Albert Heijn

2

Bestellen

2

Service

2

Prijs

2

Levering

0%

Zou hier weer kopen

Albert Heijn

Zoek je een supermarkt om boodschappen te doen? Zou je jouw producten online willen bestellen? Dan is Albert Heijn voor jou misschien wel een perfect bedrijf. Bekijk hier wat de objectieve ervaringen zijn van andere mensen bij deze supermarktketen.


Wat is Albert Heijn?


Albert Heijn is een supermarktketen in Nederland. Deze organisatie stelt eten voor iedereen bereikbaar te willen maken. Drinken en eten is volgens hen erg belangrijk in de maatschappij. Het zorgt voor verbinding en verbetert levensstijl op gezonde wijze. Bij Albert Heijn geven ze aan klimaat belangrijk te vinden net als een duurzame samenleving. Een gezonde leefstijl staat volgens de supermarkten aan de basis van dat we steeds ouder kunnen worden. De juiste etenswaren zorgen ervoor dat we fit blijven. De producten zijn te koop in de verschillende supermarkten. Daarnaast is het mogelijk om online boodschappen te doen. Jouw bestellingen worden dan thuis bij je afgeleverd. Dit kan via de website of speciale app.


Duurzaamheid


Het bedrijf dat zich richt op eten en drinken stelt duurzaamheid erg belangrijk te vinden. Ze willen dat nieuwe generaties beter achterlaten geworden en dat natuur goed beschermd wordt. Daarom wordt er samengewerkt met vaste telers, leveranciers en boeren. Het gaat hierbij om nationale en internationale samenwerkingen. Zo wordt er onder andere samengewerkt met EarthToday. Dit bedrijf wil het bewustzijn van personen op een duurzamere wereld verbeteren. Deze organisatie zorgt voor inspiratie, kennis en tips. Op de website van AH is te lezen wat er nog meer wordt gedaan voor duurzaamheid. Zo is er zelfs een heel duurzaamheidsverslag dat gedownload kan worden. Ze willen goed eten toegankelijk maken voor alle mensen. Respect voor natuur, mens en dier zijn hierin erg belangrijk. Ze willen voedselverspilling tegen gaan en zo min mogelijk werken met plastic en milieuonvriendelijke verpakkingen.


Kwaliteitsgarantie


Er wordt gewerkt met een kwaliteitsgarantie. Klanten die niet tevreden zijn kunnen hun geld terugkrijgen. Albert Heijn geeft aan altijd met verse producten te werken en deze met goede service aan te bieden. Als een product niet voldoet aan goede kwaliteit stellen ze graag voor een oplossing te zorgen. In een dergelijke situatie dien je het product mee terug naar de supermarkt te nemen. Je zal daar dan een vervangend product ontvangen. Als je liever in aanmerking komt voor restitutie dien je je kassabon mee te nemen. Als het om een online bestelling gaat dien je een servicepunt in een van de winkels te bezoeken. Het in de supermarkt regelen van een retour draagt ook bij aan een beter milieu. Niet kloppende producten kunnen eveneens verrekend worden met een volgende bestelling. Dit kan je regelen via de speciale app van Albert Heijn.


Herroepingsrecht


Klanten kunnen gebruik maken van het herroepingsrecht. Jouw aankopen kunnen binnen 14 dagen ontbonden worden zonder dat je hier een reden voor moet opgeven. De supermarkt mag wel naar de reden om te herroepen vragen, maar je bent niet verplicht hierop te antwoorden. De termijn om te herroepen start op het moment dat je jouw boodschap hebt ontvangen. Op de site van de Albert Heijn staan alle voorwaarden met betrekking tot de herroepingsprocedure beschreven.


Klantervaringen


Doe jij vaak boodschappen bij de Albert Heijn? Bestel jij er online boodschappen? Dan zijn we reuze benieuwd naar jouw ervaringen. Ben je tevreden over de supermarkt? Worden je online bestellingen naar tevredenheid bij je afgeleverd? Leuk als je je ervaringen deelt met een review op deze pagina.


 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (3)

Neato D8

In maart een Robotstofzuiger bij Albert Heijn gekocht van Neato, maar deze is nu al kapot. Albert Heijn is in deze de verkopende partij, maar weigert ons de garantie waar we recht op hebben volgens onze koopovereenkomst.

