Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Bestellen
Service
Prijs
Levering
37.8% Zou hier weer kopen
De Nationale Postcode Loterij is de grootste goede doelenloterij van Nederland en is opgericht in 1989. De loterij is onderdeel van de Holding Nationale Goede Doelen Loterijen N.V. De loterij is opgericht met het idee om structureel geld te kunnen doneren aan goede doelenorganisaties en zo een bijdrage te kunnen leveren aan een betere en leefbaardere wereld. Je kan lid worden van de Nationale Postcode Loterij en zo automatisch meespelen op postcode, maar er bestaat ook de mogelijkheid om losse loten te kopen. Je speelt dan mee op een willekeurig bestaande postcode en kan op deze manier incidenteel een goed doel steunen of prijzen winnen. De prijzen worden eens per maand uitgereikt. Het gaat hierbij zowel om geldprijzen als prijzen in natura; bijvoorbeeld auto’s, televisies of een musicalarrangement. De winkans bij de Nationale Postcode Loterij is gemiddeld per trekking per deelnemer 1 op 6.
Er is sinds 1989 ruim €4,7 miljard uitgekeerd aan goede doelen. De goede doelen die de Nationale Postcode Loterij steunt zijn organisaties die zich inzetten voor mens en natuur. Minimaal 50% van alle opbrengsten van de lotenverkoop gaat naar de goede doelen. Als je dus geen prijzen wint, hoef je jouw geld niet als weggegooid geld te zien. Er zijn een aantal goede doelen die de Nationale Postcode Loterij structureel steunt, maar ze doneren ook eenmalig aan bijzondere projecten en initiatieven. Een complete lijst met alle huidige goede doelen vind je op de website van de Nationale Postcode Loterij en de goede doelen zijn als volgt onder te verdelen:
• Vaste benificiënten: goede doelenorganisaties die structureel voor een periode van vijf jaar een jaarlijkse donatie krijgen. Doelen die ruim gesteund worden in deze categorie zijn bijvoorbeeld: Stichting Doen, Artsen Zonder Grenzen, het Wereld Natuur Fonds, Unicef, Oxfam Novib, Vereniging Natuurmonumenten en Vluchtelingenwerk Nederland.
• Eenmalige schenkingen: Wanneer een goede doelenorganisatie geen vaste partner is van de Nationale Postcode Loterij kunnen zij een verzoek doen voor een eenmalige schenking. Het gaat hierbij vaak om grootschalige en/of innovatieve projecten die een eenmalige financiële impuls nodig hebben om van de grond te komen.
• Extra projecten: bestaande goede doelenorganisaties die vaak al partner zijn van de Nationale Postcode Loterij kunnen een aanvraag indienen voor financiering van bijzondere projecten. De helft van de opbrengst van de extra trekkingen uit de loterij wordt hiervoor gebruikt. De bijzondere projecten zijn vaak grote projecten die vaak niet vanuit de bestaande begroting gefinancierd kunnen worden.
De Nationale Postcode Loterij organiseert jaarlijks de Green Challenge; een bijzonder project wat sinds 2007 bestaat. Het is een internationale wedstrijd waarbij duurzaam ondernemen centraal staat. Er wordt gezocht naar nieuwe producten of diensten die de uitstoot van broeikasgassen verminderen. Startups vanuit de hele wereld mogen hun bedrijfsplan indienen en maken hierbij kans op de hoofdprijs van 500.000,- euro of de tweede prijs van 200.000,- euro. De Green Challenge heeft inmiddels erg veel aanzien en aandacht gekregen en jaarlijks stijgt nog steeds altijd het aantal aanmeldingen. De hoofdprijzen zijn jaarlijks gegaan naar de volgende initiatieven:
• 2007: Het eerste jaar werd de hoofdprijs gewonnen door Igor Kluin (Nederland). Hij heeft de Qbox uitgevonden. Dit is een systeem, een soort energiemodem, waarmee mensen lokaal hun eigen energie kunnen opwekken, herverdelen of inlezen.
