Jumbo
Alle reviewsJumbo
Alle reviews (98)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Los broodje met steentje erin... AU!!
Er zat een steentje in een van hun losse broodjes. Er brak een stuk van mijn achterste kies en nu krijg ik een tandartsrekening van 210 Euro voor mijn kiezen! Kan helaas geen schuld bewijzen...
Like en deel actie
Jumbo statenweg emmen doet een deel en.like actie, voor toegangskaarten voor wildlands. Gewonnen en wst mrikg je 4 vouchers die je tegen 10 wuro pst kan inwisselen voor jawel toegangskaartsn. Waar jenook maar bezwaar,klaxht indiend, jumbo is geruisloos. Jammer dat je zo met je klanten om gaat
Kogelbiefstuk
Vandaag helaas er weer ingetrapt. Ik had zin in lekker vlees en dat is tegenwoordig niet te betalen... Maar, deze keer mezelf getrakteerd op kogelbiefstuk.
Tenminste, dát stond op de verpakking.
Hij was met mn scherpste mes haast nog niet te snijden van de zenen die erdoor lopen.
Kauwen is een crime.
Zeer slechte kwaliteit, terwijl het notabene ook nog iets rundvlees is.
Nooit meer vlees van Jumbo! Sowieso nooit meer naar Jumbo met hun hoge prijzen.Brood en ijs
Vorige week voor de 2e keer slecht ijs gekocht cornetto van Jumbo zelf. Deze waren ontdooid geweest ijs vanille was geel en het hoorntje taai. Komt omdat het gedeeltelijk ontdooid is geweest. Dan een halfje brood halen bij je boodschappen doch de prijs is voor heel brood, vandaag met het halfje terug geweest zegt het huppelkutje dit komt uit een ander filiaal.Ik wat maakt dat uit Jumbo is Jumbo.De service en kwaliteit is ver te zoeken, koopt u brood te dan op de stikker, een halfje is geprijsd voor een heel. Ik heb het halfje achter gelaten mrt de mededeling stop het maar in je .....
Voor mij geen Jumbo meer
Van dat brood was het al de 3e keer misschien wel meer want je let niet altijd op.Bezorgeloos
Wat een aanfluiting is dit Jumbo. Op advies van iemand bezorgeloos afgesloten. Alleen maar gezeur mee gehad, maar je moet wel een jaar vooruit betalen. Bezorger die gewoon elke keer te vroeg aan de deur staat, producten die gewoon niet geleverd en wel betaald zijn. Kapotte producten. En ja dat kan ik reclameren, maar ik heb wel wat anders te doen dan steeds te contacten met een overbezette klantenservice. Inmiddels al vanaf 22 mei wekelijks aan het mailen met de klantenservice. En gewoon 0 reactie. Lekker klantvriendelijk! Ik moet 1 ster geven omdat ik een review wil plaatsen, maar zelfs die verdienen jullie niet. Maar niet getreurd, ik blijf jullie mailen tot ik een passende oplossing ga krijgen. Die passende oplossing is dat ik gewoon mijn vooruitbetaald geld terug ga krijgen.
Voor de mensen die bezorgeloos overwegen....niet doen. Ga maar lekker naar de concurrent die het blijkbaar wel allemaal netjes op orde heeft.Berzorgservice
Al een paar keer een verkeerde tas bezorgd bij de boodschappen. Dit wordt telkens goed opgelost en de boodschappen die niet bezorgd zijn worden vergoed.
Deze keer waren de ijsjes voor mijn dochters traktatie niet bezorgd. Geen ramp, we zijn snel naar de winkel gegaan. De volgende dag kreeg mijn dochter een super lief presentje thuis van Saskia van de klantenservice. Dat is nog eens persoonlijke service Jumbo!gebak
vandaag kersenraster vlaai gehaaldl
tht 21-5-
Deeg van netbeschuit en de vulling was waterig en klonterig
Vlaai is bevroren geweest
Dus nooit geen gebak meer van de
Jumbo
Dit is zeer slechte reclameVeel producten
### Hoe rijker hoe gieriger ###
De winkelier KK jumbo weet dat mensen moeilijk hebben met dagelijks levensmiddelen maar gaat toch gaat klanten afleiden met producten aanbieden (lagere prijs) maar als je gaat producten scannen of bij de kassa berekenen betaald consumenten de echte prijs zonder aanbieding.
Jumbo moet KK krijgen, dat de winkelier gaat zich verrijken ten kosten van ermme mensen fuc... you jumbo!
Helaas de regiering doet geen moer aan omdat achter mensen staat fuc... de geriering ook!2x blikje Palmbier
Ik heb twee blikjes Palmbier gekocht bij Jumbo in Dongen. Toen mijn vrouw ze wilde inleveren voor het statiegeld kreeg ze te horen dat deze uit zweden komen en daarom niet worden ingenomen.
Ik ben in mijn leven nog nooit in zweden geweest en als ik daar naar toe was geweest zou ik zeker geen blikjes bier mee terug brengen om hier in te leveren.
Statiegeld op blik is nuttig maar dan moet het wel goed geregeld zijn bij de Jumbo.
