NederlandReview

    Ervaringen ENGIE Energie

    ENGIE is een energieleverancier in Nederland. Het staat bekend om het leveren van duurzame energie en het leveren van zonnepanelen. Ben jij benieuwd naar hoe klanten van ENGIE deze groene energieleverancier beoordelen? Lees dan de reviews van de klanten van ENGIE, waarin zij hun ervaringen delen op NederlandReview! Zo weet u waar u aan begint als u overstapt naar deze groene energieleverancier.

    Over ENGIE Energie

    ENGIE is een leverancier van goedkope energie, die duurzaam wordt opgewekt. Daarnaast helpt het klanten om minder energie te verbruiken en slimmer met energie om te gaan.

    ENGIE is voortgekomen uit Electrabel, dat in 1905 in Antwerpen werd opgericht, Op 1 januari 2016 veranderde de naam Electrabel in ENGIE.

    ENGIE bedient niet alleen de particuliere klant, maar wil ook zakelijke klanten van dienst zijn met goedkope, duurzame energie. Als zakelijke afnemer kunt u voor goedkope energie dus ook terecht bij ENGIE: zie daarvoor ENGIE Zakelijk.

    Waar komt de energie van ENGIE vandaan?

    Klanten van ENGIE ontvangen 100% groene, herleidbare energie. Deze energie is afkomstig van de Noordzee of van een van de honderd Nederlandse bronnen. Dat kan bijvoorbeeld windpark Eemshaven zijn, maar ook een van de andere klanten van ENGIE of een bedrijf in de buurt. Je kunt als klant zelf kiezen waar jouw energie vandaan komt. Jaarlijks komen daar nieuwe bronnen bij, zoals Flevokust, een zonnepark met meer dan 90.000 zonnepanelen.

    Doet ENGIE aan klimaatverbetering?

    Ook buiten Nederland bouwt ENGIE aan een duurzame wereld. Dat doet het wereldwijd, in zeventig landen. Met het totale vermogen aan opgewekte energie uit zon, wind, water en biomassa voorziet ENGIE jaarlijks 100 miljoen mensen van stroom. Daarom staat ENGIE als enige energiemaatschappij in Nederland al jaren op de internationale A-lijst met pioniers op het gebied van klimaatverbetering.


    Wat doet ENGIE aan het verlagen van de CO₂-uitstoot?
    Naast groene stroom investeert ENGIE ook in groen gas. Zo bouwt het in Nederland nieuwe groengasinstallaties en compenseert het de CO₂-uitstoot van ENGIE-klanten via eigen Gold-Standardprojecten in samenwerking met de Climate Neutral Group. Om de CO₂-uitstoot nog verder te verlagen, plant ENGIE samen met Trees for All jaarlijks tienduizenden bomen in Nederland en in het buitenland.

    Hoe helpt ENGIE met het verduurzamen van woningen, zoals met zonnepanelen?

    Naast het leveren van voordelige duurzame energie helpt ENGIE klanten met het verduurzamen van hun woonsituatie. Zo geeft het advies over de mogelijkheden met de ENGIE Wijzer en met producten als zonnepanelen, isolatie, led-verlichting, warmtepompen en elektrisch rijden. Voor zonnepanelen werkt ENGIE samen met Sungevity.

    Hoe kun je contact opnemen met ENGIE?

    Contact opnemen met ENGIE kan bijvoorbeeld via de online omgeving MijnENGIE of met de ENGIE-app. Hier kun je bijvoorbeeld de afgesloten overeenkomst en betalingen bekijken en jouw gegevens en termijnbedrag wijzigen. Daarnaast is ENGIE Energie te bereiken op Facebook en Twitter.

    Heb jij ervaringen met ENGIE?

    Je kunt jouw ervaringen met ENGIE Energie delen in een review op NederlandReview. Wat is jouw beoordeling van de service, de levering en de prijs van de energie van ENGIE? Heeft ENGIE jou geholpen met het verduurzamen van jouw woning? Hoe ging dat in zijn werk? Laat anderen weten hoe jij denkt over deze energiemaatschappij, dan kunnen potentiële klanten een beter beeld vormen.