• 2008: In 2008 werd de prijs gewonnen door Eben Bayer (Verenigde Staten). Hij heeft gewonnen met een vervanging voor het vervuilende styrofoam (piepschuim); met een team bij Ecovative hebben ze een verpakkingsmateriaal uitgevonden dat vervaardigd is uit biologisch afval. Het verpakkingsmateriaal hebben ze Mushroom Materials© genoemd.
• 2009: In dit jaar won Dean Gregory (Verenigd Koningkrijk) de hoofdprijs met een betaalbare dakturbine die windenergie opwekt wanneer er weinig wind staat. De RidgeBlade is zowel te installeren op woonhuizen als op kwetsbare locaties zoals natuurreservaten.
• 2010: De hoofdprijs in dit jaar ging naar een product met de naam SolSource, uitgevonden door Scot Frank (Verenigde Staten). Het is een draagbare zonnecollector. Compact, licht en kan gebruikt worden om bijvoorbeeld te koken of een mobiele telefoon op te laden.
• 2011: Nick Christy (Australië) won de Green Challenge in 2011 met zijn Water Recycling Shower; met dit product kan je het water- en energieverbruik bij het douchen en de bijbehorende kosten verlagen zonder dat het ten koste gaat van de hygiëne of het doucheplezier.
• 2012: Molly Morse (Verenigde Staten) ontving de hoofdprijs in dit jaar voor een veelbelovend ondernemingsplan van haar bedrijf ‘Mango Materials’. Mango Materials gebruikt bacteriën om plastic biologisch afbreekbaar te maken.
• 2013: De 500.000,- euro ging in 2013 naar Ginger Dosier (Verenigde Staten). Zij won de prijs met de uitvinding van een nieuw productieproces voor bakstenen. Dit proces met natuureigen bacteriën is een duurzaam alternatief voor het bestaande proces wat erg vervuilend is en zorgt voor een hoge CO2-uitstoot.
• 2014: Arthur Kay (Verenigd Koningkrijk) wint de hoofdprijs dit jaar met de Bio-Bean: het bedrijf wint biobrandstoffen uit koffiedik.
• 2015: De Nederlander Jurriaan Ruys wint de Green Challenge met zijn bedrijf Land Life Company. Ze hebben een uitvinding gevonden om natuurherstel in zeer droge gebieden effectief te realiseren, namelijk de Cocoon-Incubator: een slimme cocon die helpt stekjes te overleven en groeien in kwetsbare gebieden.
Door middel van spelshows en de aandacht voor de goede doelen in verschillende televisieprogramma’s wil de Nationale Postcode Loterij kunnen laten zien wat de Nationale Postcode Loterij en haar deelnemers kunnen betekenen voor deze goede doelen.
In spectaculaire spelshows kunnen deelnemers meespelen aan grandioze prijzenfestijnen en kun je zien hoe deelnemers thuis verrast worden met de gewonnen prijzen. Al deze aandacht is goed om meer aandacht te krijgen voor de goede doelen. Voorbeelden van bekende spelshows die in samenwerking met de Nationale Postcode Loterij gemaakt zijn, zijn:
• Kiezen of Delen: gepresenteerd door Martijn Krabbé (2000/2001).
• Sponsor Loterij Surprise: gepresenteerd door Rick Brandsteder (2006).
• Lingo is tot 2007 van de Nationale Postcode Loterij, daarna van de Sponsor Bingo Loterij en later weer van de VriendenLoterij.
• Hollands Next Millionaire: gepresenteerd door Tijl Beckand (2011).
• De Grote Vakantieshow: gepresenteerd door Marc Klein Essink (2013).
• Wie goed doet: gepresenteerd door Renate Verbaan (2014).
• Eén tegen 100: gepresenteerd door Caroline Tensen (2000 tot heden).
• Miljoenenjacht: gepresenteerd door Linda de Mol (2000 tot heden).