M

Michel

28-09-2023

0forum

schaar terug geven maar krijg niet mijn aankoop terug op mij rekening

ik heb een schaar bij AH City plaza in Nieuwegein gekocht. Ik heb de schaar terug gegeven en het bedrag wordt de volgende dag terug op mijn rekening gestort maar dat gebeurt niet. Ik heb aan de klantenservice gebeld en kreeg een zeer ontvriendelijk en agresief vrouw aan de telefoon zonder enkele oplossing. AH is echt een zeer slecht supermarkt gewoorden !!!!

G

Gul

14-09-2022

0forum

3 schokkende feiten over Ahold

Ahold Delhaize is een multinational met dochterondernemingen in 10 landen. In Nederland gaat het om de volgende 4 bedrijven: Albert Heijn, bol.com, Gall & Gall, en Etos. Veruit het grootste deel van de CO2-vervuiling van Ahold Delhaize in Nederland komt uit de toeleveringsketen van supermarkt Albert Heijn. 1. 'Ahold halveert uitstoot vóór 2030' (spoiler: dat doen ze niet) Ahold Delhaize wil de CO2-uitstoot van winkels, kantoren en transport tegen 2030 halveren. Klinkt goed zou je denken, maar dat is het helaas niet. Want wist je dat 95% van de CO2-uitstoot van Ahold uit de toeleveringsketen komt? Dat is de uitstoot die wordt veroorzaakt door de inkoop van producten en de energie die nodig is om de producten te maken en te vervoeren. Voor Ahold Delhaize gaat het in Nederland alleen al om 28.000 producten. En wat zijn de klimaatambities van Ahold op dit punt? Slechts 15% vermindering in 2030: dik onvoldoende dus! Het komt niet in de buurt van de klimaatdoelen van Parijs: in 2030 moet de CO2-uitstoot verminderd zijn met 45%. 2. Ahold en ontbossing: woorden maar weinig daden Ontbossing in Brazilië wordt elk jaar erger. De oorzaak: de teelt van soja (veevoer) voor supermarktvlees. Onze nationale trots Ahold is één van de slechts scorende bedrijven op dit gebied. In maart dit jaar volgt de zoveelste belofte om ontbossing tegen te gaan: Nederlandse supermarkten ondertekenen een sojamanifest en beloven in 2025 een complete ban op niet-duurzame soja. Maar blijft dit bij een belofte of volgt er actie om ontbossing écht tegen te gaan? Ahold beloofde eerder hun aanvoerketens voor 2020 ontbossingsvrij te maken. Dat is niet gebeurd. Houden ze zich nu wel aan deze nieuwe belofte? Ondertussen gaat de ontbossing in Brazilië 'gewoon' door. 3. Ahold bepaalt wat je eet Supermarkten hebben veel invloed op het eten dat wij kopen. Met aantrekkelijke aanbiedingen lokken ze consumenten naar de winkel. Vaak zijn dat niet-duurzame producten. Daarnaast gebruiken supermarkten psychologische trucjes om consumenten te verleiden om een bepaalde keuze te maken. Bijvoorbeeld door die producten op ooghoogte te plaatsen. Uit onderzoek blijkt dat, als het om het eetpatroon van de gemiddelde Nederlander gaat, dierlijke producten (vlees, kaas, melk en eieren) de meeste klimaatschade veroorzaken (64%). Ahold heeft een grote verantwoordelijkheid om dit tegen te gaan. Door veel minder vlees en zuivel en meer plantaardig te verkopen, kan Ahold meer dan de helft van de CO2-uitstoot terugdringen. Zij hebben grote invloed op het winkelmandje van de gemiddelde Nederlander en kunnen dat winkelmandje dus veel duurzamer maken. Ahold Delhaize, kom met een beter klimaatplan! We roepen Ahold op verantwoordelijkheid te nemen voor hun uitstoot. Niet alleen hun eigen uitstoot (winkels, kantoren, vrachtwagens), maar ook die van hun leveranciers en klanten. Samen met Jongeren Milieu Actief (JMA) vragen we daarom aan Ahold Delhaize om een beter plan. Doe je mee? Onderteken de petitie jma.org/petitie-aholddelhaize/?utm_source=mdwebsite&utm_medium=referral&utm_content=artikel-3-feiten&utm_campaign=ahold-petitie-jma&act_source=mdwebsite&act_medium=referral&act_campaign=ahold-petitie-jma&act_content=artikel-3-feiten

R

ron

06-05-2022

0forum