    ENGIE Energie
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (35)

    5,8
    46% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5,6
    Service
    rating
    5,8
    Prijs
    rating
    5,6
    Leveren
    rating
    6

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Gas en electriciteit

    Gebeld door een uiterst vriendelijke dame. Ik zou teveel betalen bij mijn vorige leverancier. Ik gaf aan dat ik nog onder een contract zat van 3 jaar. Was geen punt , Engie zou me alles vergoeden wat ik zou moeten betalen aan boete's. Overgestapt.
    Eerst krijg ik bericht dat ik met het door hun samengestelde maandbedrag op mijn jaarrekening fors zou moeten bijbetalen. Dat is natuurlijk al vreemd.
    Daarnaast had Ik bij de vorige leverancier op de eindafrekening 350 euro boete betaald.
    Uiteindelijk betaald Engie ze me slechts 100 euro. Toen ik aangaf dat ze de band moesten beluister van de verkoopster gaven ze aan dat die was gewist na 3 maand.
    Al met al geen bedrijf om met in zee te gaan.

    Door: H.A. Onnink 10-01-2020
    Charnella 17-01-2020

    Goedemiddag, wat vervelend om te horen dat uw overstap naar ENGIE niet helemaal vlekkeloos is verlopen. We kijken uiteraard graag nog even met u mee in de gegevens. Zou u ons een e-mail willen sturen met uw klantnummer of postcode+huisnummer en vraag naar socialmedia.nl@engie.com? Alvast bedankt voor uw genomen moeite. Met vriendelijke groeten, Charnella - ENGIE Webcare

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Gas en Electra

    Het afsluiten van het contract bij Engie ging prima. Ik had uitgelegd dat de woning tijdelijk verhuurd zou worden en dat ik de kosten van Gas en Electra in de huur zou verrekenen. Dat was geen punt. Per februari zal het contract echter de nieuwe huurder zelf worden betaalt gaan worden. Helaas blijkt nu dat ik een jaarcontract heb en dat ik een boete van 100 euro moet betalen. Waarom dit zo is, kon de telefoniste me niet uitleggen. Ook niet hoe men aan die 100 euro komt en waar ik dat terug kan vinden. In de bevestiging van de opzegging staat: Opzegkosten
    Zegt u op voor het einde van uw contract? Dan brengen wij mogelijk opzegkosten in rekening. Dit is afhankelijk van uw contract en voorwaarden. Kunt u niet kosteloos opzeggen, dan vindt u de opzegkosten terug op uw eindafrekening.
    In de voorwaarden staat wel dat men een vergoeding kan vragen. Hoe die kosten terug te rekenen zijn is echter niet bekend. Ik zal de nieuwe huurder toch maar adviseren om bij Essent een contract af te sluiten. Daar wordt je niet geconfronteerd met dit soort niet berekenbare kosten.
    Resumerend: Laat Engie maar links liggen bij een energie overstap.

    Door: Edwin van Noort 02-01-2020
    Leon 06-01-2020

    Goedemorgen Edwin, Ik vind het vervelend om te horen dat u geen fijne ervaring heeft met ENGIE wat betreft uw contract en de bijbehorende opzegkosten. Ik kijk graag met u mee voor een oplossing. Wilt u mij hiervoor uw gegevens & uw vraag per e-mail toesturen? Dat kan naar socialmedia.nl@engie.com. Ik hoop graag van u te horen. Met vriendelijke groeten, Leon - ENGIE Webcare

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5
    rating

    energiecontract

    Mijn ervaring is ronduit zeer slecht met de klantenservice van Engie. op de eerste plaats is de telefonische bereikbaarheid heel slecht. Vorige week was er geen bereikbaarheid door technische storing en vandaag (30-12-19) opnieuw. Afspraken worden niet nagekomen, onkundige medewerkers, fout op fout wordt gestapeld, waardoor het vraagstuk steeds ingewikkelder wordt. en telkens een ander persoon aan de lijn of chat. Kortom, ik ben een week bezig en zit met een contract dat is opgezegd met een hoge boete, terwijl ik het contract niet wil opzeggen! (overigens altijd netjes op tijd betaald).

    Door: Adri 30-12-2019
    Leon 06-01-2020

    Goedemorgen Adri, Allereerst mijn excuses dat wij de afgelopen dagen slecht bereikbaar waren vanwege een storing. Daarnaast vind ik het een kwalijke zaak dat de gemaakte afspraken niet worden nagekomen. Ik kijk graag met u mee naar een oplossing. Wilt u mij hiervoor uw gegevens & uw vraag per e-mail toesturen? Dat kan naar socialmedia.nl@engie.com. Ik hoop graag van u te horen. Met vriendelijke groeten, Leon - ENGIE Webcare

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    energie overstappen

    Met het overstappen van zorgverzekeraar stappen wij ook altijd over van energieaanbieder of we vergelijken altijd even of het ergens anders beter kan. Best een vervelend "moetje" soms, maar toch wel goed want het scheelt gewoon best veel want in deze tijd van het jaar verhogen sommige bedrijven hun kosten enzo (JE MOET HET MAAR WETEN). Wij zijn dit jaar dus overgestapt naar engie. We zaten vorig jaar nog bij essent. We kregen dit keer bij Engie een betere aanbieding en dat scheelt toch nog best wat vandaar dat we zijn overgestapt.