De ambassadeurs van de Nationale Postcode Loterij zijn bekende Nederlanders die zich inzetten voor de goede doelen van de Nationale Postcode Loterij. Ze geven informatie over de Nationale Postcode Loterij en over de goede doelen, presenteren shows of reiken prijzen uit. Niet alleen Nederlanders kunnen Ambassadeurs worden van de Nationale Postcode Loterij; er zijn ook een aantal internationale sterren die verbonden zijn aan de Nationale Postcode Loterij of de samenwerkende goede doelen. De Nederlandse ambassadeurs zijn:
Caroline Tensen, Martijn Krabbé, Nicolette van Dam, Winston Gerschtanowitz, Ruud Gullit, Humberto Tan en Quinty Trustfull. De internationale ambassadeurs zijn: Tony Blair, Desmond Tutu, Muhammad Yunis, Bill Clinton, Richard Branson en Rafael Nadal.
Enkele quotes van de ambassadeurs van de Nationale Postcode Loterij beschrijven het belang van het steunen van goede doelen via de Nationale Postcode Loterij:
• "Ik heb ontzettend veel zin in deze samenwerking. Ik heb me jaren met veel liefde ingezet voor UNICEF en dankzij mijn ambassadeurschap voor de Nationale Postcode Loterij kan ik me nu sterk maken voor nog meer goede doelen. Dat ik ook nog eens mensen blij mag maken met mooie prijzen maakt het natuurlijk extra leuk", aldus Nicolette van Dam;
• "Ik weet door mijn ambassadeurschap bij Pink Ribbon hoe belangrijk het is om goede doelen te steunen. Door mij in te zetten voor Pink Ribbon, krijgen ze de mogelijkheid te investeren in projecten en belangrijk onderzoek te doen. Het is een fijne gedachte dat ik door mijn werk voor de Postcode Loterij nog véél meer goede doelen kan steunen”, aldus Quinty Trustfull;
• "De Postcode Loterij is een win-winconcept. De goede doelen winnen altijd. Postcode Loterij, bedankt voor jullie loyale steun aan zoveel goede doelen, waaronder mijn eigen Rafa Nadal Foundation”, aldus Rafaël Nadal;
Wanneer je mee wilt spelen met de Nationale Postcode Loterij, kun je eenvoudig online aanmelden met je postcode en maandelijks met de trekking meedoen. Ook is het mogelijk om online een los lot te kopen met of zonder je eigen postcode. Wanneer je automatisch via internet meespeelt, worden de gewonnen bedragen ook automatisch op je rekening gestort.
Wanneer je meespeelt kun je mee doen met of zonder straatprijs verdubbelaar. Automatisch speel je mee met de straatprijs verdubbelaar. Wil je dit niet dan kan je telefonisch contact opnemen met de Ledenservice en aangeven dat je dit niet wil. Ook voor andere vragen en wensen rondom het meespelen met de Nationale Postcode Loterij kun je de Ledenservice bellen. Naast de Ledenservice zijn er nog een aantal andere mogelijkheden om contact op te nemen met de Nationale Postcode Loterij:
• Telefonisch: de Ledenservice is telefonisch te bereiken op de telefoonnummer 0900-3001500 (€ 0,50 per gesprek) op werkdagen van 09:00 tot 21:00 uur;
• Fax: per fax is de Nationale Postcode Loterij te bereiken op het faxnummer 020-6753866;
• Per Post: liever communicatie per post? Stuur een brief naar: Nationale Postcode Loterij, Van Eeghenstraat 70, 1071 GK Amsterdam;
• Veelgestelde vragen en persoonlijke pagina: voor veel gestelde vragen en het beheren van je persoonlijke pagina kun je terecht op de website: www.postcodeloterij.nl/klantenservice;
• Twitter: korte vragen of ergens een reactie opgeven kan ook via Twitter: www.twitter.com/postcodeloterij;
• Contactformulier: vragen stellen via de website kan via het contactformulier: https://klantenservice.postcodeloterij.nl/app/ask/c/40;
Het opzeggen van een loterij is niet altijd even gemakkelijk om te vinden op een website. De Postcode Loterij biedt meerdere mogelijkheden voor het opzeggen, namelijk:
•&nbr> • Eén tegen 100: gepresenteerd door Caroline Tensen (2000 tot heden).
