NederlandReview

    Ervaringen Dynamiet Nederland

    Wanneer u negatief geregistreerd staat bij het BKR dan is het tegenwoordig vrijwel onmogelijk om nog ergens een krediet aan te vragen. Maar denkt u dat u ten onrechte een negatieve BKR-registratie hebt? Dan zegt Dynamiet Nederland dat zij u kunnen helpen. Lees hier de ervaringen van anderen met dit bedrijf.

    Over Dynamiet Nederland

    Dynamiet Nederland is opgericht op 1 januari 2012 met als doel consumenten te helpen BKR registraties op verantwoorde wijze te verwijderen. Zij bemiddelen, starten juridische procedures en kaarten misstanden aan. Door deze dienstverlening kunnen zij mensen uit moeilijke situaties helpen. Inmiddels hebben zij met succes gerechtelijke procedures gevoerd tegen kredietverstrekkers. De ervaring heeft geleerd dat men met de juiste expertise ook de zwaarste coderingen met succes kunt betwisten. Zij onderscheiden zich doordat zij inmiddels deze expertise hebben opgedaan en een zorgvuldig netwerk van kredietverstrekkers en banken heeft opgebouwd. Hierdoor verwijderen zij zowel onterechte als terechte BKR registraties. Vele duizenden mensen zijn door hen geholpen, op een deels commerciële basis en vanuit de maatschappelijke verantwoordelijkheid die zij voelen. U kunt bij hen altijd een vrijblijvend adviesgesprek aanvragen.


    Een BKR-registratie verwijderen, hoe doen ze dat bij Dynamiet Nederland

    Diensten: BKR-registratie verwijderen, waarom?

    Vroeger konden consumenten bij de aanvraag van een krediet een eventuele negatieve BKR registratie toelichten. Vervolgens kon de kredietverstrekker beoordelen of u eventueel alsnog in aanmerking kwam voor een nieuwe lening. Omdat banken helaas steeds meer productiebedrijven geworden zijn, is dit tegenwoordig niet meer mogelijk. Banken nemen niet meer de tijd om ieder geval individueel te beoordelen. Zij denken dat dit hen meer zal kosten dan dat het gaat opleveren. Hierdoor leidt een negatieve BKR registratie tegenwoordig bijna altijd tot een afwijzing op een krediet- of hypotheekaanvraag. Om toch een lening aan te kunnen vragen of een hypotheek af te kunnen sluiten is een verwijdering van de negatieve registratie noodzakelijk.

    BKR-registratie verantwoord verwijderen

    Dynamiet Nederland zet zich in om BKR registraties verantwoord te laten verwijderen. Dit houdt in dat zij bemiddelen voor consumenten die ten onrechte een negatieve registratie hebben of een tweede kans verdienen. Wanneer zij uw zaak aannemen, dan is het waarschijnlijk dat uw registratie zal worden aangepast of verwijderd. Daarvoor moeten zij eerst een inventarisatie van de situatie maken. Iedere situatie is namelijk uniek en kan alleen op maat geholpen worden. Het laten verwijderen van een BKR-registratie is een specialisatie op zich en dit vereist kennis, kunde en ervaring. Om de kwaliteit te kunnen waarborgen beschikken zij over juristen met kennis en kunde van de relevante wetgeving. Wanneer zij uw situatie in kaart hebben gebracht wordt er een gegrond verzoek tot verwijdering of aanpassing van uw registratie ingediend bij de kredietverstrekker.

    Klachten

    Uw tevredenheid is belangrijk bij Dynamiet Nederland. Heeft u een suggestie hoe zij hun dienstverlening kunnen verbeteren? Of bent u ontevreden over de behandeling van uw zaak, de manier waarop u geholpen bent of het antwoord van een medewerker? Geef uw klacht of vraag dan binnen zes weken via e-mail of schriftelijk aan hen door. Als uw vraag of klacht langer geleden is ontstaan, kunnen zij deze helaas niet meer behandelen.

    Heeft u dankzij Dynamiet Nederland toch een lening af kunnen sluiten?

    Of bent u door hen helemaal niet verder geholpen? Hier op NederlandReview verzamelen wij alle beoordelingen van mensen over bedrijven en webshops. Deel ook uw ervaringen, zo weten anderen beter waar ze aan beginnen!

    Lees de reviews van de klanten van Dynamiet Nederland! Staat u negatief geregistreerd bij BKR? Is Dynamiet de oplossing? Is dit wel legaal en betrouwbaar?

    Dynamiet Nederland
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (49)

    8.4
    84% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    8.4
    Service
    rating
    8.6
    Prijs
    rating
    8
    Leveren
    rating
    8.6

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Verwijdering bkr

    Plus: snel en vakkundig
    Min: geen

    Door: Joyce Rijnardus-Rasing12-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Hulp

    Weet je als de bank je niet wil helpen sta je met je rug tegen de muur. Die verrotte bkr wil je ook niet helpen. Dus wat moet je dan. Kijk ben ik geen advocaat. Ik heb hier geen kaas van gegeten. Die banken doen niks voor. Geven je geen kreriet. En als je voor hulp komt om het weg te poetsen dan weigeren ze. Dus dan moet je wel deze mensen inschakelt. Het kost een duit, maar dan krijg je ook wat. Zii moeten aan het einde van de maand ook gewoon hun brood verdienen. Zou raar zijn als het gratis was.

    Door: Merks21-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    A2 notering

    Zij mn de reviewss hieronder wel echt??

