Ziggo Zakelijk

4

Bestellen

3

Service

3.7

Prijs

3.4

Levering

24%

Zou hier weer kopen

Ziggo Zakelijk

Als onderneming heb je graag al je telecom-diensten handig op één plek. Er zijn op de markt alleen heel veel aanbieders die telecom-diensten bieden voor bedrijven. Ziggo Zakelijk is er hier één van. Ziggo zal natuurlijk bij velen bekend zijn. Sommigen zullen de reclames met Geza Weisz en Kees Boot nu wel zat zijn. Toch is het ook bij bedrijven met bekende namen belangrijk om meer te lezen over de ervaringen van andere klanten. Als onderneming zijn je telecom-diensten belangrijk en je wilt wel zeker weten dat je provider betrouwbaar is. Wil je daarom meer weten over de diensten van Ziggo Zakelijk, lees dan de recensies op NederlandReview.


Over Ziggo Zakelijk

Ziggo is één van de grootste providers in Nederland en wil altijd blijven groeien. Sinds kort is Ziggo een samenwerking aangegaan met Vodafone om klanten nog meer diensten te kunnen bieden. Met Ziggo Zakelijk wil de provider ook voor ondernemingen en bedrijven klaarstaan. Door de bekendheid van de naam zullen de meeste ondernemers denken dat Ziggo Zakelijk betrouwbaar is, maar dit kan ook het gevaar zijn. Ziggo Zakelijk biedt ondernemingen internet, telefonie, televisie en mobiel. Maar wat vinden ondernemers van deze diensten? 


 


Diensten Ziggo Zakelijk

Ziggo Zakelijk Internet: Altijd supersnel internet tot wel 500/50 Mbit/s, een flexibel pakket dat altijd aangepast kan worden en een gespecialiseerde klantenservice die zeven dagen in de week bereikbaar is. 
Ziggo Zakelijk Telefonie: Mogelijkheid om te bellen met 1 of 2 vaste lijnen, altijd onbeperkt bellen voor een vast bedrag per maand en hosted VoIP.
Ziggo Zakelijk Televisie: Toegang tot apps zoals Netflix en YouTube, overal tv op tablet en smartphone en altijd terugspoelen en pauzeren.
Ziggo Zakelijk Mobiel: Altijd genoeg data, toegang tot het 4G-netwerk en keuze uit sim only of een abonnement. 
Ziggo Zakelijk Alles-in-1: Alle voordelen van de pakketten, samengebracht voor extra voordelige prijzen. 


Klachten Ziggo Zakelijk

Mochten er problemen zijn met je verbinding? Of heb je vragen over de verschillende diensten? Dan staat de klantenservice van Ziggo Zakelijk altijd voor je klaar. De klantenservice kan je het beste helpen als je telefonisch contact opneemt. Je kunt iedere dag van 08:00 tot 22:00 bellen op het telefoonnummer. Ziggo heeft echter ook een chat op de website als je liever niet telefonisch contact opneemt. Je kunt voor vragen ook gebruikmaken van de Social Media van Ziggo. Je kunt ze vinden op Facebook en Twitter. De website biedt echter uitgebreide informatie over de verschillende diensten. Hier vind je misschien al antwoord op je vragen.


Jouw ervaringen met Ziggo Zakelijk

Maak jij voor jouw onderneming gebruik van de telecom-diensten van Ziggo Zakelijk? Is jouw bedrijf nu altijd bereikbaar? Laat nieuwe klanten dan weten wat jouw ervaringen zijn met de diensten. Was het eenvoudig om een abonnement af te sluiten bij Ziggo Zakelijk? Helpt de klantenservice altijd direct bij eventuele storingen? Worden problemen snel opgelost? Zou jij Ziggo Zakelijk aan nieuwe klanten aanraden. Schrijf een recensie en geef antwoord op al deze vragen. 