• Miljoenenjacht: gepresenteerd door Linda de Mol (2000 tot heden).
De ambassadeurs van de Nationale Postcode Loterij zijn bekende Nederlanders die zich inzetten voor de goede doelen van de Nationale Postcode Loterij. Ze geven informatie over de Nationale Postcode Loterij en over de goede doelen, presenteren shows of reiken prijzen uit. Niet alleen Nederlanders kunnen Ambassadeurs worden van de Nationale Postcode Loterij; er zijn ook een aantal internationale sterren die verbonden zijn aan de Nationale Postcode Loterij of de samenwerkende goede doelen. De Nederlandse ambassadeurs zijn:
Caroline Tensen, Martijn Krabbé, Nicolette van Dam, Winston Gerschtanowitz, Ruud Gullit, Humberto Tan en Quinty Trustfull. De internationale ambassadeurs zijn: Tony Blair, Desmond Tutu, Muhammad Yunis, Bill Clinton, Richard Branson en Rafael Nadal.
Enkele quotes van de ambassadeurs van de Nationale Postcode Loterij beschrijven het belang van het steunen van goede doelen via de Nationale Postcode Loterij:
• "Ik heb ontzettend veel zin in deze samenwerking. Ik heb me jaren met veel liefde ingezet voor UNICEF en dankzij mijn ambassadeurschap voor de Nationale Postcode Loterij kan ik me nu sterk maken voor nog meer goede doelen. Dat ik ook nog eens mensen blij mag maken met mooie prijzen maakt het natuurlijk extra leuk", aldus Nicolette van Dam;
• "Ik weet door mijn ambassadeurschap bij Pink Ribbon hoe belangrijk het is om goede doelen te steunen. Door mij in te zetten voor Pink Ribbon, krijgen ze de mogelijkheid te investeren in projecten en belangrijk onderzoek te doen. Het is een fijne gedachte dat ik door mijn werk voor de Postcode Loterij nog véél meer goede doelen kan steunen”, aldus Quinty Trustfull;
• "De Postcode Loterij is een win-winconcept. De goede doelen winnen altijd. Postcode Loterij, bedankt voor jullie loyale steun aan zoveel goede doelen, waaronder mijn eigen Rafa Nadal Foundation”, aldus Rafaël Nadal;
Wanneer je mee wilt spelen met de Nationale Postcode Loterij, kun je eenvoudig online aanmelden met je postcode en maandelijks met de trekking meedoen. Ook is het mogelijk om online een los lot te kopen met of zonder je eigen postcode. Wanneer je automatisch via internet meespeelt, worden de gewonnen bedragen ook automatisch op je rekening gestort.
Wanneer je meespeelt kun je mee doen met of zonder straatprijs verdubbelaar. Automatisch speel je mee met de straatprijs verdubbelaar. Wil je dit niet dan kan je telefonisch contact opnemen met de Ledenservice en aangeven dat je dit niet wil. Ook voor andere vragen en wensen rondom het meespelen met de Nationale Postcode Loterij kun je de Ledenservice bellen. Naast de Ledenservice zijn er nog een aantal andere mogelijkheden om contact op te nemen met de Nationale Postcode Loterij:
• Telefonisch: de Ledenservice is telefonisch te bereiken op de telefoonnummer 0900-3001500 (€ 0,50 per gesprek) op werkdagen van 09:00 tot 21:00 uur;
• Fax: per fax is de Nationale Postcode Loterij te bereiken op het faxnummer 020-6753866;
• Per Post: liever communicatie per post? Stuur een brief naar: Nationale Postcode Loterij, Van Eeghenstraat 70, 1071 GK Amsterdam;
• Veelgestelde vragen en persoonlijke pagina: voor veel gestelde vragen en het beheren van je persoonlijke pagina kun je terecht op de website: www.postcodeloterij.nl/klantenservice;
• Twitter: korte vragen of ergens een reactie opgeven kan ook via Twitter: www.twitter.com/postcodeloterij;
• Contactformulier: vragen stellen via de website kan via het contactformulier: https://klantenservice.postcodeloterij.nl/app/ask/c/40;
Het opzeggen van een loterij is niet altijd even gemakkelijk om te vinden op een website. De Postcode Loterij biedt meerdere mogelijkheden voor het opzeggen, namelijk:
• Telefonisch: via het telefoonnummer van de Ledenservice (0900-3001500, houd hierbij je rekeningnummer bij de hand);
• Terugbellen: je kan je terug laten bellen door een bel-me-terug formulier in te vullen (voordeel is dat dit je zelf geen geld kost); of je stuurt een goede opzegbrief per post waarin alle belangrijke gegevens vermeld staan;
• Per post: je hebt altijd de mogelijk om een abonnement zoals een abonnement bij de Postcode Loterij op te zeggen per post. Wil je er zeker van zijn dat dit goed komt? Verstuur de brief dan per aangetekende post en zorg ervoor dat je het onderwerp (opzegging) en belangrijke persoonsgegevens duidelijk in de brief vermeld.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!