    Overstappen ging vlot en je bent zo af- en aangesloten. Het contact is netjes verlopen en wij zijn tevreden. Weet nog niet hoe lang ik ga blijven dit keer, maar voor nu is het vast geregeld!

    Door: Anke 10-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    aanbieding met cashback

    aanbieding met cashback - daarom gekozen voor engie

    ik vond het wat slordig dat ik zelf erachter aan moest bellen om mijn geld te krijgen, maar na enig aandringen toch gelukt.

    verder prima te spreken over engie.

    overstappen ging vlotjes en ze zijn erg vriendelijk aan de telefoon.

    Door: f. 25-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5
    rating

    heel tevreden met Engie

    Ik ben heel tevreden met Engie. Afsluiten ging bij ons erg snel, zeker in vergelijking met een eerdere overstap van energieleverancier.

    De service is bij Engie goed; ze staan je hier goed en netjes te woord, goede communicatie.

    Prettig om voor een aantal jaar weer onder de pannen te zijn.

    Door: Ans 23-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5
    rating

    Energie

    Aan de telefoon over laten halen, zei dat hij van Stedin was, dom natuurlijk, maar alles kon goedkoper en ik betaalde nu te veel bij Oxxio, blablabla.. Klonk allemaal goed tot ik het contract kreeg en zag dat ik bij hun meer zou gaan betalen dan bij Oxxio!!! Het tegenovergestelde van wat er aan de telefoon allemaal verteld werd...Zonet gelijk contract geannuleerd, omdat ik nog binnen de 14 dagen bedenktijd zit gelukkig..

    Door: Pascal 14-11-2019
    Leon 18-11-2019

    Beste Pascal, Mijn excuses voor de manier hoe u benaderd bent door ons. Wij willen klanten eerlijk te woord staan en geen foutieve informatie geven. Ik wil graag uw contactgegevens ontvangen zodat ik een klacht hierover kan indienen bij de desbetreffende persoon. Wilt u mij hiervoor uw gegevens per e-mail toesturen? Dat kan naar socialmedia.nl@engie.com. Hartelijke groet, Leon - ENGIE Webcare

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Zeer te spreken over de service van Engie

    Hallo allemaal,
    mijn ervaringen met Engie zijn echt heel anders dan wat ik hier lees. Ik had wat problemen met overstappen, maar dat lag NIET aan Engie, maar had te maken met de rare bekabeling en aanleg in mijn straat. Ze hebben er werkelijk alles aan gedaan om mij goed aan te sluiten. Ze hebben zelfs meerdere malen contact met mij opgenomen om de stand van zaken te controleren of te bespreken. Uitendelijk is het gelukt.

    Ik ben daarom zeer te spreken over de service van dit bedrijf. Dat laat ik dus graag even weten.

    Door: J. Gunag 29-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    Engie 3 jaar vast

    Mijn ervaring met Engie is ronduit slecht.
    Het bedrijf Engie is meer een soort van Mafia praktijken bedrijf geworden.
    Ik betaal altijd netjes en op tijd mijn rekening aan deze boeven ( per acceptgiro natuurlijk en niet met automatische incasso want dan hebben de boeven recht van afschrijven er gratis bij).
    Maar via acceptgiro betaal je bij deze Mafia al € 2,50 administratie kosten en Als ik ivm vakantie het geld later overmaak krijg ik gelijk een dreig email met nu betalen via Ideal of we schakelen een incassobureau in.
    Diverse malen met Engie helpdesk gemaild , deze werkt ontzettend traag en je wordt er behandeld als een " idioot".
    Dus voor mij geen Engie meer .
    Helaas geldt dit eigenlijk voor alle energie bedrijven... Als je niet betaalt aan de Mafia sluiten ze het gas/ electrisch af als je na 3 maanden nog niet betaalt.
    Ook als je al 12 jaar klant bent schoppen ze nog van zich af ... Kutbedrijf dus!!!!!