Alles-in-1 pakket voor internet, telefonie en tv? Bij Ziggo Zakelijk kan het, maar wat vinden klanten? Zijn er vaak storingen? Lees de reviews.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (25)

ziggo zakelijk

Slecht bedrijf, niet bereikbaar. Hebben mijn aansluiting met oude provider opgezegd zonder nieuwe aansluiting te realiseren. ECHT NOOIT aan beginnen. Ik heb heel erg veel spijt

S

Saskia van der Weck

27-10-2023

0forum

Ziggo zakelijk consultant

Hallo en goedendag! Ik las hier de reviews en ik ben zelf consultant Ziggo zakelijk en vind het jammer hier deze klachten te lezen. Ik voel me genoodzaakt wat zaken op te helderen; Zelf ben ik Ziggo zakelijk klant geworden 200 Mbit en ik krijg na een snelheidstest via een gratis app (google play store) 215 binnen zakelijk internet begint bij 200 Mbit en met de huidige pakketen gaat de snelheid tot 1200 Mbit de vraag is of u dat nodig heeft want 200 is genoeg voor een groot gezin van 6 mensen of een groep die allen tegelijk bezig zijn op meerdere devices. Aangezien je altijd kunt UP-of-Downgraden maandelijks flexibel zit je nergens aan vast als je kiest voor een hoger pakket in de actie periode dus; 3, 4, of soms zelfs 6 maanden gratis of met een mooie korting van 9 maanden 50% neem je dan het hoogste pakket kun je altijd flexibel downgraden dat staat in de algemene voorwaarden; www.ziggo.nl/zakelijk/voorwaarden pagina 6 artikel 5.4 dit w.b.t. UP&DOWNGRADEN helder toch? (Ik zeg dit er altijd netjes bij iig.) Ik lees hier toch wel wat dingen waarvan ik denk.. spijtig als het zo gegaan is als omschreven; Ziggo is een groot bedrijf en met als bij bv. de KPN er gaat wel eens wat mis helaas, ook bij mij waren er wat kleine schoonheidsfoutjes in facturatie het is echter wel opgelost uiteindelijk en mijn aansluiting is erg goed! In onze algemene voorwaarden staat ook omschreven dat wat wij getraind zijn tegen u te zeggen; "de monteur gaat pas weg totdat alles het perfect doet anders bent u GEEN klant bij ziggo, voor ons is dat een vereiste namelijk" ✓ anders dan bij het consumentenrecht voor particulieren heeft u GEEN herroepingsrecht (14 dagen bedenktijd) daarom moet het product (de dienst) het goed doen; vandaar Doet het product (de dienst) het niet naar behoren? Dan kunt u opzeggen ook dat staat in de voorwaarden omschreven Als ik hieronder lees wat mensen meegemaakt hebben dan vind ik dat spijtig Als u niet goed of slechts deels bent ingelicht door een medewerker dan is dat niet goed besef dat zij ook hun best doen. We zijn er niet op uit u als klant op te lichten en ik zet me hier dan ook in om dat aan te tonen. Uit (begrijpelijke) irritatie schrijven mensen wel soms kort door de bocht reviews en dat is wel kleurend; besef er schrijven bijna nooit mensen reviews met positief nieuws en Ziggo is toch echt een bedrijf met wat is het.. zo'n 3,6 miljoen abbonees zal toch niet alles slecht zijn toch? Maargoed.. "oplichters" "malafide" Ik vind dat wel een beetje overtrokken; Bent u zelf vergeten te downgraden? Ok dan heeft u hogere kosten na de actie periode kan nog steeds in de 'mijn ziggo' app' maandelijks ik las hieronder iemand die schrijft (Wouter) ; Deze keer beweert de verkoper dat ik over moet stappen op hun glasvezel via Ziggo omdat ADSL overgaat naar glasvezel. ✓ de DSL lijnen gaan er ook uit dat is geen "bewering" maar waarheid! Voorts; "Hij doet het overkomen alsof het een geplande handeling is en er geen andere keuze dan Ziggo bestaat." ✓ het is ook een geplande handeling u krijgt vanzelf bericht van uw huidige provider waneer u op glasvezel kan EN als er enkel Ziggo mogelijk is in uw wijk dan zou dat de waarheid kunnen zijn (dat weet ik niet het lijkt me sterk dat hij u voorloog) Ziet u dat u met uw woordkeuze de boel aan het kleuren bent uit onvrede? Zit u nog op de DSL dan heb je vaak een slechte verbinding en krijg je niet de Mbits binnen waar je WEL voor betaald en een overstap zonder graven (glasvezel) op HFC hybride (coax-glasvezel) is geen slecht idee sterker nog een hele vooruitgang! "Heel slechte en flauwe manier om toch nog snel klanten vast te houden wetende dat de concurrentie bezig is met een inhaalslag op de providermarkt met o.a. het glasvezelnetwerk." (Dit schreef Richard) ook aangaande het ontbreken van de bedenktijd (zakelijk) Denkt u nou echt dat wij bewust zo te werk gaan? Als een groepje bandieten u misleiden? Zou enkel averechts werken.. Er ging vast wat mis in de communicatie Spijtig dat wel "Ziggo werkt samen met schimmige marketeers die je onder valse voorwendselen van alles verkopen wat Ziggo alleen maar kan leveren tegen een hoger tarief. Als je eenmaal vastzit in het contract begint het gezeur en heb je de nodige upgrades nodig voor je daadwerkelijk krijgt wat je is beloofd." Dit schreef Bart en ik als zeer heldere (NIET schimmige "marketeer"/consultant) Zeg u nogmaals.. u kunt altijd ook Downgraden zodat je het lagere tarief hebt. Dat wat betreft de snelheid en de tv pakketen Wat Althea meemaakte dat is wel het eerste geval wbt klacht hier; U had dat advies nooit moeten krijgen Dit is een grove fout geweest waarschijnlijk is die medewerkster niet goed ingelicht en pas begonnen u kunt niet overstappen naar een heel ander pakket. Dan zat u inderdaad vast op een pakket dat nooit aangeraden had mogen worden omdat dit niet past bij uw persoonlijke situatie. excuses voor het falende handelen van een van mijn collega's Vergelijkt u Ziggo qua service met de KPN Dan doet onze directe concurrent het net ietsje beter (marginaal verschil) en scoren we toch een voldoende beide als bedrijf. Hopelijk hielp dit schrijven wat te verhelderen