    Door: Jadi20-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Fijne samenwerking

    Normaal is dat iets wat je hoort bij je BKR-registratie: 'Dat heb je aan jezelf te danken.' Maar in dit geval klopt die stelling niet. De voornoemde zin heb ik inmiddels twee keer mogen horen. Na de eerste keer verwees een vriend mij naar het Dynamiet. Beide keren ben ik heel goed geholpen. Er wordt goed meegedacht over de (on)mogelijkheden. Het hele traject kon ik met een gerust hart aan Dynamiet overlaten. De tussenresultaten werden teruggekoppeld en op basis daarvan vond weer overleg plaats van: 'Hoe nu verder?' Op het eind werd het eindresultaat nog eens goed bekeken en op basis van hun advies kon ik hier een goede beslissing over nemen. Dus ik zeg oprecht: Bedankt voor de fijne samenwerking!

    Door: Mitchel04-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Juridische bemiddeling

    Super snel opgelost. Zelfs in de coronatijd staan de mensen je bij. Goed georganiseerd bedrijf. Afspraken komen ze altijd na.

    Door: Mark31-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Bkr registratie geheel verwijderd

    Na 2 maanden is mijn onterechte bkr registratie door Dynamiet Nederland verwijderd. Wij zijn jullie heel erg dankbaar.

    Door: Myrthe26-03-2020
    Myrthe26-03-2020

    Na 2 maanden is mijn onterechte bkr registratie door Dynamiet Nederland verwijderd. Wij zijn jullie heel erg dankbaar.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Bkr SR codering laten verwijderen

    Eerst er goed overna gedacht om de stap te nemen om het te doen na goed nadenken toch de stap genomen en het is goed uitgepakt! Binnen 3 maanden was ik van mij bkr (SR) codering af. Goed email contact gehad kan het zeker aanraden om een adviesgesprek te doen!

    Door: S. Tippersma13-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Registratie procedure

    Michael de Zwart is een topper, meester in het verwijderen van BKR.

    Zeer tevreden: Vanaf eerste telefoontje zeer vriendelijk te woord gestaan, medewerkers geduldig en duidelijke uitleg. Je kon altijd bellen, werd niet kortaf gereageerd. Met name mevrouw De Deugd heeft ons enorm goed geholpen! Echt geweldig. Altijd reactie, nooit lang op antwoord hoeven wachten, altijd vriendelijk. Heel fijn.

    Door: Erwin07-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    BKR

    Bardzo profesjonalny i bardzo szybki. Dziękuję Ci! - Pjotr

    Door: Pjotr07-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Registraties verwijderd

    Mijn broer had ook een AH code en was al naar een andere partij geweest en is daar hard genaaid. Hij moest daar zelfs exyra betalen en was alsnog niet geholpen. Dunamiet heeft bij de tijd genomen om mijn zaak goed te bespreken en heeft het in 2,5 maand opgelost. Ze konden het me niet garanderen, maar het was zo opgelost.

    Voordeel:
    - ik word altijd heel goed te woord gestaan als ik ze bel

    Nadeel:
    - ik moest veel vragen beantwoorden voor het verzoek, maar misschien is het daarom gelukt

    Door: Sur06-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Bkr

    Bedankt Dynamiet dat jullie keihard hebben gevochten om mijn codering van Hoist te verwijderen.

    Door: Marjolein06-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    BKR verwijderen

    Het onmogelijke is uit gekomen. Ik dacht zelf dat het niet mogelijk was omdat ik er zelf niet uit kwam. Maar op advies van mijn hypotheek adviseur toch met Dynamiet Nederland in zee gegaan.

    Wat 3 maanden zou duren is binnen 1,5 maand opgelost.

    Wat een top bedrijf!
    We kunnen eindelijk een huis kopen.

    Gr Bas

    Door: Bas06-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    BKR VERWIJDERING

    Echt klasse!!! Kan met m'n gezin eindelijk alle ellende achter me laten en een huis kopen. Zullen dit niet vergeten!

    Door: Ruud06-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Goed geholpen

    2 zware codes weggehaald volgens afspraak. Goed geregeld, niets anders dan lof voor dit bedrijf, want nu kan ik weer verder.

    Door: Perenboom05-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    €1390,-

    vorige jaar rond juni 2019 Namen wij telefonische contact op met Dynamiet Nederland!

    Hele mooie verhalen en ze laten je geloven dat ze alles kunnen. Ze moeten zoveel mogelijk informatie hebben!

    Wij hadden heel lang een dubbel gevoel, in juli kregen wij een factuur van hun! Terwijl we nog niet akkoord waren gegaan. Maar goed lang verhaal, we zijn in maand augustus in zee gegaan met Dunamiet Nederland. Ze hebben ons overtuigd aan de telefoon. Het zou ons €1390,- kosten. We moesten alleen de helft betalen omdat je nooit de 2e helft betaald als ze zien dat het verwijderen onmogelijk is! We hebben de helft van het geld direct overgemaakt.

