Vodafone

4.6

Bestellen

3.4

Service

3.9

Prijs

4.3

Levering

30.2%

Zou hier weer kopen

Vodafone

Nieuw telefoon abonnement afsluiten, maar u weet niet waar? Bent u benieuwd naar de ervaringen van anderen, zodat u een keuze kan maken in de provider die voor u geschikt is? Op NederlandReview kunt u ervaringen en reviews lezen van Vodafone klanten. Wij zeggen u niet wat u moet doen, maar u kunt deze reviews meenemen in uw beslissing.


Over Vodafone

Wie kent Vodafone nou niet. Het is niet alleen een van de grootste telecom aanbieders in Nederland, maar ook in 29 andere landen! Vodafone heeft verschillende mogelijkheden voor u. Wilt u een nieuw mobiel abonnement met de nieuwste telefoon, dan bent u bij Vodafone aan het geschikte adres. Ook als u niet veel poespas wilt en een simpel en goedkoop abonnement wilt kunt u bij Vodafone terecht. Er is voor iedereen wel een gepast toestel of abonnement te vinden. Naast een abonnement met toestel kunt u er ook voor kiezen om een sim-only abonnement te nemen, waardoor u nog goedkoper uit bent.


 


Diensten

Vodafone staat voor u klaar om u te helpen bij het vinden van het juiste abonnement voor u. Uiteraard kunt u ook bij Vodafone terecht voor een prepaid telefoon of sim kaart. U kunt zelf bepalen hoe hoog u uw bel- en internetbundels wilt. Naast het particuliere abonnement of prepaid, kunt u ook een zakelijk abonnement afsluiten. Dit is mogelijk voor zowel een klein bedrijf, middel bedrijf en groot bedrijf.

Vodafone biedt ook het Vodafone Thuis abonnement aan, wat een telecommunicatiepakket is wat bestaat uit telefonie, internet en tv. Dit pakket kunt u ook helemaal naar uw wensen aanpassen en het wordt gratis bij u thuis geïnstalleerd.

Een goed punt van Vodafone, is dat ze de privacy van de klanten erg belangrijk vinden en dit ook duidelijk en herhaaldelijk vermelden op de website. Ze respecteren de privacy van de klant, en gaan dus ook vertrouwelijk met de gegevens om.

Als u al een abonnement bij Vodafone heeft en u wilt het verlengen, wordt er vaak een mooie aanbieding gedaan en dit is al mogelijk vanaf 4 maanden voor het aflopen van uw abonnement. Zo kunt u vier maanden genieten van uw nieuwe telefoon, maar met uw oude abonnement.


Klachten

Vodafone beweert veel waarde te hechten aan de mening van de klanten en wilt heel graag dat de service zo optimaal mogelijk is. Bij vragen en klachten kunt u via verschillende wegen uw verhaal doen, namelijk persoonlijk in een winkel, per mail, per telefoon, maar ook via twitter of facebook. Onze persoonlijke ervaring met Vodafone is positief. U wordt vriendelijk behandeld door de medewerkers en bij de klantenservice werken ze snel en efficient. Verder is ook het bereik erg goed en komt het niet vaak voor dat er geen bereik is. Echter zijn er nooit grote problemen voor gevallen, waardoor we niet duidelijk kunnen melden hoe daar mee omgegaan wordt. Kunt u zich ook vinden in dit verhaal of bent u het hier totaal niet mee eens en bent u ontevreden over Vodafone? Schrijf dan snel een review, zodat uw mening gebruikt kan worden bij de keuze van een potentiële nieuwe klant!