S

Simon

06-06-2023

0forum

Ziggo zakelijk Internet en televisie

Ik heb nog nooit een bedrijf meegemaakt met zo'n incapabele klantenservice en klachten afhandeling. Alleen maar problemen en ellende gehad. De verkoper verteld een oneerlijk verhaal waardoor ik achteraf veel meer betaal dan voorberekend., de financiele afwikkeling is na 9 maanden nog niet op orde en een klantenservice die bij ieder contact een andere uitleg geeft en conclusie trekt. Een simpele.en eerlijke oplossing lag voor de hand, vooral voor een klant van meer dan 15 jaar, maar dat blijkt te moeilijk voor de medewerkers.

B

Bob

18-02-2023

0forum

Ziggo Zakelijk

Ziggo Zakelijk zou als malafide partij verboden moeten worden met hun agressieve verkooptechnieken vol leugens. Om de paar weken wordt je weer door een andere 'tussenpartij' gebeld. Deze keer beweert de verkoper dat ik over moet stappen op hun glasvezel via Ziggo omdat ADSL overgaat naar glasvezel. Hij doet het overkomen alsof het een geplande handeling is en er geen andere keuze dan Ziggo bestaat. Op het moment dat duidelijk werd dat het om Ziggo ging heb ik meerdere malen gevraagd mijn gegevens te verwijderen, maar dat weigerde de verkoper. Daarmee is het een schending van mijn privacy rechten.

W

Wouter

15-11-2022

0forum

Ziggo zakelijk

Aan de deur nieuw contract afgesloten per 1 dec. Per 1 okt werd ik afgesloten door KPN, door de overstap service van ziggo. Nieuwe modem aangesloten maar geen coax kabel te vinden in huis. 2 okt ziggo monteur aangevraagd met de mededeling dat er geen coax kabel in mijn huis zit. 3 okt ziggo monteur kwam langs en heeft door gegeven dat er een derde partij de kabel in huis moest brengen. Zou Max een maand duren. 4 okt gebeld met ziggo dat ik geen internet en tv meer heb en wat ze daaraan kunnen doen. Dongel moest ik aanvragen met een nooit ontvamgen voucher code. Uiteindelijk wederom gebeld met ziggo om zo’n singel te krijgen. Gisteren ontvangen. Vandaag wederom ziggo gebeld met de vraag of er al zicht was wanneer een derde partij de kabel komt aansluiten. Maar mijnheer, er is helemaal geen aanvraag gekomen voor uw adres. Zou nog minimaal 2 maanden moeten wachten. Wat gaat er intern mis bij jullie bedrijf? Ik ben doorverbonden naar de opzeg afdeling en daar heb ik per direct mijn ziggo zakelijk abonnement opgezegd. Als antwoord kreeeg ik : u kunt altijd kon bellen om opnieuw aangesloten te worden, dat gebeurt dan binnen 24 uur. Niet dus , want dit had ik al een week eerder uitgezocht. Ik keek net op mijn telefoon en kreeg een rekening van €72 , die nog openstaat. Jullie leveren geen internet aansluiting, ik zit zakelijk 2 weken zonder internet en niemand van ziggo die zich hier maar iets van aantrekt. Voor mij geen ziggo zakelijk meer. Excuses en een compensatie verwacht ik nog per mail. Dit heb ik ook doorgegeven aan de ziggo zakelijk medewerker de laatste keer .