    Wat doet Dynamiet ze gaan alles opvragen om inzage te hebben. Je krijgt wat formulieren om helemaal in te vullen! (Machtigingen) Vervolgens willen ze je jaarcijfers hebben. Ze vroegen ons allemaal documenten die we hadden van het verleden. Na de eerste betaling daar komt het de VRAAG! Hebben jullie een rechtsbijstandsverzekering. Ja die hadden we dus alles ook opgestuurd. Een uitgebreide verhaal over wat er gebeurt is! Ze geven aan dat de proceduren 3 a 4 maanden duurt. (Nou wij zijn al bijna 1 jaar bezig) nou eerste maand voorbij en je krijgt een update mail we hebben alles ontvangen van Wehkamp en Neckerman, ING bank! Zei hadden tijd nodig om letterlijk alles in te zien. Maand 2 we kregen een telefoontje van hun! Ja jullie moeten aangifte gaan doen anders heeft het geen nut. Wij hebben besloten om binnen 1 week tijd aangifte te gaan doen omdat er fraude was. Tijdens de telefoon gesprek ontstond er al heel veel discussies! We kregen dingen te horen wat we in de eerste instantie niet meekregen, voorbeeld daarvan: ze kunnen niet 1 krediet handelen anders heeft het geen zin, als 1 niet mee werkt lukt de ander ook niet! Nou aangifte verstuurd naar Dynamiet Nederland! Na 3 weken maand 3 kregen we een telefoontje! Daar komt het: We zien de kans van verwijdering! Voordat we verder gaan vragen wij de 2e helft over te maken! Zodra wij die hebben ontvangen gaan ze verder met de zaak. Nou wij dezelfde dag 2e helft overgemaakt van €695,- in totaal hadden ze van ons gekregen €1390,- we hadden toen een nieuwe contact persoon. Contact persoon nummer 3 inmiddels! Wij helemaal happy omdat ze gestart waren met de concept tegen de tegenpartijen! We kregen wat automatische mails van hun wat kopieën en namen van hypotheek verstrekkers waar we mail moesten sturen naar hun zodat ze tenminste 3 afwijzingen kregen voor bij het concept! Later kregen we weer een telefoon vervolgens was het maand 5! We moeten persoonlijk naar een bank om een persoonlijk berekening te krijgen voor een hypotheek! Hebben we gelijk geregeld en direct de volgende dag gemaild! Concept was opgesteld en die is verstuurd naar de kredietverstrekkers! Binnen 1 maand zouden de kredietverstrekkers moeten reageren op het concept! Als ze dat niet doen hebben ze nog 2 weken de tijd! Na 1 maand kregen we de eerste reactie van ING en Wehkamp met 2 regeltjes van de afwijzing. We moesten nog wachten op de Neckerman! Die reageerde pas in de 6e week! De volgende was de rechtsbijstandsverzekering! Daar waren ze al mee bezig voor hoge beroep! We vinden het super raar dat de Wehkamp en Neckerman met hele andere verhaal kwamen! Hun concept moest echter gebaseerd zijn op de inzage die ze kregen van te voren. Er is met onze gegevens gefraudeerd en Dynamiet Nederland kon ons helpen! Na de reactie hebben we meteen gebeld naar Dynamiet Nederland! Contact persoon weer niet aanwezig! We moesten alles beantwoorden via mail! Volgende dag kregen we haar eindelijk aan de lijn! Zei was er ook niet mee eens! Ze betreurde om ons mede te delen over de zaak! Het was hun nooit overkomen dat er geweigerd wordt zeker niet met Wehkamp en Neckerman gaf ze aan! Ze zei meteen aan de telefoon kan je aub uitgebreid alles op de mail beantwoorden want ze was het er niet mee eens en zou een bezwaar gaan indienen! Wij waren een half middag bezig met alles uitgebreid mailen weer en meer informaties zoeken! Na de definitieve reactie van Neckerman kregen we weer dezelfde mail en gaf contact persoon nummer 3 dat iemand anders verder gaat met de zaak en als we nog vragen hadden dat we altijd terecht kunnen bij haar. We hadden zoveel vragen maar zei heeft nooit meer onze mails beantwoord! Ze heeft ons laten denken dat ze een bezwaar zou gaan indienen! Maand 7 kregen we een e-mail van een ander contact persoon. Ze waren bezig met de rechtsbijstandsverzekering om te kijken of er genoeg dekking was voor ons! Wij hebben via de mail toestemming gegeven dat ze de telefonische gesprek mogen voeren met de rechtsbijstand verzekering! Wij vroegen telkens via de mail wat de status was van de bezwaar! We werden nooit beantwoord op onze vraag! Toen begon de irritaties te lopen! Contactpersooon boden zijn excuses aan nadat wij een uitgebreide mail stuurde over dit zijn niet de afspraken! We kregen de contactpersoon einde van het jaar 2019 aan de telefoon en die gaf aan dat het een fout geweest was dat er aan ons is gezegd dat ze een bezwaar gaan indienen omdat het geen nut heeft! Meneer had ons helemaal gerust gesteld! Heeft hij goed gedaan! Na mate kregen we steeds mails van de rechtsbijstandsverzekering en Dynamiet Nederland over de ING bank! Die vonden wij niet heel belangrijk maar Wehkamp en Neckerman! Hebben we wel 4x bevestigd per mail! Contact persoon weer aan de lijn! Meneer legde uit dat ze snel moesten reageren binnen 6 weken anders gaat het niet lukken en ING was als eerste. Alle 3 instanties moeten mee. We kregen een vraag ondertussen via de mail wanneer we verzekerd waren (rechtsbijstand verzekering) wij gaven hun aan 2018!
    Contact persoon weer aan de telefoon, wij gaven vroegen weer we willen dat Wehkamp en Neckerman naar de rechtbank gaan. Contact persoon gaf als antwoord, ik ga de rechtsbijstandsverzekering aangeven dat ze de ING kunnen parkeren. En zo bleef het maar doorgaan. Steeds de ING mail zagen we voorbij komen. Weer de vraag per mail, waarom ING en geen Neckerman en Wehkamp. Contactpersoon antwoord per mail! We zorgen wel dat Wehkamp en Neckerman voorrang krijgen! En daar kwam het! Wehkamp en Neckerman werd niet gedekt voor de rechtsbijstand verzekering omdat het iets is van 10 jaar terug en wij pas in 2018 verzekerd zijn voor rechtsbijstand verzekering! Vindt je het gek dat we boos worden dan. Waarom Dynamiet Nederland vraagt aan ons sinds wanneer wij de verzekering hebben gehad? Wij hebben duidelijk per mail bevestigd dat we pas in 2018 zijn verzekerd! Hier begonnen de alarmbellen! We zijn onderzoek gaan doen! We hadden zoveel vragen gesteld wat steeds niet beantwoord werd. Na een boze mail weer kregen we alsnog geen antwoord op de vragen alleen antwoord op geldzaken. Ze stelde voor een geschil bij de bkr op jezelf kost 2x €50,- een geschil via hun €2500,- en als we naar de rechtbank willen gaan koste het €3000,- ING kregen ze flink voor betaald de helft van de rechtsbijstandsverzekering! Bij het bijwonen zoude ze de andere helft krijgen!
    Later schreef ik een mail naar hun dat ik hun niet meer vertrouwd en we durven geen geld meer uit te geven! We hebben contact opgenomen met de rechtsbijstandsverzekering en we schrokken ons kapot wat we te horen kregen! We waren boos waardoor we direct op klacht.nl en nog wat pagina’s van hun een reactie plaatsen om andere te waarschuwen. Alleen wachten wij nog op reactie van hun! Volgende dag heel vroeg reageerde ze gelijk per mail! Met we vinden het jammer dat jullie op meer pagina’s ons hebben beoordeeld met ontevredenheid. Ze waren nog niet klaar met ons! Terwijl wij 1 dag van te voren te horen kregen dat de rechtszaak van ING geen nut heeft als we de kosten niet van €3000,- betalen voor de andere 2 zaken want dan worden we afgewezen. Weet je hoe hard dat binnen komt omdat je dan hoor van de rechtsbijstandsverzekering dat ze een hoop geld hebben gekregen en dat ze nog meer geld wouden voor de zaak maar de verzekering die ging met meer niet akkoord! Terwijl ze wisten dat het geen nut had om de rechtsbijstandsverzekering in te schakelen ivm de datums die ze zelf hebben gecontroleerd. (Rare juridische afdeling lijkt mij als je dat niet inziet) vindt je het gek dat de verzekering plus wij denken dat jullie tenminste van 1 zaak geld wou rukken van hun. En dan ons bevestigen heeft geen nut. In de boze mail schreef ik ook dat als wij wisten dat het zo zou lopen met zoveel geld wat ze vragen hadden we allang een advocaat betaald en via de rechter alles gedaan. Was de proces sneller en had het ons minder tijd gekost en sneller antwoord.