Vodafone voor thuis, ervaringen met storingen of klantenservice? Lees hier de reviews over vodafone

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (53)

Vodafone abonnement

Wat is het toch jammer dat bij aanschaf alles zo makkelijk gaat en bij opzeggen je zo tegengewerkt wordt. ik wilde graag het abonnement van mijn tante opzeggen die Alzheimer heeft en in een zorginstelling zit. Nee, was niet mogelijk, ik moest maar naar een winkel gaan. Geen punt als dat niet 25 km verderop was. Heel klantonvriendelijk VODAFONE Het zou in een paar minuten geregeld kunnen zijn,alle info had ik bij de hand,maar jullie kiezen ervoor om het mensen moeilijk te maken. Nooit zal ik iemand een Vodafone abonnement aanraden! A Vlug

A

Anke

06-11-2023

0forum

Sim only met nummerbehoud en afkoopsom

Ik probeer nu voor de zesde keer een nummer van mijn dochter over te zetten van simpel naar vodafone met afkoopsom. Vodafone weet dit steeds niet te regelen en ben nu dus al 6 uur kwijt om dit op te lossen. Het is dat ik hun netwerk nodig heb omdat die goed is in onze buurt maar anders was ik al weggegaan bij vodafone.

J

Johan

16-10-2023

0forum

Sim data unlimited

J

John

14-09-2023

0forum

Vodafone 2 prepaid simkaarten

Ik heb 2 simkaarten (prepaid) besteld voor om in Turkije te kunnen gebruiken. Volgens de klantenservice was dit de beste oplossing als ik geen abonnement heb. Ik heb op simkaart 1 20 euro opgewaardeerd en op simkaart 2 30 euro. Ik heb een internet bundel geactiveerd maar dat heeft niet gewerkt. Toen ik de simkaarten had geactiveerd was mijn tegoed per direct naar 0 euro gezakt maar geen internet op mijn telefoon. Nu heb ik iemand op de klantenservice kunnen benaderen en die gaf ook aan dat het geld weg was. Waarheen wist hij niet. Hij heeft toch nog de bundel van 7 euro (week unlimited internet) + 4 euro (bel en sms bundel) aangezet. Maar ja, internet werkt nog steeds niet en mijn tegoed was per direct weer 0 euro. Ik probeerde terug te bellen maar kreeg ik een automatische band dat ik te vaak heb gebeld naar 1200 via een prepaid kaart. Onzin! Nu heb ik zoiets van ik ga het niet meer gebruiken want ik kan het gewoon weg niet gebruiken. Dus ik vroeg of het mogelijk was het geld terug te krijgen. Als antwoord kreeg ik “ ja maar je kan het gewoon in Nederland gebruiken” . Dat is niet de bedoeling. Ik heb de simkaarten gekocht puur voor Turkije. Nu ben ik aan het chatten met Vodafone maar krijg ik te horen dat een terugbetaling helaas niet mogelijk is. Voor mij voelt het aan alsof Vodafone " Phising" reclame doet. Dat is makkelijk geld verdienen, 50 euro binnen een minuut zo weg.

A

Atilla

05-09-2023

0forum

wifi and sim card

customer service is ass they only send emails with bills, no email with login code or change password ever sent, not even after a month or anything they simply do not care

M

matthew

24-08-2023

1forum

Op 25.7.2023 Vodafone Prepaid simkaart inclusief 5 euro tegoed

J

Josephus de Kok

26-07-2023

1forum

Vodafone subscription

I would not recommend to subscribe anything with this company. if you have any problem with your subscription they will not help you even if it is their own fault. I am charged with a phone that I do not have and a subscription of 2 years that I rejected. I am waiting for one month now for this to be solved. Please choose another provider for your peace of mind and pocket.

M

Maria

08-03-2023

0forum

E-Sim - Geen service - wel kosten

Pas op! Als een iPhone/mobiel met eSIM kapotgaat dan is het niet mogelijk de e-Sim zelf over te zetten naar een nieuwe telefoon want de code komt binnen op de kapotte telefoon. Het simkaart nummer en bevestigingscode op het kaartje zijn dan totaal onbruikbaar! Ik werk voor de overheid in een crisisgebied ver buiten NL (geen directe vluchten) en met de eSIM doe ik o.a. ook mijn NL online bankzaken. Mij is door Vodafone te kennen gegeven dat mijn mobiele nummer (eSIM) pas op de andere telefoon geactiveerd wordt als ik mij in persoon met mijn paspoort in de winkel kom identificeren (paspoort kopie had ik ze al gemaild). Ik moet daarom iemand vragen een vliegticket voor mij te kopen (omdat ik zelf geen bankzaken meer kan doen zonder het telefoonnummer). ‘Voor een individu gaan wij ons beleid niet aanpassen,’ is de reactie van Vodafone. Dus, als een telefoonnummer ook voor internet bankieren wordt gebruikt neem dan vooral geen eSIM en al helemaal niet bij Vodafone. De DigiD app overzetten is een stuk eenvoudiger dan een Vodafone eSIM (met abonnement)!

