Wijnvoordeel.nl

5.3

Bestellen

4.5

Service

5.3

Prijs

4.8

Levering

25%

Zou hier weer kopen

Wijnvoordeel.nl

Voor het vinden van een lekkere wijn hoef je tegenwoordig de deur niet meer uit. Geen gezeul met een volle doos met flessen, en op je gemak een wijn uitkiezen naar jouw smaak. Dit wordt onder andere mogelijk gemaakt door Wijnvoordeel.nl. Wat consumenten die al klant zijn (geweest) bij dit bedrijf vinden van de kwaliteit, service en prijzen vinden lees je hier op NederlandReview.


Over Wijnvoordeel.nl

In 1999 begon Wijnvoordeel.nl op een zolderkamer. De oprichter van het bedrijf wilde graag iets op het internet doen, en besloot om van zijn hobby zijn werk te maken. Als wijnliefhebber werd als snel de keuze voor wijn gemaakt. Inmiddels is de website doorontwikkeld en werkt er een team van mensen in het bedrijf aan de missie: ‘gerenommeerde wijnen tegen spectaculair lage prijzen aanbieden’. Dankzij een scherp inkoopbeleid en een efficiënte bedrijfsvoering, geen fysieke winkels bijvoorbeeld, kunnen zij dit realiseren.




Diensten

Bij Wijnvoordeel.nl kun je online wijnen bestellen uit het ruime assortiment van meer dan 400 verschillende soorten. De wijnen komen uit alle toonaangevende wijngebieden over de hele wereld. Het assortiment in de webwinkel is in de volgende artikelcategorieën verdeeld:

  • Aanbiedingen
  • Top 10
  • Rode wijn
  • Witte wijn
  • Rosé
  • Mousserende wijn
  • Port
  • Proefpakketten*
  • Vaste lage prijs
  • Cadeaus
  • Abonnementen*
  • Contact

Ook is het mogelijk om via een zoekoptie zelf je favoriete wijn te zoeken via verschillende criteria zoals het land van herkomst, de regio, het druivenras, etc. Wanneer je de wijn hebt gevonden die je wilt bestellen, dan kun je die in de webshop afrekenen met iDeal, Creditcard, PayPal, VVV Giftcard of per factuur. De verzendkosten voor de bestelling zijn bij betaling vooraf met iDeal vanaf € 50,- gratis. Bij bestellingen op factuur wordt vanaf € 120,- gratis thuisbezorgd. In de overige gevallen zijn de verzendkosten € 5,95. Over het algemeen geldt: vandaag besteld is morgen in huis. (Op werkdagen)


*Proefpakketten en abonnementen

Wanneer je graag een nieuwe wijn wilt proeven, maar niet meteen een volle doos van één soort wilt bestellen, kun je ook kiezen uit één van de vijftig proefpakketten. Deze worden op basis van één overeenkomst zoals land, streek, thema of druif samengesteld. Je kunt ook een abonnement op je favoriete wijn nemen bij Wijnvoordeel.nl. Dan krijg je periodiek (naar keuze 4, 6 of 12 keer per jaar) zes flessen van je favoriete soort voor de scherpste prijs gratis bezorgd. Dit abonnement kun je altijd weer opzeggen, zonder opzegtermijn.


Klachten

Wanneer de wijn niet voldoet aan de verwachtingen dan kun je deze bij Wijnvoordeel.nl kosteloos retourneren. Neem binnen 14 dagen contact op met de klantenservice zodat er een dag gekozen kan worden wanneer PostNL de wijn bij jou thuis kan ophalen. Je kunt kiezen voor een andere wijn of de terugbetaling van je bestelling (incl. verzendkosten) Voor overige klachten kun je het online formulier invullen of je kunt de klacht voorleggen bij het het ODR platform van de Europese Commissie. Je krijgt binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie. Bovendien kan de klacht ook worden voorgelegd aan de geschillencommissie Thuiswinkel via www.sgc.nl.


Laat hier ook jouw review achter!

Heb jij ervaring in het bestellen bij deze webshop? Vertel ons dan wat jouw ervaringen waren, was je tevreden of juist niet en waarom? Zo helpen wij elkaar!


Kun je bij Wijnvoordeel.nl zonder hoofdpijn een lekkere wijn bestellen? Of is het bestelproces erg lastig en valt de prijs/kwaliteitverhouding tegen?

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (8)

Wijn

koop niet van deze site. bekijk de vele negatieve reacties op Facebook voordat je bestelt!! Het zijn dieven. ze zeggen dat ze het pakket hebben afgeleverd terwijl ik niets heb ontvangen en ze willen niets doen! het zal bijna 1 maand geleden zijn dat ik heb betaald zonder ooit iets te ontvangen.