    Rechtsbijstandsverzekering legde ons ook uit dat ze eigenlijk niet mensen snappen die er voor kiezen om een tussen partij zoals Dynamiet Nederland zoveel geld te betalen terwijl alles via de rechtsbijstandsverzekering gedaan kan worden. Ze zitten vol met advocaten en juristen enz! Toch dat mensen voor een bedrijf als Dynamiet Nederland kiezen! Wij waren niet de zoveelste klant legde hun uit die hetzelfde mee hadden gemaakt. We werden steeds wijzer door de rechtsbijstandsverzekering dan Dynamiet Nederland! Rechtsbijstandsverzekering is voldoende voor een BKR verwijdering inplaats van een tussenpartij Dynamiet Nederland €1390,- te betalen. Het gaat ons om de sneaky manier. Onze HART huilt van de pijn wat een bedrijf met je kan doen. De manier hoe het gegaan is heeft ons heel veel pijn gedaan!

    Onze advies naar iedereen is! Mocht je een rechtsbijstandsverzekering hebben aub! Klop bij je verzekering! Kost je bijna niks! Mocht je niet verzekerd zijn. Loop even een juridische loket binnen en vraag naar advies! Want als Dynamiet Nederland na hun concept een weigering krijgt en je hebt geen rechtsbijstandsverzekering kan je het vergeten!

    Ik snap dat Dynamiet Nederland het liefst niet wilt dat je je ervaring deelt op internet. De gevoel die wij nu hebben wensen wij niemand. Dus de manier van hun reactie met hun zogenaamde oplossingen die ze plaatsen en aangeven dat ze er niet op ingaan meer of dat ze de fraude behandeling niet in behandeling nemen zegt heel veel over hun. Nu zeker veel meer, maar wij laten het hier niet bij zitten. Een waarschuwing voor een ieder die niet hetzelfde fout gaat maken!


    De schade van hoop die ze hebben gegeven en de manier van hun praktijken willen we ons €1390,- terug hebben! Zeker omdat ze wisten dat de rechtszaak geen nut heeft bij 2 partijen als we die zelf zouden vergoeden dan wel. Maar ze speelde het spel en liet ons geloven dat het ook in de dekking valt terwijl ze duidelijk de bewijs en bevestiging van te voren hebben gekregen van de verzekering wanneer de startdatum was van de verzekering. Nu schuiven ze het op de verzekering dat zei dat moesten bepalen. Allemaal bulshit, ze moesten natuurlijk tenminste van iets extra’s kunnen verdienen. Wij schrokken ons rond toen wij hoorde dat ze duizenden euro’s hebben ontvangen van de verzekering en nog meer wouden. En onze boze mail en de reactie op internet doen ze net alsof ze een samenwerking hebben gestopt! Dat was de goede excuses om van ons af te komen omdat ze wisten dat wij niet zomaar opgeven. Ze werden moe van ons vragen!

     

    Een waarschuwing voor iedereen! Vertrouw bedrijf Dynamiet Nederland niet! Ze laten je geloven totdat ze hun geld hebben. Wanneer ze de afwijzing krijgen met 2 regeltjes zeggen ze. Oh we verbazen ons want het is ons nooit overkomen! Zeker niet met deze instantie. We staan verbaas. Met is een manier van sales binnen halen. Ze spelen met mensen hun geweten. Binnenkort zal er een YouTube filmpje geplaats worden over deze praktijk. Het gaat niet eens om de €1399,- wat we moesten betalen maar op de manier hoe het gegaan is! Oneerlijk en wij willen mensen gaan beschermen!

    Door: Tay21-02-2020
    Dynamiet.nl29-02-2020

    Beste relatie, Inmiddels heeft u op het internet een hoop rare berichten geschreven. Tijdens het schrijven van uw berichten vergeet u telkens een cruciaal punt te vermelden. Tijdens onze gesprekken (intake) ga u (en uw partner) aan slachtoffer te zijn van fraude. Om die reden hebben wij uw zaak aangenomen. Achteraf is duidelijk geworden dat u geen slachtoffer bent, maar dader. U heeft van maar liefst drie Nederlandse kredietverstrekkers sommen geld afhandig gemaakt. Wij waren dan ook genoodzaakt om te moeten stoppen met uw zaak.