Vandaag ontvingen wij een plaid. Wat een afgang. 100 polyester. Absoluut niet prettig om onder te zitten. Gelijk weggegooid. Dus duizenden winnaars, duizenden foute plaid, alkemaal vervoerd en daarna in de clico. Lekker duurzaam. Doe dan niets.
Jo
27-12-2024
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Zit ik net in mijn werkflow komt er weer zo een postcode loterij studente aanbellen. Dat terwijl we een stikker hebben naast de deurbel dat het ongewenst is. "Nee hoor ik kom niks verkopen, ik kom je alleen bedanken" Nou bedankt dat je mij van mijn werk af houd, en dan je mijn wens om niet gestoord te worden voor dit soort zaken niet respecteert.
Jack
16-10-2024
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
En weer valt de postcode loterij kanjer in het westen in Friesland Groningen drenthe en Overijssel winnen we alleen een boekje een ijsje of een snoepje waarom zouden wij in het noorden nog mee blijven doen
Jan
01-01-2024
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Zoals ik met een sticker op mijn brievenbus duidelijk maak, wil ik geen reclame ontvangen. Dus ook niet van Nationale postcode loterij! Verder zou de postcode loterij iets te maken hebben met goede doelen toch? Waarom dan ongewenst brieven met en zonder plastic objecten rond blijven sturen naar ik weet niet hoeveel mensen. Graag zou ik dan ook hebben dat jullie mij niet lastig blijven vallen met ongewenste post. Stop alsjeblieft met deze verspilling van grondstoffen en brandstoffen!
Quintus
04-06-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Nu al voor de 2e keer iemand van deze verderfelijke loterij aan de deur gehad!! Negeert 2 anti-colportagestickers bij de ingang en de voordeur.. Beweert dat ik eerder lid ben geweest wat absoluut een leugen is en wil me er zogenaamd voor bedanken!! Wil ik hier vanaf moet ik me o.v.v. al mijn gegevens afmelden. Ik bedank daarvoor want ik geef onder geen beding mijn naam en adres af, want voor je het weet ben je ongevraagd lid! Heb deze loterij al eerder op de vingers getikt maar binnen een half jaar belt men gewoon WEER aan.. Dit gebeurt wekelijks in het hele land waar men zo nieuwe leden wil werven.. Werkelijk schandalig!!
Peter
02-06-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Doe al minstens 20 jaar mee en vond het nu tijd om op te zeggen. Kan zogenaamd online: niet dus. Verschillende keren geprobeerd maar de beloofde link om in te loggen moet nog komen. Telefonisch te woord gestaan door ene Roan, die je “gratis” de maand maart nog mee wil laten spelen als beloning. Aan het eind van het gesprek blijkt terloops echter tot je stomme verbazing dat je helemaal niets opgezegd hebt en dit eventueel in maart alsnog kan doen. Mijn verontwaardiging uitgesproken waarna men stelt dat je oozeggen dan maar online moet doen en verbreekt men ijskoud de verbinding. Een criminele organisatie in de stijl van Sywert van Lienden en alles onder het mom van goede doelen.