    Door: Robert 07-10-2019
    Leon - ENGIE Webcare 28-10-2019

    Goedemorgen Robert, Vervelend om te horen dat u het gevoel heeft dat u behandeld wordt als een idioot. Dit is niet onze bedoeling uiteraard. Ik wil graag met u meekijken wat ik voor u kan betekenen. Kan u anders uw vraag en uw gegevens per e-mail sturen naar socialmedia.nl@engie.com. Dan help ik u graag verder. Alvast bedankt voor de moeite. Hartelijke groet, Leon - Webcare ENGIE

    J.Scholler 31-12-2019

    Mh, Gisteravond werd ik gebeld door een van u medewerkers,het werd een zeer onprettig gesprek.Hij deed voorkomen of Ensie een overkoepelen orgaan was van Essent,Nuon enz.Ik heb verschillende malen gevraagd of Ensie energiemaatschappij was was....maar het antwoord was onduidelijk.Al met al heb (stom)ik het contact digitaal ondertekend.Maar het laatste gedeelte v/h telefoongesprek waarbij hij alles oplas kreeg ik door dat Ensie een energiemaatschappijen was......ik was erg boos en liet dat ook blijken en die idioot verbrak de verbinding.En even later kreeg ik het contact via de mail.Ben zeer verbolgen over de wijze waarop u klanten werft.Ben ook van plan om hier rugbaarheid aan te geven.!! Verzoek om het contract met onmiddellijke ingang te ontbinden.!! Wettelijk 14 dagen bedenktijd. J.Scholler.

    Nini benoy 03-01-2020

    Ik ben een jaar klant geweest bij Engie ; mijn ervaring ZEER DURE ELECTRICITEIT EN GAS ik zal NOOIT nog opnieuw klant worden. Bij Mega veel GOEDKOPER en KLANTVRIENDELIJKER bedrijf Nini

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Engie/electrabel criminelen

    ze halen binnen, sturen nota's incasseren dat hebben ze goed onder controle maar dan komt dubbele nota, voorschotbijdrage en termijn bijdrage en dan de jaarafrekening, er is geen touw meer aan vast te knopen en schakelen direct LAVG deurwaarders in. NOOIT MEE IN ZEE GAAN
    MKB OPLICHTERS BENDE is het

    Door: J.W.Elbrink 23-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5
    rating

    Overstap.

    Helaas ben ik overgestapt van Eneco naar Engie. Daarbij is door het eigenzinnig optreden van Engie tegen mijn uitdrukkelijke opgave de datum van ingang van de overstap gewijzigd zonder enig overleg. Dit heeft mij 100,00 Euro gekost aan boetes. Ik vind Engie dan ook een onbetrouwbare partner en zal zodra de kans er is weggaan bij Engie.

    Door: Jan Beniers 22-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Slechte communicatie en zeer onvriendelijke contact

    Mijn ervaring is over ENGIE, zeer slecht te noemen, geen enkele redelijke gesprekken over contracten en over het annuleren van een vroegtijdige contract door een ontstaan misverstand in de aanmelding, totaal geen enige oplossing met betreking tot het annuleren van dit contract dat in een misverstand over de aanmeldingg dat binnen 14 dagen moets worden gereageerd. Wat wil dit zeggen dat ENGIE een nare leverancier is van goedkope energie voor consumenten. Absoluut geen aanrader om je hierbiij aan te sluiten.

    Door: Kayadoe 17-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Slechte voorlichting en een vervelend gesprek!

    ENGIE via een extern bureau aangemeld en dachten goedkoer te zij met de energie kosten, niets iin minder waar! Slechte behandeling en geen oog hebben voor de problemen die er zijn onstaan bij het annuleren van dit contract. Ik heb geen schriftelijjke bevestiging gegeven en toch is dit contract door gegaan. Ik zou alle mensen willen aanraden NIET met dit energie bedrijf in zee te gaan! Je wordt er alleen maar armer van...dus weg met deze ENGIE leverancier!
    Ik ga dee problemen nog elden bijn de ASM en bij de orogramma's van RADAR en KASSA.....eens kijken of ze ook aan tefel durvn te komen als dit ter sprake zal komen.....

    Door: Denis Hehuat 15-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2,5
    rating

    Engie komt afspraken niet na geen cashback ontvangen van €150,-

    Overgestapt naar engie i.v.m. leuke aanbieding in 2018 (25-03) via de telefoon contract afgesloten bij engie. Namelijk engie opgewekt pakket voor 3 jaar waarbij een cashbak van € 150,- was inbegrepen. De medewerker van engie vertelde mij dat alles zoals we hadden afgesproken via de telefoon netjes voorelkaar zal maken. Nu mijn jaarafrekening ontvangen van engie maar geen cashbak ontvangen.Vandaag contact gehad via de telefoon volgens de slecht luisterende medewerker van engie geen recht op, staat niet in het contract volgens de gefrusteerde medewerker..Je gaat er toch van uit dat je via de telefoon duidelijke afspraken maakt en deze ook worden nagekomen en dan niet zeggen van : heeft
    de medewerker zeker vergeten te noteren !!!! Ook moet dit te controleren zijn door engie dat deze aanbieding op deze datum 25-03-2018 op de website van engie is geplaatst !!!!