    Erwin07-03-2020

    Wat een langdradige larie verhaal schrijf je Tay. Je moet gewoon eerlijk zijn tegen Dynamiet, dan kunnen ze je nog proberen te helpen. Als ze er achteraf achter komen dat je al die tijd hebt lopen liegen, dan is het logisch dat het niet is gelukt. En ook tevens logisch dat je je geld kwijt bent.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Geweldig

    Super bedrijf dit. In zeer korte termijn mijn zaak goed opgelost. Vakkundige mensen die weten waar ze het over hebben. Dit is een respectabele bedrijf dat door heel NL bekend is. Ik las veel positieve reviews en hoorde in mijn omgeving goede verhalen. Hier en daar tref je ook wat negatieve revieuws aan. Maar als je goed leest, dan zie je dat deze mensen het vaak aan zichzelf hebben te danken. Mensen zijn soms niet eerlijk over hun zaak of betalen hun rekening niet. Logisch dat het dan niet lukt achteraf. Al met al is de kans groot als je gewoon de waarheid verteld aan dit bedrijf en met ze meewerkt. Zo simpel is het. Want dan kunnen ze een goede inschatting maken over je zaak en met de juiste argumenten aan de slag.

    Door: Jochem17-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Verwijderen registratie

    Absoluut geen aanrader. Tijdens het eerste gesprek laten ze je geloven dat ze van alles kunnen doen en je een hele goede kans maakt dat de codering verwijderd wordt. Bij mij hebben ze meer dan een maand over gedaan om een verzoek in te dienen voor het verwijderen van mijn registratie en hierop kregen ze via een mail in twee regeltjes als antwoord dat ze niet van plan waren om deze te verwijderen. En dat was het en heeft mij bijna € 600 gekost.

    Door: S.N26-11-2019
    Dyanmiet.nl17-01-2020

    Beste relatie, Uw reactie kunnen wij niet begrijpen. Anders dan u stelt heeft u sinds september jl. een betalingsachterstand bij ons. Hierdoor kunnen wij nu niet verder met uw zaak. Het door u opgenoemde bedrag herkennen wij niet. Althans het betreffende bedrag heeft u niet aan ons voldaan. We verzoeken u vriendelijk om contact op te nemen met de financiële administratie via 079 - 820 02 63 (keuze 3). Bij voorbaat dank.

    Fredi19-02-2020

    Dit zijn kauwboy praktijken. Dit is precies wat wij nu meemaken! OMG! Dit is te gek voor woorden! Wij ook dezelfde 2 regeltjes. Zogenaamd als ze zien dat de verwijdering mogelijk is betaal je de andere helft. Het heeft ons €1399,- gekost. Door hun mooie verhaal jou te laten geloven wij zijn bijna al 1 jaar bezig! Ik kan wel janken dat wij hierin zijn getrapt. Echt een waarschuwing voor veel mensen aub doe dit niet! Het zijn getrainde mensen, maar dit zal een staartje krijgen! Heel Nederland moet dit weten om deze partijen te stoppe!