Alex
14-02-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Er zijn bedrijven die kosten wat het kost met geld smijten ipv dat te gebruiken voor het goede doel... (wat ze pretenderen) Het "goede doel" kan overigens iets heel anders zijn dan wat je denkt. Dit is nu brief 8 sinds het opzeggen van ons abonnement. Dat nog naast de talloze telefoontjes op aub weer lid te worden... Te belachelijk voor woorden!
Pieter Sorber
02-01-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Ik wil jullie rot reklame niet!!! Schrijf mij nu meteen uit! Ben het helemaal beu!!! Ik heb een NEE NEE sticker en nog gaan jullie door met reclames door de brievenbus doen!!
Jelles
03-11-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Iedere week papier verspilling! Er liggen iedere week folders van hen op de mat die ongeopend bij het oud papier gaan. Ook bellen ze regelmatig, terwijl ik aangeeft geen interesse te hebben. Het zou verboden moeten worden.
Tom
18-03-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Doe al mee sinds het begin winnen doe je niks bij die oplichters maar mijn vrouw wil niet op zeggen het lijkt wel een bingo met die koek en de goede sier uit hangen met andermans geld
Karel
23-02-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
100 dagen 25000 per lot , de trekkingen tot nu toe alleen maar kleine postcode,s waar bijna nieand meespeeld, dit stimkt weer aan alle kanten.
kusters
10-02-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
De marketingstrategie is top, de afhandeling van klachten/opmerkingen wat minder. Duidelijk een geld melkmachine die je tevreden wil houden met een ijsje of een andere kleine prutprijs.
Everwijn Lammers
20-11-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Ik ben af-en-aan meer dan een jaar bezig geweest om van de Postcodeloterij af te komen. Het is niet te geloven, maar je komt er écht bijna niet van af. Mijn moeder speelde mee met deze loterij. Met drie loten. Veel te veel natuurlijk. Maar ja, aangesmeerd hè en mijn moeder was dement, dus dat was een makkie. Ik heb het eerst een tijd door laten lopen. Maar mijn moeder had helemaal niets aan ontbijtkoekbonnen, koffiebonnen, ijsbonnen en weet ik veel wat voor bonnen die je vaak maar in één of 2 specifieke winkels in kunt wisselen. Want dat is wat je meestal 'wint': een agenda en bonnen. Maar dan ... opzeggen ... telefonisch kan niet, want het is niet voor mijzelf. Mail dan? Kan ook niet, zelfde reden. Alleen per post maar met handtekening. Die kan mijn moeder niet meer zetten en jawel: dan is de handtekening niet goed. Of ik het officiële bewindvoeringsdocument wil meesturen (terwijl het bewindregister gewoon te raadplegen is), dan moet je een handtekening én een bewindvoeringsdocument, dan hebben ze het weer niet ontvangen of moest het aangetekend ... enfin, het lijkt de EU wel: je komt er NIET van af. Onvoorstelbaar. Dus dan liet ik het maar weer een tijdje zitten. Inmiddels is mijn moeder overleden. Ik heb gebeld of ik het nu in hemelsnaam kan stopzetten omdat mijn moeder er niet meer is. EINDELIJK, EINDELIJK kon het. Je moet er wel dood voor zijn. Vandaag weer een brief van de postcodeloterij. Aan de 'erven' - dat mijn moeder (die er niet meer is) toch nog een maand mee speelt. Waarom? Geen idee. Zelfs die paar laatste tientjes willen ze nog vangen. Wat een in-en-in zieke organisatie.
De Leeuw
25-10-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
In juni 2019 de 3 loten waarmee wij meespeelde telefonisch in laten trekken, dit is niet gebeurd door de postcodeloterij, in augustus wederom gebeld maar ze blijven maar doorzeuren dat je mee moet blijven spelen en accepteren het niet dat je de loten op wilt zeggen. Wat een afschuwelijke organisatie is dit!!!! Het is toch niet normaal dat je niet gewoon de loten in kunt trekken.