R

Roy

13-10-2022

0forum

Zakelijk

Sinds een poosje kan ik niet meer volledig terug kijk op mijn Ci+ module alleen ned. 123 Gebeld helaas moest maar een box next nemen dat gedaan kan nu 3 dagen terug kijken met de box ik heb 4 tv’s maar nu maar 3 werkend want je mag maar 3 tv’s van ziggo hebben maar daar moet een Ci+ module bij zitten en dan 1 next mini en een mediabox next 2 mini’s kan ook weer niet. Dus er moet 1 ding blijkbaar bij zitten dat niet volledig werkt?? Wat een ellende. Waar zo’n groot bedrijf klein in kan zijn Ik wacht op Delta daar kan het wel al wil ik 6 tv’s aansluiten. Kassa maar weer eens bellen

D

Drioel

22-08-2022

0forum

internet

Alles ging fout zoals altijd bij Ziggo

B

Bram

05-04-2022

0forum

ziggo zakelijk

Via Ziggo vertegenwoordiger zakelijk abonnment afgesloten. Zogenaamd een goede deal met flexibiliteit qua pakket en extra goede service. Achteraf met partner overlegd en die had een andere provider in gedachten. Zelfde dag nog gebeld met Ziggo Zakelijk klantensevice om te informeren naar de opzegtermijn. Opzegtermijn bestaat niet bij zakelijk abonnement kreeg ik te horen. Daar was niet over te onderhandelen. Zit nu 3! jaar vast aan een duur abonnement terwijl bij de Ziggo concurrenten veel goedkopere en betere abonementen worden geleverd met sneller internet. Heel slechte en flauwe manier om toch nog snel klanten vast te houden wetende dat de concurrentie bezig is met een inhaalslag op de providermarkt met o.a. het glasvezelnetwerk. Zodra mijn tijd bij Ziggo erop zit ben ik 100% weg. ZIGGO ZAKELIJK ABSOLUUT GEEN AANRADER

R

richard

19-02-2022

0forum

Internet

WiFi werkt niet, ondanks 3 monteurs nog steeds storingen. Nu al een week al geen internet. Er vindt geen interne communicatie plaats, er kan ook niet gemailt worden over de gemaakte afspraken. Afspraken worden niet nagekomen, bv de Vodafone compensatie Bundels worden niet geactiveerd waardoor onnodige kosten worden gemaakt via mobiele hotspots bij vodafone. Abonnement kan ook niet eerder worden opgezegd ondanks dat er geen internet of service geleverd wordt. En de monteur mag bij gods gratie nog langskomen voor de resterende 2 weken van ons opzegtermijn. Gegarandeerd internet is dus een fabel, 24 uurs service en oplossing van problemen ook. Zeer teleurgesteld in dit bedrijf.

H

H. Van lith

27-10-2021

0forum

Internet, tv, telefoon, vodafone

Aanmelden was verschrikkelijk, eerste 3 keer ging het fout, zonder bericht. Dus je zit te wachten tot er iets aangesloten wordt maar dat komt niet. Als je er zelf achteraan belt, oh ja het is fout gegaan, u moet even alles opnieuw aanvragen. Tot ongeveer 2 volle dagen aan gespendeerd, inclusief in de wacht staan natuurlijk. Vervolgens zou er een gratis monteur komen (zakelijk) die niet kwam. Toen weer achteraan gebeld en kwam hij 2 weken later toch. Maar, die staat nu gewoon op de factuur voor 75 euro. Vanwege Vodafone + Ziggo zou ik een gratis tv pakket krijgen maar na 2 maanden nog steeds de melding 'probeert u het later nog eens'. Klantenservice telefonisch minimaal 15 minuten wachttijd. Via Ziggo app Messenger , helemaal geen antwoord. Verschrikkelijk. Ik heb heel veel spijt dat ik naar 20 jaar toch Ziggo weer eens heb geprobeerd.