    Tay21-02-2020

    vorige jaar rond juni 2019 Namen wij telefonische contact op met Dynamiet Nederland! Hele mooie verhalen en ze laten je geloven dat ze alles kunnen. Ze moeten zoveel mogelijk informatie hebben! Wij hadden heel lang een dubbel gevoel, in juli kregen wij een factuur van hun! Terwijl we nog niet akkoord waren gegaan. Maar goed lang verhaal, we zijn in maand augustus in zee gegaan met Dunamiet Nederland. Ze hebben ons overtuigd aan de telefoon. Het zou ons €1390,- kosten. We moesten alleen de helft betalen omdat je nooit de 2e helft betaald als ze zien dat het verwijderen onmogelijk is! We hebben de helft van het geld direct overgemaakt. Wat doet Dynamiet ze gaan alles opvragen om inzage te hebben. Je krijgt wat formulieren om helemaal in te vullen! (Machtigingen) Vervolgens willen ze je jaarcijfers hebben. Ze vroegen ons allemaal documenten die we hadden van het verleden. Na de eerste betaling daar komt het de VRAAG! Hebben jullie een rechtsbijstandsverzekering. Ja die hadden we dus alles ook opgestuurd. Een uitgebreide verhaal over wat er gebeurt is! Ze geven aan dat de proceduren 3 a 4 maanden duurt. (Nou wij zijn al bijna 1 jaar bezig) nou eerste maand voorbij en je krijgt een update mail we hebben alles ontvangen van Wehkamp en Neckerman, ING bank! Zei hadden tijd nodig om letterlijk alles in te zien. Maand 2 we kregen een telefoontje van hun! Ja jullie moeten aangifte gaan doen anders heeft het geen nut. Wij hebben besloten om binnen 1 week tijd aangifte te gaan doen omdat er fraude was. Tijdens de telefoon gesprek ontstond er al heel veel discussies! We kregen dingen te horen wat we in de eerste instantie niet meekregen, voorbeeld daarvan: ze kunnen niet 1 krediet handelen anders heeft het geen zin, als 1 niet mee werkt lukt de ander ook niet! Nou aangifte verstuurd naar Dynamiet Nederland! Na 3 weken maand 3 kregen we een telefoontje! Daar komt het: We zien de kans van verwijdering! Voordat we verder gaan vragen wij de 2e helft over te maken! Zodra wij die hebben ontvangen gaan ze verder met de zaak. Nou wij dezelfde dag 2e helft overgemaakt van €695,- in totaal hadden ze van ons gekregen €1390,- we hadden toen een nieuwe contact persoon. Contact persoon nummer 3 inmiddels! Wij helemaal happy omdat ze gestart waren met de concept tegen de tegenpartijen! We kregen wat automatische mails van hun wat kopieën en namen van hypotheek verstrekkers waar we mail moesten sturen naar hun zodat ze tenminste 3 afwijzingen kregen voor bij het concept! Later kregen we weer een telefoon vervolgens was het maand 5! We moeten persoonlijk naar een bank om een persoonlijk berekening te krijgen voor een hypotheek! Hebben we gelijk geregeld en direct de volgende dag gemaild! Concept was opgesteld en die is verstuurd naar de kredietverstrekkers! Binnen 1 maand zouden de kredietverstrekkers moeten reageren op het concept! Als ze dat niet doen hebben ze nog 2 weken de tijd! Na 1 maand kregen we de eerste reactie van ING en Wehkamp met 2 regeltjes van de afwijzing. We moesten nog wachten op de Neckerman! Die reageerde pas in de 6e week! De volgende was de rechtsbijstandsverzekering! Daar waren ze al mee bezig voor hoge beroep! We vinden het super raar dat de Wehkamp en Neckerman met hele andere verhaal kwamen! Hun concept moest echter gebaseerd zijn op de inzage die ze kregen van te voren. Er is met onze gegevens gefraudeerd en Dynamiet Nederland kon ons helpen! Na de reactie hebben we meteen gebeld naar Dynamiet Nederland! Contact persoon weer niet aanwezig! We moesten alles beantwoorden via mail! Volgende dag kregen we haar eindelijk aan de lijn! Zei was er ook niet mee eens! Ze betreurde om ons mede te delen over de zaak! Het was hun nooit overkomen dat er geweigerd wordt zeker niet met Wehkamp en Neckerman gaf ze aan! Ze zei meteen aan de telefoon kan je aub uitgebreid alles op de mail beantwoorden want ze was het er niet mee eens en zou een bezwaar gaan indienen! Wij waren een half middag bezig met alles uitgebreid mailen weer en meer informaties zoeken! Na de definitieve reactie van Neckerman kregen we weer dezelfde mail en gaf contact persoon nummer 3 dat iemand anders verder gaat met de zaak en als we nog vragen hadden dat we altijd terecht kunnen bij haar. We hadden zoveel vragen maar zei heeft nooit meer onze mails beantwoord! Ze heeft ons laten denken dat ze een bezwaar zou gaan indienen! Maand 7 kregen we een e-mail van een ander contact persoon. Ze waren bezig met de rechtsbijstandsverzekering om te kijken of er genoeg dekking was voor ons! Wij hebben via de mail toestemming gegeven dat ze de telefonische gesprek mogen voeren met de rechtsbijstand verzekering! Wij vroegen telkens via de mail wat de status was van de bezwaar! We werden nooit beantwoord op onze vraag! Toen begon de irritaties te lopen! Contactpersooon boden zijn excuses aan nadat wij een uitgebreide mail stuurde over dit zijn niet de afspraken! We kregen de contactpersoon einde van het jaar 2019 aan de telefoon en die gaf aan dat het een fout geweest was dat er aan ons is gezegd dat ze een bezwaar gaan indienen omdat het geen nut heeft! Meneer had ons helemaal gerust gesteld! Heeft hij goed gedaan! Na mate kregen we steeds mails van de rechtsbijstandsverzekering en Dynamiet Nederland over de ING bank! Die vonden wij niet heel belangrijk maar Wehkamp en Neckerman! Hebben we wel 4x bevestigd per mail! Contact persoon weer aan de lijn! Meneer legde uit dat ze snel moesten reageren binnen 6 weken anders gaat het niet lukken en ING was als eerste. Alle 3 instanties moeten mee. We kregen een