8

10

10
9
Door: Emile Rooijs

CJP - Met de hele klas naar de schouwburg

Wij zijn met de hele klas naar een voorstelling geweest in de schouwburg. Ik was nog nooit naar een toneelvoorstelling geweest, maar ik vond het echt wel heel leuk. Onze docent had van te voren extra uitleg over de voorstelling gegeven, daardoor was het allemaal beter te volgen. Ik weet niet of dat anders net zo goed was gelukt en ook wel zo leuk was geweest. Leuk om met korting te gaan!!

• Bankgiro Loterij

Bankgiro Loterij

Cijfer: 6,2Lees ervaringen
  • Vriendenloterij

Vriendenloterij

Cijfer: 7,6Lees ervaringen
  • Nationale Postcode Loterij

Nationale Postcode Loterij

Cijfer: 5,4Lees ervaringen

Over CJP

Zou u nogmaals kopen bij CJP?

Ervaringen CJP

Je hebt er misschien wel eens van gehoord, kent het van school of misschien ken je CJP nog helemaal niet. Dan ben je hier aan het goede adres voor meer informatie over CJP. Hier lees je wat het eigenlijk is, voor wie het bedoeld is en wat anderen ervan vinden. Zij delen namelijk hier hun ervaringen met jou. Ben je nieuwsgierig? Lees dan nog even verder.

Wat is CJP?
CJP staat voor Cultureel Jongeren Paspoort. Maar inmiddels is het veel meer dan een pas. Het CJP is een platform voor cultuurliefhebbers. Ze zijn gek op cultuur in al haar vormen en maten en willen andere mensen inspireren. Cultuur heeft soms een wat stoffig imago, terwijl het dat helemaal niet is. CJP maakt voor jou een selectie uit alles wat cultuur te bieden heeft en schrijft daarover. Dit doen ze online, in de nieuwsbrief en in hun magazines. Maar er is meer. Cultuur is ook dingen doen. Daarom organiseren ze veel leuke en verschillende events, samen met culturele partners. Hierdoor kunnen ze jou korting geven op films, festivals, concerten, theaters en musea. Klinkt goed toch?

Voor wie is CJP
Het CJP zet zich al meer dan 50 jaar in om cultuur toegankelijk te maken voor iedereen onder de 30 jaar. Houd je van films, theater, festivals en nog veel meer? En houd je van fikse kortingen? Dan is CJP zeker wat voor jou. Wil je meer dan alleen de leukste theatervoorstellingen, de gaafste concerten en mooiste festivals? Dan heeft CJP voor jou nog meer. Dus wil je ook nog korting op reizen, verzekeringen en bij winkels als onder andere Apple en Aktiesport, dan is dit zeker wat voor jou.

Je kunt bijvoorbeeld naar Shakespeare's Othello, hier gespeeld door de Toneelgroep Amsterdam

Waarom kies je voor CJP
Je kiest voor CJP vanwege jouw liefde voor cultuur die je betaalbaar wilt houden. Maar wist je dat je meer doet dan alleen cultuurorganisaties steunen? CJP speelt met de CJP Cultuurkaart een grote rol in het financieren van cultuureducatie op middelbare scholen. Wist je dat scholen door middel van deze cultuurkaart zo’n 11 miljoen euro uitgeven bij culturele partners? Zo houdt je de cultuur dus in leven en bloeiend. CJP: Zo is cultuur leuk, toegankelijk en betaalbaar!

Voordelen van CJP
Alleen al het feit dat je kunt genieten van alles wat cultuur te bieden heeft en dat het ook nog voor je bij elkaar gezocht wordt, is natuurlijk al een reden om te kiezen voor CJP. Maar er zijn meer voordelen:
- Je krijgt korting op cultuur, onder andere op festivals, de bioscoop, het theater, bij musicals, bij concerten en in musea.
- Als CJP-member kun je genieten van extra voordeel op lifestyle-producten. Onder andere Apple-producten, fashion artikelen, boeken en verzekeringen.
- Je krijgt toegang tot exclusieve CJP-events.
- Je kunt deelnemen aan gave winacties
- Je krijgt twee keer per jaar het C. Magazine.

Contact opnemen met CJP
Op de website van CJP kun je heel veel informatie vinden, maar wellicht niet helemaal het antwoord op je vraag. In de zoektocht naar het antwoord op je vraag, kun je beginnen bij de top 5 van veelgestelde vragen. Heb je nog geen antwoord op je vraag, heb je een opmerking, suggestie of misschien een klacht? Dan wil je direct contact met de klantenservice. Dit kun je op verschillende manieren doen bij CJP. Je kunt je vraag stellen via Twitter (@CJPnl of @CJPCultuurkaart). Hier kun je hen bereiken op werkdagen van 09.00 uur tot 17.30 uur. Je kunt er ook voor kiezen om het contactformulier in te vullen. Welke manier je ook kiest, je krijgt altijd binnen twee werkdagen een reactie van CJP op je bericht.

Ervaringen van anderen met CJP
Welke leuke dingen heb jij al gedaan met je CJP? En hoe lang ben je al lid? Hoe bevalt het? Dit zijn allemaal dingen die anderen van je willen weten. Zij zijn namelijk op zoek naar de ervaringen van echte mensen. Dus heb je misschien heel even de tijd tussen je theaterbezoek, een festival en je nieuwe boek door? Wil je anderen dan helpen door jouw review over CJP hier achter te laten? Alvast bedankt namens andere cultuurliefhebbers.