Wijnvoordeel.nl
Alle reviewsWijnvoordeel.nl
Alle reviews (7)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Wijn
Ik probeer al 3 weken zure wijn terug te sturen op basis van hun retour en proefgarantie. Ze zijn al 2 keer niet komen opdagen op de beloofde dag, willen niet terugbetalen, doen er weken over om mails te beantwoorden en nemen de telefoon gewoon niet op.
les vieux ormes
Op internet kan ik de bestelling niet doen! vind de wijn niet!
Wijn
Wijn besteld, nooit ontvangen en na 4 wks wachten nog steeds geen geld retour ondanks toezegging. Slechte ervaring en geen herhaling
Diverse gedurende 8 jaar
Vooropgesteld: de wijnen zijn overwegend prima. Het gevoel van echte aanbiedingen is in de loop der jaren en vooral de laatste tijd minder. "Speciale VIP aanbieding" (geen verschil); "2e doos gratis" (hoezo?, wijn is elders soms goedkoper) en de huiswijn Casa Safra is in (standaard)prijs de afgelopen jaren verdubbeld en wordt vervolgens met "50% korting" aangeboden. Vragen gesteld aan klantenservice maar krijg (na een herinnering te hebben gestuurd) op één en dezelfde dag 2 uiteenlopende antwoorden van kennelijk verschillende medewerkers zonder dat specifiek op mijn vragen is ingegaan.
Wijnvoordeel lijkt voor mij te zijn omgeslagen naar WijnNAdeel.
Jammerverkooporder WVDNL1000320 en factuurnummer VF000204285
In mei 2019 kreeg ik per post een aanmaning over een bestelling van 24-09-2018, welke ik volgens Wijnvoordeel zou hebben ontvangen maar nog niet betaald zou hebben.
De bestelling, die ik inderdaad geplaatst had op 24-09-2018 heb ik telefonisch proberen te annuleren op 25-09-2018.
Om de bestelling te annuleren heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantenservice van Wijnvoordeel. Echter kon de bestelling niet meer geannuleerd worden omdat deze al onderweg was. Aan de medewerker van de klantenservice heb ik gevraagd wat ik het beste kon doen, zij gaf aan dat ik de bestelling gewoon kon weigeren als Post.nl deze zou aanbieden bij de deur.
Dat heb ik ook gedaan, wel heb ik aan de chauffeur van Post.nl gevraagd of ik nog een bewijs ervan moest krijgen maar deze gaf aan dat dat niet nodig was en dat deze gewoon retour ging.
In mei 2019 kwam ik er via een aanmaning achter dat dit niet het geval is geweest. Na contact te hebben opgenomen met de klantenservice van Wijnvoordeel, via de mail werd duidelijk dat het pakket volgens hen gewoon is afgeleverd en nooit retour is gekomen!
Zij gaven per mail aan dat zij niet konden zien over welke bestelling het ging, terwijl er in de aanmaning duidelijk vermeld werd dat het om verkooporder WVDNL1000320 en factuurnummer VF000204285 ging. Dit begrijp ik dan niet.
Ook werd er in de mail op gewezen dat diegene die mij telefonisch te woord heeft gestaan, mij erop gewezen zou moeten hebben dat ik telefonisch had moeten aangeven dat ik de bestelling ging weigeren. De dame die ik aan de lijn had heeft mij zelf het advies gegeven om de bestelling bij aanbieding door Post.nl te weigeren, dat heb ik dan ook gedaan en ook aan haar kenbaar gemaakt dat ik dat op haar advies zou gaan doen.
Zij heeft dit blijkbaar zelf vergeten te noteren in het systeem en een creditnota op te maken. Dit zou normaal de gang van zaken. In een mail van 13 mei 2019 is ook aangegeven dat dit niet gebeurd is.
Tot september 2019 heb ik niets meer vernomen. Dan komt er post van een incassobureau, die de vordering heeft overgenomen van Wijnvoordeel.nl, uiteraard met extra kosten.
Dit moet toch op een nette manier onderling opgelost kunnen worden, ik heb op advies van een medewerker van de klantenservice van Wijnvoordeel.nl gehandeld en voel mij behoorlijk gedupeerd.ooit een bestelling gedaan en heb er spijt van
Dit is een oplichtersclub, ooit een bestelling gedaan - je komt er echt nooit meer van af. de wijn die wordt geleverd is van bedenkelijke kwaliteit, ze prijze eea aan als aanbieding, dit is nep - dezelfde wijn is voor een lagere prijs elders te verkrijgen.
Beste ER,
Via Trustpilot heb je dezelfde review achtergelaten, waar ik het volgende ook op gereageerd heb:
Wat jammer dat u ons ziet als oplichtersclub. Onze aanbiedingen zijn overigens niet nep, maar Vivino vermeldt inderdaad andere prijzen. Dat komt door dat Vivino de wijnen niet verkoopt, maar omdat deze prijzen worden opgegeven en ingevoerd door particulieren zelf. Wanneer u op een andere webshop een wijn vindt die voor minder wordt aangeboden dan bij Wijnvoordeel dan verneem ik dit graag van u via trustpilot@wijnvoordeel.nl (o.v.v. uw ordernummer), zodat ik deze kwestie kan nakijken want dit zou niet mogen. Overigens ontvang ik via hetzelfde emailadres graag uw adresgegevens, zodat ik u kan afmelden voor de nieuwsbrief per mail en post.
Onze excuses voor het ongemak, in afwachting van uw mail.
Met vriendelijke groet,
Cathy || Webcare team WijnvoordeelEigen fout
Per ongeluk rosé besteld in plaats van witte wijn, na telefonisch contact heeft wijnvoordeel gratis de bestelling omgeruild. Perfecte Service met een hoofdletter.
Anderen bekeken ook


Houd je ook zo van wij zoals zoveel anderen doen? Of je nou dagelijks een glaasje wijn wilt bij het eten of het juist bewaard voor bijzondere geleg...

Ben je zoekende naar vaten voor jouw onderneming? BarrelKings verkoopt stoere producten gemaakt van vaten. Ze kunnen van alles doen met vaten. De v...

Heel slecht beloven van alles maar zijn lokkertjes