Magic Hospitality Manager

10

Bestellen

10

Service

10

Prijs

10

Levering

100%

Zou hier weer kopen

Magic Hospitality Manager

Wie gaat trouwen of een ander groots evenement gaat organiseren, krijgt vaak te maken met allerlei beslissingen. Je ziet dan al gauw door het bos de bomen niet meer. Ook al ben je een ervaren feestplanner. 


Het kan daarom slim zijn om de hulp in te schakelen van een event manager. Of van een volledig hospitalitysysteem.


Magic Hospitality Manager is een hospitality manager. Je kunt het onder meer gebruiken voor het organiseren van evenementen, vergaderingen, feesten en bruiloften. 


Hoe werkt dat precies? Wat doet zo'n systeem precies voor je? En wat zijn de reviews, ervaringen en beoordelingen van echte klanten? Je leest het op NederlandReview.


Wat is Magic Hospitality Manager?


Magic Hospitality Manager is een hospitalitysysteem waarmee je allerlei evenementen kunt plannen. Het bedrijf is begonnen met het organiseren van bruiloften, maar inmiddels kun je er ook vergaderingen, feesten en andere evenementen mee organiseren. 


Met Magic Hospitality Manager kun je onder andere offertes maken, een evenement plannen en het eventbeheer overzichtelijk regelen. Op de dag van het feest of de partij zelf levert het systeem een (digitaal) draaiboek om ervoor te zorgen dat de hele dag perfect verloopt.


Voor wie is Magic Hospitality Manager?


Magic Hospitality Manager is bedoeld voor iedereen die een evenement organiseert. Dat kunnen de feestgangers of het bruidspaar zelf zijn, maar ook de locatie waar de festiviteiten gaan plaatsvinden. 


Meestal werkt Magic vooral samen met de locatiebeheerders. Zij kunnen met de hospitality manager vervolgens het feest van begin tot eind (van idee tot facturatie) regelen. Hun gasten en klanten kunnen dan bijvoorbeeld via hun website alles zelf regelen of hun voorkeuren vast doorgeven. Van de leverancier van de taart tot het merk champagne dat geschonken moet worden.


In de regel zijn locaties die Magic gebruiken veel minder tijd kwijt aan de administratieve zaken. Die tijd kunnen ze dan volop besteden aan hun gasten en klanten. Volgens Magic zelf levert het systeem locatie-eigenaren een tijdsbeparing van 80% en een toename van het aantal offertes met 65%.


Magic wordt gebruikt in allerlei kastelen, beachclubs, buitenplaatsen, landgoederen, brasserieën, hotels en partycentra in Nederland. Voorbeelden van locaties die met Magic werken, zijn Beachclub No5 in Zandvoort, Kasteel Kerckebosch in Zeist en Buitenplaats Amerongen. 


Wat kun je allemaal regelen met Magic Hospitality Manager?


De makers van Magic noemen het systeem zelf "de meest complete én unieke hospitality manager". Het is de bedoeling dat alle benodigde zaken en planning in hetzelfde systeem kunnen worden geregeld. Dat is immers wel zo gemakkelijk.


Dit is nu allemaal geïntegreerd in de hospitality manager van Magic:


- online offerteplanner
- zaalbeheer 
- agenda 
- klantenbeheer
- online betalen
- facturatie
- (automatische) emails
- to-dolijsten
- keukenlijsten en partysheets
- statistiek voor analyse
- backup in de cloud
- ondersteuning: Magic biedt 24 uur per dag ondersteuning en je hebt je eigen persoonlijke accountmanager.


Bovendien werken de medewerkers van Magic altijd constant door aan nieuwe mogelijkheden, updates, modules en uitbreidingen. 


Wat is het verschil tussen de event manager en meeting manager?


Magic biedt zowel een event manager aan als een meeting manager. Er zijn verschillen en overeenkomsten. 


Met de event manager organiseer je, de naam zegt het al, evenementen. Met dit systeem maak je offertes en organiseer en beheer je alles wat er bij het evenement komt kijken. Het systeem zorgt onder andere voor keukensheets en draaiboeken. 


De meeting manager is speciaal bedoeld voor het organiseren van vergaderingen. Locaties kunnen met de meeting manager van Magic bijvoorbeeld vergader-arrangementen aanbieden op de eigen website. Klanten kunnen daarmee vervolgens zelf offertes maken en hun vergadering online beheren: van zaalkeuze tot facturatie.


Hoe kun je contact maken met Magic?


Magic is op verschillende manieren bereikbaar. Via de website kun je een contactformulier invullen. Daarnaast is het bedrijf telefonisch bereikbaar op 020 893 2406. Het emailadres van Magic is info@restau.nl

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (0)