J

Jan

24-10-2021

0forum

Ziggo zakelijk jaarabonnement

Ziggo negeert regelmatig e-mails. Ziggo schrijft onterecht geld af, en doet er vervolgens maanden over om die onterecht afgeschreven bedragen terug te storten omdat ''het alleen met een maandfactuur kan worden verrekend'', waardoor het terugstorten bij sommige afschrijvingen na een jaar nog steeds niet is gebeurd. Dit omdat er elke maand wel iets anders fout gaat bij hun administratie. De administratie bij Ziggo is een grote bende. De medewerkers snappen bijzonder weinig, zijn niet van elkaars verantwoordelijkheden op de hoogte en zijn slecht opgeleid. Ziggo verhoogt onaangekondigd de maandlasten van je JAARabonnement. Het zijn oplichters. Ziggo is mij tientallen euro's verschuldigd. Na twintig mails en telefoontjes geef je het als klant ook een keer op- jullie je zin, Ziggo, houd mijn geld dan maar. Dit is het soort beoordeling dat je ervoor koopt.

L

Leferink

02-08-2021

0forum

Ziggo zakelijk telefoon internet televisie

Ziggo zakelijk betaal je blauw en geel aan, maar service verrichten kunnen ze niet. De hele dag problemen zijn als zaak nergens meer op bereikbaar geen telefoon geen internet wij lopen bestellingen van Thuisbezorgd mis en alle telefonische bestellingen. Na bellen wordt je gewoon niet geholpen en dan dat achterlijke wijf van een centralist omdat ze er niet tegen kun sodemieter gewoon de hoorn erop. Wij willen service van jullie hoe moeilijk is dat. Om je werk gewoon goed te doen.

D

Donavan Oudenes

28-07-2021

0forum

alles-in-1

Wat een oplichting. Ruim een half jaar geleden benaderd door Ziggo Zakelijk met een leuke deal, Alles-in-1. Toen al aangegeven dat ik ALLEEN internet gebruik. 'Nee mevrouw, geen probleem na de 6 maanden gratis kunt u uw abonnement omzetten naar alleen internet.' Ondertussen NOOIT gebruik gemaakt van telefonie en TV, na 5 maanden gebeld om over te gaan op alleen internet. 'Ja mevrouw dit kan, u heeft nog recht op 1 maand gratis, ik zorg ervoor dat de maand erop het abonnement wordt omgezet en u ontvangt een retour doos voor de mediabox.' Tot mijn verbazing krijg ik ineens een extreem hoge rekening, het abonnement is niet teruggezet. Net gebeld, krijg ik ineens een heel ander verhaal te horen, ik kan mijn abonnement niet op alleen internet zetten. Dan wordt het een contract breuk en zit er een boete aan vast. Vreemd want de andere collega zei dat dit geen probleem was. Nu zit ik dus nog 2,5(!) jaar vast aan een abonnement met TV en telefonie waar ik GEEN gebruik van maak. Ik ga echt de dagen aftellen totdat ik weer terug kan naar KPN. Vanaf dag 1 alleen maar gezeik met ZIGGO, medewerkers die verschillende dingen zeggen en beloven maar uiteindelijk zit je met een wurgcontract en de hoofdprijs..

A

Althea

16-07-2021

0forum

Zakelijk alles in 1

Op zich levert Ziggo een mooi product, maar daarmee is het ook wel gezegd Ziggo werkt samen met schimmige marketeers die je onder valse voorwendselen van alles verkopen wat Ziggo alleen maar kan leveren tegen een hoger tarief. Als je eenmaal vastzit in het contract begint het gezeur en heb je de nodige upgrades nodig voor je daadwerkelijk krijgt wat je is beloofd. Wel wacht men daar eerst zo lang mee totdat het verkoopgesprek niet meer terug te luisteren is, zodat je geen poot hebt om op te staan. Ook opties zoals een gratis extra zenderpakket icm met Vodafone loopt uit op frustraties omdat er vervolgens een zenderpakket bij mij werd geschrapt in plaats van toegevoegd. Ook kwam er ondanks de Power Promise geen monteur langs voor installatie.