    Gewoon zoals het hoort de cashback betalen die bij de toen afgesloten 3 jaar engie opgewekt pakket werd aangeboden.Vandaar ook de overstap naar engie.Ook andere leveranciers hadden in dit overstap jaar leuke aanbieden maar gekozen voor engie omdat deze bewust omgaan met het leveren van energie.

    Website tekst:
    €150,- Cashback bij ENGIE 3 jarig contract
    Als je wil genieten van een mooie cashback actie dan zit je goed bij een 3 jarig contract van Engie Energie. Je krijgt een flinke korting op je eerste jaar die je bij je jaarrekening krijgt uitgekeerd. Daardoor ben je er zeker van dat je in het eerste jaar van je 3 jarige contract super voordelig uit bent. Daarnaast ontvang je natuurlijk ook nog eens 3 jaar lang stroom en gas tegen de lage tarieven die je gewend bent van Engie.
    Ook de stroom die je geleverd krijgt is 100% duurzaam en wordt opgewekt met windmolens uit het Nederlandse park in de Noordzee. Het overstappen is daarbij ook goed geregeld want Engie zorgt er voor dat alles uit handen wordt genomen zodat je je nergens druk over hoeft te maken.

    Door: Charlie 4 10-04-2019
    Annet 29-04-2019

    Beste Charlie, Heeft u verder nog iets gehoord van ENGIE? Ik heb in april 2018 hetzelfde contract afgesloten en op mijn jaaraftejenibg ook geen €150 cashback te zien! Met vriendelijke groet, Annet

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Tevreden met overstap naar Engie

    Wij zijn een aantal jaar geleden in januari overgestapt naar Engie omdat ze daar toen een mooie aanbieding hadden voor onze energierekening.
    Wij zijn tot op heden tevreden. De overstap was snel geregeld en het scheelde voor ons best een aanzienlijk bedrag. Dat is echt de moeite waard.
    Prima bedrijf wat ons betreft, we hebben geen klachten of storingen gehad.
    Wilde ik toch even doorgeven, want ik was destijds ook goed aan het vergelijken.

    Door: Anne-marij De Wit 11-02-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    engie vooral niet doen

    Wil je goedkoop uit zijn ga dan in ieder geval niet via een tussenpersoon naar een andere leverancier.
    Engie kwam met een eindafrekening die ik nog nooit had gezien.
    Dus daar komen wij nooit meer terug!!!
    Het maandbedrag komt niet in de buurt van wat wij gewend waren.
    Ronduit schandalig

    Door: koning 21-01-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Geen geld meer om eten te kopen

    Geacht lezer,
    Gebeld door een overstap service.
    De volgende dag weer gebeld door een overstap service.
    1 dag aangemeld, de andere dag afgemeld.
    Boete kosten? 250.--
    Concusie?
    Geen geld meer om te eten.
    En sta nu ook 250.-- rood.
    God weet er ook van.
    Oordeelsdag komt nog.
    Wie heeft er wat over zodat ik eten kan kopen?
    NL41INGB0002597912

    Door: A. Baardman 14-01-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Scam

    CHOOSE AN OTHER COMPANY.
    I've been living in the Netherlands for 4 years and I've never had such a bad experience.

    Their sales advisor was simply not telling the truth during our conversation.
    2 examples: Engie said, that they will pay my fine for my previous energy supplier. (I switched before my contract ended)
    Now they refused to pay it for me...
    Cashback: also not correct information received, I'm not entitled for the €150 cashback (during our meeting I was..)

    Do not believe what they are saying, double check everything in the contract and in the small letters as well! Or even better, choose a reliable company.

    Door: G. Akots 12-01-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    be-eindiging niet gesloten contract

    ben er volgens mij ingeluisd door jullie. Zouy een contract hebben afgesloten, maar daar staat mij niets van bij..Dit accepteer ik niet en wil ook niet naar jullie toe als leverancier van electra.
    J.F.Stevens
    Gildeplein 327.
    1445GW Purmerend

    Door: STEVENS.j.F. 28-05-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    10
    rating

    Engie vergoedt teruglevering niet.

    We hebben energie teruggeleverd maar ze willen niet betalen en verschuilen zich achter allerlei regelgeving en wijzen met de vinger naar Liander.

    Door: Peters 17-05-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Schrijf zelf een review over ENGIE Energie

    Uw beoordeling