vraag ondertussen via de mail wanneer we verzekerd waren (rechtsbijstand verzekering) wij gaven hun aan 2018! Contact persoon weer aan de telefoon, wij gaven vroegen weer we willen dat Wehkamp en Neckerman naar de rechtbank gaan. Contact persoon gaf als antwoord, ik ga de rechtsbijstandsverzekering aangeven dat ze de ING kunnen parkeren. En zo bleef het maar doorgaan. Steeds de ING mail zagen we voorbij komen. Weer de vraag per mail, waarom ING en geen Neckerman en Wehkamp. Contactpersoon antwoord per mail! We zorgen wel dat Wehkamp en Neckerman voorrang krijgen! En daar kwam het! Wehkamp en Neckerman werd niet gedekt voor de rechtsbijstand verzekering omdat het iets is van 10 jaar terug en wij pas in 2018 verzekerd zijn voor rechtsbijstand verzekering! Vindt je het gek dat we boos worden dan. Waarom Dynamiet Nederland vraagt aan ons sinds wanneer wij de verzekering hebben gehad? Wij hebben duidelijk per mail bevestigd dat we pas in 2018 zijn verzekerd! Hier begonnen de alarmbellen! We zijn onderzoek gaan doen! We hadden zoveel vragen gesteld wat steeds niet beantwoord werd. Na een boze mail weer kregen we alsnog geen antwoord op de vragen alleen antwoord op geldzaken. Ze stelde voor een geschil bij de bkr op jezelf kost 2x €50,- een geschil via hun €2500,- en als we naar de rechtbank willen gaan koste het €3000,- ING kregen ze flink voor betaald de helft van de rechtsbijstandsverzekering! Bij het bijwonen zoude ze de andere helft krijgen! Later schreef ik een mail naar hun dat ik hun niet meer vertrouwd en we durven geen geld meer uit te geven! We hebben contact opgenomen met de rechtsbijstandsverzekering en we schrokken ons kapot wat we te horen kregen! We waren boos waardoor we direct op klacht.nl en nog wat pagina’s van hun een reactie plaatsen om andere te waarschuwen. Alleen wachten wij nog op reactie van hun! Volgende dag heel vroeg reageerde ze gelijk per mail! Met we vinden het jammer dat jullie op meer pagina’s ons hebben beoordeeld met ontevredenheid. Ze waren nog niet klaar met ons! Terwijl wij 1 dag van te voren te horen kregen dat de rechtszaak van ING geen nut heeft als we de kosten niet van €3000,- betalen voor de andere 2 zaken want dan worden we afgewezen. Weet je hoe hard dat binnen komt omdat je dan hoor van de rechtsbijstandsverzekering dat ze een hoop geld hebben gekregen en dat ze nog meer geld wouden voor de zaak maar de verzekering die ging met meer niet akkoord! Terwijl ze wisten dat het geen nut had om de rechtsbijstandsverzekering in te schakelen ivm de datums die ze zelf hebben gecontroleerd. (Rare juridische afdeling lijkt mij als je dat niet inziet) vindt je het gek dat de verzekering plus wij denken dat jullie tenminste van 1 zaak geld wou rukken van hun. En dan ons bevestigen heeft geen nut. In de boze mail schreef ik ook dat als wij wisten dat het zo zou lopen met zoveel geld wat ze vragen hadden we allang een advocaat betaald en via de rechter alles gedaan. Was de proces sneller en had het ons minder tijd gekost en sneller antwoord. Rechtsbijstandsverzekering legde ons ook uit dat ze eigenlijk niet mensen snappen die er voor kiezen om een tussen partij zoals Dynamiet Nederland zoveel geld te betalen terwijl alles via de rechtsbijstandsverzekering gedaan kan worden. Ze zitten vol met advocaten en juristen enz! Toch dat mensen voor een bedrijf als Dynamiet Nederland kiezen! Wij waren niet de zoveelste klant legde hun uit die hetzelfde mee hadden gemaakt. We werden steeds wijzer door de rechtsbijstandsverzekering dan Dynamiet Nederland! Rechtsbijstandsverzekering is voldoende voor een BKR verwijdering inplaats van een tussenpartij Dynamiet Nederland €1390,- te betalen. Het gaat ons om de sneaky manier. Onze HART huilt van de pijn wat een bedrijf met je kan doen. De manier hoe het gegaan is heeft ons heel veel pijn gedaan! Onze advies naar iedereen is! Mocht je een rechtsbijstandsverzekering hebben aub! Klop bij je verzekering! Kost je bijna niks! Mocht je niet verzekerd zijn. Loop even een juridische loket binnen en vraag naar advies! Want als Dynamiet Nederland na hun concept een weigering krijgt en je hebt geen rechtsbijstandsverzekering kan je het vergeten! Ik snap dat Dynamiet Nederland het liefst niet wilt dat je je ervaring deelt op internet. De gevoel die wij nu hebben wensen wij niemand. Dus de manier van hun reactie met hun zogenaamde oplossingen die ze plaatsen en aangeven dat ze er niet op ingaan meer of dat ze de fraude behandeling niet in behandeling nemen zegt heel veel over hun. Nu zeker veel meer, maar wij laten het hier niet bij zitten. Een waarschuwing voor een ieder die niet hetzelfde fout gaat maken! De schade van hoop die ze hebben gegeven en de manier van hun praktijken willen we ons €1390,- terug hebben! Zeker omdat ze wisten dat de rechtszaak geen nut heeft bij 2 partijen als we die zelf zouden vergoeden dan wel. Maar ze speelde het spel en liet ons geloven dat het ook in de dekking valt terwijl ze duidelijk de bewijs en bevestiging van te voren hebben gekregen van de verzekering wanneer de startdatum was van de verzekering. Nu schuiven ze het op de verzekering dat zei dat moesten bepalen. Allemaal bulshit, ze moesten natuurlijk tenminste van iets extra’s kunnen verdienen. Wij schrokken ons rond toen wij hoorde dat ze duizenden euro’s hebben ontvangen van de verzekering en nog meer wouden. En onze boze mail en de reactie op internet doen ze net alsof ze een samenwerking hebben gestopt! Dat was de goede excuses om van ons af te komen omdat ze wisten dat wij niet zomaar opgeven. Ze werden moe van ons vragen!