B

Bart

14-07-2021

0forum

Ziggo zakelijk internet 600

Verbinding ligt er steeds uit waardoor we op geen enkele mogelijkheid bereikbaar zijn. Ziggo weigert een speedmonteur te sturen. Nu Na vele malen bellen en dat de verbinding er soms twee keer per dag uit ligt komt er een monteur ja let wel over 10 dagen. Zo'n slechte service

B

BV IJssalon MIN12

06-04-2021

0forum

Ziggo Zakelijk

Minpunten: Na het verstrijken van 3 maanden heb ik uiteindelijk internet gekregen, echter was dat alleen maar omdat ik een ingebrekestelling had verstuurd. Vervolgens kwam ik erachter dat de geleverde modem een waardeloos stuk kinderspeelgoed was; de enige manier om daar een NAS aan te hangen, is om er een router tussen te plaatsen. Als je Ziggo zakelijk daar op wijst, is hun oplossing om maar een MKB abonnement te nemen. Als internetprovider zou ik me schamen om zo'n prul van een modem aan consumenten aan te bieden, voor de zakelijke markt is het werkelijk totaal ongeschikt. Pluspunten? Ik heb er geen kunnen ontdekken. Vermijd Ziggo zakelijk als de ziekte!

K

Kees Winsemius

14-03-2021

0forum

Geen

Ik ben de afgelopen 2 weken (ondanks het bel me niet register) door 5 verschillende call centers gebeld met een zakelijke aanbieding van Ziggo. Bij de eerste was de conclusie al helder dat ze niet goedkoper zijn op de langere termijn (2+ jaar). Maar om vervolgens nog 4 keer gebeld te worden door een medewerker die echt zijn best doet het product te verkopen, vind ik heel storend (niet naar deze persoon, wel naar Ziggo voor het feit dat er 5 verschillende instanties mij bellen). Ik heb mijn klacht proberen neer te leggen bij de service desk. Daar werd ik verwezen naar mijn eigen provider. Niet alleen duurder, ook geen service.

J

Jack

25-02-2021

0forum

Ziggo Zakkelijk pakket met 6 maanden gratis Ziggo Movie

Onlangs zelf ingeschreven als ZZP’er en ik wordt helemaal plat gebeld door telemarketing. Zo ook door Ziggo zakelijk. Aan de telefoon word mij verteld dat mijn Ziggo internet wordt omgezet naar een snellere verbinding. Oja en dat ik 6 maanden gratis Ziggo Movie krijg nu ik ondernemer ben. Hiervoor hoefde ik alleen maar mijn eerste drie cijfers van het rekening nummer te verifiëren. Dit gaat via mijn huurbaas dus ik vertel hier het rekening nummer van. Ja klopt! (Wat achteraf niet klopt) Wonend in een huis van 14 studenten ben ik niet op de hoogte van onze telecom aanbieder en blijkt dat we bij KPN zitten. Ziggo heeft mij gewoon OPGELICHT. BESCHAMEND en INTENS SLUW. TRAP HIER DUS NIET IN EN STAP NIET OVER OP ZIGGO! Op dit moment ben ik bezig met het opzeggen maar voel me bedrogen en zal nooit meer gebruik maken van Ziggo. Als service designer aan de TU Delft vind ik dit ook een perfect voorbeeld van een slecht ontworpen service. Zal het dan ook zeker als negatief voorbeeld gebruiken in mijn masterclasses. Daarnaast is het ook hoogst illegaal. Ziggo kan alleen mijn zakelijk rekening nummer zien, en deze eindigt niet toevallig op de laatste drie cijfers van de rekening van mijn huurbaas. Lekkere illegale “verificatie” dus. Graag zou ik zien dat Ziggo mijn abonnement opzegt en zijn excuus aanbied.

S

Sofi Joaquin Fernandez

27-01-2021

0forum

Ziggo Zakelijk

In de verkoop is van alles beloofd dat ik niet heb gekregen, zoals een aantal tv functies en wifi boosters. De monteur, die op zich prima werk heeft geleverd kon de wifi niet verbeteren omdat hij geen booster mee heeft gekregen. Deze via klantenservice nog kunnen regelen maar geeft verder niet thuis. Ook de dame die mij het pakket heeft verkocht zegt niets meer te kunnen doen. Van kastje naar de muur. Nu zit ik een jaar vast aan een abo dat ik niet heb uitgezocht met verschrikkelijke wifi verbinding. Was ik maar bij kpn gebleven, dat was al met al beter. Dacht dat Ziggo Zakelijk beter zou zijn geregeld, helaas...

N

Nancy

24-09-2020

0forum

internet aansluiting

Helaas na 8 maanden wachten bellen en vooruit betalen nog steeds geen internet aansluiting in ons bedrijfspand. Waarschijnlijk wil Ziggo geen klanten of is het teveel werk. Ik kan geen enkel pluspunt bedenken

E

E.Vinkers

10-09-2020

0forum