V

Van Rees

09-02-2023

0forum

Zakelijke telefonie

A

Albert de Roo

16-11-2022

0forum

Puccode

Hoe dom zijn ze bij vodafone. Ben mn puccode kwijt. Ik vraag deze op in my vodafone in nn vriend zn telefoon. Zegt men bij vodafone er is een sms verstuurd met uw pukcode. IK KAN NIET IN MIJN TEL DOMOREN. DAAR IS ECHT NAGEDACHT....JESUS

L

Laurens

09-10-2022

0forum

Nieuw abbonement

Super slechte service. Telefoon plus nieuw abbonement besteld. Na bijna 2 uur bellen chatten nog steeds geen steek verder. Gewoon slecht.

D

Danny van timmeren

12-09-2022

0forum

PREPAID SIM

UITERMATE ontevreden met VODAFONE en haar klantenservice! Ik kocht voor € 30 een PREPAID SIM kaart. In haar produkt beschrijving op de verpakking en op Internet is VODAFONE heel duidelijk IN GEBREKE omdat het daar NIET VERMELDT wordt dat een SIM kaart TEVOREN IN NL moet worden geactiveerd. Het wordt voorgesteld. dat activeren gebeurd door in gebruik te nemen! . Nergens wordt duidelijk vermeld dat een SIM kaart TEVOREN IN NL moet worden geactiveerd! Ik kocht de SIM voor het geval van nood voor gebruik in de EU......en het werkte niet! VODAFONE MISLEID haar klanten bij de aankoop en aanschaf omdat de productbeschrijving ONVOLLEDIG is.....maar wil daar geen verantwoordelijkheid voor aanvaarden. De aankoopprijs van de SIM werd mij niet vergoed......en de klantenservice hield mij eindeloos aan het lijntje met nodeloze vragen en suggesties om tenslotte te zeggen: u bent te laat......14 dagen na aankoop zijn verstreken. SLECHTE service....en ronduit onsportieve en klantonvriendelijke houding! WEGBLIJVEN maar!

F

Frans R. van Wilgen

26-07-2022

0forum

Omzetten abonnement

Een ster is nog teveel; Vodafone Nederland ongelofelijk!!! Al 3 dagen bezig om iets te regelen! Úren gebeld, doorverbonden naar personen die vervolgens niks kunnen, weer wachten… 3x voor niks naar een winkel gestuurd, gemaakte terugbelbeloftes niet nakomen, zeker min 10 x hetzelfde verhaal moeten vertellen , verbinding verbreken….Waarom bellen jullie niet terug als de verbinding verbroken wordt bij een klant die al dagen iets probeert te regelen en al úren moet wachten???? Dat zou toch heel netjes zijn!!!! Fail!!!!! Vodafone!!! Heel slecht! Schaam jullie hoe jullie met klanten om gaan! Niet normaal!!!! Wat (g)een service. Ik zie dat ik niet de enige ben die zo behandeld wordt!!!!! Ik ga de publiciteit maar eens opzoeken en overal reviews plaatsen. Misschien helpt het om jullie wakker te schudden!!!!! Ongelofelijk dat we steeds hetzelfde verhaal moeten mededelen!!! Leggen jullie niks vast en waarom steeds doorverbinden met mensen die ons niet kunnen helpen????? Verbindt dan door met de juiste persoon! Wie gaat die uren belkosten vergoeden? Uiteindelijk nog steeds NIET geholpen!!!!!!

I

Ingrid hovens

25-07-2022

0forum

Iphone 13 pro

In de winkel werd gezegd 1 werkdag vervolgens werd ik gebeld dat het 2 weken verlengt was toen daarna moest ik nog 3 weken wachten dus zou in totaal 5 weken moeten wachten en nu hoor ik dat ik minimaal nog 3 weken moet wachten voor een toestel dus wacht al 8 weken??