J

Jennifer

15-06-2023

0

Wijn

Ik probeer al 3 weken zure wijn terug te sturen op basis van hun retour en proefgarantie. Ze zijn al 2 keer niet komen opdagen op de beloofde dag, willen niet terugbetalen, doen er weken over om mails te beantwoorden en nemen de telefoon gewoon niet op.

W

Walter

20-05-2022

0

les vieux ormes

Op internet kan ik de bestelling niet doen! vind de wijn niet!

J

J.de Beyn

08-10-2021

0

Wijn

Wijn besteld, nooit ontvangen en na 4 wks wachten nog steeds geen geld retour ondanks toezegging. Slechte ervaring en geen herhaling

J

Jlt

25-01-2021

0

Diverse gedurende 8 jaar

Vooropgesteld: de wijnen zijn overwegend prima. Het gevoel van echte aanbiedingen is in de loop der jaren en vooral de laatste tijd minder. "Speciale VIP aanbieding" (geen verschil); "2e doos gratis" (hoezo?, wijn is elders soms goedkoper) en de huiswijn Casa Safra is in (standaard)prijs de afgelopen jaren verdubbeld en wordt vervolgens met "50% korting" aangeboden. Vragen gesteld aan klantenservice maar krijg (na een herinnering te hebben gestuurd) op één en dezelfde dag 2 uiteenlopende antwoorden van kennelijk verschillende medewerkers zonder dat specifiek op mijn vragen is ingegaan. Wijnvoordeel lijkt voor mij te zijn omgeslagen naar WijnNAdeel. Jammer

J

Jan Schaap

22-12-2019

1

verkooporder WVDNL1000320 en factuurnummer VF000204285

In mei 2019 kreeg ik per post een aanmaning over een bestelling van 24-09-2018, welke ik volgens Wijnvoordeel zou hebben ontvangen maar nog niet betaald zou hebben. De bestelling, die ik inderdaad geplaatst had op 24-09-2018 heb ik telefonisch proberen te annuleren op 25-09-2018. Om de bestelling te annuleren heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantenservice van Wijnvoordeel. Echter kon de bestelling niet meer geannuleerd worden omdat deze al onderweg was. Aan de medewerker van de klantenservice heb ik gevraagd wat ik het beste kon doen, zij gaf aan dat ik de bestelling gewoon kon weigeren als Post.nl deze zou aanbieden bij de deur. Dat heb ik ook gedaan, wel heb ik aan de chauffeur van Post.nl gevraagd of ik nog een bewijs ervan moest krijgen maar deze gaf aan dat dat niet nodig was en dat deze gewoon retour ging. In mei 2019 kwam ik er via een aanmaning achter dat dit niet het geval is geweest. Na contact te hebben opgenomen met de klantenservice van Wijnvoordeel, via de mail werd duidelijk dat het pakket volgens hen gewoon is afgeleverd en nooit retour is gekomen! Zij gaven per mail aan dat zij niet konden zien over welke bestelling het ging, terwijl er in de aanmaning duidelijk vermeld werd dat het om verkooporder WVDNL1000320 en factuurnummer VF000204285 ging. Dit begrijp ik dan niet. Ook werd er in de mail op gewezen dat diegene die mij telefonisch te woord heeft gestaan, mij erop gewezen zou moeten hebben dat ik telefonisch had moeten aangeven dat ik de bestelling ging weigeren. De dame die ik aan de lijn had heeft mij zelf het advies gegeven om de bestelling bij aanbieding door Post.nl te weigeren, dat heb ik dan ook gedaan en ook aan haar kenbaar gemaakt dat ik dat op haar advies zou gaan doen. Zij heeft dit blijkbaar zelf vergeten te noteren in het systeem en een creditnota op te maken. Dit zou normaal de gang van zaken. In een mail van 13 mei 2019 is ook aangegeven dat dit niet gebeurd is. Tot september 2019 heb ik niets meer vernomen. Dan komt er post van een incassobureau, die de vordering heeft overgenomen van Wijnvoordeel.nl, uiteraard met extra kosten. Dit moet toch op een nette manier onderling opgelost kunnen worden, ik heb op advies van een medewerker van de klantenservice van Wijnvoordeel.nl gehandeld en voel mij behoorlijk gedupeerd.

T

Tanja Hundscheid

31-10-2019

0

ooit een bestelling gedaan en heb er spijt van

Dit is een oplichtersclub, ooit een bestelling gedaan - je komt er echt nooit meer van af. de wijn die wordt geleverd is van bedenkelijke kwaliteit, ze prijze eea aan als aanbieding, dit is nep - dezelfde wijn is voor een lagere prijs elders te verkrijgen.

E

ER

20-06-2019

1

Eigen fout

Per ongeluk rosé besteld in plaats van witte wijn, na telefonisch contact heeft wijnvoordeel gratis de bestelling omgeruild. Perfecte Service met een hoofdletter.

G

G de Kroes

24-07-2018

0