Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Wil jij kiekjes maken met je dierbaren op bijzondere plekken in de wereld? Dan is Smiler wellicht een interessant bedrijf voor jou. Bekijk via NederlandReview wat er over dit bedrijf bekend is. Alle reviews die je leest zijn objectief en onafhankelijk geschreven.
Smiler is een online marktplaats die (hobby) fotografen matcht met toeristische hotspots. Deze populaire locaties zijn bijvoorbeeld dierentuin Artis en museum het Louvre in Parijs. Op de website staan nog veel meer plekken vermeld. Bezoekers die op de foto zijn genomen, kunnen hun informatie met een QR-code delen via de smartphone van de foto nemer. Ze houden ervan om de wereld te ontdekken, van het leven te genieten en de herinnering vast te leggen. Mocht je nieuw zijn kun je je het beste inschrijven voor een introductiesessie. Je leert dan hoe alles in zijn werking gaat. Je bent als fotograaf verantwoordelijk voor je eigen camera uitrusting. Wil je urenlang foto's gaan maken? Dan kan het raadzaam zijn om een powerbank mee te nemen. Deze powerbanks kun je offline maar ook in veel online shops bestellen.
Ze willen de foto's vastleggen die je bijvoorbeeld aan je kleinkinderen kan laten zien. Miljarden mensen reizen elk jaar en het zit in hun aard om foto's te willen maken en het moment vast te leggen. Maar het is volgens Smiler altijd moeilijk om herinneringen van hoge kwaliteit vast te leggen met je dierbaren en dan hebben ze het nog niet eens over de momenten dat je alleen op reis bent. Gedenkwaardige ervaringen verdienen het om in hoge kwaliteit te worden vastgelegd en niet te verdrinken tussen de duizenden afbeeldingen in de bibliotheek van je telefoon. Zo kun je ver uit elkaar zijn, maar toch altijd samen. Omdat ze het belang kennen van vrijheid en diversiteit, en de constante drang om te reizen en nieuwe plekken te ontdekken, zijn ze een bedrijf dat overal kan werken. Het snelgroeiende team bestaat uit zeer gemotiveerde en gepassioneerde mensen van meer dan 15 nationaliteiten.
Op de website worden waarden aangegeven die bepalend zijn voor alles wat ze doen. Een glimlach vinden ze belangrijk. Ze proberen te verbinden, creëren en vast te leggen. De wereld wordt gezien als hun speeltuin. Stads- of landgrenzen houden het bedrijf niet tegen en ze zijn vrij om overal en altijd plezier te hebben. Je kan klein beginnen en vervolgens steeds groter gaan denken. De mensen die gek genoeg zijn om te denken dat ze de wereld kunnen veranderen, zijn degenen die dat wel doen. Stap voor stap. Na vooruitgang volgt perfectie. Het team heeft een doel en ze delen de uitdaging om dit samen te bereiken. Het gevoel van avontuur is wat ze inspireert en drijft.
Op de website staat een heus privacybeleid beschreven. Wanneer je Smiler gebruikt, vertrouw je hun jouw persoonsgegevens toe. Ze geven aan vastbesloten te zijn om dat vertrouwen te behouden. Dat begint met je te helpen de privacy informatie uit te leggen. Het privacybeleid beschrijft de persoonlijke gegevens, hoe deze worden gebruikt en jouw keuzes met betrekking tot deze gegevens. Smiler B.V. houdt zich bij de verwerking van persoonsgegevens aan de eisen die de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) stelt. Hun Services helpen je om gedenkwaardige ervaringen in hoge kwaliteit vast te leggen, door je fotoshoots van één minuut te bieden. Hiervoor zijn er op diverse bijzondere locaties (zoals toeristische plekken en podia) Smiler Fotografen aanwezig. Deze afbeeldingen kan je achteraf in verschillende vormen aankopen. Voor meer informatie over deze diensten kan je ook de overkoepelende website joinsmiler.com bezoeken.
Heb jij al ervaring met Smiler? Dan horen we graag wat jouw mening is. Heb je door dit bedrijf mooie foto’s kunnen maken? Heb je hier goede herinneringen aan over gehouden? Zou je andere mensen aanbevelen dit platform eens te bezoeken? We stellen het op prijs als je je visie deelt via een review op deze pagina.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!