05-06-2022

0forum

Abonnement

İk ben eerder vodafone mobiel klant geweest en terugekeerd naar kpn. Kpn valt ietsje duurder maar toch een duurzaam bedrijf ! Na jaren ben ik toch samen met me man naar vodafone gegaan maar minder blij mee ? we hebben een van de duurste mobiele abonementen genomen maar toch niet tevreden over internet ! İnternet valt vaak weg !

M

Meryem Yilmaz-Colak

12-04-2022

0forum

mobiel abbonnement

Mijn dochters hebben samen een rekening van € 217,- omdat ze buiten hun bundel internet verbruikt hebben. Ik ben de contracthouder maar nooit een waarschuwing gehad, het blijkt dat ze nu alweer € 200,- buiten de bundel verbruikt hebben. Vodafone zojuist gesproken maar kunnen totaal niets voor mij betekenen, vind ik wel echt bizar voor zo een groot bedrijf, waarschijnlijk hebben de kinderen niet eens zoveel buiten hun bundel verbruikt maar wordt schandalig veel geld voor gerekend. Ik had graag gezien dat vodafone bijvoorbeeld als tegemoetkoming het verbruik tegen een bundel prijs kan aanbieden.

F

Francis

29-03-2022

0forum

Samsung s22 Ultra

Een zeldzaam klant-onvriendelijk bedrijf, waar je naar mijn idee alleen maar gezien wordt als de man die er z'n goeie geld naar toe brengt. Zo gauw ze je dat afhandig hebben gemaakt, zoek je 't maar uit. Daarbij word je in hun reclames regelrecht misleid, worden beloftes die ze doen en suggereren simpelweg niet nagekomen, onthouden je geld en informatie waar je recht op hebt. Bij sommige medewerkers in Heerlen balanceert hun klantbenadering bij de eerste de beste kritische vraag op het dunne snijvlak tussen hautaine ongeïnteresseerdheid en regelrecht onbeschoftheid. Kennelijk hebben ze zo'n sterke marktpositie dat er voor jou onmiddellijk vijf anderen in de wachtrij staan, als jij 't niet meer pikt. Wat resteert is een ongelooflijk triest georganiseerd, klantvijandig en onbetrouwbaar 'bedrijf'

R

Ruud Verhoeven

24-03-2022

0forum

Prepaid abonnment

Ik woon op Curacao. Heb mijn NL 06 nummer in mijn telefoon. Kan bellen en gebeld worden, alleen helaas komen SMS berichten tot een dag later aan. Dankzij de criminele IT wereld kan ik dus nergens meer inloggen waar men een verificatie code per SMS stuurt die enkele minuten geldig blijft. Waar moet ik klagen. Bij Vodafone of de gelieerde provider hier.....

A

Alexander van Hoevell

15-03-2022

0forum

Abonnement

Pas op met deze provider,ik ben al jaren klant en ben door een eigen medewerker van Vodafone gewaarschuwd dat ik werd bestolen.bleek dat ze structureel elke rekening ongeveer 20 euro extra in rekening brachten.het werd verrekend.maar was zo stom om weer te verlengen en nu weeer 45.00euro van mijn bankrekening. Chech de afschrijvingen.

P

PRM Nelson

23-02-2022

0forum

Facturen

Na 5 jaar trouwe klant te zijn geweest maakte ik een overstap naar KPN. Ik had 6 weken later een factuur nodig voor de belasting. Ik kon me niet aanmelden via de website en na bellen met de klantenservice kreeg ik de optie facturen terug te kopen voor €3,50. Ik was het er niet mee eens maar had het nodig. Noodgedwongen zei ik, stuur maar op en dan ga ik hierna verhaal halen bij de jurridische afdeling. Nadat er 4 facturen waren gestuurd vroeg ik me af waarom ze ze elke keer los stuurde. Ik kreeg het antwoord, u betaald per factuur. Ik vroeg haar meteen te stoppen. Dit was niet mijn bedoeling. Wat een rot bedrijf als je op deze manier over de rug van oude klanten nog even een slaatje wil slaan. Ik ga nooit meer gebruik maken van Vodafone.

G

Gort Droog

01-02-2022

0forum