Verder ben ik niet ontevreden over de Jumbo, maar ik vond dit wel een review waard.
Ik haal altijd zelf mijn boodschappen, maar ik moet toch bestellen en levering beoordelen anders wordt mijn review niet geaccepteerd??? Goed dan voor beiden 1 sterMax verstappen auto
Ze houden je een half jaar aan het lijntje... liegen dat het drukt staat... zegels gespaard voor 2 auto,s.... zijn ze er eerst niet meer. Dan zijn de overgebleven auto,s terug gestuurd, dan hebben ze er 2 gestuurd (nooit wat gezien) dan sturen ze via de winkel 1 auto,s ... bij de winkel zeggen ze dat er maar 1 auto gekomen is, jumbo zegt dat ze er 2 gestuurd hebben... en vervolgens na een dik half jaar kunnen ze niks meer voor me betekenen... ik koop er nooit meer wat... en zal iedereen aanraden er niet meer te winkelen
Jumbo h@tes vegans - zo simpel is het
Elke week verschijnt er een bericht dat je bestelling is gewijzigd. Elke week komt er ofwel een bericht dat de artikelen in het online assortiment binnenkort weer beschikbaar zijn, ofwel een veganistisch product uit het assortiment. Dit is discriminatie van veganisten. Als dit zou gebeuren met mensen met andere voedingsbehoeften, zou het op het nieuws komen.. Ik wil een face-to-face afspraak met een van uw managementfunctionarissen omdat dit nu te ver gaat. Wij hebben ook rechten.
Niet alleen veganisten, hoor. Jumbo heeft een hekel aan al zijn klanten. Telkens als je een artikel regelmatig koopt, omdat je het lekker vindt, haalt Jumbo het uit het assortiment, zowel in de winkels als online. Ook reageren ze absoluut niet op klachten of opmerkingen. De chat-functie op Facebook is ook niet meer in werking...het zal wel te druk zijn met klachten. Hallo #Jumbo, doe er wat aan!!!!
Gebak
Af en toe koop ik voor het weekend wel eens een doosje gebak bij de Jumbo. Gezellig weekend vieren met koffie en gebak. Maar elke keer krijg ik zo`n enorme spijtgevoel na het eten van zo`n stuk gebak. Waarom!? Veeeel te zoet. er zit al overal zoveel suiker in en daarna bestrooien ze het nog eens met poedersuiker. Sorrie dat ik het gebak afkraak. Ik ben van mening."Minder suiker, Meer verkopen".
75% van de weekasnbiedingen niet aanwezig op zaterdagmorgen
Op zaterdagmorgen naar de Jumbo in Hengelo gefietst vanwege meerdere aanbiedingen. De meeste aanbiedingen waren niet aanwezig en de weinige aanbiedingen die er wel waren werden voor de normale prijs bij de kassa afgerekend. Een keer en nooit weer.
VERY BAD CUSTOMER SERVICE AT JUMBO STATIONSPLEIN
Customer service is terrible at Jumbo Stationsplein.
There was a lady that stood next to the exit and shouts at people to tell them if there is a place with the cashier. She literally shouted at me to go to the cashier when I wanted to self-check my products and was waiting for an empty place and there were others waiting for the cashier spots to go.
Another time I was there, I felt like I was constantly watched and treated like a criminal! She (the same lady that shouted at me today) took all my products out of my bag and rescanned them while I was waiting there. She did not find anything wrong because I'm not a thief! It felt like she was investigating me????
I have no clue how to make this better other than to get 'nice' staff, or maybe if it's hard to trust people to self-scan, maybe remove the self-scanners and keep the cashiers only? It would make everyone happier and treated with dignity.
Also, the strawberries are always moldy.
I am not going to jumbo anymore, I have no clue why I have put up with this treatment for a while now! I just hope the managers find out what's happening there. Thank you.ZEER slechte service Jumbo Waddinxveen
Afgelopen donderdag ! 5 januari naar vestiging Waddinxveen geweest voor een aanbieding 0.0 bier.
Zoals zo vaak hier, het kan nog zo in de aanbieding zijn, maar ze hebben het nooit op voorraad.
Naar de servicebalie gegaan om dan maar wat te bestellen.
Te woord gestaan door een jong huppelkutje (Demi) die er alles aan deed om ons zo snel mogelijk te lozen. Alles was te moeilijk en kon niet.
De enige die bestellingen kon doen was ene Michael die er pas maandag of dinsdag weer zou zijn
??????
In zo,n vestiging dagenlang niemand die een bestelling kan verwerken.
??????
De aanbieding liep maar tot dinsdag dus wij voelden al nattigheid.
Wij moesten maar terugkomen als Michael er maandag of dinsdag was.
Daar ze geen exacte tijd wist, zelfs niet ,s-ochtends of ,s-middags hebben we gevraagd om hem te laten bestellen en ons hierover terug te bellen.
Er werd ons verzekerd dat we teruggebeld zouden worden en als het pas dinsdag zou zijn dat de actieprijs dan toch geldig zou zijn.
Het is nu dinsdag 10 januari !