M. D.
31-08-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Ik kreeg 4 plastic drinkflessen toegestuurd in het kader 'een betere wereld voor ons allemaal'. Met 2,9 miljoen deelnemers en een gewicht van 1 ons per deelnemer is dat 290.000 kilo plastic. En ondertussen ondersteund deze loterij de Plastic Soup Foundation !! Ik heb de boel geretourneerd, maar het kwaad is al geschied.
H. Visser
06-02-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
op 4 september 2018 verschijnt een persoon van de postcode loterij aan de deur met een heel leuk verhaal dat als dankjewel dat 80% van de straat meespeelt je de maand september gratis kan meespelen en niet hoeft op te zeggen. vervolgens krijg ik op 7 september 2018 een telefoontje van de loterij om te controleren hoe de persoon die aan de deur was geweest het had gedaan en of hij alles goed had uitgelegd. nee dus, want ik moest wel degelijk telefonisch opzeggen wat op het moment van het telefoontje niet mogelijk was. thuis heb ik zes keer gebeld en iedere keer te horen gekregen dat de wachttijd meer dan tien minuten bedroeg. wachten ging niet want de verbinding werd verbroken. de zevende keer eindelijk iemand aan de lijn waarna je nog eens tien minuten moet verantwoorden waarom je stopt, welke aanbieding ze hebben enz. ik wil nooit meer wat met de postcode loterij te maken hebben. kijk alstublief uit voor de verkooppraatjes aan de deur en trap er niet in. voor je het weet zit je er aan vast.
evert
07-09-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
op 4 september 2018 verschijnt een persoon van de postcode loterij aan de deur met een heel leuk verhaal dat als dankjewel dat 80% van de straat meespeelt je de maand september gratis kan meespelen en niet hoeft op te zeggen. vervolgens krijg ik op 7 september 2018 een telefoontje van de loterij om te controleren hoe de persoon die aan de deur was geweest het had gedaan en of hij alles goed had uitgelegd. nee dus, want ik moest wel degelijk telefonisch opzeggen wat op het moment van het telefoontje niet mogelijk was. thuis heb ik zes keer gebeld en iedere keer te horen gekregen dat de wachttijd meer dan tien minuten bedroeg. wachten ging niet want de verbinding werd verbroken. de zevende keer eindelijk iemand aan de lijn waarna je nog eens tien minuten moet verantwoorden waarom je stopt, welke aanbieding ze hebben enz. ik wil nooit meer wat met de postcode loterij te maken hebben. kijk alstublief uit voor de verkooppraatjes aan de deur en trap er niet in. voor je het weet zit je er aan vast.
evert
07-09-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Ik speel al jaren mee met deze geweldige uitbuiters. 1x de straatprijs meegemaakt in weesp al met al kregen we toen 5 eurie per lot. Voor de rest 1x een blik oude stroopwafels en een blik ontbijtkoek en jawel vandaag een blik koekjes ter waarde van 6 euro. Ik denk dat het tijd is om te gaan stoppen.
Salvatoro
26-07-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Helaas, helaas, alle vooroordelen zijn bij de postcode loterij bevestigd. Meedoen? Piece of cake. Opzeggen? Een helletocht; een uitputtingsslag. 4 x zo'n bandje ingesproken, van jan. tot mei 18 geduurd. 6 maanden langer dan nodig deelnemersgeld afgeschreven. Mensen: trap er niet in! Je komt er niet van af. Ze doen het expres!!! Oh ja, vanwege de slechte dienstverlening: 3 maanden inschrijfgeld zou ik retour krijgen van de klantenservice.... Raad eens???? Niets.
Gerrit Boorsma
14-06-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Ondanks diverse berichten en retouren ontvangen wij nog altijd post op naam van dhr. L. Halfwerk. Deze is al meer dan 10 jaar geleden overleden. Schandalig dat dit bedrijf hier kennelijk geen enkele notitie van neemt en zo'n verouderd adressenbestand hanteert!
Arnold
14-06-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal