet kan en ik begrijp niet waarom ik zoveel geld kan opnemen zonder dat ze eerst kijken of je het kan lenen. In de voorwaarden staat dat het een doorlopend krediet is nau dan moet je altijd van tevoren checken en niet eerst geld geven en dan daarna checken klopt niet daarom komen veel mensen in de problemen. Ik vind het schande hier ze hier mee omgaan.

L

Louise

13-09-2016

2forum

kaart geblokkeerd

normaliter altijd maandelijks de betalingen gedaan met mijn cc direct terugbetaald, maar de app kwam won en verloor. Als je op de app van ICS kijkt wordt er aangegeven dat je een bedrag mag betalen, je mag zelf weten hoeveel, maar ze geven wel een minimum aan. Als je net voor je gezin vluchten en treinen aan het boeken bent in Thailand waar je alleen met je CC kan betalen, werkt deze niet, na diverse keren proberen, saldo checken, betaling doen, nog steeds niet.Gebeld naar de mensen van ICS met name afdeling waar ik contact mee had, zo onaardig koud, arrogant, nee meneer uw kaart heeft een blokkade. Ik had de betaling van juni op 21 juni moeten doen en ze hadden hem binnen op 1 juli de app doet er ook 4 tot 5 dagen over vordat het bedrag van je abn naar je CC is overgemaakt, is iets wat ook in seconden kan in deze tijd met de huisige technike, maar oke. De dame vertelde me even snel dat ik altijd het volledige bedrag wat ik gebruikt had terug moest betalen, zal vast in de kleine letter staan, maar 6 maanden lang geen melding of wat dan ook over gehad. Dus ik betaalde af en toe het advies bedrag, af en toe het volledige bedrag. Nee het advies bedrag is het bedrag wat je mag storten als je die maand denkt extra je CC nodig te hebben, zodat je meer ruimte hebt dan je limiet..... oooh ja nee heel duidelijk. Maar nog steeds 6 maanden lang geen melding gehad dat ik de rekening volledig moest aanvullen, Goed zei ik, ik heb net 2 betalingen gedaan en inmiddels het volledige bedrag aangevuld, dus wanneer gaat de blokkade er af. De blokkade gaat er NOOIT meer af....... say what? Niet communiceren alles een beetje laten gaan en vervolgens dit? Shame on you ICS en ABN

E

Ewout Nijland

01-07-2016

0forum

Tevreden over ABN Amro

Een paar weken geleden overgestapt naar deze bank. Zat voorheen bij een andere bank, maar deze verdween meer en meer uit het straatbeeld. Hierdoor moest ik bij problemen een heel stuk reizen en ik ben niet zo mobiel. Bij ABN Amro heb ik veel meer mogelijkheden en heb dan ook geen spijt van de overstap.Dat komt ook doordat de tarieven allemaal een stuk gunstiger zijn dan ik gewend was en bovendien is de rente op mijn spaarrekening aantrekkelijker dan bij mijn vorig bank. Ik ben zeer positief.

G

gast

09-03-2016

0forum