We zijn nooit teruggebeld! De actie is verlopen.
Wat een waardeloos bedrijf! Wat een waardeloos personeel!
Kortom HOOGST ONBETROUWBAAR !
Dan maar naar AH waar ze hun personeel duidelijk wel kunnen aannemen op klantvriendelijkheid en opleiden tot correct klantencontact.
Moraal van dit slechte verhaal : VERMIJD DIT BEDRIJF !!Oliebollen
Donderdag 29 dec 2022 zoals ieder jaar oliebollen gekocht bij Jumbo Colmschate, deze worden geleverd door Nijkamp uit Holten. Bij thuiskomst direct met manlief aan de oliebollen. Helaas niet weg te pruimen, gortdroog en oppiepen hielp al helemaal niet.
Vandaag 31 dec nog wat boodschappen gedaan bij Jumbo. Nog even langs de bakkerij gelopen met mijn oliebollen verhaal, wat me nog steeds hoog zat. Medewerkster vond het heel vervelend en tot mijn verbazing (had de droge bollen niet eens bij me) kreeg ik ter compensatie zak krenten- en gewone oliebollen. Thuis natuurlijk oliebollen gegeten en ja hoor Nijkamp (Jumbo) waardig.
UIT ERVARING ALTIJD EEN OPLOSSING BIJ JUMBO HANS KOK. PLUIMBetreft "Jumbo spaarzegel-actie"
Ik heb persoonlijk een negatieve ervaring met de spaarzegel-actie van Jumbo-Supermarkten, welke ik als misleidend (incl. de aan mij toegezonden mailtjes) ervaar.
Toen ik vervolgens op Facebook "Jumbo Supermarkten" ging kijken viel het mij op dat er geen reviews van de consumenten te zien waren?
Wij leven in Nederland dus ik veronderstel dat (ook kritische) ervaringen belangrijke informatie voor Jumbo Supermarkten is, toch?
Of zou men in Nederland (de tactiek Putin/het Kremlin) censuur toepassen???
Met wie krijg ik hier contact met zowel positieve als negatieve ervaringen over bewuste "spaarzegel-actie"?1900 gram Bavette.
Ruim een week voor Kerst bijna 2 kilo bavette besteld. Jumbo heeft de bestelling 1 dag voor Kerst geannuleerd.
Daardoor op de laatste dag nog moeten zoeken naar een noodoplossing.Hondenvoer via pickup
Aan gekomen bij Jumbo in Schalkwijk Haarlem mijn barcode gescand bij het pickup point. Na 15 min wachten vertelde de buurwinkel dat ik mij beter binnen kan melden. "Er zijn hier mensen die 40 min. staan te wachten en dan maar weggaan".Een paar minuten later komt er een jongen aangelopen met een tablet. Snel blijkt de helft van mijn bestelling er gewoon niet te zijn. Tablet leeg en hij wil weten wat mijn bestellingen is. Ik toon hem de email van Jumbo maar het moet via de tablet. Minuten later is hij terug met tablet maar zonder wachtwoord. Hij loopt weer weg. Hij is weer terug. "de bestelling kon niet geleverd worden". Ik vraag hem waarom Jumbo dat niet eerder per email kon melden. Dat wist hij niet. Ik vraag naar de bedrijfleider. Die komt, een jonge knaap die min verzekerd dat zij niets aan kunnen doen. Het is allemaal de schuld van anderen die de pickup doen. Die zijn toch ook van Jumbo, zeg ik. Nee zegt hij, wij zijn van de Jumbo winkel. Ik zeg er dus zijn dus 2 Jumbo's. Het werd een uitzichtloze discussie waarbij een excuus niet uit hun mond te krijgen was. Ik heb de helft maar meegenomen. Wat ik wilde bestellen kon alleen via het internet en wordt nu nog steeds aangeboden. Jumbo een hele slechte zet en zorg voor volwassen personeel ipv van je zaak door kinderen en jongeren te laten draaien. Laatste keer dat ik wat bij julie bestel
Thuisbezorgen
Ik heb begin oktober boodschappen laten bezorgen van filiaal Apeldoorn en de statiegeld krat meteen mee teruggegeven maar het statiegeld is niet van de rekening afgehaald na een mail gestuurd en toezegging gehad dat het teruggestort zou worden is het nu een maand verder en nog niets al verschilende mails gestuurd maar ze reageren niet het is maar €5,00 maar ik heb er recht op slechte service ooit
Anderen bekeken ook

Veel eten kan soms best wel smakeloos zijn. Aan sommige groente zit bijvoorbeeld uit zichzelf niet heel veel smaak en ook andere gerechten worden s...

Van Beekum Specerijen bestaat reeds sinds 1908. Momenteel is het bedrijf producent van specerijen en kruiden. Daarnaast is het bedrijf ook een groo...

Houd jij van de Aziatische keuken met haar vele smaken? Dan kun je terecht bij Asian Food Lovers. Maar wat kun je hier vinden en hoe werkt deze die...

Van het weekend rijstevlaai punten gehaald. Smakeloos, waterig en klonteren.