    Wilfred Man 25-02-2020

    Ik ben normaal gesproken niet van het schrijven van reviews maar in het bovenstaande kan ik me helemaal niet in vinden. Zo te lezen is dit uit emotie geschreven en de vraag is wat hiervan waar is. Een kern van waarheid zal er wel in zitten. Mijn partner en ik hebben gebruik gemaakt van de diensten van Dynamiet. We hadden keuze tussen codering vrij en dynamiet. Dynamiet heeft alles netjes toegelicht en dit bevestigd per e-mail. Mijn registraties zijn in het geheel verwijderd en had alles netjes in 1 keer voldaan. Verder heb ik voordat ik zaken met ze deed een uitvoerig een onderzoek gedaan op internet en ze stevig aan de tand gevoeld. En beste meneer het bieden van betalingstermijnen is dienst van ze en dan hoeft niet. Sterker nog, ik ken zelf geen advocaten of juristen die aangeven betaal maar in termijnen.

    Arie08-03-2020

    Na jarenlang keurig te voldoen aan mijn betalingsverplichtingen raakte ik door persoonlijke omstandigheden de kluts kwijt. Er werd van mij verwacht dat ik kon blijven doorbetalen, terwijl ik ernstig ziek was. Als ZZP’er kan je dan niet even op de deur van de UWV kloppen. Mijn spaarpotje was op door investeringen en een relatiebreuk. Het zat even allemaal tegen. De rekeningen stapelde zich op en ik werd negatief geregistreerd bij het BKR. Inmiddels heb ik sinds 2 jaar de draad weer opgepakt. Ik heb geen schulden meer, een nieuwe relatie, en het gaat uitstekend met mijn bedrijf. Helaas gooide de negatieve registraties roet in het eten. Door de BKR registraties belandde ik weer in een uitzichtloze situatie. De banken wilde niks voor mij doen. Ook de hypotheekadviseur kon geen poot meer aan de grond krijgen. Hierdoor had ik de hoop om er uit te komen al min of meer opgegeven. Na aanleiding van de uitstekende reviews contact opgenomen met Dynamiet Nederland. Binnen 20 min. werd ik al teruggebeld door Marcel Boot. Hij legt alles op een eenvoudige en begrijpelijke manier uit en neemt vrijwel alle contacten met de bank en het BKR over en koppelt alles terug zodat je altijd weet wat de stand van zaken is. Hierover weer opnieuw contact gehad met Marcel Boot, op wat ook nog zijn vrije middag bleek. Door snel en helder optreden van Marcel en collega jurist mevrouw Sahin hebben ze tot mijn verbazing de uitzichtloze situatie kunnen ombuigen tot een prachtig voorstel waar ik mij helemaal in heb kunnen vinden. Dezelfde dag heb ik een nieuwe hypotheekaanvraag kunnen indienen en met een goed gevoel het weekend in kunnen gaan. Mocht je last hebben van een BKR-registraties of twijfelen dan raad ik je zeker aan om eens contact op te nemen met het Dynamiet. Het stukje wat ik in de reviews heb gemist is een bedrag dat Dynamiet vraagt. Na contact te hebben gehad begreep ik waarom niemand dit vermeld. Dit word namelijk berekend op basis van de aard van je zaak. Vervolgens is dit wel een vast bedrag en hoef je niet bang te zijn dat de kosten hoger worden naarmate het proces duurt. In mijn geval heb ik dit (in mijn ogen) relatief kleine bedrag meermaals terugverdiend door het feit dat ik nu een hypotheek kan afsluiten.

    S.N05-06-2020

    @Dynamiet.nl , Het zou mij in totaal €600 gaan kosten om mijn registratie te verwijderen. Ik ben idd gestopt met de betaalregeling nadat jullie een mailtje kregen met 2 regeltjes dat ze niet van plan waren om mijn registratie te verwijderen en dat was het! Telefonisch kreeg ik vervolgens te horen dat ik dan naar de rechter zou kunnen gaan maar dit mij dan wel enorm veel geld kon kosten. Dit had ik zelf ook wel kunnen bedenken. Mijn registratie was ontstaan door een factuur die over het hoofd is gezien van € 57. Als het jullie niet lukt om zulke registraties te verwijderen, dan vraag ik mij af wat jullie dan wel kunnen? Ik heb toch de betaalregeling weer hervat en alles betaald na veel mailtjes en telefoontjes van Dynamiet maar ik raad niemand aan om in zee te gaan met Dynamiet Nederland!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Super vriendelijke medewerkers

    Ik had niet gedacht dat het mogelijk zou zijn om mijn bkr te laten verwijderen, ik had in het begin getwijfeld of ik dynamiet Nederland zou inschakelen.
    Ik ben super blij met dynamiet Nederland, super vriendelijke medewerkers.
    Ze verdienen allemaal echt een pluim en een dikke 10 voor de moeite en doorzettingsvermogen.
    Dank jullie wel dynamiet Nederland.

    Door: Levi Tongco25-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Bkr

    Stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt. Mijn registratie bleek terecht te zijn. Ik had een A4code, omdat ik destijds een achterstand. De achterstand escaleerde bij de ABN, omdat ik mijn verhuizing niet had doorgegeven (Ik weet het: stom en dom). Dus ik kreeg logischerwijs een pittige registratie. Volgens dit bedrijf had mijn zaak nadelen maar ook voordelen. Toch zaken Ze muziek in mijn zaak, maar 100% zeker waren ze niet of het zou lukken. Ik zat samen met mijn gezin met mijn rug tegen de muur. We moeten van de eigenaar onze woning verlaten. Huren kan in Rotterdam nauwelijks. Kopen was de enige optie. De bank wilde helaas niet meewerken, maar Dynamiet gaf niet op. Ze zijn zo volhardend en bleven net zo lang doorgaan tot het was opgelost. Ik Ben ze daarom niet alleen dankbaar vanwege het resultaat, maar ook vanwege het feit dat ze ons niet in de steek hebben gelaten. Zonder hen zou ik waarschijnlijk binnenkort letterlijk op straat komen te staan. Daarom vind ik dat deze mensen een pluim verdienen.

    Door: AK16-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Top prestatir

    Na een eerdere ervaring met een ander bedrijf, kwam ik via een vriend in contact met Dynamiet. Na het eerste gesprek was er een vertrouwen, mede omdat ze de afspraken via mail bevestigde. Na de complete intake volgde het daadwerkelijke traject, hiervoor dient men normaal 4 weken uit te trekken, na 2 weken kreeg ik het verlossende woord. Ik was van mijn BKR registratie af. Een top prestatie. Heel erg bedankt Dynamiet.

    Door: Ronald Scholten15-10-2019
    Joyce Rijnardus-Rasing12-06-2020

    Wij zijn zeer tevreden! Ze hebben ons goed geholpen en ook heel snel. Ze hielden ons ook op de hoogte wat de status was. Ik raad iedereen aan om jullie zaken door hen te laten behartigen.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Schrijf zelf een review over Dynamiet Nederland

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is Dynamiet Nederland een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 49 ervaringen geplaatst over Dynamiet Nederland. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 8.4 gekregen, waarbij 84% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Dynamiet Nederland actief?

    Dynamiet Nederland is vooral actief in de categorie Algemeen en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Hypotheek, Geld lenen, Boekhouding en Administratie

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Dynamiet Nederland gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.